Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αναγόμωση Ελαστικων - Πώς γινεται;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αναγόμωση Ελαστικων - Πώς γινεται;
    • 1 / 1
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3
    4
    146
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      megane98hp last edited by

      Απο τα λιγα που ξερω ειναι οτι γινεται οταν...υπαρχουν οικονομικες δυσκολιες και δεν μπορουν να αγοραστουν καινουργια.
      Συνηθως γινεται μονο σε φορτηγα και γενικα σε μεγαλα οχημα. Εχω την εντυπωση οτι ειναι αρκετα επικινδυνο.
      Μπορει να πει κανεις με γυμνο ματι τη διαφορα αν το ελαστικο ειναι καινουργιο ή αν εχει γινει αναγομοση;

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • M
        megane98hp last edited by

        Απο τα λιγα που ξερω ειναι οτι γινεται οταν...υπαρχουν οικονομικες δυσκολιες και δεν μπορουν να αγοραστουν καινουργια.
        Συνηθως γινεται μονο σε φορτηγα και γενικα σε μεγαλα οχημα. Εχω την εντυπωση οτι ειναι αρκετα επικινδυνο.
        Μπορει να πει κανεις με γυμνο ματι τη διαφορα αν το ελαστικο ειναι καινουργιο ή αν εχει γινει αναγομοση;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • M
          megane98hp last edited by

          Απο τα λιγα που ξερω ειναι οτι γινεται οταν...υπαρχουν οικονομικες δυσκολιες και δεν μπορουν να αγοραστουν καινουργια.
          Συνηθως γινεται μονο σε φορτηγα και γενικα σε μεγαλα οχημα. Εχω την εντυπωση οτι ειναι αρκετα επικινδυνο.
          Μπορει να πει κανεις με γυμνο ματι τη διαφορα αν το ελαστικο ειναι καινουργιο ή αν εχει γινει αναγομοση;

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • D
            dog80 last edited by

            Δέν είναι σε καμμία περίπτωση επικίνδυνα. Οι ίδιες αυστηρές προδιαγραφές που υπάρχουν για τα καινούρια ισχύουν και για τα αναγομωμένα.

            Για τον τρόπο κατασκευής τους δεν ξέρω πολλά πράγματα. Γενικά, πρίν αρχίσει η διαδικασία αναγόμωσης, το λάστιχο επιθεωρείται για τυχόν τρύπες ή άλλες ζημιές στον σκελετό. Αν περάσει την επιθεώρηση, τότε τρίβεται ωστε να φύγει τελείως το παλιό πέλμα, αλλά όχι τόσο όσο να αποκαλυφθούν τα λινά/σύρματα. Μετά πάνω στον σκελετό που απομένει βάζουν το καινούριο πέλμα.

            Όπτικά, ένα αναγομωμένο λάστιχο δεν μπορεί να διακριθεί απο ένα καινούριο, πέρα απο την ένδειξη RETREAD που υπάρχει στο πλαινό.

            Στα επιβατικά λάστιχα η διαφορά σε τιμή μεταξύ καινούριου και αναγομομένου είναι πολύ μικρή, με αποτέλεσμα πλέον να αναγομόνονται ελάχιστα. Αντίθετα, στα ελαστικά μεγάλων οχημάτων η διαφορά είναι μεγάλη και συμφέρει. Προσωπικά γνωρίζω δύο εταιρείες που αναγομώνουν λάστιχα (για τζίπ και φορτηγά), την πορτογαλική Fedima και την αγγλική Colway.

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • E
              enginekiller last edited by

              Εγω δεν ηξερα καν οτι γινονται αναγωμοσεις στα επιβατικα λαστιχα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • First post
                Last post
              • 1 / 1
              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΕΛΛΑΔΑ
                • ΚΟΣΜΟΣ
                • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • TEST
                • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
              • VIDEO
                • 4TTV
                • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CANDID CAMERA
              • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΛΕΞΙΚΟ
              • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
              • ΑΓΩΝΕΣ
                • FORMULA 1
                • WRC
                • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4T CLASSIC
                • ΜΟΝΤΕΛΑ
                • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
              • ΑΓΟΡΑ
                • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
              • 2ΤΡΟΧΟΙ
                • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • CLASSIC
              • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
              • MENU
              • ΤΙΜΕΣ
              • 4ΤΡΟΧΟΙ
              • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
              • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
              • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
              • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
              • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
              • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
              • ΚΟΚ

              logo footer

              coty











              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
              • ΑΓΩΝΕΣ
              • ΔΟΚΙΜΕΣ
              • CLASSIC
              • ΤΙΜΕΣ
              • VIDEO
              • FORUM
              4T FORUM
              4T LIBRARY
              • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
              • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
              • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
              • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
              Powered by nxcode.gr