Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σκάντζα ελαστικών εμπρός με πίσω
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Σκάντζα ελαστικών εμπρός με πίσω
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    5
    7
    358
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • N
      nidosan last edited by

      Με αφορμή μια συζήτηση που είχα μ' ένα φίλο σχετικά με τη σκάντζα των μπροστινών ελαστικών με τα πίσω σκέφτηκα ν'ανοίξω αυτό το θέμα για να μοιραστούμε απόψεις κι εμπειρίες.
      Τα ερωτήματα είναι αρκετά:

      • Προτιμάτε ν'αλλαζετε μια και καλή και τα 4 ελαστικά, μόνο τα ελαστικά του άξονα που έχουν υποστεί τη μεγαλύτερη φθορά (π.χ. μπροστινού σε μπροσθοκίνητα) ή προσπαθείτε να παρατείνετε τη ζωή όλων των ελαστικών σας κατά το δυνατόν σκαντζάροντας τα εμπρός με τα πίσω? Αν ισχύει το τελευταίο, στα πόσα χλμ τα σκαντζάρετε συνήθως?... Εντάξει, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό κι από τον τρόπο οδήγησης (δε μιλάμε για track days!) κλπ, αλλά έτσι, για να έχουμε κάποιο μέτρο σύγκρισης...
      • Tα ελαστικά σας είναι 'στρωμένα' για τον άξονα στον οποίο ήταν φορεμένα μέχρι τώρα. Κατά πόσον καλαβαίνετε διαφορές στο 'πάτημα' μετά τη σκάντζα (σε σχετικά ανεβασμένους, φυσικά, ρυθμούς)?
      • Ξανακάνετε ζυγοστάθμιση στον κάθε τροχό κατά την αλλαγή ή [εφόσον δεν είχατε αισθητά τρεμουλιάσματα] βγάζετε και βάζετε απευθείας? Κάποιοι βουλκανιζατεράδες, πάντως, επιμένουν ότι και από 'μαμα κατάσταση' να βγουν οι τροχοί πρέπει να ξαναζυγοσταθμιστούν - κάτι που βέβαια τους συμφέρει από οικονομική άποψη (κόστος: πέρι τα 10 Ευρώ ο κάθε τροχός).
      • Γενικά, αν το έχετε κάνει, είστε ικανοποιημένοι μετά από τέτοια σκάντζα όσον αφορά κραδασμούς στο τιμόνι, πρόσφυση, οδ. συμπεριφορά, κλπ? Ο συγκεκριμένος φίλος με τον οποίο το συζητούσα, ο οποίος σκάντζαρε τα ελαστικά του στις 15000 χλμ (σε 4WD) έλεγε ότι το μετάνοιωσε διότι του εμφανίστηκε ένα μικρό τρεμούλιασμα στο τιμόνι στα 130-140 το οποίο δε λέει να φύγει εντελώς (το ξαναπήγε για ζυγοστάθμιση και αλλού, αλλά τζίφος!), πράγμα που πιστεύει πως οφείλεται στο ότι η κορυφαία 'δυναμική' ζυγοστάθμιση του κατασκευαστή [με τους τροχούς επάνω στο αμάξι] δύσκολα μπορεί να επιτευχθεί από τους ειδικούς της Ελληνικής πιάτσας...
      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        nidosan last edited by

        Με αφορμή μια συζήτηση που είχα μ' ένα φίλο σχετικά με τη σκάντζα των μπροστινών ελαστικών με τα πίσω σκέφτηκα ν'ανοίξω αυτό το θέμα για να μοιραστούμε απόψεις κι εμπειρίες.
        Τα ερωτήματα είναι αρκετά:

