-
Τι άλλο θα δούμε...
-
.
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ Η ΑΤΥΧΙΑ ΞΑΝΑΧΤΥΠΗΣΕ ΤΟΝ SOLBERG, ΟΠΩΣ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΙΑΠΩΝΙΑ. ΧΤΥΠΗΣΕ KΑΝΓΚΟΥΡΟ ΚΑΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΥΠΕΣΤΗ ΣΟΒΑΡΗ ΖΗΜΙΑ...ΤΟ SERVICE ΑΡΓΕΙ ΟΠΟΤΕ ΟΔΕΥΕΙ ΠΡΟΣ ΕΓΚΑΤΑΛΕΙΨΗ...ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ???
ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΜΑΧΗ ΜΕΧΡΙΣ ΕΣΧΑΤΩΝ ΜΕΤΑΞΥ DUVAL, MCRAE KAI ROVANPERA!Μάλλον πρέπει να αφήσουν ελεύθερες τις εξατμίσεις πάλι...
.
-
ΤΟ σενάριο: Νίκη του McRae με Fabia!!
-
Κοιτατε πράγματα... Μια φορα βγήκε ο άνθρωπος και του κρέμασαν κουδούνια...
-
Πάντως, του πάει, δεν του πάει...?
Θα πάει καμιά εξερεύνηση για...καγκουρό? -
Πάντως αν καταφέρει ο Duval και πάρει την πρώτη του νίκη στο τελευταίο αγώνα της χρονιάς θα είναι μία πολύ καλή προόθωση για το ευατό του όσο αφορά το αβέβαιο μέλλον του για του χρόνου. Είναι κρίμα να μείνει εκτός wrc.
Επίσης το καλύτερο αποτέλεσμα μέχρι τώρα του Fabia είναι μία 6η θέση του Paasonen στην Φιλανδία του 2004 ενώ το καλύτερο αποτέλεσμα της Skoda γενικώς είναι η 3η θέση στο Σαφάρι του 2001 με οδηγό τον Schwarz. Oπότε αν όλα πάνε καλά για τον Mcrae (πράγμα που ελπίζω) θα έχουμε το καλύτερο αποτέλεσμα για την skoda και το fabia ever! -
Εγω ενα ειδα , εχουμε στερηθει αυτον τον ανθρωπο 2 χρονια για να βλεπουμε πιτσιρικια με πολλα λεφτα ή πολυ προωθηση που δεν ξερουν που πανε τα 4 κ τους δινουν μπακετ 2ου οδηγου. Κ οταν λεω δεν ξερουν που πανε τα 4 οχι οδηγικα οσο στο να δουλεψουν σε μια επαγγελματικη ομαδα κ ν αποδωσουν τα αναμενομενα σ αυτα που θελει η ομαδα κ που απαιτει η καριερα που ξεκινουν. Αυτη η ηλιθια μα τελειως ηλιθια απογορευση 3ου εργοστασιακου αυτοκινητου λειτουργησε πολυ κατα του αθληματος.
Πχ αν εξαιρεσουμε την εγχωρια εμφανιση του Atkinson τι αλλο εκανε φετος? O Hirvonen περυσι? Οδηγοι που επρεπε να ειναι στο 3ο αυτοκινητο καποιας ομαδας.
Χαιρομαι πολυ για τον McRae οπως κ για τον Rovanpera που εφυγε απο την Peugeot κ κανει πολυ καλες εμφανισεις.
Επισης ειδαμε οτι αμεσως η ομαδα που εχει τον McRae συγκεντρωσε πολλα ματια πανω της. Οι οδηγοι star ελαχιστοι αυτοι την εποχη, Loeb, Gron, Solb. Ο McRae επρεπε να ειναι εκει μονιμος, δεν μας περισευουν τετοιοι οδηγοι που γεμιζουν μονο με το ονομα τους ειδικες!
Υπαρχουν ανερχομενα ταλεντα αλλα εχουν ακομα πολυ δρομο μπροστα τους. -
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Εγω ενα ειδα , εχουμε στερηθει αυτον τον ανθρωπο 2 χρονια για να βλεπουμε πιτσιρικια με πολλα λεφτα ή πολυ προωθηση που δεν ξερουν που πανε τα 4 κ τους δινουν μπακετ 2ου οδηγου..ΑΣ ΕΡΙΧΝΕ Ο MCRAE ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕ BUCKET 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ...
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ BUDGET ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥΣ.Αυτη η ηλιθια μα τελειως ηλιθια απογορευση 3ου εργοστασιακου αυτοκινητου λειτουργησε πολυ κατα του αθληματος
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΡΙΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ. ΗΤΑΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Η ΜΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ 3ΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ Η CITROEN ΕΙΧΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, ΕΝΩ ΚΑΙ Η SKODA ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΝ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ CARLOS SAINZ, ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΕ XSARA ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ TELEFONICA. -
ΝΑΙ ΒΡΕ! ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!
ΥΠΕΡΕΠΙΔΟΣΗ Ο McRAE!
ME ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΑ FOCUS ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑ!!!
-
Τουλάχιστον είναι ο καλύτερος οδηγός με Σκόντα, εδώ και αιώνες...
-
Ο χρήστης harriswrc έγραψε:
ΑΣ ΕΡΙΧΝΕ Ο MCRAE ΤΙΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΒΡΙΣΚΕ BUCKET 2 ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ. ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΖΗΤΑΕΙ ΤΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΟΛΟΥΣ, ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΚΑΛΥΤΕΡΟΣ...
ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΑΝΕ ΚΑΙ ΟΔΗΓΗΘΗΚΑΝ ΣΕ ΦΘΗΝΟΤΕΡΟΥΣ ΟΔΗΓΟΥΣ ΕΞΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ BUDGET ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΤΟΥΣ.Οι απαιτησεις του McRae ή οι οδηγοι σπονσορες? Πολλα ακουστηκαν για τις απαιτησεις του οπως επισης αρκετα ακουστηκαν οτι οι απαιτησεις δεν ηταν τρελες κ παλαβες αλλα λογω budget cuts καλυτερα ενας Κρεστα ή Γκαρντε..
ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΗ ΤΡΙΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ. ΑΛΛΩΣΤΕ ΠΟΛΛΕΣ ΟΜΑΔΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΟΥΝ ΚΑΙ ΦΕΤΟΣ. ΗΤΑΝ ΑΠΑΙΤΗΣΗ ΤΩΝ ΟΜΑΔΩΝ Η ΜΗ ΒΑΘΜΟΛΟΓΗΣΗ 3ΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ ΓΙΑ ΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΚΟΣΤΟΥΣ. ΜΑΛΙΣΤΑ Η CITROEN ΕΙΧΕ ΑΠΕΙΛΗΣΕΙ ΜΕ ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ΑΝ ΔΕΝ ΑΛΛΑΖΕ Ο ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ, ΕΝΩ ΚΑΙ Η SKODA ΚΙΝΟΥΝΤΑΝ ΠΡΟΣ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗ ΑΦΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΕΛΠΙΔΕΣ ΔΙΑΚΡΙΣΗΣ.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ, ΑΚΟΜΑ ΚΙ ΑΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΝ 3 ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ, ΟΙ ΟΜΑΔΕΣ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΖΑΝ ΝΑ ΕΠΙΛΕΓΟΥΝ ΟΔΗΓΟΥΣ ΜΕ ΧΟΡΗΓΟΥΣ ΟΠΩΣ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΟΤΕ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΤΩΡΑ... ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ Ο ΜΕΓΑΣ CARLOS SAINZ, ΔΕΝ ΘΑ ΟΔΗΓΟΥΣΕ XSARA ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΗΝ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ ΤΗΣ TELEFONICA.Ναι sorry λαθος εκφραση η απαγορευση 3ου αυτοκινητου. Η μη βαθμολογηση κ ουσιαστικη εκτελεση της 3ης εργοστασιακης συμμετοχης λογω των αυξημενων υποχρεωσεων των ομαδων απο τους περισσοτερους αγωνες. Αυτο για μενα εχει κανει αρκετο κακο στο WRC.
Οσον αφορα την χορηγια για την συμμετοχη οδηγων συγνωμη αλλα αλλο Carlos Sainz κ αλλο Atkinson. K οταν ο Sainz μπηκε στην ομαδα με τους Loeb κ McRae κ οι αλλες ομαδες ειχαν απο 3 οδηγους. Αν μη τι αλλο ειχαμε πολυ πιο πλουσιες συμμετοχες!Η ουσια για μενα ειναι οτι ο McRae ηταν κ ειναι ακομα οδηγος κραχτης κ ελπιζω να τον ξαναδουμε του χρονου σαν WRC regular!
-
Πολυ γουσταρα το colin ανεκαθεν.
Ομως στο τελος ζηταγε πολλα,κανεις δεν τα εδινε και τωρα που μαλον τον ετσουξε που δεν ετρεχε λογικευτηκε και συμβιβαστηκε με τη σκοντα.αυτο για μενα λεει πολλα.Τωρα αφου εξελιξε και λιγο το φαμπια παει καλα.για να ειναι 2ος γενικης αντε εστω και 4ος λεω εγω, σημαινει οτι το αμαξι εχει τις δυνατοτητες να 'παει' κατι που πριν δεν το πιστευα οτι ειχε τετοια δυνατοτητα το αμαξι.
οταν συνδυαστει με σωστα χερια εχουμε ενα καλο αποτελεσμα.
Γιατι ειχα απορια αν το φαμπια δεν παει η ο armin ειχε γερασει και δεν μπορουσε να παει αλλο.παντως φετος ηταν απαραδεκτος..με το octavia εκανε αρκετα.και κατι αλλο.χαιρομαι πολυ που ο loeb το ριξε πανω στο δεντρο.φταιει δεν φταιει να νιωσει και λιγο ρε παιδι μου πως ειναι να εγκαταλειπεις!
να νιωσει λιγο σαν τον solberg τον gronholm και ειδικα τον τρελο gigi gali. -
Ο χρήστης fabiawrc έγραψε:
και κατι αλλο.χαιρομαι πολυ που ο loeb το ριξε πανω στο δεντρο.φταιει δεν φταιει να νιωσει και λιγο ρε παιδι μου πως ειναι να εγκαταλειπεις!
να νιωσει λιγο σαν τον solberg τον gronholm και ειδικα τον τρελο gigi gali.Συγνώμη, αλλά να μην υπερβάλλουμε κιόλας. Λες και δεν ένιωσε ποτέ αυτά τα λάθη. Στο παρελθόν έκανε κάποια λάθη τα οποία του στοίχισαν τον τίτλο(βλέπε 2003). Αυτό τον ώθησε να προσπαθεί να κάνει όσο πιο λίγα λάθη μπορεί. Το λες και με τέτοιο τρόπο, λες και γελούσε με τα παθήματα των άλλων και έτσι καλά να πάθει. Επειδή έκανε ένα πραγματικά καλό σερί τερματισμών(και νικών) δεν σημαίνει ότι είναι αναίσθητος.
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
ΝΑΙ ΒΡΕ! ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!
ΥΠΕΡΕΠΙΔΟΣΗ Ο McRAE!
ME ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΑ FOCUS ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑ!!!Δεν έχεις δίκιο και την πρώτη μέρα που που όλοι ήταν στο παιχνίδι εκτός από τον Markus ήταν στις πρώτες θέσεις, όχι στην δεύτερη θέση αλλά ψηλά. Ήταν μπροστά από θεωρητικά δυνατότερα αυτοκίνητα. Να σου θυμίσω ότι μέχρι τώρα είχαμε την εντύπωση ότι το Lancer είναι πολύ καλύτερο αυτοκίνητο από το fabia, να μου όμως που ο mcrae προσπαθεί να μας κάνει να αλλάξουμε άποψη. Εσύ δηλαδή περίμενες με ένα αυτοκίνητο όπως το fabia να είναι μπροστά από τους Loeb,Solberg,Gronholm στα ίσια??
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
ΝΑΙ ΒΡΕ! ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!ΥΠΕΡΕΠΙΔΟΣΗ Ο McRAE!
ME ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΑ FOCUS ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑ!!!
Σαφεστατα εκπληκτικη επιδοση, μια κ που το Fabia ξαναφανηκε στον χαρτη απο εναν οδηγο που ειναι ουσιαστικα ανενεργος εδω κ 2 χρονια.
-
ΦΥΣΙΚΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΟΔΗΓΟΥ ΜΕ FABIA, KAI OYTE ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΜΕΙΩΣΩ ΤΟΝ COLIN. ΕΙΝΑΙ ΑΚΟΜΑ ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΚΟΡΥΦΑΙΟΥΣ, ΑΛΛΑ ΘΑ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΔΩ ΜΙΑ ΑΝΑΛΟΓΗ ΕΠΙΔΟΣΗ ΣΕ ΑΓΩΝΑ ΜΕ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΚΗ ΣΗΜΑΣΙΑ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
-
stage 22 και εχουμε το ροβανπερα 2 και το κολιν 3!με μια διαφορα 4.7δευτερα!
επισης στην 20η ειδικη ο schwarz 3 χρονο!vasilakis με την καλη ενοια ρε συ το λεω!απλα ειχε πολυ καιρο να νιωσει ετσι!χεχε
-
Ο χρήστης rallycards έγραψε:
ΝΑΙ ΒΡΕ! ΤΙ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ!ΥΠΕΡΕΠΙΔΟΣΗ Ο McRAE!
ME ΤΗΝ ΑΓΙΑ ΤΡΙΑΔΑ ΕΞΩ ΚΑΙ ΤΑ FOCUS ΣΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΑ!!!
ΑΠΟ ΟΠΟΙΑ ΠΛΕΥΡΑ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΔΕΙΣ ΚΑΙ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΕΠΙΔΟΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ!
-
ένα τραγουδι ταιριάζει στην Σιτροέν για φέτος:
''Τα πήρες όλα κι έφυγες''!!!!! -
ΠΑΝΤΩΣ Ο NTIΒΑΛ ΑΝ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΣΗΜΕΡΑ ΘΑ ΚΛΕΙΣΕΙ ΩΡΑΙΑ ΜΙΑ ΔΥΣΚΟΛΗ ΧΡΟΝΙΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ.ΤΕΛΙΚΑ ΟΤΑΝ ΕΙΝΑΙ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΜΕΝΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙ.ΚΡΙΜΑ ΠΟΥ ΔΥΣΚΟΛΑ ΘΑ ΒΡΕΙ BUCKET ΓΙΑ ΤΟΥ ΧΡΟΝΟΥ.
WRC 2005 - 16oς (και τελευταίος) γύρος Ράλλυ Αυστραλίας