Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    VW - Ενδεχόμενο πώλησης της SEAT - και οι κινέζοι!!!!!!!
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. VW - Ενδεχόμενο πώλησης της SEAT - και οι κινέζοι!!!!!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 3 / 3
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    23
    46
    37
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      tiodor last edited by

      Παντως τα πρωτα ευρωκινεζικα αυτοκινητα ειναι τα ford απο τα εργοστασια της εταιριας στην κινα που λειτουργουν ηδη, και επεται το focus. (Του ταιριαζει απολυτα η Κινα ως χωρα κατασκευης με τοσες αβαριες που μου εχει βγαλει απο τοτε που το πηρα)

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        hunter last edited by

        Ο χρήστης vaglan έγραψε:
        Ένα άλλο λάθος είναι ότι δόθηκε ή μόνη της τον πήρε(δεν ξέρω) ό τίτλος της εταιρίας του γκρουπ με σπορ προσανατολισμό. Πως να πείσει ότι είναι σπορ. Δεν αρκεί να το λες, πρέπει και να το δείχνεις. Με αλτέα και τολέντο που πας και μάλιστα με ένα κινητήρα αρχαίο 1.6 8v.

        Δυστυχώς,τα τελευταία χρόνια η ονομασία 'σπόρ' έχει αναγραφεί στά πόρτ-μπαγκάζ τών περισσοτέρων αυτοκινήτων.
        Οτι δηλώσεις....είσαι.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • G
          gti_ last edited by

          Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

          ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ SEAT ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ!!!

          Πάλι ισοπεδωτικός.
          Πού ακριβώς δεν σε έχουν πείσει;Δεν σ'έχει πείσει το ίμπιζα κούπρα με 180 άλογα και 22000Ε;τα λεόν 20VT ούτε αυτά σ'έχουν πείσει;
          Το ''κακό''με τη σέατ είναι ότι άργησε να βγάλει τους γρήγορους κινητήρες κι έχετε πέσει όλοι να την φάτε.
          Ας τα πάρουμε όμως αναλυτικά:
          1)νέο αλτέα:ανταγωνιστής του δεν είναι ούτε το γκολφ gt ούτε το άστρα opc.Είναι ένα πολυμορφικό το οποίο έχει ως ανταγωνιστές του τα όπελ ζεφιρα,ρενώ μεγκαν κλπ.Προσωπικά το βρίσκω ομορφότερο και από τα 2.
          Σε λίγο καιρό μάλιστα έρχεται το αλτέα κούπρα και θέλω να δω τί θα έχεις να πεις.
          2)νέο λεόν:περίμενε να έρθουν οι εκδόσεις FR k CUPRA,να δούμε τι πωλήσεις θα κάνουν κι εδώ είμαστε να τα ξαναπούμε.Το λεόν έχει θαφτεί πριν καλά καλά πατήσει σε έδαφος ελληνικό.
          3)νέο τολέντο:για μένα εκεί φαίνεται ο εσωτερικός κανονισμός της VAG.Απο τη στιγμή που υπάρχει το πασατ και το οκτάβια5 στην ίδια γραμμή ποιος ο λόγος να βγάλουν άλλο ένα στην ίδια γραμμή;Γιατί να μην πειραματιστούν προσφέροντας κατι εντελώς διαφορετικό;
          4)το παρόν ίμπιζα:το αφήνω ασχολίαστο,πουλάει σαν ζεστό ψωμάκι..σε όλα τα κυβικά.

          Τέλος για την ονομασία σπορ καλά λέει ο χαντερ όλες πλέον οι εταιρείες βαπτίζουν σπορ μοντέλα με 90 και 110 άλογα,η σέατ μας έφταιξε που προσφέρει φθηνούς πραγματικούς δυναμίτες;Για τα μοντέλα με τα 102 άλογα και τον 1.6 FSI η σέατ απευθύνεται σε άτομα που δεν είναι τρέχουλες,αλλά που θα εκτιμήσουν την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και το προχωρημένο ντιζαιν.

          Η σκόντα ανεβαίνει συνέχεια,αλλά η σέατ έχει ήδη ιστορία στις γρήγορες,δυνατές εκδόσεις.Μην τα ισοπεδώνουμε όλα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            tiger last edited by

            Το altea και οι κλωνοι του, επληξαν την seat.Και για να αναθαρρήσει θα επρεπε μεσα στο 2006 να τα αποσυρει,κατι εξαιρετικα δυσκολο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              krieza last edited by

              Ο χρήστης GTI_ έγραψε:

              ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ SEAT ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ!!!

              Πάλι ισοπεδωτικός.
              Πού ακριβώς δεν σε έχουν πείσει;Δεν σ'έχει πείσει το ίμπιζα κούπρα με 180 άλογα και 22000Ε;τα λεόν 20VT ούτε αυτά σ'έχουν πείσει;

              Aν διαβαζες λιγο πιο προσεκτικα αυτα που εγραψα θα εβλεπες οτι η προταση που απομονωσες για να μου κολλησεις την ετικετα ισοπεδωτικος δεν αναφερεται στη προσωπικη μου αποψη για τη SEAT η οποια δε σου κρυβω οτι ηταν μαζι με τη Skoda στο τοπ των προτιμησεων μου οταν εψαχνα για αμαξι.

              Να το ξαναγραψω λοιπον:
              Τα αυτοκινητα της SEAT παρ'οτι ειναι καλα αυτοκινητα (αυτη ειναι η αποψη μου) φαινεται οτι δεν πειθουν (οχι εμενα αλλά...) τους καταναλωτες των μεγαλων αγορων.....

              Ξερεις η γλωσσα των αριθμων ειναι ψυχρη και δε χωρανε συναισθηματισμοι του τυπου η αδικημενη SEAT ή το χα'ι'δεμενο παιδι Skoda....
              Ειπαμε:Βασιλακης Κα'ι'λας και Νικος Ξανθοπουλος κακες μητριες και χοντρες ξαδερφες στην αυτοκινητοβιομηχανια δεν υπαρχουν.
              Ή πουλας και αναπτυσεσαι η δεν πουλας και πουλιεσαι και στη χειροτερη κλεινεις.....

              **Ελπιζω να εγινα κατανοητος και να αποσυρεις τωρα την ετικετα **

              Υ/Γ:Καλο θα ειναι να μην απομονωνουμε μια φραση που δε μας αρεσει.
              Ειναι προτιμωτερο να διαβαζουμε προσεκτικα τι γραφει ο αλλος....
              Υ/Γ2:Σεβομενος απολυτα την 50χρονη ιστορια της SEAT νομιζω οτι αυτη απο μονη της δε φτανει για να ανακαμψει η εταιρια.
              Με τη λογικη αυτη ουτε η Skoda θα ειχε αναγκη εξαγορας και εκσυγχρονισμου.
              Θα συνεχιζε να πουλαγε(???) Target διαφημιζοντας την 105 ετων ιστορια της....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                spartan last edited by

                Προσωπικά τη Seat ποτέ δε τη συμπάθησα.....(σχεδιαστικά κυρίως). Και πριν και ....μετά.

                Τα δε νέα της μοντέλα καλύτερα να μη τα χαρακτηρίσω.....Το μόνο ευχάριστο σε σχέση με το σχεδιασμό τους είναι οτι επιτέλους αποφάσισαν να φουσκώσουν λίγο τα 'φτερά' (ή μάλλον να αποκτήσουν) πάνω απο τους θόλους των τροχών....Ειλικρινά, η ανυπαρξία τους μέχρι τώρα, χαλούσε τρομερά την αισθητική των αυτοκινήτων της...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gti_ last edited by

                  Ο χρήστης ΚRΙΕΖΑ έγραψε:

                  ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΗΣ SEAT ΔΕΝ ΠΕΙΘΟΥΝ!!!

                  **Ελπιζω να εγινα κατανοητος και να αποσυρεις τωρα την ετικετα **:D

                  Αν σε έθιξα ανακαλώ(=αποσύρω την ετικέτα) και σου ζητώ συγγνώμη,δεν είχα τέτοια πρόθεση.
                  Απλά όταν μια εταιρεία βρίσκεται σε φάση ανανέωσης και άλλα μοντέλα της μετρούν μερικούς μήνες,άλλα δε δεν έχουν φθάσει καν είναι λίγο πρώιμο και ακραίο να κρίνουμε με τόσο βαρείς χαρακτηρισμούς.Ειδικά όταν ακόμα δεν έχουμε δει τα ''δυνατά''μοτέρ φορεμένα.Περί Βασιλάκη Καϊλα συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Προσωπικά δεν πιστεύω ούτε στις δυνατότητες της σέατ ούτε στις δυνατότητες της σκόντα,πιστεύω στις δυνατότητες της VAG,αυτή αποφασίζει,αυτή ενεργεί,αυτή μοιράζει κλπ.Οπότε για την όποια επιτυχία ή αποτυχία των παραπάνω υπεύθυνες δεν είναι ούτε η σέατ ούτε η σκόντα,και ξέρεις γιατί λέω κάτι τέτοιο;Τα πρωτότυπα ΣΑΛΣΑ ΚΑΙ μπολερο(αν θυμάμαι καλά)έβγαλαν μάτια με την εντυπωσιακή σχεδίαση τους ή διαφωνείς;Δεν απορείς γιατί δεν βγήκαν τα συγκεκριμένα μοντέλα στην παραγωγή;Απόφαση της σέατ ήταν ή κάποια ''μαμά'' έβαλε το χεράκι της;Σκέψου το.Δεν έχω τίποτα άλλο να πω,μακάρι και η σέατ και η σκόντα να παραμείνουν στη vag,γιατί μόνες τους...κλάφτα,θα επιστρέψουν σε φαβορίτες και μαρμπελάδες

                  Υ.Γ:διάβασα ότι οσονούπω καταφθάνει το φάμπια rs με τον γνωστό πλέον TFSI,αν η τιμή βρίσκεται κάτω από 24000Ε τότε θα γίνει της ΣΚΟΝΤΑ... ανυπομονώ!
                  Υ.Γ2:σήμερα το βράδυ από Κορυδαλλό μέχρι Αγ.Παρασκευή βαρέθηκα να μετράω σκόντα επιτέλους οι Έλληνες αρχίζουν και ξεφεύγουν από κολλήματα του παρελθόντος και αγοράζουν με κριτήρια πιο ουσιαστικά

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • First post
                    Last post
                  • 1
                  • 2
                  • 3
                  • 3 / 3
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΕΛΛΑΔΑ
                    • ΚΟΣΜΟΣ
                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • TEST
                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                  • VIDEO
                    • 4TTV
                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CANDID CAMERA
                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΛΕΞΙΚΟ
                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                    • FORMULA 1
                    • WRC
                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4T CLASSIC
                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                  • ΑΓΟΡΑ
                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • CLASSIC
                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                  • MENU
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                  • ΚΟΚ

                  logo footer

                  coty











                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • CLASSIC
                  • ΤΙΜΕΣ
                  • VIDEO
                  • FORUM
                  4T FORUM
                  4T LIBRARY
                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                  Powered by nxcode.gr