-
Ο χρήστης nasos79 έγραψε:
Αν μεινουμε με Aegean και λοιπες εκει θα δειτε την γλυκα... εκεινοι κανουνε BUSINESS και δεν τους καιγεται καρφακι το αν τα νησια θα μεινουνε ακαλυπτα... η αν οι ταρριφες θα ειναι πανακριβες... Δεν λεω πως η Aegean η και λοιπες ειναι κακες... αλλα αγαθοεργιες δεν κανουνε. Ακουω απο σημερα το πρωι να βγαινουν ανθρωποι στο ραδιοφωνο απο ακριτικες περιοχες οι οποιοι λενε πως αν κλεισει η Ολυμπιακη θα σβησουνε απο τον χαρτη... Εαν αυτο δεν σας λεει κατι... εμενα μου λεει πολλα...
Απ' το να πληρώνουμε ολόκληρη εταιρία, καλύτερα να επιχορηγεί το κράτος συμφωνίες με τις ιδιωτικές για τις άγονες γραμμές. Το ίδιο δεν κάνει και με τις ακτοπλοϊκές νομίζω;
Νασο,
μην προτεινεις τετοιες απλες και λογικες λυσεις διοτι στην Ελλαδα θα σε πουν δεξιο, καπιταλιστή , καταστροφεα του Εθνικου πλουτου,και αρνητικο απεναντι στην κοινωνικη πολιτικη του κρατους. -
Ο χρήστης greo έγραψε:
droemmen τι ειναι αυτο που κρατας σαν επτασφραγιστο μυστικο στην 9ωρη αναμονη στη Ν.Υορκη; Να δουμε κι εμεις ποσο εφταιγε η ΟΑ και τι εκαναν οι υπαλληλοι της;Έχω ήδη απαντήσει ότι είχε πρόβλημα το αεροπλάνο, τι πρόβλημα μην ρωτάς, κανένας δεν μας ενημέρωσε.
Μας άφησαν να περιμένουμε χωρίς ενημέρωση 3 ώρες μέσα στο αεροπλάνο και τελικά όταν αποφάσισαν ότι θα καθυστερήσουν(!) μας έβγαλαν έξω. Με τον όρο (!!) να μην απομακρυνθούμε διότι ανα πάσα στιγμή θα αναχωρούσαν...
Άλλωστε ήδη έχω πει ότι το πρόβλημα του αεροπλάνου είναι δεκτό (και ανεκτό), αλλά αυτή η αντιμετώπιση ήταν απόλυτα άθλια. -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
ΥΣ, φιλε greo γιατι λες οτι σε κρινουμε με βαση την δουλεια σου , πες μας και εμας που δουλευεις.....
To γραφει κατω απο την προσφατη φωτογραφια μου αριστερα
Ρωτησα για το επαγγελμα σου γιατι ημουν σχεδον σιγουρος απο τον τροπο που αντιμετωπιζεις τις καταστασεις.
Καλως ή κακως ομως η οικονομια ειναι μεσον και οχι αυτοσκοπος μιας κοινωνιας, της οποιας οι πολιτες ΔΕΝ ειναι νουμερα σε καποιους δεικτες, αλλα πραγματικοι ανθρωποι με αναγκες πολυ πιο ποικιλες απο την οποια ευμαρεια της τσεπης τους. Πολυ περισσοτερο οταν ο δρομος που τους εχει επιβληθει ειναι (το λιγοτερο) αμφιλεγομενος. Εσυ μπορει να θεωρεις καλυτερη διαχειριση να πετας φτηνα με το αεροπλανο, εγω να θεωρω καλυτερη διαχειριση να δημιουργηθουν 10.000 θεσεις εργασιας. Eσυ μπορει να θεωρεις οτι ειναι καλυτερο ο εργαζομενος των 8.000 ευρω ετησιως να επιβαρυνθει 300ευρω το χρονο ωστε ο αντιστοιχος των 40.000 ευρω ετησιως να γλιτωσει 5 ευρω απο φορους λογω μη επιδοτησης των αστικων, εγω παλι οχι.Quiz: Ποια θεωρουνται τα πιο 'σπαταλα' κρατη συμφωνα με το σχετικο δεικτη που βαρεθηκαμε να διαβαζουμε; Με κακη διαχειριση κλπ;
-
Πάντως και εγώ από συγγενικό μου πρόσωπο, συνταξιούχο της Ολυμπιακής έχω ακούσει ιστορίες απείρου κάλους, κακοδιαχείρισης της εταιρείας. Κυρίως περιπτώσεις όπου αεροπλάνα ταξίδευαν άδεια για να εκτελέσουν ένα δρομολόγιο απλά γιατί δεν υπήρχε κανένας προγραμματισμός!
Επίσης οι μισθοί και τα προνόμια των εργαζομένων, τουλάχιστον στο πτητικό σκέλος είναι απλά εκτός τόπου και χρόνου.
Όταν δε ακούω και τους συνδικαλιστές να λένε 'κάποιες κοινωνικές ομάδες έχουν κατοχυρώσει μεγαλύτερα δικαιώματα από κάποιες άλλες' ... μπαίνει και το κερασάκι στην τούρτα. -
Ο χρήστης GFON έγραψε:
Αν μεινουμε με Aegean και λοιπες εκει θα δειτε την γλυκα... εκεινοι κανουνε BUSINESS και δεν τους καιγεται καρφακι το αν τα νησια θα μεινουνε ακαλυπτα... η αν οι ταρριφες θα ειναι πανακριβες... Δεν λεω πως η Aegean η και λοιπες ειναι κακες... αλλα αγαθοεργιες δεν κανουνε. Ακουω απο σημερα το πρωι να βγαινουν ανθρωποι στο ραδιοφωνο απο ακριτικες περιοχες οι οποιοι λενε πως αν κλεισει η Ολυμπιακη θα σβησουνε απο τον χαρτη... Εαν αυτο δεν σας λεει κατι... εμενα μου λεει πολλα...
Απ' το να πληρώνουμε ολόκληρη εταιρία, καλύτερα να επιχορηγεί το κράτος συμφωνίες με τις ιδιωτικές για τις άγονες γραμμές. Το ίδιο δεν κάνει και με τις ακτοπλοϊκές νομίζω;
Νασο,
μην προτεινεις τετοιες απλες και λογικες λυσεις διοτι στην Ελλαδα θα σε πουν δεξιο, καπιταλιστή , καταστροφεα του Εθνικου πλουτου,και αρνητικο απεναντι στην κοινωνικη πολιτικη του κρατους.Παίδες συγνώμη, έχετε ποτέ αποπειραθεί να πάτε στην Ανάφη με το [ασυντήρητο επί χρόνια] Ρομίλντα ή σε κάποιο άλλο νησί της άγονης γραμμής με τα επιπλέοντα ερείπια του επιδοτούμενου κ. Αγούδημου και των λοιπών καλών συναδέλφων του; Να δείτε το θαυμαστό σύστημα της επιδότησης ιδιωτών;
Ή πάτε μόνο Μύκονο - Σαντορίνη με τα Blue Star (τα οποία ούτε καταδέχονται ούτε ανάγκη έχουν την επιδότηση για να πάνε να τσακιστούνε στα κατ' όνομα 'λιμάνια' των νησιών της άγονης γραμμής).
Όπως και κανείς ιδιώτης δεν θα ήθελε να ρισκάρει τα αεροπλάνα του σε 'αεροδρόμια' σαν της Σάμου π.χ., όπου μόνον πραγματικοί αεροπόροι μπορούν συν Θεώ να προσγειωθούν, όχι χειριστές ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Και οι πρώτοι είναι πια πολύ λίγοι δυστυχώς, ιδίως σε μη 'εθνικούς αερομεταφορείς'
-
Τι λες ρε Coyot; Το εγχειριδιο του καλου γιάπη δεν τα λεει αυτα!
Ο ιδιωτης επιχειρηματιας, κοιμαται και ξυπναει με μοναδικο του μελημα να εχουν οι πελατες το χαμογελο στα χειλη. Ετσι δε και παει καλα η δουλεια του και εμφανισει κερδη η εταιρεια το πρωτο του μελημα ειναι να αγορασει καινουργια πλοια-αεροπλανα και ταυτοχρονα να ανοιξει νεες θεσεις εργασιας. Ζήτω! -
Η Ολυμπιακή δε πρέπει να παίρνει 'επιδοτήσεις' διότι νοθεύεται ο ανταγωνισμός.
Ο 'ανταγωνισμός' ως γνωστόν 'θεραπεύει πάσαν νόσον και πάσαν μαλακίαν'.
Ενδιαφέρον θα είχε, να μας έλεγαν τη γνώμη τους περί ανταγωνισμού, οι φουκαράδες που καρφώθηκαν στο Γραμματικό.
-
Ο ρολος του κρατους ειναι ελεγκτικος, δεν ειναι επιχειρηματικος , οπου κανει τον επιχειρηματια τα κανει πουτανα.
Αν επικεντρωθει σε αυτο το ρολο , θα αντιμετωπιση περιπτωσεις τυπου 'Δημητρουλα'.Εξαλλου το κρατος οριζει τους κανονες του παιχνιδιου.
-
Εντάξει αυτό είναι το θεωρητικό πλαίσιο, που έχουν για μπούσουλα όλοι σήμερα.
Όπου όμως το κράτος 'αποσύρεται', τους παίρνει ο διάολος.
Τα τελευταία γεγονότα, στην Αμερική το επιβεβαιώνουν περίτρανα.
Εγώ δε θυμάμαι κανένα κράτος, να μας τάισε τρελες αγελάδες, για να μας σκοτώσει προκειμένου να κονομήσει ούτε να μας θαλασσόπνιξε , επίσης για να κονομήσει.
Αυτοί που ομνύουν στο όλο και λιγότερο κράτος, εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα, που είναι σε πλήρη αντίθεση με τα δικά μου.
Εγώ είμαι μισθωτός των 1280 -
Εγω πιστευω οτι οι περισσοτεροι δεν διαφωνουν με τον κοινωνικο ρολο των κρατικων εταιριων, ουτε και ειναι διατεθιμενοι να παραδωσουν τα παντα στους κακους καπιταλιστες. Και συνηθως τα προηγμενα κρατη, στα οποια και εμεις ανηκουμε, βρισκουν τις ισορροπιες. Οι οικονομικη και πολιτικη συγκυρια γερνει την πλαστιγγα ποτε προς το μοντελο Θατσερ ποτε προς το κοινωνικο κρατος και οταν καποιος το παρατραβαει η κοινωνια αντιδρα και η ισορροπια αποκαθισταται. Πιστευω οι περισσοτεροι να συμφωνουμε στα παραπανω (μιλωντας παντα για ευρωπαϊκες δυτικου τυπου κοινωνιες).
Στην περιπτωση της Ολυμπιακης, εχω τη γνωμη οτι το πραγμα παρατραβηξε. Ειχαμε δηλαδη μια ΑΚΡΑΙΑ περιπτωση κακοδιαχειρισης, με τρομερο κοστος και συνυπευθυνους τους εργαζομενους. Γιαυτο το λογο υπαρχει και στην κοινη γνωμη παγιωμενη η αποψη οτι η εταιρια ειναι για φουντο και ολοι οι εργαζομενοι χαραμοφαηδες (που, οπως καθε γενικευση, ειναι λανθασμενη σε ενα βαθμο).
Ειναι βεβαιο οτι και σε αλλους τομεις (υγεια, εκπαιδευση, διοικηση) του δημοσιου τομεα γινονται και σπαταλες και κακη εκμεταλλευση των διαθεσιμων πορων. Γιατι εκει δεν αντιδρουμε ετσι; Γιατι τηρουνται καποια ορια. Η Ολυμπιακη εκτιμω οτι ηταν προκλητικα και για μεγαλο χρονικο διαστημα εκτος της ελληνικης πραγματικοτητας (χαμηλα στην παραγωγικοτητα, υψηλα στα προνομια). Και αυτο το πληρωνει, τοσο η εταιρια οσο και οι εργαζομενοι.
Στις παρουσες συνθηκες, εξακολουθω να προτιμω το νυστερι χωρις αναισθητικο και ας μην εχω 'εθνικο' αερομεταφορεα. Ειναι μια αρχη, για να καταλαβουμε τι παιζεται στον υπολοιπο κοσμο και στην υπολοιπη χωρα. Τα δυο παραλληλα συμπαντα της ελληνικης κοινωνιας και οικονομιας (ιδιωτικος και δημοσιος τομεας) πρεπει καποτε να συναντηθουν στο μεσο. -
[quote='TRAVELLER']Εντάξει αυτό είναι το θεωρητικό πλαίσιο, που έχουν για μπούσουλα όλοι σήμερα.
Όπου όμως το κράτος 'αποσύρεται', τους παίρνει ο διάολος.
Τα τελευταία γεγονότα, στην Αμερική το επιβεβαιώνουν περίτρανα.
Εγώ δε θυμάμαι κανένα κράτος, να μας τάισε τρελες αγελάδες, για να μας σκοτώσει προκειμένου να κονομήσει ούτε να μας θαλασσόπνιξε , επίσης για να κονομήσει.
Αυτοί που ομνύουν στο όλο και λιγότερο κράτος, εξυπηρετούν τα δικά τους συμφέροντα, που είναι σε πλήρη αντίθεση με τα δικά μου.
Εγώ είμαι μισθωτός των 1280 -
Η θεωρία λεει οτι αν εξαφανιστει το κράτος από την αγορά θα είναι όλα ωραία.Ομως η θεωρία αυτη ποτε εφαρμόστηκε πλήρως;Ισως και ποτε.
Στην πραξη το κράτος επεμβαινει πχ στο μεταβατικο διαστημα,επεμβαίνει για το ποιοι θα συμμετασχουν,και επεμβαίνει και μετά για ελεγκτικούς λόγους.Πιστευω ομως οτι ακομα και αν το κρατος 'εξαφανιζοταν' ουτε αυτο θα ήταν καλό.Θα ηθελα εναν σοβαρο ελεγκτικο μηχανισμό,εστω με τα μειονεκτήματα του.
Πανω απο ολα πιστευω οτι δεν υπαρχει το ιδανικο συστημα.Ολα εχουν ατελειες και ολα χρειαζονται τροποποιήσεις αναλογα με το που εφαρμοζονται.Δυστυχως δεν ειμαστε σε θεση να κανουμε αυτες τις τροποποίησεις,πρωτον γιατι αλλοι μας υπαγορευουν τι θα κανουμε,δευτερον γιατι ειμαστε διεφθαρμενοι και τρίτον γιατι η βουλη μας εχει υπεργηρα γιατρουδάκια,μοντελα,ηθοποιούς της Λάμψης,τηλεπαρουσιαστες,ατομα ανικανα να καταλαβουν οτιδήποτε.
-
Διαβάζοντας τα επιχειρήματα ολων, εγω κατέληξα στο συμπέρασμα οτι η Ο.Α δεν πρέπει να κλείσει, ακόμη κι αν γίνει πιο ζημιογόνα απ' οτι ηδη είναι.
Το πιο σωστό μαλιστα θα ηταν να γίνει και αύξηση στους μισθούς των εργαζομένων γιατι οι καιροί είναι δύσκολοι και τα νοικοκυριά τα βγάζουν πέρα με το ζόρι.Οικογενειάρχες άνθρωποι είναι....
-
Αν το συνεχισουμε θα ξεφυγουμε απο το θεμα.......της ΟΑ.
Η αποψεις σχεδον ολων μας εχουν υποθει, ας δουμε τι θα γινει στο τελος .....αν και εχω αμφιβολιες πλεον αν θα τολμησουν να υπαρξει δραστικη λυση και οχι παραταση του προβληματος.
-
Ο χρήστης TRAVELLER έγραψε:
Η Ολυμπιακή δε πρέπει να παίρνει 'επιδοτήσεις' διότι νοθεύεται ο ανταγωνισμός.Όχι. Η Ολυμπιακή δεν πρέπει να παίρνει επιδοτήσεις γιατί ο μέσος Έλληνας έχει βαρεθεί να πληρώνει τον χρυσό μισθό των χαμηλής παραγωγικότητας εργαζομένων της.
Αν ήθελε η κυβέρνηση από ότι φαίνεται θα μπορούσε να δώσει παράταση ζωής, ευτυχώς όμως ΔΕΝ θέλει.
-
Εγώ λέω να κλείσει. Έχω ταξιδέψει πάνω από 150 φορές και με Ολυμπιακή ταλαιπωρία και με Aegean. Όσες φορές ταξίδεψα με την πρώτη και δεν ακυρώθηκε η πτήση μου, πάντα είχα έστω και μια μικρή καθυστέρηση. Ύμαρτον, δεν θα γίνουμε παιχνιδάκι στα χέρια κάθε δημόσιου υπάλληλου που δεν γουστάρει να εργαστεί συνειδητά! ! !
-
Αυτή την καραμέλα όμως περί φοβερών και τρομερών πληγών που θα πέσουν πάνω στους Έλληνες πολίτες έτσι και αναλάβουν οικονομικούς τομείς οι ιδιώτες, την έχω βαρεθεί τα μάλα!
Ιδιωτικοποιήθηκε ο ΟΤΕ και τι έγινε; Σίγουρα καλύτερος (δηλαδή ακόμα χάλια είναι και ξεζουμίδης, αλλά σε σχέση με παλιά που έκαναν 6 μήνες να σου βάλουν τηλέφωνο καμία σχέση).
Ιδιωτικοποιήθηκε η ΔΕΗ (ας πούμε) και τι έγινε; Τίποτααααα. Ίσα-ίσα, επειδή δεν ιδιωτικοποιήθηκε κανονικά, έχουμε την κωλοεταιρεία να καίει κάρβουνο, βάζοντας 800 εμπόδια στους ιδιώτες που θέλουν να στήσουν αιολικά πάρκα.
Πήγαν να ιδιωτικοποιηθούν τα λεωφορεία. Μετά από ένα χρόνο οι φοβισμένοι τεμπελχανάδες αποφάσισαν ν'αφήσουν καμια παρτίδα τάβλι στη μέση και να φύγουν στην ώρα τους. Ήμουν στην Ακαδημίας κι άκουγα έναν οδηγό να γκρινιάζει σε συνάδελφό του επειδή ο σταθμάρχης τον έδιωξε, γιατί λέει είχε έρθει με χαβανέζικη πουκαμίσα και παντόφλες! Οποία αναλγησία!
Τα ίδια και στους οργανισμούς Λιμένων. Επιτέλους υπάρχει μια οργάνωση όταν φορτωεκφορτώνουν τα φέρυ, βλέπεις και μια κάποια καθαριότητα.
Άιντε μπράβο να τελειώνουμε με τους καρκίνους.
-
Άνα γεια σου manosk!!!
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
H αεροπορία είναι ένας τομέας όπου δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται κανονικά η αμιγής επιχειρηματική (κερδοσκοπική) δραστηριότητα. Η απαιτούμενη υποδομή σε προσωπικό και υλικό είναι τέτοιου μεγέθους, για να υπάρχει ασφάλεια, που στην πραγματικότητα δεν συμφέρει κανέναν κεφαλαιούχο να επενδύσει, μόνον κράτη ή κρατικώς ενισχυόμενες επιχειρήσεις [σύμφωνοι, όχι σώνει και καλά κοινωφελή ιδρύματα, εκτός κι αν το κράτος είναι πάμπλουτο και δεν ξέρει πώς να τα φάει] μπορούν να το κάνουν σωστά (με ασφάλεια..). Δυστυχώς το διεθνώς κρατήσαν καπιταλιστικό σύστημα, ως εκ της αδηφάγου φύσης του, κατέκλυσε και αυτόν τον τομέα ανθρωπινης δραστηριότητας.
Όπως είχε τονίσει σε συνέντευξή του προ ετών, σε ανύποπτο χρόνο, ο -εμφανώς όχι αναρχοκομμουνιστής, ως αξιωματικός ε.α.- και σημαντικότερος επαγγελματίας ασφαλείας πτησεων που διαθέτουμε στην Ελλάδα, ο Α. Τσολάκης, επί σειρά ετών αρμόδιος διευθυντής στην Π.Α. και στην Ο.Α., και νυν πρόεδρος της αρμόδιας επιτροπής, τα αεροπλάνα θα συνεχίσουν να πέφτουν, με αυξανόμενους μάλιστα ρυθμούς, όσο τα εμπορικά/κερδοσκοπικά κριτήρια θα υπερτερούν των (δήθεν αδιαπραγμάτευτων) κριτηρίων ασφαλείας. Πράγμα που συμβαίνει κατά κόρον διεθνώς, λόγω της περίφημης 'απελευθέρωσης' (τι τραγικό τέλος για την ιερή λέξη Ελευθερία: ισοδυναμεί σήμερα με την ελευθερία του κάθε πάμπλουτου αλήτη να σε σκοτώσει για να πλουτίσει κι άλλο).ΥΓ:Παρακαλώ τους συστηματικότερα ασχολούμενους με τα αεροπορικά δρώμενα να εντοπίσουν και αναφερθούν λεπτομερώς στο φετινό -νομίζω- περιστατικό κατά το οποίο η ΟΑ ματαίωσε ορθότατα το δρομολόγιό της για Ρόδο, λόγω καιρικών συνθηκών, με αποτέλεσμα ίσως να την καταρρώνται διάφοροι οπαδοί της 'ελευθερίας', ενώ η εξυπηρετικότατη ιδιωτική Aegean πέταξε την ίδια μέρα και από καθαρή τύχη δεν σκότωσε όλους τους επιβάτες της όταν το φτερό του α/φους κοπάνησε στο διάδρομο της Ρόδου. Ευτυχώς γύρισε και προσγειώθηκε Αθήνα.
Ζητώ συγνώμη αν είναι αντιδεοντολογικό να επαναφέρω παληότερη δημοσίευσή μου (από την ένατη σελίδα αυτού του νήματος), αλλά έχω την εντύπωση ότι λόγω πλύσης εγκεφάλου που έχουμε υποστεί ως κοινωνία, μία επανάλειψη των τότε γραφομένων μου δεν θα έβλαπτε. Η δε παράκληση του υστερογράφου μου ΙΣΧΥΕΙ. Κανείς κυβερνήτης εδώ μέσα;
-
Ο χρήστης nickolas έγραψε:
Η Ολυμπιακή δε πρέπει να παίρνει 'επιδοτήσεις' διότι νοθεύεται ο ανταγωνισμός.
Όχι. Η Ολυμπιακή δεν πρέπει να παίρνει επιδοτήσεις γιατί ο μέσος Έλληνας έχει βαρεθεί να πληρώνει τον χρυσό μισθό των χαμηλής παραγωγικότητας εργαζομένων της.
Αν ήθελε η κυβέρνηση από ότι φαίνεται θα μπορούσε να δώσει παράταση ζωής, ευτυχώς όμως ΔΕΝ θέλει.
Δυστυχώς ή ευτυχώς σε γνωρίζω σε βάθος το θέμα και δε μπορώ να μπω σε λεπτομέρεις.
Αυτό που λες φαίνεται σωστό. Πολλοί έχουν αγανακτήσει με καθυστερήσεις, ματαιώσεις, ακριβά εισιτήρια και πολλά άλλα.
Από αυτά που διαβάζω εδώ, αυτό το συμπέρασμα βγάζω.
Προσωπικά προτιμώ όμως μια καθυστέρηση αν είναι να παιχθεί η ζωή μου ή ένα ακριβότερο εισιτήριο και να ξέρω να φτάσω ότι θα φτάσω στον προορισμό μου. Αυτό τουλάχιστο διάβασα τώρα τελευταία , μέσα σε αυτόν τον πανικό που επικρατεί.
Επίσης από τότε που πρωτοχρησιμοποίησα την Ολυμπιακή, πιτσιρικάς όταν ήμουν φαντάρος, μέχρι και πέρυσι το χειμωνα,δεν είχα κανένα απολύτως πρόβλημα, ούτε με καθυστερήσεις ούτε με τη γενικότερη εξυπηρέτηση.Το ίδιο έχει συμβεί με όλες τις μεγάλες εταιρείες που έχω χρησιμοποιήσει και είναι αυτό που λέμε 'εθνικοί αερομεταφορείς'.
Δύο φορές που δεν είχα άλλη επιλογή και χρησιμοποίησα ιδιωτικές εταιρείες, βλαστήμησα την ώρα και τη στιγμή.
Δε γενικεύω και βέβαια δε σημαίνει κάτι το δικό μου παράδειγμα ντε και καλά.Απλώς αυτή είναι η εμπειρία μου.Πιστεύω ότι θα πρέπει να βρεθεί μια λύση, να κάνουν όλοι υποχωρήσεις και να μην κλείσει η εταιρεία.
**>>H αεροπορία είναι ένας τομέας όπου δεν θα έπρεπε να επιτρέπεται κανονικά η αμιγής επιχειρηματική (κερδοσκοπική) δραστηριότητα. Η απαιτούμενη υποδομή σε προσωπικό και υλικό είναι τέτοιου μεγέθους, για να υπάρχει ασφάλεια, που στην πραγματικότητα δεν συμφέρει κανέναν κεφαλαιούχο να επενδύσει, μόνον κράτη ή κρατικώς ενισχυόμενες επιχειρήσεις [σύμφωνοι, όχι σώνει και καλά κοινωφελή ιδρύματα, εκτός κι αν το κράτος είναι πάμπλουτο και δεν ξέρει πώς να τα φάει] μπορούν να το κάνουν σωστά (με ασφάλεια..). Δυστυχώς το διεθνώς κρατήσαν καπιταλιστικό σύστημα, ως εκ της αδηφάγου φύσης του, κατέκλυσε και αυτόν τον τομέα ανθρωπινης δραστηριότητας.
Όπως είχε τονίσει σε συνέντευξή του προ ετών, σε ανύποπτο χρόνο, ο -εμφανώς όχι αναρχοκομμουνιστής, ως αξιωματικός ε.α.- και σημαντικότερος επαγγελματίας ασφαλείας πτησεων που διαθέτουμε στην Ελλάδα, ο Α. Τσολάκης, επί σειρά ετών αρμόδιος διευθυντής στην Π.Α. και στην Ο.Α., και νυν πρόεδρος της αρμόδιας επιτροπής, τα αεροπλάνα θα συνεχίσουν να πέφτουν, με αυξανόμενους μάλιστα ρυθμούς, όσο τα εμπορικά/κερδοσκοπικά κριτήρια θα υπερτερούν των (δήθεν αδιαπραγμάτευτων) κριτηρίων ασφαλείας. Πράγμα που συμβαίνει κατά κόρον διεθνώς, λόγω της περίφημης 'απελευθέρωσης' (τι τραγικό τέλος για την ιερή λέξη Ελευθερία: ισοδυναμεί σήμερα με την ελευθερία του κάθε πάμπλουτου αλήτη να σε σκοτώσει για να πλουτίσει κι άλλο).**
ΥΓ:Παρακαλώ τους συστηματικότερα ασχολούμενους με τα αεροπορικά δρώμενα να εντοπίσουν και αναφερθούν λεπτομερώς στο φετινό -νομίζω- περιστατικό κατά το οποίο η ΟΑ ματαίωσε ορθότατα το δρομολόγιό της για Ρόδο, λόγω καιρικών συνθηκών, με αποτέλεσμα ίσως να την καταρρώνται διάφοροι οπαδοί της 'ελευθερίας', ενώ η εξυπηρετικότατη ιδιωτική Aegean πέταξε την ίδια μέρα και από καθαρή τύχη δεν σκότωσε όλους τους επιβάτες της όταν το φτερό του α/φους κοπάνησε στο διάδρομο της Ρόδου. Ευτυχώς γύρισε και προσγειώθηκε Αθήνα.
Καλά κάνεις και το επαναφέρεις. Νομίζω ότι οι πολλοί έχουν (μέσα σε αυτούς κι εγώ) πλημμελή πληροφόρηση ή ακόμα χειρότερη, μονομερή.
ΟΛΥΜΠΙΑΚΕΣ ΑΕΡΟΓΡΑΜMΕΣ