Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αλλαγή κινητήρα σε GOLF 1.6 SPORTLINE μετά απο 3 ημέρες !!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αλλαγή κινητήρα σε GOLF 1.6 SPORTLINE μετά απο 3 ημέρες !!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 5 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    61
    180
    341
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xsara16v last edited by

      Εγώ ρε guys ότι αμάξια είχα τα έσκιζα ανελέητα και κανένα δεν έκαιγε λάδι.

      Και το XSARA από τα 500χλμ και μετά εφάρμοσα την Ιταλική μέθοδο στρωσίματος.......

      Αποτέλεσμα.. μέχρι τις 2.500 χλμ έκαψε περίπου 300-500 γρ λάδι και από τότε μέχρι σήμερα (αλλάζω λάδια ανα 10.000χλμ) δεν καίει σταγόνα..

      Χθές τα έλεγξα 38.000χλμ και είναι ανεπηρέαστα, παρά το ότι έκανα 8.000χλμ καλοκαίρι και με ανελέητο σκίσιμο του αυτοκινήτου.

      Απλά προσέχω πολύ την θερμοκρασία λαδιού σκίζω το αμάξι μόλις ανέβει αρκετά η θερμοκρασία του λιπαντικού (αρκετά αργότερα από όταν ανέβει η θερμοκρασία του ψυκτικού υγρού) και όταν πλησιάσει στα όρια του το λάδι πάντα κόβω για λίγο το σκίσιμο μέχρι να επανέλθει στην σωστή θερμοκρασία.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        manosm3 last edited by

        Mιας και πηρε καπου το ματι μου για Κια, ειχαμε παλια ενα KIA sephia και πουληθηκε για χαρη ενος 206. Η μητερα μου που τα οδηγουσε το μετανιωσε γιατι το 206 βγαζει προβληματα απο τοτε που εληξε η εγγυηση και θελει ΚΙΑ παλι. Εγω θελω ignis sport!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gramacar last edited by

          Τελικά δε μάθαμε ποιό είναι το πρόβλημα στα Golf. Τουλάχιστον μπορούμε να μάθουμε ποιούς κινητήρες αφορά ή και αυτό απαγορεύεται?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • O
            osfp last edited by

            Αρκετοι παραπανω ανεφεραν οτι ολα τα αυτοκινητα χαλανε αφου ειναι βιομηχανικα προιοντα.
            Δε μπορω παρα να συμφωνησω απολυτα με αυτο.
            Γι'αυτο η δοβαρη εταιρεια δινει αρκετα χρονια εγγυηση δειχνοντας οτι εχει εμπιστοσυνη στην αξιοπιστια της και οτι και να συμβει κατι δε θα πληρωσει ο πελατης.

            Δυστηχως σημερα λιγες εταιρειες δινουν πανω απο 2 χρονια εγγυηση και αυτο με προβληματιζει ιδιαιτερα. Αυτοκινητο παιρνουμε ρε παιδια....μιλαμε για μια αγορα-επενδυση γυρω στα 20.000 ευρω και να εχει μικροτερη εγγυηση απο μια καρτα γραφικων στον υπολογιστη που κανει το 1/100 της αξιας, ερχεται με 3 χρονια εγγυηση και σε 3 χρονια ουσιαστικα ειναι προιστορια (αρα δε θα ειχε και νοημα μεγαλυτερη εγγυηση)...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              Όχι και λίγες.
              Honda, Mitsubishi 7
              Opel, Toyota 6
              Ford 5
              Hyundai, KIA, Mazda, Nissan, Daihatsu 3
              (διορθώστε με αν μπέρδεψα κάποιο).
              Το ότι δεν πρόκειται για εργοστασιακές εγγυήσεις, αλλά για εγγυήσεις αντιπροσωπείας δεν αλλάζει τα πράγματα. Δείχνει απλώς ότι κάποιες αντιπροσωπείες σέβονται περισσότερο τα χρήματά μας από άλλες.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spiros last edited by

                μην ξεχνατε οτι την εγγυηση >2 ετων, την πληρωνετε στην τιμη αγορας...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  manosk last edited by

                  Ενώ όταν αγοράζουμε BMW, Mercedes, Audi, VW δεν πληρώνουμε άσχετα με το αμάξι πράγματα;
                  Επίσης τα επίσης διετούς εγγύησης Citroen-Peugeot γιατί κοστίζουν το ίδιο με τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα ή τα Opel-Fiat (την ξέχασα αυτήν) με την μπόλικη εγγύηση; Καλύτερα δεν είναι πάντως.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    osfp last edited by

                    Ουσιαστικα Honda-Mitsubishi 7, Toyota-Opel 6, και ισως η ford στα 5 (λεω ισως γιατι ακουγεται οτι δεν καλυπτει και πολλα πραγματα μετα τα 2 χρονια). Τωρα οι αλλες στα 3.....ε τι 3 τι 2, το ιδιο ειναι σχεδον.
                    4-5 εταιριες στις 20+ εγω τις θεωρω λιγες.

                    Το αλλο για την τιμη αγορας, αυτο εμεις δεν το ξερουμε, πως το βγαζεις το συμπερασμα Σπυρο? Σιγουρα παντως δεν ειναι ακριβοτερα του ανταγωνισμου τα αυτοκινητα των παραπανω εταιρειων, εκτος αν για καποιο λογο θεωρεις οτι θα επρεπε να ηταν φτηνοτερα.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • elteo
                      elteo last edited by

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:
                      Ενώ όταν αγοράζουμε BMW, Mercedes, Audi, VW δεν πληρώνουμε άσχετα με το αμάξι πράγματα;
                      Επίσης τα επίσης διετούς εγγύησης Citroen-Peugeot γιατί κοστίζουν το ίδιο με τα αντίστοιχα γιαπωνέζικα ή τα Opel-Fiat (την ξέχασα αυτήν) με την μπόλικη εγγύηση; Καλύτερα δεν είναι πάντως.

                      εεεε από τα Fiat είναι...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • S
                        spiros last edited by

                        Ο χρήστης OSFP έγραψε:
                        Ουσιαστικα Honda-Mitsubishi 7, Toyota-Opel 6, και ισως η ford στα 5 (λεω ισως γιατι ακουγεται οτι δεν καλυπτει και πολλα πραγματα μετα τα 2 χρονια). Τωρα οι αλλες στα 3.....ε τι 3 τι 2, το ιδιο ειναι σχεδον.
                        4-5 εταιριες στις 20+ εγω τις θεωρω λιγες.

                        Το αλλο για την τιμη αγορας, αυτο εμεις δεν το ξερουμε, πως το βγαζεις το συμπερασμα Σπυρο? Σιγουρα παντως δεν ειναι ακριβοτερα του ανταγωνισμου τα αυτοκινητα των παραπανω εταιρειων, εκτος αν για καποιο λογο θεωρεις οτι θα επρεπε να ηταν φτηνοτερα.

                        οι εταιριες 'ασφαλιζουν' τα αυτοκινητα σε εταιριες οι οποιες καλυπτουν τις ζημιες που ειναι εκτος της εργοστασιακης εγγυησης (2 ή 3 χρονια). Το κοστος αυτου του ασφαλιστρου προφανως το πληρωνει ο καταναλωτης...

                        δειτε οτι Χοντα & Τογιοτα που δινουν μεγαλες εγγυησεις ειναι και γενικα ακριβοτερες απο τον μ.ο. του ανταγωνισμου.

                        το θεμα εχει αναλυθει και παλιωτερα, με μια αναζητηση θα βρειτε περισσοτερες πληροφοριες

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          γιατί νομίζετε ότι το ελληνικό 'αυγό' βγήκε τόσο ακριβό; θα χε ενδιαφέρον να μάθουμε και τις τιμές των άλλων δύο

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • B
                            babbis last edited by

                            Ο χρήστης lkar έγραψε:
                            γιατί νομίζετε ότι το ελληνικό 'αυγό' βγήκε τόσο ακριβό; θα χε ενδιαφέρον να μάθουμε και τις τιμές των άλλων **δύο **

                            αυγών

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mousatos last edited by

                              Είναι σημαντικό το να μη πιέζουμε δίχως λόγο τον κινητήρα στα 10 πρώτα λεπτά της λειτουργίας του . Το λάδι πρέπει να είναι ζεστό για να τον προστατέψει και ο χρόνος που χρειάζεται είναι 10 λεπτά περίπου.
                              Τότε έχει το σωστό ιξώδες-ροή και τότε ενεργοποιούνται κάποιες χημικές ενώσεις που προστατεύουν τα τοιχώματα της μηχανής από την επαφή μετάλλου με μέταλλο και την επικείμενη φθορά.

                              Επίσης θα ήθελα να σημειώσω οτι η μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα λαμβάνει χώρα σε κάθε αλλαγή λιπαντικού κατά τα πρώτα 2.000 χλμ και μετά σταθεροποιείται προς τα κάτω. Το φαινόμενο έχει καταγραφεί και εξετάζεται αν και προς το παρόν δεν έχει δοθεί ικανοποιητική απάντηση.
                              Υπάρχουν αρκετές παράμετροι με σηματικότερη το φιλτράρισμα. Το λάδι στα μπουκαλάκια δεν είναι και τόσο καθαρό. Έχουν αναφερθεί περιπτώσεις όπου τα μπουκάλια ήταν ανοικτά και εκτεθειμένα στη σκόνη για μέρες μέχρι να μπεί το λάδι και να σφραγιστούν. Και στα διϋλιστήρια η κατάσταση δεν είναι ιδανική -σκουριασμένες σωληνώσεις ,λάδι εκτεθειμένο σε σκόνες και αέρα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                christos73 last edited by

                                οσον αφορα το VAG θας σας πω κατι που ειπε ο πωλητης απο τον οποιο αγορασα το αμαξι μου. Εχει ενα φιλο που δουλευει σε αντιπροσωπεια της VW και στην οποια καποια στιγμη πηγαιναν τα polo το ενα μετα το αλλο για τριγμους στο ταμπλω. αυτο που καναν ηταν να βαζουν καποια αφρολεξ στο εσωτερικο τα οποια κοβαν τα τριξιματα προσπαθωντας να βγαλει το αυτοκινητο τον ενα χρονο της εγγυησης και μετα μην το ηδατε τον παναη.
                                προσωπικα εμεινα με ανοιχτο το στομα οχι γιατι κατι τετοιο δεν μπορει να συμβει αλλα για το οτι μου το ειπε. πιστευω οτι ειδικα τα VW ειναι αυτοκινητα υπερεκτιμημενα τιμολογειακα.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  tiger last edited by

                                  Ο χρήστης mousatos έγραψε:
                                  Επίσης θα ήθελα να σημειώσω οτι η μεγαλύτερη φθορά στον κινητήρα λαμβάνει χώρα σε κάθε αλλαγή λιπαντικού κατά τα πρώτα 2.000 χλμ και μετά σταθεροποιείται προς τα κάτω. Το φαινόμενο έχει καταγραφεί και εξετάζεται αν και προς το παρόν δεν έχει δοθεί ικανοποιητική απάντηση..

                                  Το λαδι θελει το στρώσιμο του,να δουλευτει και να παει να πιασει στα τοιχώματα,το καινούριο λάδι ειναι τραχύ για τον κινητήρα.
                                  Επισης υπαρχει και ο ψυχολογικος παραγοντας,'εβαλα καινουρια λαδια και τωρα το σκιζω αφοβα'.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης Tiger έγραψε:
                                    Επισης υπαρχει και ο ψυχολογικος παραγοντας,'εβαλα καινουρια λαδια και τωρα το σκιζω αφοβα'.

                                    εγώ έχω την αντίστροφη ψυχολογία...έβαλα καινούριο λάδι...με το μαλακό να στρώσει...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • B
                                      birdienumnum last edited by

                                      Πωλούνται 20 lt λάδια στρωμένα (2000χλμ) τύπου Motul 3100 10W40 και 15W50 στα μπουκάλια τους. Είναι φουλ συνθετικά και ester based (για όσους ξέρουν) και στρώθηκαν στη μοτοσυκλέτα μου. Επίσης κατά την διάρκεια του στρωσίματος φιλτραρίστηκαν επαρκώς (από σκόνες μικροοργανισμούς κ.τ.λ.), αφού πάντα τοποθετώ και καινούργιο φίλτρο λαδ...., συγνώμη ρονταρίσματος.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        manosk last edited by

                                        Και που το ξέρουμε εμείς ότι τα έστρωσες; Μπορεί να μας πασάρεις τίποτα λάδια φρέσκα και να κάψουμε καμιά φλάτζα! Έχουν τουλάχιστον μαυρίσει λίγο;;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • B
                                          birdienumnum last edited by

                                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                          Και που το ξέρουμε εμείς ότι τα έστρωσες; Μπορεί να μας πασάρεις τίποτα λάδια φρέσκα και να κάψουμε καμιά φλάτζα! Έχουν τουλάχιστον μαυρίσει λίγο;;;

                                          Λιγουλάκι, με το που αρχίζουν να ξεξανθαίνουν (καλό,ε ?) τα βγάζω.
                                          Μόνο βιαστείτε, ένας φίλος από τη δουλειά ενδιαφέρεται.......

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            leonp last edited by

                                            Αυτό που αναφέρει ο μουσάτος βασίζεται σε αναλύσεις λαδιών που γίνονται στις 2.000χλμ και στις 5-10.000χλμ. Η φθορά (μέταλλα) ΑΝΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΟ είναι μεγαλύτερη στις πολύ συχνές αλλαγές. Η συνολική φθορά φυσικά είναι λιγότερη στις αλλαγές κάθε 2.000χλμ.

                                            Αυτό μπορεί να οφείλεται σε κάποιο λάθος στη διαδικασία της ανάλυσης (ίσως η ανάλυση λαδιού δεν δείχνει αναλογικά τις φθορές του κινητήρα) ή όπως υποστηρίζουν κάποιοι 'τα πρόσθετα στο λάδι πρέπει να μείνουν μερικά χιλιόμετρα στο κινητήρα για να αρχίσουν να προστατεύουν τα μέταλλα'.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 5 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr