-
ダイハツ販売店でご確認
μεταφραση: 'Το 'χω δει'
χα χα χα χα χα
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Αλλα 20 χιλιαρικα too much γμτ.
ξανασκεψου το...
Δεν ειναι πολλαΔηλαδη αν εκανε 17500 θα το επερνες?? Τωρα που θα κανει 19?
Στα '+' δεν εβαλες το οτι ειναι ενα πραγματικα ξεχωριστο αυτοκινητο που δεν προκειται να γινει τοσο 'κοινο' οσο ενα 206cc Αυτο δεν αξιζει να το πληρωσεις?
Το θεμα ειναι οτι δεν αποφασιζω μονος μου (και ουτε βαζω τα λεφτα μονος μου) και αυτη η διαφορα απο τα 17 στα 19 ακουγεται καπως, γιατι ξαφνικα μπαινει σε χωραφια αλλων αυτοκινητων, τ αοποια μπορει να ειανι μεν αλλης κατηγοριας, αλλα αυτο δεν δειχνει να πειραζει τους υπολοιπους που αποφασιζουν μαζι μου (βλεπε 'γονεις'). Ξαφνικα ας πουμε γινεται ακριβοτερο απο το Colt CZT, μπαινει στα χωραφια του νεου civic κλπ κλπ...
Για μενα που θελω CC μπορει να ειναι μονοδρομος και στα 19.000 γιατι το θεωρω σαφως καλυτερο απο επιλογες tigra/206 κλπ, αλλα για τους συναποφασιζοντες (που δε συγκινουνται και πολυ απο το φαινομενο CC)πρεπει να ειναι και 'ευκαιρια' η τιμη του για να το σκεφτουν περισσοτερο.Anyway, θα δουμε προς το Πασχα γιατι ολα εικασιες ειναι τωρα για την τιμη, και ελπιζω σε ευχαριστη εκπληξη απο τη Daihatsu.
-
Αυτό μάλιστα κύριοι, να το πληρώσουμε 18 (το πολύ) χιλιάρικα :
http://www.daihatsu.com/motorshow/tokyo05/copenzz/index.html.
Υ.Γ.: πώς μπορεί να 'στρίβει' στην Ελλάδα ένα αυτοκινητάκι με μεταξόνιο μόλις 2,24 μέτρων και τροχούς 205/40/16 ( ) ; -
Στη φωτο φαινεται αριστεροτιμονο
-
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Στη φωτο φαινεται αριστεροτιμονοΜάλιστα φίλε μου, μάλλον είναι έτοιμο για τη Μπανανία (στην υπόλοιπη Ευρώπη πωλείται ήδη εδώ και δύο, εξ' όσων γνωρίζω, χρόνια ως δεξιοτίμονο με τον 1300άρη κινητήρα)...
-
Ο χρήστης Govus έγραψε:
Στη φωτο φαινεται αριστεροτιμονο
Μάλιστα φίλε μου, μάλλον είναι έτοιμο για τη Μπανανία (στην υπόλοιπη Ευρώπη πωλείται ήδη εδώ και δύο, εξ' όσων γνωρίζω, χρόνια ως δεξιοτίμονο με τον 1300άρη κινητήρα)...
Στην Ευρωπη πωλειται ναι μεν σαν RHD, αλλα μονο με τον 700αρι κινητηρα...
Δεν νομιζω αλλωστε ο 1300αρης να εχει βγει στην παραγωγη -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Στη φωτο φαινεται αριστεροτιμονο
Μάλιστα φίλε μου, μάλλον είναι έτοιμο για τη Μπανανία (στην υπόλοιπη Ευρώπη πωλείται ήδη εδώ και δύο, εξ' όσων γνωρίζω, χρόνια ως δεξιοτίμονο με τον 1300άρη κινητήρα)...
Στην Ευρωπη πωλειται ναι μεν σαν RHD, αλλα μονο με τον 700αρι κινητηρα...
Δεν νομιζω αλλωστε ο 1300αρης να εχει βγει στην παραγωγηΈχεις δίκιο, γράψε λάθος !!! Πάντως, πιστεύω ότι ο 1300άρης ήδη υπάρχει και είναι αυτός που χρησιμοποιούν τα YRV/Yaris κλπ. μοντέλα των εταιρειών αυτών...
-
o 1300αρης ειναι πραγματι αυτος που υπαρχει ηδη στα Yaris και Sirion.
Παντως το CopenZZ που δειχνετε παραπανω αν δεν κανω λαθος ειναι πειραματικο στηριζομενο σοτ Copen και δεν κυκλοφορει πουθενα (ουτε Ιαπωνια) ακομα... -
κριμα
-
Μολις γυρισα απο την εκθεση. Μπηκα μεσα στο Copen και ενιωσα αρκετα ανετα (δεν καταννοω τα σχολια περι στριμωξιματος, ειμαι 1.85 και 80 κιλα και χωρεσα πολυ ανετα). Η θεση οδηγησης μου αρεσε, το εσωτερικο επισης (ειδικα το ΜΟΜΟ τιμονι). Παντως πιστευω μια εκδοση σε ασημι με κοκκινα καθισματα θα του πηγαινε περισσοτερο. Γενικα μου αφησε θετικες εντυπωσεις. Ο κυριος της Daihatsu μου εδωσε 2 σημαντικες πληροφοριες περα απο τη γνωστη ημερομηνια κυκλοφοριας (Πασχα). Μου ειπε οτι η αριστεροτιμονη εκδοση εχει τον κινητηρα 1.3 και η δεξιοτιμονη τον 660 τουρμπο, και μονον ετσι, οποτε εφοσον θα ερθει η αριστεροτιμονη να περιμενουμε ΜΟΝΟ με τον 1.3. Επισης μου ειπε οτι σε τιμη θα κυμαινεται απο τα 17 μεχρι τα 18 χιλιαδες ευρω.
Κατι αλλο θετικο ηταν πως ηταν το μονο CC που σε αφηναν να ανοιγοκλεισεις την οροφη.
Το Copen ηταν σε αποσταση λιγων μετρων απο το MX-5 οποτε η συγκριση ηταν αναποφευκτη....παροτι δεν ανηκουν ακριβως στην ιδια κατηγορια. Το MX-5 φυσικα μου αρεσε πιο πολυ, αλλα δεν ξεχνω τα 7 χιλιαρικα που θα κανει παραπανω, την συντηρηση (τελη, ασφαλιστρα, βενζινη) ενος 1800 κινητηρα, και την πανινη οροφη. Με αυτα υποψην το Copen δεν ειναι ασχημο alternative νομιζω...
Παντως η μεγαλυτερη θετικη εκπληξη της εκθεσης ηταν αναμφισβητητα το νεο Civic (και μακραν αυτο με τον περισσοτερο κοσμο να περιμενει ν μπει).
-
egw pali sto copen den eni8w aneta... 1.87 eimai kai 65 kila ta podia mou xtypousan sto timoni kai imoun arketa strimwgmenos.se periptwsi atyxhmatos skoura ta pragmata. episis otan rwtisa mou eipan pws 8a erxetai mono deksiotimono sthn ellada... timi peri ta 17 - 18 xiliarika... ka8olou kalh timi! den nomizw na douleyomaste twra! Oute sto mx5 xwrousa (ekei akomi pio abola) alla an kapoios 8elei na parei roadster askoitaksei pou brisketai kai h kinisi kai olo to glenti re paidia
-
Ωραίο αμαξάκι, το είδα και εγώ στην έκθεση.
θα είχε περισσότερο χαβαλέ αν ήταν πισωκίνητο
είναι μικρό, σχετικά όμορφο (πολύ όμορφο για.. ανατολίτικο), και εγώ ενιωθα άνετα μέσα.
Με είπε τα ίδια πράγματα ο τυπος εκεί πέρα, για την τιμή (17-18 χιλιάρικα) και τον κινητήρα, και μου είπε ότι θα κυκλοφορήσει μονο ο 1300άρης στην Ελλάδα.
Ακριβό; Ίσως. Αλλά, ακόμα και το streetka είναι στα ίδια ή πιο ακριβό, το smart roadster είναι πιο ακριβό..
γενικά έχει πλάκα, μου θυμίζει αμάξι από μικι μάους -
Γιατί να μη πάρει κανείς στην ίδια περίπου τιμή τα:
Peugeot 206CC (με περισσότερους χώρους)
Opel Tigra (ομοίως)
Micra CC (ομοίως)
Smart Roadster (πισωκίνητο)Για μένα το Copen έπρεπε να κοστίζει 15.000 - 16.000 ευρώ.
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Γιατί να μη πάρει κανείς στην ίδια περίπου τιμή τα:
Peugeot 206CC (με περισσότερους χώρους)
Opel Tigra (ομοίως)
Micra CC (ομοίως)
Smart Roadster (πισωκίνητο)Για μένα το Copen έπρεπε να κοστίζει 15.000 - 16.000 ευρώ.
Από αυτά που αναφέρεις, απευθείας ανταγωνιστής είναι μόνο το Smart, τόσο σαν μέγεθος, όσο και σαν κατασκευή, που μάλλον στα ίδια λεφτά έρχεται. Τα υπόλοιπα είναι CC εκδόσεις κλειστών μοντέλων, μεγαλύτερα, ΠΟΛΥ βαρύτερα, πιθανότατα χειρότερα σε επιδόσεις (και ΣΙΓΟΥΡΑ σε σβελτάδα), πιο αδιάφορα οδηγικά (και αισθητικά ΙΜΗΟ).
Αγγλικά reviews δίνουν πολύ κολακευτικά σχόλια στην οδική συμπεριφορά του Copen, ενώ, για τόσο μικρό αυτοκίνητο μιλώντας, δεν είμαι σίγουρος αν είναι πλεονέκτημα η πίσω κίνηση. Επιπλέον, ΑΝ ο 1,3 vvti είναι ίδιος με του Γιάρις, τότε από προσωπική πείρα σου λέω ότι θα δίνει ΞΥΛΙΕΣ στα πισινά του Σμαρτ, σε όλες τις συνθήκες
Να πω ότι 18k δεν θα έδινα για να το πάρω. Ωστόσο, με βάση τις τιμές του 'ανταγωνισμού' που αναφέρεις, η τιμή δεν είναι παράλογη
-
Ο χρήστης kinq1 έγραψε:
Γιατί να μη πάρει κανείς στην ίδια περίπου τιμή τα:
Peugeot 206CC (με περισσότερους χώρους)
Opel Tigra (ομοίως)
Micra CC (ομοίως)
Smart Roadster (πισωκίνητο)Για μένα το Copen έπρεπε να κοστίζει 15.000 - 16.000 ευρώ.
Γιατί είναι το πιο όμορφο και συμπαθητικό απ'όλα κατά την άποψή μου.
Το μικρα cc.. έλεος!
Το Τίγκρα.. μην τα ματαξαναλέμε για οπελ, έστω και αν είναι cc
το 206 είναι αρκετά μεγαλύτερο, πολυφορεμένο και πολύ παλαιότερο (τουλάχιστον στην Ελλάδα), και είναι και 1600 κυβικά (και πάνω)
το σμαρτ ροντστερ 62hp είναι πιο αργό και από το replay, και το σειριακό κιβώτιο, που μέχρι να αλλάξει ταχύτητα έχεις καπνίσει δύο τζούρες και έχεις τινάξει και τη στάχτη, κάνει ακόμα χειρότερα τα πράγματα.. (δεν υπάρχει manual κιβώτιο σε καμία έκδοση των σμαρτ ροντστερ)
Αυτό με τα 82 είναι στα 20 χιλιάρικα..χωρίς a/c και λοιπές βλακειούλες, πάει 22 κ βάλε λοιπόν.. άσε που δε μου αρέσει και εξωτερικά από πίσω, είναι σα να'χει φάει φάπα.
οπότε ας περιμένουμε να δούμε σε τι τιμή θα είναι το copen. -
To Smart roadster δεν υπάρχει πια σαν καινούργιο αφού σταμάτησε η παραγωγή του. Και είναι ακριβό όπως και να το κάνουμε και το κιβώτιό του που είναι πιο αργό κι από την καθυστέρηση δεν ταιριάζει σε τέτοιο αυτοκίνητο. Το ότι το βρίσκω απείρως ομορφότερο του Copen είναι υποκειμενικό το ότι όμως το Copen ανοιχτό ΔΕΝ έχει πορτπαγκάζ είναι εντελώς αντικειμενικό.... εκτός αν δέχεστε όταν είστε ανοιχτός να μεταφέρετε μόνο το τσαντάκι της συνοδού σας... (14 λίτρα)
Έτσι κι αλλιώς τα αντίπαλα είναι τα άλλα προσθιοκίνητα cc και όχι οτιδήποτε πισωκίνητο όπως ΜΧ-5 κλπ. Και σε αυτά διατίθενται περισσότεροι χώροι, περισσότερη παθητική ασφάλεια και επιδόσεις νομίζω τουλάχιστον αντίστοιχες. Και μπορούν να παίξουν τον ρόλο του μοναδικού αυτοκινήτου οπότε τα λίγο παραπάνω λειτουργικά έξοδα (κατανάλωση, ασφάλιστρα, σήμα, βενζίνη) υπερκαλύπτουν το ότι με το Copen χρειάζεσαι κι άλλο αυτοκίνητο....
Πάντως οι πιο τελευταίες φωτό το δείχνουν κάπως πιο macho από το τελείως θηλυπρεπές αρχικό δεξιοτίμονο.... -
Ο χρήστης skye έγραψε:
το σμαρτ ροντστερ 62hp είναι πιο αργό και από το replay, και το σειριακό κιβώτιο, που μέχρι να αλλάξει ταχύτητα έχεις καπνίσει δύο τζούρες και έχεις τινάξει και τη στάχτη, κάνει ακόμα χειρότερα τα πράγματα.. (δεν υπάρχει manual κιβώτιο σε καμία έκδοση των σμαρτ ροντστερ)
Αυτό με τα 82 είναι στα 20 χιλιάρικα..χωρίς a/c και λοιπές βλακειούλες, πάει 22 κ βάλε λοιπόν.. άσε που δε μου αρέσει και εξωτερικά από πίσω, είναι σα να'χει φάει φάπα.
οπότε ας περιμένουμε να δούμε σε τι τιμή θα είναι το copen.Αν εξαιρέσουμε το υποκειμενικό της υπόθεσης όσο αφορά την αισθητική (περί 'φάπας' ο λόγος), διαφωνώ ριζικα ως προς τα υπόλοιπα που αναφέρεις. Το 62ρι το smartάκι (στα 17Κ με το a/c), αν ξέρεις γιατί το παίρνεις είναι απολύτως ικανοποιητικό. Προφανώς δεν το παίρνεις ούτε για Λότους ούτε για 911 (αν και κάτι στη θυμίζει στο βάθος). Έπειτα, το κιβώτιό του, καλό θα ήταν να είναι πιο γρήγορο αλλά δεν είναι και τόσο τραγικά τα πράγματα όσο τα περιγράφεις (αρκετά πιο γρήγορο από το κουβαδάκι). Τέλος, σε αυτά τα αυτοκίνητα το παν είναι η αίσθηση και όχι οι επιδόσεις (σκέψου το midgetάκι με τα 54 αλογάκια του) και εκεί το ρόντστερ, τα πάει μια χαρά! Το γεγονός οτι το σκοτώνει από τον καινούργιο χρόνο η Smart μπορεί για κάποιους να μην είναι και τόσο κακό!!
Από προσωπική εμπειρία, πάντως, αν είχε μηχανικό κιβώτιο, θα τρίβατε τα μάτια σας με τις επιδόσεις που θα έβγαζε. Το παιχνίδι, παίζεται στο να μάθεις σωστά το αυτοκίνητό σου και να επιλέγεις την κατάλληλη σχέση, όταν προσπερνάς και τότε δεν πιάνεται. Αλλά και πάλι, λέω, δεν είναι αυτό το ζητούμενο!
-
Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
Έτσι κι αλλιώς τα αντίπαλα είναι τα άλλα προσθιοκίνητα cc και όχι οτιδήποτε πισωκίνητο όπως ΜΧ-5 κλπ. Και σε αυτά διατίθενται περισσότεροι χώροι, περισσότερη παθητική ασφάλεια και επιδόσεις νομίζω τουλάχιστον αντίστοιχες.Όχι, όχι, ναι, και... όχι!
Το γράφω και πιο πάνω: τα υπόλοιπα CC, είναι μεγαλύτερα, βαρύτερα και ΣΙΓΟΥΡΑ ακρετά πιο αργά και δυσκίνητα, αν μιλάμε για τον 1,3 της Τογιότα στο Copen. Με 800 κιλά βάρος, το αυτοκινητάκι θα είναι ΠΟΛΥ σβέλτο.
-
Μονο με το Smart μπορει να συγκριθει. Τα αλλα ειναι αλλης κατηγοριας.
Ναι δεν εχει αποθηκευτικο χωρο αλλα ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΠΑΟΥΛΟ πισω, αυτα ειναι μια η αλλη....το 206 και το tigra ειναι κακασχημα μπαουλακια οταν τα βλεπεις απο πισω, και εχουν παραπανω χωρο....ετερον εκατερον, ο καθενας οτι προτιμαει....Προφανως και δεν ειναι για πρωτο αμαξι βεβαια....διθεσιο αμαξι χωρις πορτ-παγκαζ θες πολυ θρασοσ να το παρεις για μοναδικο αυτοκινητο αλλα εμφανησιακα δινει ρεστα. Ειδικα αμα δνε ειχε αυτα τα στρογγυλα φωτα θα ηταν αλλο πραγμα.Για μενα το Copen ειναι ενα μικρο roadster (οπως κατανοω εγω το roadster, δηλαδη ΧΑΜΗΛΟ, και με ισοροπημενη σχεδιαση, οχι μπαουλο πισω) που ειναι ΚΑΙ CC. Εδω ειναι η διαφορα με το smart ας πουμε...
Αλλα δε μπορω να το συγκρινω με τα 206, tigra etc που καθεσε σε υψος κανονικου αυτοκινητου και ειναι και ασχημα πισω (δυσαναλογα).
Και οντως σε επιδοσεις πρεπει να ειναι πολυ καλο με τον 1.3 της toyota και 800 κιλα. Αν ειναι γυρω στα 17.000 με το πληρες πακετο εξοπλισμου (momo τιμονι, κλιματισμο κλπ) δε το βρισκω ιδιαιτερα ακριβο...
Θα προτιμουσα ενα MX-5 βεβαια, αλλα θα κοστιζε 7 χιλιαρικα παραπανω στην base εκδοση, χωρις καλυτερες επιδοσεις, με εναν πιο ακριβο στη δυντηρηση 1.8 κινητηρα και με υφασματινη οροφη.....(παλι θα το προτιμουσα βεβαια, απλα λογω των παραπανω στοιχειων στα οποια υπερτερει το copen δεν θα με πειραζε και τοσο....)
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
...θες πολυ θρασοσ να το παρεις για μοναδικο αυτοκινητο αλλα εμφανησιακα δινει ρεστα....Δηλαδή, τώρα εγώ είμαι θρασύς;
Daihatsu Copen