Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εκκίνηση με συμπλέκτη ή χωρίς;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Εκκίνηση με συμπλέκτη ή χωρίς;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    15
    26
    532
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      scientist last edited by

      Είχα προσπαθήσει και εγώ κάποτε να βάλω εμπρός το GSA του πατέρα μου με την μανιβέλα, αλλά δεν ήθελε.
      Εμ! Βέβαια, σου λέει 'Κύριος έχω μίζα, γύρνα το κλειδάκι να τελειώνουμε'.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • N
        nikos_bugsr last edited by

        Ο καλυτερος τροπος -συμφωνα με εγκυρες πηγες που μονο εγω γνωριζω (βεβαιως βεβαιως) - ειναι να βαζουμε μπρος με πρωτη στο κιβωτιο και ΤΕΡΜΑ γκαζι ωστε να μη χασουμε ουτε δευτερολεπτο οδηγησης!

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • P
          p-bugalski last edited by

          Ο χρήστης Nikos_bugsR έγραψε:
          Ο καλυτερος τροπος -συμφωνα με εγκυρες πηγες που μονο εγω γνωριζω (βεβαιως βεβαιως) - ειναι να βαζουμε μπρος με πρωτη στο κιβωτιο και ΤΕΡΜΑ γκαζι ωστε να μη χασουμε ουτε δευτερολεπτο οδηγησης!

          Πλάκα πλάκα αν έχεις μείνει από συμπλέκτη είναι ο μόνος τρόπος να κινηθείς!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by

            Ποτέ πρώτη αν μείνετε από συμπλέκτη. Η συνταγή είναι η εξής : Σβηστή μηχανή, δευτέρα στο κιβώτιο, γυρνάμε τη μίζα πατάμε 2-3 φορές δυνατά το γκάζι και ξεκινάμε. Αν όμως το αυτοκίνητο είναι καταλυτικό υπάρχει κίνδυνος να πάθει ζημιά ο καταλύτης και να πληρώνεται και αυτόν οπότε καλό είναι να αποφεύγετε η μέθοδος αυτή. Για τα μη καταλυτικά κανένα πρόβλημα

            1 Reply Last reply Reply Quote 4
            • T
              thvarveris last edited by

              Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:

              Ναι, αλλά τι έχει αλλάξει από παλιά και τώρα το βάζουν στα manuals ενώ παλιά δεν το λέγανε?
              Τώρα καταλάβανε ότι είναι καλύτερο ?

              Καλή ερώτηση!!

              Ακόμα παλιότερα, την εποχή της μανιβέλας, θα ήταν ΖΩΤΙΚΗΣ σημασίας να σου πούν πως αν κάποιος είναι μέσα και πατάει συμπλέκτη θα ζοριστείς - ιδρώσεις - τσαλακωθείς λιγότερο...

              Ευτυχώς σε εμένα πριν 1 μήνα που είχα μείνει από μπαταρία πήρε εύκολα με μανιβέλα. Θέλει όμως και αυτό τα κόλπα του!

              Ήξερα πως τα παλιά Σιτροέν έχουν τρύπα για την μανιβέλα, αλλά δεν ήξερα πως όταν τα πούλαγαν την έδιναν κιόλας!!

              Πώς είναι σαν εμπειρία;
              Καλά, σίγουρα δεν είναι η καλύτερη, αλλά αυτό που εννοώ είναι:
              Θέλει πολλή δύναμη; Παίρνει γρήγορα όπως με μίζα, ή γυράς για ώρα;

              Δεν ξέρω τι σχήμα έχει η μανιβέλα στα CITROEN, αλλά στα RENAULT που γνωρίζω, η μανιβέλα ήταν το ίδιο του μπουλονόκλειδο του αυτοκινήτου που είχε μορφή μανιβέλας και κατάλληλα διαμορφωμένη την μία άκρη του!

              1 Reply Last reply Reply Quote 7
              • N
                nikos_bugsr last edited by

                Ο χρήστης P.Bugalski έγραψε:

                Ο καλυτερος τροπος -συμφωνα με εγκυρες πηγες που μονο εγω γνωριζω (βεβαιως βεβαιως) - ειναι να βαζουμε μπρος με πρωτη στο κιβωτιο και ΤΕΡΜΑ γκαζι ωστε να μη χασουμε ουτε δευτερολεπτο οδηγησης!

                Πλάκα πλάκα αν έχεις μείνει από συμπλέκτη είναι ο μόνος τρόπος να κινηθείς!

                Πριν λιγους μηνες εμεινα απο δισκο στην Κηφησια, ενω ημουν σταματημενος, οποτε μου εσβησε. Βαζω κι εγω ο κακομοιρος πρωτη, γυρναω τη μιζα, παταω και λιγο γκαζακι και τσουκου-τσουκου με πρωτη και 2.000στρ/λεπτο max, φτανω στο συνεργειο στα Μελισσια.
                Το ωραιο ειναι οτι με πετυχε στο δρομο ενας φιλος που παλια ειχε rallye και τωρα εχει ενα corsa 1.4 (οποτε τον πειραζω συνεχεια για το γκαζι). Με βλεπει με αλαρμ και 10-20km/hr με παιρνει τηλεφωνο και αφου εμαθε τι εγινε μου λεει: 'τα παμε μια ψιλη τωρααα???'

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • G
                  georgetabs last edited by

                  Ωραία τα περί μανιβέλας! Σαν να διαβάζω βιβλίο ιστορίας! Ευχαριστώ για τις πληροφορίες, από μικρός που έβλεπα ταινίες είχα την απορία!!

                  Για εκκίνηση με πρώτη και χωρίς συμπλέκτη:
                  Κάποια στιγμή μου χάλασε ο δείκτης της βενζίνης και έδειχνε 1/4, αλλά έμεινα... Δυστυχώς στην Κηφισίας με μποτιλιάρισμα...

                  Έβαλα πρώτη και καβάλησα το πεζοδρόμιο με μίζα, οποτε δεν έγινα υπαίτιος για χειρότερη ουρά... Ευτυχώς απέναντί μου ήταν ένα βενζινάδικο, μου χρέωσαν 3000 δρχ για ένα μπιτόνι (που μου επέστρεψαν όταν το γύρισα), έβαλα και ένα χιλιάρικο και πήγα γραμμή στο βενζινάδικο!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 5
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 2 / 2
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr