-
Να είσαι καλά γιατί έψαχνα να την βρώ
Ευτυχώς που δεν χτυπήσαμε κάποιον. -
Παρεπιμπτωντος(στο αγωνιστικο μερος του αγωνα και κατ'επεκταση της χρονιας), συγχαρητηρια στον Κλεων Ζαδε και στον συνοδηγο του, για το κυπελλο στην Α6 φετος.Μου αρεσε κυριως για το στυλ του και για το πως αντιμετωπιζει τους αγωνες,με αυτο το αμειωτο κεφι,εκτος και αν οι συνθηκες δεν του αρεσουν.
Και βεβαια να ευχαριστησω για φετος τη φρεσκια συνοδηγο μου Φωτεινη,που με αντεξε......
Ολους τους φιλους που με βοηθησαν ποικιλοτροπως,απο κιβωτια ταχυτητων μεχρι ενα 'χειροκροτημα η μπραβο' στη μεση ενος αγωνα!
Και βεβαια τους Νικο και Χρηστο Παπαδοπουλο ,που συντηρησαν αψογα ολο το χρονο το πεζακι και μπορεσαμε να το φχαρηστηθουμε!
Ελπιζω να το φχαρηστηθηκατε και ολοι οσοι το ειδατε στις ειδικες και να μην ημουν υπερβολικα απογοητευτικος καθ' ολη τη χρονια( γιατι περα απο το κεφι μας,μια που κανουμε κατι δημοσια,πρεπει και να σεβομαστε και ολους αυτους που πανε και στηνονται μερικες ωρες για να δουν μερικα 'περασματα' απο καποιους τρελους!)Τελος για φετος....αγωνιστικα παντα...
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
- Υπήρχε επικίνδυνο σημείο στην ειδική στο οποίο δεν μπορούσε να βρίσκεται κριτής
Επειδή υπήρξε εκεί έξοδος σημαίνει ότι σώνει και καλά ήταν επικίνδυνο? Θα έπρεπε να ξέρεις καλύτερα από εμένα ότι οποιοδήποτε σημείο μιας ειδικής είναι εν δυνάμει σημείο εξόδου. Άρα όλα τα σημεία μιας ειδικής είναι επικίνδυνα. Άρα σε κάθε μέτρο μιας ειδικής θα έπρεπε να υπάρχει και ένας ενδιάμεσος-φύλακας. Πιστεύεις ότι γίνεται αυτό? (αν και πολύ θα ήθελα να έχω 50 άτομα σε μια ειδική 8,5 χλμ)
Και εσύ έπρεπε να ξέρεις (όχι αναγκαία καλύτερα από εμένα, αλλά έστω να ξέρεις) πως οποιοδήποτε σημείο μπορεί να γίνει έξοδος που να μην το πάρουν χαμπάρι οι κριτές, αλλά ούτε καν τα επόμενα νούμερα ΕΙΝΑΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!!!
- Ο επόμενος κριτής δεν πήρε χαμπάρι το τί έγινε, παρότι δεν είδε το νούμερο τάδε να περνάει επί 20 λεπτά.
Η δουλειά του επόμενου κριτή δεν ήταν να ξέρει απέξω ποιος πρέπει να περάσει, αλλά να καταγράφει ποιοι πέρασαν. Εξάλλου δεν ξέρει αν το 90 εκκίνησε ή όχι... Είναι δουλειά του στοπ να ανακαλύψει μέσω της σειράς εκκίνησης που σημειώνεται στο καρνέ ότι κάποιος αγωνιζόμενος λείπει, όπως και έγινε. Γίνεται συννενόηση επί τόπου με το ΣΕΧ, και μετά το ΣΕΧ αναλαμβάνει να μάθει από ποιον ενδιάμεσο δεν πέρασε το αγωνιστικό. Εκεί ψάχνει να βρει που είναι και παράλληλα το έρημο το στοπ ρωτάει τους επόμενους 'ρε παιδιά μήπως είδατε πουθενά το 90? Βγάλανε ΟΚ ή SOS? (εκεί μπαίνει η δικιά σας δουλειά κύριοι οδηγοί-συνοδηγοί, οι οποίοι **είσαστε υποχρεωμένοι **να δείξετε το road book σας στους επόμενους το συντομότερο δυνατόν, για το αν χρειάζεστε βοήθεια)
ΛΑΜΠΡΑ!!!
Με την ίδια λογική και την ίδια διαδικασία δεν πήρε κανείς χαμπάρι το τι έγινε με τον μακαρίτη στο ΕΛΠΑ 2003...Α, και να ρωτήσω κάτι;
Αν τα παιδιά κούφια η ώρα είχαν εγκλωβιστεί στο αμάξι, ποιός θα έδειχνε το SOS μέχρι να πάρει χαμπάρι το ΣΤΟΠ της ειδικής;
Φταίνε αυτοί που εγκλωβίστηκαν, είναι 7 μέτρα κάτω στη ρεματιά και δεν μπορούνε να σκαρφαλώσουν, λιποθύμησαν, είναι τραυματίες και δεν μπορούνε να κινηθούν, ή που σκοτώθηκαν ακόμα, και δεν μπορούνε να φέρουν εις πέρας την υποχρέωσή τους να δείξουν το ΣΟΣ;
Πλάκα κάνουμε τώρα, ή δουλευόμαστε;- Ο προηγούμενος κριτής ήρθε μεν όπως λες (δέχομαι την ορθότητα των λεγομένων σου) αλλά σύμφωνα με τα λεγόμενα του πληρώματος έφτασε μετά τον ουραγό! (εξίσου την ορθότητα των δικών του λεγομένων δέχομαι)
Ο κριτής που πήγε στο συμβάν (για λόγους πέρα από τις δυνάμεις μου, καθώς την προηγούμενη μέρα προστέθηκαν κάποια καινούρια άτομα για λόγους ασφαλείας) δεν φορούσε σαλιάρα, γι' αυτό ίσως και δεν τον κατάλαβαν τα παιδιά. Με αυτόν εγώ ήμουν **συνεχώς **σε τηλεφωνική επαφή και είχα και τον γιατρό stand by για κάθε ενδεχόμενο. Ο κριτής που ειδαν μετα τον ουραγό ήμουν εγώ που είχα μπει στην ειδική για να δω ποια αυτοκίνητα πρέπει να μαζευτούν και τι πρέπει να γίνει για να εκκινήσει το 2ο σκέλος απροβλημάτιστα...
Άλλο χαρωπό αυτό...!!!
Ο κριτής δηλαδή που πήγε να δει για την κατάσταση και την υγεία του πληρώματος είτε που στην καλύτερη δεν τους είπε ποιος είναι (άλλη βοήθεια θα ζητήσω από έναν θεατή που ΜΠΟΡΕΙ να έχει κινητό, άλλη από έναν κριτή που ΠΡΕΠΕΙ να έχει επαφή με την οργάνωση), είτε που στην χειρότερη δεν τους μιλησε καν!!!
Αυτό τώρα μου το είπες για ελαφρυντικό ή για χειρότερο;;;- Αργότερα ήρθε μεν άτομο εκεί, αλλά 'με κίνδυνο της σωματικής του ακεραιότητας' όπως λες. Δεν νομίζω να υπάρχει σώφρων άνθρωπος που να πιστεύει πως οι κριτές είναι αναλώσιμοι, ή να θέλει οι κριτές να θέτουν τη σωματική τους ακεραιότητα σε περιττό κίνδυνο...
Έχεις δίκιο σε αυτό, αλλά ρε γμτ αν δεν πήγαινε ο ταλαίπωρος ο κριτής, έστω και βράχο-βράχο, πάλι για την οργάνωση θα φωνάζατε που δεν τσακίστηκε να στείλει ένα άτομο... Τι θέλετε επιτέλους? Και στην τελική, από ενδιαφέρον και μόνο αν τα άτομα είναι καλά, έχω ρισκάρει και εγώ κάποιες φορές, είτε ήταν σε αγώνα, είτε ήταν σε ατύχημα στην εθνική. Πάντα στα πλαίσια του λογικού βεβαίως...
Κοίτα, παράπονο από τους κριτές (πλην του παραπάνω που μόλις είπα) δεν είχα κανένα για το συμβάν αυτό!!
Αντίθετα η ΟΡΓΑΝΩΣΗ που θέτει σε κίνδυνο κριτές και πληρώματα με αυτήν την (μάλλον ακατάλληλη) ειδική έχω παράπονα!!!
Είτε δεν ερχόταν ο κριτής (έχουμε το πλήρωμα γραμμένο) είτε τώρα που ήρθε (έχουμε τον κριτή γραμμένο).Με απασχολεί η ασφάλεια όλων! Τόσο πληρωμάτων, όσο κριτών αλλά και θεατών (και γιαυτό είχα επιβραβεύσει τις κίτρινες κορδέλες στο Ράλι ΕΚΟ εδώ στο φόρουμ!!)
ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ!!!
Δύσκολο είναι; Και μάλιστα από παλιά και έμπειρη λέσχη...- Από το φόρουμ τουλάχιστον εκφράστηκαν πολλοί φόβοι από την πλευρά των αγωνιζομένων (το ξέρω γιατί πολλούς τους εξέφρασα εγώ ο ίδιος...) για την ασφάλεια της Ε.Δ. Μαυροσουβάλα.
Περικόπηκαν επικίνδυνα σημεία; Αν όλη η ειδική ήταν ακατάλληλη, αφαιρέθηκε;
Αντίθετα εγκατέλειψαν 10 στο 1ο πέρασμά της...
Δηλαδή η Φτέρη να μην ξαναγίνει ποτέ, έτσι? Και όταν γίνεται ανηφόρα **γιατί διαμαρτύρεστε **και λέτε 'πάνε, φλώρεψαν οι αγώνες'? Αν η Μαυροσουβάλα γινόταν άνηφόρα, **πάω στοίχημα **ότι οι μισοί και βάλε θα γκρίνιαζαν ότι στο τέλος της θα ήταν πολύ ανηφορική, δεν τους δίνει καμία ευχαρίστηση και 'ψοφάνε' τα πιο αδύναμα αμάξια... Αμφιβάλεις γι' αυτό?
Αμφιβάλλω, και πολύ μάλιστα!!!
Για να μαθαίνεις η Μαυροσουβάλα ΕΓΙΝΕ ανηφόρα, το 2001, πάλι ως Ράλι Αττικό (Ε.Δ. Νέα Παλάτια 1 και 2) με άλλη διαδρομή από την ΕΥΔΑΠ και μετά. Δηλαδή είχε εκκίνηση εκεί που είχε τώρα τερματισμό, και στην ΕΥΔΑΠ έστριβε αριστερά, αντί ευθεία που όπως κατάλαβα έγινε φέτος.
ΚΑΝΕΙΣ δεν παραπονέθηκε για την ανηφόρα, αντίθετα ΠΟΛΛΟΙ παραπονέθηκαν πως είναι επικίνδυνη!!!
Μην κοιτάς που δεν υπήρχε τότε Φόρουμ και δεν το μάθαινε ακόμα και η κατσίκα μου στη βραχονησίδα...Και υπάρχει μεγάλη διαφορά σε μια ειδική που γίνεται 20 χρόνια χωρίς σοβαρό παρατράγουδο, και μια άλλη που έγινε ΜΙΑ φορά και 'έφτιαξε' τέτοιο αυτοκινητοσάντουιτς (το περιέγραψα σε προηγούμενο ποστ πριν τον αγώνα...) που στο 2ο πέρασμα την κόντυναν 2.2 χμ, από 8.2 σε 6.0!! (ξέρω, παλιότερα η Μαυροσουβάλα γινόταν ως χωμάτινη, αλλά τότε ήταν που ο Ταρζάν ήταν στο Ακρόπολις και ούτε καν από τις σκληρότερες...)
Και για να το φέρουμε στο σωστό του μέγεθος:
Ο Ε.Δ. Φτέρη έχει το διπλάσιο μήκος από την Ε.Δ. Μαυροσουβάλα.
Έχεις δει ποτε 20 εγκαταλείψεις στη Φτέρη1;;
Αντίθετα ακόμα και ως ΑΝΗΦΟΡΑ, Ε.Δ. Νέα Παλάτια είχε 11!!!
Δηλαδή και τυχεροί ήμασταν φέτος, ακόμα και στο ότι η ειδική έκλεισε από έξοδο στο νούμερο 110 και μετά και όχι σκέτο 10 και μετά...Ελπίζω να σε κάλυψαν οι απαντήσεις μου για την 'ύπαρξη' ή όχι σκανδάλου στην περίπτωση αυτή.
Κι εγώ ελπίζω να κατάλαβες τι λέω τόσο καιρό εγώ, αλλά και τόσοι άλλοι και η οργάνωση τα κάνει Hexalen...
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Παρεπιμπτωντος(στο αγωνιστικο μερος του αγωνα και κατ'επεκταση της χρονιας), συγχαρητηρια στον Κλεων Ζαδε και στον συνοδηγο του, για το κυπελλο στην Α6 φετος.Μου αρεσε κυριως για το στυλ του και για το πως αντιμετωπιζει τους αγωνες,με αυτο το αμειωτο κεφι,εκτος και αν οι συνθηκες δεν του αρεσουν.
Και βεβαια να ευχαριστησω για φετος τη φρεσκια συνοδηγο μου Φωτεινη,που με αντεξε......
Ολους τους φιλους που με βοηθησαν ποικιλοτροπως,απο κιβωτια ταχυτητων μεχρι ενα 'χειροκροτημα η μπραβο' στη μεση ενος αγωνα!
Και βεβαια τους Νικο και Χρηστο Παπαδοπουλο ,που συντηρησαν αψογα ολο το χρονο το πεζακι και μπορεσαμε να το φχαρηστηθουμε!
Ελπιζω να το φχαρηστηθηκατε και ολοι οσοι το ειδατε στις ειδικες και να μην ημουν υπερβολικα απογοητευτικος καθ' ολη τη χρονια( γιατι περα απο το κεφι μας,μια που κανουμε κατι δημοσια,πρεπει και να σεβομαστε και ολους αυτους που πανε και στηνονται μερικες ωρες για να δουν μερικα 'περασματα' απο καποιους τρελους!)Τελος για φετος....αγωνιστικα παντα...
Θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να σας ευχαριστήσω για την πολύ ωραία κόντρα όλη την χρονιά και πάντα στα πλαίσια του fair play και γιατί έχοντας εσάς αντίπαλους ανεβάσαμε το επίπεδο μας και στην Οδήγηση και στο Γκάζι.
Επίσης θα ήθελα να πω ένα ΜΕΓΑΛΟ ευχαριστώ στον ΟΔΗΓΟ μου ΚΛΕΩΝ ΖΑΔΕ μου που χάρισε όλους αυτούς τους αγώνες (εμπειρίες , χαρές , κούπες κπλ) και ένα ακόμα ευχαριστώ στον Κύριο ΝΙΚΟ ΧΡΥΣΑΦΗ και που με εμπιστεύτηκε και μου έδωσε την ευκαιρία να συνοδηγήσω σε πολλά αυτοκίνητα και αγώνες αντιμετωπίζοντας με σαν έμπειρο συνοδηγό. Αξίζει όμως αν και λίγο αργοπορημένα να ευχαριστήσω και τον Σωτήρη Μαλακτάρη που ήταν ο πρώτος που μου εμπιστεύτηκε το δεξί κάθισμα και το Λενάκι μου που με έφερε σε επαφή με τον χώρο.ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΜΠΡΑΒΟ ΚΑΙ ΣΕ ΕΣΑΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΥΠΟΛΟΙΠΟΥΣ ΤΗΣ Α6
ΜΑΡΙΟΣ ΤΣΑΟΥΣΟΓΛΟΥ
-
-
BΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΗΡΕΜΙΣΤΕ !!!
ΤΙ ΑΝΗΦΟΡΑ ΚΑΙ ΤΙ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΚΑΘΕΣΤΕ ΚΑΙ ΣΧΟΛΙΑΖΕΤΕ ΤΩΡΑ ? ΜΕ ΕΞΑΙΡΕΣΗ ΤΟΝ ΣΤΑΜΟΠΟΥΛΟ ΠΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΣΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΗΓΕ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΔΥΟ ΣΤΡΟΦΕΣ 'ΙΣΙΩΜΑ' ΠΟΙΟΣ ΑΛΛΟΣ ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ΕΠΕΙΔΗ ΗΤΑΝ ΚΑΤΗΦΟΡΑ ?
Η Ε.Δ. ΜΑΥΡΟΣΟΥΒΑΛΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΕΙΧΕ ΠΟΛΛΑ ΘΥΜΑΤΑ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΗ ΚΑΙ ΣΤΕΝΗ Ε.Δ. ΠΟΥ ΔΕΝ ΣΥΓΧΩΡΕΙ ΛΑΘΗ. ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟ.
ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΠΙΤΗΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΛΑΝΕΣ ΑΡΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ναι,βρε Λωρη,δεν διαφωνουμε,αλλα πρεπει να παραδεχτεις οτι σταθηκαμε τυχεροι ,επειδη τελικα περασε σε αρκετους οδηγους πριν τον αγωνα, οτι ηταν μια απιστευτα επικινδυνη ειδικη.Ασε που δεν μπορουμε να λεμε για τον Σταμοπουλο,γιατι θα μπορουσε ο χ σταμοπουλος να ηταν πολλα νουμερα πριν,να γινοταν μεγαλυτερο μπαχαλο στην οργανωση,και βεβαια ο χ Σταμοπουλος μπορει να ειναι μεν ενας,αλλα δεν δικαιολογειται να παθει κατι.....σε μια εποχη που βαζουμε πριν δυο βδομαδες στο ΕΛΠΑ μπαριερες στυλ Εθνικης οδου για να μην πεσουμε στο γκρεμο....
Δηλαδη,ακριβως αυτο που λες,να μην την χρησιμοποιουσαν απο την αρχη καθολου.
Ειμαι σχεδον σιγουρος οτι αν σου ζηταγαν μερικους μηνες πριν να δεις τις ειδικες του αττικο,θα ελεγες' βρε,μηπως να βαλουμε καμια αλλη,θα χασουμε κανεναν εδω μεσα' η καπως ετσι....Συνεχιζω να πιστευω οτι σταθηκαμε λιιιιγο τυχεροι!
-
Ο χρήστης CP έγραψε:
Καλημερα σε ολους. Συμμετειχαμε στον αγωνα με το νουμερο 90....Ωωωωωπ ο ανθρωπος μου! Πολλα συγχαρητηρια γιατι και στα δυο σημεια που προλαβα να σας δω με αφησατε με ανοιχτο το στομα. Αψογη η πλαγιολισθηση στο καρντοντρομο, αψογη η κερκιδα των φιλων, αψογο και το ελεγχομενο γλυστριμα στον Μερκουρη. Ευχομαι η εξοδος να μη σας πτοησει και να σας ξαναχαρουμε στις ειδικες.
-
Ο χρήστης el-em έγραψε:
ΣΤΟ ΜΟΝΟ ΑΠΟ ΤΑ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΠΟΥ ΘΑ ΣΥΜΦΩΝΗΣΩ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΟ ΠΟΛΥ ΣΤΕΝΟ ΤΗΣ ΚΟΜΜΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΑΛΛΟΝ ΑΔΥΝΑΤΟ ΝΑ ΕΠΙΤΗΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΘΕΜΑΤΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ, ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΔΕΞΙΑ ΤΟΥ ΔΡΟΜΟΥ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΧΩΡΑΦΙΑ ΚΑΙ ΑΛΑΝΕΣ ΑΡΑ ΚΑΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ.
Όσον αφορά την εν λόγω ειδική αυτό έλεγα εξ αρχής!
Πόσα λέμε και κανείς δεν ακούει... -
Ο χρήστης platis έγραψε:
3. Προβολη. Με μια (ευγενικη) λεξη ΑΝΕΠΑΡΚΗΣ.. Τοσο που ζηλεψαμε το Dragster! .... Αυτο που μου κανει εντυπωση ειναι οτι απο την καλη προβολη ,θα ειχαν την ευκαιρια να κερδισουν ΑΜΕΣΑ (εισητηρια) οι οργανωτες. Τι να πω?Για μια στιγμη γιατρε γιατι οσο με ευχαριστησες το Σαββατο με τα περασματα σου (και δεν ειναι καθολου χαιδεμα αυτο...) αλλο τοσο με εκπλησεις αρνητικα με την επιφανειακη αναλυση (χωρις παρεξηγηση ). Ας δουμε λοιπον τα δεδομενα:
Καταρχην η ΑΛΑ οπως ολες οι λεσχες δεν εχουν να οφεληθουν καθολου απο την παρουσια των θεατων στις ειδικες. Το αντιθετο μαλιστα, πολλοι θεατες συνηθως σημαινουν μεγαλα προβληματα (στην προσβαση, στην οχληση περιοικων, σε αυτοκινητα παρκαρισμενα σε απιθανα σημεια κλπ) ή στη χειροτερη περιπτωση κινδυνος να γινει Η στραβη που θα φερει πολυ κοσμο σε δυσκολη θεση. Αρα το να ζηταει κανεις απο λεσχη να ξοδεψει για να δημιουργησει στον εαυτο της προβλημα ειναι ακυρο.Δευτερον, οσο γλυκο και αν ειναι το τυρακι των εισητηριων της υπερειδικης, δε φτανει για να δικαιολογησει το ρισκο της αυξημενης προσελευσης θεατων την επομενη μερα. Αλλωστε αναποφευκτα αυτος που θα παει σε μια υπερειδικη θα ρωτησει για το υπολοιπο ραλι και ειναι πολυ πιθανο να κανει τον κοπο να ασχοληθει ειδικα αν το θεαμα τον ικανοποιησει.
Οποτε το μυστικο ειναι να γινει στα μουλωχτα η υπερειδικη, να παρουμε καποια καλα λεφτα απο θεατες που ουτως ή αλλως θα πηγαιναν και στο βουνο, να παρουμε και τα ευσημα απο τη διοικηση για το οτι ασχοληθηκαμε και ολα καλα αφου την επομενη μερα ο αγωνας εχει στηθει με σκοπο να ΜΗΝ παει ο θεατης. Οπως εγραψε και καποιος φιλος πιο πριν το να πεισεις καποιον μη φανατικο με τους αγωνες να ξυπνησει στις 6.30 για να παει σε δυο ειδικες ειναι ουτως ή αλλως αδυνατο ποσο μαλλον οταν προκειται για Σαββατο που οι περισσοτεροι αφιερωνουν για να κανουν τις δουλειες που δεν προλαβαινουν μεσα στη βδομαδα... Εμεις και εμεις λοιπον στο γιατρο και ας ηταν το θεαμα χορταστικο.
Βεβαια ολα αυτα αν ηθελε η ΕΘΕΑ θα μπορουσε να τα ειχε ξεπερασει ακολουθωντας το μοντελο Ακροπολις. Δηλαδη αν εδινε την υπερειδικη σε προμοτερ που θα ειχε το δικαιωμα να προωθησει για να θησαυρισει με υποχρεωση βεβαια να ενημερωσει τον θεατη για το κυριως πιατο της επομενης μερας. Αλλα εδω ειναι και το μεγαλο ερωτημα τοσο προς την ΕΘΕΑ οσο προς τις λεσχες και στους αγωνιζομενους: Ειστε κυριοι ετοιμοι να αναλαβετε το ρισκο της παρουσιας πολλων θεατων στην κερκιδα με δεδομενη τοσο την ανεπαρκεια κριτων οσο και την κακη νοοτροπια μερικων θεατων που επιμενουν να συμπεριφερονται σαν υποψηφια πτωματα (μη σας σοκαρει ο χαρακτηρισμος...); Η δικη μου εντυπωση ειναι οτι ολες οι πλευρες ψηφιζουν οχι.
-
Και για να κλεισω την τριλογια των posts να δωσω τα συγχαρητηρια μου στον σαδιστη που αποφασισε να μπουν λαστιχα στις στροφες του καρτοντρομο. Προφανως ο κυριος αυτος ζει ακομα στην εποχη της αχυρομπαλας και δεν μπορει να καταλαβει οτι η παρουσια ενος τετοιου ογκου μεσα σε κανονικη πιστα μονο κινδυνους δημιουργει. Θα ευχομουν το κατεστραμενο 206 να του διδαξε κατι ομως απο οτι εμαθα η αντιδραση στις ευλογες διαμαρτυριες ηταν οτι μονο ενα αυτοκινητο τουμπαρισε, αρα προφανως φταιει το πληρωμα του. Οπως λεει και η παροιμια τουβλα πηγαν, τσιμεντοληθα γυρισαν (ή καπως ετσι)...
Επισης τα συγχαρητηρια μου σε οσους αποφασισαν να τιμωρησουν αποβαλοντας απο τον αγωνα το πληρωμα που τολμησε να ανοιξει το καπω του αυτοκινητου τους οταν αυτο αρχισε να καπνιζει. Το μηνυμα εληφθη, την επομενη φορα ο Γιωργος και ο Σπυρος θα το κρατησουν κλειστο και ας λαμπαδιασει το ρημαδι, να καει αυτο και οσα υπολοιπα αγωνιστικα θα βρεθουν κοντα του. Αν παρελπιδα δε λαμπαδιασει, θα ξεκινησουν κανονικα την υπερειδικη και θα παρκαρουν επιδεικτικα καθετα στο δρομο το αυτοκινητο ετσι ωστε να μπορεσουν τουλαχιστουν την επομενη μερα να ξεκινησουν το ραλι εχοντας κανει με την ανεση τους τις επισκευες. Εξαλλου το οτι εκαναν στην ακρη για να συνεχιστει το σοου ενω αυτοι προσπαθουσαν να το φτιαξουν επιτοπου για να τρεξουν και να τιμησουν θεατες και χορηγους δε τους βγηκε σε καλο.
Βλεπετε η ΑΛΑ ειναι πιο αυστηρη ακομη και απο την FIA που οπως ισως θυμαστε στο ΟΑΚΑ εδωσε στον Φιλλιπιδη το δικαιωμα να μη τεθει εκτος αγωνα αφηνοντας μια ομαδα κριτων να παρει σηκωτο το αυτοκινητο του μεχρι την εκκινηση.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Επισης τα συγχαρητηρια μου σε οσους αποφασισαν να τιμωρησουν αποβαλοντας απο τον αγωνα το πληρωμα που τολμησε να ανοιξει το καπω του αυτοκινητου τους οταν αυτο αρχισε να καπνιζει. Το μηνυμα εληφθη, την επομενη φορα ο Γιωργος και ο Σπυρος θα το κρατησουν κλειστο και ας λαμπαδιασει το ρημαδι, να καει αυτο και οσα υπολοιπα αγωνιστικα θα βρεθουν κοντα του. Αν παρελπιδα δε λαμπαδιασει, θα ξεκινησουν κανονικα την υπερειδικη και θα παρκαρουν επιδεικτικα καθετα στο δρομο το αυτοκινητο ετσι ωστε να μπορεσουν τουλαχιστουν την επομενη μερα να ξεκινησουν το ραλι εχοντας κανει με την ανεση τους τις επισκευες. Εξαλλου το οτι εκαναν στην ακρη για να συνεχιστει το σοου ενω αυτοι προσπαθουσαν να το φτιαξουν επιτοπου για να τρεξουν και να τιμησουν θεατες και χορηγους δε τους βγηκε σε καλο.Βλεπετε η ΑΛΑ ειναι πιο αυστηρη ακομη και απο την FIA που οπως ισως θυμαστε στο ΟΑΚΑ εδωσε στον Φιλλιπιδη το δικαιωμα να μη τεθει εκτος αγωνα αφηνοντας μια ομαδα κριτων να παρει σηκωτο το αυτοκινητο του μεχρι την εκκινηση.
Go for pole o giwrgos antimetopize problhma me mia asfalia 15 Amper gia thn akribeia, to akoysa poy to fwnaze ston spyro, na toy ferei mia apo tis spare poy eixe MESA sto aytokinhto.... Lene oti dex8hke ekswterikh boh8eia kai gia ayto ton apokleisane.... To an kapoios 8eaths edwse to kinhto toy gia na fwthsei thn asfalio8hkh to eidan san ekswterikh boh8eia, tote sto ekswteriko oloys aytoys poy toys ksetoymparoyn oi 8eates eprepe na toys 8etoyn oloys ektws...
Filika ena apo ta pitsi
-
Τι να την κανω την βαθεια αναλυση μωρε Κωστηηηη . Για να σε αντικρουσω θελω 2 σελιδες και δεν αντεχω αλλο. Ελπιζω να μας καλεσει ο ΣΟΑΑ σε συγκεντρωση και να τα πουμε απο κοντα.
Σημασια εχει οτι παλι ψαχνουμε φως στο τουνελ. 30 χρονια τα ιδια... -
Kyrie plathn pantws gia allh mia fora mas apodeiksate to poso grhgora kai 8eamatika kinhste kai sto stegno kai ektws sirkoyi tripolews...
Pote den 8a ksexasw ekeino ton agwna toy enniaioy to 93 me ta zx poy eixate grapsei to sabbato sta xronometrhmena panw sto ZX me kimwlia... 'Ax 8ee moy na breksei...'
Kai ontws thn allh mera ebrexe mono panw apo thn pista.... -
Επισης τα συγχαρητηρια μου σε οσους αποφασισαν να τιμωρησουν αποβαλοντας απο τον αγωνα το πληρωμα που τολμησε να ανοιξει το καπω του αυτοκινητου τους οταν αυτο αρχισε να καπνιζει. Το μηνυμα εληφθη, την επομενη φορα ο Γιωργος και ο Σπυρος θα το κρατησουν κλειστο και ας λαμπαδιασει το ρημαδι, να καει αυτο και οσα υπολοιπα αγωνιστικα θα βρεθουν κοντα του. Αν παρελπιδα δε λαμπαδιασει, θα ξεκινησουν κανονικα την υπερειδικη και θα παρκαρουν επιδεικτικα καθετα στο δρομο το αυτοκινητο ετσι ωστε να μπορεσουν τουλαχιστουν την επομενη μερα να ξεκινησουν το ραλι εχοντας κανει με την ανεση τους τις επισκευες. Εξαλλου το οτι εκαναν στην ακρη για να συνεχιστει το σοου ενω αυτοι προσπαθουσαν να το φτιαξουν επιτοπου για να τρεξουν και να τιμησουν θεατες και χορηγους δε τους βγηκε σε καλο.
ΑΓΑΠΗΤΕ Go For Pole,
ΓΙΑ ΕΜΕΝΑ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΜΗΝ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΝΕΙΣ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΝΑ ΑΝΟΙΓΕΙ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ ΚΑΙ ΝΑ ΕΚΑΝΕ ΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥ ΚΑΝΟΝΙΚΑ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΑΤΥΧΙΑ ΤΟΥ.
ΠΑΝΤΩΣ,ΟΥΤΕ ΚΑΠΝΟΣ ΒΓΗΚΕ ΑΠΟ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ ΟΥΤΕ ΤΑ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΚΙΝΔΥΝΕΨΑΝ ΑΠΟ ΤΟ ΠΕΡΙΣΤΑΤΙΚΟ. ΑΠΛΑ ΔΥΟ ΦΟΡΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΕΧ ΑΦΕΤΗΡΙΑ ΑΝΑΓΚΑΣΤΗΚΕ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΚΑΠΟ ΤΟΥ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΗΣΕΙ ΜΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΑ 15Α ΔΙΟΤΙ ΚΑΤΙ ΓΙΝΟΤΑΝ ΚΑΙ ΕΣΒΗΝΕ ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΟΥ.
ΟΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΙ ΚΑΙ ΕΙΜΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΠΑΡΑ ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΤΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΕΛΙΞΗ ΚΑΙ Ο ΙΔΙΟΣ ΕΤΣΙ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΤΑΝ Ο ΟΠΟΙΟΣΔΗΠΟΤΕ ΑΛΛΟΣ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΣ.
ΟΣΟ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΠΟΥ ΕΓΡΑΨΕ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΙΟ ΠΑΝΩ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΩΤΕΡΙΚΗ ΒΟΞΘΕΙΑ ΠΟΥ ΔΕΧΟΝΤΑΙ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΟΤΑΝ ΤΑ ΞΕΤΟΥΜΠΑΡΟΥΝ ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ,ΑΝ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΡΟΣΕΚΤΙΚΑ ΤΟΝ ΚΑΝΟΝΙΣΜΟ ΘΑ ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΕΙ ΟΤΙ ΛΕΕΙ 'ΟΙ ΘΕΑΤΕΣ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΣΠΡΩΞΟΥΝ ΕΝΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΠΡΟΚΕΙΜΕΝΟΥ ΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟ ΕΠΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ ΕΙΤΕ ΝΑ ΤΟΝ ΕΛΕΥΘΕΡΩΣΟΥΝ ΑΠΟ ΑΥΤΟ'.ΦΙΛΙΚΑ,
'EL-EM'
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Και εσύ έπρεπε να ξέρεις (όχι αναγκαία καλύτερα από εμένα, αλλά έστω να ξέρεις) πως οποιοδήποτε σημείο μπορεί να γίνει έξοδος που να μην το πάρουν χαμπάρι οι κριτές, αλλά ούτε καν τα επόμενα νούμερα ΕΙΝΑΙ ΣΩΝΕΙ ΚΑΙ ΚΑΛΑ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ!!!
Aν δεν το πάρουν χαμπάρι οι κριτές, θα το πάρει χαμπάρι το stop. Να τα ξαναπούμε? Εγώ δεν ξανα-αναλύω τη διαδικασία, τα έχω πει πιο πάνω
ΛΑΜΠΡΑ!!!
Με την ίδια λογική και την ίδια διαδικασία δεν πήρε κανείς χαμπάρι το τι έγινε με τον μακαρίτη στο ΕΛΠΑ 2003...Α, και να ρωτήσω κάτι;
Αν τα παιδιά κούφια η ώρα είχαν εγκλωβιστεί στο αμάξι, ποιός θα έδειχνε το SOS μέχρι να πάρει χαμπάρι το ΣΤΟΠ της ειδικής;
Φταίνε αυτοί που εγκλωβίστηκαν, είναι 7 μέτρα κάτω στη ρεματιά και δεν μπορούνε να σκαρφαλώσουν, λιποθύμησαν, είναι τραυματίες και δεν μπορούνε να κινηθούν, ή που σκοτώθηκαν ακόμα, και δεν μπορούνε να φέρουν εις πέρας την υποχρέωσή τους να δείξουν το ΣΟΣ;
Πλάκα κάνουμε τώρα, ή δουλευόμαστε;Στο ΕΛΠΑ στο σημείο που έγινε το σκηνικό υπήρχε ενδιάμεσος. Μπορείς να ρωτήσεις αυτόν ποια διαδικασία ακολουθήθηκε, μην με ανακατεύεις εμένα.
Για την περίπτωση αυτή έδωσα απάντηση στον φίλο αγωνιζόμενο. Αν υποψιαζόμασταν έστω ότι κάτι δεν πάει καλά, στο αμέσως επόμενο λεπτό είμασταν μέσα στην ειδική παρέα με γιατρούς και ασθενοφόρα (χτύπα ξύλο βεβαίως)
Άλλο χαρωπό αυτό...!!!
Ο κριτής δηλαδή που πήγε να δει για την κατάσταση και την υγεία του πληρώματος είτε που στην καλύτερη δεν τους είπε ποιος είναι (άλλη βοήθεια θα ζητήσω από έναν θεατή που ΜΠΟΡΕΙ να έχει κινητό, άλλη από έναν κριτή που ΠΡΕΠΕΙ να έχει επαφή με την οργάνωση), είτε που στην χειρότερη δεν τους μιλησε καν!!!
Αυτό τώρα μου το είπες για ελαφρυντικό ή για χειρότερο;;;Και βέβαια τους μίλησε, διπλα τους ήταν όση ώρα μίλαγα μαζί του στο κινητό.
Κοίτα, παράπονο από τους κριτές (πλην του παραπάνω που μόλις είπα) δεν είχα κανένα για το συμβάν αυτό!!
Αντίθετα η ΟΡΓΑΝΩΣΗ που θέτει σε κίνδυνο κριτές και πληρώματα με αυτήν την (μάλλον ακατάλληλη) ειδική έχω παράπονα!!!
Είτε δεν ερχόταν ο κριτής (έχουμε το πλήρωμα γραμμένο) είτε τώρα που ήρθε (έχουμε τον κριτή γραμμένο).Με απασχολεί η ασφάλεια όλων! Τόσο πληρωμάτων, όσο κριτών αλλά και θεατών (και γιαυτό είχα επιβραβεύσει τις κίτρινες κορδέλες στο Ράλι ΕΚΟ εδώ στο φόρουμ!!)
ΑΥΤΟ ΘΕΛΩ!!!
Δύσκολο είναι; Και μάλιστα από παλιά και έμπειρη λέσχη...210 6923180
Το τηλέφωνο της ΑΛΑ...
Γιατί δεν τους τα λες κατ' ιδίαν?Για να μαθαίνεις η Μαυροσουβάλα ΕΓΙΝΕ ανηφόρα, το 2001, πάλι ως Ράλι Αττικό (Ε.Δ. Νέα Παλάτια 1 και 2) με άλλη διαδρομή από την ΕΥΔΑΠ και μετά. Δηλαδή είχε εκκίνηση εκεί που είχε τώρα τερματισμό, και στην ΕΥΔΑΠ έστριβε αριστερά, αντί ευθεία που όπως κατάλαβα έγινε φέτος.
ΚΑΝΕΙΣ δεν παραπονέθηκε για την ανηφόρα, αντίθετα ΠΟΛΛΟΙ παραπονέθηκαν πως είναι επικίνδυνη!!!
Μην κοιτάς που δεν υπήρχε τότε Φόρουμ και δεν το μάθαινε ακόμα και η κατσίκα μου στη βραχονησίδα...Και υπάρχει μεγάλη διαφορά σε μια ειδική που γίνεται 20 χρόνια χωρίς σοβαρό παρατράγουδο, και μια άλλη που έγινε ΜΙΑ φορά και 'έφτιαξε' τέτοιο αυτοκινητοσάντουιτς (το περιέγραψα σε προηγούμενο ποστ πριν τον αγώνα...) που στο 2ο πέρασμα την κόντυναν 2.2 χμ, από 8.2 σε 6.0!! (ξέρω, παλιότερα η Μαυροσουβάλα γινόταν ως χωμάτινη, αλλά τότε ήταν που ο Ταρζάν ήταν στο Ακρόπολις και ούτε καν από τις σκληρότερες...)
Και για να το φέρουμε στο σωστό του μέγεθος:
Ο Ε.Δ. Φτέρη έχει το διπλάσιο μήκος από την Ε.Δ. Μαυροσουβάλα.
Έχεις δει ποτε 20 εγκαταλείψεις στη Φτέρη1;;
Αντίθετα ακόμα και ως ΑΝΗΦΟΡΑ, Ε.Δ. Νέα Παλάτια είχε 11!!!
Δηλαδή και τυχεροί ήμασταν φέτος, ακόμα και στο ότι η ειδική έκλεισε από έξοδο στο νούμερο 110 και μετά και όχι σκέτο 10 και μετά...Κατ' αρχάς η Μαυροσουβάλα είχε γίνει και από την ΠΑΛΛΑΣ (είδες? κάτι ξέρω και εγώ... ) ανηφόρα και δεν είχε ανοίξει ρουθούνι... Γνώμη μου? Τελείως τυχαίο... Αλλά εδώ που τα λέμε, κανείς δεν έχει αναφερθεί στις συνθήκες που έγινε το 'σάντουιτς' αυτό και υπήρχαν τόσες πολλές εξόδοι... Έβρεχε? Είχε υγρασίες? Χώματα? Ξύπνησε ο υπεύθυνος της ειδικής από το αριστερο πλευρό? Τους ευχήθηκε καλή επιτυχία ο Μητσοτάκης? Γιατί συγκρίνουμε ανόμοιες καταστάσεις και γινόμαστε μάντεις κακών? Φέτος κατηφόρα είχε 5 εξόδους στο πρώτο πέρασμα και μια απλή εγκατάλειψη (ο Τροβας) και στο δεύτερο καμία. Εμένα δεν μου φαίνεται και τόσο τραγικό ποσοστό για 110+ αυτοκίνητα... Στην φτέρη σε ένα κατέβασμα πριν λίγα χρόνια είχαμε πάνω από 10 εξόδους και μάλιστα κάποια από τα αγωνιστικά δεν βγήκαν ποτέ από εκεί που έφτασαν, φωλιά για τα αγριογούρουνα έγιναν... Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι η Φτέρη είναι ασφαλής?
Όσο για το ότι ήταν τύχη που δεν έκλεισε από το 10 και μετά, αυτό μπορείς να το πεις για οποιαδήποτε ΕΔ, σε οποιοδήποτε ράλλυ του κόσμου...
Και κάτι άλλο: μια ειδική που είναι επικίνδυνη ή έχει επικίνδυνα σημεία, τη σημειώνεις και τη διαβάζεις ανάλογα... Δεν χρειάζεται να στο πω αυτό, το ξέρεις καλύτερα... Αν είσαι ο Όρμας Τάπας του Παπατρέχα, πας γυρεύοντας...
Κι εγώ ελπίζω να κατάλαβες τι λέω τόσο καιρό εγώ, αλλά και τόσοι άλλοι και η οργάνωση τα κάνει Hexalen...
Και στο ξαναλέω: 210 6923180
-
O αγωνιζομενος φιλε taurus βλεπει τις ειδικες του αγωνα ΦΕΤΟΣ μια βδομαδα πριν τον αγωνα.Τι να προλαβει να θιξει στη λεσχη που τον οργανωνει και τι να αλλαξει.....?
Φετος οι αγωνιζομενοι ειμαστε καραΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ ΟΔΗΓΟΙ.
ΠΑΜΕ(στη λεσχη),ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ,ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ - ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ.
Γιατι καποιοι περνουν ως δεδομενο οτι ξερουμε τις ειδικες απο πριν και οτι παμε και κανουμε δοκιμες παρανομες,αρα ξερουμε τι πληρωνουμε... ΕΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ!!!!ΥΓ.Αυτο δεν θα με πειραζε (το να μην ξερω τιποτα)αν τρεχαμε σε καποια χωρα που μου εχει δειξει οτι αντιμετωπιζουν τον αγωνιζομενο με σεβασμο,και ξερει η οργανωση τι θελει ο αγωνιζομενος-πελατης.
Κατα περιπτωση καποιες φορες εχει συμβει και στην Ελλαδα αυτο.
Στη Θεσσαλονικη π.χ. σε αντιμετωπιζουν καλυτερα. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ΠΑΜΕ(στη λεσχη),ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ,ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ - ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ.
Αυτό -και να με συμπαθάς- είναι δικό σας πρόβλημα... Αν δε σου αρέσει ο αγώνας, απλά δεν τρέχεις...
Είναι όπως ακριβώς όταν πας σε ένα κατάστημα που δεν σου αρέσει αυτό που πουλάει... πολύ απλά δεν αγοράζεις...
-
ΤΑΥΡΕ ΤΙ ΛΕΣ,ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ ,ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΡΟΝΤ ΜΠΟΥΚ, ΠΑΜΕ ΣΚ ΔΟΚΙΜΕΣ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΛΕΜΕ ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΠΑΙΡΝΟΥΜΕ ΜΕΧΡΙ ΤΟ 50% ΤΟΥ ΠΑΡΑΒΟΛΟΥ ΠΙΣΩ,σε συμπαθω
Κοινως με την παρομοιωση που λες ,εμεις ΦΕΤΟΣ ΔΕΝ ΒΛΕΠΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΜΑΣ ΠΟΥΛΑΝΕ ΠΡΙΝ ΤΟ ΠΛΗΡΩΣΟΥΜΕ ΚΑΙ ΣΙΓΟΥΡΑ ΠΡΙΝ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ!!!!!
ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ!!!! -
Ο χρήστης taurus έγραψε:
ΠΑΜΕ(στη λεσχη),ΠΛΗΡΩΝΟΥΜΕ,ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ - ΔΕΝ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΡΕΧΟΥΜΕ.
Αυτό -και να με συμπαθάς- είναι δικό σας πρόβλημα... Αν δε σου αρέσει ο αγώνας, απλά δεν τρέχεις...
Είναι όπως ακριβώς όταν πας σε ένα κατάστημα που δεν σου αρέσει αυτό που πουλάει... πολύ απλά δεν αγοράζεις...
Ώπα ώπα ... Τι πάει να πει 'αν δε μου αρέσει, δεν τρέχω' ?
Πότε τον είδα τον αγώνα ?
Και μας λες για το κατάστημα. Στο κατάστημα που πας να πάρεις πουκάμισο πχ εσύ δεν το προβάρεις ? Άν πας και ζητήσεις πουκάμισο και σου δώσουν ένα κλειστό κουτί και σου πουνε 'πάρε' δε θα το δεις αν σου αρέσει, αν σου κάνει, αν είναι το χρωματάκι που γουστάρεις (καλά τί λέω το άτομο ) μη σου πω ότι ρωτάς και τη δικιά σου να σου πει γνώμη.Λοιπόν άκου πώς έχει : θες να τρέξεις Αττικό. Τις ε.δ δεν τις ξέρεις αν δεν είσαι 'χωμένος' οπότε πας και ψωνίζεις 'ένα σετάκι Αττικό 2005 παρακαλώ κυρα-ΑΛΑ μου' και στο δίνει. Τώρα σου αρέσει δε σου αρέσει, αυτό είναι πράγματι δικό σου θέμα.
Τί μπορείς να κάνεις θα σου πω μιας και ήταν να τρέξω τον αγώνα αλλά αποφάσισα τελικά ότι δεν άξιζε (για άλλους λόγους).- Το road book διανείμεται από τις 18:00 πχ ενώ οι συμμετοχές λήγουν στις 21:00. Στήνεσαι έξω από τα γραφεία που οι άλλοι δηλώνουν συμμετοχή και παίρνουν το road book και μαθαίνεις επί τόπου τις ε.δ και ανάλογα αποφασίζεις. Κράτα λίγο στο μυαλό σου όμως την περίπτωση της ε.δ Ευσταθίου που δεν την ξέρεις, οπότε δεν ξέρεις κι αν σου κάνει ! Το Παλάδιο του 2002 έφυγε από Στεφάνη-Φυλή και πήγε Αγ.Κων/νο-Πλάκα. Πες μου τί σχέση έχουν μεταξύ τους πέρα από τον τίτλο 'ειδικές διαδρομές'.
- Καβατζώνεις τη συμμετοχή από πολύ νωρίς και πληρώνεις 95€ (από τα 300) που είναι το παράβολο που πάει στην ΕΘΕΑ(*) και αν σου αρέσει τελικά ο αγώνας πας και τρέχεις.
Για πες μου τώρα, μήπως το πρόβλημά μου είναι στον εγκέφαλό μου που δέχομαι αυτή την κατάσταση ?
Στο τελευταίο μη μου απαντήσεις, το ξέρω ότι όλοι όσοι τρέχουμε έχουμε αυτό το πρόβλημα. Αλλά απλούστευσες πολύ τη συζήτηση με τον amaxopoulos, ενώ δεν είναι έτσι.
(*) όταν ρώτησα στην ΑΛΑ αν μπορώ να αποσύρω τη συμμετοχή μου, επειδή το αυτοκίνητο ίσως να ήταν ανέτοιμο, μου απάντησαν αυτό. Το 95€ είναι ξεκάθαρο, το ότι πήγαινε για την ΕΘΕΑ, επίσης. Δεν ξέρω αν πάνε μόνο αυτά στην ΕΘΕΑ, ούτε οι άνθρωποι έκατσαν να μου αναλύσουν τι και πως.
ΡΑΛΛΥ ΑΤΤΙΚΟ