Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καμμένος πολλαπλασιαστής
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Καμμένος πολλαπλασιαστής
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    33
    8775
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      thvarveris last edited by

      Ο χρήστης rallye1.6 έγραψε:
      Σε Clio κάηκε ένας πολλαπλασιαστής, με αποτέλεσμα το αμάξι να δουλέυει με 3 κυλίνδρους. Όταν το πήγα στην αντιπροσωπεία μου άλλαξε 2 πολλαπλασιαστές επειδή ο ένας ήταν καμμένος και ο άλλος δεν δούλευε σωστά, και όταν τον ρώτησα αν υπάρχει περίπτωση να το καλύψει η εγγύηση (άν και είχε λήξει) μου είπε ότι έγινε από κακής ποιότητας βενζίνη. Πλήρωσα 140 ευρώ για να μου αλλάξει και τους δύο πολλαπλασιαστές με άλλους 'καλύτερους' που δεν θα πάθουν τίποτα 'ποτέ'

      Απορίες που δεν μου εκοψε να τον ρωτήσω:
      Τι σχέση έχει η κακής ποιότητας βενζίνη με τον πολλαπλασιαστή;
      Δεν έπρεπε να δοκιμάσει να αλλάξει ΜΟΝΟ τον καμμένο πολλαπλασιαστή πριν αποφασίσει οτι και ο άλλος δεν δουλέυει καλά;
      Απατεώνας ή όχι;

      Τώρα γιατί τώρα που το ξαναδιαβάζω δεν καταλαβαίνω απόλυτα την διατύπωση.
      Σου αλλάξανε μόνο τους δύο ή και τους τέσσερις;
      Αν σου αλλάξανε τους δύο, δηλαδή στην ουσία τους αγόρασες, έκανες πολύ κακώς που δεν πήρες απόδειξη.Αν αύριο σου χαλάσουν πως θα αποδείξεις ότι τους έχεις αγοράσει για να ζητήσεις τα δικαιώματά σου;

      Αν όμως σου άλλαξαν και τους τέσσερις και σου πήραν 140 δεν έχεις δίκιο γιατί στην ουσία εφάρμοσαν την OTS:0AHX που αφορά τους πολλαπλασιαστές και προβλέπει όπως σου είπα 50% συμμετοχή του ερργοστασίου στην δαπάνη.Στην περίπτωση αυτή έπρεπε να σου κοπεί απόδειξη παροχής υπηρεσιών χωρίς τους κωδικούς του ανταλλακτικού γιατί αυτοί πρέπει να επιστραφούν με δελτίο αποστολής στο εργοστάσιο και λογιστικά δεν στέκει να σου κόψουν και εσένα απόδειξη για τους κωδικούς του ανταλλακτικού γιατί θα έχουν πρόβλημα με τις ποσότητες τους στην αποθήκη.
      Κάνε τον κόπο να μας πεις, τελικά σου άλλαξαν τους δύο ή και τους τέσσερις;

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • R
        rallye1-6 last edited by

        ΔΥΟ (2) μου άλλαξε 😜
        και ξαναρωτάω γιατί φαίνεται οτι δεν συννενοούμαστε και πολύ καλα... Σε ποιες περιπτώσεις αλλάζεις τον πολλαπλασιαστή; Σίγουρα όταν είναι καμμένος οπότε δεν δουλέυει ο κύλινδρος. Αυτό όμως δικαιολογεί την αλλαγή ΕΝΟΣ(1) πολλαπλασιαστή. Μπορεί το αμάξι να προχωράει με ΔΥΟ (2) καμμένους πολλαπλασιαστές; Πώς μπορείς να αποφασίσεις ότι κάποις ακόμα πολλαπλασιαστής χρειάζεται αλλαγή;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • M
          megane98hp last edited by

          Ο χρήστης rallye1.6 έγραψε:
          ΔΥΟ (2) μου άλλαξε 😜
          και ξαναρωτάω γιατί φαίνεται οτι δεν συννενοούμαστε και πολύ καλα... Σε ποιες περιπτώσεις αλλάζεις τον πολλαπλασιαστή; Σίγουρα όταν είναι καμμένος οπότε δεν δουλέυει ο κύλινδρος. Αυτό όμως δικαιολογεί την αλλαγή ΕΝΟΣ(1) πολλαπλασιαστή. Μπορεί το αμάξι να προχωράει με ΔΥΟ (2) καμμένους πολλαπλασιαστές; Πώς μπορείς να αποφασίσεις ότι κάποις ακόμα πολλαπλασιαστής χρειάζεται αλλαγή;

          Ενας καμενος πολ/στης δεν ειναι οτι καλυτερο για το αυτοκινητο. 2 καμενοι πολ/στες ειναι ακομα χειροτερο. Δηλαδη το αμαξι παει αλλα θα ειναι για κλαματα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 3
          • R
            rebel last edited by

            Kai to diko mou clio 1.6 16v denso foraei apo oti kserw apo th mama.
            Kai an den kanw lathos einai h idia 'ekdosh' me tou mad_n....
            Ara mallon ekeinh h partida forouse eksarxhs denso...

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο χρήστης rallye1.6 έγραψε:
              ΔΥΟ (2) μου άλλαξε 😜
              και ξαναρωτάω γιατί φαίνεται οτι δεν συννενοούμαστε και πολύ καλα... Σε ποιες περιπτώσεις αλλάζεις τον πολλαπλασιαστή; Σίγουρα όταν είναι καμμένος οπότε δεν δουλέυει ο κύλινδρος. Αυτό όμως δικαιολογεί την αλλαγή ΕΝΟΣ(1) πολλαπλασιαστή. Μπορεί το αμάξι να προχωράει με ΔΥΟ (2) καμμένους πολλαπλασιαστές; Πώς μπορείς να αποφασίσεις ότι κάποις ακόμα πολλαπλασιαστής χρειάζεται αλλαγή;

              Τους ξεβιδώνει από την βάση τους χωρίς να τους κόψει το ρεύμα και τραβώντας έναν-έναν προσπαθεί να εντοπίσει αυτόν ή αυτούς που δημιουργούν πρόβλημα.Φυσικά και ένα μοτέρ δουλεύει με δύο κυλίνδρους ακόμα και με ένα.Εχω δει αυτοκίνητα που έκαψαν συγχρόνως 3 πολλαπλασιαστές.Μάλιστα δεν υπάρχει πρόβλημα για το μοτέρ γιατί τα συγκεκριμένα μοτέρ όταν ένας κύλινδρος παυει να έχει ρεύμα στο μπουζί παύει να ψεκάζει βενζίνη στον κύλινδρο.
              Προφανώς είδε από δύο πολλαπλασιαστές πρόβλημα και σου άλλαξε δύο.
              Εν τέλει από μακριά και με περιγραφή δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε.
              Σημασία έχει ότι για τα λεφτά που έδωσες έπρεπε να σου κόψουν απόδειξη για να καταλάβεις τι πλήρωσες και τι δικαιώματα έχεις από εδώ και πέρα για την συγκεκριμένη επέμβαση.
              Πήγαινε ακόμα και τώρα να ζητήσεις το παραστατικό σου και την εντολή επισκευής με την οποία μπήκε το αυτοκίνητο σου στο συνεργείο.Έστω φωτοτυπίες
              Εγώ αυτό θα έκανα.
              Αυτά...

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • E
                ethnikaras last edited by

                Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                ΔΥΟ (2) μου άλλαξε 😜
                και ξαναρωτάω γιατί φαίνεται οτι δεν συννενοούμαστε και πολύ καλα... Σε ποιες περιπτώσεις αλλάζεις τον πολλαπλασιαστή; Σίγουρα όταν είναι καμμένος οπότε δεν δουλέυει ο κύλινδρος. Αυτό όμως δικαιολογεί την αλλαγή ΕΝΟΣ(1) πολλαπλασιαστή. Μπορεί το αμάξι να προχωράει με ΔΥΟ (2) καμμένους πολλαπλασιαστές; Πώς μπορείς να αποφασίσεις ότι κάποις ακόμα πολλαπλασιαστής χρειάζεται αλλαγή;

                Τους ξεβιδώνει από την βάση τους χωρίς να τους κόψει το ρεύμα και τραβώντας έναν-έναν προσπαθεί να εντοπίσει αυτόν ή αυτούς που δημιουργούν πρόβλημα.Φυσικά και ένα μοτέρ δουλεύει με δύο κυλίνδρους ακόμα και με ένα.Εχω δει αυτοκίνητα που έκαψαν συγχρόνως 3 πολλαπλασιαστές.Μάλιστα δεν υπάρχει πρόβλημα για το μοτέρ γιατί τα συγκεκριμένα μοτέρ όταν ένας κύλινδρος παυει να έχει ρεύμα στο μπουζί παύει να ψεκάζει βενζίνη στον κύλινδρο.
                Προφανώς είδε από δύο πολλαπλασιαστές πρόβλημα και σου άλλαξε δύο.
                Εν τέλει από μακριά και με περιγραφή δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε.
                Σημασία έχει ότι για τα λεφτά που έδωσες έπρεπε να σου κόψουν απόδειξη για να καταλάβεις τι πλήρωσες και τι δικαιώματα έχεις από εδώ και πέρα για την συγκεκριμένη επέμβαση.
                Πήγαινε ακόμα και τώρα να ζητήσεις το παραστατικό σου και την εντολή επισκευής με την οποία μπήκε το αυτοκίνητο σου στο συνεργείο.Έστω φωτοτυπίες
                Εγώ αυτό θα έκανα.
                Αυτά...

                Συγγνωμη αν ειμαι offtopic, αλλα thvarveri, εχεις καποια συγκεκριμενη σχεση με το service των renault περα απο εγκυκλοπαιδικες γνωσεις? Γιατι ετσι φαινεται (σε αντιθεση με τους περισσοτερους εξουσιοδωτημενους της renault που εχω γνωρισει)...

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • T
                  thvarveris last edited by

                  Ο χρήστης ethnikaras έγραψε:

                  ΔΥΟ (2) μου άλλαξε 😜
                  και ξαναρωτάω γιατί φαίνεται οτι δεν συννενοούμαστε και πολύ καλα... Σε ποιες περιπτώσεις αλλάζεις τον πολλαπλασιαστή; Σίγουρα όταν είναι καμμένος οπότε δεν δουλέυει ο κύλινδρος. Αυτό όμως δικαιολογεί την αλλαγή ΕΝΟΣ(1) πολλαπλασιαστή. Μπορεί το αμάξι να προχωράει με ΔΥΟ (2) καμμένους πολλαπλασιαστές; Πώς μπορείς να αποφασίσεις ότι κάποις ακόμα πολλαπλασιαστής χρειάζεται αλλαγή;

                  Τους ξεβιδώνει από την βάση τους χωρίς να τους κόψει το ρεύμα και τραβώντας έναν-έναν προσπαθεί να εντοπίσει αυτόν ή αυτούς που δημιουργούν πρόβλημα.Φυσικά και ένα μοτέρ δουλεύει με δύο κυλίνδρους ακόμα και με ένα.Εχω δει αυτοκίνητα που έκαψαν συγχρόνως 3 πολλαπλασιαστές.Μάλιστα δεν υπάρχει πρόβλημα για το μοτέρ γιατί τα συγκεκριμένα μοτέρ όταν ένας κύλινδρος παυει να έχει ρεύμα στο μπουζί παύει να ψεκάζει βενζίνη στον κύλινδρο.
                  Προφανώς είδε από δύο πολλαπλασιαστές πρόβλημα και σου άλλαξε δύο.
                  Εν τέλει από μακριά και με περιγραφή δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε.
                  Σημασία έχει ότι για τα λεφτά που έδωσες έπρεπε να σου κόψουν απόδειξη για να καταλάβεις τι πλήρωσες και τι δικαιώματα έχεις από εδώ και πέρα για την συγκεκριμένη επέμβαση.
                  Πήγαινε ακόμα και τώρα να ζητήσεις το παραστατικό σου και την εντολή επισκευής με την οποία μπήκε το αυτοκίνητο σου στο συνεργείο.Έστω φωτοτυπίες
                  Εγώ αυτό θα έκανα.
                  Αυτά...

                  Συγγνωμη αν ειμαι offtopic, αλλα thvarveri, εχεις καποια συγκεκριμενη σχεση με το service των renault περα απο εγκυκλοπαιδικες γνωσεις? Γιατι ετσι φαινεται (σε αντιθεση με τους περισσοτερους εξουσιοδωτημενους της renault που εχω γνωρισει)...

                  Δεν εισαι offtopic.Δεν είναι εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, αλλά όπως ξέρουν οι περισσότεροι εδώ μέσα δουλεύω εδώ και πολλά χρόνια στην RENAULT της Αργολίδας στο τεχνικό κομμάτι και στα ανταλλακτικά.Είμαι μηχανικός αλλά όχι από τους μάχιμους γιατί νομίζω ότι αυτό δεν θα μπορούσα να το κάνω καλά, οπότε η δραστηριότητα μου εξαντλείται στο θεωρητικό τεχνικό κομμάτι το οποίο προσπαθώ να το μαθαίνω όσο μπορώ πιο καλά.
                  Το πρακτικό κομμάτι το αναλαμβάνουν άλλοι πολύ πιο άξιοι και ικανοί από μένα για την δραστηριότητα αυτή.

                  **Όλοι οι αντιπρόσωποι ξέρουν αυτά που ξέρω και εγώ.**Από εκεί και πέρα σημασία έχει πόσο ασχολείσαι για το κάτι παραπάνω στην εξυπηρέτηση των πελατών και πόσο γουστάρεις να κάνεις καλά την δουλειά σου, ειδικά αν την αγαπάς.
                  Τα στάνταρ που έχει η μαμά RENAULT είναι πολύ ψηλά (άλλωστε δεν είναι τυχαία πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη) και επίσης παρακολουθεί πολύ στενά (ασφυκτικά μπορώ να πω) κατά πόσο αυτά τηρούνται.Εξοπλισμός υπάρχει πραγματικά τελευταίας τεχνολογίας, αλλά από εκεί και πέρα υπάρχουν και άνθρωποι με ότι αυτό καλό ή κακό σημαίνει.
                  Όμως πιστεύω ότι τα μαγαζιά της Αθήνας τα οποία αφορούν τους περισσότερους εδώ μέσα, λόγω της έντασης της δουλειάς έχουν ένα μικρό πρόβλημα να ασχοληθούν με τον κάθε πελάτη σαν να είναι μοναδικός και σίγουρα υπάρχουν πολλά παραδείγματα με δυσαρεστημένους πελάτες.
                  Αλλά υπάρχουν και μαγαζιά που κάνουν τέλεια την δουλειά τους.

                  Εδώ σε μας, ο ρυθμός της δουλειάς δεν είναι τόσο έντονος και μπορούμε να ασχοληθούμε λίγο παραπάνω με το πρόβλημα του καθενός.

                  Πάντως θεωρητικώς παρέχονται τα πάντα για τις καλύτερες υπηρεσίες after sales.
                  Το πόσο αυτό το εισπράτει ο πελάτης είναι όντως μία άλλη υπόθεση.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • E
                    ethnikaras last edited by

                    Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                    ΔΥΟ (2) μου άλλαξε 😜
                    και ξαναρωτάω γιατί φαίνεται οτι δεν συννενοούμαστε και πολύ καλα... Σε ποιες περιπτώσεις αλλάζεις τον πολλαπλασιαστή; Σίγουρα όταν είναι καμμένος οπότε δεν δουλέυει ο κύλινδρος. Αυτό όμως δικαιολογεί την αλλαγή ΕΝΟΣ(1) πολλαπλασιαστή. Μπορεί το αμάξι να προχωράει με ΔΥΟ (2) καμμένους πολλαπλασιαστές; Πώς μπορείς να αποφασίσεις ότι κάποις ακόμα πολλαπλασιαστής χρειάζεται αλλαγή;

                    Τους ξεβιδώνει από την βάση τους χωρίς να τους κόψει το ρεύμα και τραβώντας έναν-έναν προσπαθεί να εντοπίσει αυτόν ή αυτούς που δημιουργούν πρόβλημα.Φυσικά και ένα μοτέρ δουλεύει με δύο κυλίνδρους ακόμα και με ένα.Εχω δει αυτοκίνητα που έκαψαν συγχρόνως 3 πολλαπλασιαστές.Μάλιστα δεν υπάρχει πρόβλημα για το μοτέρ γιατί τα συγκεκριμένα μοτέρ όταν ένας κύλινδρος παυει να έχει ρεύμα στο μπουζί παύει να ψεκάζει βενζίνη στον κύλινδρο.
                    Προφανώς είδε από δύο πολλαπλασιαστές πρόβλημα και σου άλλαξε δύο.
                    Εν τέλει από μακριά και με περιγραφή δεν μπορώ να καταλάβω τι έγινε.
                    Σημασία έχει ότι για τα λεφτά που έδωσες έπρεπε να σου κόψουν απόδειξη για να καταλάβεις τι πλήρωσες και τι δικαιώματα έχεις από εδώ και πέρα για την συγκεκριμένη επέμβαση.
                    Πήγαινε ακόμα και τώρα να ζητήσεις το παραστατικό σου και την εντολή επισκευής με την οποία μπήκε το αυτοκίνητο σου στο συνεργείο.Έστω φωτοτυπίες
                    Εγώ αυτό θα έκανα.
                    Αυτά...

                    Συγγνωμη αν ειμαι offtopic, αλλα thvarveri, εχεις καποια συγκεκριμενη σχεση με το service των renault περα απο εγκυκλοπαιδικες γνωσεις? Γιατι ετσι φαινεται (σε αντιθεση με τους περισσοτερους εξουσιοδωτημενους της renault που εχω γνωρισει)...

                    Δεν εισαι offtopic.Δεν είναι εγκυκλοπαιδικές γνώσεις, αλλά όπως ξέρουν οι περισσότεροι εδώ μέσα δουλεύω εδώ και πολλά χρόνια στην RENAULT της Αργολίδας στο τεχνικό κομμάτι και στα ανταλλακτικά.Είμαι μηχανικός αλλά όχι από τους μάχιμους γιατί νομίζω ότι αυτό δεν θα μπορούσα να το κάνω καλά, οπότε η δραστηριότητα μου εξαντλείται στο θεωρητικό τεχνικό κομμάτι το οποίο προσπαθώ να το μαθαίνω όσο μπορώ πιο καλά.
                    Το πρακτικό κομμάτι το αναλαμβάνουν άλλοι πολύ πιο άξιοι και ικανοί από μένα για την δραστηριότητα αυτή.

                    **Όλοι οι αντιπρόσωποι ξέρουν αυτά που ξέρω και εγώ.**Από εκεί και πέρα σημασία έχει πόσο ασχολείσαι για το κάτι παραπάνω στην εξυπηρέτηση των πελατών και πόσο γουστάρεις να κάνεις καλά την δουλειά σου, ειδικά αν την αγαπάς.
                    Τα στάνταρ που έχει η μαμά RENAULT είναι πολύ ψηλά (άλλωστε δεν είναι τυχαία πρώτη σε πωλήσεις στην Ευρώπη) και επίσης παρακολουθεί πολύ στενά (ασφυκτικά μπορώ να πω) κατά πόσο αυτά τηρούνται.Εξοπλισμός υπάρχει πραγματικά τελευταίας τεχνολογίας, αλλά από εκεί και πέρα υπάρχουν και άνθρωποι με ότι αυτό καλό ή κακό σημαίνει.
                    Όμως πιστεύω ότι τα μαγαζιά της Αθήνας τα οποία αφορούν τους περισσότερους εδώ μέσα, λόγω της έντασης της δουλειάς έχουν ένα μικρό πρόβλημα να ασχοληθούν με τον κάθε πελάτη σαν να είναι μοναδικός και σίγουρα υπάρχουν πολλά παραδείγματα με δυσαρεστημένους πελάτες.
                    Αλλά υπάρχουν και μαγαζιά που κάνουν τέλεια την δουλειά τους.

                    Εδώ σε μας, ο ρυθμός της δουλειάς δεν είναι τόσο έντονος και μπορούμε να ασχοληθούμε λίγο παραπάνω με το πρόβλημα του καθενός.

                    Πάντως θεωρητικώς παρέχονται τα πάντα για τις καλύτερες υπηρεσίες after sales.
                    Το πόσο αυτό το εισπράτει ο πελάτης είναι όντως μία άλλη υπόθεση.

                    Εισαι ακριβως μεσα στο μυαλο μου! Αυτο ακριβως σκεφτομουν για τη ΡΕΝΓΑ (που κυριως παω) και τη ΡΕΜΕΣ. Ειδικα η ΡΕΝΓΑ ειναι αρκετα μικρη και ενω τα παιδια εχουν καθε καλη διαθεση για να σε κατατοπισουν, συνηθως πνιγονται και δεν ξερουν καν πού να παρκαρουν τα αυτοκινητα...
                    Δεν ξερω αν ειναι ετσι και σε service αλλων εταιρειων (προς το παρον ασχολουμαι μονο με το clio μου) αλλα αυτη η κατασταση με προβληματιζει τωρα που σκεφτομαι για αυτοκινητο μεγαλου κυβισμου και ενω ειμαι ευχαριστημενος απο ΤΟ renault μου δεν ειμαι απο ΤΗΝ renault τους.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      thvarveris last edited by

                      Τώρα βγήκαμε όντως offtopic.
                      Τα ίδια συμβαίνουν σε όλες τις εταιρείες και σε πολλές τα πράγματα είναι τραγικά.Μιλάμε σχεδόν με όλους τους συναδέλφους και κάπως έτσι είναι.
                      Επίσης κάτι το οποίο δεν είπα πριν είναι ότι τα μεγάλα μαγαζιά αλλάζουν και σχετικά γρήγορα τους εργαζόμενους τους.Τι θέλω να πω με αυτό.Εδώ σε εμάς που ξέρω οι ίδιοι είμαστε εδώ και πολλά χρόνια με ότι καλό σημαίνει αυτό.Στα μεγάλα μαγαζιά οι μηχανικοί αλλάζουν συχνά και οι νέοι δεν είναι δυνατόν να αποκτήσουν γνώσεις για τις ιδιαιτερότητες της μάρκας όσο και να το θέλουν και να προσπαθούν.

                      Επειδή λοιπόν έχεις RENAULT έχω να σου πω μερικά πράγματα και μόνος σου θα καταλάβεις ότι τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά.

                      Έχουμε λοιπόν ένα σύστημα διαλογής ανταλλακτικών ( DIALOGYS) το οποίο είναι από τα λίγα στην Ελλάδα που είναι στα Ελληνικά.
                      Μάλιστα η εξέλιξη του πάνω στην γλώσσα κράτησε πάνω από δύο χρόνια και είχα πάρει και εγώ μέρος σε ένα πιλοτικό πρόγραμμα κατά το οποίο η RENAULT ζητούσε από εμάς να προτείνουμε την ορολογία που προτιμούμε, γιατί η πρώτη μετάφραση είχε γίνει μάλλον από Έλληνες φοιτητές στην Γαλλία χωρίς μεγάλη σχέση με την τεχνική ορολογία.
                      Το σύστημα αυτό για να σου δώσω να καταλάβεις αυτή την στιγμή περιλαμβάνει και τα ανταλλατικά για το CLIO III αλλά και για την ανανέωση του MEGANE που θα αρχίσει τον 2/2006!
                      Το ίδιο πρόγραμμα περιλαμβάνει και τις τεχικές εγκυκλίους για όλα τα μοντέλα στα Αγγλικά, όμως η εταιρεία φροντίζει να μας έρχονται μεταφρασμένα.Σε λίγο καιρό θα είναι και εκεί στα Ελληνικά για χρήση από το pc.
                      Σε λίγες μέρες θα συνδεθούμε όλοι (μερικοί ήδη θα πρέπει να το έχουν κάνει κιόλας) με το RENAULT NET μέσω ιντερνετ για να παίρνουμε άμμεσα σε πραγματικό χρόνο πληροφορίες για το κάθε αυτοκίνητο ξεχωριστά σε ότι αυτό το αφορά (κωδικούς κλειδιών,ραδίου,ιμομπιλάϊζερ) αλλά και η ανανέωση του DIALOGYS θα γίνεται κάθε ώρα και στιγμή που θα το ζητάμε online.
                      Επίσης με το ίδιο σύστημα δύσκολες βλάβες που δεν μπορούν να τις λύσουν στο συνεργείο θα βρίσκουν την λύση Online.
                      Το αυτοκίνητο θα συνδέεται με modem τα δεδομένα θα πηγαίνουν στην Γαλλία σε πραγματικό χρόνο και από εκεί ένας υπολογιστής ή ακόμα και ενας μηχανικός αν χρειαστεί θα δίνει λύσεις ή θα στέλνει καταυθείαν τις κατάλληλες ρυθμίσεις για το αυτοκίνητο.Δηλαδή το αυτοκίνητο θα ρυθμίζεται κατευθείαν από την Γαλλία.
                      Εκτός αυτών κάθε μαγαζί πρέπει μέχρι το τέλος του 2005 να έχει στο μαγαζί του ένα μηχανικό που να έχει εκπαιδευτεί στην Γαλλία ή στην Ιρλανδία (όπου επίσης η RENAULT έχει εκπαιδευτικό κέντρο) για τρεις μήνες σε υψηλή τεχνολογία.
                      Επίσης έχουμε προγράμματα όπου μπορούμε να δούμε πιο από τα αυτοκίνητα χρειάζεται κάποια επέμβαση λόγω κάποιας καμπάνιας ανάκλησης και να δώσουμε λύση πριν πολλές φορές φτάσει η επιστολή στον πελάτη.
                      Οι εγγυήσεις τηρούνται με θρησκευτική ευλάβεια γιατί αλλιώς η RENAULT σου παίρνει και το σήμα από το μαγαζί χωρίς πολλα-πολλά.
                      Επίσης διενεργείται συνεχώς έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών από τα συνεργεία από ειδική εταιρεία και αυτή η έρευνα είναι συνεχής.Κάποια στιγμή θα σου τηλεφωνήσουν και εσένα και θα σε ρωτάνε μισή ώρα για λεπτομέρειες.
                      Τουλάχιστον δύο φορές τον χρόνο γίνεται έλεγχος τήρησης κριτηρίων από ανεξάρτητη εταιρεία και όποιος δεν τους πληρεί βρίσκεται εκτός δικτύου.
                      Μικρότεροι έλεγχοι γίνονται συνεχώς.
                      Όλοι μέχρι το τέλος του 2005 πρέπει να έχουμε πάρει πιστοποίηση ISO.

                      Μπορώ να σου γράψω ακόμα πολλά αλλά νομίζω ότι έχεις μπει στο κλίμα.
                      Είμαι σε θέση να γνωρίζω ελάχιστες εταιρείες στην Ελλάδα έχουν αυτά τα κριτήρια και προσφέρουν στο δίκτυο τους όλα αυτά τα βοηθήματα και μιλάμε για μάρκες πολύ ακριβών αυτοκινήτων.

                      Και ολα αυτά τα γράφω γιατί έχω διαβάσει πολλές φορές εδώ μέσα ότι η RENAULT είναι για τα μπάζα και εταιρεία της πλάκας.
                      Βέβαια ο καθένας έχει τον πόνο του και κοιτάει την τσέπη του αλλά μερικές φορές νομίζω ότι είναι επειικώς υπερβολικοί ή έπεσαν στην περίπτωση.

                      Για να προλάβω και την περίπτωση που κάποιος σκεφτεί ότι τα λέω όλα επειδή τρώω ψωμί από την RENAULT θα σου πω ότι ήμουν πρώτα πελάτης της RENAULT και μετά εργαζόμενος σ' αυτή.Δηλαδή είχα χρόνια πολλά πριν αυτοκίνητο RENAULT πριν δουλέψω σ' αυτή και μάλιστα είχα και εγώ τα παράπονα μου και νόμιζα και εγώ ότι με έγραφαν στα παλιά τους τα παπούτσια μέχρι που τα είδα από μέσα και κατάλαβα ότι δεν είναι έτσι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        govus last edited by

                        Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                        Επίσης διενεργείται συνεχώς έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών από τα συνεργεία από ειδική εταιρεία και αυτή η έρευνα είναι συνεχής.Κάποια στιγμή θα σου τηλεφωνήσουν και εσένα και θα σε ρωτάνε μισή ώρα για λεπτομέρειες.

                        Περισσότερα στοιχεία γι' αυτήν την εταιρεία έχουμε ;! Γιατί, τηλέφωνο δεν μ' έχει πάρει κανείς ακόμη... Αλήθεια, στην Ελλάδα συμβαίνουν όλα όσα θετικά περιέγραψες ;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Ο χρήστης Govus έγραψε:

                          Επίσης διενεργείται συνεχώς έρευνα για την ικανοποίηση των πελατών από τα συνεργεία από ειδική εταιρεία και αυτή η έρευνα είναι συνεχής.Κάποια στιγμή θα σου τηλεφωνήσουν και εσένα και θα σε ρωτάνε μισή ώρα για λεπτομέρειες.

                          Περισσότερα στοιχεία γι' αυτήν την εταιρεία έχουμε ;! Γιατί, τηλέφωνο δεν μ' έχει πάρει κανείς ακόμη... Αλήθεια, στην Ελλάδα συμβαίνουν όλα όσα θετικά περιέγραψες ;

                          Θα σε πάρουν τηλέφωνο κάποια στιγμή.Και πάλι παίζει ρόλο ότι οι πελάτες της Αθήνας είναι πολλοί, δείγματα παίρνουν, μπορεί να αργήσει να σου τύχει.Κάθε μήνα στέλνουμε μία δισκέτα με τις εντολές επισκευής και η εταιρεία παίρνει τηλέφωνο κάποιους από τους πελάτες που αναφέρει η δισκέτα για τις ερωτήσεις που είπα.
                          Όλα τα άλλα που περιέγραψα συμβάνουν όντως στην Ελλάδα και έχουν πρόσβαση όλοι οι συνεργάτες.Τώρα αν μερικοί δεν μπορούν να τα εκμεταλευτούν γαι το καλό των πελατών και εν τέλει το δικό τους, τι να πω;
                          Η μ@&*%@α είναι ότι όλα αυτά τα χρυσοπληρώνουν και δεν τα εκμεταλεύονται.Η σύνδεση με το RENAULT NET π.χ είναι με συνδρομή αλλά τα έχεις κέρδος από αλλού.
                          Τέλος πάντων και στην Αθήνα υπάρχουν πολύ καλά συνεργεία.
                          Όλα θέλουν ψάξιμο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            silencer51 last edited by

                            Κι εμένα με έχουν πάρει τηλέφωνο τουλάχιστον 2 φορές απο τα κεντρικά της Ρενώ ρωτόντας για τις εμπειρίες που είχα σε 2 διαφορετικά συνεργεία.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • X
                              xristos26 last edited by

                              μαλλον προβλημα με πολλαπλασιαστες εχει και το αστρα του φαδερ.
                              το αυτοκινητο τελειως ξαφνικα αρχισε να ρεταρει και να μη πηγαινει καθολου...
                              πως θα καταλαβω οτι φταιει αυτο? το αστρα G απο οσο θυμαμαι δεν εχει ξεχωριστους πολλαπλασιαστες αλλα μαζι..
                              επισης αν φταιει αυτο μπορω να τους βρω πιο φτηνα εκτος οπελ? νομιζω οτι ειναι bosh

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                silencer51 last edited by

                                Σήμερα κι εγώ μπήκα στο κλάμπ των καμμένων πολλαπλασιαστών. Ήμουνα στο πανεπιστήμιο οταν ο άρχισε το αμάξι να τραντάζεται. Ξεκινώ με πρώτη και νιώθω σκορτσάρισμα κάτω απο τις 2500 στροφές. 'Πολλαπλασιαστής' σκέφτομαι και τρέχω στο συνεργείο.

                                Είχα δίκιο. Το βάζουμε στο computer και βγάζει 'Misfire on cylinder 2'.

                                Τους άλλαξα και τους 4 (Sagem) με Beru που θεωρούνται σκυλιά, κόστος και για τους τέσσερις 180 ευρώ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • First post
                                  Last post
                                • 1
                                • 2
                                • 2 / 2
                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΕΛΛΑΔΑ
                                  • ΚΟΣΜΟΣ
                                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • TEST
                                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                • VIDEO
                                  • 4TTV
                                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CANDID CAMERA
                                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΛΕΞΙΚΟ
                                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • FORMULA 1
                                  • WRC
                                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4T CLASSIC
                                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                • ΑΓΟΡΑ
                                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • CLASSIC
                                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                • MENU
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                • ΚΟΚ

                                logo footer

                                coty











                                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                • ΑΓΩΝΕΣ
                                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                • CLASSIC
                                • ΤΙΜΕΣ
                                • VIDEO
                                • FORUM
                                4T FORUM
                                4T LIBRARY
                                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                Powered by nxcode.gr