-
Εγώ ρε guys ότι αμάξια είχα τα έσκιζα ανελέητα και κανένα δεν έκαιγε λάδι.
Και το XSARA από τα 500χλμ και μετά εφάρμοσα την Ιταλική μέθοδο στρωσίματος.......
Αποτέλεσμα.. μέχρι τις 2.500 χλμ έκαψε περίπου 300-500 γρ λάδι και από τότε μέχρι σήμερα (αλλάζω λάδια ανα 10.000χλμ) δεν καίει σταγόνα..
Χθές τα έλεγξα 38.000χλμ και είναι ανεπηρέαστα, παρά το ότι έκανα 8.000χλμ καλοκαίρι και με ανελέητο σκίσιμο του αυτοκινήτου.
Απλά προσέχω πολύ την θερμοκρασία λαδιού σκίζω το αμάξι μόλις ανέβει αρκετά η θερμοκρασία του λιπαντικού (αρκετά αργότερα από όταν ανέβει η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού) και όταν πλησιάσει στα όρια του το λάδι πάντα κόβω για λίγο το σκίσιμο μέχρι να επανέλθει στην σωστή θερμοκρασία.
-
Mιας και πηρε καπου το ματι μου για Κια, ειχαμε παλια ενα KIA sephia και πουληθηκε για χαρη ενος 206. Η μητερα μου που τα οδηγουσε το μετανιωσε γιατι το 206 βγαζει προβληματα απο τοτε που εληξε η εγγυηση και θελει ΚΙΑ παλι. Εγω θελω ignis sport!
-
Τελικά δε μάθαμε ποιό είναι το πρόβλημα στα Golf. Τουλάχιστον μπορούμε να μάθουμε ποιούς κινητήρες αφορά ή και αυτό απαγορεύεται?
-
Αρκετοι παραπανω ανεφεραν οτι ολα τα αυτοκινητα χαλανε αφου ειναι βιομηχανικα προιοντα.
Δε μπορω παρα να συμφωνησω απολυτα με αυτο.
Γι'αυτο η δοβαρη εταιρεια δινει αρκετα χρονια εγγυηση δειχνοντας οτι εχει εμπιστοσυνη στην αξιοπιστια της και οτι και να συμβει κατι δε θα πληρωσει ο πελατης.Δυστηχως σημερα λιγες εταιρειες δινουν πανω απο 2 χρονια εγγυηση και αυτο με προβληματιζει ιδιαιτερα. Αυτοκινητο παιρνουμε ρε παιδια....μιλαμε για μια αγορα-επενδυση γυρω στα 20.000 ευρω και να εχει μικροτερη εγγυηση απο μια καρτα γραφικων στον υπολογιστη που κανει το 1/100 της αξιας, ερχεται με 3 χρονια εγγυηση και σε 3 χρονια ουσιαστικα ειναι προιστορια (αρα δε θα ειχε και νοημα μεγαλυτερη εγγυηση)...
-
Όχι και λίγες.
Honda, Mitsubishi 7
Opel, Toyota 6
Ford 5
Hyundai, KIA, Mazda, Nissan, Daihatsu 3
(διορθώστε με αν μπέρδεψα κάποιο).
Το ότι δεν πρόκειται για εργοστασιακές εγγυήσεις, αλλά για εγγυήσεις αντιπροσωπείας δεν αλλάζει τα πράγματα. Δείχνει απλώς ότι κάποιες αντιπροσωπείες σέβονται περισσότερο τα χρήματά μας από άλλες. -
μην ξεχνατε οτι την εγγυηση >2 ετων, την πληρωνετε στην τιμη αγορας...
-
Ενώ όταν αγοράζουμε BMW, Mercedes, Audi, VW δεν πληρώνουμε άσχετα με το αμάξι πράγματα;
Επίσης τα επίσης διετούς εγγύησης Citroen-Peugeot γιατί κοστίζουν το ίδιο με τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα ή τα Opel-Fiat (την ξέχασα αυτήν) με την μπόλικη εγγύηση; Καλύτερα δεν είναι πάντως. -
Ουσιαστικα Honda-Mitsubishi 7, Toyota-Opel 6, και ισως η ford στα 5 (λεω ισως γιατι ακουγεται οτι δεν καλυπτει και πολλα πραγματα μετα τα 2 χρονια). Τωρα οι αλλες στα 3.....ε τι 3 τι 2, το ιδιο ειναι σχεδον.
4-5 εταιριες στις 20+ εγω τις θεωρω λιγες.Το αλλο για την τιμη αγορας, αυτο εμεις δεν το ξερουμε, πως το βγαζεις το συμπερασμα Σπυρο? Σιγουρα παντως δεν ειναι ακριβοτερα του ανταγωνισμου τα αυτοκινητα των παραπανω εταιρειων, εκτος αν για καποιο λογο θεωρεις οτι θα επρεπε να ηταν φτηνοτερα.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ενώ όταν αγοράζουμε BMW, Mercedes, Audi, VW δεν πληρώνουμε άσχετα με το αμάξι πράγματα;
Επίσης τα επίσης διετούς εγγύησης Citroen-Peugeot γιατί κοστίζουν το ίδιο με τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα ή τα Opel-Fiat (την ξέχασα αυτήν) με την μπόλικη εγγύηση; Καλύτερα δεν είναι πάντως.εεεε από τα Fiat είναι...
-
Ο χρήστης OSFP έγραψε:
Ουσιαστικα Honda-Mitsubishi 7, Toyota-Opel 6, και ισως η ford στα 5 (λεω ισως γιατι ακουγεται οτι δεν καλυπτει και πολλα πραγματα μετα τα 2 χρονια). Τωρα οι αλλες στα 3.....ε τι 3 τι 2, το ιδιο ειναι σχεδον.
4-5 εταιριες στις 20+ εγω τις θεωρω λιγες.Το αλλο για την τιμη αγορας, αυτο εμεις δεν το ξερουμε, πως το βγαζεις το συμπερασμα Σπυρο? Σιγουρα παντως δεν ειναι ακριβοτερα του ανταγωνισμου τα αυτοκινητα των παραπανω εταιρειων, εκτος αν για καποιο λογο θεωρεις οτι θα επρεπε να ηταν φτηνοτερα.
οι εταιριες 'ασφαλιζουν' τα αυτοκινητα σε εταιριες οι οποιες καλυπτουν τις ζημιες που ειναι εκτος της εργοστασιακης εγγυησης (2 ή 3 χρονια). Το κοστος αυτου του ασφαλιστρου προφανως το πληρωνει ο καταναλωτης...
δειτε οτι Χοντα & Τογιοτα που δινουν μεγαλες εγγυησεις ειναι και γενικα ακριβοτερες απο τον μ.ο. του ανταγωνισμου.
το θεμα εχει αναλυθει και παλιωτερα, με μια αναζητηση θα βρειτε περισσοτερες πληροφοριες
-
γιατί νομίζετε ότι το ελληνικό 'αυγό' βγήκε τόσο ακριβό; θα χε ενδιαφέρον να μάθουμε και τις τιμές των άλλων δύο
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
γιατί νομίζετε ότι το ελληνικό 'αυγό' βγήκε τόσο ακριβό; θα χε ενδιαφέρον να μάθουμε και τις τιμές των άλλων **δύο **αυγών
-
Είναι σημαντικό το να μη πιέζουμε δίχως λόγο τον κινητήρα στα 10 πρώτα λεπτά της λειτουργίας του . Το λάδι πρέπει να είναι ζεστό για να τον προστατέψει και ο χρόνος που χρειάζεται είναι 10 λεπτά περίπου.
Τότε έχει το σωστό ιξώδες-ροή και τότε ενεργοποιούνται κάποιες χημικές ενώσεις που προστατεύουν τα τοιχώματα της μηχανής από την επαφή μετάλλου με μέταλλο και την επικείμενη φθορά.Επίσης θα ήθελα να σημειώσω οτι η μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα λαμβάνει χώρα σε κάθε αλλαγή λιπαντικού κατά τα πρώτα 2.000 χλμ και μετά σταθεροποιείται προς τα κάτω. Το φαινόμενο έχει καταγραφεί και εξετάζεται αν και προς το παρόν δεν έχει δοθεί ικανοποιητική απάντηση.
Υπάρχουν αρκετές παράμετροι με σηματικότερη το φιλτράρισμα. Το λάδι στα μπουκαλάκια δεν είναι και τόσο καθαρό. Έχουν αναφερθεί περιπτώσεις όπου τα μπουκάλια ήταν ανοικτά και εκτεθειμένα στη σκόνη για μέρες μέχρι να μπεί το λάδι και να σφραγιστούν. Και στα διϋλιστήρια η κατάσταση δεν είναι ιδανική -σκουριασμένες σωληνώσεις ,λάδι εκτεθειμένο σε σκόνες και αέρα. -
οσον αφορα το VAG θας σας πω κατι που ειπε ο πωλητης απο τον οποιο αγορασα το αμαξι μου. Εχει ενα φιλο που δουλευει σε αντιπροσωπεια της VW και στην οποια καποια στιγμη πηγαιναν τα polo το ενα μετα το αλλο για τριγμους στο ταμπλω. αυτο που καναν ηταν να βαζουν καποια αφρολεξ στο εσωτερικο τα οποια κοβαν τα τριξιματα προσπαθωντας να βγαλει το αυτοκινητο τον ενα χρονο της εγγυησης και μετα μην το ηδατε τον παναη.
προσωπικα εμεινα με ανοιχτο το στομα οχι γιατι κατι τετοιο δεν μπορει να συμβει αλλα για το οτι μου το ειπε. πιστευω οτι ειδικα τα VW ειναι αυτοκινητα υπερεκτιμημενα τιμολογειακα. -
Ο χρήστης mousatos έγραψε:
Επίσης θα ήθελα να σημειώσω οτι η μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα λαμβάνει χώρα σε κάθε αλλαγή λιπαντικού κατά τα πρώτα 2.000 χλμ και μετά σταθεροποιείται προς τα κάτω. Το φαινόμενο έχει καταγραφεί και εξετάζεται αν και προς το παρόν δεν έχει δοθεί ικανοποιητική απάντηση..Το λαδι θελει το στρώσιμο του,να δουλευτει και να παει να πιασει στα τοιχώματα,το καινούριο λάδι ειναι τραχύ για τον κινητήρα.
Επισης υπαρχει και ο ψυχολογικος παραγοντας,'εβαλα καινουρια λαδια και τωρα το σκιζω αφοβα'. -
Ο χρήστης Tiger έγραψε:
Επισης υπαρχει και ο ψυχολογικος παραγοντας,'εβαλα καινουρια λαδια και τωρα το σκιζω αφοβα'.εγώ έχω την αντίστροφη ψυχολογία...έβαλα καινούριο λάδι...με το μαλακό να στρώσει...
-
Πωλούνται 20 lt λάδια στρωμένα (2000χλμ) τύπου Motul 3100 10W40 και 15W50 στα μπουκάλια τους. Είναι φουλ συνθετικά και ester based (για όσους ξέρουν) και στρώθηκαν στη μοτοσυκλέτα μου. Επίσης κατά την διάρκεια του στρωσίματος φιλτραρίστηκαν επαρκώς (από σκόνες μικροοργανισμούς κ.τ.λ.), αφού πάντα τοποθετώ και καινούργιο φίλτρο λαδ...., συγνώμη ρονταρίσματος.
-
Και που το ξέρουμε εμείς ότι τα έστρωσες; Μπορεί να μας πασάρεις τίποτα λάδια φρέσκα και να κάψουμε καμιά φλάτζα! Έχουν τουλάχιστον μαυρίσει λίγο;;;
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και που το ξέρουμε εμείς ότι τα έστρωσες; Μπορεί να μας πασάρεις τίποτα λάδια φρέσκα και να κάψουμε καμιά φλάτζα! Έχουν τουλάχιστον μαυρίσει λίγο;;;Λιγουλάκι, με το που αρχίζουν να ξεξανθαίνουν (καλό,ε ?) τα βγάζω.
Μόνο βιαστείτε, ένας φίλος από τη δουλειά ενδιαφέρεται....... -
Αυτό που αναφέρει ο μουσάτος βασίζεται σε αναλύσεις λαδιών που γίνονται στις 2.000χλμ και στις 5-10.000χλμ. Η φθορά (μέταλλα) ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ είναι μεγαλύτερη στις πολύ συχνές αλλαγές. Η συνολική φθορά φυσικά είναι λιγότερη στις αλλαγές κάθε 2.000χλμ.
Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κάποιο λάθος στη διαδικασία της ανάλυσης (ίσως η ανάλυση λαδιού δεν δείχνει αναλογικά τις φθορές του κινητήρα) ή όπως υποστηρίζουν κάποιοι 'τα πρόσθετα στο λάδι πρέπει να μείνουν μερικά χιλιόμετρα στο κινητήρα για να αρχίσουν να προστατεύουν τα μέταλλα'.
Αλλαγή κινητήρα σε GOLF 1.6 SPORTLINE μετά απο 3 ημέρες !!!