-
exw ena clio 1400 stous 98hp kai perimenw na akousw protaseis gia beltiwseis...oxi ekswterikes alla mhxanikes kai allages sto sthsimo...epishs 8elw na rwthsw an h prodrive kanei beltiwseis kai se alla amaksia ektos apo impreza.sth 8essalonikh exw dei mesw agglikou site oti kanoun to 1600ari na bgazei 200hp me turbo kai ama deite repriz 8a pa8ete plaka!!!bebaia de mas eipan pws frenarei...osoi thn psaxnoun me ta clio 8a to xoun dei allws peite mou na grapsw address...akouw loipon!!!
-
exw ena clio 1400 stous 98hp kai perimenw na akousw protaseis gia beltiwseis...oxi ekswterikes alla mhxanikes kai allages sto sthsimo...epishs 8elw na rwthsw an h prodrive kanei beltiwseis kai se alla amaksia ektos apo impreza.sth 8essalonikh exw dei mesw agglikou site oti kanoun to 1600ari na bgazei 200hp me turbo kai ama deite repriz 8a pa8ete plaka!!!bebaia de mas eipan pws frenarei...osoi thn psaxnoun me ta clio 8a to xoun dei allws peite mou na grapsw address...akouw loipon!!!
-
exw ena clio 1400 stous 98hp kai perimenw na akousw protaseis gia beltiwseis...oxi ekswterikes alla mhxanikes kai allages sto sthsimo...epishs 8elw na rwthsw an h prodrive kanei beltiwseis kai se alla amaksia ektos apo impreza.sth 8essalonikh exw dei mesw agglikou site oti kanoun to 1600ari na bgazei 200hp me turbo kai ama deite repriz 8a pa8ete plaka!!!bebaia de mas eipan pws frenarei...osoi thn psaxnoun me ta clio 8a to xoun dei allws peite mou na grapsw address...akouw loipon!!!
-
Υπάρχει ειδικό φόρουμ γι'αυτή τη δουλειά εδώ πέρα, με τίτλο 'Βελτιώσεις'. Ίσως θα ήταν καλό ο moderator να μετακινήσει όλο αυτό το θέμα εκεί.
Μπορείς πάντως να κάνεις κάποια πραγματάκια, αν και δε μας λες ποιας χρονιάς μοντέλο είναι. Εκκεντροφόρους, πρόγραμμα ή και τούρμπισμα.
Αν έχεις μοντέλο από το 2001 και μετά όμως, ίσως χρειαστεί να προσθέσεις εγκέφαλο παράλληλης τοποθέτησης, με επιπλέον πλεξούδα κλπ κλπ κλπ, πράγμα που θα απογειώσει το κόστος. Το πρόβλημα με τους 'multiplexing' εγκεφάλους που έχουν το EOBD είναι ότι χακεύονται ΠΑΡΑ πολύ δύσκολα.
Περισσότερο σε συμφέρει σ'αυτήν την περίπτωση να βάλεις μοτέρ από 1600άρι ή ακόμα και το δίλιτρο (εν όψει και της κατάργησης των τεκμηρίων).
Όμως, να έχεις υπόψη σου ότι θα πρέπει τότε να βάλεις και τις αναρτήσεις (ζανφόρ, αμορτισέρ, ελατήρια, πίσω άξονα ο οποίος φέρει δισκόφρενα) του δίλιτρου, καθώς και τα φρένα του δίλιτρου. Πιθανόν όμως τότε να αναγκαστείς να βάλεις και δεκαεξάρες ζάντες, οπότε ξέχνα την τοποθέτηση αλυσίδων για το χιόνι.
Μια άλλη περίπτωση είναι το τούρμπισμα που είχε γίνει στα πλαίσια ενός project του περιοδικού Drive. Εκεί το φέρανε το 1400άρι πάνω από τους 200 ίππους, του φορέσανε αμορτισέρ Leda (πανάκριβα...), δεκαεξάρες ζάντες, αεριζόμενα δισκόφρενα Tar-Ox με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά...
Καλό είναι να ρωτήσεις τον CLIO-V6. Επίσης, ρίξε μια ματιά και στο http://www.greekrenaultclub.gr
Όλο και κάτι θα βρεις εκεί.
-
To Clio του Drive ήταν 1600άρι και όχι 1400. Αν θυμάμαι καλά βέβαια το όλο κόστος, μαζί με την αγορά του αυτοκινήτου είχα ανέλθει στα 13 εκατομμύρια και κάτι . Τώρα όσον αφορά την αλλαγή σε μοτέρ, επαναλαμβάνω αυτό που είχα γράψει και αλλού, ότι δηλαδή δεν επιτρέπεται να αλλάξεις μοτέρ με άλλο που να έχει παραπάνω από 200κ.εκ. διαφορά από το δικό σου. Αυτό ισχύει από 1/1/2003 αν δεν κάνω λάθος. Άρα για το δίλιτρο ούτε λόγος. Ξεκίνα με ΦΠΕ, αν υπάρχει πρόγραμμα για το δικό σου και μετά βλέπεις...
-
FILE MOU KATARXHN EXOUME TO IDIO MONTELO.(1,4 16V.)TO DIKO SOU POIAS XRONOLOGIAS EINAI??
AN EINAI TO FACE LIFT EXEIS HLEKTONIKO GKAZI KAI OXI NTIZA KATI POU SYNEPAGETAI PIO DYSKOLH THN BELTIWSH TOU.
EGW STO CLIO MOU EXW KANEI POLLA PRAGMATA KAI EXW DEI MEGALES DIAFORES(ANOIGEI SAN 1600ARI KAI ISWS KALYTERA)KAI TO KOSTOS DEN EINAI TERASTIO.
MPES STO:
HTTP://WWW.GREEKRENAULTCLUB.GR KAI PHGAINE STA FORUM.KANE REGISTER KAI 8A MPOREIS NA MILAS MAZI MAS MESW FORUM.ARKETOI EXOUME POLLES EMPEIRIES APO TA MOTER AYTA KAI 8A MPOROUME NA SE BOH8HSOUME.
TO CLIO TOU DRIVE HTAN 1600ARI BTW....
SEE YOU.... -
paidia eyxaristw poly kai sorry pou den to ebala stis beltiwseis...to clio einai cover aprilhs 2000...yparxoun clio me hlektroniko gkazi?de to ksera...13 million to clio apo to drive?kala ti eixe epanw?
-
Τι είχε επάνω; Της Παναγιάς τα μάτια είχε.
Τούρμπο, ροϊκή εξέλιξη, νομίζω και άλλες εσωτερικές βελτιώσεις στον κινητήρα (έμβολα κλπ, αλλά δε θυμάμαι), επαναπρογραμματισμό κινητήρα, πανάκριβες αναρτήσεις Leda πλήρως ρυθμιζόμενες, 16άρες ζάντες, δίσκους Tar-Ox με εξαπίστονες δαγκάνες μπροστά, μαρκούτσια αεροπορικών προδιαγραφών, δερμάτινο σαλόνι, ακριβό στερεοφωνικό...
-
aksize ton kopo omws e?!!! eksapistones dagkanes?edw to aplo dilitro frenarei kai nomizeis oti epeses sto toixo!!!les na tan to akribo stereofwniko?
-
Ήταν και αυτό, αλλά μη νομίζεις ότι και τα φρένα ήταν φθηνά.
-
isws kai ta lastixa htan akriba!!!
-
Και η βελτίωση του κινητήρα ήταν πανάκριβη.
-
μπήκα στο φόρουμ του ρενώ κλαμπ και διάβασα μερικά πράγματα...και τώρα δε ξέρω πως να αποσύρω το θέμα...
BELTIWSEIS SE CLIO 1.4 98HP???