-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245
Μου φαινεται θα γινω χειροτερος και απο υστερικη γρία που δεν τρωει κοτοπουλο.Δεν θα ξαναμπω σε 737,ένα στα τρία πέφτει
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245
Μου φαινεται θα γινω χειροτερος και απο υστερικη γρία που δεν τρωει κοτοπουλο.Δεν θα ξαναμπω σε 737,ένα στα τρία πέφτει
-
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=245
Μου φαινεται θα γινω χειροτερος και απο υστερικη γρία που δεν τρωει κοτοπουλο.Δεν θα ξαναμπω σε 737,ένα στα τρία πέφτει
-
1 στα 3 αεροπλάνα που πετούν είναι 737 (ή περίπου έτσι)
-
Αυτες οι μικρες κωλοεταιρειες που δεν τις ξερει ουτε η μανα τους ειναι θανατος.
Κριμα για τους ανθρωπους. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
http://www.in.gr/news/article.asp?lngEntityID=658578&lngDtrID=245Μου φαινεται θα γινω χειροτερος και απο υστερικη γρία που δεν τρωει κοτοπουλο.Δεν θα ξαναμπω σε 737,ένα στα τρία πέφτει
Τώρα τι σχέση το 737 με την δεν με ξέρει η μάνα μου εταιρεία από την Αφρική. Για δες λίγο τις στατιστικές...
http://www.airdisaster.com/statistics/ -
Συγγνώμη αλλά σε κάτι τέτοιες χώρες στο διπλανό σου κάθισμα μπορεί να κάθεται ένα λιοντάρι ή μία τίγρης. Περιμένετε να έχουν και ασφάλεια?! Είμαι λίγο υπερβολικός αλλά κάπως έτσι είναι. Όπως τραγική είναι η κατάσταση σε όλο τον κόσμο με τις μικρές κερδοσκοπικές εταιρίες. Το 737 δεν μπορεί να θεωρηθεί από κάτι τέτοια ατυχήματα ''κακό'' αεροπλάνο.
-
Διαφορά νοοτροπίας. Όσο καλά συντηρούν τα αυτοκίνητα, τα τρένα, τα καράβια και τα λεωφορεία τους σ'αυτές τις χώρες, όσο έχουν σε εκτίμηση την ανθρώπινη ζωή, τόσο καλά θα συντηρούν και τα αεροπλάνα τους.
Τα ίδια μοντέλα αεροσκαφών που δεν πέφτουν στην Ευρώπη, ανεξαρτήτως του αν ανήκουν σε μεγάλες ή μικρές εταιρείες, στις χώρες του τρίτου κόσμου πέφτουν με σταθερούς ρυθμούς. -
Μα δεν υπάρχει τιποτα πιο επικίνδυνο από το να πετάς γενικότερα πάνω από την Αφρική πόσο μάλλον με μια Αφρικανική αγνώστου ταυτότητας εταιρεία.
-
αααα... τι καλααααα.... στην Νιγηρια εεε?
Να ειστε σιγουροι πως οτι βιδες και λοιπα μερη εχουν μεινει σχετικα αθικτα, θα τα πωλησουν για γνησια ανταλλακτικα (μακρια απο μας). Πρωτα θα εφτασαν στον τοπο του συμβαντος οι 'μαντραδες' και μετα τα σωστικα συνεργεια.
Σε κατι τετοιες περιοχες ειναι συνηθη φαινομενα αυτα...
Τωρα, σχετικα με την ανασφαλεια των Boeing... δεν υπαρχει ανασφαλες πτητικο μεσο, υπαρχει η ελειπης συντηρηση, το ανθρωπινο σφαλμα η και καποια μοιραια αστοχια υλικου.
Εδω ακομα πετανε οι Ντακοτες χαρις στην καλη συντηρηση...
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Εδω ακομα πετανε οι Ντακοτες χαρις στην καλη συντηρηση...C-47 Απο τα καλύτερα αεροπλάνα ever built
-
Εκτος απο τη συντηρηση ,ειναι και τα αεροβοηθηματα που στην Αφρικη ειναι σχεδον ανυπαρκτα,η καλυψη ρανταρ ειναι για τα γελια και το επιπεδο των χειριστων εναεριας κυκλοφοριας ...............
-
νιγηρια? πτηση στη νιγηρια?
αμ στη νοτια αμερικη?τα ιδια συμβαινουν!
-
Ο χρήστης eker123 έγραψε:
Εκτος απο τη συντηρηση ,ειναι και τα αεροβοηθηματα που στην Αφρικη ειναι σχεδον ανυπαρκτα,η καλυψη ρανταρ ειναι για τα γελια και το επιπεδο των χειριστων εναεριας κυκλοφοριας ...............Τα αερό ποιά? Τα ρα ποιά? Οι ελε ποιοί?
Όταν μπαίνεις στην υποσαχάρια Αφρική μέσα σε αεροπλάνο κάνεις μια προσευχούλα. Αν το αεροπλάνο ανήκει σε αφρικάνικη εταιρεία κάνεις 2 προσευχούλες και μερικά τάματα. Αν η αφρικάνικη εταιρεία είναι και μικρή και άγνωστη τότε πας για νεό μητροπολιτικό ναό, αν είναι και low budget ( δεν νομίζω οτι υπάρχουν αλλά λέμε τώρα ) ε τότε φιλαράκι εσύ έχεις ήδη κλείσει δωμάτιο στα hotel Paradise ή Hell. Καλή διαμονή -
ωραια .............πανω που επεισα την γυναικα μου για ενα ταξιδι στο Μεξικο τον Φλεβαρη αντε να δω τωρα πως θα την ηρεμησω!!!!!!!
ευτυχως που οι πτησεις για Μεξικο ειναι με 747 και 767........κατι ειναι και αυτο και εκει θα εστιασω τα επιχειρηματα μου οπως και στο οτι τα μονα κοινα της Bellview Airταδε με την British Airways ειναι τα αρχικα τους
-
Ο χρήστης alexastrag έγραψε:
ωραια .............πανω που επεισα την γυναικα μου για ενα ταξιδι στο Μεξικο τον Φλεβαρη αντε να δω τωρα πως θα την ηρεμησω!!!!!!!ευτυχως που οι πτησεις για Μεξικο ειναι με 747 και 767........κατι ειναι και αυτο και εκει θα εστιασω τα επιχειρηματα μου οπως και στο οτι τα μονα κοινα της Bellview Airταδε με την British Airways ειναι τα αρχικα τους
Θελω πολυ να σου φτιαξω την μερα/μηνα/χρονο/διακοπες, θυμιζοντας σου την πτηση της TWA over atlantic με 747 και την καταληξη.... αλλα δεν θα το κανω για να μην σε στεναχορησω
Μην στεναχωριεσε... το αεροπλανο δεν παιζει ρολο... εαν αλλοι κανουν λαλακιες. Παντως για υπερατλαντικα προτιμησε σε καθε περιπτωση τετρακινητηριο και οχι 767-777 ETOPS (Extended Twin-Engine Operations)
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
ωραια .............πανω που επεισα την γυναικα μου για ενα ταξιδι στο Μεξικο τον Φλεβαρη αντε να δω τωρα πως θα την ηρεμησω!!!!!!!
ευτυχως που οι πτησεις για Μεξικο ειναι με 747 και 767........κατι ειναι και αυτο και εκει θα εστιασω τα επιχειρηματα μου οπως και στο οτι τα μονα κοινα της Bellview Airταδε με την British Airways ειναι τα αρχικα τους
Θελω πολυ να σου φτιαξω την μερα/μηνα/χρονο/διακοπες, θυμιζοντας σου την πτηση της TWA over atlantic με 747 και την καταληξη.... αλλα δεν θα το κανω για να μην σε στεναχορησω
Μην στεναχωριεσε... το αεροπλανο δεν παιζει ρολο... εαν αλλοι κανουν λαλακιες. Παντως για υπερατλαντικα προτιμησε σε καθε περιπτωση τετρακινητηριο και οχι 767-777 ETOPS (Extended Twin-Engine Operations)
δεν ''ιδρωνει'' το δικο μου αυτι απο αυτα που κατα καιρους συμβαινουν αφου συνεχιζουν τα αεροπορικα ταξιδια να ειναι ο πιο ασφαλης τροπος μετακινησης και οι πιθανοτητες να βρεθει κανεις σε αεροπορικο δυστυχημα ειναι απειροελαχιστες.......οσο για την επιλογη του αεροσκαφους τα κριτηρια καλως ή κακως ειναι οτι διαθετει η αεροπορικη εταιρια σε σχεση με το ημερολογιακο προγραμμα που εχει καποιος για ενα ταξιδι αλλα και τις οικονομικες του δυνατοτητες.........ποσο μαλλον οταν εχει και ενδιαμεσο σταθμο στις υπεραντλαντικες πτησεις οποτε οι επιλογες ειναι ακομα πιο περιορισμενες.
Νεα τραγωδία με 737