Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • 1
    • 2
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 33
    • 87
    • 88
    • 31 / 88
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    1
    1759
    5531
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tryphon last edited by

      Υπολογεισες το κοστος της ασφαλισης? Της συντηρησης? Της αποθηκευσης?

      Τα F40 πωλουνται σε χαμηλοτερες τιμες απο οταν ηταν καινουργια.

      Πιο αυτοκινητο συγκεκριμενα θα αγοραζες ως επενδυση?

      Μονο συναισθηματικα αγοραζει κανεις αυτοκινητο, οσοι σκεφτηκαν να βγαλουν λεφτα καηκαν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        d-jet last edited by

        Ο χρήστης tryphon έγραψε:
        Υπολογεισες το κοστος της ασφαλισης? Της συντηρησης? Της αποθηκευσης?

        Ναι. Από προσωπική εμπειρία κιόλας. Ειδικότερα αν μιλάμε για φθηνότερα αυτοκίνητα όλα τα παραπάνω είναι απείρως λιγότερα σε σχέση με την αύξηση της τιμής τους...

        Τα F40 πωλουνται σε χαμηλοτερες τιμες απο οταν ηταν καινουργια.
        Πιο αυτοκινητο συγκεκριμενα θα αγοραζες ως επενδυση?

        Έχω άλλη άποψη για ορισμένα από αυτά που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί σε πίστες...
        Προσωπικά δεν θα αγόραζα μόνο για επένδυση...

        Από τα κοινά 914-6, 928, XJ-S, w114 coupe, w116 6.9..Όλα τα w107...
        κάποια φεράρι 80-90 που είναι στο κάτω όριο της καμπύλης τιμών τους...

        Από τα ακριβά μη με ρωτάς... νομίζω 956/962 που αργά ή γρήγορα θα ακολουθήσει τα 917...

        Μονο συναισθηματικα αγοραζει κανεις αυτοκινητο, οσοι σκεφτηκαν να βγαλουν λεφτα καηκαν...

        Και πάλι έχω άλλη άποψη! Ίσως δεν έτυχε να γνωρίσεις εσύ κάποιον! Έγω γνωρίζω ανθρώπους που ζουν από αυτά!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          sirgus last edited by

          Ποια η γνώμη σας για το Χ 1/9 ?

          Προφανως πρόκειται για ερώτηση του τύπου 'κουβέντα να γίνεται' αφού και αν το αγόραζα θα ήταν τουλάχιστον μετά από 1 χρονο από τώρα...

          Ο spitfire πάντως μου λέει τα χειρότερα
          Θα διαβάζω απαντήσεις μέχρι αύριο το μεσημέρι αφού μετά η Π.Α με στέλνει στη Σκύρο

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tryphon last edited by

            Ο χρήστης SirGus έγραψε:
            Ποια η γνώμη σας για το Χ 1/9 ?

            Μπα? Έχουνε μείνει στην επιφάνια της γης Χ 1/9? Νόμιζα ότι είχαν λιώσει από τη σκουριά...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tryphon last edited by

              Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

              Υπολογεισες το κοστος της ασφαλισης? Της συντηρησης? Της αποθηκευσης?

              Ναι. Από προσωπική εμπειρία κιόλας. Ειδικότερα αν μιλάμε για φθηνότερα αυτοκίνητα όλα τα παραπάνω είναι απείρως λιγότερα σε σχέση με την αύξηση της τιμής τους...

              θυμασαι ειπα συγκεκριμενα. Τι ασφαλεια πληρωνεις (ολικη εννοειται) για ενα αυτοκινητο που αποτιμαται γυρω στα 30Κ ευρω? Που θα βρεις παρμπριζ οταν ο μπροστινος σου πεταξει χαλικια? Που θα βρεις μοχλο για το παραθυρο οταν ο μπαρμας σου το σπασει?

              Ποιος θα συντηρησει το καμαρι σου? Ο Λακης απο το συνεργειο διπλα? Ελα ρε φιλαρα νταξει να πουμε τακακια δεν ηθελες, τακακια εβαλα ( εξυσε ομως και λιγο για να χωρεσουν).

              Θυμασαι ρωτησα για αυτοκινητα συλλογης, οχι για αυτα που ειχαν παραγωγη πανω απο 2 εως 3 χιλιαδες κομματια.

              Τα F40 πωλουνται σε χαμηλοτερες τιμες απο οταν ηταν καινουργια.
              Πιο αυτοκινητο συγκεκριμενα θα αγοραζες ως επενδυση?

              Έχω άλλη άποψη για ορισμένα από αυτά που δεν έχουν χρησιμοποιηθεί σε πίστες...
              Προσωπικά δεν θα αγόραζα μόνο για επένδυση...

              Οσα αυτοκινητα ειναι 20 και ετων και δεν εχουν χρησιμοποιηθει ειναι για πεταμα. Πρεπει να αλλαξεις τα παντα και συχνα να ξαναφτιαξεις τη μηχανη απο το μηδεν.

              Από τα κοινά 914-6, 928, XJ-S, w114 coupe, w116 6.9..Όλα τα w107...
              κάποια φεράρι 80-90 που είναι στο κάτω όριο της καμπύλης τιμών τους...

              Από τα ακριβά μη με ρωτάς... νομίζω 956/962 που αργά ή γρήγορα θα ακολουθήσει τα 917...

              Χα, χα, χα, συγνωμη νευρικο ειναι. 928!!! 914!!! καλα με κοροιδευεις, ελα εδω να παρουμε τεσσερα απο το καθενα με 15Κ ευρω...
              Καινουργιες 308 με 25Κ ευρω...
              Αυτα τα αυτοκινητα, με εξαιρεση ισως την 308 polyester + carbs + dry sump δεν προκειται να αναιβουν. Ο λογος: πολυ μεγαλη παραγωγη, παρα πολλα στην αγορα, καμια επιδωση σε αγωνες. Το ιδιο ισχυει για Testarossa, 512TR κλπ.

              Μονο συναισθηματικα αγοραζει κανεις αυτοκινητο, οσοι σκεφτηκαν να βγαλουν λεφτα καηκαν...

              Και πάλι έχω άλλη άποψη! Ίσως δεν έτυχε να γνωρίσεις εσύ κάποιον! Έγω γνωρίζω ανθρώπους που ζουν από αυτά!!

              Ειμαι στο χωρο του συλλεκτικου αυτοκινητου πανω απο 10 χρονια. Σε διαβεβαιω οτι δεν μπορεις να ζησεις σ αυτο το business παρα μονο αν εχεις 'μαντρα' με πανω απο 10 αυτοκινητα επι μονιμου βασεως και παλι παιζεται...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                sirgus last edited by

                Ο χρήστης tryphon έγραψε:

                Ποια η γνώμη σας για το Χ 1/9 ?

                Μπα? Έχουνε μείνει στην επιφάνια της γης Χ 1/9? Νόμιζα ότι είχαν λιώσει από τη σκουριά...

                Τόσο χάλια ε?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • S
                  spitfire last edited by

                  Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                  Ποια η γνώμη σας για το Χ 1/9 ?
                  Ο spitfire πάντως μου λέει τα χειρότερα

                  ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κε ΔΗΜΟ ΣΤΑΡΕΝΙΕ, ΑΡΤΕΜΗ ΜΑΤΣΑ... γενικως....
                  ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κε ΧΑΦΙΕ!!!
                  Προσπαθεις να προκαλεσεις την επιθεση των 'ιταλοφιλων' απεναντι μου

                  Εσυ με ρωτησες για ενα ομορφο cabrio... Κι εγω σου ειπα απλως οτι το X1/9 δεν ειναι ουτε ωραίο, ουτε cabrio

                  Θα διαβάζω απαντήσεις μέχρι αύριο το μεσημέρι αφού μετά η Π.Α με στέλνει στη Σκύρο

                  Και καλα, στη Σκυρο θα υπηρετεις τη μαμα πατριδα...
                  Αυτα να πας να τα 'πουλησεις' αλλου! Ειναι γνωστο οτι τους τσατσους τους εχουν στα ωπα-ωπα...
                  Ειμαι σιγουρος οτι εχεις κλεισει ηδη μονοκλινο θαλαμο με συνδεση ADSL στον λαπτοπ

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sirgus last edited by

                    Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:

                    Ποια η γνώμη σας για το Χ 1/9 ?
                    Ο spitfire πάντως μου λέει τα χειρότερα

                    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κε ΔΗΜΟ ΣΤΑΡΕΝΙΕ, ΑΡΤΕΜΗ ΜΑΤΣΑ... γενικως....
                    ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ κε ΧΑΦΙΕ!!!
                    Προσπαθεις να προκαλεσεις την επιθεση των 'ιταλοφιλων' απεναντι μου

                    Εσυ με ρωτησες για ενα ομορφο cabrio... Κι εγω σου ειπα απλως οτι το X1/9 δεν ειναι ουτε ωραίο, ουτε cabrio

                    Και όλα αυτά επειδή δεν σε ρώτησα για Triumph...

                    Δείξε στα παιδιά τις photos από τα σκουριασμένα Spitfire που είδα πρόσφατα στο club !!!:lol:

                    Θα διαβάζω απαντήσεις μέχρι αύριο το μεσημέρι αφού μετά η Π.Α με στέλνει στη Σκύρο

                    Και καλα, στη Σκυρο θα υπηρετεις τη μαμα πατριδα...
                    Αυτα να πας να τα 'πουλησεις' αλλου! Ειναι γνωστο οτι τους τσατσους τους εχουν στα ωπα-ωπα...
                    Ειμαι σιγουρος οτι εχεις κλεισει ηδη μονοκλινο θαλαμο με συνδεση ADSL στον λαπτοπ

                    Δεν απαντώ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spitfire last edited by

                      Ο χρήστης SirGus έγραψε:
                      Δείξε στα παιδιά τις photos από τα σκουριασμένα Spitfire που είδα πρόσφατα στο club !!!:lol:

                      Ακομη κι ΑΝ ειδες σκουριασμενα Spitfire, αυτο ειναι τρανη αποδειξη οτι αυτα ΚΙΝΟΥΝΤΑΙ μεχρι και σημερα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                        θυμασαι ειπα συγκεκριμενα. Τι ασφαλεια πληρωνεις (ολικη εννοειται) για ενα αυτοκινητο που αποτιμαται γυρω στα 30Κ ευρω? Που θα βρεις παρμπριζ οταν ο μπροστινος σου πεταξει χαλικια? Που θα βρεις μοχλο για το παραθυρο οταν ο μπαρμας σου το σπασει?
                        Ποιος θα συντηρησει το καμαρι σου? Ο Λακης απο το συνεργειο διπλα? Ελα ρε φιλαρα νταξει να πουμε τακακια δεν ηθελες, τακακια εβαλα ( εξυσε ομως και λιγο για να χωρεσουν).

                        (μιλάμε, πάντα, για όσους βλέπουν το κλασσικό αποκλειστικά ως επένδυση, νομίζω; )
                        Ένα αυτοκίνητο των 30K ευρώ για συλλεκτική αποκλειστικά χρήση δεν έχει ανάγκη ούτε ακριβής ασφάλειας και φυσικά δεν έχει ανάγκη κανέναν 'Λάκη' αλλά έναν καλό μηχανικό που θα το ελέγχει κατά τακτά χρονικά διαστήματα και θα εκτελεί τις απλές και προγραμματισμένες εργασίες συντήρησης. Σταματημένο ή ελάχιστα χρησιμοποιούμενο, δε, δεν κινδυνεύει ιδιαίτερα να σπάσει το παρμπρίζ του.
                        Αν θέλεις, τώρα να κυκλόφορείς καθημερινά με αυτό, πρόβλημα δικό σου (της τσέπης σου δλδ αν και μπορείς να το ασφαλίζεις μόνο για τις εκδρομές σου). Είναι, όμως,σα να να πάρεις έναν Νταλί και να τον κρεμάσεις στο εξοχικό σου στη θάλασσα επειδή γουστάρεις να τον βλέπεις...αν πιάσει μούχλα, δε φταίει ούτε το εξοχικό, ούτε, βεβαίως ο Νταλί που θα χάσεις (εκτός των άλλων) τα λεφτά σου!

                        Θυμασαι ρωτησα για αυτοκινητα συλλογης, οχι για αυτα που ειχαν παραγωγη πανω απο 2 εως 3 χιλιαδες κομματια.

                        Εγώ πού ακριβώς σου είπα οτι μιλώ για αυτά μόνον; Νομίζω υπήρξα σαφής για το που μιλούσα για ακριβά και που για κοινά αυτοκίνητα!

                        Οσα αυτοκινητα ειναι 20 και ετων και δεν εχουν χρησιμοποιηθει ειναι για πεταμα. Πρεπει να αλλαξεις τα παντα και συχνα να ξαναφτιαξεις τη μηχανη απο το μηδεν.

                        Όχι πάντα, αρκεί να συντηρούνται σωστά και να έχουν ακινητοποιηθεί όπως πρέπει. Μπορώ να σου δώσω άπειρα παραδείγματα μουσείων και ιδιωτικών συλλογών που ακινητοποιημένα αυτοκίνητα είναι σε απόλυτα μάχιμη κατάσταση. Αν πας να το ακινητοποιήσεις 'διαισθητικά' όπως νομίζεις εσυ καλύτερα είναι, βέβαια, πρόβλημα... 😉

                        Χα, χα, χα, συγνωμη νευρικο ειναι. 928!!! 914!!! καλα με κοροιδευεις, ελα εδω να παρουμε τεσσερα απο το καθενα με 15Κ ευρω...

                        Όμορφα!
                        Γέλα όσο θέλεις, αγαπητε, το γέλιο είναι υγεία!
                        Σοβαρά, όμως, παίρνετε εκεί πέρα τέσσερις 914**-6** με 15Κ ευρώ??? Και που ακριβώς θα τις βρείς και τις τέσσερις? (σκέψου το λίγο καλύτερα 3318 αυτοκίνητα πάνω από τα μισά αμερικάνικα/πάνω από τα μισά ήδη κατεστραμένα). Εκτός αν μιλάς για ρέπλικές που και πάλι δεν έχουν τόσο λίγο!
                        Δεν έχεις δει σε τι τιμές αλλάζουν χέρια τα εξακύλινδρα τωρα τελευταία, μου φαινεται!!

                        Όσο για τα υπόλοιπα, είπα, νομίζω, ότι μιλώ για ΚΟΙΝΑ αυτοκίνητα ...
                        Επένδυση μπορεί να κάνει και ο φτωχός, στο μέτρο που του αναλογεί, μην είσαι απόλυτος!
                        (Αν και κανένα από τα αυτοκίνητα που σου είπα δεν έχει κάτω από 10Κ αν είναι σε συλλεκτική κατάσταση)

                        Καινουργιες 308 με 25Κ ευρω...
                        Αυτα τα αυτοκινητα, με εξαιρεση ισως την 308 polyester + carbs + dry sump δεν προκειται να αναιβουν. Ο λογος: πολυ μεγαλη παραγωγη, παρα πολλα στην αγορα, καμια επιδωση σε αγωνες. Το ιδιο ισχυει για Testarossa, 512TR κλπ.

                        [/quote]
                        Μεγάλη μπουκιά φάε, μεγάλη κουβέντα μην πεις... τα ίδια έλεγαν και για το 246 πριν κάποια χρονάκια. Κάποια από αυτά θα ανεβούν οπωσδήποτε, άλλα πολύ άλλά λιγότερο.
                        Σε πολλές περιπτώσεις η τιμές τους κρατιούνται ακόμα χαμηλά (γιαυτό και είναι καλό να επενδύσεις σε αυτά) λόγω της πολυπλοκότητάς τους και εξαιτίας του ότι δε θεωρούνται ακόμα κλασσικά. Κάτσε να περάσει η τριακονταετία (δεν είναι μακριά για κάποια) και τα ξαναλέμε...
                        Μήπως έχεις να πεις τα ίδια και για τις ΚΟΙΝΟΤΑΤΕΣ e-type και Mk2; 😉
                        Ή για την σπάνια corniche s1 των 600τόσων κομματιών των 20Κ;

                        Ειμαι στο χωρο του συλλεκτικου αυτοκινητου πανω απο 10 χρονια. Σε διαβεβαιω οτι δεν μπορεις να ζησεις σ αυτο το business παρα μονο αν εχεις 'μαντρα' με πανω απο 10 αυτοκινητα επι μονιμου βασεως και παλι παιζεται...

                        Όπως νομίζεις...
                        Δεν προσπαθώ να σε πείσω για τίποτα, έχεις την άποψή σου και έχω τη δική μου. Σε διαβεβαιώνω, όμως, επίσης οτι και η δική μου εμπειρία στο χώρο του ιστορικού δεν είναι καθόλου μικρή, όπως και πολλών άλλων φίλων εδωπέρα. 😉

                        Αυτά χωρίς δευτερολογία.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tryphon last edited by

                          Διαλεξε:

                          928:
                          http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=1
                          3000 εβρω

                          http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=2
                          4000 εβρω

                          http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=3
                          6000 εβρω

                          http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=4
                          6000 εβρω

                          XJ-S:
                          http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=1
                          3000 εβρω

                          http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=2
                          6000 εβρω

                          http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=3
                          6500 εβρω

                          ...

                          Υποψην οτι το 914/6 παρηχθει σε πολυ λιγα κομματια και αρα συμβαδιζει με οσα λεω.
                          Ποτε δεν προκειται ενα 308 (το οποιο παρεκειπτωντος δεν ειναι καθολου πολυπλοκο) να φτασει το επιπεδο των 206/246. Το γιατι στο ειπα πριν.
                          Ποτε δεν προκειται αυτοκινητο μαζικης παραγωγης (3Κ+ κομματια) να ανεβασει τιμες οπως εκαναν π.χ. τα Daytona, 275GTB, 911 2.7RS, Stratos, Toytota 2000GT, κλπ.
                          Αυτα λεγονται επενδυση, 3 φορες η τιμε σε 10 χρονια.
                          Τωρα αν εσυ μιλας για 10% το θεμα αλλαζει.
                          Αν εχεις παραδειγματακι ακουω οπως ακουω και παραδειγματακι του πως ζεις πουλωντας αυτοκινητα συλλογης.

                          Εν ολιγης ειμαι ολο αυτια.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            d-jet last edited by

                            Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                            Διαλεξε:

                            Τώρα, πες μου εσύ ποιό ακριβώς από τα παραπάνω λιωμένα χρέμπια 928 είναι σε συλλεκτική κατάσταση...
                            Επειδή την έχω βαρεθεί την ιστορία, αν θες, μιας και εκεί τα έχετε χύμα, άντε κάνε μια βόλτα να δεις τι λουλουδάκια του αγρού θα είναι... (το Α/C του μόνο να χρειαστεί να φτιάξεις δεν έχει τόσο).
                            Για ανταλλακτικά,ίσως έπαιρνα κανένα από αυτά (αν και δεν νομίζω).

                            Υποψην οτι το 914/6 παρηχθει σε πολυ λιγα κομματια και αρα συμβαδιζει με οσα λεω.

                            Α, μου τα γυρνάς τώρα... προηγουμένως πνιγόσουν στο γέλιο νομίζω... 😉

                            Ποτε δεν προκειται ενα 308 (το οποιο παρεκειπτωντος δεν ειναι καθολου πολυπλοκο) να φτασει το επιπεδο των 206/246. Το γιατι στο ειπα πριν.
                            Ποτε δεν προκειται αυτοκινητο μαζικης παραγωγης (3Κ+ κομματια) να ανεβασει τιμες οπως εκαναν π.χ. τα Daytona, 275GTB, 911 2.7RS, Stratos, Toytota 2000GT, κλπ.

                            Για τα δωδεκακύλινδρα μιλούσα όσο αφορά την πολυπλοκότητα και είναι νομίζω οτι πολυπλοκότερο υπάρχει! 😉
                            Για τα για τα e-type και Mk2 που παρήχθησαν με το κιλό ακόμα έχω απορία... Επίσης για τα split σκαθάρια των 10Κ ευρώ που παρήχθησαν με τις εκατοντάδες χιλιάδες....

                            Αυτα λεγονται επενδυση, 3 φορες η τιμε σε 10 χρονια.
                            Τωρα αν εσυ μιλας για 10% το θεμα αλλαζει.

                            Και 10% ετησίως είναι λίγο? Καλά, τι πληθωρισμό έχετε εκεί????
                            Μόνος σου παραδέχεσαι οτι υπάρχουν και κάποια που λέγονται επένδυση!!!!!!!!
                            Σαν να μου φαίνεται, φίλτατε, οτι κάνουμε κουβέντα για την κουβέντα...

                            Αν εχεις παραδειγματακι ακουω οπως ακουω και παραδειγματακι του πως ζεις πουλωντας αυτοκινητα συλλογης.
                            Εν ολιγης ειμαι ολο αυτια.

                            Όλα τα προηγούμενα αρκεί να σταματήσεις να τα βλέπεις με ειρωνική διάθεση (όπως και όλους τους άλλους που έχουν διαφορετική (?) άποψη για τα πράγματα από εσένα)

                            Εγώ σε καληνυχτίζω και σε χαιρετώ προς το παρόν.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tryphon last edited by

                              Εγώ μιλάω με νούμερα, εσύ περιφραστικά.
                              Ξέρεις πιο είναι το TCO ενός Daytona η ενός 275? Ένα λάστιχο κάνει 350 εβρω και είναι το πιο φτηνό αναλώσιμο...
                              Νομίζεις ότι αποτελούν επένδυση? Νομίζεις ότι θα τα συντηρεί ο Λάκης?
                              Νομίζεις ότι θα τα αράξεις στο γκαράζ της πολυκατοικίας?

                              Αν νομίζεις ότι τα 928 και XJ-S που σου έδειξα δεν σου είναι αντάξια βρες μου ένα λιωμένο Daytona σ αυτά τα λεφτά.

                              Στο λεω για τελευταία φορά. Αυτοκίνητο επένδυση δεν υπάρχει. Όλοι όσοι ζουν απ αυτά έχουν μεγάλες επιχειρήσεις με υπαλλήλους και 30 αυτοκίνητα προς πώληση.

                              Αν έχεις συγκεκριμένα παραδείγματα για τα αντίθετα ακούω.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • ?
                                A Former User last edited by

                                Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:
                                Προσπαθεις να προκαλεσεις την επιθεση των 'ιταλοφιλων' απεναντι μου

                                Αρχικά θα βάλουμε το πρόσωπό σου στην απόληξη της εξάτμισης αυτού του ταπεινού 28-λιτρου FIAT S76, θα πατήσουμε τέρμα το γκάζι μέχρι να μυρίσει σουβλάκι και στη συνέχεια θα διαποτίσουμε στο αίμα σου 12,5 ml φρέσκιας Ιταλικής σκουριάς. Έτσι για αρχή ώστε να πάρεις το χρίσμα και μετά βλέπουμε....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sirgus last edited by

                                  Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                  Προσπαθεις να προκαλεσεις την επιθεση των 'ιταλοφιλων' απεναντι μου

                                  Αρχικά θα βάλουμε το πρόσωπό σου στην απόληξη της εξάτμισης αυτού του ταπεινού 28-λιτρου FIAT S76, θα πατήσουμε τέρμα το γκάζι μέχρι να μυρίσει σουβλάκι και στη συνέχεια θα διαποτίσουμε στο αίμα σου 12,5 ml φρέσκιας Ιταλικής σκουριάς. Έτσι για αρχή ώστε να πάρεις το χρίσμα και μετά βλέπουμε....

                                  http://img497.imageshack.us/img497/7917 ... ebeast.jpg

                                  Συμφωνώ....
                                  Μου επιτρέπεις και λίγο από εξάτμιση από Ami-8 (αν γίνεται και του δικού μου??)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    sirgus last edited by

                                    Ο χρήστης tryphon έγραψε:

                                    Ποια η γνώμη σας για το Χ 1/9 ?

                                    Μπα? Έχουνε μείνει στην επιφάνια της γης Χ 1/9? Νόμιζα ότι είχαν λιώσει από τη σκουριά...

                                    Γιαυτό η τιμή τους είναι αστεία μάλλον....

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      d-jet last edited by

                                      Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                                      Εγώ μιλάω με νούμερα, εσύ περιφραστικά.
                                      Ξέρεις πιο είναι το TCO ενός Daytona η ενός 275? Ένα λάστιχο κάνει 350 εβρω και είναι το πιο φτηνό αναλώσιμο...
                                      Νομίζεις ότι αποτελούν επένδυση? Νομίζεις ότι θα τα συντηρεί ο Λάκης?
                                      Νομίζεις ότι θα τα αράξεις στο γκαράζ της πολυκατοικίας?

                                      Επιμένεις...

                                      Αν νομίζεις ότι τα 928 και XJ-S που σου έδειξα δεν σου είναι αντάξια βρες μου ένα λιωμένο Daytona σ αυτά τα λεφτά.

                                      Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
                                      είπα εγώ κάτι τέτοιο;
                                      Το μόνο πράγμα που σου είπα είναι οτι τα αυτοκίνητα των 3-4Κ ευρω΄που πριν από 20 χρόνια είναι 100Κ δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε συλλεκτικά... θέλεις αντ'αυτού να σου βρω 5 παραδείγματα από 928 σε πραγματικά συλλεκτική κατάσταση να δεις πόσο κάνουν; Επειδή, ελπίζω να μου επιτρέψεις, έχω και εγώ μια μικρή εμπειρία, σε αυτά, τα πιο ταπεινά, αυτοκίνητα που σου προανάφερα, πίστεψε με οτι 928 της προκοπής κάτω από 12-15Κ ευρώ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Ένα καλό 914-6 έχει 25-30Κ εκτός αν είναι κάτι 'ειδικό' (δε σου λέο για gt) που μπορεί να ανέβει πολύ παραπάνω. Τέλος ακόμα και ένα ταπεινό xjs το οποίο δεν έχει τρύπες στο πορτμπαγκάζ και στους θόλους από τη σκουριά, δύσκολα θα πέσει κάτω από 10Κ ευρώ όπως και τα κλειστά 107. Για τα ανοικτά οι τιμές ξεκινούν από τα 15Κ.(ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ)
                                      Αν αυτά τώρα εξακολουθούν να σου φαίνονται αστειά και δεν είναι πολλά χρήματα για εναν μεσο άνθρωπο, τι να πω!
                                      Για πές μου, όμως, τώρα, με 75Κ ευρώ που θα κάνουν όλα αυτά, σε τέλεια συλλεκτική κατάσταση (που δε φοβάσαι να τα βάλεις και στο γκαράζ της πολυκατοικίας σου που λες και εσύ), σε σχέση με μια διαλυμένη Daytona που βρίσκεις σε αυτά τα λεφτά (αλλά θα φας 4φορές τόσα για να την φτιάξεις) ποιός έχει κάνει την καλύτερη επένδυση (τουλάχιστον κατά τη διάρκεια της ζωής του, τα μετά θάνατον δεν μετρούν);

                                      Στο λεω για τελευταία φορά. Αυτοκίνητο επένδυση δεν υπάρχει. Όλοι όσοι ζουν απ αυτά έχουν μεγάλες επιχειρήσεις με υπαλλήλους και 30 αυτοκίνητα προς πώληση.

                                      Μόνος σου παραδέχτικες οτι η δραματική αύξηση των τιμών σε κάποια είναι από μόνη της επένδυση... αν δε με πιστέυεις κοίτα δυο μηνύματα πιο πάνω το μήνυμά σου όπως το έγραψες εσύ! 😉

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                                        Αρχικά θα βάλουμε το πρόσωπό σου στην απόληξη της εξάτμισης αυτού του ταπεινού 28-λιτρου FIAT S76, θα πατήσουμε τέρμα το γκάζι μέχρι να μυρίσει σουβλάκι και στη συνέχεια θα διαποτίσουμε στο αίμα σου 12,5 ml φρέσκιας Ιταλικής σκουριάς. Έτσι για αρχή ώστε να πάρεις το χρίσμα και μετά βλέπουμε....

                                        Όλα αυτά επειδή το παιδί είπε οτι τα ιταλικά σκουριάζουν ενίοτε λιγουλάκι? Ούτε στο παλέρμο να είχατε εκπαιδευτεί από τη μαφία, ρε παιδιά!
                                        Αν και δεν πιστεύω να καταφέρετε τίποτα...το πολύ πολύ να παέι να πάρει κάτι τέτοιο:

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tryphon last edited by

                                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                          Άλλα λόγια να αγαπιόμαστε...
                                          είπα εγώ κάτι τέτοιο;
                                          Το μόνο πράγμα που σου είπα είναι οτι τα αυτοκίνητα των 3-4Κ ευρω΄που πριν από 20 χρόνια είναι 100Κ δεν είναι ακριβώς αυτό που λέμε συλλεκτικά... θέλεις αντ'αυτού να σου βρω 5 παραδείγματα από 928 σε πραγματικά συλλεκτική κατάσταση να δεις πόσο κάνουν; Επειδή, ελπίζω να μου επιτρέψεις, έχω και εγώ μια μικρή εμπειρία, σε αυτά, τα πιο ταπεινά, αυτοκίνητα που σου προανάφερα, πίστεψε με οτι 928 της προκοπής κάτω από 12-15Κ ευρώ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ. Ένα καλό 914-6 έχει 25-30Κ εκτός αν είναι κάτι 'ειδικό' (δε σου λέο για gt) που μπορεί να ανέβει πολύ παραπάνω. Τέλος ακόμα και ένα ταπεινό xjs το οποίο δεν έχει τρύπες στο πορτμπαγκάζ και στους θόλους από τη σκουριά, δύσκολα θα πέσει κάτω από 10Κ ευρώ όπως και τα κλειστά 107. Για τα ανοικτά οι τιμές ξεκινούν από τα 15Κ.(ΠΑΝΤΑ ΓΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ ΠΡΟΚΟΠΗΣ)
                                          Αν αυτά τώρα εξακολουθούν να σου φαίνονται αστειά και δεν είναι πολλά χρήματα για εναν μεσο άνθρωπο, τι να πω!
                                          Για πές μου, όμως, τώρα, με 75Κ ευρώ που θα κάνουν όλα αυτά, σε τέλεια συλλεκτική κατάσταση (που δε φοβάσαι να τα βάλεις και στο γκαράζ της πολυκατοικίας σου που λες και εσύ), σε σχέση με μια διαλυμένη Daytona που βρίσκεις σε αυτά τα λεφτά (αλλά θα φας 4φορές τόσα για να την φτιάξεις) ποιός έχει κάνει την καλύτερη επένδυση (τουλάχιστον κατά τη διάρκεια της ζωής του, τα μετά θάνατον δεν μετρούν);

                                          Δηλαδη θεωρεις οτι τα XJ-S και τα 928 θα αναιβουν σε τιμες? Εχει καποιο σκεπικο πισω απο αυτο το συμπερασμα?
                                          Αρα να συμπερανω οτι κατα τη γνωμη σου η αγορα ενος XJ-S εναντι 15Κ εβρω ειναι καλη επενδυση?

                                          Μόνος σου παραδέχτικες οτι η δραματική αύξηση των τιμών σε κάποια είναι από μόνη της επένδυση... αν δε με πιστέυεις κοίτα δυο μηνύματα πιο πάνω το μήνυμά σου όπως το έγραψες εσύ! 😉

                                          Αυτο λεγεται τυχη, δεν λεγεται επενδυση. Δεν καλυπτω το να βρεις στη στανη του παπου σου ενα 250LM...Η επενδυση ειναι επαγγελμα, και επικερδες, κατα τα λεγομενα σου, στο χωρο του κλασσικου αυοκινητου.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skullone last edited by

                                            Τα ιταλικά δε σκούριαζαν παραπάνω απ'ό,τι τα αντίστοιχα γερμανικά, γαλλικά, ιαπωνικά και βρετανικά εκείνης της εποχής. Τότε δεν υπήρχαν οι μέθοδοι αντισκωριακής προστασίας που έχουν στη διάθεσή τους τα εργοστάσια σήμερα.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 33
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 31 / 88
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr