Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Tι Cayenne,Touareg,X5 και τα ρεστα...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Tι Cayenne,Touareg,X5 και τα ρεστα...
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 7 / 7
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    45
    139
    438
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      fokion_sportage last edited by

      Μαστιγωστε με! Να τιμωρηθω με διαπομπευση στο Συνταγμα διοτι εχω πλουτοκρατορικο SUV

      ΚIA sportage μοντελο 1996, 2000 ολοκληρα κυβικα 5πορτο....

      Πειτε μου σε ποιο αυτοκινητο θα εβαζες 25 τσιμεντολιθους στο πορτ μπαγκαζ, 2 σκυλια, εργαλεια της δουλειας, αποσκευες 4 ατομων, θα πηγαινες στα περισσοτερα εργοταξια των Μεσογειων χωρις τελικα να το διαλυσεις, θα κυκλοφορουσες στους σχετικους δρομους, θα τραβαγες τροχοσπιτο και κυριως θα το μανουβραριζες χωρις κοντα??

      Και μη μου πειτε ενα κατασκονιζμενο απο τα ανωτερο Sportage, απο πουλ-μουρ σκιζει.......

      Γιατι να το πω και αλλιως ο παπαρας με το evo-sti κλπ κλπ που παιρναει με 1000 εξω απο το σπιτι μου και βροντανε τα τζαμια ειναι 'κυριος'????

      Και κατι τελευταιο - ειμαι υπερ της ΟΠΟΙΑΣΔΗΠΟΤΕ απαγορευσης αλλα με αντοικημενικα κριτηρια - καταναλωση θελετε? κυβικα θελετε, μηκος αμαξωματος θελετε??? ΚΑΜΜΙΑ αντιρρηση
      Οχι ομως 'τυπου τζιπ' αν αυτος που τα εχει πηρε Χ5 για μοστρα μεγια του με χαρα του κι αν το πηρε και δεν τα εχει θα του το παρει η τραπεζα δεν εγινε και τιποτα.....
      Αυτο το 'τυπου τζιπ', μου θυμιζει το δικαστηριο της διατροφής

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        leonp last edited by

        Οι διαφορές των 'τύπου τζιπ'

        Οι κατασκευαστές όταν υπολογίζουν τη κατανάλωση στα μοντέλα τους έχουν δύο κατηγορίες, τα αυτοκίνητα και τα SUV. Δεν μπλέκουν τα δύο για να μην αυξάνεται η μέση κατανάλωση των μοντέλων τους.

        Επίσης, τα SUV τυγχάνουν ευνοϊκότερης μεταχείρισης στο θέμα των εκπεμπόμενων ρύπων - επιτρέπεται να ρυπαίνουν περισσότερο γιατί θεωρούνται φορτηγά ή sport UTILITY vehicles (δήθεν για δουλειά).

        Εφόσον οι κατασκευαστές και η πολιτεία, θεωρούν τα SUV διαφορετικά από τα αυτοκίνητα και δεν τα κρίνουν το ίδιο αυστηρά σε θέματα κατανάλωσης και ρύπων, δεν βλέπω γιατί πρέπει εμείς να επιτρέπουμε να κινούνται τα SUV μέσα στις πόλεις χωρίς περιορισμούς. Μπορούν να κινούνται ελεύθερα εκτός πόλεων, στο 'φυσικό' τους περιβάλλον.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          solar_energy last edited by

          Ο χρήστης leonp έγραψε:
          Ïé äéáöïñÝò ôùí 'ôýðïõ ôæéð'
          Ïé êáôáóêåõáóôÝò üôáí õðïëïãßæïõí ôç êáôáíÜëùóç óôá ìïíôÝëá ôïõò Ý÷ïõí äýï êáôçãïñßåò, ôá áõôïêßíçôá êáé ôá SUV. Äåí ìðëÝêïõí ôá äýï ãéá íá ìçí áõîÜíåôáé ç ìÝóç êáôáíÜëùóç ôùí ìïíôÝëùí ôïõò.
          Åðßóçò, ôá SUV ôõã÷Üíïõí åõíïúêüôåñçò ìåôá÷åßñéóçò óôï èÝìá ôùí åêðåìðüìåíùí ñýðùí - åðéôñÝðåôáé íá ñõðáßíïõí ðåñéóóüôåñï ãéáôß èåùñïýíôáé öïñôçãÜ Þ sport UTILITY vehicles (äÞèåí ãéá äïõëåéÜ).

          **Ôß ëåò ãéá ôï RX400h;
          The off-roader, priced at an estimated £40,000 at launch, offers 268bhp and hits 62mph in 7.6 seconds, but achieves 34.7mpg and emits just 192g/km, less than some upper-medium fleet cars. In addition, it produces zero emissions at low speeds and when stationary. **

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            aserf last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            ...
            Επίσης, τα SUV τυγχάνουν ευνοϊκότερης μεταχείρισης στο θέμα των εκπεμπόμενων ρύπων - επιτρέπεται να ρυπαίνουν περισσότερο γιατί θεωρούνται φορτηγά ή sport UTILITY vehicles (δήθεν για δουλειά).
            ...

            Είσαι σίγουρος για αυτό; Δε μου φαίνεται λογικό και όπου έχω διαβάσει όρια για εκπομπές ρύπων δεν έχω δει ποτέ τέτοια διάκριση.
            Από κει και πέρα θα ξαναπώ αυτό που λέω πάντα. Αν θεωρείς ότι πρέπει να απαγορευτούν τα SUV στο κέντρο της Αθήνας (κάτι με το οποίο διαφωνώ), να απαγορευτεί και η κίνηση των κάθε λογής Mercedes, Audi, BMW, κτλ με αντίστοιχη κατανάλωση και αντίστοιχους ρύπους. Η διαφορά ενός SUV με μια 'λιμουζίνα' είναι το ύψος της και τίποτα άλλο σε ότι έχει να κάνει με ρύπους και κατανάλωση.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              solar_energy last edited by

              Ο χρήστης aserf έγραψε:
              Ç äéáöïñÜ åíüò SUV ìå ìéá 'ëéìïõæßíá' åßíáé ôï ýøïò ôçò êáé ôßðïôá Üëëï óå üôé Ý÷åé íá êÜíåé ìå ñýðïõò êáé êáôáíÜëùóç.

              Lexus Rx400h (hybrid) ---> 192 g/km 0-100 óå 7.3 äåõô
              Lexus Rx300---------------> 288 g/km

              Peugeot 407 1.8S ---------> 187 g/km
              Saab 1.8i 122 hp ----------> 189 g/km

              Ãéá ôéò äéáöïñÝò åíüò Full hybrid SUV V6 ìå Ýíá ìåóáßï sedan 1.8 4êýëéíäñï ôß ðñÝðåé íá ðïýìå;

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                aserf last edited by

                Δε θα διαφωνήσω σε αυτά που λες, απλά η τεχνολογία των υβριδικών αυτοκινήτων δεν έχει αποδειχτεί ακόμα αν είναι αξιόπιστη ή όχι και επιπλέον το κόστος αυτών των αυτοκινήτων είναι ιδιαίτερα αυξημένο σε σχέση με τα αντίστοιχα βενζινοκίνητα. Οπότε για την ώρα δεν αποτελούν λύση στο πρόβλημα, σε μερικά χρόνια όμως ίσως.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • ?
                  A Former User last edited by

                  Ο χρήστης aserf έγραψε:

                  ...
                  Επίσης, τα SUV τυγχάνουν ευνοϊκότερης μεταχείρισης στο θέμα των εκπεμπόμενων ρύπων - επιτρέπεται να ρυπαίνουν περισσότερο γιατί θεωρούνται φορτηγά ή sport UTILITY vehicles (δήθεν για δουλειά).
                  ...

                  Είσαι σίγουρος για αυτό; Δε μου φαίνεται λογικό και όπου έχω διαβάσει όρια για εκπομπές ρύπων δεν έχω δει ποτέ τέτοια διάκριση.

                  Ετσι κανουν στην USA .Οι κανονισμοι τα θεωρουν φορτηγα και εχουν μεγαλυτερα ορια εκπεμπομενων ρυπων.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • F
                    fokion_sportage last edited by

                    Φιλοι αντι-SUV-ιστες

                    Πατε γυρω γυρω, ετσι το καταλαβαινω τουλαχιστον - και δεν 'απαντατε' στο ερωτημα που 'σας' τεθηκε ( τα εισαγωγικα τα χρησιμοποιω για να δειξω οτι δεν τα λεω για να σας θιξω, να συνενοουμαστε σε αυτη την παρα πολυ πολιτισμενη και ενδιαφερουσα 'αντιπαραθεση')
                    και το οποιο ειναι:
                    Διαφωνητε στο να θεσπιστει ενα οριο που να λεει οτι ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ που καιει πανω απο .... λιτρα/100χλμ δεν μπαινει στο κεντρο της -οποιας-Αθηνας ( απο που θα παρουμε το νουμερο ειναι μια αλλη ιστορια), εφοσον θο θεμα σας ειναι η μολυνση
                    Οτιδήποτε εχει μηκος πανω απο ..... μετρα ή αν θελετε πανω απο ..... τετραγωνικα μετρα ( για να υπολογισουμε και το πλατος) το ιδιο, οχι στο κεντρο της πολης, αν το θεμα σας ειναι το κυκλοφοριακο

                    αλλα ΟΤΙΔΗΠΟΤΕ!!!!!!!! SUV - MPV - SPORTS SEDAN - LIMO

                    Διαφωνήτε?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • L
                      leonp last edited by

                      Το θέμα για μένα δεν είναι ο περιορισμός της κυκλοφορίας των SUV. Με ενοχλεί γιατί γίνεται διαχωρισμός των αυτοκινήτων και των SUV, με ελαστικότερα κριτήρια μέσης κατανάλωσης και εκπεμπόμενων ρύπων για τα SUV.

                      Ο (G.W.) Bush ανακοίνωσε πριν ένα μήνα τα νέα όρια μέσης κατανάλωσης και εκπεμπόμενων ρύπων, πάλι διαχωρίζοντας τα αυτοκίνητα από τα SUV (τα νέα όρια είναι ελάχιστα πιο αυστηρά) και επειδή οι Αμερικάνοι σέρνουν το χορό, οι κατασκευαστές παγκοσμίως θα ακολουθήσουν.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • F
                        fokion_sportage last edited by

                        Ο χρήστης leonp έγραψε:
                        Το θέμα για μένα δεν είναι ο περιορισμός της κυκλοφορίας των SUV. Με ενοχλεί γιατί γίνεται διαχωρισμός των αυτοκινήτων και των SUV, με ελαστικότερα κριτήρια μέσης κατανάλωσης και εκπεμπόμενων ρύπων για τα SUV.

                        Ο (G.W.) Bush ανακοίνωσε πριν ένα μήνα τα νέα όρια μέσης κατανάλωσης και εκπεμπόμενων ρύπων, πάλι διαχωρίζοντας τα αυτοκίνητα από τα SUV (τα νέα όρια είναι ελάχιστα πιο αυστηρά) και επειδή οι Αμερικάνοι σέρνουν το χορό, οι κατασκευαστές παγκοσμίως θα ακολουθήσουν.

                        Α αυτο ειναι πολυ απλο αν σκευτεις ποσα και απο ποιους κατασκευαστες suv - δικαμπινα κ.λ.π. κυκλοφωρουν στην αμερικη...

                        Και για να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους εμενα προσωπικα με ενοχλει ο 'ρατσισμος' και προς τα suv και απο τα suv ( και μιλαω για ελλαδα βεβαια)...
                        αλλα σε τελικη αναλυση το ιδιο 'προκλιτικο' δεν ειναι ενα Gran cherokee, X5 κ.λ.π. με μια BOXTER για παραδειγμα?????

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • ?
                          A Former User last edited by

                          Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                          Το θέμα για μένα δεν είναι ο περιορισμός της αλλα σε τελικη αναλυση το ιδιο 'προκλιτικο' δεν ειναι ενα Gran cherokee, X5 κ.λ.π. με μια BOXTER για παραδειγμα?????

                          Αυτό είπα και πιο πάνω...

                          Αλλά αυτό που λέει ο Leonp αλλάζει τα δεδομένα. Αν τυγχάνουν ευνοϊκότερης μεταχείρισης, τότε...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            το πιο πιθανο παντως ειναι στο αμεσο μελλον η φορολογια των αυτοκινητων να στηριζεται στις εκπομπες CO2, οπως γινεται πχ στην Αγγλια.

                            ταυτοχρονα αυτο θα πιεζε τους κατασκευαστες να βγαζουν ολο και πιο 'καθαρα' αυτοκινητα

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              solar_energy last edited by

                              Ο χρήστης leonp έγραψε:
                              Ï (G.W.) Bush áíáêïßíùóå ðñéí Ýíá ìÞíá ôá íÝá üñéá ìÝóçò êáôáíÜëùóçò êáé åêðåìðüìåíùí ñýðùí, ðÜëé äéá÷ùñßæïíôáò ôá áõôïêßíçôá áðü ôá SUV (ôá íÝá üñéá åßíáé åëÜ÷éóôá ðéï áõóôçñÜ)

                              ÌÞí îå÷íáìå ïôé ãéá ôïí áìåñéêáíéêü ôñüðï óêÝøçò, åêåßíï ðïõ ìÝôñáãå áíÝêáèåí Þôáí ïé åðéäüóåéò êáé ôï ìÝãåèïò...

                              êáé åðåéäÞ ïé ÁìåñéêÜíïé óÝñíïõí ôï ÷ïñü, ïé êáôáóêåõáóôÝò ðáãêïóìßùò èá áêïëïõèÞóïõí.

                              Íïìéæù ðùò ôá õâñéäéêÜ, èá áëëÜîïõí áõôÞ ôçí åéêüíá...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                με τις τιμες των καυσιμων να ειναι εκει που ειναι τωρα, ειναι σιγουρο οτι οι κατασκευαστες πιεζονται ακομη περισσοτερο για να βρουν λυσεις ωστε τα προιοντα τους να ειναι πιο οικονομικα στη χρηση.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lkar last edited by

                                  Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:

                                  Το θέμα για μένα δεν είναι ο περιορισμός της αλλα σε τελικη αναλυση το ιδιο 'προκλιτικο' δεν ειναι ενα Gran cherokee, X5 κ.λ.π. με μια BOXTER για παραδειγμα?????

                                  Αυτό είπα και πιο πάνω...

                                  Αλλά αυτό που λέει ο Leonp αλλάζει τα δεδομένα. Αν τυγχάνουν ευνοϊκότερης μεταχείρισης, τότε...

                                  στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Δεν είναι δηλαδή άλλες οι τυποποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης των SUV κι άλλες των επιβατικών. Ούτε οι δοκιμές του NCAP είναι διαφορετικές.

                                  Άλλωστε τι είναι SUV; το Niva; το Jimny; το Terios; το Forester;

                                  Μην συγκρίνουμε τα V8 των 7.000κ.εκ. (είδα πριν λίγο ένα GM Yucon ) με τα ευρωπαϊκά SUV. Στις ΗΠΑ το Touareg θεωρείται πχ μεσαίο

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Ο χρήστης lkar έγραψε:
                                    στις ΗΠΑ, στην Ευρώπη δεν υπάρχουν διαφοροποιήσεις. Δεν είναι δηλαδή άλλες οι τυποποιημένες μετρήσεις κατανάλωσης των SUV κι άλλες των επιβατικών. Ούτε οι δοκιμές του NCAP είναι διαφορετικές.

                                    Δεν είναι οι μετρήσεις διαφορετικές, τα όρια των εκπεμπόμενων ρύπων είναι μεγαλύτερα στα SUV από αυτά των αυτοκινήτων.

                                    Τα ίδια ισχύουν και για τη κατανάλωση, τα όρια των SUV είναι μεγαλύτερα. Στις ΗΠΑ τα αυτοκίνητα που υπερβαίνουν ένα όριο της κατανάλωσης πληρώνουν φόρο (gas guzzlers) ανάλογα με το πόσο υπερβαίνουν το όριο. Τα SUV έχουν ευνοϊκότερη μεταχείριση και έχουν μεγαλύτερα όρια.

                                    edit: τα SUV δεν είναι απαραίτητα τετρακίνητα, για παράδειγμα σε άλλες χώρες το Honda CRV πωλείται και ως προσθιοκίνητο.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      leonp last edited by

                                      Ο χρήστης solar_energy έγραψε:

                                      και επειδή οι Αμερικάνοι σέρνουν το χορό, οι κατασκευαστές παγκοσμίως θα ακολουθήσουν.

                                      Νομιζω πως τα υβριδικά, θα αλλάξουν αυτή την εικόνα...

                                      Μη περιμένεις και πολλά πράγματα για το μέσο όρο, ο πετρελαιάς πρόεδρος δεν έβαλε αυστηρά όρια στην κατανάλωση των SUV.

                                      Σίγουρα θα υπάρξουν και οικονομικότερα SUV (περισσότερα υβριδικά), ιδίως αν η βενζίνη συνεχίσει να ανεβαίνει - αλλά αυτά θα είναι μικρή μειοψηφία.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης leonp έγραψε:

                                        Δεν είναι οι μετρήσεις διαφορετικές, τα όρια των εκπεμπόμενων ρύπων είναι μεγαλύτερα στα SUV από αυτά των αυτοκινήτων.

                                        Τα ίδια ισχύουν και για τη κατανάλωση, τα όρια των SUV είναι μεγαλύτερα. Στις ΗΠΑ τα αυτοκίνητα που υπερβαίνουν ένα όριο της κατανάλωσης πληρώνουν φόρο (gas guzzlers) ανάλογα με το πόσο υπερβαίνουν το όριο. Τα SUV έχουν ευνοϊκότερη μεταχείριση και έχουν μεγαλύτερα όρια.

                                        edit: τα SUV δεν είναι απαραίτητα τετρακίνητα, για παράδειγμα σε άλλες χώρες το Honda CRV πωλείται και ως προσθιοκίνητο.

                                        Δεν ισχύει στην Ευρώπη

                                        στα passenger cars συγκαταλέγονται τα SUV, δεν είναι ούτε LCV, ούτε φυσικά heavy duty. Οι ίδιες προδιαγραφές ισχύουν. Ακόμα και ΑΝ θεωρηθούν LCV οι Euro IV προδιαγραφές είναι ίδιες, απλώς θα ισχύουν από το 2007.

                                        Η μόνη διαφοροποίηση αφορά στο καύσιμο, άλλο το Euro IV για diesel κι άλλο για βενζίνη

                                        Αν καλύπτει Euro IV ποιο το πρόβλημα αν είναι SUV, MPV, Roadster, Supercar κλπ;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          aserf last edited by

                                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
                                          Ετσι κανουν στην USA .Οι κανονισμοι τα θεωρουν φορτηγα και εχουν μεγαλυτερα ορια εκπεμπομενων ρυπων.

                                          Καλά οι Αμερικάνοι έχουν ξεφύγει τελείως! Βγάζουν αυτοκίνητα με χιλιάδες κυβικά και τεράστια κατανάλωση και ρύπους που τεχνολογικά είναι τόσο πίσω που τα αντίστοιχα Ευρωπαϊκά ή Ιαπωνικά αυτοκίνητα πολύ μικρότερου κυβισμού τα 'έχουν' για πλάκα.

                                          Ο (G.W.) Bush ανακοίνωσε πριν ένα μήνα τα νέα όρια μέσης κατανάλωσης και εκπεμπόμενων ρύπων, πάλι διαχωρίζοντας τα αυτοκίνητα από τα SUV (τα νέα όρια είναι ελάχιστα πιο αυστηρά) και επειδή οι Αμερικάνοι σέρνουν το χορό, οι κατασκευαστές παγκοσμίως θα ακολουθήσουν.

                                          Άλλο Αμερική και άλλο Ευρώπη. Το θέμα είναι τι ισχύει στην Ευρώπη και μόνο. Οι Αμερικάνοι πάντα έκαναν και θα συνεχίσουν να κάνουν ό,τι τους καπνίσει. Από κει και πέρα δεν είναι οι κατασκευαστές αυτοί που θέτουν τα όρια ρύπων, οπότε δε μπορούν να κάνουν το διαχωρισμό αυτό ανάμεσα στα SUV και στα υπόλοιπα οχήματα και στην Ευρώπη. Αμφιβάλλω δε αν θα τον κάνει και ο αρμόδιος οργανισμός σε μια περίοδο που τα όρια συνεχώς μειώνονται.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            solar_energy last edited by

                                            Ο χρήστης leonp έγραψε:
                                            Óßãïõñá èá õðÜñîïõí êáé ïéêïíïìéêüôåñá SUV (ðåñéóóüôåñá õâñéäéêÜ), éäßùò áí ç âåíæßíç óõíå÷ßóåé íá áíåâáßíåé - áëëÜ áõôÜ èá åßíáé ìéêñÞ ìåéïøçößá.

                                            ÔéìÝò autotriti 22/09/2005

                                            RX 300 FREEWAY 2995cc ôéìÞ 62515 **
                                            RX 300 AVENUE 2995cc ôéìÞ 67045 **
                                            RX 300 BOULEVARD 2995cc ôéìÞ 77010
                                            **
                                            RX 400 (HYBRID) AVENUE 3311cc ôéìÞ 64000 **
                                            RX 400 (HYBRID) AVENUE PLUS 3311cc ôéìÞ 67500

                                            Ta õâñéäéêÜ åßíáé ðéü öèçíá áð ôá óõìâáôéêÜ óå áõôÞ ôçí êáôçãïñßá. Ïðüôå äÝí ÷ñåéÜæåôáé íá áíÝâåé ç âåíæßíç ãéá íá óõìöÝñåé ç áãïñÜ åíüò õâñéäéêïý.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 7 / 7
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr