-
Ειδικά οταν εχεις ζωνη 3-4 σημειων, η ακόμα και την απλή?
-
Ειδικά οταν εχεις ζωνη 3-4 σημειων, η ακόμα και την απλή?
-
Ειδικά οταν εχεις ζωνη 3-4 σημειων, η ακόμα και την απλή?
-
Το κάθισμα δεν έχει τόσο σχέση όσο η ζώνη που αναφέρεις. 3 ή 4 σημείων όταν είναι τσίτα δεμένη και ακόμα καλύτερα σε συνδυασμό με μπακετιά μονοκόμματη, καθιστά περιττό τον αερόσακο. Με 'κοινή' εργοστασιακή ζώνη χρειάζεται ο αερόσακος γιατί το σώμα στη σύγκρουση φεύγει μπροστά μέχρι ενός σημείου πριν πιάσει η ζώνη...
-
O αεροσακος δεν επιτρεπει στο κεφαλι να επιβραδυνει αποτομα, και επισης να μην ερθει σε επαφη με το τιμονι. Ειδικα στην περιπτωση που το σωμα το κραταει σφιχτα μια καλη ζωνη 4 σημειων (και οχι η κανονικη των 3 που ειναι και λιγο χαλαρη, και μεχρι να σφιξει - προεντατηρες - επιτρεπει στο σωμα να κινηθει λιγο μπροστα μαζι με το κεφαλι), ο αεροσακος ειναι ακομα πιο απαραιτητος για να συγκρατησει το κεφαλι (εξ'ου και το συστημα HANS που δουλεια του ειναι ακριβως αυτο, να συγκρατει το κεφαλι εναντι αποτομων επιβραδυνσεων).
-
Και εγώ νομίζω πώς ακόμα και η χρήση ζώνης τεσσάρων σημείων δεν καθιστά περιττό τον αερόσακο τιμονιού. Θυμάμαι παλαιότερα χρήσιμοποιούσαν αερόσακο τιμονιού σε αγωνιστικά του DTM. Αυτά βέβαια είχαν πολύ πιο επιθετική θέση οδήγησης με το τιμόνι σε ειδική βάση πολύ κοντά στο στήθος του οδηγού και το μπάκετ σε πολύ όρθια θέση. Τώρα πρέπει να τον εγκατέλειψαν και χρησιμοποιούν και αυτοί το HANS όπως στο WRC και την F1. Και μην ξεχνάμε οτι αυτοί φοράνε και κράνη (οι πιο πολλοί full face)!
Τώρα αν κάποιος θέλει να αλλάξει τελείως την θέση οδήγησης με χωστό τιμόνι κλπ για αγωνιστική χρήση και μόνο όπου είναι μικρότερος ο κίνδυνος μετωπικής σύγκρουσης μπορεί να ρισκάρει. Έτσι και αλλιώς σε πίστα θα φορά πάντα κράνος που μετριαζει τον κίνδυνο τραυματισμού του εγκεφάλου.
Αλλά σε δημόσιο δρόμο με αντίθετο ρεύμα και διασταυρώσεις...
-
Λιγο off topic αλλα ποσο παει η εγκατασταση ζωνης 4ων σημειων πανω -κατω και τι εργασιες απαιτει στο καθισμα;
-
Ο χρήστης jim01 έγραψε:
Ειδικά οταν εχεις ζωνη 3-4 σημειων, η ακόμα και την απλή?Πιστεύω πως αναφέρθηκε στο άλλο θέμα που άνοιξες με τους πλευρικούς αερόσακους και τα μπάκετ και δεν υπάρχει λόγος για νέο θέμα...
Τέλος πάντων, κατά τη διάρκεια του αγώνα ένα πλήρωμα φοράει 4 ή 5 ή 6 σημίων ζώνες τόσο σφιχτά που δυσκολεύεσαι (κυριολεκτικά) να αναπνεύσεις ώρες ώρες. Και φοράνε κράνη.
Με την ζώνη την απλή που δεν στηρίζει τόσο πολύ και τόσο απόλυτα το σώμα και χωρίς κράνος δε θα ήθελα να είμαι χωρίς αερόσακο.
Πάντως να τονίσω κάτι άσχετο στην επικεφαλίδα του θέματος:
'Σε μπακετ χρειάζεται ο αεροσακος στο τιμονι?'.
Το μπάκετ ούτε μειώνει ούτε αυξάνει την ανάγκη για εμπρόσθιο αερόσακο. Είναι παντελώς άσχετο με τις διαμήκεις επιβραδύνσεις.Πάντως ένα αγωνιστικό μπάκετ που θα ψιλοεμποδίζει την τοποθέτηση της νορμάλ ζώνης μπορεί να γίνει πολύ κακό για τις διαμήκεις επιβραδύνσεις!! Δεν μπορώ να φανταστώ τρόπο πάντως να βοηθήσει ποτέ στον τομέα αυτόν!!!
-
Ευχαριστω παιδες
Σε μπακετ χρειάζεται ο αεροσακος στο τιμονι?