Αν το μπουζί είναι πιο θερμό από ότι πρέπει, αναφλέγει τη βενζίνη πριν ακόμη δοθεί ο σπινθήρας και 'χτυπάνε πιράκια'. Καθώς μπαίνει το μείγμα στους κυλίνδρους μπορεί να μην αρχίσει αμέσως η προανάφλεξη από το υπέρθερμο μπουζί αλλά κατά τη φάση της συμπίεσης (μεγαλύτερη πίεση και θερμοκρασία) μπορεί να αρχίσει η ανάφλεξη πριν το σπινθήρα. Είναι σαν να έχεις πάρα πολύ αβανς, μόνο που για να εξαφανιστεί το φαινόμενο χρειάζεται πιο ψυχρό μπουζί. Το μειονέκτημα του να χρησιμοποιείς πιο ψυχρά μπουζί είναι να μην φτάνουν τα μπουζί στη θερμοκρασία αυτοκαθαρισμού μετά από πολλή ώρα στο ρελαντί και να χρειάζεται μερικές γερές γκαζιές σε μποτιλιάρισμα.
Αν τα πιράκια εμφανίζονται λόγω υπερβολικού αβάνς, το ψυχρότερο μπουζί δεν θα τα εξαφανίσει. Δεν χάνεις τίποτα να δοκιμάσεις, εξάλλου με ένα νούμερο πιο ψυχρά μπουζί θα δουλεύει καλύτερα στο ταξίδι με υψηλές ταχύτητες.