-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
Εκείνο που ήθελα εγώ να εστιάσω λοιπόν δεν είναι περί του τι ακριβώς πρόκειται να γίνει το οποίο κανείς ακόμη δεν ξέρει επίσημα αλλά πως παίζονται πολλά παιχνίδια από πίσω κι ο κόσμος κοιτάζει μόνο την βιτρίνα και όπως διαβάζω εδώ (μιας και πρόσφατα άρχισα να συμμετέχω στο forum παρότι παλιό μέλος) πορώνεται κι 'οπαδοποιείται'!
JIMAν διάβαζες πολύ καιρό θα είχες διαπιστώσει ότι στην ενότητα WRC (πέρα από τις συμπάθειες που έχουμε) δεν θα βρεις οπαδούς. Μας ενδιαφέρει ο χώρος και το καλό των αγώνων.
-
Ο χρήστης JIM THEO έγραψε:
πορώνεται κι 'οπαδοποιείται'!Πού να δεις στο section της F1 τι συμβαίνει......
-
.
JIM THEO,
ακόμα και εγώ που έχω μία ιδιαίτερη προτίμηση στον Πέτρο και στη Σουμπαρού, δε μπορώ παρά να απορήσω με την άνοδο της ομάδας και του οδηγού στην Ιαπωνία, ακόμα και να σκεφτώ ότι 'μαγειρεύτηκε' λόγω της χώρας διεξαγωγής άσχετα αν κάνω λάθος...Στους φετινούς αγώνες η επικράτηση των Λεμπ, Ξαρά και Μισλέν δε δέχεται αμφισβήτηση. Φταίει ο Λεμπ, φταίει η Ξαρά, φταίνε τα Πιρέλι, φταίνε τα Μισλέν, φταίει ο καιρός και το γκαζόν; Όπως και να έχει είναι σχεδόν αχτύπητοι...
Η άνοδος στην Ιαπωνία και η πιθανή νίκη (καταραμένη πέτρα*), δεν έχει τίποτα να κάνει με τη νίκη του Μάρκους στην Φινλανδία γιατί εκεί το πιο πιθανό είναι να μέτρησε το εντός έδρας και η γνώση των συνθηκών από τον Μάρκους.
Δεν προσπαθούμε να βρούμε λόγους να κατηγορήσουμε το WRC.
Απλά η επικράτηση των Λεμπ, Ξαρά και Μισλέν φαίνεται καθολική, όπως φαινόταν να είναι (και ήταν) παλαιότερα η επικράτηση των 206...
*: Την πέτρα (βράχο) την έβαλε εκεί Ιάπωνας παθιασμένος οπαδός της Μιτσουμπίσι, που δεν μπορούσε να δεχτεί ότι θα τερμάτιζε πίσω από τη Σουμπαρού...
.
-
Αν ο Σεμπ ήταν μπροστά 30΄΄ απο τον Πέτερ και αυτός 30΄΄ από τον Μάρκους θα το βρίσκαμε φυσιολογικό ? Πιστεύω ναι.
Αρα το ερωτηματικό δεν είναι ως προς τον Πέτερ ή τον Μάρκους αλλά μόνο ως προς τον Σεμπ.
Η απάντηση στο ερώτημα ΙΜΗΟ είναι απλή: μια θέση στο πόντιουμ ήθελε ο άνθρωπος για να σιγουρέψει το πρωτάθλημα, αυτό κυνήγησε και αυτό πήρε. Κανένα ρίσκο (μη βλέπετε που φαίνεται ατσαλάκωτος στις ΕΔ, ρωτήστε και τον el-em τι σημαίνει να οδηγείς WRC με γραμμές και πόσο ρίσκο περιλαμβάνει αυτό), 80% της κανονικής απόδοσης για λόγους ασφάλειας, συν οι βροχές κτλ. που μείωσαν το πλεονέκτημα των Michelin, και να πως βγαίνει 3ος με άνεση.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Αν ο Σεμπ ήταν μπροστά 30΄΄ απο τον Πέτερ και αυτός 30΄΄ από τον Μάρκους θα το βρίσκαμε φυσιολογικό ? Πιστεύω ναι.Για μένα ούτε αυτό το σενάριο φαίνεται φυσιολογικό! Πόσο καιρό έχουμε να δούμε τον Peter πιο γρήγορο από τον ψηλό??
-
Ο χρήστης msamaro έγραψε:
Αν ο Σεμπ ήταν μπροστά 30΄΄ απο τον Πέτερ και αυτός 30΄΄ από τον Μάρκους θα το βρίσκαμε φυσιολογικό ? Πιστεύω ναι.
Για μένα ούτε αυτό το σενάριο φαίνεται φυσιολογικό! Πόσο καιρό έχουμε να δούμε τον Peter πιο γρήγορο από τον ψηλό??
OI ΑΓΩΝΕΣ ΠΟΥ Ο MARCUS ΗΤΑΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ(ΦΙΝΛΑΝΔΙΑ, ΓΕΡΜΑΝΙΑ, ΑΡΓΕΝΤΙΝΗ) ΕΙΝΑΙ ΑΓΩΝΕΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ Ο ΝΟΡΒΗΓΟΣ ΔΕΝ ΣΥΜΠΑΘΕΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΦΕΡΕΙ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ ΤΟΥ ΤΑ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΑ ΧΡΟΝΙΑ, ΕΝΩ Ο ΨΗΛΟΣ ΕΙΝΑΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΟΛΥ ΔΥΝΑΤΟΣ. ΣΤΗΝ ΟΥΑΛΙΑ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΗΤΑΝ ΙΣΟΡΡΟΠΗΜΕΝΑ ΜΕΤΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΤΟΥ MARCUS ΣΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ, ΣΤΟ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ Ο PETTER ΗΤΑΝ ΕΚΤΟΣ ΑΓΩΝΑ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΠΡΩΤΕΣ ΕΙΔΙΚΕΣ (ΕΤΡΕΧΕ ΜΕ ΧΤΥΠΗΜΕΝΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ) ΕΝΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΟΥΡΚΙΑ ΚΑΙ ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΗΤΑΝ ΤΑΧΥΤΕΡΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΑΛΟΥ ΤΟΥ.
ΟΠΩΣ ΕΓΡΑΨΑ ΚΑΙ ΠΑΛΑΙΟΤΕΡΑ, ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΝΑΣΟ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΤΙ ΠΕΡΙΕΡΓΟ ΣΤΗΝ ΑΠΟΔΟΣΗ ΤΩΝ SUBARU ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ ΑΓΩΝΑ... -
Η απάντηση στο ερώτημα ΙΜΗΟ είναι απλή: μια θέση στο πόντιουμ ήθελε ο άνθρωπος για να σιγουρέψει το πρωτάθλημα, αυτό κυνήγησε και αυτό πήρε. Κανένα ρίσκο (μη βλέπετε που φαίνεται ατσαλάκωτος στις ΕΔ, ρωτήστε και τον el-em τι σημαίνει να οδηγείς WRC με γραμμές και πόσο ρίσκο περιλαμβάνει αυτό), 80% της κανονικής απόδοσης για λόγους ασφάλειας, συν οι βροχές κτλ. που μείωσαν το πλεονέκτημα των Michelin, και να πως βγαίνει 3ος με άνεση.
Για να πιαστώ από τα λόγια του δικού μας Ζώτου (μήπως ξέρει κανείς από που κατάγεται παρεπιπτόντως;) 'η Citroen έχει πιο καλά στημένο το αυτοκίνητό της και τα Michelin απλά δεν πιάνονται' οπότε ο Loeb που είναι ούτως ή άλλως οδηγάρα βρίσκει ευκολότερα το δρόμο προς τη νίκη, φανερό κι από τις θέσεις που πέρνουν κατά καιρούς οι δεύτεροι οδηγοί της που δεν είναι και οι καλύτεροι!
Πάντως αν κι οπαδός του Petter (και πως να μην είσαι αφου είναι ο μοναδικός που σιμπεριφέρεται σαν Έλληνας - μήπως είναι νώθο Νορβηγίδας; ) πολύ θα ήθελα τουλάχιστον του χρόνου να δω τις 'μικρές' ομάδες να ανεβαίνουν αν κι όπως το πάνε οι ιθύνοντες όλες μικρές θα τις κάνουν!
Quiz μιας και ασχολήστε καιρό με το αντικείμενο, για ποια ή ποιες ομάδες γίνεται η νεα κατηγορία ατμοσφαιρικών τετρακίνητων;
JIM -
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
Την πέτρα (βράχο) την έβαλε εκεί Ιάπωνας παθιασμένος οπαδός της Μιτσουμπίσι, που δεν μπορούσε να δεχτεί ότι θα τερμάτιζε πίσω από τη Σουμπαρού...Σοβαρομιλάς?
Είδα την ανασκόπηση σήμερα, και μιλάμε για μεγάλη 'μπαπεσιά', τέτοια πέτρα στην μέση του δρόμου. -
.
Ο χρήστης Vasilakis έγραψε:
Την πέτρα (βράχο) την έβαλε εκεί Ιάπωνας παθιασμένος οπαδός της Μιτσουμπίσι, που δεν μπορούσε να δεχτεί ότι θα τερμάτιζε πίσω από τη Σουμπαρού...
Σοβαρομιλάς?
Είδα την ανασκόπηση σήμερα, και μιλάμε για μεγάλη 'μπαπεσιά', τέτοια πέτρα στην μέση του δρόμου.Όχι βρε συ πλάκα έκανα, θα είχε βουήξει ο τόπος/τύπος αν ήταν αλήθεια...
Όμως επειδή πολλοί από εμάς έχουν ανέβει στο βουνό, τέτοιο 'βράχο' δεν έχω δει ποτέ να ξεκολλάει από αγωνιστικό...
Τώρα το πως βρέθηκε στη μέση του δρόμου του Πέτερ θα ήθελα πολύ να μάθω βλέποντας τα in-car των προηγούμενων...
Δε μου αρέσουν οι θεωρίες συνομωσίας, μερικές φορές όμως δε μπορώ να μην πω ότι κάτι μου φάινεται στραβό, έστω και αν κάνω λάθος...
.
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.Την πέτρα (βράχο) την έβαλε εκεί Ιάπωνας παθιασμένος οπαδός της Μιτσουμπίσι, που δεν μπορούσε να δεχτεί ότι θα τερμάτιζε πίσω από τη Σουμπαρού...
Σοβαρομιλάς?
Είδα την ανασκόπηση σήμερα, και μιλάμε για μεγάλη 'μπαπεσιά', τέτοια πέτρα στην μέση του δρόμου.Όχι βρε συ πλάκα έκανα, θα είχε βουήξει ο τόπος/τύπος αν ήταν αλήθεια...
Όμως επειδή πολλοί από εμάς έχουν ανέβει στο βουνό, τέτοιο 'βράχο' δεν έχω δει ποτέ να ξεκολλάει από αγωνιστικό...
Τώρα το πως βρέθηκε στη μέση του δρόμου του Πέτερ θα ήθελα πολύ να μάθω βλέποντας τα in-car των προηγούμενων...
Δε μου αρέσουν οι θεωρίες συνομωσίας, μερικές φορές όμως δε μπορώ να μην πω ότι κάτι μου φάινεται στραβό, έστω και αν κάνω λάθος...
ΠΑΝΤΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕΝΑΡΙΟ ΤΟΥ ΣΑΜΠΟΤΑΖ, ΟΣΟ ΚΙ ΑΝ ΤΟ ΕΓΡΑΨΕ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ Ο kubiak, ΓΡΑΦΤΗΚΕ ΣΕ ΝΟΡΒΗΓΙΚΕΣ ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ. ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟ ΡΕΠΟΡΤΑΖ ΤΩΝ ΝΟΡΒΗΓΩΝ ΑΝΑΦΕΡΕΙ:
Main facts are:
It is unlikely that a car cold have kicked up a 22 kg stone.
There were no downhill where the stone could have rolled down.
Marcus did nether see or feel any stone
Solberg did see a mystical person witch disappeared rapidly
Solberg see no reason to investigate the case more, but hopes that nobody did place the stone in the road by intention.ΒΕΒΑΙΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΜΟΙΑΖΟΥΝ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΜΕ ΘΕΩΡΙΕΣ ΣΥΝΟΜΩΣΙΑΣ ΠΑΡΑ ΜΕ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ.
-
Αν φας τον που.. ψάξε να βρεις γιατί δεν είχε καλά ποτά το μπαράκι, μέθυσες και δεν ήξερες τι έκανες, το αποτέλεσμα πάντως δεν αλλάζει!
Επόμενη φορά σε όποιον δεν γουστάρω θα βάζω πέτρες μπροστά του ή μάλλον καλύτερα θα τις πετάω όπως έκανε κάποιος πλαιότερα για να έχω σίγουρο αποτέλεσμα.
JIM
WRC 2005 - 13oς γύρος Ράλλυ Ιαπωνίας