-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Τα ιταλικά δε σκούριαζαν παραπάνω απ'ό,τι τα αντίστοιχα γερμανικά, γαλλικά, ιαπωνικά και βρετανικά εκείνης της εποχής. Τότε δεν υπήρχαν οι μέθοδοι αντισκωριακής προστασίας που έχουν στη διάθεσή τους τα εργοστάσια σήμερα.Εχεις ακουσει την ιστορια με τον Ρωσικο χαλυβα? Βασικος προμηθευτης της Ιταλικης βιομηχανιας στις δεκαετιες 70-80.
Τα αυτοκινητα εβγαιναν σκουριασμενα απο το εργοστασιο. Τα Lancia Beta ηταν τοσο χαλια που, λογω σκουριας στις βασεις της μηχανης, οι μηχανες επεφταν στο δρομο μεσα σε μηνες.... -
To πρόβλημα με τη σκουριά πιστέυω πως εμφανίστηκε γύρω στις δεκαετίες 60-70 οπότε και οι κατασκευαστές, Ιταλοί και Γερμανοί τουλάχιστον, προμηθεύονταν φθηνές λαμαρίνες από την πρών Σοβιετική Ένωση. Το γεγονός ότι τα αμαξώματα σκούριαζαν δεν καθιστούσε ούτε καθιστά τα αυτοκίνητα αυτά λιγότερο αξιόλογα ή λιγότερο ιστορικά.
Πριν από αυτές τις εποχές και ιδιαίτερα προπολεμικά οπότε δεν είχε ακόμη ξεκινήσει η μαζική παραγωγή αυτοκινήτων, η ποιότητα Ιταλικών αμαξωμάτων/λαμαρινών ήταν αρίστη! Για παράδειγμα ρίξτε μια ματιά σε αυτή την εκπληκτική Alfa Romeo 6C 1750 SS spider Zagato του 1929! Το αυτοκίνητο βρέθηκε πρόσφατα παρατημένο (!) και δεν έχει ανακατασκευαστεί ποτέ!!! Προσέξτε την καθαρότητα της λαμαρίνας στα σημεία όπου λείπει το χρώμα..... -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Τα ιταλικά δε σκούριαζαν παραπάνω απ'ό,τι τα αντίστοιχα γερμανικά, γαλλικά, ιαπωνικά και βρετανικά εκείνης της εποχής. Τότε δεν υπήρχαν οι μέθοδοι αντισκωριακής προστασίας που έχουν στη διάθεσή τους τα εργοστάσια σήμερα.
Εχεις ακουσει την ιστορια με τον Ρωσικο χαλυβα? Βασικος προμηθευτης της Ιταλικης βιομηχανιας στις δεκαετιες 70-80.
Τα αυτοκινητα εβγαιναν σκουριασμενα απο το εργοστασιο. Τα Lancia Beta ηταν τοσο χαλια που, λογω σκουριας στις βασεις της μηχανης, οι μηχανες επεφταν στο δρομο μεσα σε μηνες....Ναι, τη γνωρίζω την εν λόγω ιστορία πολύ καλά. Στην πραγματικότητα όμως, όπως αναγνωρίζουν σήμερα, κατόπιν εορτής, τα βρετανικά περιοδικά, τα οποία ξεκίνησαν τον ντόρο αυτόν, τα πράγματα ήταν πολύ λιγότερο άσχημα απ'όσο τα περιέγραφαν.
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Δηλαδη θεωρεις οτι τα XJ-S και τα 928 θα αναιβουν σε τιμες? Εχει καποιο σκεπικο πισω απο αυτο το συμπερασμα?.
Κάθε, μα κάθε, αυτοκίνητο που εχει κάτι το ιδιαίτερο, είτε έιναι σπάνιο ή ήταν ορόσημο, ή γρήγορο ή όμορφο ή πολυτελές ή δυνατό ή είχε προηγμένη τεχνολογία για την εποχή του .. οτιδήποτε ιδιαίτερο τελοπάντων και βρίσκεται σε εξεφτελιστικά χαμηλή τιμή αυτή τη στιγμή αργά ή γρήγορα θα ανεβάσει την αξία πώλησής του.
Οι γερμανοί που κάθονται και ασχολούνται με τα youngtimers δεν είναι ούτε ηλίθιοι ούτε άσχετοι από κλασσικά αυτοκίνητα.Από τη στιγμή που θεωρούνται (τα 928 και XJ-S και αρκετά άλλα) big flash for your cash επί του παρόντος, αργά ή γρήγορα θα ανεβούν.Πόσο, πότε μακάρι να'ξερα!
Εδώ τα XJ-6 της πρώτης γενιάς και έχουν φτάσει να φλερτάρουν τα δέκα χιλιάρικα όταν είναι σωστά (όταν στην αγγλία σε πλήρωναν και 100λίρες για να μαζέψεις ένα σάπιο).Αρα να συμπερανω οτι κατα τη γνωμη σου η αγορα ενος XJ-S εναντι 15Κ εβρω ειναι καλη επενδυση?.
Ειρωνεία στην ειρωνεία...όμορφα...
Έχεις φοβερό ταλέντο στην πολιτική, αγαπητέ tryphon, τα ανακατεύεις, τα μαγειρεύεις και στο τέλος τα παρουσιάζεις όπως ακριβώς θέλεις. Που ακριβώς είδες να γράφω οτι οι XJ-S έχουν 15κ ευρώ?
Πάρε έσυ, που τα 'ξέρεις τα πράγματα', ένα σάπιο με 3-4 χιλιαρικά και κάτσε να το μαζέψεις, βέβαια, να δεις ποσο θα σου παει.. οχι 15Κ...35!
Αυτο λεγεται τυχη, δεν λεγεται επενδυση. Δεν καλυπτω το να βρεις στη στανη του παπου σου ενα 250LM...Η επενδυση ειναι επαγγελμα, και επικερδες, κατα τα λεγομενα σου, στο χωρο του κλασσικου αυοκινητου.
Λοιπόν, επειδή με κούρασες και έχω και άλλα πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω από το να κάνω κουβέντα για την κουβέντα... αν κάποιοι αγόρασαν ακριβά αυτοκίνητα και έβγαλαν χρήματα από τύχη μεγειά τους με χαρά τους. Άλλοι, που δεν είναι μόνο τύχεροι αλλά ενδεχομένως πιο έξυπνοι, πρωτού ακουμπήσουν τα ωραία τους λεφτάκια είχαν πάει διαβασμένοι και ήξεραν πολύ καλά τι έκαναν...
-
Ασυναρτησιες, κανενας λογικος ειρμος στη σκεψη σου.
Δεν παιρνεις θεση, απλως αναφερεις αφηρημενες καταστασεις.Πες μας ειναι καλη 'επενδυση' το ταδε αυτοκινητο και εγω που ειμαι γνωστης και εξυπνος πιστευω οτι η αξια μεταπωλησης του θα ειναι χ% μεγαλητερη σε ψ χρονικο διαστημα.
Σου εδωσα στοιχεια, τιμες, συγκεκριμενα αυτοκινητα που τα ειπες σαπια μεσω Internet χωρις να τα δεις.
Σου ειπα οτι ολα ανεξεραιτως τα αυτοκινητα που ειδαν τις τιμες τους να ανεβαινουν σημαντικα το ειδαν γιατι:
- Ειχαν επιτυχιες σε αγωνες
- Ειναι σπανια (μεχρι 1000 κομματια)
Εσυ μιλας για ομορφιες, οροσημα και γρηγοραδες κλπ. Αυτα τα κριτηρια ειναι υποκειμενικα και αρα χρειαζεται ουτε γνωση ουτε εξυπναδα για να τα εντοπισεις.
Λοιπόν, επειδή με κούρασες και έχω και άλλα πιο ενδιαφέροντα πράγματα να κάνω από το να κάνω κουβέντα για την κουβέντα...
Να σε ενθαρυνω και γω να ασχοληθεις με αλλες δραστηριοτητες στις οποιες σιγουρα θα εχεις μεγαλυτρες επιτυχιες...
-
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
Να σε ενθαρυνω και γω να ασχοληθεις με αλλες δραστηριοτητες στις οποιες σιγουρα θα εχεις μεγαλυτρες επιτυχιες...Εντάξει. Καλή σου μέρα, φίλε μου.
(και όποιος έχει ματάκια βλέπει και κρίνει μόνος του)
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Προσπαθεις να προκαλεσεις την επιθεση των 'ιταλοφιλων' απεναντι μου
Αρχικά θα βάλουμε το πρόσωπό σου στην απόληξη της εξάτμισης αυτού του ταπεινού 28-λιτρου FIAT S76, θα πατήσουμε τέρμα το γκάζι μέχρι να μυρίσει σουβλάκι και στη συνέχεια θα διαποτίσουμε στο αίμα σου 12,5 ml φρέσκιας Ιταλικής σκουριάς. Έτσι για αρχή ώστε να πάρεις το χρίσμα και μετά βλέπουμε....
Συμφωνώ....
Μου επιτρέπεις και λίγο από εξάτμιση από Ami-8 (αν γίνεται και του δικού μου??)Χαιρομαι να βλεπω Γαλλο-Ιταλικες συμμαχιες εναντιον Αγγλο-φιλων
Βεβαια απο καποιους που ο ενας τους εχει username 'AlfaRomeo' ενω ο αλλος κυκλοφορει καθημερινα με τον προγονο του ΖΧ (βλ. ΑΜΙ8).... δεν περιμενα και κατι καλυτερο Μαφια και Κοζα Νοστρα, μας φαγανε....
-
Ο χρήστης SirGus έγραψε:
Μου επιτρέπεις και λίγο από εξάτμιση από Ami-8 (αν γίνεται και του δικού μου??)Το πολύ πολύ να του μπαρουτοκαπνίσεις λίγο τη μύτη...
-
Η τελευταία έκδοση του Cobra, το ΜκΙΙΙ (1965) φορούσε 7λιτρο V8 κινητήρα της Ford, ο οποίος απέδιδε 400 άλογα στις 5500/5600 σ.α.λ. και ροπή 64 kg.m στις 2700 σ.α.λ.
-
-
tryphon , μιας και το ανέφερες ... η HF3000 αξίζει ;;
Υπάρχουν έτοιμες , μεταχειρισμένες ;; -
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
tryphon , μιας και το ανέφερες ... η HF3000 αξίζει ;;
Υπάρχουν έτοιμες , μεταχειρισμένες ;;Η άποψη μου είναι γιατί όχι, αν δεν έχεις άλλη εκλογή. Το θέμα είναι να το φτιάξεις, απίστευτη δουλειά και πολλοί τα παρατάνε και τα πουλάνε ημιτελειωμενα.
Η Hawk πουλάει βασικά κομμάτια αλλά λείπουν πολλά άλλα μερικά από τα οποία είναι ιδιαίτερα δυσεύρετα (Φώτα, λαβες στις πόρτες μέσα-έξω, όργανα ταμπλό, μηχανή, καθίσματα, μηχανισμός υαλοκαθαριστήρες, σύστημα φρένων, κρεμαγιερα, ....).
Τα κομμάτια της Hawk είναι αφινιριστα και θέλουν επίσης πολλή δουλειά για φινίρισμα.
Θέλεις χρόνια δουλειάς για να το τελειώσεις. Πρέπει βέβαια και να μπορείς να το κυκλοφορήσεις, πράγμα όχι σίγουρο για Ελλάδα...
Στο Ebay εμφανίζονται μερικά κατά καιρούς, ένα τελείωσε χθες.Περισσοτερες πληροφοριες εδω
http://www.stratossupersite.com/forum/
και ενα κιτ προς πωληση εδω
http://www.stratossupersite.com/forum/s ... php?t=2223 -
Ο χρήστης tryphon έγραψε:
tryphon , μιας και το ανέφερες ... η HF3000 αξίζει ;;
Υπάρχουν έτοιμες , μεταχειρισμένες ;;Η αποψη μου ειναι γιατι οχι, αν δεν εχεις αλλη εκλογη. Το θεμα εινα να το φτιαξεις, απιστευτη δουλεια και πολλοι τα παρατανε και τα πουλανε ημιτελειωμενα.
Η Hawk πουλαει βαισκα κομματια αλλα λοιπουν πολλα αλλα μερικα απο τα οποια ειναι ιδιαιτερα δυσευρετα (φωτα, λαβες στις πορτες μεσα-εξω, οργανα ταμπλο, μηχανη, καθισματα, μηχανισμος υαλοκαθαριστηρα, συστημα φρενων, κρεμαγιερα, ....).
Τα κομματια της Hawk ειναι αφινιριστα και θελουν επισεις πολλη δουλεια για φινιρισμα.
Θελεις χρονια δουλειας για να το τελειωσεις. Πρεπει βεβαια και να μπορεις να το κυκλοφορισεις, πραγμα οχι σιγουρο για Ελλαδα...
Στο Ebay εμφανιζονται μερικα κατα καιρους, ενα τελειωσε χθες.Περισσοτερες πληροφοριες εδω
http://www.stratossupersite.com/forum/
και ενα κιτ προς πωληση εδω
http://www.stratossupersite.com/forum/s ... php?t=2223Ευχαριστώ tryphon ... μάλλον μεγάλο μπελά τον βλέπω
-
Ο χρήστης ΒΑΣΙΛΗΣ έγραψε:
μάλλον μεγάλο μπελά τον βλέπωΔεν πιστεύω οτι θα σου έδιναν εύκολα έγκριση τύπου για να το εισάγεις ούτως ή άλλως...
-
Θα μου πεις βεβαια ο τυπος με το replica Cobra πως το κυκλοφορει, αρα πρεπει να γινεται.
-
Αν έχει κανείς τα μέσα στην Ελλάδα όλα γίνονται...μπορεί και να έχει άδεια ford fiesta, δε θα μου έκανε εντύπωση...
Ή μπορεί, αν είχε τόσο τρέλλα με το cobra, να του έχει στοιχίσει η ελληνοποίηση και 60Κ ευρώ αν έγινε κανονικά...ποιός ξέρει... -
Ο χρήστης Bruce έγραψε:
Θα μου πεις βεβαια ο τυπος με το replica Cobra πως το κυκλοφορει, αρα πρεπει να γινεται.
και ποιος σου ειπε οτι το κυκλοφορει?? δυστυχως το βγαζει ελαχιστα........
α! σας ειπα οτι αυτος που το εχει ειναι ιδιοκτητης 2 πολυ καλων ξενοδοχειων στην καλλιθεα χαλκιδικης? ε ναι λοιπον ειναι
Το θεμα ειναι να του βγαλει πινακιδες. Μετα κανει οτι θελει. απο τη στιγμη που το replica μπορει να βγαλει πινκαιδες σημαινει οτι γινεται...
-
έχει πινακίδες, επομένως είτε με την ορθή διαδικασία είτε με την πλάγια έχει εισαγχθεί. (αν και εφόσον ο ιδιοκτήτης του, όπως λες, έχει πολλά χρήματα ενδεχομένως δεν έχει και κανένα λόγο να σκεφτεί να παρανομήσει προκειμένου να κάνει την πλάκα του!). Το θέμα είναι οτι με τόσα χρήματα που θα απαιτήσει η διαδικασία θα μπορούσε να πάρει ένα πολυ καλό αυθεντικό ιστορικό όχημα (όχι cobra προφανώς) και να μην κυκλοφορεί με τη 'ρετσινιά' της ρέπλικας.
Ο καθένας όπως τη βρίσκει, βεβαια, μπορεί να την έχει κανείς και μεράκι και να μην μπορεί να διαθέσει τόσα πολλά χρήματα για μια αυθεντική... -
Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
Προσπαθεις να προκαλεσεις την επιθεση των 'ιταλοφιλων' απεναντι μου
Αρχικά θα βάλουμε το πρόσωπό σου στην απόληξη της εξάτμισης αυτού του ταπεινού 28-λιτρου FIAT S76, θα πατήσουμε τέρμα το γκάζι μέχρι να μυρίσει σουβλάκι και στη συνέχεια θα διαποτίσουμε στο αίμα σου 12,5 ml φρέσκιας Ιταλικής σκουριάς. Έτσι για αρχή ώστε να πάρεις το χρίσμα και μετά βλέπουμε....
Συμφωνώ....
Μου επιτρέπεις και λίγο από εξάτμιση από Ami-8 (αν γίνεται και του δικού μου??)Χαιρομαι να βλεπω Γαλλο-Ιταλικες συμμαχιες εναντιον Αγγλο-φιλων
Βεβαια απο καποιους που ο ενας τους εχει username 'AlfaRomeo' ενω ο αλλος κυκλοφορει καθημερινα με τον προγονο του ΖΧ (βλ. ΑΜΙ8).... δεν περιμενα και κατι καλυτερο Μαφια και Κοζα Νοστρα, μας φαγανε....
To visa αντικατέστησε το Ami .... όχι το ΒΧ.......άσχετε
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Μου επιτρέπεις και λίγο από εξάτμιση από Ami-8 (αν γίνεται και του δικού μου??)
Το πολύ πολύ να του μπαρουτοκαπνίσεις λίγο τη μύτη...
ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