Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    1. Home
    2. Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    3. ΚΛΑΣΣΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
    • 1
    • 2
    • 28
    • 29
    • 30
    • 31
    • 32
    • 87
    • 88
    • 30 / 88
    Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
    1
    1759
    5530
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tazio last edited by

      Λοιπόν κερδίζεις, δώρο από εμένα, ετήσια συνδρομή σε όποιο ειδικό περιοδικό με συλεκτικά αυτοκίνητα θέλεις γιατί με είπες μικρό.

      Πέρα από αυτό, έχω πεί ότι δε γνωρίζω από παλαιά αυτοκίνητα.
      Ο συγκεκριμένος άνθρωπος όταν τον ρώτησα εάν είναι γνήσια μου απάντησε ναι και μόνος του μου είπε τον αριθμό του αυτοκινήτου.
      Δε τον συγκράτησα λυπάμαι μπορείς να με αποκεφαλίσεις (αλλά θα χάσεις τη συνδρομή ) .

      Αυτά το ολίγα και αν θέλεις έλα στα Μέγαρα να λυθούν οι όποιες απορίες.
      (Αυτό το λέω περισσότερο για τις δικές μου απορίες)

      Κάτι τελευταίο. Από ότι κατάλαβα το θέμα των κλασσικών αυτοκινήτων είναι για ξεχωριστούς κι εμείς οι 'άσχετοι' απαγορεύεται να μπαίνουμε και να γράφουμε (με αφορμή το ύφος σου πάντα) προσπαθώντας να μάθουμε και να λύσουμε τις όποιες απορίες μας.
      Δε πειράζει εσύ θα χάσεις (τη συνδρομή ) .

      Επειδή δε πρόκειτε να ξαναμπώ σε αυτό το θέμα, εάν έχεις να μου απαντήσεις κάτι στείλε π.μ..

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        tryphon last edited by

        Ο χρήστης tazio έγραψε:
        Λοιπόν κερδίζεις, δώρο από εμένα, ετήσια συνδρομή σε όποιο ειδικό περιοδικό με συλεκτικά αυτοκίνητα θέλεις γιατί με είπες μικρό.

        Πέρα από αυτό, έχω πεί ότι δε γνωρίζω από παλαιά αυτοκίνητα.
        Ο συγκεκριμένος άνθρωπος όταν τον ρώτησα εάν είναι γνήσια μου απάντησε ναι και μόνος του μου είπε τον αριθμό του αυτοκινήτου.
        Δε τον συγκράτησα λυπάμαι μπορείς να με αποκεφαλίσεις (αλλά θα χάσεις τη συνδρομή ) .

        Αυτά το ολίγα και αν θέλεις έλα στα Μέγαρα να λυθούν οι όποιες απορίες.
        (Αυτό το λέω περισσότερο για τις δικές μου απορίες)

        Κάτι τελευταίο. Από ότι κατάλαβα το θέμα των κλασσικών αυτοκινήτων είναι για ξεχωριστούς κι εμείς οι 'άσχετοι' απαγορεύεται να μπαίνουμε και να γράφουμε (με αφορμή το ύφος σου πάντα) προσπαθώντας να μάθουμε και να λύσουμε τις όποιες απορίες μας.
        Δε πειράζει εσύ θα χάσεις (τη συνδρομή ) .

        Επειδή δε πρόκειτε να ξαναμπώ σε αυτό το θέμα, εάν έχεις να μου απαντήσεις κάτι στείλε π.μ..

        Δεν ειναι αναγκη να το παιρνεις ετσι. Τελος παντων, να σε ρωτησω.
        Εσυ αν ειχες ενα αυτοκινητο 4 εκ. δολαριων θα αφηνες το τυπο με το τσιγαρακι στο στομα να δουλευει διπλα στις αντλιες βενζινης σου? Ακομα και αν φορουσε καπελακι Pirelli?

        Αυτα τα αυτοκινητα ηταν οι θεοι της πιστας στο Le Mans και το Spa. Στα Μεγαρα δεν βαζουν 3η...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 9
          993cc last edited by

          Ο χρήστης tazio έγραψε:

          @ '993cc' στη πόρτα δε γράφει GTD γράφει FORD. Το κοίταξα σήμερα.

          ΟΚ δεν είναι πολύ καθαρή η φώτο. Πέρα από αυτό πάντως θα ήθελα να τονίσω και γω αυτό που λέει ο tryphon, ότι δηλαδή για κάποια πολύ σπάνια (και με έντονο συλλεκτικό ενδιαφέρον όμως!) αυτοκίνητα όπως το συγκεκριμένο που έχουν κατασκευαστεί σε μερικές δεκάδες κομμάτια (ή και λιγότερα) σχεδόν πάντα υπάρχουν ειδικοί/ιστορικοί που 'παρακολουθούν' που βρίσκεται το κάθε ένα από αυτά ανά πάσα στιγμή. Έτσι και πέρα από αριθμούς πλαισίων κλπ είναι δύσκολο να περάσει κάποια ρέπλικα σαν γνήσιο.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • 9
            993cc last edited by

            Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

            1974 ΜΒ W107 450SLC ή 1975 JAG. XJ-S V12 5.3 και γιατί;
            (και τα δύο είναι σε άριστη κατάσταση και κοστίζουν τα ίδια περίπου_λίγα_χρήματα)

            Μιλάμε για ανοιχτή ή κλειστή XJ-S; Αν είναι ανοιχτή είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο αν μιλάμε για το κουπέ δεν μου κάθησε ποτέ καλά (ειδικά συγκρινόμενο με ότι έχει βγάλει η Jaguar σε κουπέ κατά καιρούς). Η SLC πάντως είναι πολύ πιο όμορφο αυτοκίνητο από ότι φαίνεται στην συγκεκριμένη φωτογραφία (και με τους αμερικάνικους προφυλακτήρες ακόμα χειρότερα ). Δύσκολη απόφαση πάντως γιατί παρόλο που και οι 2 μάρκες υποστιρίζονται καλά στην Ελλάδα από χρόνια και πιστεύω υπάρχει η τεχνογνωσία και για τα παλιά τους μοντέλα σίγουρα κυκλοφορούν πολύ περισσότερες παλιές V8 Mercedes παρά Jag V12... Πρέπει να το ψάξεις πολύ πάντως πριν αποφασίσεις!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης 993cc έγραψε:

              @ '993cc' στη πόρτα δε γράφει GTD γράφει FORD. Το κοίταξα σήμερα.

              ΟΚ δεν είναι πολύ καθαρή η φώτο. Πέρα από αυτό πάντως θα ήθελα να τονίσω και γω αυτό που λέει ο tryphon, ότι δηλαδή για κάποια πολύ σπάνια (και με έντονο συλλεκτικό ενδιαφέρον όμως!) αυτοκίνητα όπως το συγκεκριμένο που έχουν κατασκευαστεί σε μερικές δεκάδες κομμάτια (ή και λιγότερα) σχεδόν πάντα υπάρχουν ειδικοί/ιστορικοί που 'παρακολουθούν' που βρίσκεται το κάθε ένα από αυτά ανά πάσα στιγμή. Έτσι και πέρα από αριθμούς πλαισίων κλπ είναι δύσκολο να περάσει κάποια ρέπλικα σαν γνήσιο.

              Σωστά. Είναι το λεγόμενο 'register' όπου παρακολουθείται όχι μόνο το πού βρίσκεται σήμερα το αυτοκίνητο, αλλά καταγράφεται και όλο το ιστορικό του από τη στιγμή που αυτό κατασκευάστηκε, όσο αυτό καθίσταται δυνατό κατά περίπτωση βέβαια.
              Για παράδειγμα (και για να έρθω στα δικά μου... ) η Alfa Romeo Giulia TZ με αριθμό πλαισίου 750 003 έχει το ακόλουθο ιστορικό (τα στοιχεία αντλήθηκαν από το βιβλίο του Philippe Olczyk 'Alfa Romeo TZ The Cars, The race Results'):

              750 003
              Colour: Green Bottle
              Type: Race
              Date: 1964
              'MI 906060' Scuderia Sant' Ambroeus.
              1964: Tour de Corse - Thomas/Gamet DNF
              1964: 1000 Km Nurburgring
              1964: Criterium Cevennes - Masoero/massad
              1964: 24 Hours Le Mans '788 kg' - Masoero/Rolland
              30/4/1965: After its racing life, the registration was cancelled, the car was dismantled and was put away in storage for 37 years.
              Novemmber 7th 2002: we found the car in Milano, Italy.

              Όσον αφορά τις ρέπλικες ορισμένες φορές πουλούνται ή παρουσιάζονται ως αυθεντικά αυτοκίνητα...

              750 001
              Two cars with the same chassis number

              Μόνο ένας ειδικός είναι σε θέση να ξεχωρίσει το αυθεντικό από τη ρέπλικα.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tryphon last edited by

                Παιδία βλέπω ότι μπαίνετε στο νόημα. Έτσι είναι τα πράγματα, μόλις μπαίνουν λεφτά στην ιστορία τα πράγματα γίνονται πιο θαμπά...
                Τουλάχιστον 2 GT40 αντιγράφτηκαν και τώρα τα γνήσια είναι υπό αμφισβήτηση.
                Τι να πει κανείς για το περίφημο chassis 0846 της Ferrari...ένα από τα 3 P3/4 που φτιάχτηκαν. Φερόταν ως κατεστραμμένο από φωτιά και ξαφνικά εμφανίστηκε φτιαγμένο από υπολείμματα του σωληνωτού chassis του που και αυτά αμφισβητούνται.

                Είναι το περίφημο: Αυτό είναι το τσεκούρι του παππού μου. Ο πατέρας μου άλλαξε τη λαβή και εγώ τη λεπίδα....

                Το ξαναλέω, κανένα πρόβλημα με τα replica από τη στιγμή που λενε τι είναι.

                Πολλά αυτοκίνητα που αποτελούν ορόσημα της παγκόσμιας βιομηχανίας και έργα τέχνης βρίσκονται σήμερα υπό την απειλή των αντιγραφών. Είναι κρίμα και προσβολή προς τις μελλοντικές γενιές.

                Όσο για το ΤΖ που αναφέρθηκε είναι ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια γιατί κυκλοφορούν πάρα πολλά αντίγραφα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Για να καταλάβουμε πού έχει φτάσει η 'μαφία' των ρέπλικα (δεν έχω τίποτα με τους πωλητές ρέπλικα όταν αυτοί τις πουλούν ως ρέπλικες), γνωστός πωλητής κλασικών αυτοκινήτων από το Βέλγιο ισχυρίστηκε στο βιβλίο του πως η Alfa Romeo Giulia TZ είναι απόγονος ενός Αμερικάνικου πρωτότυπου, του Asardo 1500 ARS. Όπως αποδεικνύεται το εν λόγω πρωτότυπο δεν έχει καμία σχέση με τις ΤΖ παρά μόνο τα μηψχανικά μέρη του είναι AR. Λίγο αργότερα ο πωλητής βρέθηκε να πουλά το Asardo ζητώντας φυσικά αμύθητο ποσό αφότου πρώτα είχε ρίξει την προπαγάνδα σε σχέση με την ΤΖ....

                  Όλα αυτά φυσικά δεν αποδεικνύουν ότι η GT40 του κυρίου Σταφυλοπάτη είναι ρέπλικα. Εάν ο κύριος Σταφυλοπάτης είναι όσο expert σε GT40 όσο απαιτείται, τότε ναί, μπορώ να πώ πως η GT40 του είναι αυθεντική!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                    ...Όσο για το ΤΖ που αναφέρθηκε είναι ένα από τα πιο δύσκολα κομμάτια γιατί κυκλοφορούν πάρα πολλά αντίγραφα.

                    Γνωστός μου Αμερικανός πιστεύει πως είναι σε θέση να ανιχνεύσει μια ΤΖ η οποία πωλείται ως αυθεντική ενώ είναι ρέπλικα (έχει σημασία αυτό, άλλο είναι να την πουλάς ως ρέπλικα και άλλο να την πουλάς ως αυθεντική ενώ δεν είναι). Το θέμα είναι πως ο εν λόγω κύριος έχει στην κατοχή του βιβλιοθήκη απαρτιζόμενη από 2000 βιβλία σχετικά με την ιστορία της Alfa Romeo και του αυτοκινήτου γενικότερα... Για ορισμένα αυτοκίνητα δεν είναι εύκολο να ανιχνεύσεις τη ρέπλικα δεδομένου ότι και ο ίδιος που την κατασκευάζει είναι expert πρώτης γραμμής!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      d-jet last edited by

                      Ωραία και σωστά τα όσα γράφετε, αγαπητοί φίλοι, εγώ θα συμφωνίσω μαζί σας και θα συμμεριστώ τους φόβους σας γύρω από τις απειλές των μοναδικών αυτών ιστορικών, με μόνη ένσταση αυτό που είπε και ο φίλος Spitfire πιο πριν, οτι με την ατελή εισαγωγή ιστορικών οχημάτων που ισχύει τα τελευταία χρόνια στην Ελλάδα έχουν εισαχθεί πολλά και σπουδαία οχήματα.

                      Πάντως, καλή και η gt  με την tz αλλά ίσως θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον να ασχολούμαστε περισσότερο με τα πιο 'προσγειωμένα' ιστορικά που αφορούν, άλλωστε, και τους περισσότερους από εμάς!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • D
                        d-jet last edited by

                        Ο χρήστης 993cc έγραψε:

                        1974 ΜΒ W107 450SLC ή 1975 JAG. XJ-S V12 5.3 και γιατί;
                        (και τα δύο είναι σε άριστη κατάσταση και κοστίζουν τα ίδια περίπου_λίγα_χρήματα)

                        Μιλάμε για ανοιχτή ή κλειστή XJ-S; Αν είναι ανοιχτή είναι πολύ όμορφο αυτοκίνητο αν μιλάμε για το κουπέ δεν μου κάθησε ποτέ καλά (ειδικά συγκρινόμενο με ότι έχει βγάλει η Jaguar σε κουπέ κατά καιρούς). Η SLC πάντως είναι πολύ πιο όμορφο αυτοκίνητο από ότι φαίνεται στην συγκεκριμένη φωτογραφία (και με τους αμερικάνικους προφυλακτήρες ακόμα χειρότερα ). Δύσκολη απόφαση πάντως γιατί παρόλο που και οι 2 μάρκες υποστιρίζονται καλά στην Ελλάδα από χρόνια και πιστεύω υπάρχει η τεχνογνωσία και για τα παλιά τους μοντέλα σίγουρα κυκλοφορούν πολύ περισσότερες παλιές V8 Mercedes παρά Jag V12... Πρέπει να το ψάξεις πολύ πάντως πριν αποφασίσεις!

                        Κουπέ και τα δύο είναι... Δεν έχω πρόβλημα με τα μηχανικά και τα ανταλλακτικά και για τα δυο, μιας και η αγορά και η κυκλοφορία του αυτοκίνητου θα είναι εκτός Ελλάδας όπου υπάρχει πληθώρα ανταλλακτικών. Jag v12 υπάρχουν πολλές εκεί έξω, δεδομένου ότι η κουπέ έχει τα ίδια μηχανικά με την λιμουζίνα, ενώ η ΜΒ είναι εγγύηση για την επάρκεια ανταλλακτικών οπουδήποτε...
                        δύσκολη απόφαση, όντως, αλλά ευχάριστη!
                        Ευχαριστώ για τη γνώμη σου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                          Πάντως, καλή και η gt  με την tz αλλά ίσως θα είχε μεγαλύτερο ενδιαφέρον να ασχολούμαστε περισσότερο με τα πιο 'προσγειωμένα' ιστορικά που αφορούν, άλλωστε, και τους περισσότερους από εμάς!

                          Για να πάμε λοιπόν στα πιο προσγειωμένα αυτοκίνητα θα δώσω ένα μικρό παραδειγματάκι των όσων μέχρι τώρα λέγαμε. Έχω την τύχη να είμαι ιδιοκτήτης μια εκ των ελαχίστων Alfa Romeo 2000 GT Veloce που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα. Για την ακρίβεια μαζί με τη δική μου το σύνολο των αυθεντικών δίλιτρων είναι 4 ή 5!!!
                          Παίρνει το λόγο λοιπόν ο ιδιοκτήτης μιας Junior 1300 ή 1600 και λέει πως και η δική του είναι δίλιτρη και μάλιστα αυθεντική... Βγάζουμε τον εργοστασιακό 1300άρη ή 1600άρη, τοποθετούμε δίλιτρο (από Alfetta γιατί οι εργοστασιακοί 00512 που φόραγαν οι δίλιτρες GT Veloce είναι στην Ελλάδα πιο σπάνιοι και από τις Καρέτα-Καρέτα) και το βαφτίζουμε δίλιτρο. Όμως τα πράγματα δεν είναι τόσο απλά. Είναι αρκετά δύσκολο σε αυτόν που δε γνωρίζει να ξεχωρίσει το δίλιτρο σασί. Π.χ. εκτός από την πλακέτα με τον τύπο του σασί και το χτυπημένο αριθμό στο χώρο του κινητήρα, θα πρέπει να ξέρεις δύο ακόμη μυστικά τα οποία γνωρίζουν ελάχιστοι.
                          Αν λοιπόν δεν τα γνωρίζεις θα σου πασάρουν Junior για δίλιτρη. Μικρό το κακό θα μου πείτε, αν και η διαφορά στην τιμή είναι σχεδόν 6-7 χιλιάδες Ευρώ!!! Φανατστείτε λοιπόν τί παίζεται στα μυθικά αυτοκίνητα τα οποία εκτός του ότι βγήκαν σε ελάχιστα κομμάτια, έχουν και φοβερή αγωνιστική ιστορία!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • T
                            tryphon last edited by

                            Μην πας τοσο μακρυα. Δες ποσες Delta 1100 εγιναν Integrale στην Ελλαδα...
                            Αυτες σε λιγα χρονια οταν η αξια τους ανεβει θα πωλουνται ως γνησιες.

                            Μην ξεχναμε οτι συχνα η αξια αρχιζει να αναιβαινει οταν οσοι ηταν 13+ οταν τα αυτοκινητα ετρεχαν γινονται 40+...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • D
                              d-jet last edited by

                              Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:

                              Για να πάμε λοιπόν στα πιο προσγειωμένα αυτοκίνητα θα δώσω ένα μικρό παραδειγματάκι των όσων μέχρι τώρα λέγαμε.....

                              Αλήθεια...έτσι είναι...
                              (πάντως είναι παραπάνω από 4-5 οι αυθεντικές δίλιτρες...προσωπικά, μόνο, ξέρω τόσα που εισήχθησαν τα τελευταία 2 χρόνια).
                              Εκεί που είναι για να βάλεις τα κλάματα, δε, είναι τα Porsche, ότι μοντέλο και να είναι.... ο Θεός να βάλει το χέρι του αν σκεφτεται κανείς αγορά από Ελλάδα! Έχω δει 911 κολλάζ από τρια αυτοκίνητα να κυκλοφορεί με άδεια απο 912 και να έχει και το θράσος να την πουλά και 20Κ ευρώ... ΗΜΑΡΤΟΝ!

                              Γενικά τα σπορ ατοκίνητα, νομίζω, υπέφεραν από μετατροπές στην Ελλάδα, τι λέτε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spitfire last edited by

                                Ο χρήστης D-Jet έγραψε:

                                Γενικά τα σπορ ατοκίνητα, νομίζω, υπέφεραν από μετατροπές στην Ελλάδα, τι λέτε;

                                Γενικα ΟΛΑ τα αυτοκινητα υπεφεραν απο μετατροπες στην Ελλαδα Ο καθε ασχετος μηχανικος εκανε και απο μια πατεντα με αποτελεσμα να ειναι ελαχιστα τα αυτοκινητα που εχουν παραμεινει με εργοστασιακες προδιαγραφες.

                                Μεσα απο το δικο μας κλαμπ (Triumph) εχω δει αυτοκινητα και αυτοκινητα. Υπαρχουν αυτοκινητα που ξεκινησε ο ιδιοκτητης τους να τα ανακατασκευασει και στην πορεια (λυνοντας το αυτοκινητο του) ανακαλυπτε σημεια και τερατα
                                Και δεν μιλαω για αντικατασταση στο συστημα φρενων κλπ αλλα για παραποιοηση μεχρι και του σασι

                                Φιλοι μου (μελη του κλαμπ) που αγορασαν αυτοκινητα απο την Ελλαδα, τα οποια δειχναν οτι ηθελαν ενα μονο βαψιματακι, βρεθηκαν μπροστα σε τεραστια προβληματα... Απο την αλλη αυτοκινητα σαπια, που εισηχθησαν απο την Αγγλια, ηταν πολυ πιο ευκολο να φτιαχτουν, μιας και δεν υπηρχε η παραμικρη μετατροπη, και τα μονα προβληματα ηταν οι ταλαιπωρημενες λαμαρινες...

                                Απο πειρας μου σχετικα τουλαχιστον με τα Triumph που υπαρχουν αυτη τη στιγμη στην Ελλαδα: Απο τα 'Ελληνικα' αυτοκινητα, το 90% δεν εχουν την εργοστασιακη του μηχανη και τις περισσοτερες φορες φερουν μηχανη απο αλλα μοντελα Triumph. Εχουν ξαναβαφτει τουλαχιστον 2 με 3 φορες στο παρελθον, σε διαφορετικη αποχρωση απο αυτην με την οποια αφησαν την γραμμη παραγωγης πριν απο μερικα χρονια, και το εσωτερικο τους εχει αναβαθμιστει με αντικατασταση καθισματων κλπ κλπ κλπ.
                                Τα 'Αγγλικα' αυτοκινητα που εχουν ερθει στην Ελλαδα (2 απο αυτα εχω στην κατοχη μου) εχουν κατα 99% την εργοστασιακη τους μηχανη, δεν εχει πειραχτει/αλλαχτει ουτε βιδα και τις περισσοτερες φορες μεχρι και οι ταπετσαριες των καθισματων ειναι αυτες που τοποθετηθηκαν στο αυτοκινητο την ημερα που αυτο αφησε πισω του τη γραμμη παραγωγης.

                                Ολα αυτα ειναι πολυ λογικα αν σκεφτει κανεις, οτι δεν ειχε καμμια δυσκολια ενας Αγγλος να διατηρησει σε τετοια αυθεντικη κατασταση το αυτοκινητο του, τη στιγμη που δεν υπηρχε πιο ευκολο πραγμα γι αυτον να βρει ανταλλακτικα ειτε καινουρια η μεταχειρισμενα, αλλα και μηχανικους οι οποιοι ηξεραν αυτα τα αυτοκινητα με κλειστα τα ματια... Ενω εδω στην Ελλαδα...

                                Αυτα βεβαια ισχυουν για ολες τις μαρκες αυτοκινητων, και εκτος απο την ελλειψη ανταλλακτικων και εξειδικευσης, υπευθυνη ειναι η ελλειψη παιδειας και σεβασμου προς τα αυτοκινητα αυτα... Οταν οι αλλοι λαοι γεννιοντουσαν μεσα σε ενα αυτοκινητο και ολη τους η βρεφικη, παιδικη και νεανικη ηλικια ηταν αρρηκτα συνδεδεμενη με ενα οχημα, εμεις στην Ελλαδα αποκτουσαμε αυτοκινητα στα μεσα της δεκαετιας '70, προσπαθωντας να ξεπερασουμε προβληματα του τυπου τεκμηριων, ποθεν εσχες και αλλα τερτιπια της οικονομικης πολιτικης της εκαστοτε κυβερνησης...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  spitfire last edited by

                                  Για να επανελθουμε (για λιγο) στο θεμα αυθεντικων vs replika...

                                  Ο οποιοσδηποτε κατεχει μια ρεπλικα η οποια ισχυριζεται οτι ειναι γνησιο εργοστασιακο αυτοκιντο περιορισμενη παραγωγης -προσπαθωντας να εξαπατησει και ισως εντυπωσιασει τους αδαεις- νομιζω οτι δεν ανηκει στο χωρο των ρομαντικων εραστων των κλασσικων αυτοκινητων.

                                  Ανηκει στο χωρο αυτων που κατεχουν ενα 316i με αυτοκολλητακι και look Μ3, ενω καθε αλλο εξαρτημα του αυτοκινητου, παραμενει γνησιο εξαρτημα μιας 316

                                  Αυτος ο ανθρωπος δεν εχει καμμια σχεση με 'εμας'... Μπορει να εντυπωσιαζει τον κουμπαρο του, τη γραμματεα του, τον ανηψιο του... αλλα οχι να προσπαθει να εξαπατησει 'εμας' προσπαθωντας να μας εντυπωσιασει και να μας αφησει με ανοιχτο το στομα

                                  Αν καποιος ισχυριζεται ψευδως οτι η ρεπλικα του δεν ειναι ρεπλικα, τοτε ειναι καταφανες οτι το βασικο του κινητρο για την αποκτηση ενος τετοιου αυτοκινητου ειναι ο εντυπωσιασμος των αλλων

                                  Δεν προσπαθω να υποτιμησω τα ρεπλικα - ισα ισα που πιστευω οτι και αυτα μερικες φορες ειναι αξια θαυμασμου, αλλα το βρισκω επιεικως γελοιο να φορας απομιμηση Rolex και να προσπαθεις να με πεισεις οτι ειναι αυθεντικο και το πληρωσες καποιες 1000αδες Euro

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spitfire last edited by

                                    Ο χρήστης tryphon έγραψε:
                                    Μην πας τοσο μακρυα. Δες ποσες Delta 1100 εγιναν Integrale στην Ελλαδα...
                                    Αυτες σε λιγα χρονια οταν η αξια τους ανεβει θα πωλουνται ως γνησιες.

                                    Μην ξεχναμε οτι συχνα η αξια αρχιζει να αναιβαινει οταν οσοι ηταν 13+ οταν τα αυτοκινητα ετρεχαν γινονται 40+...

                                    (Δεν αναφερομαι προσωπικα σε εσενα , αν και χρησιμοποιω β' ενικο προσωπο)

                                    Αν πας να 'ψωνισεις' Integrale και δεν εισε ενημερος σχετικα με τους αριθμους πλαισιου των εργοστασιακων αυτοκινητων... τοτε εισαι αξιος της μοιρας σου

                                    Αν πας να πουλησεις Delta 1600 ισχυριζομενος οτι ειναι εργοστασιακη Integrale... -προσπαθωντας να εξαπατησεις τον αγοραστη- αν αυτος μπορεσει να αποδειξει οτι τον εξαπατησες, τοτε υπαρχει πιθανοτητα τα λεφτα που εισεπραξες απο την αγοραπωλησια, να τα δαπανησεις σε τηλεκαρτες για να τηλεφωνεις στους φιλους σου τα απογευματα, απο την Δ' πτερυγα των φυλακων Κορυδαλλου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      tryphon last edited by

                                      Ο χρήστης SPITFIRE έγραψε:

                                      Αν πας να πουλησεις Delta 1600 ισχυριζομενος οτι ειναι εργοστασιακη Integrale... -προσπαθωντας να εξαπατησεις τον αγοραστη- αν αυτος μπορεσει να αποδειξει οτι τον εξαπατησες, τοτε υπαρχει πιθανοτητα τα λεφτα που εισεπραξες απο την αγοραπωλησια, να τα δαπανησεις σε τηλεκαρτες για να τηλεφωνεις στους φιλους σου τα απογευματα, απο την Δ' πτερυγα των φυλακων Κορυδαλλου

                                      Συχνά όμως συμβαίνει το αντίθετο. Το γνήσιο αμφισβητείται και το μαϊμού με τον ίδιο αριθμό πλαισίου θεωρείται γνήσιο. Γιατί? Γιατί ο ιδιοκτήτης του μαϊμού το δείχνει παντού, το βγάζει παντού, το γράφει παντού...
                                      Ο ιδιοκτήτης του γνήσιου είναι πιο διακριτικός....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        d-jet last edited by

                                        Ο χρήστης tryphon έγραψε:

                                        Συχνά όμως συμβαίνει το αντίθετο. Το γνήσιο αμφισβητείται και το μαϊμού με τον ίδιο αριθμό πλαισίου θεωρείται γνήσιο. Γιατί? Γιατί ο ιδιοκτήτης του μαϊμού το δείχνει παντού, το βγάζει παντού, το γράφει παντού...
                                        Ο ιδιοκτήτης του γνήσιου είναι πιο διακριτικός....

                                        Συμφωνώ σε γενικές γραμμές, απλά θα ήθελα να προσθέσω οτι γενικά καλό είναι να μη προκαλούμε και την τύχη μας. Αν κατεβαίνουμε ουρανοκατέβατοι να αγοράσουμε στο 'παζάρι' χωρίς γνώσεις είμαστε άξιοι της μοίρας μας.
                                        Επίσης, ήθελα να πω οτι, προσωπικά τουλάχιστον, θεωρώ οτι κάθε αυτοκίνητο έχει και την τιμή του. Αν τώρα δεις στην αγορά integrale, ας πούμε, σε χαμηλή τιμή ή να μένει καιρό απούλητη κάτι συμβαίνει.
                                        Καλό Homework συνεπώς, πριν από οποιαδήποτε αγορά, ακόμα και σε πιο 'κοινά' κλασσικά, συμβουλή από γνώστη (ή επαγγελματία) του μοντέλου και αν μιλάμε για ιστορικό με πεντιγκρί οπωσδήποτε συμβουλή ιστορικού αυτοκινήτου. Α, και ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί στις 'ευκαιρίες' γιατί αυτά τα αυτοκίνητα είναι επένδυση και δε πωλούνται εύκολα, όπως τα καθημερινά, επειδή κάποιος τα 'βαρέθηκε'.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          tryphon last edited by

                                          Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
                                          Α, και ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί στις 'ευκαιρίες' γιατί αυτά τα αυτοκίνητα είναι επένδυση και δε πωλούνται εύκολα, όπως τα καθημερινά, επειδή κάποιος τα 'βαρέθηκε'.

                                          Δεν υπαρχει αυτοκινητο 'επενδυση'...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            d-jet last edited by

                                            Ο χρήστης tryphon έγραψε:

                                            Α, και ας είμαστε λίγο επιφυλακτικοί στις 'ευκαιρίες' γιατί αυτά τα αυτοκίνητα είναι επένδυση και δε πωλούνται εύκολα, όπως τα καθημερινά, επειδή κάποιος τα 'βαρέθηκε'.

                                            Δεν υπαρχει αυτοκινητο 'επενδυση'...

                                            Εγώ πιστεύω οτι υπάρχει, όπως, όμως όλες οι επενδύσεις τίποτα δεν είναι σίγουρο!
                                            Κάποια αυτοκίνητα αγοράστηκαν με αυτόν το σκοπό (πχ F40) και πρακτικά δεν κυκλοφόρησαν ποτέ στο δρόμο.
                                            Τόσα και τόσα συλλεκτικά (από μόνος του ο όρος περιέχει την έννοια της επένδυσης) βγαίνουν κατά καιρούς με 5-10Κ km για πώληση με υπερπολλαπλάσια τιμή από αυτήν αγοράς τους... δε νομίζω οτι τα πήρε κανείς για τις βόλτες του και τα βαρέθηκε.
                                            Έπειτα είναι γενικώς παραδεκτό οτι οι τιμές ενός ιστορικού αυτοκίνητου από κάποια ηλικία και μετά έχουν ανοδική πορεία (σε άλλα πολύ σε άλλα λιγότερο). Αν το πάρεις φτηνά και το πουλήσεις ακριβότερα δεν είναι σαν να επενδύεις τα χρήματά σου? Πολλοί το βλέπουν και έτσι!
                                            Τίποτα δεν είναι σίγουρο θα μου πείς αλλά άμα μια επένδυση ήταν σίγουρη θα είμασταν όλοι πλούσιοι τώρα!
                                            Άλλωστε, αποτελούν σίγουρα και συναισθηματική επένδυση για μερικούς!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 28
                                            • 29
                                            • 30
                                            • 31
                                            • 32
                                            • 87
                                            • 88
                                            • 30 / 88
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr