Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διόδια στο κέντρο της πόλης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Διόδια στο κέντρο της πόλης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 2 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    61
    155
    427
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      avel last edited by

      Ο χρήστης maxmara έγραψε:
      Πρέπει να μάθουμε πλέον να παίρνουμε σπάνια το αυτοκίνητό μας στο κέντρο μιας πόλης που δεν σχεδιάστηκε για αυτοκίνητα.

      Διαφωνώ! Εγώ τόσες φορές παίρνω -- ναι, το παραδέχομαι -- αυτοκινητάκι στο κέντρο, ιδίως απογεύματα / βράδυ, για έναν καφέ στα Εξάρχεια/περίχωρα, και είμαι μια χαρά. Μόνο τα ταξί που σταματάνε όπου θέλουν είναι εκνευριστικά.

      Αν τα αυτοκίνητα λιγοστέψουν - αυτόματα (λέμε τώρα) θα βελτιωθεί και η ποιότητα των ΜΜΜ.

      Διαφωνώ! και είμαι σίγουρος ότι δεν έχεις αποδείξεις περί του αντιθέτου. (Βέβαια ούτε κι εγώ έχω για τη δική μου άποψη).

      Οπως καταλάβατε, ψήφισα 'όχι'. Σε καμμία περίπτωση. Απλά οι 'υπεύθυνοι' είδαν το τι έγινε στο Λονδίνο και είπαν κάτι ανάλογο για να εντυπωσιάσουν. Αν είναι δυνατόν τώρα. Αυτά τα πράγματα δεν είναι υλοποιήσιμα! Και αν το υλοποιήσουν, θα έχει να πέσει πολύ γέλιο.!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        kostas-1970 last edited by

        Για μένα η απάντηση είναι όχι, το μέτρο είναι ανέφικτο....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sotiropul last edited by

          Θεωρω ατυχη τη συγκριση Αθηνας-Λονδινου για να βγαλουμε συμπερασμα αν πρεπει να γινουν ιδια μετρα κι εδω.Ειναι νομιζω γνωστο πώς λειτουργουν εκει τα ΜΜΜ αλλα και τα ταξι(τα πληρωνουν κατι παραπανω βεβαια.. )

          Εχει ακουστει ομως και κατι αλλο(για Αθηνα).Να απαγορευεται η εισοδος των οχηματων στο κεντρο που δεν βρισκονται μεσα σε αυτα τουλαχιστον 3 ατομα(ή καπου εκει)!!
          Φανταστειτε να εφαρμοστει το μετρο αυτο τι εχει να σκαρφιστει ο Ελληνας...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            spiros last edited by

            Αν ζουσαμε σε μια ομορφη επαρχιακη πολη της Ελβετιας οπου πρακτικα ΔΕΝ χρειαζεται καν να εχεις αυτοκινητο, παρα μονο για ταξιδια, θα ψηφιζα ναι.
            Τωρα ομως που ζουμε σε μια απο τις χειροτερες συγκοινωνιακα πολεις της Ευρωπης, με ανυπαρκτη υποδομη σε ΜΜΕ (ενα ταξιδι σε οποιαδηποτε χωρα της ΕΕ θα σας πεισει για αυτο), δε μπορω παρα να ψηφισω ΟΧΙ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης skullone έγραψε:
              Την άλλη την ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ιδέα συγκοινωνιολόγων που λέγεται επέκταση δακτυλίου την ξέρετε;

              Εγώ λέω ότι για να βελτιωθεί η κατάσταση στην Αθήνα πρέπει να καταργηθεί ο δακτύλιος. Το σκεπτικό είναι απλό: πωλούνται όλα τα παλιά αυτοκίνητα που εξυπηρετούν μόνο τα μονά-ζυγά! Περισσότερα αυτοκίνητα ΔΕΝ θα κυκλοφορούν στο κέντρο.
              Κατά τα άλλα συμφωνώ ότι το μεγαλύτερο έγκλημα ήταν η κατάργηση των παρκόμετρων. Με τα οποία:

              1. Το σκέφτεσαι να πάρεις αυτοκίνητο αν δεν είναι απαραίτητο για να μην πληρώνεις.
              2. Αν είναι απαραίτητο είναι πιο πιθανό να βρεις θέση κι ας την πληρώνεις.
                Επίσης είναι καλή η επέκταση των ΜΜΕ αργά το βράδυ. Μπορείς να βγαίνεις να μεθάς και να γυρνάς ήσυχος στο σπίτι σου! Έχετε δει πόση κίνηση έχει το τραμ γύρω στα μεσάνυχτα;
              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                madman77 last edited by

                Παρκομετρα???

                Ισως να φθηναινανε τα κεντρικα παρκινκ που εχουν στην καλυτερη 6Ε εισοδο και 1-2Ε η ωρα???? Κ για αυτο ειναι παντα μισογεματα (αρκει για τους ιδιοκτηητες ομως)
                Για αυτη την ληστεια κανεις δεν αναφερει τπτ...

                Αν ειχα οικοπεδο στο κεντρο θα το ειχα κανει παρκινκ παντως...
                100 οχηματα την μερα να παρκαρουν εκει με 6Ε το κομματι 700Ε ανα μερα=21000Ε/μηνα!!!!! (Τι ενοικια κ αηδιες... )

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  maxmara last edited by

                  Προβλέπω χάος! Δεν έχει μάθει η κυβέρνηση οτι οι δήμοι είναι οτι χειρότερο υπάρχει στην δημόσια διοίκηση??

                  Την εκχώρηση των αστικών λεωφορείων στους δήμους της Αττικής σχεδιάζει η κυβέρνηση

                  Την εκχώρηση μεγάλου μέρους του συγκοινωνιακού έργου των αστικών λεωφορείων στους δήμους και τις κοινότητες του Νομού Αττικής σχεδιάζει το υπουργείο Μεταφορών.

                  Στόχος είναι να παραμείνουν στον κρατικό φορέα (τον OΑΣΑ) μόνο οι γραμμές-κορμοί (αυτές δηλαδή που φέρουν ένα χαρακτηριστικό γράμμα του ελληνικού αλφαβήτου στον αριθμό τους) και ορισμένες κεντρικές γραμμές, και όλα τα υπόλοιπα δρομολόγια να εκχωρηθούν σε διαδημοτική επιχείρηση που θα δημιουργηθεί γι' αυτό τον λόγο.

                  Σε αυτή τη διαδημοτική επιχείρηση θα ενταχθούν τα 86 δημοτικά λεωφορεία που κυκλοφορούν σήμερα στο Λεκανοπέδιο, θα παραχωρηθούν πολλά από τα λεωφορεία που σήμερα βρίσκονται στον στόλο της ΕΘΕΛ, ενώ θα αγοραστούν και άλλα από τη διοίκηση της νέας επιχείρησης που θα οριστεί από τους μετόχους της, δηλαδή τους δήμους.

                  Θα ενταχθούν όμως και νέα λεωφορεία, αφού επιθυμία του υπουργείου είναι τα 1.650 αστικά λεωφορεία, που κυκλοφορούν καθημερινά στην Αθήνα, να αυξηθούν σε περισσότερα από 2.500. Εκτός από τις γραμμές που προβλέπεται να κρατήσει ο OΑΣΑ, όλες οι υπόλοιπες σχεδιάζεται να καταργηθούν και το δίκτυο θα σχεδιαστεί εκ νέου. O κάθε δήμος θα κληθεί να προτείνει τις διαδρομές εκείνες που πιστεύει ότι εξυπηρετούν τους δημότες του περισσότερο, ενώ θα δοθεί έμφαση στις διαδρομές που θα τερματίζουν στους σταθμούς του τραμ, του μετρό, του ηλεκτρικού και του προαστιακού σιδηροδρόμου.

                  Μακροπρόθεσμος στόχος του υπουργείου είναι οι εταιρείες που εκτελούν συγκοινωνιακό έργο να επιλέγονται ύστερα από διαγωνισμό, στον οποίο θα μπορούν να συμμετέχουν ιδιωτικές και δημοτικές εταιρείες. και να τους παραχωρείται το έργο υπό όρους για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ώστε να μην εμπλέκεται καθόλου το κράτος, «όπως γίνεται στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες».

                  Oι δήμοι πάντως αντιδρούν σε αυτό το ενδεχόμενο και ξεκαθαρίζουν ότι, αν δεν υπάρξουν οικονομικές εγγυήσεις, δεν θα μπορέσει να υλοποιηθεί το σχέδιο.

                  Από την πλευρά τους οι συγκοινωνιολόγοι εκτιμούν ότι πρόκειται για νεφελώδη επιδίωξη του υπουργείου. «Χωρίς κανείς ακόμη να ξέρει πώς θα γίνει, τι μορφή θα έχει η διαδημοτική επιχείρηση που θα δημιουργηθεί, πώς θα χρηματοδοτείται και από ποιον, δεν μπορούμε να κάνουμε κριτική» εξηγεί ο συγκοινωνιολόγος και πρώην πρόεδρος του OΑΣΑ Στράτος Παπαδημητρίου.

                  in.gr[/b]

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ακόμα όμως να μας πουν που -και αν- θα μπουν διόδια. Θα είναι τύπου Λονδίνο; (και θα ψάχνουμε όλα τα στενάκια για να... τρυπώσουμε ) ή κλασικά;

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • E
                      emmanoyhl last edited by

                      Όλα τριγύρω αλλάζουμε και όλα τα ίδια μένουν.
                      Πότε θα ανακαλύψουμε την κοινή λογική στην Ελλάδα να δούμε κάτι να αλλάζει. Δεν θέλουμε μεγαλόπνοα σχέδια βρε μόνο λογικές απλές λύσεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        gto250swb last edited by

                        Ψηφισα ναι με το σκεπτικο της αποθαρρυνσης χρησης του αυτοκινητου στο κεντρο της πολης οχι ως ΤΗ ΛΥΣΗ.Το θεμα ειναι οτι πρεπει να ολοκληρωθει ενας βρογχος αυτοκινητοδρομου κλειστου τυπου γυρω απο την ευρυτερη μητροπολιτικη περιοχη της Αθηνας, μη ακτινικη επεκταση του μετρο στα προαστια,μια γενναια ενισχυση των λεωφορειολωριδων και ισως μειωση του πλατους δρομων στο κεντρο με παραλληλη κατασκευη ποδηλατοδρομων πεζοδρομιων κλπ.

                        Για το κυκλοφοριακο προβλημα μεγαλουπολεων δεν υπαρχει μια λυση-κανονας μονο συνεχεις βελτιωσεις σε μια γενικοτερη πολεοδομικη στρατηγικη,στο Λονδινο παρα το ολοκληρωμενο συστημα ΜΜΜ στο μετρό τις ωρες αιχμης οι ανθρωποι ειναι σαρδελοποιημενοι,ο φορτος εχει αυξηθει τα τελευταια χρονια και ακομα και για ενα γραφειοκρατικο μηχανισμο γιγαντιαιο οπως ειναι της μητροπ.περιοχης του Λονδινου οι ανθρωποι τα εχουν **βρει σκουρα**,ειναι τουλαχιστον αφελες να εκστασιαζομαστε ή να απορριπτουμε λυσεις που σε τελικη προγραμματιζονται και δοκιμαζονται απο χιλιους δυο 'ειδικους'...καμια πολη δεν ειναι σχεδιασμενη για φορτο 10.000.000 μετακινησεων ημερισιως απλως **επιβιωνουν μεχρι να πεθανουν**  Ειναι δυνατον να απαιτουμε τη προσωπικη μας ανεση και ευταξια μετακινουμενοι με το Ι.Χ. σε μια πολη που εχει αστικα ιχνη 3000 ετων,ειναι δηλαδη δυνατον να θελουμε ενα ιστορικο κεντρο να αντεχει τους μεταφορικους φορτους της μεταβιομηχανικης εποχης???
                        

                        Δε σου αρεσουν τα ΜΜΜ απαιτησε καλυτερα,αλλα οταν αυτα γινουν αξιοποιησε τα και μην πεις '*ασε τωρα με το μετρό η Β.Σοφιας ειναι αδεια ωραιο σουλατσο με τη Boxter' *

                        Προτεινω λοιπον μεταξυ ειρωνειας,σοβαρου και αστειου,να αξιολογουμε τις μετακινησεις μας,οταν κανουμε οικογενεια να μην ξενιτευομαστε απο το κεντρο,να χτιζουμε βιλλα στον Αγ.Στεφανο και μετα να κατεβαινουμε με το SUV στο Κολωνακι(μεχρι που να παει το ρημαδι το λεωφορειο στους λυκους?),να αγαπαμε την πολη μας οχι να τη πηδαμε επειδη μπορουμε,αλλιως καλα να παθουμε να πληρωνουμε 5ευρω στη Μεσογειων τη Κηφισιας, Συγγρου κλπ.

                        1.Πρακτικα τωρα ουτε ο δακτυλιος πρεπει να καταργηθει,ειναι ταξικο μετρο αλλα εχει αποτελεσμα που καταγραφεται στατιστικα.Επεκταση δεν ειναι αναγκαια αφου η κινηση ειναι σε μεγαλο ποσοστο ακτινικη.
                        2.Παρκομετρα ναι λογικο τις ωρες αιχμης.
                        3.Παρκινγκ στο κεντρο ναι αλλα περισσοτερα στη περιφερεια του δημου,Γουδι Ν.Κοσμος Αμπελοκηποι Κυψελη κλπ.
                        4.Καλη η επεκταση ωραριου των ΜΜΜ.
                        5.Πολυ μπλεξιμο με την εγχωρηση μερους του συγκοινωνιακου εργου των αστ. λεωφορειων στους δημους,που απλως ειναι ολοι μπαχαλο,ειναι ομως αδυνατον να γινει αλλιως αν θελουμε στο μελλον ευελιξια στα αστ. λεωφορεια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • B
                          babiz last edited by

                          Ο χρήστης sotiropul έγραψε:
                          ...
                          Εχει ακουστει ομως και κατι αλλο(για Αθηνα).Να απαγορευεται η εισοδος των οχηματων στο κεντρο που δεν βρισκονται μεσα σε αυτα τουλαχιστον 3 ατομα(ή καπου εκει)!!
                          Φανταστειτε να εφαρμοστει το μετρο αυτο τι εχει να σκαρφιστει ο Ελληνας...

                          :D:D ΕΞΩ ΤΑ SMART ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ :D:D:D

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • E
                            emmanoyhl last edited by

                            Ο χρήστης babiz έγραψε:

                            ...
                            Εχει ακουστει ομως και κατι αλλο(για Αθηνα).Να απαγορευεται η εισοδος των οχηματων στο κεντρο που δεν βρισκονται μεσα σε αυτα τουλαχιστον 3 ατομα(ή καπου εκει)!!
                            Φανταστειτε να εφαρμοστει το μετρο αυτο τι εχει να σκαρφιστει ο Ελληνας...

                            :D:D ΕΞΩ ΤΑ SMART ΑΠΟ ΤΟ ΚΕΝΤΡΟ :D:D:D

                            Τι κάνει η Mercedes για αυτή την άνιση μεταχείριση που πρόκειται να υποστούν τα προϊόντα της;
                            Το μέτρο θα επεκταθεί και στα μηχανάκια;
                            Ελπίζω να μην ισχύσει για τα ταξί. Θα έχουμε απεργίες από τους ταξιτζήδες μια και θα υποστούν μείωση της πελατείας τους κατά τουλάχιστον 25 τις εκατό (πόσους στοιβάζουν συνήθως σε κάθε διαδρομή; τέσσερις ή πέντε;).

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • L
                              lkar last edited by

                              Κάτι μου λέει ότι θα αυξηθούν οι πωλήσεις dummies

                              Βεβαίως φορώντας άσπρες μπλούζες με διαγώνια ρίγα (σιγά μην τα δέσουμε κι όλας)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • L
                                lkar last edited by

                                http://www.autotriti.gr/_NEA/preview_ne ... A_ID=26931

                                Δεν έφτανε η μία 'πατάτα' θα τον αφήσουν να κάνει κι άλλη;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • E
                                  emmanoyhl last edited by

                                  Δεν νοικιάζετε συνεταιρικά καμιά διακοσαριά άτομα μια γκαρσονιέρα στο κέντρο για να μην πληρώνεται διόδια;;!!!!! Θα μας τρελάνουν εντελός!!!!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • G
                                    govus last edited by

                                    Τα 2/3 των μετακινήσεων (βάσει επισήμων στοιχείων) στην Αθήνα γίνονται με Ι.Χ., οπότε η επιβολή ενός τέτοιου μέτρου (πάντα βέβαια υπό προϋποθέσεις...), ίσως επιβάλλει επιτέλους αλλαγή στην κακιά συνήθεια των ελλήνων οδηγών να χρησιμοποιούν για 'ψύλλου πήδημα' το επιβατικό τους...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • kubiak
                                      kubiak last edited by

                                      .

                                      Εγώ λέω να βάλουν και διόδια στην πόρτα των σπιτιών μας έτσι ώστε να πληρώνουμε για κάθε έξοδό μας από αυτά...

                                      Όλο να εισπράττουν θέλουν και από δουλειά τίποτα (άσε που θέλουν και τα γρηγορόσημά τους ΟΙ ΑΛΗΤΕΣ)...

                                      Άι σιχτίρ πια...

                                      .

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        king-alexander last edited by

                                        Η τέλεια κοροϊδία... υποτίθεται ότι έχουμε Δημοκρατία και ο κάθε άνθωπος είναι ελεύθερος να μετακινείται ανεμπόδιστα και χωρίς περιορισμούς... Καλύτερα να δημιουργήσουμε γκουλάγκ σε κάθε πόλη ώστε να μην μπαίνει/βγαίνει κανένας(έστω...μόνο οι προύχοντες, οι έχοντες/κατέχοντες και οι εθνοπατέρες...)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • G
                                          govus last edited by

                                          Ο χρήστης King Alexander έγραψε:
                                          Η τέλεια κοροϊδία... υποτίθεται ότι έχουμε Δημοκρατία και ο κάθε άνθωπος είναι ελεύθερος να μετακινείται ανεμπόδιστα και χωρίς περιορισμούς... Καλύτερα να δημιουργήσουμε γκουλάγκ σε κάθε πόλη ώστε να μην μπαίνει/βγαίνει κανένας(έστω...μόνο οι προύχοντες, οι έχοντες/κατέχοντες και οι εθνοπατέρες...)

                                          Εντάξει, εσύ τώρα φίλε μου πήγες στο άλλο άκρο... Και δεν είναι δυνατόν να ισχυριζόμαστε, ότι αυτήν την στιγμή μετακινούμαστε 'ανεμπόδιστα' στα κέντρα των μεγαλουπόλεων (εκτός αν έχουμε δίκυκλο ). Σπούδασα στη Θεσσαλονίκη και είδα από κοντά τι γίνεται ΚΑΙ εκεί με το 'κυκλοφοριακό', ενώ και στον Πειραιά, όπου εργάζομαι, σιχαίνομαι καθημερινά τον εαυτό μου μέχρι να φτάσω ΜΕ ΤΟ ΜΗΧΑΝΑΚΙ στη δουλειά μου (το λεωφορείο δεν το αναφέρω, χρειάζονται 40' για να διανύσει 7 χιλιόμετρα )!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            king-alexander last edited by

                                            Εγώ πάλι θεωρώ τελείως αντιδημοκρατικό να μην μπορεί να μετακινηθεί κάποιος ελεύθερα σε μια Δημοκρατία(το αν υπάρχουν 'φυσικά' εμπόδια στην μετακίνηση, είναι άλλο πράγμα και στο κάτω της γραφής, επιλογή του καθενός είναι να μετακινηθεί ή όχι).

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 2 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr