-
ολες οι ομαδες ειχαν πετρινα χρονια και η φερραρι δεν αποτελει εξαιρεση...προς το παρον και ισως προς το μελλον κυριαρχουν αλλοι....
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Πόσο πιο μπροστά να πάνε άραγε; Πρώτοι είναι (σίγουρα βλέπεις F1; )
Πρώτοι είναι (σίγουρα βλέπεις F1; ) .... Το ξαναγράφω αναγκαστικά. Να δούμε που θα πάει .....
Πρώτοι είναι (σίγουρα βλέπεις F1; ) .... 3η φορά....Το μεθεπόμενο ΣΚ έχει αγώνα F1 στην Βραζιλία. Για αλλαγή μπορείς να κάτσεις να παρακολουθήσεις τον αγώνα γιατί είναι εμφανές ότι το μόνο που βλέπεις είναι ο βαθμολογικός πίνακας. Η απλά χρειάζεσαι ένα καλό ζευγάρι γυαλιά.
O Μπριατόρε μάλλον καλύτερα ξέρει από σένα. Εξ άλλου μέχρι στιγμής δικαιώνεται. Πρώτοι είναι ακόμα αν δεν το κατάλαβες
Αν συνεχίσουν έτσι θα τερματίσουν δεύτεροι αν δεν το κατάλαβες. Αφού ο Μπριατόρε ξέρει τόσο καλά, μπορεί στον επόμενο αγώνα που ο Alonso θα εξασφαλίσει το πρωτάθλημα, να τα μαζέψει και να φύγει, να μην κατέβει στους υπόλοιπους αγώνες και να αφοσιωθεί στην εξέλιξη του μονοθεσίου της επόμενης χρονιάς. Και εσείς να τον χειροκροτάτε. Αφού έτσι κι αλλιως το πρωτάθλημα κατασκευαστών δεν έχει καμία σημασία.
Απολύτως τίποτα..... Η απαξίωση του πρώτου (απόπειρα απαξίωσης μάλλον) δεν περιέχει ποτέ εμπάθεια. Μόνο καλόπιστη κριτική.
Είσαι απλά ακόμα ένας δυστυχισμένος οπαδός! Περαστικά σου!
Είναι δικαίωμά σου να θεοποιείς το αποτέλεσμα και να κρύβεσαι πίσω από την βαθμολογία, την ειρωνία ωστόσο μπορείς να την κρατήσεις για τον εαυτό σου. Αν θελήσεις να μιλήσεις με επειχειρήματα για το αν η Renault τερματίζει πρώτη και το αν μπορεί να πάει πιο μπροστά ή όχι ευχαρίστως να το συζητήσουμε, ειδάλως περαστικά σου κι από μένα.
Ένας εμπαθής και δυστυχισμένος οπαδός που τόλμησε να κριτικάρει τη Renault. Εννοείται κακόπιστα.
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Είσαι απλά ακόμα ένας δυστυχισμένος οπαδός! Περαστικά σου!Kριμα να λες τετοια πραγματα, με τετοιες κουβεντες μαλλον δεν επιδιωκεις τον διαλογο αλλα τον μονολογο. Αφου εισαι ΤΟΣΟ σιγουρος οτι ολα ειναι γαματα και δεν υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα, ποιος ο λογος να παραθετεις τα (ειρωνικα σου) σχολια?? Μας το πες ειναι πρωτος. Και?? Ειναι πρωτος και το αξιζει και με γεια του και χαρα του! Αλλα αφου ειναι πρωτος και δεν κινδυνευει, ενας λογος παραπανω να ρισκαρει να δουμε λιγο θεαμα, και που ξερεις?? Μπορει να το παιρνει τον Κιμι στα ισα.. Αλλα δεν θα το μαθουμε ποτε γιατι ειναι πρωτος... Οποτε τα επομενα GP ειναι απλο τελετουργικο..
-
Η λέξη διάλογος βγαίνει από την λέξη λόγος, όχι άλογος,
Ποια είναι άραγε τα (λογικά) επιχειρήματα που διαθέτετε;
Ότι στο επόμενο grandprix θα ...; Ότι η renault δεν αξίζει .... γιατί δεν το παλεύει; Ότι ο Alonso είναι .... αχώνευτος; Ότι ο Raikonen είναι .... άτυχος; (παρεμπιπτόντως, μόνο άσχετοι δεν καταλαβαίνουν ότι η μηχανολογία σε αυτό το επίπεδο δεν έχει 'τυχερές' ή 'ατυχες' επιλογές. Έχει σωστές ή λάθος).
Δεν καταλαβαίνετε ότι μέχρι τώρα (γιατί δεν τυγχάνω χαρτορίχτρα να ξέρω τι θα συμβεί αύριο, ούτε κάνω θυμιατά μπας κι αλλάξει κάτι) το καλύτερο συνολικό πακέτο αυτοκινήτου-οδηγού είναι της renault;
Δεν καταλαβαίνετε ότι δεν είναι κακό, η renault να βλέπει ότι στην παρούσα φάση μειονεκτεί και να προσπαθεί για το καλύτερο (που είναι να μείνει όσο λιγότερο πίσω από τις McLaren)!
Που ξέρετε τι προσπάθειες κάνουν να βελτιωθούν; Είστε μήπως μέλη της ομάδας; Και αλήθεια, ο Μπριατόρε οφείλει θέαμα στο κοινό ή πρωτάθλημα στην Renault; Και που ξέρετε τι έχει τελικά ζητήσει η renault από τον Μπριατόρε;Αλλά άμα δεν πάνε καλά τα πράγματα για την McLaren και τον Raikonen (αλήθεια, τι έχει κατορθώσει ο Raikonen μέχρι τώρα στην καριέρα του εκτός από το να θεωρείται ταλέντο; ), θυμώνετε και προσπαθείτε με καθαρά απαξιωτικά 'επιχειρήματα' να μειώσετε τους πρώτους! Η συζήτηση σας μάρανε!
Οι πρώτοι συνήθως είναι πρώτοι γιατί το αξίζουνε, όχι γιατί αδικηθήκανε οι 'καλοι'.Όσο δε για τον 'δυστυχισμένο οπαδό' που έγραψα, αν βλέπετε ειρωνία συγγνώμη. Δεν ήταν στις προθέσεις μου!
**ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ **είναι! Δυστυχώς.
Με 'επιχειρήματα' και 'διαλόγους' σαν τα δικά σας, έχει πολύς και σοβαρός κόσμος σταματήσει να ασχολείται με αυτό το forum! -
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
'Οταν λειπει η γατα (στη προκειμενη περιπτωση το αλογο The Prancing Horse) χορευουν τα ποντικια...' και οποιος καταλαβε...καταλαβε!Η γάτα δεν λείπει, απλά την ξεδοντιάσανε.
Το θεμα ομως ξεκινησε απο τη FIA. Γιατι κυριοι να υπαρχει ανιση μοιρασια κατασκευαστων ελαστικων; Εδω εχουνε κανει αλλες και αλλες αλλαγες!
Η θα υπαρχει 1, η μισοι μισοι! Δε γινετε αλλιως!
Η FIA φταίει που η Bridgestone φτιάχνει ελαστικά μόνο για την Ferrari;
Τι θα πει μισοί μισοί; Αφού φτιάχνεις ελαστικά μόνο για την Ferrari θα μείνεις μόνο με την Ferrari. Για μ@λ@κες ψάχνεις;Θα πω κατι...ομαδες οπως η McLaren τους πηρε τοσα χρονια να φτιαξουν εναν αρκετα γρηγορο και καπως (καλυτερα απο αλλες χρονιες) αξιοπιστο κινητηρα. Τα ιδια και με τη Renault.
Το ίδιο και με τη Ferrari, την Williams, τη BAR, τη Minardi ............
-
Ο χρήστης ripper έγραψε:
Πόσο πιο μπροστά να πάνε άραγε; Πρώτοι είναι (σίγουρα βλέπεις F1; )
Πρώτοι είναι (σίγουρα βλέπεις F1; ) .... Το ξαναγράφω αναγκαστικά. Να δούμε που θα πάει .....
Πρώτοι είναι (σίγουρα βλέπεις F1; ) .... 3η φορά....Το μεθεπόμενο ΣΚ έχει αγώνα F1 στην Βραζιλία. Για αλλαγή μπορείς να κάτσεις να παρακολουθήσεις τον αγώνα γιατί είναι εμφανές ότι το μόνο που βλέπεις είναι ο βαθμολογικός πίνακας. Η απλά χρειάζεσαι ένα καλό ζευγάρι γυαλιά.
Στην F1 αγωνίζονται για το αποτέλεσμα! ΟΛΟΙ! Άρα ναι αυτό κοιτάω! Τελικά. Επίσης αγώνες F1 παρακολουθώ κοντά 30 χρόνια. Για να δώ και να καταλάβω γιατί το αποτέλεσμα και η βαθμολογία είναι αυτή που είναι.
O Μπριατόρε μάλλον καλύτερα ξέρει από σένα. Εξ άλλου μέχρι στιγμής δικαιώνεται. Πρώτοι είναι ακόμα αν δεν το κατάλαβες
Αν συνεχίσουν έτσι θα τερματίσουν δεύτεροι αν δεν το κατάλαβες. Αφού ο Μπριατόρε ξέρει τόσο καλά, μπορεί στον επόμενο αγώνα που ο Alonso θα εξασφαλίσει το πρωτάθλημα, να τα μαζέψει και να φύγει, να μην κατέβει στους υπόλοιπους αγώνες και να αφοσιωθεί στην εξέλιξη του μονοθεσίου της επόμενης χρονιάς. Και εσείς να τον χειροκροτάτε. Αφού έτσι κι αλλιως το πρωτάθλημα κατασκευαστών δεν έχει καμία σημασία.
Αν .... αν .....
Χειροκροτάω τον νικητή. Αδιάφορο μου είναι αν αυτός είναι ο Μπριατόρε! Πάντως μέχρι στιγμής πετυχαίνει τους στόχους του. Είναι πρώτος.Απολύτως τίποτα..... Η απαξίωση του πρώτου (απόπειρα απαξίωσης μάλλον) δεν περιέχει ποτέ εμπάθεια. Μόνο καλόπιστη κριτική.
Είσαι απλά ακόμα ένας δυστυχισμένος οπαδός! Περαστικά σου!
Είναι δικαίωμά σου να θεοποιείς το αποτέλεσμα και να κρύβεσαι πίσω από την βαθμολογία,
Αλήθεια, οι οδηγοί για ποιον λόγο τρέχουν αν όχι για το αποτέλεσμα; Ο Ραικονεν τρέχει για να προσφέρει θέαμα; Ή για να κερδίσει (=αποτέλεσμα);
.... Για αλλαγή μπορείς να κάτσεις να παρακολουθήσεις τον αγώνα γιατί είναι εμφανές ότι το μόνο που βλέπεις είναι ο βαθμολογικός πίνακας. Η απλά χρειάζεσαι ένα καλό ζευγάρι γυαλιά.
.....
την ειρωνία ωστόσο μπορείς να την κρατήσεις για τον εαυτό σου. Αν θελήσεις να μιλήσεις με επειχειρήματα για το αν η Renault τερματίζει πρώτη και το αν μπορεί να πάει πιο μπροστά ή όχι ευχαρίστως να το συζητήσουμε, ειδάλως περαστικά σου κι από μένα.
Περί ειρωνίας δες το προηγούμενο post μου και τα δικά σου 'επιχειρήματα'
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Η λέξη διάλογος βγαίνει από την λέξη λόγος, όχι άλογος,sorry, γιάυτο δεν μπορεις να τον κανεις, νομιζα οτι προερχεται απο το αλογος κι το γαιδαρος γι αυτο και απευθυνθηκα σε σενα
Αλλά άμα δεν πάνε καλά τα πράγματα για την McLaren και τον Raikonen (αλήθεια, τι έχει κατορθώσει ο Raikonen μέχρι τώρα στην καριέρα του εκτός από το να θεωρείται ταλέντο; ), θυμώνετε και προσπαθείτε με καθαρά απαξιωτικά 'επιχειρήματα' να μειώσετε τους πρώτους! Η συζήτηση σας μάρανε!
Ναι δεν πανε βλεπουμε τα λαθη, χαιρομαστε γιοα τα καλα, αλλα δεν λεμε οτι ειναι τελιοι.
Οσο για το ποιος μιλαει απαξιωτικα για ποιον, ξαναδιαβασε το ποστ σου και το δικο μου, εγω ειπα οτι μπραβο στον Αλόνσο του αξιζει κι εσενα ειναι εδω απο πανω.. Για εναν κιμι που νικησε τα ιδια με τον Αλονσο, σε νικες λοιπον ειναι ισαξιοι..
Οι πρώτοι συνήθως είναι πρώτοι γιατί το αξίζουνε, όχι γιατί αδικηθήκανε οι 'καλοι'.
Εχεις δικιο, αλλα ξερεις στην ζωη δεν κερδιζει παντα και παντου αυτος που το αξιζει..
Όσο δε για τον 'δυστυχισμένο οπαδό' που έγραψα, αν βλέπετε ειρωνία συγγνώμη. Δεν ήταν στις προθέσεις μου!
**ΔΙΑΠΙΣΤΩΣΗ **είναι! Δυστυχώς.
Με 'επιχειρήματα' και 'διαλόγους' σαν τα δικά σας, έχει πολύς και σοβαρός κόσμος σταματήσει να ασχολείται με αυτό το forum!Μα εσυ εισαι ο δυστυχης που ενώ εισαι παντου πρωτος κανεις ολοκληρο σαματα για να μας τον αποδειξεις και να μας πεισεις!! Ουτε εσυ δεν το πιστευεις ε??
-
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Με 'επιχειρήματα' και 'διαλόγους' σαν τα δικά σας, έχει πολύς και σοβαρός κόσμος σταματήσει να ασχολείται με αυτό το forum!Και απορώ πως κάποιος σοβαρός και με επίπεδο όπως εσύ, συνεχίζει να ασχολείται με εμάς. Να μην ξεχάσω να σε ευχαριστήσω που καταδέχτηκες να πέσεις στο επίπεδο μας.
Περί ειρωνίας δες το προηγούμενο post μου και τα δικά σου 'επιχειρήματα'
Ειρωνικά απαντάω μόνο στους είρωνες. Αρκεί να έχουν επίπεδο (πολύ υψηλό).
-
Ο χρήστης Funis έγραψε:
Μα εσυ εισαι ο δυστυχης που ενώ εισαι παντου πρωτος κανεις ολοκληρο σαματα για να μας τον αποδειξεις και να μας πεισεις!! Ουτε εσυ δεν το πιστευεις ε??
;;;;;;;;
Βασικά δεν πιστεύω στα μάτια μου!
Αδυνατώ να καταλάβω το νόημα!Δεν είμαι ο Μπριατόρε! Δεν είμαι πρώτος! Ούτε καν δεκατος! Δεν μετέχω καν! Απλά παρακολουθώ F1!
-
Eεεεεεε,μεταξυ μας,η ρενω ΕΙΝΑΙ πρωτη και στα δυο πρωταθληματα.
Αν αλλαξει η βαθμολογια και η σειρα θα φανει απο τον επομενο αγωνα,μεχρι τοτε........
Παντως η σταθεροτητα και η ανεση του Αλονσο,παρα τη πιεση που σιγουρα εχει(παει να βγει ΠΡΩΤΗ φορα πρωταθλητης,μην το ξεχναμε),ειναι πιο εντυπωσιακη απο την ταχυτητα που επιδεικνυει ο Ραικονεν.
Οταν ο Μπριατορε αναφερεται η κανει δηλωσεις τυπου 'παμε για των οδηγων το πρωταθλημα',ειναι για να κραταει σε ηρεμια τον οδηγο του,και να τον προστατευει απο πειρα τυπου και 'οπαδων',σε πιεσεις οπως:'γιατι δεν κυνηγας την νικη σε καθε αγωνα?' -
Προς gvala:
Δεν μπορω να παρακολουθησω τη συζητηση αναλυτικα. Μονο δυο λογια (γενικα). Πραγματι η Ρενο τα καταφερνει θαυμασια φετος. Δεν βρισκεις ομως οτι ειναι καπως υπερ-συντηρητικη (για να μην πω ηττοπαθης) η νοοτροπια 'τερματιζω οσο πιο ψηλα μπορω (συνηθως 2ος ελλειψει ικανου τριτου) για να εξασφαλισω ενα σχεδον τελειωμενο πρωταθλημα, διακυβευοντας ομως το κατασκευαστων;'
Η (ενδεχομενη) απωλεια του κατασκευαστων δεν θα ειναι αποτυχια για τη Ρενο, οταν ξεκινησε με τετοια διαφορα; Στη βαθμολογια η Ρενο πραγματι ειναι πρωτη. Εσυ βλεπεις Φ1 ή μονο διαβαζεις τις βαθμολογιες το πρωι της Δευτερας; Ποιος σου μοιαζει για πρωτος στην πιστα;;;Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
συμφωνώ και εγώ πως η μέχρι τώρα πορεία της Ρενάλτ την έχει δικαιώσει. είναι 1η και στα 2 πρωταθλήματα. βέβαια ο Μπριατόρε δήλωσε ότι αυτό που μετράει περισσότερο είναι το οδηγών επειδή αυτό θυμούνται περισσότερο οι θεατές και αυτό το έχει ήδη στη τσέπη του. Ότι νοοτροπία και να έχει ο Μπριατόρε δε πρέπει να επηρεάζει καθόλου τη σκέψη σας για το χαρακτήρα του Αλόνσο και γενικά ότι αφορά αυτόν. Προσωπικά θεωρώ τον Αλόνσο στο ίδιο επίπεδο με το Κίμι σταθερότητα, ταχύτητα, πάθος για νίκη κτλ με τη διαφορά ότι από φέτος ο Αλόνσο θα είναι παγκόσμιος πρωταθλητής ενώ ο Κίμι όχι.Συμφωνω απολυτα και ειναι η πιο νηφαλια αποψη που γραφτηκε μεχρι τωρα (κατα τη γνωμη μου). Επρεπε να ειναι αδιαφορη η Φερραρι για να συμφωνησουμε!
Γενικα βλεπω οτι στο φορουμ φετος, με τη Φερραρι εκτος, φανηκε οτι υπαρχουν 2 'στρατοπεδα': Οι αντι-Φερραρι και οι αντι-Μακ-Λαρεν. Η υποστηριξη σε αλλες ομαδες (Ρενο, Τογιοτα κτλ) ειναι περιστασιακη, ωστε να μην κερδιζει ο 'αντι' του καθενα μας. Αυτο φυσικα δεν σημαινει οτι δεν υπαρχουν ανθρωποι που υποστηριζουν τη Ρενο 'αυτονομα', απλα εχω την εντυπωση οτι ειναι οι λιγοτεροι. Ισως παλι να κανω και λαθος.... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Προς gvala:
Δεν μπορω να παρακολουθησω τη συζητηση αναλυτικα. Μονο δυο λογια (γενικα). Πραγματι η Ρενο τα καταφερνει θαυμασια φετος. Δεν βρισκεις ομως οτι ειναι καπως υπερ-συντηρητικη (για να μην πω ηττοπαθης) η νοοτροπια 'τερματιζω οσο πιο ψηλα μπορω (συνηθως 2ος ελλειψει ικανου τριτου) για να εξασφαλισω ενα σχεδον τελειωμενο πρωταθλημα, διακυβευοντας ομως το κατασκευαστων;'
Η (ενδεχομενη) απωλεια του κατασκευαστων δεν θα ειναι αποτυχια για τη Ρενο, οταν ξεκινησε με τετοια διαφορα; Στη βαθμολογια η Ρενο πραγματι ειναι πρωτη. Εσυ βλεπεις Φ1 ή μονο διαβαζεις τις βαθμολογιες το πρωι της Δευτερας; Ποιος σου μοιαζει για πρωτος στην πιστα;;;Μη βιαζεσαι για αυτο, η Renault εχει ετοιμο ενα δυνατο upgrade το οποιο δοκιμαστηκε για πρωτη φορα χθες και εβγαλε ματια. Αν δουλεψει, θα επιτεθει αλλιως θα συνεχισει την αμυνα γιατι ειλικρινα δεν κανενα νοημα να πιεστουν ανθρωποι και μηχανες για να μαζευτει το πλεονεκτημα που απολαμβανουν τωρα οι ασημοι.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Η (ενδεχομενη) απωλεια του κατασκευαστων δεν θα ειναι αποτυχια για τη Ρενο, οταν ξεκινησε με τετοια διαφορα;
Μη βιαζεσαι για αυτο, η Renault εχει ετοιμο ενα δυνατο upgrade το οποιο δοκιμαστηκε για πρωτη φορα χθες και εβγαλε ματια. Αν δουλεψει, θα επιτεθει αλλιως θα συνεχισει την αμυνα γιατι ειλικρινα δεν κανενα νοημα να πιεστουν ανθρωποι και μηχανες για να μαζευτει το πλεονεκτημα που απολαμβανουν τωρα οι ασημοι.
Δε βιαζομαι φιλε Go_For_Pole, γι'αυτο εγραψα η ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΗ απωλεια. Και ειλικρινα δε θα με χαλασει καθολου αν το παρει η Ρενο, γιατι θα της αξιζει και θα ειναι ευχαριστη η αλλαγη. Εγω δεν προεξοφλησα το αποτελεσμα, απλα διεκρινα μια καπως 'φοβισμενη' νοοτροπια. Ασφαλως μπορει να κανω και λαθος, γιατι οι ανθρωποι και τα μηχανηματα εχουν καποια ορια που τα γνωριζουν μονο οι ιδιοι. Νομιζω ομως οτι ο Αλονζο θα μπορουσε να διεκδικησει στους τελευταιους αγωνες περισσοτερα και δεν το εκανε για να κερδισει εναν τιτλο σχεδον τελειωμενο (δεν 'φταιει' βεβαια ο ιδιος για αυτο, αφου κανει αριστα τη δουλεια του). Η αποψη μου βεβαια δεν παυει να ειναι αποψη του καναπεος, αφου δεν ξερουμε τα δεδομενα και τις σκεψεις του Φλαβιο.
EDIT: Αν ωστοσο χασουν το κατασκευαστων, θα ειναι αποτυχια. -
Εγώ πιστεύω ότι η ρενω κάνει ότι μπορεί (όπως όλες οι ομάδες άλλωστε). Έχει χειρότερο αυτοκίνητο αυτή τη στιγμή και προσπαθεί να κρατησει το πλεονεκτημα που απέκτησε στην αρχή. Που ειναι το κακο;
Οντας πισω σε απόδοση, χρειαζονται ενα major upgrade και οχι μικροβελτιωσεις. Οι μικροβελτιωσεις θα τους εφερναν πάλι απο πίσω με μικροτερη διαφορά. Έχει νοημα για την ρενώ αυτό αφου δεν απειλούνται απο τους επόμενους; Προφανως οχι!
Αρα το πιθανοτερο ειναι οτι το τελευταιο διαστημα να ειναι απασχολημενοι για να προετοιμασουν μια μεγαλη 'αλλαγή', με αποτελεσμα μηδενική εμφανη εξελιξη στη πίστα και επομενως αμυντική τακτική.
Ας περιμενουμε να δουμε! -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
.... Νομιζω ομως οτι ο Αλονζο θα μπορουσε να διεκδικησει στους τελευταιους αγωνες περισσοτερα και δεν το εκανε για να κερδισει εναν τιτλο σχεδον τελειωμενο (δεν 'φταιει' βεβαια ο ιδιος για αυτο, αφου κανει αριστα τη δουλεια του). ....Αν δεν διασφάλιζε τον τιτλο μπορεί και να εχαναν τα πάντα. Διασφαλιζεις το πρώτο και μετα προσπαθεις και το παραπάνω.
Σε καθε άθλημα πρεπει να ξερεις ποτε σε παιρνει να παιξεις επίθεση και ποτε πρεπει να παιξεις αμυνα. Και τελικά το αποτελεσμα (αυτο που επιδιώκουν ΟΛΟΙ) κρινει .....
Ας περιμενουμε λοιπόν! -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Προς gvala:
.... Εσυ βλεπεις Φ1 ή μονο διαβαζεις τις βαθμολογιες το πρωι της Δευτερας; ....;;;Τα τελευταία 30 περιπου χρόνια, πρεπει να εχω χασει καμμια 10αρια μεταδοσεις. Σε καλυπτει η απάντηση;
To δυστύχημα του Πετερσον το πρόλαβα ...
-
Ο χρήστης Nikos147 έγραψε:
Οπως και η Renault...εβγαλε εναν radical 110 degrees V10 και...θυμαστε τα αποτελεσματα!Εμείς τα θυμόμαστε φίλε μου...
2002: 1η χρονιά για την ομάδα, με τον νέο και ιδιαίτερο κινητήρα, 4η θέση στους κατασκευαστές, με 11 τερματισμούς στην (τότε) βαθμολογούμενη 6άδα.
2003: 2η χρονιά, με τον ίδιο κινητήρα 111(?) μοιρών, 4η πάλι θέση στους κατασκευαστές, με 1 νίκη, 5 συνολικά παρουσίες στο βάθρο και 16 τερματισμούς στην 6άδα (λέω 6άδα για σύγκριση με το 2002, παρά το ότι πλέον βαθμολογούνταν οι 8 πρώτοι).
Αυτή ήταν η παρουσία του περίεργου V10, αλλά το σημαντικότερο, αυτή ήταν η εξέλιξή του στα σασί της Renault. Κι όλα αυτά 2 χρονιές που η Ferrari ήταν στο απόγειό της (τώρα είναι στο υπόγειό της... ), ενώ McLaren και Williams σε πολύ καλή φόρμα το 2003. Το ότι κατάφερε από τη ...βρεφική του ηλικία να ανταγωνιστεί και να κλέψει νίκη και βάθρα από ομάδες που επί χρόνια προγραμμάτιζαν και εξέλισσαν την ίδια βάση, ε, αν αυτό δεν ήταν επιτυχία, τότε τι?
Κι αν έβαλαν στην άκρη το project του 'ανοικτού' V10, δεν μπήκε στην άκρη και όλη η προσπάθεια (σπαζοκεφαλιά) να τον κάνουν να συνεργαστεί αρμονικά με το σασί. Η τεράστια εμπειρία που αποκτήθηκε τους βοήθησε τόσο στην άψογη πραγματικά συνεργασία του συμβατικού πλέον κινητήρα και σίγουρα θα τους βοηθήσει στο integration του νέου (και δύστροπου κατά τα λεγόμενα) V8 με το νέον σασί.
Θα πω κατι...ομαδες οπως η McLaren τους πηρε τοσα χρονια να φτιαξουν εναν αρκετα γρηγορο και καπως (καλυτερα απο αλλες χρονιες) αξιοπιστο κινητηρα. Τα ιδια και με τη Renault.
Η McLaren μπορεί, η Renault όμως χρειάστηκε μόλις... 1 χρόνο! Φέτος, ο ολοκαίνουριος V10 των 90 μοιρών παρουσίασε 2 μονάχα αστοχίες, σε Bahrain και Spa, στην πλάτη του Fisichella. Wow!! Τόσα χρόνια τους πήρε...
-
Ποια αποτυχια?
Μετα απο χρονια παιρνει μια ομαδα πρωταθλημα οδηγων(και η ομαδα το εκμεταλλευεται,αλοιμονο!!!!!)και ΙΣΩΣ μια αλλη ομαδα το πρωταθλημα κατασκευαστων!!Το κερδος βασικα θα ειναι για αυτους που θελανε να πουνε:'κοιταξτε φετος με τους νεους κανονισμους εγιναν βηματα προοδου,φοβερος ανταγωνισμος κλπ.,κλπ.'
Παραμυθια της χαλιμας(η τουχαλιτους),ποιο θεαμα και ποια προοδος που περιμενουμε να σπασουν,να μπουν για πιτ,κλπ.
ΠΛΕΟΝ ουτε στο βρεγμενο δεν ειχε οριακη οδηγηση(σασπενς),που απο οτι φανηκε,οποιος την προσπαθησε κατεληξε με μια εξω απο την πιστα!
Και επρεπε παλι να εχουμε ανουσιες επαφες(μοντογια,σουμαχερ) για να ξυπνησουμε.
Με το παμε στοιχημα και την προβολη που κανουν ,οποιοδηποτε αλλο θεσμο μηχανοκινητο μας δειχνανε, θα ηταν εξισου εντυπωσιακος!(βλεπε π.χ. WTCC ! -
Ο χρήστης gvala έγραψε:
Προς gvala:
.... Εσυ βλεπεις Φ1 ή μονο διαβαζεις τις βαθμολογιες το πρωι της Δευτερας; ....;;;Τα τελευταία 30 περιπου χρόνια, πρεπει να εχω χασει καμμια 10αρια μεταδοσεις. Σε καλυπτει η απάντηση;
To δυστύχημα του Πετερσον το πρόλαβα ...
Προφανως και βλεπεις. Αν μαλιστα εχεις χασει μονο 10 GP εισαι μεχρι και ηρωας, γιατι πολυ περισσοτερα απο 10 δεν βλεποντουσαν.
Εγω αναφερομουνα στην απαναλαμβομενη ερωτηση σου προς τον ripper: 'Σιγουρα βλεπεις F1;'
Το γεγονος οτι η Ρενο προηγειται στη βαθμολογια, δεν μπορει να μας κανει να παραβλεπουμε οτι η ΜακΛαρεν ειναι αυτη τη στιγμη (και εδω και πολλα gp) παααρα πολυ μπροστα απο τους αλλους σε ταχυτητα. Αυτο νομιζω εννοουσε ο ripper (χωρις φυσικα να μιλω για λογαριασμο του).
Αυτο βλεπω εγω τουλαχιστον στην πιστα και αυτο και μονο τονισα (καπως υπερβολικα).
Στα υπολοιπα εν πολλοις συμφωνουμε. -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
...
Το γεγονος οτι η Ρενο προηγειται στη βαθμολογια, δεν μπορει να μας κανει να παραβλεπουμε οτι η ΜακΛαρεν ειναι αυτη τη στιγμη (και εδω και πολλα gp) παααρα πολυ μπροστα απο τους αλλους σε ταχυτητα. ...Δεν το παραβλέπω, και μπράβο τους!
Αλλά κι αυτοί αν χάσουν και το κατασκευαστών, τι νομίζεις ότι θα λένε;
Ότι είμασταν καλύτεροι σε πολλούς αγώνες άρα ΟΚ, ή θα κοιτάξουν να δούνε τι έφταιξε για την αποτυχία;
Επίσημο thread: GP Βελγίου - Spa-Francorchamps 2005