Δημήτριε επειδή πρόκειται σύντομα να βάλω πίσω την 22άρα αντιστρεπτική, μπορείς αν θέλεις να κληρονομήσεις την 21 που φοράω τώρα. Αργότερα, αν αισθανθώ ότι κάτι μου λείπει θα αλλάξω και την εμπρός 20,6 με 22 για να ισορροπήσω το μονοθέσιο...εεε... το 206 μου εννοώ!
Και κάτι ακόμη για τα ψαλίδια PS: Έχουν σταθερή σύγκλιση-απόκλιση σε οποιαδήποτε φάση επιτάχυνσης ή επιβράδυνσης (όπως είπαμε δεν κινούνται πλέον κατά τον οριζόντιο άξονα παρά αυστηρά και μόνο στον κάθετο)..
Η απόκλιση αυξάνει τις υπερστροφικές τάσεις. Όπως είναι το 206 με τα μαμά ψαλίδια, εάν επιβραδύνετε σε στροφή αποκτά επιπλέον υπερστροφική τάση λόγω του ότι αυξάνεται η απόκλιση των εμπρός τροχών από την μετατόπισή τους προς τα πίσω όσο επιτρέπουν τα σινεμπλόκ των ψαλιδιών. Αυτό λοιπόν το φαινόμενο, με τα PS ψαλίδια απλά παύει να υφίσταται, με αποτέλεσμα η υπερστροφή να είναι πάντα ελεγχόμενη, αφού δεν πρόκειται να αυξηθεί ή μειωθεί ξαφνικά η απόκλιση λόγω απότομης επιβράδυνσης ή επιτάχυνσης.
Ο ρόλος των εμπρός ψαλιδιών είναι σσφής και όχι εύκολα αντιληπτός από κάποιον που δεν πιέζει το αυτοκίνητό του στις στροφές. Αλλά για όποιον 'στρίβει' είναι απαραίτητη κίνηση για να αποκτήσει τιμόνι αξιοποιώντας πληρέστερα το υπόλοιπο setup του 206.
Και κάτι άλλο σε όσους διαμαρτύρονται που το 206 τους χαζεύει και δεν έχει τιμόνι: Οι ζάντες σας έχουν το σωστό οφσετ;