-
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
έχω ενα γνωστο με polo το (προηγούμενο), έχει ενα λαμπάκι στο ταμπλό ήταν συνεχώς αναμμένο. Του είπαν στο συνεργείο πως φταίει η φτην (95αρα) βενζίνη και με 100 αρα δεν ανάβει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αισθητήρας είναι αυτός. έχει σχέση με τον 'λ' ίσως, δεν ξέρω.
off topic
αυτός ο fsi τελικά δεν έχω καταλαβει γιατί εινναι τόσο καινοτόμος και μας πασάρουν το golfακι 23 χιλιάρικα.
ούτε χαμηλή κατανάλωση έχει
ούτε παραπάνω άλογα βγάζει (τρόμαξε η VW το 2004 να δώσει 115 άλογα από 1.6 και να ξεκολλήσει απο τα 75 στα 1.4)
βενζίνη 100άρα σε δύσκολους καιρούς ζητάειγιατί fsi λοιπόν?
συγνωμη για το offtopic
- Eίναι οικονομικος (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
- Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus .
- Για την 100αρα συμφωνώ
Aξιοπιστος ειναι? Με αυτα που διαβαζουμε και ακουμε μαλλον στα πρωτα τεστ αξιοπιστιας θα φιγουραρει στις τελευταιες θεσεις...
Έχοντας οδηγήσει το 1.6 FSi με εξατάχυτο μάλιστα κιβώτιο , οι μετρήσεις των περιοδικών με τα 125 άλογα με κάνουν να σκάω από τα γέλια.
-
Το πήγα, και βρήκαν οτι είναι αισθητήρας αζώτου.......
Θα αλλαχτεί στα πλαίσια της εγγύησης (ευτυχώς), και βλέπουμε.....
Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
Έχοντας οδηγήσει το 1.6 FSi με εξατάχυτο μάλιστα κιβώτιο , οι μετρήσεις των περιοδικών με τα 125 άλογα με κάνουν να σκάω από τα γέλια.θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου, γιατί έχουμε το ίδιο αμάξι.....
Α....και να μην ξεχάσω......
Απ'οτι είπε ο αρχιμηχανικός της VW, 'ο FSI είναι ΣΧΕΔΙΑΖΜΕΝΟΣ να καίει λάδια και έτσι αυξάνεται η ζωή του...'
Οτι άλλο και να πω εγώ, είναι περιττό........
-
Ο Ikar που δεν του καίει 'ούτε σταγόνα' θα πρέπει να ετοιμάζει τα κόλυβα λοιπόν.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Ο Ikar που δεν του καίει 'ούτε σταγόνα' θα πρέπει να ετοιμάζει τα κόλυβα λοιπόν.αν ήταν ν'ακούω κάθε μηχανικό
είπαμε, εγώ το σκίζω και δεν καίει λάδι
-
'ο FSI είναι ΣΧΕΔΙΑΖΜΕΝΟΣ να καίει λάδια και έτσι αυξάνεται η ζωή του...'
είπε ο εκπρόσωπος του εργοστασίου εν ημεδαπή.Ξεκίνα το κάψιμο για να παρατείνεις τη ζωή του κινητήρα. Στην ανάγκη βάλε μια φουφού κάτω από το κάρτερ, ρίξε μέσα κανένα γαύρο, κάνε κάτι τέλος πάντων!!!
-
Ένα καντηλάκι πάνω από τη μηχανή σε μια ολονυχτία...θα κάψει λίγο λαδάκι βρε! Είναι σχεδιασμένο να καίει λάδι για να αυξάνεται η μακροζωία του!
Που να κάψει το λαδάκι από το καντήλι του εργοστασίου!!!
-
Όλα τα μοτέρ μπορεί να κάψουν λίγο λάδι σε ακραίες συνθήκες και ανελέητο ξέσκισμα ...... το θέμα είναι πόσο θα κάψουν.
Το δικό μου μοτέρ έκαψε περίπου περίπου 1/2 λίτρο στις πρώτες 10.000 χιλιόμετρα αλλά στις υπόλοιπες αλλαγές που έκανα (20.000, 30.000) δεν έκαψε καθόλου.....παρά το συνεχές δούλεμα σε υψηλές στροφές που του κάνω διαρκώς.
-
Και το δικό μου έκαψε συνολικά 400 ml στα 9.000 χλμ, αλλά απ' ό,τι βλέπω δεν έχει κάψει άλλο από τότε (13.000 χλμ τώρα). Η περίοδος ρονταρίσματος είναι η πιο ύποπτη τελικά.
Το ζήτημα είναι να μην καίει σημαντικές ποσότητες λαδιού ένα μοτέρ υπό κανονική χρήση. Αν το κάνει, υπάρχει πρόβλημα, ειδικά αν σε όμοια αμάξια με ίδια χρήση δεν καίγεται καθόλου. -
Ο χρήστης jap-power έγραψε:
έχω ενα γνωστο με polo το (προηγούμενο), έχει ενα λαμπάκι στο ταμπλό ήταν συνεχώς αναμμένο. Του είπαν στο συνεργείο πως φταίει η φτην (95αρα) βενζίνη και με 100 αρα δεν ανάβει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αισθητήρας είναι αυτός. έχει σχέση με τον 'λ' ίσως, δεν ξέρω.
off topic
αυτός ο fsi τελικά δεν έχω καταλαβει γιατί εινναι τόσο καινοτόμος και μας πασάρουν το golfακι 23 χιλιάρικα.
ούτε χαμηλή κατανάλωση έχει
ούτε παραπάνω άλογα βγάζει (τρόμαξε η VW το 2004 να δώσει 115 άλογα από 1.6 και να ξεκολλήσει απο τα 75 στα 1.4)
βενζίνη 100άρα σε δύσκολους καιρούς ζητάειγιατί fsi λοιπόν?
συγνωμη για το offtopic
- Eίναι οικονομικος (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
- Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus .
- Για την 100αρα συμφωνώ
Aξιοπιστος ειναι? Με αυτα που διαβαζουμε και ακουμε μαλλον στα πρωτα τεστ αξιοπιστιας θα φιγουραρει στις τελευταιες θεσεις...
Που ακριβώς γράφτηκε κάτι για προβλήματα αξιοπιστίας του FSI ?
-
Το έχω ξαναγράψει σήμερα και σε άλλο topic αν και λίγο άσχετο με ατο θέμα.
δε ξέρω για αξιοπιστία του μοτέρ αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αρχίσει να παραδίδει το πνεύμα σε πολλά Golf και η αντιπροσωπεία το γνωρίζει καλά.
Φίλος μου με 1600 Fsί και 6αρι σασμαν είχε την 'τύχη' εκτός του οτι δεν χορταίνει λάδι το μοτέρ του, να μείνει από σασμάν.
Τον είχαν από την αρχη του καλοκαιριού και του έλεγαν κάτι βλακείες ότι φταίει το ρελαντί του αυτοκίνήτου ενω ο θόρυβος ήταν από την μετάδοση γιατί μόλις πατούσες τον συμπλέκτη σταματούσε.
Με τα πολλά και με τα λίγα πριν από τρεις μέρες του άλλαξαν το σασμαν, τέρμα ο θόρυβος αλλά στα μάτια του πλέον το τρομερό και φοβερό Golf έχει χάσει κάτι από την αίγλη του.
Σαν προαλαβαίνω και σας λέω ότι ο άνθρωπος είναι πολύ ήρεμος οδηγός.
Στην αντιπροωπεία του είπαν ότι δεν ήταν ο πρώτος στην αρχή του πρότειναν να του το λύσουν για επισκευή, αλλά επειδή αντέδρασε και τους μίλησε για δικηγόρους και τα λοιπα του άλλαξαν όλο το σασμαν.Για να μην νομίζετε ότι λέω μπαρούφες μπορώ να σας δώσω όνομα και διεύθυνση.
Θέλω να πω με όλα αυτά ότι το 'τρομερό' και 'φοβερό' Golf είναι και αυτό ένα βιομηχανικό προϊόν σαν όλα τα άλλα με τα προβλήματα του και τις αστοχίες του. -
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Και το δικό μου έκαψε συνολικά 400 ml στα 9.000 χλμ, αλλά απ' ό,τι βλέπω δεν έχει κάψει άλλο από τότε (13.000 χλμ τώρα). Η περίοδος ρονταρίσματος είναι η πιο ύποπτη τελικά.
Το ζήτημα είναι να μην καίει σημαντικές ποσότητες λαδιού ένα μοτέρ υπό κανονική χρήση. Αν το κάνει, υπάρχει πρόβλημα, ειδικά αν σε όμοια αμάξια με ίδια χρήση δεν καίγεται καθόλου.Και εκεί είναι όλη η ουσία.Πράγματι δεν καίνε όλα τα Fsi λάδι.Στους σύγχρονους 16V κινητήρες ότι λάδι χάνεται, χάνεται από τ καπάκι του μοτέρ.Το ότι μερικά μοτέρ καίνε λάδι και άλλα όχι σημαίνει ότι υπάρχει μία παρτίδα μοτέρ με κάποια αστοχία στο καπάκι.Να δείτε που στο μέλλον το πρόβλημα θα εκλείψει και τότε να δούμε τοι θα λέει η VW.
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
- Eίναι οικονομικός (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
2. Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus . - Για την 100αρα συμφωνώ
Ποιά περιοδικά...;
ΣTO ΔYNAMOMETPO
Iδιαίτερο είναι το ενδιαφέρον που προκύπτει από τις δυναμομετρήσεις των τεσσάρων κινητήρων. Όπως φαίνεται και στα σχετικά διαγράμματα, τα Focus και Golf έχουν ξεκάθαρα το «επάνω χέρι», αφού στους κινητήριους τροχούς τους φτάνουν σχεδόν 107 και 105 ίπποι, αντίστοιχα. H νεότερη δυναμομέτρηση του κινητήρα του C4, ο οποίος εμφανίζεται ελαφρώς πιο ζωντανός από τις 4.400 σ.α.λ. και εξής, έδειξε στους κινητήριους τροχούς του γαλλικού μοντέλου σχεδόν 96 ίππους, γεγονός που, σε συνδυασμό με τις πιο κοντές σχέσεις και το ελάχιστα πιο ελαφρύ του αμάξωμα, δικαιολογεί την ισορροπία δυνάμεων στον τομέα των επιδόσεων, σε σχέση με τα Golf και Focus. Mε σχεδόν 86 ίππους στους εμπρός τροχούς, το Astra μοιραία μένει στην τελευταία θέση της συγκεκριμένης άτυπης κατάταξης, στοιχείο που αντικατοπτρίζεται εμφανώς και στους πίνακες επιδόσεων.Δηλ μου λες ότι έχει 20 ίππους απώλειες...;
Σαν το μύθο του Focus II που το δυναμομετρήσανε 130 άλογα αλλά 0-100 είχε 11'... - Eίναι οικονομικός (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
-
Δηλαδή το Focus με 1300 περίπου κιλά και με τα άλογα που αναφέρεις πόσο έπρεπε να κάνει στα 0-100 ? Η 147 με 100 κιλά λιγότερα και παπαπλήσια σχεδόν ιπποδύναμη κάνει 10.5 . Εκτός αν μας παραμυθιάζουν όλοι σχετικά με τις μετρήσεις ιπποδύναμης.
Πάντως ακόμα και με τα δικα σου στοιχεία τα Focus , Golf είναι από τα πιο δυνατά στη κατηγορία αυτή. -
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Δηλαδή το Focus με 1300 περίπου κιλά και με τα άλογα που αναφέρεις πόσο έπρεπε να κάνει στα 0-100 ? Η 147 με 100 κιλά λιγότερα και παπαπλήσια σχεδόν ιπποδύναμη κάνει 10.5 . Εκτός αν μας παραμυθιάζουν όλοι σχετικά με τις μετρήσεις ιπποδύναμης.
Πάντως ακόμα και με τα δικα σου στοιχεία τα Focus , Golf είναι από τα πιο δυνατά στη κατηγορία αυτή.Δεν αντιλέγω στο πιο «δυνατά» αλλά όχι 125 και 130 άλογα!
Θα έβγαζε 130hp το focus II και δεν θα το διαφήμιζε η Ford ανηλεώς...;;...τι λες...; -
ΑΝ το 1.6 fsi golf η a3 είναι απο τα πιο δυνατά στην κατηγορία τους τότε πρέπει να ζυγίζουν πάνω απο 1.5 τόνο γιατι δεν πάνε βήμα...(οδήγησα ενα a3)..
τι να μας πει και η corrola μετα..
-
Ο χρήστης face έγραψε:
ΑΝ το 1.6 fsi golf η a3 είναι απο τα πιο δυνατά στην κατηγορία τους τότε πρέπει να ζυγίζουν πάνω απο 1.5 τόνο γιατι δεν πάνε βήμα...(οδήγησα ενα a3)..τι να μας πει και η corrola μετα..
...είπαμε πιο δυνατά όχι πιο γρήγορα!
-
Για μένα είναι μεγάλη μπαρούφα το ότι οι κινητήρες βγάζουν περισσότερα άλογα από όσα δηλώνει ο κατασκευαστής και όποιος τα πιστεύει είτε αγαπάει πολύ την συγκεκριμένη φίρμα έιτε είναι αφελής.
125 άλογα ο Fsi και 130 άλογα το focus
Τόσο χαζοί είναι που δεν το διαφημίζουν!!
Μη μου πείτε για φορολογία στη Γερμανία. Ο υπόλοιπος πλανήτης δεν νομίζω ότι είναι έτσι
-
Επιβεβαιώνω την μέτρηση 96 αλόγων στον τροχό του XSARA 1.6 16V και κατ επέκταση του C4
μετά από 15 μετρήσεις ιπποδύναμης με GTECH έχω από 87 έως 92 άλογα... έχουμε λοιπον...
87+9,2(αεροδυναμικές απώλειες στα 90km/h) = 96
92+9,2=101Το αμάξι φοράει μόνο φιλτράκι K&N και τελικό SUPERSPRINT.
Ένα τελίως μαμά που μετρήσαμε, βγάζει 2-3 άλογα παρακάτω είτε λόγω περισσότερων χιλιομέτρων είτε λόγω του χάρτινου φίλτρου.
Άρα είναι όντως κάπου εκεί και το C4..
Η διαφορά των 5 αλόγων προκύπτει από συνθήκες μέτρησης και κυρίως θερμοκρασία.......... το καλοκαίρι με 33 βαθμούς είναι τα 87 ενώ τον χειμώνα με 5-10 βαθμούς έχω δεί και 94!!!!Ας μετρήσει κάποιος ένα 1.6 FSi να δούμε τι γίνεται.
-
Ο χρήστης thvarveris έγραψε:
Θέλω να πω με όλα αυτά ότι το 'τρομερό' και 'φοβερό' Golf είναι και αυτό ένα βιομηχανικό προϊόν σαν όλα τα άλλα με τα προβλήματα του και τις αστοχίες του.
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
έχω ενα γνωστο με polo το (προηγούμενο), έχει ενα λαμπάκι στο ταμπλό ήταν συνεχώς αναμμένο. Του είπαν στο συνεργείο πως φταίει η φτην (95αρα) βενζίνη και με 100 αρα δεν ανάβει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αισθητήρας είναι αυτός. έχει σχέση με τον 'λ' ίσως, δεν ξέρω.
off topic
αυτός ο fsi τελικά δεν έχω καταλαβει γιατί εινναι τόσο καινοτόμος και μας πασάρουν το golfακι 23 χιλιάρικα.
ούτε χαμηλή κατανάλωση έχει
ούτε παραπάνω άλογα βγάζει (τρόμαξε η VW το 2004 να δώσει 115 άλογα από 1.6 και να ξεκολλήσει απο τα 75 στα 1.4)
βενζίνη 100άρα σε δύσκολους καιρούς ζητάειγιατί fsi λοιπόν?
συγνωμη για το offtopic
- Eίναι οικονομικος (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
- Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus .
- Για την 100αρα συμφωνώ
Aξιοπιστος ειναι? Με αυτα που διαβαζουμε και ακουμε μαλλον στα πρωτα τεστ αξιοπιστιας θα φιγουραρει στις τελευταιες θεσεις...
Που ακριβώς γράφτηκε κάτι για προβλήματα αξιοπιστίας του FSI ?
Θα φανει στο μελλον ,μεσα απο τα τεστ της TUV,ADAC και της JD POWER
Λαμπάκι βλάβης σε Golf 1.6 FSI