        • Προτιμάτε ν'αλλαζετε μια και καλή και τα 4 ελαστικά, μόνο τα ελαστικά του άξονα που έχουν υποστεί τη μεγαλύτερη φθορά (π.χ. μπροστινού σε μπροσθοκίνητα) ή προσπαθείτε να παρατείνετε τη ζωή όλων των ελαστικών σας κατά το δυνατόν σκαντζάροντας τα εμπρός με τα πίσω? Αν ισχύει το τελευταίο, στα πόσα χλμ τα σκαντζάρετε συνήθως?... Εντάξει, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό κι από τον τρόπο οδήγησης (δε μιλάμε για track days!) κλπ, αλλά έτσι, για να έχουμε κάποιο μέτρο σύγκρισης...
        • Tα ελαστικά σας είναι 'στρωμένα' για τον άξονα στον οποίο ήταν φορεμένα μέχρι τώρα. Κατά πόσον καλαβαίνετε διαφορές στο 'πάτημα' μετά τη σκάντζα (σε σχετικά ανεβασμένους, φυσικά, ρυθμούς)?
        • Ξανακάνετε ζυγοστάθμιση στον κάθε τροχό κατά την αλλαγή ή [εφόσον δεν είχατε αισθητά τρεμουλιάσματα] βγάζετε και βάζετε απευθείας? Κάποιοι βουλκανιζατεράδες, πάντως, επιμένουν ότι και από 'μαμα κατάσταση' να βγουν οι τροχοί πρέπει να ξαναζυγοσταθμιστούν - κάτι που βέβαια τους συμφέρει από οικονομική άποψη (κόστος: πέρι τα 10 Ευρώ ο κάθε τροχός).
        • Γενικά, αν το έχετε κάνει, είστε ικανοποιημένοι μετά από τέτοια σκάντζα όσον αφορά κραδασμούς στο τιμόνι, πρόσφυση, οδ. συμπεριφορά, κλπ? Ο συγκεκριμένος φίλος με τον οποίο το συζητούσα, ο οποίος σκάντζαρε τα ελαστικά του στις 15000 χλμ (σε 4WD) έλεγε ότι το μετάνοιωσε διότι του εμφανίστηκε ένα μικρό τρεμούλιασμα στο τιμόνι στα 130-140 το οποίο δε λέει να φύγει εντελώς (το ξαναπήγε για ζυγοστάθμιση και αλλού, αλλά τζίφος!), πράγμα που πιστεύει πως οφείλεται στο ότι η κορυφαία 'δυναμική' ζυγοστάθμιση του κατασκευαστή [με τους τροχούς επάνω στο αμάξι] δύσκολα μπορεί να επιτευχθεί από τους ειδικούς της Ελληνικής πιάτσας...
        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nidosan last edited by

          Με αφορμή μια συζήτηση που είχα μ' ένα φίλο σχετικά με τη σκάντζα των μπροστινών ελαστικών με τα πίσω σκέφτηκα ν'ανοίξω αυτό το θέμα για να μοιραστούμε απόψεις κι εμπειρίες.
          Τα ερωτήματα είναι αρκετά:

          • Προτιμάτε ν'αλλαζετε μια και καλή και τα 4 ελαστικά, μόνο τα ελαστικά του άξονα που έχουν υποστεί τη μεγαλύτερη φθορά (π.χ. μπροστινού σε μπροσθοκίνητα) ή προσπαθείτε να παρατείνετε τη ζωή όλων των ελαστικών σας κατά το δυνατόν σκαντζάροντας τα εμπρός με τα πίσω? Αν ισχύει το τελευταίο, στα πόσα χλμ τα σκαντζάρετε συνήθως?... Εντάξει, εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό κι από τον τρόπο οδήγησης (δε μιλάμε για track days!) κλπ, αλλά έτσι, για να έχουμε κάποιο μέτρο σύγκρισης...
          • Tα ελαστικά σας είναι 'στρωμένα' για τον άξονα στον οποίο ήταν φορεμένα μέχρι τώρα. Κατά πόσον καλαβαίνετε διαφορές στο 'πάτημα' μετά τη σκάντζα (σε σχετικά ανεβασμένους, φυσικά, ρυθμούς)?
          • Ξανακάνετε ζυγοστάθμιση στον κάθε τροχό κατά την αλλαγή ή [εφόσον δεν είχατε αισθητά τρεμουλιάσματα] βγάζετε και βάζετε απευθείας? Κάποιοι βουλκανιζατεράδες, πάντως, επιμένουν ότι και από 'μαμα κατάσταση' να βγουν οι τροχοί πρέπει να ξαναζυγοσταθμιστούν - κάτι που βέβαια τους συμφέρει από οικονομική άποψη (κόστος: πέρι τα 10 Ευρώ ο κάθε τροχός).
          • Γενικά, αν το έχετε κάνει, είστε ικανοποιημένοι μετά από τέτοια σκάντζα όσον αφορά κραδασμούς στο τιμόνι, πρόσφυση, οδ. συμπεριφορά, κλπ? Ο συγκεκριμένος φίλος με τον οποίο το συζητούσα, ο οποίος σκάντζαρε τα ελαστικά του στις 15000 χλμ (σε 4WD) έλεγε ότι το μετάνοιωσε διότι του εμφανίστηκε ένα μικρό τρεμούλιασμα στο τιμόνι στα 130-140 το οποίο δε λέει να φύγει εντελώς (το ξαναπήγε για ζυγοστάθμιση και αλλού, αλλά τζίφος!), πράγμα που πιστεύει πως οφείλεται στο ότι η κορυφαία 'δυναμική' ζυγοστάθμιση του κατασκευαστή [με τους τροχούς επάνω στο αμάξι] δύσκολα μπορεί να επιτευχθεί από τους ειδικούς της Ελληνικής πιάτσας...
          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • G
            georgetabs last edited by

            Προσπαθώ να τα αλλάζω όλα μαζί.
            Πρώτον για να είναι ομοίως φρέσκα,
            δεύτερον ίδιου τύπου (μπορεί πχ να αποφασίσω την επόμενη φορά να αλλάξω μάρκα...),
            τρίτον γιατί στην τετράδα συνήθως περυχαίνω καλύτερη έκπτωση.

            Γενικά κοιτάω να φθείρονται ομοίως, οπότε τα κάνω μπρος πίσω κάθε τόσο (έχω γρυλλάκι υδραυλικό και σταυρό, οπότε είναι εύκολο σχετικά).

            Δεν έχω συγκεκριμένα χιλιόμετρα... Απλά όταν συνειδητοποιώ πως έχει αλλάξει η οδική συμπεριφορά (εμπροσθιοκίνητα οδηγώ, άρα όταν αρχίζει να βγάζει περισσότερα μούτρα...)

            Ζυγοστάθμιση κάνω όποτε αλλάζω λάστιχα, και ΑΜΑ νιώσω τρέμουλο. Ποτέ άλλοτε.

            Παράπονο από την όλη πρακτική δεν έχω...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tazio last edited by

              http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... 4aa4370971

              Κοίτα κι εδώ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nidosan last edited by

                Ευχαριστώ tazio.

                (ίσως έπρεπε να ψάξω λίγο καλύτερα πριν ανοίξω το θέμα με τις παραπάνω ερωτησεις! )

                Προσωπικά το βλέπω ακριβώς όπως ο GeorgeTabs, πιο πάνω. Επίσης λέω να κατέβω σε κανένα βουλκανιζατερά να δω πως θα μου δικαιολογήσει την 'ανάγκη' για (επανα)ζυγοστάθμιση όταν το μόνο ζητούμενο είναι η σκάντζα εμπρός με πίσω...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • N
                  nickolas last edited by

                  • Tα ελαστικά σας είναι 'στρωμένα' για τον άξονα στον οποίο ήταν φορεμένα μέχρι τώρα. Κατά πόσον καλαβαίνετε διαφορές στο 'πάτημα' μετά τη σκάντζα (σε σχετικά ανεβασμένους, φυσικά, ρυθμούς)?

                  Στην αρχή θέλει σχετική προσοχή...σιγά σιγά όμως στρώνονται με τις νέες συνθήκες και το πρόβλημα εξαλείφεται.

                  Κάνε το αλλά αν είναι πολύ φθαρμένα θέλει προσοχή.
                  Απόλυτη αντένδειξη είναι όταν σε φρενάρισμα τείνουν να μπλοκάρουν πρώτα οι πίσω τροχοί οπότε ή αλλάζεις λάστιχα (θα είναι καιρός για κάτι τέτοιο) ή τα ξανααλάζεις εμπρός-πίσω.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cmarin last edited by

                    Συνέχεια εδώ http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=13722

                    [moderator]

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1 / 1
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr