-
Κατά τη γνώμη μου, καλώς δεν αποκλείστηκαν εαν ξαναμετρήθηκαν το Σάββατο στο τέλος του αγώνα και ήταν ΟΚ. Ο Νίκος ήταν πιο χαμηλός στο τέλος του αγώνα και όχι μετα από 1 χλμ σούπερ-ειδικής.Οι πιο χαμηλοι για 1 πόντο είχαν μηδενικό κέρδος χρόνου σε τόσο μικρή απόσταση...Αλλά τα ξανατσέκαρε κάποιος;;;;;; Νάσο;;
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου, καλώς δεν αποκλείστηκαν εαν ξαναμετρήθηκαν το Σάββατο στο τέλος του αγώνα και ήταν ΟΚ. Ο Νίκος ήταν πιο χαμηλός στο τέλος του αγώνα και όχι μετα από 1 χλμ σούπερ-ειδικής.Οι πιο χαμηλοι για 1 πόντο είχαν μηδενικό κέρδος χρόνου σε τόσο μικρή απόσταση...Αλλά τα ξανατσέκαρε κάποιος;;;;;; Νάσο;;Α, γιαυτό δηλαδή είχαν ένα σέρβις πριν και ένα μετά την Ε.Δ. Ριτσώνα 2 !!
Για να πάνε ωραίοι στο παρκ φερμέ!!Είσαι παράνομος σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ μέρος του αγώνα; (ακόμα και σε απλή).
Είσαι ΠΑΡΑΝΟΜΟΣ. ΤΕΛΟΣ!!!Στον Νίκο λοιπόν που έτρεξε στο ΔΕΘ αποκλεισμός.
Αν δηλαδή το κάνεις εσύ σε ανάβαση που είναι 1/10 του μήκους ΔΕΘ, αλλά 5πλάσια της Σουπερ Ειδικής , να σου βάλουν κάτι ενδιάμεσο στις φωνές και τον αποκλεισμό....
5 δευτερόλεπτα, να το αφήσω;;;Αν πάλι το κάνω εγώ σε Ράλι σπριντ που είναι 3πλάσιο από ανάβαση και 1/3 από το ΔΕΘ να μου βάλουν 15 δεύτερα.
Δίκαιο;
Βγάζει νόημα; -
Οι πιο χαμηλοι για 1 πόντο είχαν μηδενικό κέρδος χρόνου σε τόσο μικρή απόσταση...
τώρα στο ζύγι θα το βάλουμε ?
ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΙΛΑΜΕ !!!!!!!!!!!
ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΕΣ!!! αν το είχα δηλώσει Α/6 τότε θα είχα κανονικα τους βαθμούς μου στο Κύπελλο Β.Ελλάδος. πάντα μιλάμε για 8 χιλιοστά στο ύψος.
εγώ δηλαδή τι κέρδος είχα σε σχέση με τα Α/6 του ΔΕΘ και έχασα τους βαθμούς για το Β.Ελλάδος 1600 κ.ε ?????ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑ ΝΑ ΚΟΠΩ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΑ (τυπικότητα = να το δήλωνα Α/6 ή να με μετρούσαν για Α/6 στα τελικά αποτελέσματα) ΚΑΙ ΤΟ ΔΕΧΤΗΚΑ ΝΑ ΜΗ ΠΑΡΩ ΒΑΘΜΟΛΟΓΙΑ ΠΟΥ ΜΕ ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΙ ΓΙΑ ΜΙΑ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΑ.
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ Ν. ΕΙΜΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΑΜΕΛΕΙΑ, Ε ΗΜΑΡΤΟΝ, ΒΑΛΤΕ ΜΕ ΣΤΑ Α. (φυσικά αυτο είναι η κρίση των αγωνοδικών κάθε αγώνα και καμία σχέση δεν εχουν οι ΤΕ που είναι τα τεχνικά 'μάτια' και καλώς κάνουν και πρέπει να βρίσκουν αυτά τα πράγματα.ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΩ ΤΙ ΝΑ ΠΩ.
υγ. αυτό με τον αποκλεισμό δεν το έχω πολυκαταλάβει να πω την αλήθεια. δηλαδή το να κόβεται φέτος Ν/2 σε ανάβαση επειδή είχε μεταλλικό πυργολεβιε, το βρίσκω τελείως αψυχολόγητο.....
-
Η μέτρηση δεν είχε την απαιτούμενη (κατ΄ εμέ) αξιοπιστία διότι το έδαφος εκεί ήταν ελαφρά επικλινές (το οποίο διαπίστωσα όταν ζήτησα από ένα αυτοκίνητο να σταθεί εγκάρσια στη φορά κίνησης της αρχικής μέτρησης και ...τσούλαγε...). Επίσης, στα ίδια αυτοκίνητα δύο διαδοχικές μετρήσεις (με διαφορά 10 λεπτών και 10 μέτρων) από τους ίδιους ανθρώπους έδωσαν διαφορετικά αποτελέσματα.
Και ο glf στο ΔΕΘ μετρήθηκε 2 φορές (στο STOP της Ολυμπιάδας και στο επόμενο service), μόνο που τότε η μέτρηση έδωσε ίδια αποτελέσματα και στις δύο περιπτώσεις.
Την άλλη μέρα τα ίδια αυτοκίνητα μετρήθηκαν σε καταλληλότερες (αν και όχι άριστες) συνθήκες 2 φορές και βρέθηκαν κανονικά.
Η πάγια τακτική (τουλάχιστον από την πλευρά μου) είναι πως αν τα αποτελέσματα του ελέγχου δεν είναι 100% αξιόπιστα και επαναλήψιμα τότε δεν είναι χρήσιμα. Καλύτερα 'εντός' ένας ένοχος παρά 'εκτός' ένας αθώος.
kri.kri, όρκο δεν έχω δώσει. Και να είχα δώσει, δεν σε αφορά. Αλλο απαξιωτικό-προσβλητικό σχόλιο έχεις ?
GeorgeTabs, για ρώτα τον Γκίκα, τον Παπανικολάου και όσους τέλος πάντων ελέγχθηκαν στον τελικό έλεγχο του Αττικού αν ήταν σε θέση να διορθώσουν την όποια ατασθαλία από το STOP της Ριτσώνας 2 μέχρι και την έξοδο του τελευταίου Service Park
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Κατά τη γνώμη μου, καλώς δεν αποκλείστηκαν εαν ξαναμετρήθηκαν το Σάββατο στο τέλος του αγώνα και ήταν ΟΚ.Ξαναμετρήθηκαν το Σάββατο 2 φορές κατά τη διάρκεια του αγώνα.
Ο Νίκος ήταν πιο χαμηλός στο τέλος του αγώνα και όχι μετα από 1 χλμ σούπερ-ειδικής.
Οχι στο τέλος του αγώνα αλλά 2 φορές κατά τη διάρκειά του.
Οι πιο χαμηλοι για 1 πόντο είχαν μηδενικό κέρδος χρόνου σε τόσο μικρή απόσταση...
Δεν παίζει ρόλο και ορθώς σου απάντησε ο glf πως δεν μπαίνουν στο ζύγι. Διαφορετικά 'δε βαριέσαι' που ο Solberg ήταν 16 κιλά ελαφρύτερος στην SSS του Ακρόπολις... (άλλο αν οι αγωνοδίκες τότε αυτό είπαν τελικά )
-
αυτό με το έδαφος έχει μεγάλη αλήθεια γιατί στον πρώτο έλεγχο, αν θυμάσαι Νάσσο, είχατε μετρήσει τις δύο διαγώνιες ρόδες πιο χαμηλά και τις υπόλοιπες OK. ενώ στο 2ο μέτρημα και στο μέτρημα του park ferme ήταν χαμηλά και τα 4.
ε, ας είχα μηχανικό στο service να το ψηλώσει, καλά να πάθω.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
υγ. αυτό με τον αποκλεισμό δεν το έχω πολυκαταλάβει να πω την αλήθεια. δηλαδή το να κόβεται φέτος Ν/2 σε ανάβαση επειδή είχε μεταλλικό πυργολεβιε, το βρίσκω τελείως αψυχολόγητο.....
Δεν σε πιστεύω βρε Νίκο με αυτά που λες.....Το ίδιο είναι;;; Είναι ΣΑΦΩΣ ΕΚΤΟΣ ομολογκασιόν ο πυργολεβιές.....Το υψος είναι ΣΑΦΩΣ ΕΝΤΟΣ....Ελπίζω η απάντηση του nass να σας έλυσε τις όποιες απορίες σε εσένα και τον Γιώργο για τα περί αξιοπιστίας και επαναληψημότητας μετρήσεων, ο οποίος από τότε που άρχισε να τρέχει ως οδηγός, έχει γίνει πολύ ορμηχτερός... ...Γιώργη κάπου κάπου θέλει και φρένο για να μην χάνεται το μέτρο..... ...Και στο λέω ως υπέρμαχος της τυπικότητας και της απόλυτης αυστηρότητας και δικαιοσύνης των τεχνικών ελέγχων....Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Νάσος έχει απόλυτο δίκιο.....
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν παίζει ρόλο και ορθώς σου απάντησε ο glf πως δεν μπαίνουν στο ζύγι. Διαφορετικά 'δε βαριέσαι' που ο Solberg ήταν 16 κιλά ελαφρύτερος στην SSS του Ακρόπολις... (άλλο αν οι αγωνοδίκες τότε αυτό είπαν τελικά )
Συμφωνώ απόλυτα...Σαφώς και δεν υπάρχει ζύγι....
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
ΓΙΑ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΕΣ ΜΙΛΑΜΕ !!!!!!!!!!!Το ύψος είναι τυπικότητα ? Ποιό είναι το ουσιαστικό τότε ?
ΕΓΩ ΔΕΝ ΕΙΠΑ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΩ ΑΠΟ ΤΑ Ν. ΕΙΜΑΙ ΤΥΠΙΚΑ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ ΑΠΟ ΑΜΕΛΕΙΑ, Ε ΗΜΑΡΤΟΝ, ΒΑΛΤΕ ΜΕ ΣΤΑ Α. (φυσικά αυτο είναι η κρίση των αγωνοδικών κάθε αγώνα και καμία σχέση δεν εχουν οι ΤΕ που είναι τα τεχνικά 'μάτια' και καλώς κάνουν και πρέπει να βρίσκουν αυτά τα πράγματα.
Δε νομίζω πως είναι σωστό αυτό. Ελέγχεσαι σύμφωνα με ό,τι δήλωσες πως είσαι και οι κανόνες του παιχνιδιού ορίζονται από τη δημοσίευση του πίνακα εκκινούντων.
Για φαντάσου (παράδειγμα), ένα Ν/4 με περιοριστή 34 mm, να 'ρίξει ξύλο' στα υπόλοιπα Ν/4 και αν τον πιάσουν να τον βάλουν στα Α/8. Και να προκύψει ανταγωνισμός στα Α/8 από το πουθενά και κάποιος Α/8 που νόμιζε πως ήταν 1ος στην κλάση του και είχε κόψει, ξαφνικά, επειδή το Ν/4 με το 34άρι στόμιο ήταν 'πύραυλος', να βρεθεί 2ος... Για φαντάσου και αυτός ο Α/8 να είναι και 'γενικής' Α και να κερδίσει ο λάθος Ν/4 από σπόντα τη γενική του Α...
υγ. αυτό με τον αποκλεισμό δεν το έχω πολυκαταλάβει να πω την αλήθεια. δηλαδή το να κόβεται φέτος Ν/2 σε ανάβαση επειδή είχε μεταλλικό πυργολεβιε, το βρίσκω τελείως αψυχολόγητο.....
Φέτος υπάρχουν 2 δυνατότητες:
Ουσιώδης παράβαση είναι αυτή που έχει επίδραση στην απόδοση του αυτοκινήτου και επιφέρει αποκλεισμό.
Επουσιώδης αυτή που δεν έχει και επιφέρει ποινή χρόνου.Σε ποιά από τις 2 κατηγορίες κατατάσσεις τον πυργολεβιέ ?
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
αυτό με το έδαφος έχει μεγάλη αλήθεια γιατί στον πρώτο έλεγχο, αν θυμάσαι Νάσσο, είχατε μετρήσει τις δύο διαγώνιες ρόδες πιο χαμηλά και τις υπόλοιπες OK. ενώ στο 2ο μέτρημα και στο μέτρημα του park ferme ήταν χαμηλά και τα 4.Ακριβώς. Και στο Cartodromo αν είχα καταλάβει από την αρχή πως ήταν επικλινές το έδαφος δεν θα είχα ασχοληθεί, αλλά με ξεγέλασαν τα μάτια μου και νόμιζα πως ήταν ΟΚ.
ε, ας είχα μηχανικό στο service να το ψηλώσει, καλά να πάθω.
Δεν θα είχε σημασία, το 'κακό' είχε ήδη γίνει. Βασικά το λάθος σου ήταν που άλλαξες κάτι στην ανάρτηση πριν τον αγώνα και δεν τσεκάρισες πως οι σχετικές μετρήσεις (ύψος, μετατρόχιο, μεταξόνιο κτλ.) παρέμεναν εντός ορίων.
-
η δική μου περίπτωση τελείσε και την δέχτηκα, όπως και το ξεκαθάρισμα τώρα για τα ύψη στο cartodromo. ΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΟΡΙΩΝ ΤΑ Ν/2 ΠΟΥ ΕΤΡΕΞΑΝ ΣΤΟΝ ΑΓΩΝΑ ΚΑΙ ΣΤΟ CARTODROMO γιατί δεν ήταν οκ το σημείο ελέγχου. (τελικά είχε park ferme μετα την υπερειδική ?)
τυπικότητα είπα στην παρένθεση ότι είναι το να το δήλωνα Α/6. το ίδιο αυτοκίνητο θα έκανε τα ίδια πράγματα σε σχέση με τα Α/6. και εκεί η δική μου κοινή λογική δεν βλέπει κάτι μεμπτό στο να μπει ένα Ν/2 εκτός ορίων στα Α.
το πάω στο παράδειγμα που μου λες στα Α/8. αν τον πέρασε τον 1ο Α/8 ένα Ν/4 με παρατυπία ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΤΟΥ Α (πχ να μη βάλει κάτι απο wrc) τότε ποιο το πρόβλημα να βαθμολογηθεί στα Α/8 ???
τώρα το έχω ρίξει στην αμπελοφιλοσοφία καθαρά, κουβέντα κάνουμε...και επειδή βλέπω οτι δεν το διευκρίνησα, το να είσαι χαμηλότερος στα Ν το δέχομαι οτι είναι σοβαρή παράβαση.
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
υγ. αυτό με τον αποκλεισμό δεν το έχω πολυκαταλάβει να πω την αλήθεια. δηλαδή το να κόβεται φέτος Ν/2 σε ανάβαση επειδή είχε μεταλλικό πυργολεβιε, το βρίσκω τελείως αψυχολόγητο.....
Δεν σε πιστεύω βρε Νίκο με αυτά που λες.....Το ίδιο είναι;;; Είναι ΣΑΦΩΣ ΕΚΤΟΣ ομολογκασιόν ο πυργολεβιές.....Το υψος είναι ΣΑΦΩΣ ΕΝΤΟΣ....Ελπίζω η απάντηση του nass να σας έλυσε τις όποιες απορίες σε εσένα και τον Γιώργο για τα περί αξιοπιστίας και επαναληψημότητας μετρήσεων, ο οποίος από τότε που άρχισε να τρέχει ως οδηγός, έχει γίνει πολύ ορμηχτερός... ...Γιώργη κάπου κάπου θέλει και φρένο για να μην χάνεται το μέτρο..... ...Και στο λέω ως υπέρμαχος της τυπικότητας και της απόλυτης αυστηρότητας και δικαιοσύνης των τεχνικών ελέγχων....Στη συγκεκριμένη περίπτωση ο Νάσος έχει απόλυτο δίκιο.....
Κι εγώ που έλεγα πως την Παρασκευή (δεν) θα δούμε άπειρα παράνομα και απουσία παρκ φερμέ όλοι θα είναι παναγίες το Σάββατο είχα ακόμα περισσότερο.
-
Ο χρήστης glf έγραψε:
το πάω στο παράδειγμα που μου λες στα Α/8. αν τον πέρασε τον 1ο Α/8 ένα Ν/4 με παρατυπία ΠΟΥ ΕΜΠΙΠΤΕΙ ΦΥΣΙΚΑ ΣΤΗΝ ΟΜΟΛΟΓΚΑΣΙΟΝ ΤΟΥ Α (πχ να μη βάλει κάτι απο wrc) τότε ποιο το πρόβλημα να βαθμολογηθεί στα Α/8 ???
τώρα το έχω ρίξει στην αμπελοφιλοσοφία καθαρά, κουβέντα κάνουμε...Στα πλαίσια της κουβέντας:
Έστω πως τρέχεις Α8 και πας για τίτλο.
Για να τον πάρεις πρέπει 1. να κερδίσεις και 2. να εγκαταλείψει ο βασικός σου αντίπαλος.
Άντε και εγκαταλείπουν όλοι οι βασικοί σου αντίπαλοι! Δεδομένου πως πρέπει ΑΠΛΑ να τερματίσεις πλέον (1ος θα βγεις) σηκώνεις το γκάζι! Σε περνάνε κανας δύο με Ν4, αλλά δε σε πειράζει, τον τίτλο θες!
Περνάς ράμπα πρώτος, πανηγυρίζεις τον τίτλο σου στην ταβέρνα όσο κρατάει το παρκ φερμέ. Στο παρκ φερμέ όμως η τύχη σου δουλεύει και ο 3ος της Ν4 κάνει ένσταση στα 2 πρώτα Ν4 και βγαίνει πως δεν είναι Ν4, αλλά... Α8!!
Έτσι τα πετάνε εκτός και κερδίζει εκείνος.Αν όμως τα βάλουν στην Α8 όταν θα επιστρέψεις από την ταβέρνα να πάρεις το αμάξι σου από το παρκ φερμέ θα βρεις πως από τιτλούχος έγινες...
Πάνως αν υπήρχε παρκ φερμέ την Παρασκευή το βράδυ και τις λάθος μετρήσεις θα είχαμε αποφύγει, και την αμφιβολία αν τα ψήλωσαν το βράδυ εν όψει Σαββάτου, και θα είχατε γλιτώσει εμένα να τα λέω όλα αυτά.
Και δυστυχώς έχω δίκιο, όπως δίκιο είχα από την πρώτη στιγμή που το έλεγα!
Και ακόμα πιο δυστυχώς ΗΔΗ έχω δίκιο για τον ΕΠΟΜΕΝΟ αώνα που θα γίνει ΤΟ ΙΔΙΟ!
-
Περι τυπικοτητων και λοιπων,μια που μπαινουμε σε λεπτομερειες.
Η ζυγαρια στην παραλια Ορωπου,αλλα νταλλων,προφανως απο την αρχη αλλα οι τυπικοι εφοροι ζυγιζαν κανονικα.....
Παραδειγμα δικης μου κλασης
Αμαξοπουλος 971
Παπανικολαου 990
πραγματικα κιλα περιπου 930+ και 940+
Ακριβεια,οχι αστεια
Τωρα σε αλλον αγωνα που θα βγω εκτος να τους πιστεψω?
Παρατηρηση,το εκνευριστικο δεν ειναι που ζυγιζαν ΕΝΤΕΛΩΣ λαθος(μηχανημα ειναι ,και αυτο),αλλα οτι μας ζητηθηκε αυστηρα να ζυγιστουμε και να περιμενουμε στη σειρα μας για ζυγισμα,ενω ειχαν ηδη ζυγισει 30 προφανως λαθος,αμαξια.(Εννοειται πως δεν παραξενευτηκαν που ημαστε βαριοι.......)
(λεπτομερεια:Αυτο εγινε στο πρωτο ζυγισμα,στο δευτερο συνεχισαν και ζυγιζαν......)
Την ωρα που ημουν στη ζυγαρια αρχισαν δυο τεχνικοι(οχι ο Νασος )
να μου μετρανε το υψος του αυτοκινητου.
Αφου σιγομουρμουριζαν κατι μεταξυ τους(να με πεταξουν εξω να μην με πεταξουν ) ειπα να τους ρωτησω για ποιο λογο το μετρανε....
Και φυσικα με ρωτησαν 'δεν ειναι Ν?' Ναι τετοιες λεπτομερειες πρεπει να τις λεμε τα πληρωματα στους διαφορους ειδημονες των αγωνων....
Κοντευει να ξεχειλησει ο μαραθωνας στο θεμα ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ......Θελετε και αλλα....
1)Καρνε στην εκκινηση ΟΧΙ ΤΟ Νο 30 που ειχαμε,αλλα το 29.
2)Στο στοπ του Α.Μερκουρη,δινουμε να συμπληρωσει το καρνε ο κριτης και δεν συμπληρωνει την πραγματικη ωρα εκκινησης,ωστε να προσθεσει η συνοδηγος τα λεπτα που μας δινει μεχρι το επομενο ΣΕΧ για να βγαλουμε την ωρα που πρεπει να μπουμε επομενο ΣΕΧ.Κατεβαινει η Φωτεινη να το πει στους κριτες,και μ αυτα και μ' αυτα τι μας λεει ο 'εμπειρος' κριτης??
'Δεν ειναι εδω σεμιναριο συνοδηγων'Ο ΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΥΠΙΚΟΤΗΤΩΝ , ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΩΣ ΞΕΧΝΑΜΕ ΠΟΙΟΣ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΚΑΙ ΠΟΙΟΣ ΤΑ ΠΑΙΡΝΕΙ ΣΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ.......
Μια λεπτομερεια που την λεγαμε παντα,'οι αγωνιζομενοι ειμαστε οσο πιο τυπικοι μπορουμε και τιμωρουμαστε οταν δεν ειμαστε,ενω οι υπολοιποι,.....μολις τελειωσει ο αγωνας ολα ξεχνιουνται....
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Πάνως αν υπήρχε παρκ φερμέ την Παρασκευή το βράδυ και τις λάθος μετρήσεις θα είχαμε αποφύγει, και την αμφιβολία αν τα ψήλωσαν το βράδυ εν όψει Σαββάτου, και θα είχατε γλιτώσει εμένα να τα λέω όλα αυτά.
α μάλιστα.... δηλαδή αν είχα κατέβει στο Αττικό αντί του ΔΕΘ, τότε με το μέτρημα θα είχα πάρει χαμπάρι ότι είμαι χαμηλός, το βράδυ θα πήγαινα σε κάνα γνωστό να το σηκώσουμε και την επόμενη στις 2 μετρήσεις του αγώνα θα ήμουν οκ.
(το γμτ είναι ότι ήταν να κάνουν βραδινή υπερειδική και στο ΔΕΘ!!!!! αλλά κάτι μου λέει οτι εκεί θα είχαν park ferme.....)
γεια σου ρε Παφίλη...... (το τι μου έχει σούρει δε λέγεται....)
Ευχαριστώ τον φίλο tabs που του πάει το στυλάκι Τριανταφυλλόπουλος
-
ΕΙΧΑΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ , ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΠΑΧΑΛΟ , ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΟΙ
-
Ο χρήστης APR έγραψε:
ΕΙΧΑΤΕ ΔΕΝ ΕΙΧΑΤΕ , ΤΟ ΚΑΝΑΤΕ ΚΙ ΑΥΤΟ ΤΟ ΘΕΜΑ ΜΠΑΧΑΛΟ , ΤΡΙΜΠΟΥΡΔΕΛΟΙΣτο χερι του ΣΟΑΑ με την απαντηση του μετα το σημερινο (οπως καταλαβαινω) συμβουλιο να δωσει ερεθισμα για να συνεχιστει η κουβεντα εντος θεματος.
Το ερωτημα ειναι βεβαια αν θα κατατεθουν προτασεις για το πως θα λυθουν ολα (ή εστω) μερικα απο τα ζητουμενα που καταγραφει η ανακοινωση ή αν θα εχουμε διαγγελμα πολεμου. Νομιζω καθε ενας που αγαπαει το σπορ ελπιζει για το πρωτο.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Η ζυγαρια στην παραλια Ορωπου,αλλα νταλλων,προφανως απο την αρχη αλλα οι τυπικοι εφοροι ζυγιζαν κανονικα.....Οχι από την αρχή, κάποια στιγμή κάπου στο νο 25 κάποιος ατζαμής αγωνιζόμενος μισο-έκοψε ένα καλώδιο αλλά δεν έγινε αντιληπτό εκείνη τη στιγμή διότι συνέχισε να μετράει, απλά το εμπρός αριστερό πέδιλο έδειχνε +40 κιλά Μετά από μια σειρά παράξενα αποτελέσματα σαν αυτά που ανέφερες διερευνήσαμε το ζήτημα και διαπιστώθηκε το λάθος. Αυτά δυστυχώς συμβαίνουν. Τουλάχιστον δεν τους έδειχνε όλους ελαφριούς
Εχει δίκιο όμως ο APR, είμαστε εντελώς off-topic (αν και δυστυχώς δεν το βλέπω το topic πολύ ζωντανό αν εξαιρέσουμε τα off-topic)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Εχει δίκιο όμως ο APR, είμαστε εντελώς off-topic (αν και δυστυχώς δεν το βλέπω το topic πολύ ζωντανό αν εξαιρέσουμε τα off-topic)
Ο ΑPR και δίκιο έχει και λαλια έχει.Απο άλους δεν ακούγετε ούτε η ανάσα τους.
Φυσικά και δεν θα μείνει ζωντανο το θέμα γιατί το 95% των οδηγών δεν πέρνουνε θέση για την βελτίωση του αθλήματος που επιλέξανε και περιμένουνε να βγεί μόνο του το φίδι απο την τρύπα.Μόνο στα καφενεία ξέρουνε να τα συζητάνε και πάντα χωρίς να τους ακούσουνε αυτοί που καταντήσανε το αθλημα σε αυτή την κατάσταση. -
To 'αστειο' ειναι οτι ολες αυτες οι λεπτομερειες που ΛΕΜΕ ΕΔΩ,αν δεν τις ρουφηξει ο ΣΟΑΑ να τα τριψει στα μουτρα της ΕΛΠΑ,που λεει πως κανει εργο με 'βαθος',δεν κερδιζουμε τιποτα,και καποιοι δεν καταλαβαινουν τιποτα.Διαβαστε με προσοχη ΟΛΕΣ αυτες τις λεπτομερειες που λεμε εδω,και που τις ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΟΥΜΕ ΣΕ ΜΕΓΑΛΟ ΜΕΡΟΣ ΤΩΝ ΑΓΩΝΩΝ.(αυτα κανουμε εδω κυριε Χριστο,αν δεν γραφαμε και αυτα το θεμα θα ειχε αλλαξει σελιδα....)
Παρτε και αλλη μια λεπτομερεια που αναφερθηκε αλλα οχι ακριβως.
Παμε για ριτσωνα 1,δενομαστε(στο σωστο περιπου χρονο ολοι οι αγωνιζομενοι), αρχιζουμε ζεσταμα ελαστικων και προσπαθουμε να ειμαστε στο λεπτο μας στο ΣΕΧ της ριτσωνας.ΕΚΕΙ ΜΑΣ ΣΤΑΜΑΤΑΝΕ ΚΑΙ ΜΑΣ ΛΕΝΕ ΠΑΡΚ ΦΕΡΜΕ 14 ΛΕΠΤΑ,ΓΙΑΤΙ ΕΤΣΙ.....(απο οτι συμπεραναμε εδω και ειπε ο taurus, αυτο εγινε για να καλυψουν την καθυστερηση που εγινε στη ΜΑΥΡΟΣΟΥΒΑΛΑ....)Εννοειται οτι μπαινουμαι στην ειδικη με παγωμενα λαστιχα,και με παγωμενα πληρωματα,χωρις να εχει συμβει κατι στη ριτσωνα,αλλα στη Μαυροσουβαλα......
Να αναφερω οτι η ειδικη ριτσωνα γινοταν μετα απο σερβις και ανα συγκροτηση.......
ΑΝΟΙΧΤΗ ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΣΟΑΑ