-
Βασικά ρωτούσα τον φίλο EVO2 με το μπροστοκίνητο τέρας του. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Βασικά ρωτούσα τον φίλο EVO2 με το μπροστοκίνητο τέρας του. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση!....sorry
-
Ο Keiichi Tsuchiya (Drift King για όσους έχουν ασχοληθεί έστω και λίγο με Best Motoring) σε ένα downhill touge (κατηφορική στροφοδιαδρομή - όχι πίστα δηλαδή) την ώρα που ξεκ*λιαζε κυριολεκτικά ένα εργοστασιακό Skyline GT-R R34 με το αγαπημένο του τετραπετάλουδο ΑΕ86 με τα 170 άλογα, αναφώνησε:
'It's not about power man! It's all about ballance' (ή barrance αν θέλουμε να αποδώσουμε ηχητικά τα λεγόμενά του ) -
Μια ερώτηση, για το δικό σου αυτοκίνητο: Από ποια σχέση και πέρα βάζει τη δύναμη κάτω σε μέτριας ποιότητας οδόστρωμα (τυπικό Ελληνικό δηλαδή)? Από ποια χιλιόμετρα και πάνω αρχίζει να επιταχύνει κανονικά, χωρίς σπιναρίσματα και ψαρέματα? Με τι μπλοκέ επάνω όλα αυτά? Απλά να πάρω μια ιδέα για το πώς μπορεί ένα τέτοιο αυτοκίνητο να βάλει τη δύναμη κατω...[/quote]
Aυτο προσπαθω να πω οτι ΔΕΝ ΞΕΚΙΝΑΕΙ οπως θαπρεπε με τοση δυναμη και προπαντων τοση ροπη!
ουσιαστικα οι δυο πρωτες ταχυτητες ειναι σχεδον αχρηστες αν βυθισεις το γκαζι στο πατωμα,ακομα και με την πιεση του τουρμπο ρυθμισμενη στα 0.6 μπαρ,το πρωτο μπλοκε (QUAIFE)μας αφησε χρονους σε ανοιγμα με ΜΟΤΟ
(σε καινουργια ασφαλτο εν οψει ολυμπιακων περσι)Το δισκατο που φοραει
τωρα τα παει καλυτερα,ψαρεματα δεν εχω λογω καλου στησιματος και ισομεγεθων ημιαξονιων.γενικα το καλυτερο του ηταν η εθνικη οπου το ΘΕΟΜΑΚΡΟ ΣΑΖΜΑΝ ( 4600 στροφες =200κμ με πεμπτη)δινει ρεστα,και θελει ψυχη για να δοκιμασεις την τελικη.Ουσιαστικα προκειται για ΔΥΣΚΟΛΟ αυτοκινητο που δεν ξερω με τα σημερινα μετρα της τροχαιας αν αξιζει να κυκλοφορει καθημερινα!!!!
ps.αυτη η αισθηση επιταχυνσης απο τα 180 και πανω ομως ειναι ΤΟ ΚΑΤΙ ΑΛΛΟ!!!!!!!!!!!!
ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ ΠΕΡΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΗΣ ΣΤΗΝ ΟΔΗΓΗΣΗ