Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Νεο Impreza
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Νεο Impreza
    • 1
    • 2
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 11
    • 34
    • 35
    • 9 / 35
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    138
    697
    1309
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lefos last edited by

      Ο χρήστης aspan έγραψε:
      Το μεγαλύτερο πρόβλημα ενος Impreza και μιλω για το 'οικογενειακό¨ WRX 2.0 225bhp, είναι οταν έρθει η ώρα της αλλαγής, έχεις ανεβάσει τόσο πολύ τα standards που δεν θα ξερεις τι να αγοράσεις !!!!!!

      Συμφωνω απολυτα...
      Αυτο πρεπει να μπει με κεφαλαια γραμματα στην κεντρικη σελιδα καθε club που ασχολειται με τα Impreza.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • J
        jim-theo last edited by

        Συγνώμη αλλά εσείς μπλέκεστε στις συγκρίσεις, ποιά είναι η απλή και ποιές οι γρήγορες εκδόσεις γιατί απο ότι καταλαβαίνω εσείς συνεχίζετε να μιλάτε για τα 1600 sturbo που το ξαναλέω ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΗΣ SUBARU!
        Κάντε σύγκριση με το 2λιτρο που κυκλοφορεί εδώ και χρόνια παγκοσμίως!
        JIM

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          aspan last edited by

          Ο χρήστης lefos-WRX έγραψε:

          Το μεγαλύτερο πρόβλημα ενος Impreza και μιλω για το 'οικογενειακό¨ WRX 2.0 225bhp, είναι οταν έρθει η ώρα της αλλαγής, έχεις ανεβάσει τόσο πολύ τα standards που δεν θα ξερεις τι να αγοράσεις !!!!!!

          Συμφωνω απολυτα...
          Αυτο πρεπει να μπει με κεφαλαια γραμματα στην κεντρικη σελιδα καθε club που ασχολειται με τα Impreza.

          alfa

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης aspan έγραψε:

            Το μεγαλύτερο πρόβλημα ενος Impreza και μιλω για το 'οικογενειακό¨ WRX 2.0 225bhp, είναι οταν έρθει η ώρα της αλλαγής, έχεις ανεβάσει τόσο πολύ τα standards που δεν θα ξερεις τι να αγοράσεις !!!!!!

            Συμφωνω απολυτα...
            Αυτο πρεπει να μπει με κεφαλαια γραμματα στην κεντρικη σελιδα καθε club που ασχολειται με τα Impreza.

            alfa

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              isidoros last edited by

              Ο χρήστης aspan έγραψε:

              Το μεγαλύτερο πρόβλημα ενος Impreza και μιλω για το 'οικογενειακό¨ WRX 2.0 225bhp, είναι οταν έρθει η ώρα της αλλαγής, έχεις ανεβάσει τόσο πολύ τα standards που δεν θα ξερεις τι να αγοράσεις !!!!!!

              Συμφωνω απολυτα...
              Αυτο πρεπει να μπει με κεφαλαια γραμματα στην κεντρικη σελιδα καθε club που ασχολειται με τα Impreza.

              alfa

              Ποια Alfa?

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                apostolos-gioyris last edited by

                Ο χρήστης isidoros έγραψε:

                Το μεγαλύτερο πρόβλημα ενος Impreza και μιλω για το 'οικογενειακό¨ WRX 2.0 225bhp, είναι οταν έρθει η ώρα της αλλαγής, έχεις ανεβάσει τόσο πολύ τα standards που δεν θα ξερεις τι να αγοράσεις !!!!!!

                Συμφωνω απολυτα...
                Αυτο πρεπει να μπει με κεφαλαια γραμματα στην κεντρικη σελιδα καθε club που ασχολειται με τα Impreza.

                alfa

                Ποια Alfa?

                Αφήστε δεν θα καταλάβετε . Είναι κωδικοποιημένα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • J
                  jim-theo last edited by

                  Πλάκα κάνουμε φίλε μου για να μην φαινόμαστε και μυστικοπαθείς!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • A
                    aspan last edited by

                    Ο χρήστης Kid έγραψε:

                    Το μεγαλύτερο πρόβλημα ενος Impreza και μιλω για το 'οικογενειακό¨ WRX 2.0 225bhp, είναι οταν έρθει η ώρα της αλλαγής, έχεις ανεβάσει τόσο πολύ τα standards που δεν θα ξερεις τι να αγοράσεις !!!!!!

                    Φυσικά και ξέρεις, STi

                    Ή αν θες κάτι πραγματικά καλό, EVO!

                    Ειπαμε να μην τα ξαναλεμε το WRX ειναι αλλη κατηγορια απο το STI / EVO κτλ,
                    Και οπως δηλωσα ηθελα ενα οικογενειακο αμαξι με 5 πορτες, πορτμπαγκαζ, να χωραει παιδικο καθισματακι, ασφαλες σαν κατασκευη, 4κουνα ωστε να κρατα, αρκετο γκαζι να προσπερνα με ασφαλεια - αυτα για τα τυπικα
                    Για τα ουσιαστικά πρέπει να καλυπτει τις ανησυχιες μηχανοβιου 40αρη με κόρη 6 χρονων που πρεπει να εχει σωστα πρότυπα !!!!
                    σε αυτη τη κατηγορια με αυτα τα χρηματα και με αυτες τις απαιτησεις λιγοι ειναι οι contenters

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • L
                      lkar last edited by

                      το 'πιο νέο' Impreza;

                      http://www.subaru-presse.de/index2.htm

                      Υβριδικό turbo με κύκλο Miller, δίλιτρο 260 άλογα 340 Nm ροπή +150 από τον ηλεκτροκινητήρα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jim-theo last edited by

                        To eixa postari paleotera alla mallon svistike to topic logo tou oti idi ipirxe afo edo.
                        Des to omos ksana:
                        http://www.scoobymagazine.com/my07/sm07.pdf

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jim-theo last edited by

                          Μερικές φορές απορώ με τόν 'ειδικό' περιοδικό τύπο της αυτοκίνησης και μάλιστα έχω στείλει δυο φορές e-mail στα μεγάλα περιοδικά εκφράζοντας τα παράπονά μου για τις αναλήθεις που γράφονται ειδικά από κάποιον που περιμένεις ακριβώς να σε πληροφορήσει για το τι ακριβώς συμβαίνει!
                          Φυσικά όπως τους έγραψα τις αντιρρήσεις μου με...έγραψαν κανονικά, σιγά μην δηλώναν δημοσίως το λάθος τους!

                          Κι εξηγούμαι για να μην μιλάμε αόριστα, διαβάζω το συγκριτικό test μεταξύ STI-EVO στο πρόσφατο τεύχος του περιοδικού Drive στο οποίο μεταξύ άλλων γράφεται πως πρόκειται για την τρίτη γενιά STI (???) ενώ έχουμε φτάσει στην 9η (κι εντάξει εδώ μικρό το κακό) αλλά συνεχίζω πιο κάτω και διαβάζω περί διαφορικών Suretrac μπρός πίσω και DCCD κεντρικού!!!

                          Δεν ξέρω από που αντλούν τις πληροφορίες τους ή αν - που δεν το πιστευω - η Subaru Hellas έχει μοιράσει τέτοιο δελτίο τύπου αλλά πρέπει κάποιος να τους πει πως ήδη από το MY05 STI σε Ευρώπη και Αμερική(γιατι αν γράψω τη γενιά μάλλον θα σας μπερδέψω) φορά Plated rear differential (το κλασσικό δισκάτο Ελληνιστί) και Helical front (τύπου Torsen, κάτι σαν το μηχανικό της Quaife αλλά με λιγάκι καλύτερη ταχύτητα απόκρισης).
                          Μου αρέσει που κάνουν και τεχνική ανάλυση περι της λειτουργίας του Suretrac κλπ
                          Και μην μου πει κανείς ποια η πηγή πληροφοριών μου γιατί έχω το Service manual από το EUDM και USDM STI MY05 καθως και τα trannycharts της Subaru στα οποία φαίνεται ξεκάθαρα πως και τα δυο φοράνε ήδη από το μοντέλο 2005 τα παραπάνω διαφορικά!

                          Αυτά χωρίς καμιά διάθεση να το παίξω ξύπνιος απλά επειδή χρόνια ασχολούμαι με το συγκεκριμένο αυτοκίνητο θεωρώ αδιανόητο οι ειδικοί να παραπληροφορούν τον κόσμο, όπως πιο πανω λέχθηκε από κάποιους που το διαβάσαν με τη σειρά τους από το διαδίκτυο πως το DCCD φτάνει μέχρι ποσοστό εμπλοκής 51-49 ενώ είναι max 65-35 (rear-front) όπως είχα πει.
                          JIM

                          Plated:

                          Helical:

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            adis4gr last edited by

                            παιδια σας αρεσει το νεο ιμπρεζα...?

                            δε μπορω να πω οτι τρελαινομαι,χωρια οτι η μουρη μου θυμιζει το παλιο ιμπιζα...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              manosk last edited by

                              Αν είχε τη φάτσα του κάποιο κοινό μικρομεσαίο sedan, ούτε 100 κομμάτια δεν θα πούλαγε.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                adis4gr last edited by

                                νταξει αυτο δεν ειναι μετρο συγκρισης αλλα δε μου αρεσε οτι αμεσως σκεφτηκα το ιμπιζα μολις το δα!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • H
                                  hunter last edited by

                                  It's what's inside that counts.

                                  (Διαφήμηση του Ballantines ήταν αυτή)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • J
                                    jim-theo last edited by

                                    Άντε το μισό μπρός μέρος ας πούμε είναι όμορφο αλλά το μισό πίσω;
                                    Βέβαια έχει και τη χρησιμότητά του, απλώνεις άνετα μαγιώ το καλοκαίρι όταν όλοι ψάχνουν μανταλάκια

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • M
                                      manosk last edited by

                                      Το μέσα είναι το πιο σημαντικό, κανείς δεν λέει όχι. Όμως χρησιμοποιούν που χρησιμοποιούν τη λαμαρίνα, ας την κόψουν σε πιο όμορφο σχήμα βρε παιδί μου.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pavlos23 last edited by

                                        Πανέμορφο το βρίσκω το ανανεωμένο Impreza απλώς θεωρώ πως δε ταιριάζει πλήρως σχεδιαστικά το εμπρός μέρος (έως τη κολώνα του παρπρίζ) με το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Φαίνεται η διαφορά στο σχεδιασμό.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          lefos last edited by

                                          Ο χρήστης pavlos23 έγραψε:
                                          Πανέμορφο το βρίσκω το ανανεωμένο Impreza απλώς θεωρώ πως δε ταιριάζει πλήρως σχεδιαστικά το εμπρός μέρος (έως τη κολώνα του παρπρίζ) με το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Φαίνεται η διαφορά στο σχεδιασμό.

                                          +1

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • P
                                            pavlos23 last edited by

                                            Ο χρήστης nasos/156ti έγραψε:
                                            ...κ οτι αυτο ειναι facelift.

                                            Ξεκίνησε τη πορεία του το 2000 ως στρογγυλοφάναρο. Βέβαια αλλαγές στα μηχανικά μέρη απο τότε έχουν υπάρξει αρκετές πέρα της εμφάνισης.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 34
                                            • 35
                                            • 9 / 35
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr