Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Οπως και η Renault...εβγαλε εναν radical 110 degrees V10 και...θυμαστε τα αποτελεσματα!
Εμείς τα θυμόμαστε φίλε μου...
2002: 1η χρονιά για την ομάδα, με τον νέο και ιδιαίτερο κινητήρα, 4η θέση στους κατασκευαστές, με 11 τερματισμούς στην (τότε) βαθμολογούμενη 6άδα.
2003: 2η χρονιά, με τον ίδιο κινητήρα 111(?) μοιρών, 4η πάλι θέση στους κατασκευαστές, με 1 νίκη, 5 συνολικά παρουσίες στο βάθρο και 16 τερματισμούς στην 6άδα (λέω 6άδα για σύγκριση με το 2002, παρά το ότι πλέον βαθμολογούνταν οι 8 πρώτοι).
Αυτή ήταν η παρουσία του περίεργου V10, αλλά το σημαντικότερο, αυτή ήταν η εξέλιξή του στα σασί της Renault. Κι όλα αυτά 2 χρονιές που η Ferrari ήταν στο απόγειό της (τώρα είναι στο υπόγειό της... ), ενώ McLaren και Williams σε πολύ καλή φόρμα το 2003. Το ότι κατάφερε από τη ...βρεφική του ηλικία να ανταγωνιστεί και να κλέψει νίκη και βάθρα από ομάδες που επί χρόνια προγραμμάτιζαν και εξέλισσαν την ίδια βάση, ε, αν αυτό δεν ήταν επιτυχία, τότε τι?
Κι αν έβαλαν στην άκρη το project του 'ανοικτού' V10, δεν μπήκε στην άκρη και όλη η προσπάθεια (σπαζοκεφαλιά) να τον κάνουν να συνεργαστεί αρμονικά με το σασί. Η τεράστια εμπειρία που αποκτήθηκε τους βοήθησε τόσο στην άψογη πραγματικά συνεργασία του συμβατικού πλέον κινητήρα και σίγουρα θα τους βοηθήσει στο integration του νέου (και δύστροπου κατά τα λεγόμενα) V8 με το νέον σασί.
Θα πω κατι...ομαδες οπως η McLaren τους πηρε τοσα χρονια να φτιαξουν εναν αρκετα γρηγορο και καπως (καλυτερα απο αλλες χρονιες) αξιοπιστο κινητηρα. Τα ιδια και με τη Renault.
Η McLaren μπορεί, η Renault όμως χρειάστηκε μόλις... 1 χρόνο! Φέτος, ο ολοκαίνουριος V10 των 90 μοιρών παρουσίασε 2 μονάχα αστοχίες, σε Bahrain και Spa, στην πλάτη του Fisichella. Wow!! Τόσα χρόνια τους πήρε...