-
Το event περσι ηταν πολυ καλο. Αν και περσι δεν πηρα καμερες μαζι, αυτη την φορα δεν ξανακανα το ιδιο λαθος. Ενω περσι η Λεξους εφερε αυτοκινητα απο τις Acura, Cadillac, Jaguar, κτλ, αυτην την χρονια φερανε μονο απο BMW και Mercedes στο event.
Το event εγινε στο Arlington Park, IL περισσοτερες πληροφοριες για αυτους που μενουν ΗΠΑ (http://www.tasteoflexus.com). Γινετε καθε χρονο σε διαφορα μερη στις ΗΠΑ.
Θα ειμαι συντομος στην αναφορα διοτι κυριως θελω να μοιραστω τις φωτο και το βιντεο.
Το πρωτο αυτοκινητο που οδηγησα ηταν το 530i. 'Ωραιο', ομως αργο ειδικα στις ψηλες στροφες και μου φανηκε μεγαλο και λιγο βαρυ γενικα. Περσι οδηγησα το 545 και οπως εγραψα τοτε, δεν ενθουσιαστηκα (τοσο οσο το Ε500 και αλλων). Τελος το εσωτερικο του αυτοκινητου ειναι για μενα απραδεκτο απο πλευρας ποιοτητας αλλα και ντιζάιν. Για εργονομια δεν γινετε λογος, το iDrive κανει τα παντα...παραπανω πολυπλοκα απο οτι θα'πρεπε. Περιμενα πολυ περισσοτερα απο την σειρα 5 της BMW.
Το δευτερο αυτοκινητο ηταν το GS430. Με ενθουσιασε! Ισως επηδει περιμενα χειροτερα αποτελεσματα γενικως, μετα απο τα οχι και τοσο ενθουσιωδες αρθρα περιοδικων για το ποσο οχι σπορτικη συνμπεριφορα εχει. Το σασι ειναι πολυ καλο και ειναι εμφανες οτι ακομη 100 ιπποι 'χωρανε' (οσον αφορα το σασι). Το μονο 'κακο' ηταν το ασαφης και μαλακο τιμονι. Τα παντα ειναι...'ομαλα' και ποιοτηκα οσον αφορα αυτο το αυτοκινητο.
Το τριτο οχημα ηταν το IS350. Το αυτοκινητο με ενθουσιασε και εντυπωσιασε παρα πολυ. Περιμενα εναν πολυ λιγοτερο σπορ χαρακτηρα απο οτι βρηκα στην πραγματικοτητα. Τα 306 αλογα του κινητηρα ειναι σιγουρα 'ολα εκει'. Η ροπη στις μεσαιες σου δινει την εντυπωση οτι υπαρχει V8 κατω απο το καπο. Αν και ο ηχος του δεν ενθουσιαζει. Το εσωτερικο ειναι σιγουρα 'ενα επιπεδο' κατω του GS, αλλα κατι τετοιο το περιμενεις. Αυτο δεν σημενει οτι ειναι κακο (απο πλευρας ποιοτητας). Το αυτοκινητο αλλαζει κατευθηνση πολυ γρηγορα και το ESP δεν ενοχλει πριν απο οτι θα'πρεπε. Το μεγαλο μειον του IS350 ειναι το αυτοματο κιβωτιο το οποιο ειναι αργο στις αλλαγες αλλα και εχει το σχετικα ενοχλητικο lag οπως τα περισσοτερα αυτοματα κιβωτια.
Οταν βγηκα απο το IS350 ειμουν σιγουρος οτι η 330 εχει ητηθει (η τελευται 3αρα που οδηγησα ηταν η 330Ci το 2001).
Το τεταρτο οχημα ηταν το 330i ετσι ωστε να κανω συγκριση αμεσως. Πρωτα να σημειωσω οτι το εσωτερικο του 330 σου δινει την εντυπωση οτι ειναι καλυτερο απο αυτο της 530. Και απο πλευρας ποιοτητας, αλλα και ντιζάιν (αν και για εργονομιας δεν ειμαι σιγουρος διοτι μου πηρε 'μια ωρα' για να βρω πως να ξεκλειδωσω τις πισω πορτες).
Να πηδηξω στο τελος του τεστ:
Οταν βγηκα απο το 330 δεν μπορουσα να πιστεψω οτι και παλι η σειρα 3 μενει στην κορυφη απο πλευρας (σπορ) οδηγικης συμπεριφορας. Ειναι οντως αξιο δεους, πως οι φιλοι απο την Γερμανια, παντα βγαινουν μπροστα σε αυτη την κατηγορια, με αυτο το μοντελο. Αν και αυτη την φορα, η διαφορα ειναι μικρη, διοτι το G35 και IS350 ειναι πολυ κοντα.
Ο τροπος που αλλαζει κατευθηνση ειναι λιγο πιο...'ατάραχος' σε συγκριση με το Λεξους, σου δινει την εντυπωση οτι ειναι παραπανω 'ενα με τον οδηγο' απο οτι ο ανταγωνισμος. Οχι κατα πολυ, ισως 15%, εαν θα'πρεπε να βαλω αριθμους σε τετοια υποκειμενικα θεματα, αλλα αρκετα για να βγει καθαρα πρωτο.
Επισης, ενω το 330 'ισχυριζεται' 255 αλογα και το IS350 306 αλογα, η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο δειχνουν τα νουμερα. Σιγουρα ομως το Λεξους ειναι γρηγοροτερο. Τελος το αυτοματο κιβωτιο του 330 δεν εδειξε τοσα μειονεκτηματα οσο αυτο του IS350.
Το επομενο αυτοκινητο, το SC430. Μου αρεσε πολυ το SC430 οταν το οδηγησα περσι. Ομως επηδει το τεσταρα αμεσως μετα τα παραπανω 2 οχηματα, μου φανηκε μαλακο φετος. Και ετσι εχει σχεδιαστει να ειναι. 'Μαλακο', φιλικο. Αλλα πανω απο ολα, ποιοτηκο. Η ποιοτητα του εσωτερικου ειναι εξοχη. Η οροφη παιρνει λιγο παραπανω απο οτι θα επρεπε για την κατηγορια, κατα την γνωμη μου, να ανηξει (κατι που δεν τεσταρα περσι).
Το επομενο ηταν το RX400h. Πολυ καλη δουλεια εχει κανει η Λεξους με αυτο το οχημα αυξανοντας την ιπποδυναμη/ροπη εκει που χρειαζεται, ομως και ηταν σχεδον αναγκαιο στην περιπτωση του RX330.
Υπηρξε και μια κοντρα στημενη απο τους επισημους του event μεταξυ RX400h και του X5 (3.0) και αργοτερα του Cadillac SRX V8, απο τα 20 μ/ω μεχρι τα 65 μ/ω. Το Λεξους κερδισε την κοντρα και με τα δυο, αν και με το Καντικλακ η διαφορα ηταν μικρη. Εντυπωσιακο το ολο θεμα ομως.
Τελος μπηκα ως συνοδηγος μεσα στο Ε500 με την συζηγο ετσι ωστε να βιντεογραφησω το γεγονος ετσι ωστε να δωσω μια μικρη γευση της μιας απο τις τρεις πιστες εκει. Ακουστε το βροχητο του V8 της Ε500!
Το Ε500 με εντυπωσιασε αν οχι αιφνιδιασε περσι με τον διαμαντι κινητηρα και στιβαρο σασι, αλλα γενικα την παραπανω (απο οτι περιμενα) σπορ συμπεριφορα.
Οι φωτο εδω:
Για το βιντεο χρειαζεται το κοντεκ Divx το οποιο μπορειτε να κατεβασετε εδω:
-
Το event περσι ηταν πολυ καλο. Αν και περσι δεν πηρα καμερες μαζι, αυτη την φορα δεν ξανακανα το ιδιο λαθος. Ενω περσι η Λεξους εφερε αυτοκινητα απο τις Acura, Cadillac, Jaguar, κτλ, αυτην την χρονια φερανε μονο απο BMW και Mercedes στο event.
Το event εγινε στο Arlington Park, IL περισσοτερες πληροφοριες για αυτους που μενουν ΗΠΑ (http://www.tasteoflexus.com). Γινετε καθε χρονο σε διαφορα μερη στις ΗΠΑ.
Θα ειμαι συντομος στην αναφορα διοτι κυριως θελω να μοιραστω τις φωτο και το βιντεο.
Το πρωτο αυτοκινητο που οδηγησα ηταν το 530i. 'Ωραιο', ομως αργο ειδικα στις ψηλες στροφες και μου φανηκε μεγαλο και λιγο βαρυ γενικα. Περσι οδηγησα το 545 και οπως εγραψα τοτε, δεν ενθουσιαστηκα (τοσο οσο το Ε500 και αλλων). Τελος το εσωτερικο του αυτοκινητου ειναι για μενα απραδεκτο απο πλευρας ποιοτητας αλλα και ντιζάιν. Για εργονομια δεν γινετε λογος, το iDrive κανει τα παντα...παραπανω πολυπλοκα απο οτι θα'πρεπε. Περιμενα πολυ περισσοτερα απο την σειρα 5 της BMW.
Το δευτερο αυτοκινητο ηταν το GS430. Με ενθουσιασε! Ισως επηδει περιμενα χειροτερα αποτελεσματα γενικως, μετα απο τα οχι και τοσο ενθουσιωδες αρθρα περιοδικων για το ποσο οχι σπορτικη συνμπεριφορα εχει. Το σασι ειναι πολυ καλο και ειναι εμφανες οτι ακομη 100 ιπποι 'χωρανε' (οσον αφορα το σασι). Το μονο 'κακο' ηταν το ασαφης και μαλακο τιμονι. Τα παντα ειναι...'ομαλα' και ποιοτηκα οσον αφορα αυτο το αυτοκινητο.
Το τριτο οχημα ηταν το IS350. Το αυτοκινητο με ενθουσιασε και εντυπωσιασε παρα πολυ. Περιμενα εναν πολυ λιγοτερο σπορ χαρακτηρα απο οτι βρηκα στην πραγματικοτητα. Τα 306 αλογα του κινητηρα ειναι σιγουρα 'ολα εκει'. Η ροπη στις μεσαιες σου δινει την εντυπωση οτι υπαρχει V8 κατω απο το καπο. Αν και ο ηχος του δεν ενθουσιαζει. Το εσωτερικο ειναι σιγουρα 'ενα επιπεδο' κατω του GS, αλλα κατι τετοιο το περιμενεις. Αυτο δεν σημενει οτι ειναι κακο (απο πλευρας ποιοτητας). Το αυτοκινητο αλλαζει κατευθηνση πολυ γρηγορα και το ESP δεν ενοχλει πριν απο οτι θα'πρεπε. Το μεγαλο μειον του IS350 ειναι το αυτοματο κιβωτιο το οποιο ειναι αργο στις αλλαγες αλλα και εχει το σχετικα ενοχλητικο lag οπως τα περισσοτερα αυτοματα κιβωτια.
Οταν βγηκα απο το IS350 ειμουν σιγουρος οτι η 330 εχει ητηθει (η τελευται 3αρα που οδηγησα ηταν η 330Ci το 2001).
Το τεταρτο οχημα ηταν το 330i ετσι ωστε να κανω συγκριση αμεσως. Πρωτα να σημειωσω οτι το εσωτερικο του 330 σου δινει την εντυπωση οτι ειναι καλυτερο απο αυτο της 530. Και απο πλευρας ποιοτητας, αλλα και ντιζάιν (αν και για εργονομιας δεν ειμαι σιγουρος διοτι μου πηρε 'μια ωρα' για να βρω πως να ξεκλειδωσω τις πισω πορτες).
Να πηδηξω στο τελος του τεστ:
Οταν βγηκα απο το 330 δεν μπορουσα να πιστεψω οτι και παλι η σειρα 3 μενει στην κορυφη απο πλευρας (σπορ) οδηγικης συμπεριφορας. Ειναι οντως αξιο δεους, πως οι φιλοι απο την Γερμανια, παντα βγαινουν μπροστα σε αυτη την κατηγορια, με αυτο το μοντελο. Αν και αυτη την φορα, η διαφορα ειναι μικρη, διοτι το G35 και IS350 ειναι πολυ κοντα.
Ο τροπος που αλλαζει κατευθηνση ειναι λιγο πιο...'ατάραχος' σε συγκριση με το Λεξους, σου δινει την εντυπωση οτι ειναι παραπανω 'ενα με τον οδηγο' απο οτι ο ανταγωνισμος. Οχι κατα πολυ, ισως 15%, εαν θα'πρεπε να βαλω αριθμους σε τετοια υποκειμενικα θεματα, αλλα αρκετα για να βγει καθαρα πρωτο.
Επισης, ενω το 330 'ισχυριζεται' 255 αλογα και το IS350 306 αλογα, η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο δειχνουν τα νουμερα. Σιγουρα ομως το Λεξους ειναι γρηγοροτερο. Τελος το αυτοματο κιβωτιο του 330 δεν εδειξε τοσα μειονεκτηματα οσο αυτο του IS350.
Το επομενο αυτοκινητο, το SC430. Μου αρεσε πολυ το SC430 οταν το οδηγησα περσι. Ομως επηδει το τεσταρα αμεσως μετα τα παραπανω 2 οχηματα, μου φανηκε μαλακο φετος. Και ετσι εχει σχεδιαστει να ειναι. 'Μαλακο', φιλικο. Αλλα πανω απο ολα, ποιοτηκο. Η ποιοτητα του εσωτερικου ειναι εξοχη. Η οροφη παιρνει λιγο παραπανω απο οτι θα επρεπε για την κατηγορια, κατα την γνωμη μου, να ανηξει (κατι που δεν τεσταρα περσι).
Το επομενο ηταν το RX400h. Πολυ καλη δουλεια εχει κανει η Λεξους με αυτο το οχημα αυξανοντας την ιπποδυναμη/ροπη εκει που χρειαζεται, ομως και ηταν σχεδον αναγκαιο στην περιπτωση του RX330.
Υπηρξε και μια κοντρα στημενη απο τους επισημους του event μεταξυ RX400h και του X5 (3.0) και αργοτερα του Cadillac SRX V8, απο τα 20 μ/ω μεχρι τα 65 μ/ω. Το Λεξους κερδισε την κοντρα και με τα δυο, αν και με το Καντικλακ η διαφορα ηταν μικρη. Εντυπωσιακο το ολο θεμα ομως.
Τελος μπηκα ως συνοδηγος μεσα στο Ε500 με την συζηγο ετσι ωστε να βιντεογραφησω το γεγονος ετσι ωστε να δωσω μια μικρη γευση της μιας απο τις τρεις πιστες εκει. Ακουστε το βροχητο του V8 της Ε500!
Το Ε500 με εντυπωσιασε αν οχι αιφνιδιασε περσι με τον διαμαντι κινητηρα και στιβαρο σασι, αλλα γενικα την παραπανω (απο οτι περιμενα) σπορ συμπεριφορα.
Οι φωτο εδω:
Για το βιντεο χρειαζεται το κοντεκ Divx το οποιο μπορειτε να κατεβασετε εδω:
-
Το event περσι ηταν πολυ καλο. Αν και περσι δεν πηρα καμερες μαζι, αυτη την φορα δεν ξανακανα το ιδιο λαθος. Ενω περσι η Λεξους εφερε αυτοκινητα απο τις Acura, Cadillac, Jaguar, κτλ, αυτην την χρονια φερανε μονο απο BMW και Mercedes στο event.
Το event εγινε στο Arlington Park, IL περισσοτερες πληροφοριες για αυτους που μενουν ΗΠΑ (http://www.tasteoflexus.com). Γινετε καθε χρονο σε διαφορα μερη στις ΗΠΑ.
Θα ειμαι συντομος στην αναφορα διοτι κυριως θελω να μοιραστω τις φωτο και το βιντεο.
Το πρωτο αυτοκινητο που οδηγησα ηταν το 530i. 'Ωραιο', ομως αργο ειδικα στις ψηλες στροφες και μου φανηκε μεγαλο και λιγο βαρυ γενικα. Περσι οδηγησα το 545 και οπως εγραψα τοτε, δεν ενθουσιαστηκα (τοσο οσο το Ε500 και αλλων). Τελος το εσωτερικο του αυτοκινητου ειναι για μενα απραδεκτο απο πλευρας ποιοτητας αλλα και ντιζάιν. Για εργονομια δεν γινετε λογος, το iDrive κανει τα παντα...παραπανω πολυπλοκα απο οτι θα'πρεπε. Περιμενα πολυ περισσοτερα απο την σειρα 5 της BMW.
Το δευτερο αυτοκινητο ηταν το GS430. Με ενθουσιασε! Ισως επηδει περιμενα χειροτερα αποτελεσματα γενικως, μετα απο τα οχι και τοσο ενθουσιωδες αρθρα περιοδικων για το ποσο οχι σπορτικη συνμπεριφορα εχει. Το σασι ειναι πολυ καλο και ειναι εμφανες οτι ακομη 100 ιπποι 'χωρανε' (οσον αφορα το σασι). Το μονο 'κακο' ηταν το ασαφης και μαλακο τιμονι. Τα παντα ειναι...'ομαλα' και ποιοτηκα οσον αφορα αυτο το αυτοκινητο.
Το τριτο οχημα ηταν το IS350. Το αυτοκινητο με ενθουσιασε και εντυπωσιασε παρα πολυ. Περιμενα εναν πολυ λιγοτερο σπορ χαρακτηρα απο οτι βρηκα στην πραγματικοτητα. Τα 306 αλογα του κινητηρα ειναι σιγουρα 'ολα εκει'. Η ροπη στις μεσαιες σου δινει την εντυπωση οτι υπαρχει V8 κατω απο το καπο. Αν και ο ηχος του δεν ενθουσιαζει. Το εσωτερικο ειναι σιγουρα 'ενα επιπεδο' κατω του GS, αλλα κατι τετοιο το περιμενεις. Αυτο δεν σημενει οτι ειναι κακο (απο πλευρας ποιοτητας). Το αυτοκινητο αλλαζει κατευθηνση πολυ γρηγορα και το ESP δεν ενοχλει πριν απο οτι θα'πρεπε. Το μεγαλο μειον του IS350 ειναι το αυτοματο κιβωτιο το οποιο ειναι αργο στις αλλαγες αλλα και εχει το σχετικα ενοχλητικο lag οπως τα περισσοτερα αυτοματα κιβωτια.
Οταν βγηκα απο το IS350 ειμουν σιγουρος οτι η 330 εχει ητηθει (η τελευται 3αρα που οδηγησα ηταν η 330Ci το 2001).
Το τεταρτο οχημα ηταν το 330i ετσι ωστε να κανω συγκριση αμεσως. Πρωτα να σημειωσω οτι το εσωτερικο του 330 σου δινει την εντυπωση οτι ειναι καλυτερο απο αυτο της 530. Και απο πλευρας ποιοτητας, αλλα και ντιζάιν (αν και για εργονομιας δεν ειμαι σιγουρος διοτι μου πηρε 'μια ωρα' για να βρω πως να ξεκλειδωσω τις πισω πορτες).
Να πηδηξω στο τελος του τεστ:
Οταν βγηκα απο το 330 δεν μπορουσα να πιστεψω οτι και παλι η σειρα 3 μενει στην κορυφη απο πλευρας (σπορ) οδηγικης συμπεριφορας. Ειναι οντως αξιο δεους, πως οι φιλοι απο την Γερμανια, παντα βγαινουν μπροστα σε αυτη την κατηγορια, με αυτο το μοντελο. Αν και αυτη την φορα, η διαφορα ειναι μικρη, διοτι το G35 και IS350 ειναι πολυ κοντα.
Ο τροπος που αλλαζει κατευθηνση ειναι λιγο πιο...'ατάραχος' σε συγκριση με το Λεξους, σου δινει την εντυπωση οτι ειναι παραπανω 'ενα με τον οδηγο' απο οτι ο ανταγωνισμος. Οχι κατα πολυ, ισως 15%, εαν θα'πρεπε να βαλω αριθμους σε τετοια υποκειμενικα θεματα, αλλα αρκετα για να βγει καθαρα πρωτο.
Επισης, ενω το 330 'ισχυριζεται' 255 αλογα και το IS350 306 αλογα, η διαφορα δεν ειναι τοσο μεγαλη οσο δειχνουν τα νουμερα. Σιγουρα ομως το Λεξους ειναι γρηγοροτερο. Τελος το αυτοματο κιβωτιο του 330 δεν εδειξε τοσα μειονεκτηματα οσο αυτο του IS350.
Το επομενο αυτοκινητο, το SC430. Μου αρεσε πολυ το SC430 οταν το οδηγησα περσι. Ομως επηδει το τεσταρα αμεσως μετα τα παραπανω 2 οχηματα, μου φανηκε μαλακο φετος. Και ετσι εχει σχεδιαστει να ειναι. 'Μαλακο', φιλικο. Αλλα πανω απο ολα, ποιοτηκο. Η ποιοτητα του εσωτερικου ειναι εξοχη. Η οροφη παιρνει λιγο παραπανω απο οτι θα επρεπε για την κατηγορια, κατα την γνωμη μου, να ανηξει (κατι που δεν τεσταρα περσι).
Το επομενο ηταν το RX400h. Πολυ καλη δουλεια εχει κανει η Λεξους με αυτο το οχημα αυξανοντας την ιπποδυναμη/ροπη εκει που χρειαζεται, ομως και ηταν σχεδον αναγκαιο στην περιπτωση του RX330.
Υπηρξε και μια κοντρα στημενη απο τους επισημους του event μεταξυ RX400h και του X5 (3.0) και αργοτερα του Cadillac SRX V8, απο τα 20 μ/ω μεχρι τα 65 μ/ω. Το Λεξους κερδισε την κοντρα και με τα δυο, αν και με το Καντικλακ η διαφορα ηταν μικρη. Εντυπωσιακο το ολο θεμα ομως.
Τελος μπηκα ως συνοδηγος μεσα στο Ε500 με την συζηγο ετσι ωστε να βιντεογραφησω το γεγονος ετσι ωστε να δωσω μια μικρη γευση της μιας απο τις τρεις πιστες εκει. Ακουστε το βροχητο του V8 της Ε500!
Το Ε500 με εντυπωσιασε αν οχι αιφνιδιασε περσι με τον διαμαντι κινητηρα και στιβαρο σασι, αλλα γενικα την παραπανω (απο οτι περιμενα) σπορ συμπεριφορα.
Οι φωτο εδω:
Για το βιντεο χρειαζεται το κοντεκ Divx το οποιο μπορειτε να κατεβασετε εδω:
-
Eνδιαφερον. Οταν μπηκες στο Ε500 και ειστε ετοιμοι να μπητε μεσα στην διαδρομη το video μετα παει στο τελος; Δεν ειδα οδηγημα του;
Νικος
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
Eνδιαφερον. Οταν μπηκες στο Ε500 και ειστε ετοιμοι να μπητε μεσα στην διαδρομη το video μετα παει στο τελος; Δεν ειδα οδηγημα του;Νικος
Οχι. Κατσε να το κατεβασω για να δω τι ανεβασα
-
Νικο you're right my friend. Something got screwed up in the rendering and recoding for Divx process. Let me redo it. I will post once I reload it. Sorry.
-
ΟΚ ανεβασα το βιντεο με ολο το content αυτη την φορα και ειναι και αρκετης καλυτερης ποιοτητας απο το προηγουμεν για μονο 5-6ΜΒ παραπανω.
Ειναι εδω:
http://24.221.29.240/Taste of Lexus ... D-Divx.avi
Διορθωσα και το λινκ στο πρωτο ποστ του θρεντ.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
ΟΚ ανεβασα το βιντεο με ολο το content αυτη την φορα και ειναι και αρκετης καλυτερης ποιοτητας απο το προηγουμεν για μονο 5-6ΜΒ παραπανω.Ειναι εδω:
http://24.221.29.240/Taste of Lexus ... D-Divx.avi
Διορθωσα και το λινκ στο πρωτο ποστ του θρεντ.
LOL μαρεσε οταν ελεγες στην γυναικα σου να το σανιδωσει.
Η δικια μου οδηγαει σαν γιαγια και εγω παντα της λεω πατησε το μεχρι το τερμα να δουμε τι κανει.Νικος
ΥΓ: καμμια φορα οδηγαει το δικο μου αυτοκινητο καθε ταχυτητα μεχρι 3 χιλιαδες rpm. Υπνος. Μας περνανε τα toyota tercel, hundai accent. Τη βαζω με την βια να αλλαζει τις ταχυτητες στις 5Κ στροφες.
-
Ο χρήστης titsataki έγραψε:
LOL μαρεσε οταν ελεγες στην γυναικα σου να το σανιδωσει.
Η δικια μου οδηγαει σαν γιαγια και εγω παντα της λεω πατησε το μεχρι το τερμα να δουμε τι κανει.Νικος
ΥΓ: καμμια φορα οδηγαει το δικο μου αυτοκινητο καθε ταχυτητα μεχρι 3 χιλιαδες rpm. Υπνος. Μας περνανε τα toyota tercel, hundai accent. Τη βαζω με την βια να αλλαζει τις ταχυτητες στις 5Κ στροφες.
Ε ειμασταν σε 'πιστα', αλλα γενικα δεν παει και αργα στον δρομο οταν οδηγαει.
Αυτο που την εντυπωσιασε ηταν το ποσο ευαισθητο ηταν το γκαζι της Ε500. Το ακουμπουσες και το αυτοκινητο ωρμουσε μπροστα. Κατι τετοιο ισως να ηταν ενοχλητικο στην καθημερινη οδηγηση, αλλα στην πιστα δεν σε ενοχλει φυσικα.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
...
Αυτο που την εντυπωσιασε ηταν το ποσο ευαισθητο ηταν το γκαζι της Ε500. Το ακουμπουσες και το αυτοκινητο ωρμουσε μπροστα. Κατι τετοιο ισως να ηταν ενοχλητικο στην καθημερινη οδηγηση, αλλα στην πιστα δεν σε ενοχλει φυσικα.Συνήθεια είναι νομίζω.
Και η δική μου σύζηγος οδηγεί πολύ ήρεμα..
Είναι πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.
Στην Ελλάδα ανάλογες εκδηλώσεις γίνονται ; -
Οταν εκανα test drive το GS430 την περασμενη βδομαδα και επαιζα με το χειροκινητο mode στο αυτοματο κιβωτιο κραταγε τις ταχυτητες μεχρι το κοκκινο και ο ηχος δεν ηταν ασχημος καθολου.
Ισως φταιει το ηλεκτρονικο γκαζι για το την αντιδραση του αυτοκινητου. Στο δικο μου που εχει ηλεκτρονικο γκαζι (drive by wire) αισθανοταναι διαφορετικο μεχρι που συνηθησα. Οπως λεει και ο Δημητρης συνηθεια ειναι.
Εν Ελλαδα δεν εχω ιδεα αν εχει τιποτα τετοιο.
Νικος
-
Ο χρήστης dimitrios2004 έγραψε:
Είναι πολύ ενδιαφέρουσες φωτογραφίες.
Στην Ελλάδα ανάλογες εκδηλώσεις γίνονται ;Απο την Λεξους, αμφιβαλω, μιας και τωρα αρχισε να οργανωνεται σοβαρα η Λεξους εκτος ΗΠΑ.
Taste of Lexus 2005 Event