-
Ο χρήστης spyros έγραψε:
el-em που εμαθες οτι ο Martin δεν θα ξανατρεξει η οτι θα παρει την θεση του ο Colin,εψαξα σε ολα τα ξενα σχετικα sites αλλα δεν βρηκα κατι τετοιο.ΑΓΑΠΗΤΕ spyros,
ΟΠΩΣ ΘΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΣΕ POST ΜΟΥ ΠΙΟ ΚΑΤΩ,ΔΕΝ ΤΟ ΕΜΑΘΑ ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΑ ΤΟ ΥΠΑΓΟΡΕΥΣΕ Η ΛΟΓΙΚΗ ΜΟΥ,Η ΟΠΟΙΑ ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΜΕ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ PEUGEOT.
ΦΙΛΙΚΑ
'el-em' -
http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=8748&race_id=0
ηταν αναμενομενο για να δουμε στη συνεχεια.... καλη δυναμη Μαρκο !
-
Δεν ξέρω αν είναι η κατάλληλη στιγμή τώρα-ίσως θα έπρεπε να αφήσω να περάσει η ψυχολογική φόρτιση- αλλά επιδη μιλάμε για ασφάλεια και αθλητισμό: κοιτώντας ψυχρά τα πράγματα, η συχνότητα των ατυχημάτων -και των θανατηφόρων- στα ράλλυ είναι απίστευτα μικρή- ακόμα και αν τη συγκρίνουμε με τους θανάτους σε ομαδικά σπορ όπως το μπάσκετ και το ποδόσφαιρο! Για όσους δεν το γνωρίζουν, αρκετοί άνθρωποι κάθε χρόνο βρίσκουν το θάνατο ή τραυματίζονται σοβαρά σε γήπεδα και στάδια σε όλο τον κόσμο.
Όσον αφορά το συγκεκριμένο ατύχημα - όπως κάθε αντίστοιχο - ελπίζω και πιστεύω να αποτελέσει αφορμή για βελτίωση των θεμάτων ασφαλείας στους αγώνες.Αυτό φυσικά είναι(με όλο το σεβασμό στους συμμετέχοντες του forum) θέμα ειδικών. Δε γνωρίζω αν υπάρχει κάποιος στην Ελλάδα ή (ακόμα καλύτερα) στο φορουμ.Αν ναι, θα ήθελα πολύ τη συμμετοχή του στη συζήτηση. Φυσικά κανείς μας δεν έχει στοιχεία (και μάλλον δε θα έχει ποτέ) από το συγκεκριμένο ατύχημα, αλλά έστω και δυο πράγματα γενικότερα φαντάζομαι όλοι θα θέλουν να διαβάσουν.
Για όποιον ενδιαφέρεται στη συζήτηση του αγώνα έχω βάλει κάποια links για τον Parks. -
Ποσο ακομα περιθώριο εχει να βελτιωθει η ασφάλεια? Ειναι η φυση του αθληματος επικίνδυνη και η φυση των ατυχημάτων που δεν αφηνει περιθώρια σωτηριας. Θα συμφωνησω με κατι που ειπώθηκε, αν ερθει η κακια στιγμή δε σε σωζει τιποτα απο τα g, τις λαμαρινες, τα δεντρα κτλ.
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση;;Έστω πως η ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 του Σουμάχερ κοπάναγε αφρενάριστη με 160 σε δέντρο εντελώς με το πλάι και στο ύψος του κεφαλιού του πιλότου, ποιος πιστεύει πως ο οδηγός θα έβγαινε ζωντανός (σωματικά και εγκεφαλικά);;;
Η F1 δεν συγκρινεται ομως γιατι σε καμια των περιπτωσεων δεν θα χτυπουσε σε δεντρο. Στα επικινδυνα σημεια παντα υπαρχουν λαστιχα. Η πιστα εχει πολυ πιο ασφαλες περιβαλλον σε συγκριση με το WRC. Αλλοι οι κινδυνοι εκει σε συνδυασμο με τις πολυ μεγαλυτερες ταχυτητες.
Απο εκει κ μετα η μπανιερα που φορανε στην F1 εχει κ αυτη της ανοχες της, αν πχ καποια φορμουλα διεμβολισει στο πλαι μια αλλη σιγουρα τ αποτελεσμα θα ειναι πολυ ασχημο. -
Παρακατω στην επομενη μερα ή μαλλον στην επομενη σεζον δεν θα μου ηταν απιθανο να δω την FIA να γινεται πιο πιεστικη για την χρηση HANS σε ολους τους αγωνιζομενους σε γυρους του παγκοσμιου κ του ευρωπαϊκου. Ακομα ισως προσπαθησουν να το επιβαλλουν σιγα σιγα κ σε εθνικο επιπεδο.
Οπως κατι τετοιο θα μπορουσε να γινει κ με τα bucket καθισματα που εχουν υποστηριξη κ στο υψος του κρανους (βλ. Loeb) κ που δεν εχουν ολοι οι αγωνιζομενοι ακομα κ στο WRC.http://www.rallylights.com/Sparco/ST_S-Light.asp
-
Αυτο έχει ήδη δρομολογηθεί! Απο το 2007 σε όλους τους αγωνες που συμπεριλαμβάνονται στο καλενταρι της FIA, όλοι οι συμμετέχοντες θα είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν HANS.
Η εφαρμογή του HANS σε ένα αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά πολυδάπανη. Χρειάζετε έκτος της συσκευής, να είναι συμβατα και τα ακόλουθα:
Κράνος,
Κάθισμα,
RollcageΝα δούμε πόσες ελληνικές συμμετοχές θα έχει το Acropolis και το ELPA!!
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Να κάνω μια ερώτηση;;
Έστω πως η ΦΟΡΜΟΥΛΑ 1 του Σουμάχερ κοπάναγε αφρενάριστη με 160 σε δέντρο εντελώς με το πλάι και στο ύψος του κεφαλιού του πιλότου, ποιος πιστεύει πως ο οδηγός θα έβγαινε ζωντανός (σωματικά και εγκεφαλικά);;;
Η F1 δεν συγκρινεται ομως γιατι σε καμια των περιπτωσεων δεν θα χτυπουσε σε δεντρο. Στα επικινδυνα σημεια παντα υπαρχουν λαστιχα. Η πιστα εχει πολυ πιο ασφαλες περιβαλλον σε συγκριση με το WRC. Αλλοι οι κινδυνοι εκει σε συνδυασμο με τις πολυ μεγαλυτερες ταχυτητες.
Απο εκει κ μετα η μπανιερα που φορανε στην F1 εχει κ αυτη της ανοχες της, αν πχ καποια φορμουλα διεμβολισει στο πλαι μια αλλη σιγουρα τ αποτελεσμα θα ειναι πολυ ασχημο.Θυμάστε το 2002 στην Αυστρία τη σύγκρουση Heidfeld-Sato?
-
Ο χρήστης pavlos έγραψε:
Αυτο έχει ήδη δρομολογηθεί! Απο το 2007 σε όλους τους αγωνες που συμπεριλαμβάνονται στο καλενταρι της FIA, όλοι οι συμμετέχοντες θα είναι υποχρεωμένοι να χρησιμοποιούν HANS.Η εφαρμογή του HANS σε ένα αυτοκίνητο είναι εξαιρετικά πολυδάπανη. Χρειάζετε έκτος της συσκευής, να είναι συμβατα και τα ακόλουθα:
Κράνος,
Κάθισμα,
RollcageΝα δούμε πόσες ελληνικές συμμετοχές θα έχει το Acropolis και το ELPA!!
Για κρανος κ καθισμα το ξερω, αλλα για rollcage? Δηλ. τι συμβατοτητα χρειαζεται?
-
Ο χρήστης kleisj έγραψε:
Για κρανος κ καθισμα το ξερω, αλλα για rollcage? Δηλ. τι συμβατοτητα χρειαζεται?
Η ζωνη πρεπει να δενεται σε συγκεκριμενο υψος πανω σε τμημα του κειτζ.
-
Kαι να αναφερεται στην homologation του cage οτι είναι HANS compatible
-
[list:arfwwlar]
[:arfwwlar]crash.net > WRC News > Park's death a horrible twist of fate, says Grist.
O Nicky Grist σχολιάζει την ασφάλεια των WRC σε τέτοιου είδους εξόδους.[/arfwwlar]
[:arfwwlar]crash.net > WRC News > Loeb: Park's accident makes me think.
Ο Sebastien Loeb σχολιάζει μεταξύ άλλων θέματα ασφάλειας των αγωνιστικών.[/arfwwlar]
[:arfwwlar]crash.net > WRC News > Park's family send message of thanks.
Ουδέν σχόλιον.[/arfwwlar]
[:arfwwlar]crash.net > WRC News > Lapworth backs call for change to improve safety.
Ο David Lapworth (Subaru Team Boss) σχολιάζει περί ασφάλειας των WRC.[/arfwwlar][/list:u:arfwwlar]
-
Όπως φαίνεται και απο τα σχόλια ο προβληματισμός σίγουρα θα δρομολογίσει κάποιες εξελίξεις ...και απο ότι φαίνεται η προσπάθεια βελτίωσης στον τομέα της ασφάλειας ακόμα περισσότερο είναι μονόδρομος...
-
Ο χρήστης Giannis Athanasiou έγραψε:
Το καλύτερο είναι να μην μπουν φωτογραφίες. Αποδεικνύεται ότι αυτή είναι η καλύτερη λύση....συμφωνώ αλλά αυτές τις 2 φωτογραφίες μάλλον αξίζει να τις δείτε όσοι δεν τις συναντήσατε κάπου...
Καλή τύχη στο συνοδηγό που έφυγε τόσο απότομα....
Michael Park (22.07.1966 - 18.09.2005)
WRC GB 2005 - Η επόμενη ημέρα...