-
Bρε καλώς τα παιδιά...τι γίνεται η «σουπάπη» ΒΧ...;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Bρε καλώς τα παιδιά...τι γίνεται η «σουπάπη» ΒΧ...;Κρυωνει μονη της στον δρομο γμτ, εχω πολλη δουλεια αυτες τις μερες και δεν ασχολουμε, αυριο εχω ελευθερο το πρωι και λεω να κανω καμια δουλεια.
Η C4 πως πάει?? -
Ο χρήστης chrmes έγραψε:
Bρε καλώς τα παιδιά...τι γίνεται η «σουπάπη» ΒΧ...;
Κρυωνει μονη της στον δρομο γμτ, εχω πολλη δουλεια αυτες τις μερες και δεν ασχολουμε, αυριο εχω ελευθερο το πρωι και λεω να κανω καμια δουλεια.
Η C4 πως πάει??καλά είναι...έχω γράψει 8.500χλμ και ετοιμάζομαι για το σέρβις των 10.
καλό απόγευμα.. -
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!!!!!!Το σημερινό απόγευμα δύσκολα θα το ξεχάσω! (οχι δεν εκανα σεξ με την μονικα μπελούτσι! ) ημουν ο ευτυχής συνοδηγός μιας αλλης... οχι ιταλίδας αλλά γαλλίδας, το ονομά της... citroen C4 VTS 2.0
Ευτυχώς το παλικάρι που ειναι κατοχός της, σήμερα είχε όρεξη για... τρέλες!
Μετά απο στροφιλίκια στην παλαιά Ε.Ο απο διόδια ελευσίνας μέχρι Νεράκι, και μετα πάλι πίσω απο νεα Ε.Ο με το κοντέρ να δειχνει ... 215 ΕΥΚΟΛΑ...(για οσους βιάζονται, η ταχύτητα αυτή ανεπτύχθη σε σημείο με ΜΗΔΕΝΙΚΗ κίνηση) γυρισα σπιτι και.... εβαλα τα κλάματα! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ οχημα! τολμώ να πώ οτι τα συνδιάζει όλα, απο μια χαλαρή βόλτα, μεχρι ξέφρενη απόδραση ταχύτητας, πραγματικά ειναι για όλες τις δουλειές! τυχερός ο μάγκας που την έχει! και μπράβο του!
Λέγε τέτοια, λέγε τέτοια...
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
ΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧ!!!!!!!!!!
Το σημερινό απόγευμα δύσκολα θα το ξεχάσω! (οχι δεν εκανα σεξ με την μονικα μπελούτσι! ) ημουν ο ευτυχής συνοδηγός μιας αλλης... οχι ιταλίδας αλλά γαλλίδας, το ονομά της... citroen C4 VTS 2.0
Ευτυχώς το παλικάρι που ειναι κατοχός της, σήμερα είχε όρεξη για... τρέλες!
Μετά απο στροφιλίκια στην παλαιά Ε.Ο απο διόδια ελευσίνας μέχρι Νεράκι, και μετα πάλι πίσω απο νεα Ε.Ο με το κοντέρ να δειχνει ... 215 ΕΥΚΟΛΑ...(για οσους βιάζονται, η ταχύτητα αυτή ανεπτύχθη σε σημείο με ΜΗΔΕΝΙΚΗ κίνηση) γυρισα σπιτι και.... εβαλα τα κλάματα! ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ οχημα! τολμώ να πώ οτι τα συνδιάζει όλα, απο μια χαλαρή βόλτα, μεχρι ξέφρενη απόδραση ταχύτητας, πραγματικά ειναι για όλες τις δουλειές! τυχερός ο μάγκας που την έχει! και μπράβο του!
Λέγε τέτοια, λέγε τέτοια...
γιατί; ψήνεσαι για μία 2λιτρη ρε στρατευμένο νιάτο;
-
Προ πολλού ξεκίνησα να ψήνομαι... Τώρα έχω παραγίνει!
Τα μόνα που θα με σταματήσουν από το να πάρω το επόμενο VTS μου (το καλό, αυτή τη φορά) είναι ή να γίνει κάτι έκτακτο και να αποκτήσω τη δυνατότητα για κάτι πολύ καλύτερο, ή να χάσω κι αυτή τη δυνατότητα που έχω τώρα για τη C4.
2006 here I come.
-
Ο χρήστης n_olympios έγραψε:
Προ πολλού ξεκίνησα να ψήνομαι... Τώρα έχω παραγίνει!Τα μόνα που θα με σταματήσουν από το να πάρω το επόμενο VTS μου (το καλό, αυτή τη φορά) είναι ή να γίνει κάτι έκτακτο και να αποκτήσω τη δυνατότητα για κάτι πολύ καλύτερο, ή να χάσω κι αυτή τη δυνατότητα που έχω τώρα για τη C4.
2006 here I come.
Η ουσία ειναι οτι επιταχυνει διαολεμένα απο οποια ταχυτητα κι αν εχει κουμπωμένη, εχει πραγματικά 'πυκνο' κιβώτιο, ίσως να ήθελε και μια 6η...
τωρα, την στιγμη των 215, υπηρχαν 2 παράγοντες που καταλάβενες με ποσα ετρεχες
α) το κοντέρ στην μέση.
β) εκανε πολυ φασαρία.τιποτ' αλλο!
στον δρόμο ήταν υπερφυσικά σταθερή, μάλιστα... στις δυο ανοικτές καμπες που εχει η Ε.Ο πριν τα διοδια ελευσίνας προς αθήνα, της πηραμε με 170, και το αυτοκόνητο εμπαινε εντελως ΑΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΤΑ!!!! δεν το πιστευα ακομα και την ωρα που συνεβαινε! εχει ΑΡΙΣΤΗ αναρτιση, δυστιχώς δεν μπορω να περιγράψω καλύτερα, πρέπει οντως να το βιώσει κάποιος...
τελος, θα συμφωνίσω με ένα αρθρο των 4Τ για την C4 VTS. Ελεγε 'αλλοι καιροι, αλλα ηθη'
δεν ειναι το ΑΠΟΛΥΤΟ Spor οχημα, και αυτο όχι επιδή δεν εχει επιδόσεις, αλλα απο το γεγονός οτι ειναι απόλυτα πολιτισμένο και σε χαμηλές ταχύτητες= μια απλη βόλτα με την κοπέλα σου (ΠΧ), τέλος πάντων ουτε κουτσουρο ανάρτηση έχει (φυσικά σκληρότερη απο τα άλλα μοντέλα της σειράς) ούτε ενοχλητικό θόρυβο να σου παιρνει τα αυτιά (πλην των ΠΟΛΥ υψηλών ταχυτήτων κοντά στην τελική).
Υ.Γ τα καθίσματα ειναι όλα τα λευτά!!!!!!!
-
Απ'οσο ξερω η διαφορα με τα μικροτερα στο κρατημα ειναι λιγο σφικτοτερα αμορτισερ οποτε φανταζομαι και οι μικροτερες εκδοσεις οτι θα ειναι ανετες στα 'ψηλα'!
-
Δεν υπάρχει ανεση στις υψηλές ταχύτητες με μαλακές αναρτησεις, το αυτοκίνητο σε κάθε μικρή ανομαλία πλέει, και ειναι εξαιρετικά επικύνδινο.
Και εξ'αλλου δεν ειπα οτι οι αναρτισεις της VTS ειναι τόσο σκληρες, ειναι όσο πρέπει, ΑΚΡΙΒΩΣ οσο πρέπει! -
Ο χρήστης jm000 έγραψε:
Δεν υπάρχει ανεση στις υψηλές ταχύτητες με μαλακές αναρτησεις, το αυτοκίνητο σε κάθε μικρή ανομαλία πλέει, και ειναι εξαιρετικά επικύνδινο.
Και εξ'αλλου δεν ειπα οτι οι αναρτισεις της VTS ειναι τόσο σκληρες, ειναι όσο πρέπει, ΑΚΡΙΒΩΣ οσο πρέπει!τα C4 δεν πλέουν ...έχουν όλα πιο σφιχτή ρύθμιση από ένα συνηθισμένο μικρομεσσαίο.
στα 185-190 που πήγαινα το αμάξι ήταν εξαιρετικά ευθύβολο και σταθερό ενώ δεν έπλεε σε καμία ανωμαλία.***** εάν δεν ξέρεις έχω C4 1.6-liter hatchback
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Δεν υπάρχει ανεση στις υψηλές ταχύτητες με μαλακές αναρτησεις, το αυτοκίνητο σε κάθε μικρή ανομαλία πλέει, και ειναι εξαιρετικά επικύνδινο.
Και εξ'αλλου δεν ειπα οτι οι αναρτισεις της VTS ειναι τόσο σκληρες, ειναι όσο πρέπει, ΑΚΡΙΒΩΣ οσο πρέπει!τα C4 δεν πλέουν ...έχουν όλα πιο σφιχτή ρύθμιση από ένα συνηθισμένο μικρομεσσαίο.
στα 185-190 που πήγαινα το αμάξι ήταν εξαιρετικά ευθύβολο και σταθερό ενώ δεν έπλεε σε καμία ανωμαλία.***** εάν δεν ξέρεις έχω C4 1.6-liter hatchback
To ίδιο και με την 1.4 που εχω εγω!
Με 150-160 είναι σταθερότατη.Εντύπωση μου έχει κάνει το κοντό κιβώτιο! -
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Δεν υπάρχει ανεση στις υψηλές ταχύτητες με μαλακές αναρτησεις, το αυτοκίνητο σε κάθε μικρή ανομαλία πλέει, και ειναι εξαιρετικά επικύνδινο.
Και εξ'αλλου δεν ειπα οτι οι αναρτισεις της VTS ειναι τόσο σκληρες, ειναι όσο πρέπει, ΑΚΡΙΒΩΣ οσο πρέπει!τα C4 δεν πλέουν ...έχουν όλα πιο σφιχτή ρύθμιση από ένα συνηθισμένο μικρομεσσαίο.
στα 185-190 που πήγαινα το αμάξι ήταν εξαιρετικά ευθύβολο και σταθερό ενώ δεν έπλεε σε καμία ανωμαλία.***** εάν δεν ξέρεις έχω C4 1.6-liter hatchback
To ίδιο και με την 1.4 που εχω εγω!
Με 150-160 είναι σταθερότατη.Εντύπωση μου έχει κάνει το κοντό κιβώτιο!θετική ή αρνητική;
πέσμου μερικά σχόλια για την 1400...i'm curious..thats all! -
Θετική! Σε σημείο που δεν το περίμενα!
Βοηθάει τον κινητήρα αρκετά χωρίς να σε ταλαιπωρεί με θόρυβο!Ωραίο αυτοκίνητο! Εξυπηρετικό και οικονομικό!
Σε ταξίδι βέβαια θα σε κούραζε να πηγαίνεις με 5000+ στροφές και 150 χλμ/ώρα! Αλλα μέσα στην πόλη είναι πάρα πολύ καλό!Εντύπωση μου έχει κάνει και το σαλόνι!Ανετο!Ακόμα και για 4 άτομα!
Το κιβώτιο είναι ακόμα λίγο σφιχτό αλλά θα στρώσει με τον καιρό.
Το ξαναλέω....μου αρέσει πάρα πολύ!
Πολύ καλή ποιότητα κύλισης! Αν είχαν φροντίσει λίγο και τον ήχο που κάνουν οι πόρτες όταν κλείνουν (πολύ ψεύτικος!) θα ήταν εξαιρετικό!
-
To 'zntup' κοστίζει.
-
jim00 μαλλον δεν το διατυπωσα σωστα. Δεν εννοουσα οτι θα προσφερει ανεση αλλα οτι θα κινειται ανετα δηλαδη σταθερα. Δικο μου λαθος διατυπωσης. Απλως ειπα δηλαδη οτι η διαφορα των αμορτισερ της 2λιτρης ειναι μικρη οποτε και τα δικα μας θα ειναι σταθερα σε πολλα χιλιομετρα. Οντως η αναρτηση ειναι αρκετα σφικτη αλλα σε πολλες λακουβες το ντουπ ειναι δυνατο και το λυπαμαι αν και τοσο και ισως περισσοτερο κοπανα και το corolla με πιο μαλακα αμορτισερ. Οντως το κοντο κιβωτιο ακομα και της 1.6 ειναι πολυ βολικο για την πολυ και οχι κουραστικο για εξω. Πιστευω οτι ειναι πολυ καλος συνδυασμος.
-
Ειναι ομως λιγο ευαισθητο στους πλαινους ανεμους.
Τοις προαλλες στην Αττικη Οδο με 120-130 και λιγο αερα το 'εχανα' λιγο.Μου αλλαζε λωριδα.Αν και εχει cd=0.28 νομιζω!!!
Η κοπελα μου αναρωτηθηκε(σαν συνοδηγος)? Εσυ το κανεις η ο αερας?? -
Ο χρήστης panc4 έγραψε:
Ειναι ομως λιγο ευαισθητο στους πλαινους ανεμους.
Τοις προαλλες στην Αττικη Οδο με 120-130 και λιγο αερα το 'εχανα' λιγο.Μου αλλαζε λωριδα.Αν και εχει cd=0.28 νομιζω!!!
Η κοπελα μου αναρωτηθηκε(σαν συνοδηγος)? Εσυ το κανεις η ο αερας??Στην αττικη οδό στο ύψος της κάντζας ορισμένες φορες υπερβολικά, που να πετυχεις εκει αέρα με smart
-
Λοιπον c4αδες σας εχω υλικο:
στο ftp μου εχω τρια πακετα για το c4:
1)οτι τεχνικα στοιχεια εχω συλλεξει απο περιοδικα και στοιχεια στο internet για αυτο(οτι αφορα κινητηρες κυριως ειναι για τον 1.6) οπως πχ σχεσεις ταχυτητων, διαφορικα, διαστασεις φρενων... και τα εχω μαζεψει μερικα σε .xls και εχω και τα δεδομενα που βρηκα(1.3mb): http://students.gmele.com/andreas/vehicles/c4/tech_description.rar
2)οτι τεστ εχω μαζεψει απο 4Τ, AMS, ΑυτοΤριτη κτλ... καθως και μερικες δυναμομετρησεις(3,8mb): http://students.gmele.com/andreas/vehicles/c4/tests.rar
3)Πωλησεις και μερικα σχετικα στοιχεια.(240kb): http://students.gmele.com/andreas/vehicles/c4/more.rar
Οποιος θελει μπαινει και στην κεντρικη σελιδα μου (μεχρι και το andreas) στο Αυτοκινηση ισως σας ενδιαφερει τιποταΕννοειται οτι απλως συγκεντρωσα τα στοιχεια και τιποτα παραπανω μην μου ζηταει κανενας και πνευματικα δικαιωματα!
-
Πραγματι το 1,6 σου εμπνέει μεγάλη ασφάλεια ακόμα και στις μεγάλες ταχύτητες 180-190 , δεν έχω προσέξει ιδιαίτερα κοπανήματα, γιατί τέτοιες ταχύτητητες έχουν αναπτυχθεί μόνο στα κομμάτια της Ε.Ο. Αθηνών-Θεσ/νίκης που είναι καινούρια και με καλή ποιότητα οδοστρώματος.
Κούνημα από πλευρικούς ανέμους σε αντίθεση με το xsara , με το C4 πολύ σπάνια μου έχει τύχει κι αυτό όχι κάτι σημαντικό, λέτε να παίζει ρόλο η αεροτομή ?
Τελικά δεν πήγαν χαμένες τόσες ερωτήσεις , μπράβο enginekiller για τηνν πρωτοβουλία σου. (χρήσιμο ειδικά για κάποιον που ψάχνεται τώρα για C4)
Έχει ήδη γράψει 13,000 km το κοντέρ, σύντομα θα σας στείλω και τις περιπέτειές μου από αντιπροσωπεία στην συνπρωτεύουσα.
-
Λείπει κάτι;
μου το κλέψανε ... τι να πω αυτό λιγουρεύτηκαν...
και όχι μόνο αυτό μου πήραν όλα τα καπάκια από τις βαλβίδες και μου ξεφούσκωσαν τουλάχιστον 10psi το λάστιχο που λείπει το καπάκι! :mad:πουλάνε ξεχωριστά τέτοια καπάκια..;από πλαστικό είναι, γνωρίζει κανείς;
θα τα βρω τα τσογλ@νια που θα μου πάει...
CITROËN FORUM