Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Λαμπάκι βλάβης σε Golf 1.6 FSI
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Λαμπάκι βλάβης σε Golf 1.6 FSI
    • 1
    • 2
    • 3
    • 2 / 3
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    19
    41
    922
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • X
      xsara16v last edited by

      Ο χρήστης jap-power έγραψε:

      έχω ενα γνωστο με polo το (προηγούμενο), έχει ενα λαμπάκι στο ταμπλό ήταν συνεχώς αναμμένο. Του είπαν στο συνεργείο πως φταίει η φτην (95αρα) βενζίνη και με 100 αρα δεν ανάβει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αισθητήρας είναι αυτός. έχει σχέση με τον 'λ' ίσως, δεν ξέρω.

      off topic

      αυτός ο fsi τελικά δεν έχω καταλαβει γιατί εινναι τόσο καινοτόμος και μας πασάρουν το golfακι 23 χιλιάρικα.

      ούτε χαμηλή κατανάλωση έχει
      ούτε παραπάνω άλογα βγάζει (τρόμαξε η VW το 2004 να δώσει 115 άλογα από 1.6 και να ξεκολλήσει απο τα 75 στα 1.4)
      βενζίνη 100άρα σε δύσκολους καιρούς ζητάει

      γιατί fsi λοιπόν?

      συγνωμη για το offtopic

      1. Eίναι οικονομικος (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
      2. Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus .
      3. Για την 100αρα συμφωνώ

      Aξιοπιστος ειναι? Με αυτα που διαβαζουμε και ακουμε μαλλον στα πρωτα τεστ αξιοπιστιας θα φιγουραρει στις τελευταιες θεσεις...

      Έχοντας οδηγήσει το 1.6 FSi με εξατάχυτο μάλιστα κιβώτιο , οι μετρήσεις των περιοδικών με τα 125 άλογα με κάνουν να σκάω από τα γέλια.

      1 Reply Last reply Reply Quote 2
      • Y
        yani last edited by

        Το πήγα, και βρήκαν οτι είναι αισθητήρας αζώτου.......

        Θα αλλαχτεί στα πλαίσια της εγγύησης (ευτυχώς), και βλέπουμε.....

        Ο χρήστης xsara16v έγραψε:
        Έχοντας οδηγήσει το 1.6 FSi με εξατάχυτο μάλιστα κιβώτιο , οι μετρήσεις των περιοδικών με τα 125 άλογα με κάνουν να σκάω από τα γέλια.

        θα συμφωνήσω ΑΠΟΛΥΤΑ μαζί σου, γιατί έχουμε το ίδιο αμάξι.....

        Α....και να μην ξεχάσω......

        Απ'οτι είπε ο αρχιμηχανικός της VW, 'ο FSI είναι ΣΧΕΔΙΑΖΜΕΝΟΣ να καίει λάδια και έτσι αυξάνεται η ζωή του...'

        Οτι άλλο και να πω εγώ, είναι περιττό........

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • M
          manosk last edited by

          Ο Ikar που δεν του καίει 'ούτε σταγόνα' θα πρέπει να ετοιμάζει τα κόλυβα λοιπόν.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • L
            lkar last edited by

            Ο χρήστης manosk έγραψε:
            Ο Ikar που δεν του καίει 'ούτε σταγόνα' θα πρέπει να ετοιμάζει τα κόλυβα λοιπόν.

            αν ήταν ν'ακούω κάθε μηχανικό

            είπαμε, εγώ το σκίζω και δεν καίει λάδι

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              manosk last edited by

              'ο FSI είναι ΣΧΕΔΙΑΖΜΕΝΟΣ να καίει λάδια και έτσι αυξάνεται η ζωή του...'
              είπε ο εκπρόσωπος του εργοστασίου εν ημεδαπή.

              Ξεκίνα το κάψιμο για να παρατείνεις τη ζωή του κινητήρα. Στην ανάγκη βάλε μια φουφού κάτω από το κάρτερ, ρίξε μέσα κανένα γαύρο, κάνε κάτι τέλος πάντων!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • F
                funkyreverend last edited by

                Ένα καντηλάκι πάνω από τη μηχανή σε μια ολονυχτία...θα κάψει λίγο λαδάκι βρε! Είναι σχεδιασμένο να καίει λάδι για να αυξάνεται η μακροζωία του!

                Που να κάψει το λαδάκι από το καντήλι του εργοστασίου!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • X
                  xsara16v last edited by

                  Όλα τα μοτέρ μπορεί να κάψουν λίγο λάδι σε ακραίες συνθήκες και ανελέητο ξέσκισμα ...... το θέμα είναι πόσο θα κάψουν.

                  Το δικό μου μοτέρ έκαψε περίπου περίπου 1/2 λίτρο στις πρώτες 10.000 χιλιόμετρα αλλά στις υπόλοιπες αλλαγές που έκανα (20.000, 30.000) δεν έκαψε καθόλου.....παρά το συνεχές δούλεμα σε υψηλές στροφές που του κάνω διαρκώς.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    manosk last edited by

                    Και το δικό μου έκαψε συνολικά 400 ml στα 9.000 χλμ, αλλά απ' ό,τι βλέπω δεν έχει κάψει άλλο από τότε (13.000 χλμ τώρα). Η περίοδος ρονταρίσματος είναι η πιο ύποπτη τελικά.
                    Το ζήτημα είναι να μην καίει σημαντικές ποσότητες λαδιού ένα μοτέρ υπό κανονική χρήση. Αν το κάνει, υπάρχει πρόβλημα, ειδικά αν σε όμοια αμάξια με ίδια χρήση δεν καίγεται καθόλου.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • T
                      trelovet last edited by

                      Ο χρήστης jap-power έγραψε:

                      έχω ενα γνωστο με polo το (προηγούμενο), έχει ενα λαμπάκι στο ταμπλό ήταν συνεχώς αναμμένο. Του είπαν στο συνεργείο πως φταίει η φτην (95αρα) βενζίνη και με 100 αρα δεν ανάβει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αισθητήρας είναι αυτός. έχει σχέση με τον 'λ' ίσως, δεν ξέρω.

                      off topic

                      αυτός ο fsi τελικά δεν έχω καταλαβει γιατί εινναι τόσο καινοτόμος και μας πασάρουν το golfακι 23 χιλιάρικα.

                      ούτε χαμηλή κατανάλωση έχει
                      ούτε παραπάνω άλογα βγάζει (τρόμαξε η VW το 2004 να δώσει 115 άλογα από 1.6 και να ξεκολλήσει απο τα 75 στα 1.4)
                      βενζίνη 100άρα σε δύσκολους καιρούς ζητάει

                      γιατί fsi λοιπόν?

                      συγνωμη για το offtopic

                      1. Eίναι οικονομικος (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
                      2. Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus .
                      3. Για την 100αρα συμφωνώ

                      Aξιοπιστος ειναι? Με αυτα που διαβαζουμε και ακουμε μαλλον στα πρωτα τεστ αξιοπιστιας θα φιγουραρει στις τελευταιες θεσεις...

                      Που ακριβώς γράφτηκε κάτι για προβλήματα αξιοπιστίας του FSI ?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • T
                        thvarveris last edited by

                        Το έχω ξαναγράψει σήμερα και σε άλλο topic αν και λίγο άσχετο με ατο θέμα.
                        δε ξέρω για αξιοπιστία του μοτέρ αλλά το κιβώτιο ταχυτήτων έχει αρχίσει να παραδίδει το πνεύμα σε πολλά Golf και η αντιπροσωπεία το γνωρίζει καλά.
                        Φίλος μου με 1600 Fsί και 6αρι σασμαν είχε την 'τύχη' εκτός του οτι δεν χορταίνει λάδι το μοτέρ του, να μείνει από σασμάν.
                        Τον είχαν από την αρχη του καλοκαιριού και του έλεγαν κάτι βλακείες ότι φταίει το ρελαντί του αυτοκίνήτου ενω ο θόρυβος ήταν από την μετάδοση γιατί μόλις πατούσες τον συμπλέκτη σταματούσε.
                        Με τα πολλά και με τα λίγα πριν από τρεις μέρες του άλλαξαν το σασμαν, τέρμα ο θόρυβος αλλά στα μάτια του πλέον το τρομερό και φοβερό Golf έχει χάσει κάτι από την αίγλη του.
                        Σαν προαλαβαίνω και σας λέω ότι ο άνθρωπος είναι πολύ ήρεμος οδηγός.
                        Στην αντιπροωπεία του είπαν ότι δεν ήταν ο πρώτος στην αρχή του πρότειναν να του το λύσουν για επισκευή, αλλά επειδή αντέδρασε και τους μίλησε για δικηγόρους και τα λοιπα του άλλαξαν όλο το σασμαν.

                        Για να μην νομίζετε ότι λέω μπαρούφες μπορώ να σας δώσω όνομα και διεύθυνση.
                        Θέλω να πω με όλα αυτά ότι το 'τρομερό' και 'φοβερό' Golf είναι και αυτό ένα βιομηχανικό προϊόν σαν όλα τα άλλα με τα προβλήματα του και τις αστοχίες του.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                        • T
                          thvarveris last edited by

                          Ο χρήστης manosk έγραψε:
                          Και το δικό μου έκαψε συνολικά 400 ml στα 9.000 χλμ, αλλά απ' ό,τι βλέπω δεν έχει κάψει άλλο από τότε (13.000 χλμ τώρα). Η περίοδος ρονταρίσματος είναι η πιο ύποπτη τελικά.
                          Το ζήτημα είναι να μην καίει σημαντικές ποσότητες λαδιού ένα μοτέρ υπό κανονική χρήση. Αν το κάνει, υπάρχει πρόβλημα, ειδικά αν σε όμοια αμάξια με ίδια χρήση δεν καίγεται καθόλου.

                          Και εκεί είναι όλη η ουσία.Πράγματι δεν καίνε όλα τα Fsi λάδι.Στους σύγχρονους 16V κινητήρες ότι λάδι χάνεται, χάνεται από τ καπάκι του μοτέρ.Το ότι μερικά μοτέρ καίνε λάδι και άλλα όχι σημαίνει ότι υπάρχει μία παρτίδα μοτέρ με κάποια αστοχία στο καπάκι.Να δείτε που στο μέλλον το πρόβλημα θα εκλείψει και τότε να δούμε τοι θα λέει η VW.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • elteo
                            elteo last edited by

                            Ο χρήστης trelovet έγραψε:

                            1. Eίναι οικονομικός (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
                              2. Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus .
                            2. Για την 100αρα συμφωνώ

                            Ποιά περιοδικά...;

                            τεύχος 412 - Ιανουάριος 2005

                            ΣTO ΔYNAMOMETPO
                            Iδιαίτερο είναι το ενδιαφέρον που προκύπτει από τις δυναμομετρήσεις των τεσσάρων κινητήρων. Όπως φαίνεται και στα σχετικά διαγράμματα, τα Focus και Golf έχουν ξεκάθαρα το «επάνω χέρι», αφού στους κινητήριους τροχούς τους φτάνουν σχεδόν 107 και 105 ίπποι, αντίστοιχα. H νεότερη δυναμομέτρηση του κινητήρα του C4, ο οποίος εμφανίζεται ελαφρώς πιο ζωντανός από τις 4.400 σ.α.λ. και εξής, έδειξε στους κινητήριους τροχούς του γαλλικού μοντέλου σχεδόν 96 ίππους, γεγονός που, σε συνδυασμό με τις πιο κοντές σχέσεις και το ελάχιστα πιο ελαφρύ του αμάξωμα, δικαιολογεί την ισορροπία δυνάμεων στον τομέα των επιδόσεων, σε σχέση με τα Golf και Focus. Mε σχεδόν 86 ίππους στους εμπρός τροχούς, το Astra μοιραία μένει στην τελευταία θέση της συγκεκριμένης άτυπης κατάταξης, στοιχείο που αντικατοπτρίζεται εμφανώς και στους πίνακες επιδόσεων.

                            Δηλ μου λες ότι έχει 20 ίππους απώλειες...;
                            Σαν το μύθο του Focus II που το δυναμομετρήσανε 130 άλογα αλλά 0-100 είχε 11'...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              trelovet last edited by

                              Δηλαδή το Focus με 1300 περίπου κιλά και με τα άλογα που αναφέρεις πόσο έπρεπε να κάνει στα 0-100 ? Η 147 με 100 κιλά λιγότερα και παπαπλήσια σχεδόν ιπποδύναμη κάνει 10.5 . Εκτός αν μας παραμυθιάζουν όλοι σχετικά με τις μετρήσεις ιπποδύναμης.
                              Πάντως ακόμα και με τα δικα σου στοιχεία τα Focus , Golf είναι από τα πιο δυνατά στη κατηγορία αυτή.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 2
                              • elteo
                                elteo last edited by

                                Ο χρήστης trelovet έγραψε:
                                Δηλαδή το Focus με 1300 περίπου κιλά και με τα άλογα που αναφέρεις πόσο έπρεπε να κάνει στα 0-100 ? Η 147 με 100 κιλά λιγότερα και παπαπλήσια σχεδόν ιπποδύναμη κάνει 10.5 . Εκτός αν μας παραμυθιάζουν όλοι σχετικά με τις μετρήσεις ιπποδύναμης.
                                Πάντως ακόμα και με τα δικα σου στοιχεία τα Focus , Golf είναι από τα πιο δυνατά στη κατηγορία αυτή.

                                Δεν αντιλέγω στο πιο «δυνατά» αλλά όχι 125 και 130 άλογα!
                                Θα έβγαζε 130hp το focus II και δεν θα το διαφήμιζε η Ford ανηλεώς...;;...τι λες...;

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • F
                                  face last edited by

                                  ΑΝ το 1.6 fsi golf η a3 είναι απο τα πιο δυνατά στην κατηγορία τους τότε πρέπει να ζυγίζουν πάνω απο 1.5 τόνο γιατι δεν πάνε βήμα...(οδήγησα ενα a3)..

                                  τι να μας πει και η corrola μετα..

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • elteo
                                    elteo last edited by

                                    Ο χρήστης face έγραψε:
                                    ΑΝ το 1.6 fsi golf η a3 είναι απο τα πιο δυνατά στην κατηγορία τους τότε πρέπει να ζυγίζουν πάνω απο 1.5 τόνο γιατι δεν πάνε βήμα...(οδήγησα ενα a3)..

                                    τι να μας πει και η corrola μετα..

                                    ...είπαμε πιο δυνατά όχι πιο γρήγορα!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • B
                                      babbis last edited by

                                      Για μένα είναι μεγάλη μπαρούφα το ότι οι κινητήρες βγάζουν περισσότερα άλογα από όσα δηλώνει ο κατασκευαστής και όποιος τα πιστεύει είτε αγαπάει πολύ την συγκεκριμένη φίρμα έιτε είναι αφελής.

                                      125 άλογα ο Fsi και 130 άλογα το focus

                                      Τόσο χαζοί είναι που δεν το διαφημίζουν!!

                                      Μη μου πείτε για φορολογία στη Γερμανία. Ο υπόλοιπος πλανήτης δεν νομίζω ότι είναι έτσι

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • X
                                        xsara16v last edited by

                                        Επιβεβαιώνω την μέτρηση 96 αλόγων στον τροχό του XSARA 1.6 16V και κατ επέκταση του C4

                                        μετά από 15 μετρήσεις ιπποδύναμης με GTECH έχω από 87 έως 92 άλογα... έχουμε λοιπον...

                                        87+9,2(αεροδυναμικές απώλειες στα 90km/h) = 96
                                        92+9,2=101

                                        Το αμάξι φοράει μόνο φιλτράκι K&N και τελικό SUPERSPRINT.
                                        Ένα τελίως μαμά που μετρήσαμε, βγάζει 2-3 άλογα παρακάτω είτε λόγω περισσότερων χιλιομέτρων είτε λόγω του χάρτινου φίλτρου.
                                        Άρα είναι όντως κάπου εκεί και το C4..
                                        Η διαφορά των 5 αλόγων προκύπτει από συνθήκες μέτρησης και κυρίως θερμοκρασία.......... το καλοκαίρι με 33 βαθμούς είναι τα 87 ενώ τον χειμώνα με 5-10 βαθμούς έχω δεί και 94!!!!

                                        Ας μετρήσει κάποιος ένα 1.6 FSi να δούμε τι γίνεται.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                        • L
                                          lotusnick last edited by

                                          Ο χρήστης thvarveris έγραψε:

                                          Θέλω να πω με όλα αυτά ότι το 'τρομερό' και 'φοβερό' Golf είναι και αυτό ένα βιομηχανικό προϊόν σαν όλα τα άλλα με τα προβλήματα του και τις αστοχίες του.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            jap-power last edited by

                                            Ο χρήστης trelovet έγραψε:

                                            έχω ενα γνωστο με polo το (προηγούμενο), έχει ενα λαμπάκι στο ταμπλό ήταν συνεχώς αναμμένο. Του είπαν στο συνεργείο πως φταίει η φτην (95αρα) βενζίνη και με 100 αρα δεν ανάβει. Δεν μπορώ να καταλάβω τι είδους αισθητήρας είναι αυτός. έχει σχέση με τον 'λ' ίσως, δεν ξέρω.

                                            off topic

                                            αυτός ο fsi τελικά δεν έχω καταλαβει γιατί εινναι τόσο καινοτόμος και μας πασάρουν το golfακι 23 χιλιάρικα.

                                            ούτε χαμηλή κατανάλωση έχει
                                            ούτε παραπάνω άλογα βγάζει (τρόμαξε η VW το 2004 να δώσει 115 άλογα από 1.6 και να ξεκολλήσει απο τα 75 στα 1.4)
                                            βενζίνη 100άρα σε δύσκολους καιρούς ζητάει

                                            γιατί fsi λοιπόν?

                                            συγνωμη για το offtopic

                                            1. Eίναι οικονομικος (περίπου 8 λιτ/100χλμ με σβέλτο οδήγημα)
                                            2. Είναι δυνατός (125 ΗΡ στον στρόφαλο μετρημένο από αρκετά περιοδικά ), ο 2ος πιό δυνατός στα 1600 μετά από το Focus .
                                            3. Για την 100αρα συμφωνώ

                                            Aξιοπιστος ειναι? Με αυτα που διαβαζουμε και ακουμε μαλλον στα πρωτα τεστ αξιοπιστιας θα φιγουραρει στις τελευταιες θεσεις...

                                            Που ακριβώς γράφτηκε κάτι για προβλήματα αξιοπιστίας του FSI ?

                                            Θα φανει στο μελλον ,μεσα απο τα τεστ της TUV,ADAC και της JD POWER

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 2 / 3
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr