Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Αξιοπιστία TOYOTA....χαχαχα!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Αξιοπιστία TOYOTA....χαχαχα!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 4 / 5
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    42
    85
    6845
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      lpat2001 last edited by

      Οι aftermarket δισκόπλακες αγοράστηκαν απο εμένα και τις έβαλε η αντιπροσωπεία αφου πρώτα μέτρησε την καθετότητα με τον άξονα με μικρόμετρο.Στην συνέχεια μου άλλαξαν στην εγγύηση τα μουαγιέ ( νομίζω ) ή αυτό στο οποίο ακουμπά η δισκόπλακα γιατί αυτά τελικά ήταν στραβά και χάλαγαν τις δισκόπλακες(!!!!!!!!!) Εξάλλου οι δισκόπλακες έχουν εγγύηση 3 μόνο χρόνια και όχι 6 .
      Το ταμπλό το άλλαξαν ολόκληρο (και αυτό έχει μόνο 3 χρόνια εγγύηση) και μετά κανένα πρόβλημα......

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης corsair έγραψε:

        Αυτά για εσάς είναι after sales service? Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά έχω βαρεθεί να ακούω τα κατεστημένα του στυλ 'TOYOTA after sales service',τα ιταλικά χαλάνε, τα γαλλικά είναι για πέταμα.

        Γιατι απλα σε αυτα (γαλλικα ,ιταλικα) τα πραγματα ειναι 10 φορες χειροτερα φιλε μου και με τιποτα δεν συγκρινετε η αξιοπιστια ενος ΤΟΥΟΤΑ με οτιδηποτε γαλλικο, ιταλικο και γερμανικο κυκλοφορει στους δρομους...

        εγω και ο κουβας μου.... και πιθανα και αλλοι ευρωπαικοι κουβαδες, ειναι εδω για να σας αποδειξουν ποσο λαθος ειστε

        Ξεκολλατε απο το τι ξερατε... και απο μυθους παλιους. Ουτε τα γιαπωνεζικα ειναι τερατα αξιοπιστιας, ουτε τα ευρωπαικα ειναι προβληματικα. Εαν ηταν ετσι... τοτε ολοι 'Γιαπωνεζους' θα αγοραζαμε.

        Τωρα, οσον αφορα τα after sales της Toyota και τις διαφορες κατηγοριες που ακουστηκαν σε αυτο το thread. Παντου υπαρχουν καλοι και κακοι επαγγελματιες και κατα συνεπεια καλα και κακα service ασχετως μαρκας. Εαν καπου σας ξυνιζει το συνεργειο σας... αλλαξτε τους. Τιποτα δεν αποτελει κανονα... Ξερετε το τι ειχα διαβασει/ακουσει για το after sales της Fiat προτου το παρω? Τα χιλια μυρια.... και ομως 5 χρονια και πλεον οι ανθρωποι της αντιπροσωπειας μου ξηγηθηκαν πολυ καλα και εγω ειμαι ενας χαρουμενος πελατης.

        ...σώπα καλέ...τα ευρωπαϊκά, για πέταμα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babbis last edited by

          Ο χρήστης jap-power έγραψε:

          Αυτά για εσάς είναι after sales service? Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά έχω βαρεθεί να ακούω τα κατεστημένα του στυλ 'TOYOTA after sales service',τα ιταλικά χαλάνε, τα γαλλικά είναι για πέταμα.

          Γιατι απλα σε αυτα (γαλλικα ,ιταλικα) τα πραγματα ειναι 10 φορες χειροτερα φιλε μου και με τιποτα δεν συγκρινετε η αξιοπιστια ενος ΤΟΥΟΤΑ με οτιδηποτε γαλλικο, ιταλικο και γερμανικο κυκλοφορει στους δρομους...

          Για να σου βάλω δύσκολα τώρα που μιλάς με 'Δόγματα' και 'Διδαχές'

          Αν εμέις παραδεχτούμε αυτό που λες θα παραδεχτείς κι εσύ ότι:

          με τίποτα δεν συγκρίνετε η οδιγική απόλαυση ενός Ευρωπαικού με οτιδήποτε Ιαπωνικο, Κορεάτικο και προσεχως Κινέζικο που κυκλοφορεί στους δρόμους

          Aπάντησέ μου για τις απλές εκδόσεις 1600-1800-2000κ.ε

          Μην βιαστεις να απαντήσεις για να EVO-WRX-350Z-RX8-S200-TYPE-R.Σε αυτά οι Ευρωπαίοι έχουν άλλα καλούδια να αντιπαρατάξουν

          Και αν θες την γνώμη μου, όντως η Τουότα και οι λοιποί Ιάπωνες είναι σαφώς πιο αξιόπιστοι απο του Ευρωπαίους. Κανείς δεν το αρνείται.

          Αυτό όμως μεταφράζετε σε τι ποσοστό θα βγει ένα αμάξι αξιόπιστο από την γραμμή παραγωγής. Δηλαδή στα 100 Ευρωπαικά τα 5 θα έχουν πρόβλημα. Στα 100Ιαπωνικά το 1 ή τα 2 θα έχουν πρόβλημα.

          Είναι θέμα πιθανοτήτων. Αν λοιπόν επιλέξεις Ευρωπαικό και είσαι στο 95% που δεν έχουν πρόβλημα τότε είσαι οκ.

          Και στο κάτω κάτω τι έγινε ρε παιδιά αν αλλάξεις μια φορά παραπάνω αμορτισερ, σου χαλάσει και κανά παράθυρο, ή χρειαστείς κανα μερεμέτι στο ψαλίδι ή στα μπουζί.

          Μη Θεοποιούμε τον παράγοντα αξιοπιστία! Μηχάνημα είναι και θα χαλάσει. Τι να το κάνω εγω να έχω αθάνατο μηχάνημα αλλά σχεδιαστικά και οδηγικά να είναι αδιάφορο?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jap-power last edited by

            Ο χρήστης Babbis έγραψε:

            Αυτά για εσάς είναι after sales service? Συγνώμη για το μεγάλο post αλλά έχω βαρεθεί να ακούω τα κατεστημένα του στυλ 'TOYOTA after sales service',τα ιταλικά χαλάνε, τα γαλλικά είναι για πέταμα.

            Γιατι απλα σε αυτα (γαλλικα ,ιταλικα) τα πραγματα ειναι 10 φορες χειροτερα φιλε μου και με τιποτα δεν συγκρινετε η αξιοπιστια ενος ΤΟΥΟΤΑ με οτιδηποτε γαλλικο, ιταλικο και γερμανικο κυκλοφορει στους δρομους...

            Για να σου βάλω δύσκολα τώρα που μιλάς με 'Δόγματα' και 'Διδαχές'

            Αν εμέις παραδεχτούμε αυτό που λες θα παραδεχτείς κι εσύ ότι:

            με τίποτα δεν συγκρίνετε η οδιγική απόλαυση ενός Ευρωπαικού με οτιδήποτε Ιαπωνικο, Κορεάτικο και προσεχως Κινέζικο που κυκλοφορεί στους δρόμους

            Aπάντησέ μου για τις απλές εκδόσεις 1600-1800-2000κ.ε

            Μην βιαστεις να απαντήσεις για να EVO-WRX-350Z-RX8-S200-TYPE-R.Σε αυτά οι Ευρωπαίοι έχουν άλλα καλούδια να αντιπαρατάξουν

            Και αν θες την γνώμη μου, όντως η Τουότα και οι λοιποί Ιάπωνες είναι σαφώς πιο αξιόπιστοι απο του Ευρωπαίους. Κανείς δεν το αρνείται.

            Αυτό όμως μεταφράζετε σε τι ποσοστό θα βγει ένα αμάξι αξιόπιστο από την γραμμή παραγωγής. Δηλαδή στα 100 Ευρωπαικά τα 5 θα έχουν πρόβλημα. Στα 100Ιαπωνικά το 1 ή τα 2 θα έχουν πρόβλημα.

            Είναι θέμα πιθανοτήτων. Αν λοιπόν επιλέξεις Ευρωπαικό και είσαι στο 95% που δεν έχουν πρόβλημα τότε είσαι οκ.

            Και στο κάτω κάτω τι έγινε ρε παιδιά αν αλλάξεις μια φορά παραπάνω αμορτισερ, σου χαλάσει και κανά παράθυρο, ή χρειαστείς κανα μερεμέτι στο ψαλίδι ή στα μπουζί.

            Μη Θεοποιούμε τον παράγοντα αξιοπιστία! Μηχάνημα είναι και θα χαλάσει. Τι να το κάνω εγω να έχω αθάνατο μηχάνημα αλλά σχεδιαστικά και οδηγικά να είναι αδιάφορο?

            Οσο για τα δυσκολα που λες ,εχω μιλησει πολλες φορες για διαφορα θεματα παντα με αποδειξεις και μαλιστα σε μερικα απο αυτα δεν πηρα καν απαντηση .Τωρα για αυτο υπαρχουν πολλες εξηγησεις.

            Μιλησες για οδηγικη απολαυση... για πες μου παραδειγματα φιλε μου ,σε αυτες τις κατηγοριες για να μαθω και εγω.. .Οσο για τα αυτοκινητα που ανεφερες (evo,sti κλπ) πολυ απλα το καθενα απο αυτα ειναι απο μονο του σε δικη του κατηγορια.Αληθεια ο αντιπαλος του evo απο ευρωπη μερια ποιος ειναι?Εβγαλε η citroen (πρωταθλητρια στο wrc) κανα 4κινητο και δε το ξερω?

            Οσο για το θεμα το πιθανοτητων συμφωνω μαζι σου.Πολυ απλα ομως στα ιαπωνικα ειναι πολυ πολυ μικροτερες οι πιθανοτητες παρολο που τα περισσοτερα απο αυτα κατασκευαζονται στη ευρωπη χρησιμοποιοντας υλικα (ηλεκτρολογικα,υλικα τριβης κλπ) mαde in europe.Οπως και να το κανουμε δε συγκρινετε σε αντοχη η bosch,η magneti marelli η valeo κλπ με την DENSO ,ASCO, AISIN, ρωτησε ηλεκτρολογο και μηχανικο και να δεις τι θα σου πει.

            Οπως και το rx-8,το s2k,το 350Ζ το ctr κ.α,ειναι και σχεδιαστικα και οδηγικα αδιαφορα...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • X
              xsara16v last edited by

              Οι Ιάπωνες έφτιαξαν όνομα σε περασμένες εποχές. Τότε με ένα κατσαβίδι και ένα γαλλικό κλειδί ο καθένας γινότανε μάστορας.

              Όταν οι Ιάπωνες έβαζαν καμπίνες από αγροτικά στα επιβατικά μοντέλα τους ο Έυρωπαίος δοκίμαζε ψηφιακά ταμπλώ (π.χ. FIAT TIPO DGT).

              Δυστυχώς οι καιροί άλλαξαν η παγκοσμιοποίηση έχει καταλάβει την Αυτοκίνηση και τα δεδομένα είναι διαφορετικά πλέον..

              Με βάση τα παραπάνω σταματήστε να τρώγεστε σαν τους γέρους για το ποιό είναι το καλύτερο και αξιόπιστο αμάξι.
              Και εμένα ο θείος μου είχε ένα COROLLA του 1970 που δεν του έκανε Service και δεν πάθαινε τίποτε (είχε και απίστευτη ανάρτηση με σούστες ) όταν οι άλλοι έβαζαν υδροπνευματικές και πολλαπλών συνδέσμων.

              Επίσης είναι άτοπο να συγκίνεται τα ΕΙΔΙΚΑ αυτοκίνητα τύπου EVO , με το μέσο 1600 που πέρνει η πλειοψηφία των καταναλωτών.

              Δεν πέρνω το μέρος κανενός (είχα και Ευρωπαικά και Γιαπωνέζικα αυτοκίνητα , όλα έχουν τα καλά τους και τα κακά τους σημεία.)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • B
                babbis last edited by

                Έγραψες:

                Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                Γιατι απλα σε αυτα (γαλλικα ,ιταλικα) τα πραγματα ειναι 10 φορες χειροτερα φιλε μου και με τιποτα δεν συγκρινετε η αξιοπιστια ενος ΤΟΥΟΤΑ με οτιδηποτε γαλλικο, ιταλικο και γερμανικο κυκλοφορει στους δρομους...

                Σου ζήτησα να σχολιάσεις:

                Αν εμέις παραδεχτούμε αυτό που λες θα παραδεχτείς κι εσύ ότι:

                με τίποτα δεν συγκρίνετε η οδιγική απόλαυση ενός Ευρωπαικού με οτιδήποτε Ιαπωνικο, Κορεάτικο και προσεχως Κινέζικο που κυκλοφορεί στους δρόμους

                Aπάντησέ μου για τις απλές εκδόσεις 1600-1800-2000κ.ε

                και απέφυγες να απαντησεις . Αντί αυτού είπες:

                Οσο για τα δυσκολα που λες ,εχω μιλησει πολλες φορες για διαφορα θεματα παντα με αποδειξεις και μαλιστα σε μερικα απο αυτα δεν πηρα καν απαντηση .Τωρα για αυτο υπαρχουν πολλες εξηγησεις.

                Δηλαδή Γενικόλογα και αόριστα.

                Παραδείγματα μιας και ζήτησες πάρε από Ιταλικά και Γαλλικά αμαξια αλλά και από πισωκούνες BMW 318 και άνω.

                Στόχος μου δεν ήταν να την πω στα Ιαπωνικά-Κορεάτικα-κινέζικα αλλά να δείξω ότι με γενικέυεις και βαρύγδουπες δηλώσεις του στυλ τα Ιταλικά στρίβουν να Ιαπωνικά δεν χαλάνε, τα Γερμανικά είναι στιβαρά που ανήκουν στο παρελθόν δεν γίνεται συζήτηση, αλλά μόνο χαβαλές

                Η ύπαρξη σούπερ εκδόσεων όπως στα WRX-EVO-350Z-RX8-S2000-TypeR διόλου δεν μπορεί να χαρακτηρίσει μια αυτοκινητιστική σχολή. Μόνο αν στοιχεια και τεχνολογία από τα παραπάνω διαχεόνται σε όλη την γκάμα.

                Για να το πω πιο απλά. Τι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης almera με τον ιδιοκτήτη 350Z?

                Tι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης avensis με τον ιδιοκτήτη CELICA TS?

                Tι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης lancer 1.6 με τον ιδιοκτήτη EVO?

                KAMIA!!!

                είναι εντελώς άλλοι άνθρωποι όπου ο ένας θέλει ένα εργαλέιο μετακίνησης και ο άλλος είναι λάτρης της αυτοκίνησης!!!

                Αντίθετα ο ιδιοκτήτης της 147 1.6 με τον ιδιοκτήτη της 147GTA διαφέρουν μόνο στο πορτοφόλι.

                Και οι δύο απολαμβάνουν οδήγηση με τα αμάξια τους στο μέτρο που επιτρέπει ο κινητήρας. Και μην μου πεις ότι corollakιδες που ανέβηκαν σε 147 ή 106 rallye δεν πάθαν πλάκα από το πως πάει

                Oμοίως ο ιδιοκτήτης 156 1.6 και GT-GTV 3.2 διαφέρουν στο πορτοφόλι και στις οικογενειακές ανάγκες. όχι όμως στον 'χαρακτήρα όδήγησης'

                Όμοια ο ιδιοκτητης 318-Μ3. Ο 2ος απλά έχει biggest wallet!!!

                Με αυτά θέλω να πω ότι για να χαρακτηρίσεις μια αυτοκινητοβιομηχανία σαν σχολή πρέπει να διατηρεί στο πέρασμα χρόνων συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στα αμάξια της. Οι Ευρωπαίοι τα διατηρούν!!

                Αντίθετα οι Ιάπωνες μοιάζουν σαν τον Δοκτορ Τζέκιλ και Χαυντ!!
                (Με εξαίρεση την Mazda-Subaru )

                Τα WRX-EVO-350Z-RX8-S2000-TypeR είναι καταπληκτικά αμάξια και όλοι το παραδέχονται. Οι Ευρωπαίοι έχουν ακόμα καλύτερα όμως αλλά δυστυχώς ακριβότερα!!
                Μπράβο στους Ιάπωνες γι'αυτό

                Μπράβο στους Ιάπωνες γι'αυτό

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pavleouras last edited by

                  Πάντως εγώ ποτέ δεν ισχυρίστικα ότι τα ιαπωνικά δεν είναι αξιόπιστα. Εγώ αναφέρθηκα μόνο για το after sales service της TOYOTA και είπα ότι δεν είμαι ικανοποιημένος (και έχω αλλάξει αρκετά εξουσιοδοτημένα). Το αμάξι το θεωρώ πολύ αξιόπιστο γενικά και δεν μου έχει βγάλει τίποτα (120.000). Επίσης θα συμφωνήσω ότι σε άλλες εταιρίες τα πράγματα είναι χειρότερα (από τα λεγόμενα φίλων μου που έχουν ευρωπαικές μάρκες) αυτό όμως δεν πρέπει να με κάνει και χαρούμενο.

                  Αυτό που έχω να πω πάντως είναι ότι δεν είναι σωστό να βγάζουμε στερεότυπα χωρίς να έχουμε εμπειρία από μόνοι μας. Για παράδειγμα μπορώ να πω οτι τα ΤΟΥΟΤΑ είναι πολύ αξιόπιστα αφού έχουμε κάνει οικογενειακώς πάνω 350.000 με ΤΟΥΟΤΑ και δεν έχουν μπει ποτέ σε συνεργείο πέραν του service. Επίσης μπορώ να πω ότι δεν είμαι ικανοποιημένος από το after sales service αφού έχουν γίνει πράγματα (μερικά τα ανέφερα) και έχω πειστεί για αυτό. Το να αρχίζω να λέω όμως ότι γαλλικά, ιταλικά είναι για πέταμα είναι λάθος αφού δεν είχα ποτέ στα χέρια μου τέτοιο αμάξι. Να το ισχυρίζομαι επειδή μου το είπε κάποιος (πχ ο κουμπάρος του φίλου του πατέρα μου του οποίου ο παππους είχε το 1910 ένα citroen και χάλασε !!) το μόνο που καταφέρνω είναι να διαιωνίζω μία άποψη η οποία μπορεί να μην είναι και αληθής. Για αυτό λέω ότι δεν πρέπει να έχουμε στερεότυπα αλλά να μιλάμε με γεγονότα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    jap-power last edited by

                    Ο χρήστης Babbis έγραψε:
                    Έγραψες:

                    Γιατι απλα σε αυτα (γαλλικα ,ιταλικα) τα πραγματα ειναι 10 φορες χειροτερα φιλε μου και με τιποτα δεν συγκρινετε η αξιοπιστια ενος ΤΟΥΟΤΑ με οτιδηποτε γαλλικο, ιταλικο και γερμανικο κυκλοφορει στους δρομους...

                    Σου ζήτησα να σχολιάσεις:

                    Αν εμέις παραδεχτούμε αυτό που λες θα παραδεχτείς κι εσύ ότι:

                    με τίποτα δεν συγκρίνετε η οδιγική απόλαυση ενός Ευρωπαικού με οτιδήποτε Ιαπωνικο, Κορεάτικο και προσεχως Κινέζικο που κυκλοφορεί στους δρόμους

                    Aπάντησέ μου για τις απλές εκδόσεις 1600-1800-2000κ.ε

                    και απέφυγες να απαντησεις . Αντί αυτού είπες:

                    Οσο για τα δυσκολα που λες ,εχω μιλησει πολλες φορες για διαφορα θεματα παντα με αποδειξεις και μαλιστα σε μερικα απο αυτα δεν πηρα καν απαντηση .Τωρα για αυτο υπαρχουν πολλες εξηγησεις.

                    Δηλαδή Γενικόλογα και αόριστα.

                    Παραδείγματα μιας και ζήτησες πάρε από Ιταλικά και Γαλλικά αμαξια αλλά και από πισωκούνες BMW 318 και άνω.

                    Στόχος μου δεν ήταν να την πω στα Ιαπωνικά-Κορεάτικα-κινέζικα αλλά να δείξω ότι με γενικέυεις και βαρύγδουπες δηλώσεις του στυλ τα Ιταλικά στρίβουν να Ιαπωνικά δεν χαλάνε, τα Γερμανικά είναι στιβαρά που ανήκουν στο παρελθόν δεν γίνεται συζήτηση, αλλά μόνο χαβαλές

                    Η ύπαρξη σούπερ εκδόσεων όπως στα WRX-EVO-350Z-RX8-S2000-TypeR διόλου δεν μπορεί να χαρακτηρίσει μια αυτοκινητιστική σχολή. Μόνο αν στοιχεια και τεχνολογία από τα παραπάνω διαχεόνται σε όλη την γκάμα.

                    Για να το πω πιο απλά. Τι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης almera με τον ιδιοκτήτη 350Z?

                    Tι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης avensis με τον ιδιοκτήτη CELICA TS?

                    Tι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης lancer 1.6 με τον ιδιοκτήτη EVO?

                    KAMIA!!!

                    είναι εντελώς άλλοι άνθρωποι όπου ο ένας θέλει ένα εργαλέιο μετακίνησης και ο άλλος είναι λάτρης της αυτοκίνησης!!!

                    Αντίθετα ο ιδιοκτήτης της 147 1.6 με τον ιδιοκτήτη της 147GTA διαφέρουν μόνο στο πορτοφόλι.

                    Και οι δύο απολαμβάνουν οδήγηση με τα αμάξια τους στο μέτρο που επιτρέπει ο κινητήρας. Και μην μου πεις ότι corollakιδες που ανέβηκαν σε 147 ή 106 rallye δεν πάθαν πλάκα από το πως πάει

                    Oμοίως ο ιδιοκτήτης 156 1.6 και GT-GTV 3.2 διαφέρουν στο πορτοφόλι και στις οικογενειακές ανάγκες. όχι όμως στον 'χαρακτήρα όδήγησης'

                    Όμοια ο ιδιοκτητης 318-Μ3. Ο 2ος απλά έχει biggest wallet!!!

                    Με αυτά θέλω να πω ότι για να χαρακτηρίσεις μια αυτοκινητοβιομηχανία σαν σχολή πρέπει να διατηρεί στο πέρασμα χρόνων συγκεκριμένα χαρακτηριστικά στα αμάξια της. Οι Ευρωπαίοι τα διατηρούν!!

                    Αντίθετα οι Ιάπωνες μοιάζουν σαν τον Δοκτορ Τζέκιλ και Χαυντ!!
                    (Με εξαίρεση την Mazda-Subaru )

                    Τα WRX-EVO-350Z-RX8-S2000-TypeR είναι καταπληκτικά αμάξια και όλοι το παραδέχονται. Οι Ευρωπαίοι έχουν ακόμα καλύτερα όμως αλλά δυστυχώς ακριβότερα!!
                    Μπράβο στους Ιάπωνες γι'αυτό

                    Μπράβο στους Ιάπωνες γι'αυτό

                    Με εκπλησουν οι γνωσεις σου!Μια 318 ειναι ιδια με μια M3!Μπραβο σου! Η μονη τους διαφορα ειναι στην τιμη ε?Συγχαρητηρια!!

                    ειπες
                    (Παραδείγματα μιας και ζήτησες πάρε από Ιταλικά και Γαλλικά αμαξια αλλά και από πισωκούνες BMW 318 και άνω.)Μπορεις να μου πεις μοντελα?Για ποια πισωκινητα bmw μιλας?Τι ευχαριστηση μου προσφερει η 318 η 520??(Βαζω απο εξω Μ3,Μ5 γιατι τα σεβομαι και ειναι αλλου).Μηπως ειναι η δυναμη τoυς?Το κρατημα τους?Η συμπεριφορα της στο δρομο χωρις μπλοκε?Που ειναι η ευχαριστηση?
                    Για την alfa δε λεω οτι δεν προσφερει αισθηση οδηγησης.Και σε αυτο υπερτερουν των γερμανων. Οχι ομως οτι μια 147 1.6 ειναι ιδια με gta.Ελεος!!!

                    Ειπες
                    (Η ύπαρξη σούπερ εκδόσεων όπως στα WRX-EVO-350Z-RX8-S2000-TypeR διόλου δεν μπορεί να χαρακτηρίσει μια αυτοκινητιστική σχολή. Μόνο αν στοιχεια και τεχνολογία από τα παραπάνω διαχεόνται σε όλη την γκαμα)

                    Οσο αφορα την τεχνολογια και την μεταφορα της στα μοντελα παραγωγης εχω κανει θεμα στο φορουμ αλλα περασε στο ετσι αν θελεις να ξερεις.

                    Πως παει ενα rallye?Για πες μου θελω να μαθω ? Εχεις οδηγησει integra type-r προηγουμενης γενιας?(ξερεις για ποιο μοντελο λεω αραγε?)Δε λεω για το CTR προηγουμενης γενιας γιατι εκεινο δε θα το ξερεις σιγουρα και ουτε ηρθε στην ευρωπη.Και δε μιλαω για επιδοσεις ,αλλα για αισθηση οδηγησης και οδικη συμπεριφορα

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • B
                      babbis last edited by

                      Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                      Με εκπλησουν οι γνωσεις σου!Μια 318 ειναι ιδια με μια M3!Μπραβο σου! Η μονη τους διαφορα ειναι στην τιμη ε?Συγχαρητηρια!!

                      Για την alfa δε λεω οτι δεν προσφερει αισθηση οδηγησης.Και σε αυτο υπερτερουν των γερμανων. Οχι ομως οτι μια 147 1.6 ειναι ιδια με gta.Ελεος!!!

                      Εσύ αυτό κατάλαβες?

                      Μήπως δεν πρόσεξες αυτό:

                      Και οι δύο απολαμβάνουν οδήγηση με τα αμάξια τους στο μέτρο που επιτρέπει ο κινητήρας.

                      To παραπάνω που επιμελώς ή πάνω στον φανατισμό σου δεν πρόσεξες κολλάει στα ζεύγη 318-Μ3, 147 1.6-147 GTA, 156 1.6-GT/GTV3.2

                      Mε αυτό θέλω να πω ότι ο 1600άρης 156/147 είναι πιο διασκεδαστική από το 1600άρι almera/primera ή corolla/avensis

                      Μπορεις να μου πεις μοντελα?Για ποια πισωκινητα bmw μιλας?Τι ευχαριστηση μου προσφερει η 318 η 520??(Βαζω απο εξω Μ3,Μ5 γιατι τα σεβομαι και ειναι αλλου).

                      Φυσικά δεν θα συγκρίνεις την 318 και την 520 με το 350Ζ και το EVO!!

                      Θα τα συγκρίνεις όμως με αντίστοιχα 'οικογενειακά μεσαία και μεγάλα'.

                      Θέλω να πω ότι η 318/520 είναι πιο fun to drive από το primera 1.8, avensis 1.8, mazda 1.8, accord 2.0.

                      *δεν εχει κάτι σε Μεγάλη κατηγορία η TOYOTA-NISSAN-MAZDA-MISTUBISHI-SUBARU-HONDA και αναγκαστικά βάζω την 520 στη σύγκριση. Αλλά πιστεύω ότι και η LEXUS δεν είναι τόσο fun-to-drive όσο η 5άρα και η 7άρα😉

                      Οσο αφορα την τεχνολογια και την μεταφορα της στα μοντελα παραγωγης εχω κανει θεμα στο φορουμ αλλα περασε στο ετσι αν θελεις να ξερεις.

                      Δώσε link

                      Eίμαι περίεργος να μάθω ποια τεχνολογία του EVO πέρασε στο 1.3-1.6 lancer και ποια τεχνολογία του RX8-350Z πέρασε στα Mazda 3-6 Nissan almera0-primera

                      Πως παει ενα rallye?Για πες μου θελω να μαθω ? Εχεις οδηγησει integra type-r προηγουμενης γενιας?(ξερεις για ποιο μοντελο λεω αραγε?)Δε λεω για το CTR προηγουμενης γενιας γιατι εκεινο δε θα το ξερεις σιγουρα και ουτε ηρθε στην ευρωπη.Και δε μιλαω για επιδοσεις ,αλλα για αισθηση οδηγησης και οδικη συμπεριφορα

                      Κοίτα το rallye, saxo,vts, 205 Gti, GolF Gti MK1, Mini cooper 1.6, alfasud , c2 vts, κλπ φαντάζομαι είναι πιο φτηνα από το integra type-r ή την corolla ts(αν και η δεύτερη δε συγκρίνεται σε απόλαυση. Την έβαλα για να κάνει παρέα στο μοναχούλη civicακι που νιώθει άσχημα στην Ευρωπάική 9άδα που παρέταξα!! )

                      Mε αυτή την λογική(δηλαδή ασχετα τιμής) και τα Ιαπωνικά σούπερ καρς υποκλίνονται σε boxer s, 911, M3,360 Modena klp.

                      Λέω να ρίξουμε τους τόνους [/list]

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • J
                        jap-power last edited by

                        Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                        Με εκπλησουν οι γνωσεις σου!Μια 318 ειναι ιδια με μια M3!Μπραβο σου! Η μονη τους διαφορα ειναι στην τιμη ε?Συγχαρητηρια!!

                        Για την alfa δε λεω οτι δεν προσφερει αισθηση οδηγησης.Και σε αυτο υπερτερουν των γερμανων. Οχι ομως οτι μια 147 1.6 ειναι ιδια με gta.Ελεος!!!

                        Εσύ αυτό κατάλαβες?

                        Μήπως δεν πρόσεξες αυτό:

                        Και οι δύο απολαμβάνουν οδήγηση με τα αμάξια τους στο μέτρο που επιτρέπει ο κινητήρας.

                        To παραπάνω που επιμελώς ή πάνω στον φανατισμό σου δεν πρόσεξες κολλάει στα ζεύγη 318-Μ3, 147 1.6-147 GTA, 156 1.6-GT/GTV3.2

                        Mε αυτό θέλω να πω ότι ο 1600άρης 156/147 είναι πιο διασκεδαστική από το 1600άρι almera/primera ή corolla/avensis

                        Μπορεις να μου πεις μοντελα?Για ποια πισωκινητα bmw μιλας?Τι ευχαριστηση μου προσφερει η 318 η 520??(Βαζω απο εξω Μ3,Μ5 γιατι τα σεβομαι και ειναι αλλου).

                        Φυσικά δεν θα συγκρίνεις την 318 και την 520 με το 350Ζ και το EVO!!

                        Θα τα συγκρίνεις όμως με αντίστοιχα 'οικογενειακά μεσαία και μεγάλα'.

                        Θέλω να πω ότι η 318/520 είναι πιο fun to drive από το primera 1.8, avensis 1.8, mazda 1.8, accord 2.0.

                        *δεν εχει κάτι σε Μεγάλη κατηγορία η TOYOTA-NISSAN-MAZDA-MISTUBISHI-SUBARU-HONDA και αναγκαστικά βάζω την 520 στη σύγκριση. Αλλά πιστεύω ότι και η LEXUS δεν είναι τόσο fun-to-drive όσο η 5άρα και η 7άρα😉

                        Οσο αφορα την τεχνολογια και την μεταφορα της στα μοντελα παραγωγης εχω κανει θεμα στο φορουμ αλλα περασε στο ετσι αν θελεις να ξερεις.

                        Δώσε link

                        Eίμαι περίεργος να μάθω ποια τεχνολογία του EVO πέρασε στο 1.3-1.6 lancer και ποια τεχνολογία του RX8-350Z πέρασε στα Mazda 3-6 Nissan almera0-primera

                        Πως παει ενα rallye?Για πες μου θελω να μαθω ? Εχεις οδηγησει integra type-r προηγουμενης γενιας?(ξερεις για ποιο μοντελο λεω αραγε?)Δε λεω για το CTR προηγουμενης γενιας γιατι εκεινο δε θα το ξερεις σιγουρα και ουτε ηρθε στην ευρωπη.Και δε μιλαω για επιδοσεις ,αλλα για αισθηση οδηγησης και οδικη συμπεριφορα

                        Κοίτα το rallye, saxo,vts, 205 Gti, GolF Gti MK1, Mini cooper 1.6, alfasud , c2 vts, κλπ φαντάζομαι είναι πιο φτηνα από το integra type-r ή την corolla ts(αν και η δεύτερη δε συγκρίνεται σε απόλαυση. Την έβαλα για να κάνει παρέα στο μοναχούλη civicακι που νιώθει άσχημα στην Ευρωπάική 9άδα που παρέταξα!! )

                        Mε αυτή την λογική(δηλαδή ασχετα τιμής) και τα Ιαπωνικά σούπερ καρς υποκλίνονται σε boxer s, 911, M3,360 Modena klp.

                        Λέω να ρίξουμε τους τόνους [/list]

                        http://www.4troxoi.gr/phpBB2/viewtopic. ... highlight=
                        Περιμενω να δω τι θα πεις,αν και τοσο καιρο που ειναι μεσα το link μονο μερικοι ειπαν καποια πραγματα και εκει εγινε ενας διαχωρισμος σχετικα με τις γνωσεις του καθενος εδω μεσα.

                        Μιλας για rallye και saxo και 205 gti, mki?Ποσα κυκλοφορουν απο αυτα στους δρομους?Μηπως ολα ειναι στον ΟΔΔΥ(για 205 και golf)?Θυμασε αραγε κατι corolla AE-86?Bαζω στοιχημα πως οχι.Για ποιο c2 vts μιλας?Τι ειναι αυτο, αυτοκινητο?Μηπως κυκλοφορει μονο στην ελλαδα σαν το rallye και το saxo?

                        **Oσο για τη lexus καλο θα ειναι να μη μιλας για αυτη την εταιρεια γιατι ουτε εχεις οδηγησει κανενα φανταζομαι ουτε θα ξερεις οτι στην αμερικη εδω και 10 χρονια εχει κανει περα BMW και MERCEDES **.

                        Οσο για τα ιαπωνικα super cars που λες θα δουμε σε λιγο καιρο με το νεο nsx(ξερεις ποιο ειναι?αμφιβαλω) και το lexus lf-a(προτοτυπο προς το παρων) αλλα και τα νεα skyline, rx-7 κλπ που τωρα που δεν υπαρχει περιορισμος στην ιπποδυναμη τα πραγματα θα ειναι πιο ευκολα .
                        Οσο το nsx οταν ηταν στην παραγωγη στεκοταν διπλα σε αυτοκινητα τουλαχιστον 10 χρονια νεοτερα αλλα και παλι η αισθηση που ειχε μονο με ferrari μπορουσε να συγκριθει.Τοτε ομως το 90 που παρουσιαστηκε ηταν ηδη 10 χρονια μπροστα .
                        Τι αυτοκινητο οδηγας μπορεις να μου πεις σε παρακαλω?
                        Οσο για τους τονους δεν εχω σκοπο να τους ριξω γιατι ακομα δεν εχουν ανεβει...

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • J
                          jap-power last edited by

                          Περιμενω τις αποψεις σου..αλλα και τοποθετηση σου πανω στο Link

                          Eκτος απο το integra ,υπηρχαν τοτε swift gti,charade gt-ti,honda crx,civic vti, corolla ae92 gti,ae-86 gt,sunny gti, και να μη πω για το starlet gt turbo (ep-71,ep-82 και ep-91) τα οποια δεν ηρθαν στην ευρωπαικη αγορα .Αν γινοταν εισαγωγη αυτων των αυτοκινητων(μιλαω για τα starlet ,να βαλω και το micra turbo)
                          βαζω στοιχημα οτι θα τωρα θα κυκλοφορουσαν τα μισα και παρακατω απο τα σαξοραλα που πουληθηκαν στην ελληνικη αγορα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • B
                            babbis last edited by

                            Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                            Εχεις οδηγησει integra type-r προηγουμενης γενιας?(ξερεις για ποιο μοντελο λεω αραγε?)

                            Οσο για τα ιαπωνικα super cars που λες θα δουμε σε λιγο καιρο με το νεο nsx(ξερεις ποιο ειναι?αμφιβαλω)

                            Σου ζήτησα και πιο πάνω να ρίξεις τους τόνους αλλά δεν με άκουσες.

                            Μάθε πρώτα να σέβεσαι τον συνομιλητή σου είτε αυτός έχει πολλές είτε λιγες γνώσεις.

                            Αν δεν ανακαλέσεις δεν συνεχίζω την συζήτηση με αυτόν τον τρόπο

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              jap-power last edited by

                              Ο χρήστης Babbis έγραψε:

                              Εχεις οδηγησει integra type-r προηγουμενης γενιας?(ξερεις για ποιο μοντελο λεω αραγε?)

                              Οσο για τα ιαπωνικα super cars που λες θα δουμε σε λιγο καιρο με το νεο nsx(ξερεις ποιο ειναι?αμφιβαλω)

                              Σου ζήτησα και πιο πάνω να ρίξεις τους τόνους αλλά δεν με άκουσες.

                              Μάθε πρώτα να σέβεσαι τον συνομιλητή σου είτε αυτός έχει πολλές είτε λιγες γνώσεις.

                              Αν δεν ανακαλέσεις δεν συνεχίζω την συζήτηση με αυτόν τον τρόπο

                              Δημοσιεύθηκε: 02/10/05 2:54 Θέμα δημοσίευσης:


                              Έγραψες:

                              jap-power έγραψε:

                              Γιατι απλα σε αυτα (γαλλικα ,ιταλικα) τα πραγματα ειναι 10 φορες χειροτερα φιλε μου και με τιποτα δεν συγκρινετε η αξιοπιστια ενος ΤΟΥΟΤΑ με οτιδηποτε γαλλικο, ιταλικο και γερμανικο κυκλοφορει στους δρομους...

                              Σου ζήτησα να σχολιάσεις:

                              babbis έγραψε:

                              Αν εμέις παραδεχτούμε αυτό που λες θα παραδεχτείς κι εσύ ότι:

                              με τίποτα δεν συγκρίνετε η οδιγική απόλαυση ενός Ευρωπαικού με οτιδήποτε Ιαπωνικο, Κορεάτικο και προσεχως Κινέζικο που κυκλοφορεί στους δρόμους

                              Aπάντησέ μου για τις απλές εκδόσεις 1600-1800-2000κ.ε

                              και απέφυγες να απαντησεις . Αντί αυτού είπες:
                              jap-power έγραψε:

                              Οσο για τα δυσκολα που λες ,εχω μιλησει πολλες φορες για διαφορα θεματα παντα με αποδειξεις και μαλιστα σε μερικα απο αυτα δεν πηρα καν απαντηση .Τωρα για αυτο υπαρχουν πολλες εξηγησεις.

                              Δηλαδή Γενικόλογα και αόριστα.

                              Απο εδω ξεκινησαν ολα απο οτι φαινετε. Δεν εχω σκοπο να μαλωσω με κανεναν εδω μεσα ουτε εχθρες θα βγαλουμε, ουτε τα περνουμε απο καμια εταιρεια κλπ.Απλα γινετε μια κουβεντα και μεσα απο την αντιπαραθεση βγαινουν πολλα και χρησιμα συμπερασματα! Ο καθενας υποστηριζει την αποψη του οπως μπορει χρησιμοποιωντας η οχι αποδεικτικα στοιχεια.Πανω απο ολα ομως να υπαρχει σεβασμος στον συνομιλητη οπως ορθα ειπες.Φιλικα ,jap-power.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                godos last edited by

                                Εγώ ξέρω ότι τα Ιαπωνέζικα δεν χαλάνε έυκολα αλλά αν χαλάσουν τα ανταλλακτικά τους είναι πανάκριβα. Εγώ με ένα kadett 1.2 μοντέλλο 89 έχω κάνει μέχρι στιγμής 340.000 χλμ. Προβλήματα μου έχει βγάλει αλλά απλώς πάω σε έναν παλιατζή και βρίσκω ανταλλακτικά με 20

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  miltellas last edited by

                                  Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να έχει εμπλακεί σε αγώνες ράλλυ χαμηλών κατηγοριών να μας πει ποιά μοτέρ ΔΕΝ σπάνε; Ή τέλος πάντων ποιά σπάνε λιγότερο;

                                  Κάτι ακούστηκε για το πόσα Rallye-Saxo VTS κυκλοφορούν σήμερα. Επειδή κινητήρα δεν σπάνε εύκολα παρά το υψηλότατο ποσοστό 'σιδεροφάγων' στα τιμόνια τους, κυκλοφορούν σχεδόν όλα από όσα δεν καταστράφηκαν από τρακάρισμα! Με τα Punto GT υπήρξε σοβαρό πρόβλημα, κι αυτό επειδή οι ιδιοκτήτες τους δεν ήξεραν αλλά και δεν μπορούσαν να τα συντηρήσουν σωστά, προφανώς επειδή η επισκευή ή αλλαγή τουρμπίνας ήταν (και είναι) πανάκριβη για την (οικονομική) κατηγορία τους. Καί τα Starlet Turbo είχαν το ίδιο πρόβλημα. Δεν είναι τυχαίο που οι κατασκευαστές σταμάτησαν τα turbo στα φτηνά αυτοκίνητα (τουλάχιστον μέχρι να βρουν τρόπο να φτιάξουν κάτι ποιοτικότερο και μη ρυπογόνο με μικρό κόστος).
                                  Είχα κάποτε ένα Renault 5 Alpine Turbo. Το μοτέρ αθάνατο, αλλά η τουρμπίνα ελλείψη Intercooler (φτήνια!!!) ήθελε γενική επισκευή κάθε 1 άντε 2 χρόνια όσο και αν την πρόσεχα (αλλά δεν το λυπόμουν στα γκάζια ποτέ - 'Αργηγός Ινδιάνος' στα νιάτα μου). Τουλάχιστον χαλούσε από υψηλές θερμοκρασίες και όχι από κακή λίπανση (τουτέστιν της έπινα το αίμα και το φχαριστιόμουν).

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    babbis last edited by

                                    Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                                    Απο εδω ξεκινησαν ολα απο οτι φαινετε. Δεν εχω σκοπο να μαλωσω με κανεναν εδω μεσα ουτε εχθρες θα βγαλουμε, ουτε τα περνουμε απο καμια εταιρεια κλπ.Απλα γινετε μια κουβεντα και μεσα απο την αντιπαραθεση βγαινουν πολλα και χρησιμα συμπερασματα! Ο καθενας υποστηριζει την αποψη του οπως μπορει χρησιμοποιωντας η οχι αποδεικτικα στοιχεια.Πανω απο ολα ομως να υπαρχει σεβασμος στον συνομιλητη οπως ορθα ειπες.Φιλικα ,jap-power.

                                    Εγώ απλά σχολίασα ότι απέφυγες να απαντήσεις σε αυτό που σου ζήτησα.

                                    Εσύ αντίθετα με χλέυασες ρωτώντας και αμφιβάλλοντας ειρωνικά για το αν ξέρω το integra type-r και το nsx.

                                    θεωρείς ότι η συμπεριφορά μας είναι η ίδια?

                                    Εγώ πιστεύω ότι οι φράσεις που έκανα bold δεν δέιχνουν σεβασμό.

                                    Κι εγώ θέλω να συζητήσουμε φιλικά αλλά δεν μπορώ κάθε φορά που γράφεις μια πρόταση να αναρωτιέσαι ή να αμφιβάλλεις για το τι ξέρω και τι δεν ξέρω.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • P
                                      pavleouras last edited by

                                      Ο χρήστης Miltellas έγραψε:
                                      Υπάρχει κάποιος εδώ μέσα που να έχει εμπλακεί σε αγώνες ράλλυ χαμηλών κατηγοριών να μας πει ποιά μοτέρ ΔΕΝ σπάνε; Ή τέλος πάντων ποιά σπάνε λιγότερο;

                                      Κάτι ακούστηκε για το πόσα Rallye-Saxo VTS κυκλοφορούν σήμερα. Επειδή κινητήρα δεν σπάνε εύκολα παρά το υψηλότατο ποσοστό 'σιδεροφάγων' στα τιμόνια τους, κυκλοφορούν σχεδόν όλα από όσα δεν καταστράφηκαν από τρακάρισμα! Με τα Punto GT υπήρξε σοβαρό πρόβλημα, κι αυτό επειδή οι ιδιοκτήτες τους δεν ήξεραν αλλά και δεν μπορούσαν να τα συντηρήσουν σωστά, προφανώς επειδή η επισκευή ή αλλαγή τουρμπίνας ήταν (και είναι) πανάκριβη για την (οικονομική) κατηγορία τους. Καί τα Starlet Turbo είχαν το ίδιο πρόβλημα. Δεν είναι τυχαίο που οι κατασκευαστές σταμάτησαν τα turbo στα φτηνά αυτοκίνητα (τουλάχιστον μέχρι να βρουν τρόπο να φτιάξουν κάτι ποιοτικότερο και μη ρυπογόνο με μικρό κόστος).
                                      Είχα κάποτε ένα Renault 5 Alpine Turbo. Το μοτέρ αθάνατο, αλλά η τουρμπίνα ελλείψη Intercooler (φτήνια!!!) ήθελε γενική επισκευή κάθε 1 άντε 2 χρόνια όσο και αν την πρόσεχα (αλλά δεν το λυπόμουν στα γκάζια ποτέ - 'Αργηγός Ινδιάνος' στα νιάτα μου). Τουλάχιστον χαλούσε από υψηλές θερμοκρασίες και όχι από κακή λίπανση (τουτέστιν της έπινα το αίμα και το φχαριστιόμουν).

                                      Πάντως για να κάνω τον συνήγορο του διαβόλου μπορώ να πω ναι μεν τα punto gt έχουν σπάσει τα περισσότερα αλλά πόσα από αυτά ήταν μαμά? Μια φορά μιλούσα τυχαία με κάποιον που είχε punto gt και μου έλεγε:'καλό και γρήγορο αμαξάκι αλλά ζημιάρικο και το έδωσα. Να δεις τι ωραία που πήγαινε όταν το είχα ανεβάσει στα 180 άλογα'. Θέλω να πω ότι όντως σήμερα βλέπεις σχετικά λίγα σαξόραλα (τα περισσότερα έχουν χαθεί λόγω τρακαρισμάτων) και ακόμη λιγότερα gt (έχουν σπάσει) αλλά πόσα από αυτά ήταν μαμά. Γιατί αν ο άλλος παίρνει 1400 κυβικά και το πάει 180 άλογα (ή και 300 που βλέπω και διαβάζω στα περιοδικά του ειδικού τύπου) δεν νομίζω ότι του φταίει η fiat που έσπασε. Δηλαδή αν πάρω έγω το corolla το 1.4 και το τουρμίσω στα 180 άλογα λέτε να αντέξει? Σύμφωνα με πολλούς στο corollaclub όχι.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        gti_ last edited by

                                        babbis ξαναδιάβασε αυτά που εσύ ο ίδιος γράφεις.Αν κάποιος έχει λίγες γνώσεις για κάτι,καλό είναι να γράφει πρώτα ο ίδιος πιο σεμνά και ταπεινά(α λα ΝΔ δηλαδή)και μετά να ζητάει από τους άλλους το ίδιο.
                                        Σου θυμίζω μερικά από τα λεγόμενα σου και βγάλε εσύ συμπέρασμα..

                                        Αν εμέις παραδεχτούμε αυτό που λες θα παραδεχτείς κι εσύ ότι:

                                        με τίποτα δεν συγκρίνετε η οδιγική απόλαυση ενός Ευρωπαικού με οτιδήποτε Ιαπωνικο, Κορεάτικο και προσεχως Κινέζικο που κυκλοφορεί στους δρόμους

                                        Aπάντησέ μου για τις απλές εκδόσεις 1600-1800-2000κ
                                        Μην βιαστεις να απαντήσεις για να EVO-WRX-350Z-RX8-S200-TYPE-R.Σε αυτά οι Ευρωπαίοι έχουν άλλα καλούδια να αντιπαρατάξουν

                                        Αν δεν κάνω λάθος τα s2000,type-r είναι ατμοσφαιρικά δίλιτρα.
                                        Το δε μάζντα είναι μόλις 1.3 κυβικών.
                                        Σαν τί γιαπωνέζικο θέλεις;
                                        Γράφεις δε ότι **οτιδήποτε **Ιαπωνικο κπλ είναι υποδεέστερο σε οδηγική απόλαυση ως σε σχέση με τα ευρωπαικά...και καπάκι μετά θέλεις να εξαιρεθούν από συγκρίσεις τα EVO-WRX-350Z-RX8-S200-TYPE-R
                                        βγάζεις εσύ κανένα νόημα,γιατί εγώ κανένα.

                                        Και συνεχίζω..

                                        Oμοίως ο ιδιοκτήτης 156 1.6 και GT-GTV 3.2 διαφέρουν στο πορτοφόλι και στις οικογενειακές ανάγκες. όχι όμως στον 'χαρακτήρα όδήγησης' Όμοια ο ιδιοκτητης 318-Μ3. Ο 2ος απλά έχει biggest wallet!!!

                                        Ίδιες οι 156 1.6 και οι gtv 3.2;;;;;;;;;;;;;;;;;
                                        Ίδιες οι 318 με την..M3;;;;;;;;;;;;;
                                        Όχι ρε μπάμπη μου δεν είναι ίδιες,για την ακρίβεια δεν έχουν καμία σχέση μεταξύ τους και δεν νομίζω ότι χρειάζεται να το αναπτύξω περαιτέρω.
                                        Όσο για την οδηγική απόλαυση που σου χαρίζει η 156 1.6 εντάξει μην το παρακάνεις,δεν ξέρω βέβαια τις οδηγικές σου εμπειρίες αλλά άμα με την 156 1.6 απολαμβάνεις οδήγηση τότε είσαι ευτυχισμένος,γιατί είσαι ολιγαρκής.

                                        ταυτόχρονα όμως χρησιμοποιείς το παράδειγμα που έθεσες προηγουμένως,αλλά τώρα αλλάζεις τροπάριο.Συγκεκριμένα:

                                        Tι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης avensis με τον ιδιοκτήτη CELICA TS?

                                        Tι σχέση έχει ο ιδιοκτήτης lancer 1.6 με τον ιδιοκτήτη EVO?

                                        KAMIA!!!

                                        Μετά από όλα τα παραπάνω ζητάς να σε σέβονται,γιατί δεν έχει σχέση όπως λες αν έχεις πολλες ή λίγες γνώσεις.Σωστά,όταν όμως έχεις λίγες γνώσεις πάνω σε κάτι(πχ.γιαπωνέζικη τεχνοτροπία κλπ)καλό είναι να μην μιλάς για πράγματα που δεν γνωρίζεις,γιατί φυσιολογικά θα δεχθείς απαντήσεις ανάλογες του ύφους σου.Εκτός φυσικά αν έχεις μπει σε γιαπωνέζικο δίλιτρο(βλ.type-R)και το βρήκες ανιαρό και αδιάφορο οδηγικά.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • ?
                                          A Former User last edited by

                                          Εγώ πάντως κατάλαβα τι εννοεί στις συγκρίσεις πχ 318-Μ3 κλπ και δεν το βρήκα παρεξηγήσιμο και σαφώς καθόλου προκλητικό σε σχέση μάλιστα με το άλλον συνομιλητή που ο τρόπος που εκφράζεται μοιάζει να είναι όχι απλά προκλητικός αλλά προσβλητικός για το συνομιλητή του και για τους αναγνώστες.
                                          Ο πρώτος λοιπόν δεν απορρίπτει τις τεράστιες διαφορές αλλά νομίζω ότι προσπαθεί να τονίσει την προσωπικότητα που έχει μια κατασκευάστρια. Κάποια χαρακτηριστικά, ένα ύφος και κάποια γνωρίσματα τα οποία δημιουργούν ένα χαρακτήρα, γνώρισμα της μάρκας. Αυτά έχουν καλλιεργηθεί μετά από πολλά χρόνια και αποτελούν αναπόσπαστα στοιχεία κάθε αυτοκινήτου της μάρκας αυτής, ένα χάρισμα, μια αύρα, έναν χαρακτήρας! Βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις πχ η Arna που εμφάνισε η Alfa Romeo σε συνεργασία με τη Nissan, ή η 924 της Porsche κλπ.
                                          Οι ιαπωνικές εταιρείες, σε γενικές γραμμές αφού αναφέρθηκαν και εξαιρέσεις, υστερούν στην ανάπτυξη ενός τέτοιου χαρακτήρα, μιας προσωπικότητας της μάρκας ίσως επειδή είναι διαφορετικοί οι ιάπωνες σε ήθη και συνήθειες και νοοτροπία ή ίσως και επειδή ξεκίνησαν πολύ αργότερα και γνώρισαν μεγάλη εξέλιξη σε εποχές διαφορετικές από τις ευρωπαϊκές. (δεν ειπώθηκε ότι υστερούν σε τεχνογνωσία ή τεχνολογία)
                                          Αυτό που δεν ξέρω και αναρωτιέμαι είναι αν οι αμερικάνικες μάρκες είχαν, που νομίζω ότι είχαν, και αν διατηρούν αντίστοιχη προσωπικότητα όπως οι γνωστότερες ευρωπαϊκές.
                                          Το θέμα λοιπόν δεν είναι προσωπικό και κακώς κάποιοι το παίρνουν έτσι. Σκέφτομαι μάλιστα μήπως η δημιουργία και διατήρηση αυτής της προσωπικότητας σε μαζικούς κατασκευαστές είναι υπόλοιπο άλλων παλαιότερων εποχών και δεν έχει πια ρεαλιστικό λόγο ύπαρξης πέραν χρήσης του και διατήρησης και προώθησης από τα τμήματα μάρκετινγκ. Ίσως μόνο αυτό το στοιχείο υπάρχει(?) που να διαφοροποιεί/κατηγοριοποιεί κάποια προϊόντα σε μια πολύ ανταγωνιστική εποχή που όλοι ψάχνουν στις niche αγορές για πελάτες...
                                          [αντίθετα έχει λόγο ύπαρξης στις ειδικές μη μαζικές εταιρείες, εκεί ακριβώς και αυτό αποτελεί προϊόν, όχι μόνο το ίδιο το αυτοκίνητο αλλά και η αύρα του, η ιστορία του που χαρίζει επιπλέον συγκίνηση και περηφάνεια στον ιδιοκτήτη....]

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            babbis last edited by

                                            Αγαπητέ GTi μάλλον δεν διάβασες προσεχτικά τα ποστς μου και τι ενοώ. Δεν σε κατηγορώ καθότι γράφω πολλά με αποτέλεσμα ίσως να μην γίνομαι κατανοητός. Δες λοιπόν γιατί τα έγραψα αυτά:

                                            Ο χρήστης babbis έγραψε:

                                            Στόχος μου δεν ήταν να την πω στα Ιαπωνικά-Κορεάτικα-κινέζικα αλλά **να δείξω ότι με γενικέυεις και βαρύγδουπες δηλώσεις του στυλ τα Ιταλικά στρίβουν να Ιαπωνικά δεν χαλάνε, τα Γερμανικά είναι στιβαρά που ανήκουν στο παρελθόν δεν γίνεται συζήτηση, αλλά μόνο χαβαλές **

                                            Άρα είναι προφανές ότι δεν το εννοώ ότι όλα τα εκ Ασίας είναι έτσι .

                                            Άλλωστε η φράση μου επιτηδες ήταν ίδια με με αυτή του Jap-Power!! Μόνο άλλαξα την λέξη αξιοπιστία με την λέξη Οδηγική απόλαυση.

                                            Δεν θέλει πολύ μυαλό να καταλάβει κάποιος ότι θέλω να 'σαρκαστώ' τις γενικόλογες φράσεις!! και όχι την άποψη περι Ιαπωνικής Αξιοπιστίας

                                            με τιποτα δεν συγκρινετε η αξιοπιστια ενος ΤΟΥΟΤΑ με οτιδηποτε γαλλικο, ιταλικο και γερμανικο κυκλοφορει στους δρομους...

                                            με τίποτα δεν συγκρίνετε η οδιγική απόλαυση ενός Ευρωπαικού με οτιδήποτε Ιαπωνικο, Κορεάτικο και προσεχως Κινέζικο που κυκλοφορεί στους δρόμους

                                            Αν δεν κάνω λάθος τα s2000,type-r είναι ατμοσφαιρικά δίλιτρα.
                                            Το δε μάζντα είναι μόλις 1.3 κυβικών.
                                            Σαν τί γιαπωνέζικο θέλεις;
                                            Γράφεις δε ότι **οτιδήποτε **Ιαπωνικο κπλ είναι υποδεέστερο σε οδηγική απόλαυση ως σε σχέση με τα ευρωπαικά...και καπάκι μετά θέλεις να εξαιρεθούν από συγκρίσεις τα EVO-WRX-350Z-RX8-S200-TYPE-R
                                            βγάζεις εσύ κανένα νόημα,γιατί εγώ κανένα.

                                            Ελπίζω με τα παραπάνω + τα γραφόμενα του onyx να βγάζεις πλέον νόημα

                                            Η σύγκρισή μου όπως εγραψα κολλάει στις γήινες εκδόσεις των 1.6-1.8-2.0 κ.ε Φυσικά κάθε κατασκευαστής που φτιάξει σπορ 200+ αλόγων θα το κάνει απολαυστικό εμ τον ένα ή τον άλλο τρόπο. Αλλά αυτά τα π΄ρνουν οι λίγοι!! Το θέμα είναι τι γίνεται όταν διαθέτεις 20000

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 4 / 5
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr