-
Ο χρήστης Sidobre έγραψε:
...Ιδιαίτερα αν δεν είσαι 'Junior' πολύ δύσκολα θα επιλέξεις σαν 'νέος' να πας σε χώμα...
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?
-
Ο χρήστης el matador έγραψε:
...Ιδιαίτερα αν δεν είσαι 'Junior' πολύ δύσκολα θα επιλέξεις σαν 'νέος' να πας σε χώμα...
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?
Αναφέρομαι στον διαχωρισμό 'Junior Cup' και 'Senior Cup'.
Δεν είναι όλοι οι 'νέοι' Junior!
Στο junior έχει και περισσότερες παροχές που πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο για να ξεκινήσει κάποιος μικρός. -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Θεωρώ όμως σφάλμα που δεν ξέρει ΣΗΜΕΡΑ ο (νυν ή μελλοντικός) αγωνιζόμενος αν θα υπάρχει του χρόνου ο θεσμός, και με ποια μορφή!
Μεγάλο φάουλ!!
Δηλαδή να ψήσω τα γονίδια να μου πληρώσουν 206 ή όχι;;ΠΑΡΕ ΕΝΑ ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ.ΤΙ ΠΙΟ ΑΠΛΟ??????????
Ο ΝΥΝ ΞΕΡΕΙ ΟΤΙ ΘΑ ΥΠΑΡΧΕΙ.
ΣΕ ΠΙΟ ΚΑΠ ΞΕΡΟΥΝ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΑΝ??
ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟΥ ΠΑΡΑΧΡΟΝΟΥ ΕΧΕΙΣ ΕΝΑ ΑΜΑΞΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΕΙΣ ΑΡΓΟΤΕΡΑ.
-
Ο χρήστης Sidobre έγραψε:
...Ιδιαίτερα αν δεν είσαι 'Junior' πολύ δύσκολα θα επιλέξεις σαν 'νέος' να πας σε χώμα...
ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΑ ΑΥΤΟ ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ?
Αναφέρομαι στον διαχωρισμό 'Junior Cup' και 'Senior Cup'.
Δεν είναι όλοι οι 'νέοι' Junior!
Στο junior έχει και περισσότερες παροχές που πιστεύω ότι είναι ότι καλύτερο για να ξεκινήσει κάποιος μικρός.ΟΚ
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Θεωρώ όμως σφάλμα που δεν ξέρει ΣΗΜΕΡΑ ο (νυν ή μελλοντικός) αγωνιζόμενος αν θα υπάρχει του χρόνου ο θεσμός, και με ποια μορφή!Πάντως το 206 1.4 του χρόνου θα έχει εθνικό δελτίο αναγνώρισης στην ομάδα Α (κλάση Α/5) είτε σαν 8V (75 hp) είτε σαν 16V (90 hp).
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Θεωρώ όμως σφάλμα που δεν ξέρει ΣΗΜΕΡΑ ο (νυν ή μελλοντικός) αγωνιζόμενος αν θα υπάρχει του χρόνου ο θεσμός, και με ποια μορφή!
Συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες (βλ.FIA) και διάφορα χάλια στην F1 & WRC που έγιναν τα τελευταία χρόνια για επόμενες χρονιές. 'Οχι ότι δίνω άλλοθι αλλά....
-
Amaxopoulos έγραψε:
Το mg δεν εχει καμια σχεση με την προκυρηξη της πεζω,εννοειται πως οσοι νεοι επελεξαν mg ,το εκαναν χαρην πιστας και ευκολιας για αυτους!Δεν ειναι απαραιτητα ετσι, δεν ειναι ολοι τους πρωην καρτιστες. Για παραδειγμα ο Παπαρινοπουλος που ειναι οτι πιο ενδιαφερον απο πλευρας εξελιξης και δυνατοτητων, θελει να ασχοληθει με ραλι. Αρα δεν ειναι αυτο που λες
Επειδη θελει να τρεξει σε ραλλυ,δεν ισχυει οτι τον βολευει η πιστα, της οποιας τα μυστικα γνωριζει και θα του ηταν(που ειναι) πιο ευκολο να 'ανεβει' γρηγορα και ας πληρωνει παραπανω χρηματα?(η λογικη που λεω εγω)
Αυτο που λες δεν αναιρει αυτο που λεω!!!!!!
Οντως απο ιδεες πολλες,αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι στη πραξη ειναι υλοποιησιμες??Δεν ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα στην πραξη.Μα δεν παραπονιουνται για τους νεους που δεν θελουν,απλως οι ΝΕΟΙ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ,που ειναι και το χειροτερο συμπερασμα
(τι δεν θελουν?μα φυσικα να οδηγουν φτηνα 75 μουλαρια,να σερνονται,ενω θα θελανε να διακριθουν απο τον πρωτο αγωνα αν ειναι δυνατον και πρωτοι γενικης,αν μπορουσαν!!!!!!Αυτη ειναι η λαθος λογικη που εχουμε,γιατι ετσι 'μας λενε' :κοιτα να κερδισεις,για να προβληθεις,κλασικο ελληνικο λαθος,βαθμοθηρια,πρωταθλημοθηρια)Υπαρχουν πολλα τετοια παραδειγματα,εμφανη και λιγοτερο εμφανη,που κυριως προερχονται απο ηδη αγωνιστικες οικογενειες,αν και οχι παντα.Γιατι ειναι λαθος αυτη η 'ελληνικη λογικη'?Γιατι χανουμε τη μπαλα.
Τα Ν αυτοκινητα ειναι Ν,περα απο ολα τα αλλα,γιατι κανονικα μοιαζει με το αυτοκινητο παραγωγης.Δεν ειναι σοβαρο να υποβαθμιζουμε το αυτοκινητο ενος κατασκευαστη ,για να εχουμε ισορροπια στους αγωνες.Εφοσον ειναι καλυτερο σε καποιους τομεις,ειναι καλυτερο γενικως,αλλιως θα κανει και ασχημη διαφημιση στην εταιρεια,επεμβαινοντας σε τομεις που υπερτερει εναντι του ανταγωνισμου.
Αν ειναι ετσι να βαλουμε ερμα και στα σιβικ,γιατι εγω του χρονου θα παρω κλιο και θελω να τα ανταγωνιζομαι!βλεπεις'ελληνικη λογικη' χαριν δηθεν ανταγωνισμου!matador(αν και δεν τα πολυθυμαμαι),τα παρουσιαζανε στην τηλεοραση σαν τροφεο,υπηρχε θεση υπευθυνου για το τροφεο,μαλλον ακριβοπληρωμενη,και αρκετες προωθητικες ενεργειες της φιατ,που αφορουσε μονο το τροφεο.
Γενικα ειχαν ενα καλο μπατζετ,αλλα και αρκετη συμμετοχη ντιλερ,ενας τομεας που υστερουσε ανεκαθεν η πεζω. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Επειδη θελει να τρεξει σε ραλλυ,δεν ισχυει οτι τον βολευει η πιστα, της οποιας τα μυστικα γνωριζει και θα του ηταν(που ειναι) πιο ευκολο να 'ανεβει' γρηγορα και ας πληρωνει παραπανω χρηματα?(η λογικη που λεω εγω)
Αυτο που λες δεν αναιρει αυτο που λεω!!!!!!Να το ξαναπω να συνενοηθουμε; Αυτο το παιδι που δεν ηταν καρτιστας για να εχει καποιον ερωτα με τις πιστες θελει τελικα να τρεξει ραλι. Ξεκινησε λοιπον φετος ψαχνωντας cup για να τρεξει/μαθει και προσπερασε Micra και 206 που ειναι ηδη ραλι και ειναι σαφως φθηνοτερα των MG. Δε σου λεει κατι αυτο; Ειναι ακριβως το ειδος πελατη που ψαχνει η Lion και η Nissan και ομως τον χασανε! Μη μου πεις οτι εκαναν τη διαφορα οι 25 ιπποι, εξαλλου το Micra εχει 90 που ειναι παρα πολυ κοντα στο MG.
Οντως απο ιδεες πολλες,αλλα τι σε κανει να πιστευεις οτι στη πραξη ειναι υλοποιησιμες??Δεν ειναι τοσο ευκολα τα πραγματα στην πραξη.
Τι δεν ειναι υλοποιησιμο; Να το βαλουν στο περιπτερο τους σε μια εκθεση αυτοκινητου, να κανουν ενα open day στα Μεγαρα ή το Παραλληλοδρομιο, να κανουν ενα site που θα λυνει ολες τις αποριες, να κανουν μια συνεντευξη τυπου, να τυπωσουν ενα φυλλαδιο που θα το μοιραζουν στους θεατες, να ανακοινωσουν απο τωρα οτι θα συνεχιστει για δυο ακομη χρονια; Μα τι ειναι ολα αυτα, βουνο ή πανακριβα; Κοροιδευομαστε;
Μα δεν παραπονιουνται για τους νεους που δεν θελουν,απλως οι ΝΕΟΙ ΟΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΕΛΟΥΝ,που ειναι και το χειροτερο συμπερασμα
(τι δεν θελουν?μα φυσικα να οδηγουν φτηνα 75 μουλαρια,να σερνονται,ενω θα θελανε να διακριθουν απο τον πρωτο αγωνα αν ειναι δυνατον και πρωτοι γενικης,αν μπορουσαν!!!!!!Αυτη ειναι η λαθος λογικη που εχουμε,γιατι ετσι 'μας λενε' :κοιτα να κερδισεις,για να προβληθεις,κλασικο ελληνικο λαθος,βαθμοθηρια,πρωταθλημοθηρια)Υπαρχουν πολλα τετοια παραδειγματα,εμφανη και λιγοτερο εμφανη,που κυριως προερχονται απο ηδη αγωνιστικες οικογενειες,αν και οχι πανταΥπαρχουν ΧΙΛΙΑΔΕΣ νεοι που τρελαινονται για να κανουν αγωνες αλλα δεν εχουν καμια ορεξη να παρουν τηλεφωνο, να βρουν μονοι τους μεταχειρισμενο, να βρουν μονοι τους συνεργειο, να μαθουν μονοι τους χωρις καμια βοηθεια, χιλια δυο να.
Δε ξερεις πως στηνονται τετοια ενιαια στο εξωτερικο; Εκει σε βρισκουν, δεν τους βρισκεις. Και ξερεις γιατι; Γιατι σε βλεπουν σαν πελατη, οχι σαν εξαρτωμενο. Νοικιαζεις και δοκιμαζεις αν μπορεις. Καθεσαι στο θρανιο και μαθαινεις να στριβεις. Ενημερωνεσαι για χιλια δυο ζητηματα εκτος της οδηγησης. Ετσι γινονται τα πραγματα, οχι παρε τηλεφωνο στο ταδε σταθερο Δευτερα με Παρασκευη να το συζητησουμε και για του χρονου θα σου πουμε του χρονου.
Γιατι ειναι λαθος αυτη η 'ελληνικη λογικη'?Γιατι χανουμε τη μπαλα.
Τα Ν αυτοκινητα ειναι Ν,περα απο ολα τα αλλα,γιατι κανονικα μοιαζει με το αυτοκινητο παραγωγης.Δεν ειναι σοβαρο να υποβαθμιζουμε το αυτοκινητο ενος κατασκευαστη ,για να εχουμε ισορροπια στους αγωνες.Εφοσον ειναι καλυτερο σε καποιους τομεις,ειναι καλυτερο γενικως,αλλιως θα κανει και ασχημη διαφημιση στην εταιρεια,επεμβαινοντας σε τομεις που υπερτερει εναντι του ανταγωνισμου.Μπορεις να μου εξηγησεις τι ακριβως σε ενοχλει σαν ανγωνιζομενο αν θα θηγει το συμφερον της Peugeot; Εσυ δε θελεις οσο το δυνατο περισσοτερα ανταγωνιστικα αυτοκινητα; Μονος σου το ειπες, οι ντηλερ της Peugeot πουλανε πολυ και δεν ενδιαφερονται για αγωνες. Οι ντηλερ μιας αλλης εταιριας μπορει να ενδιαφερονται, γιατι να μην ειναι το μοντελο τους ανταγωνιστικο. Προσοχη δε μιλαμε γενικα, μιλαμε για συγκεκριμενη περιπτωση που υπαρχει εντονο προβλημα και οχι τα Ν3 που λες. Εκει υπαρχουν επιλογες και σχετικη ισσοροπια ανα περιπτωση.
-
Kωστα,χρειαζεσαι σεμιναριο,για να κατανοησεις την Ελληνικη πραγματικοτητα,σου προτεινω να πας απο την ΕΛΠΑ και να κανεις ενα δυο προτασεις,και μετα ελα να μας πεις,αν ισχυουν ολα αυτα τα ωραια που μας λες.Τιποτα απο ολα αυτα δεν ειναι ετσι οπως τα εχεις στο μυαλο σου.
Θα σκεφτεις αυτα που λες 'κοροιδευομαστε,τις διαφορες ιδεες που εχεις,για τη λογικη,κ.α.'*Οσο για τον Παπαρινοπουλο(θα εχει λοξυγκα,που ολο γι' αυτον μιλαμε ),εχει ξανατρεξει πιστα και εχει βοηθεια στην πιστα απο τον πατερα του,που αλλου(ραλι,αναβασεις) δεν θα ειχε αναλογη.Τωρα συννενοηθηκαμε?
*Ελπιζω μονο να μην παρεξηγιεσαι ,οπως ειχες παρεξηγηθει παλαιοτερα,απλως απο κοντα το παιχνιδι ειναι διαφορετικο και για τις εταιρειες και για τους οδηγους και για ολους,ποσο μαλλον στο Ελλαδισταν,που αν πας να κανεις αυτο που σου λεω θα παθεις πλακα με τη λογικη του καθενος,δυστυχως...........
Η υπογραφη του APR δεν ειναι ανωριμη...... -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Kωστα,χρειαζεσαι σεμιναριο,για να κατανοησεις την Ελληνικη πραγματικοτητα,σου προτεινω να πας απο την ΕΛΠΑ και να κανεις ενα δυο προτασεις,και μετα ελα να μας πεις,αν ισχυουν ολα αυτα τα ωραια που μας λες.Τιποτα απο ολα αυτα δεν ειναι ετσι οπως τα εχεις στο μυαλο σου.
Θα σκεφτεις αυτα που λες 'κοροιδευομαστε,τις διαφορες ιδεες που εχεις,για τη λογικη,κ.α.'Τιποτα απο αυτα που εγραψα για το junior cup δεν αφορα την ΕΛΠΑ, ολα ειναι θεμα Lion και μονο. Αρα δεν καταλαβαινω το σχολιο σου.
Οσο για τον Παπαρινοπουλο(θα εχει λοξυγκα,που ολο γι' αυτον μιλαμε ),εχει ξανατρεξει πιστα και εχει βοηθεια στην πιστα απο τον πατερα του,που αλλου(ραλι,αναβασεις) δεν θα ειχε αναλογη.Τωρα συννενοηθηκαμε?
Καλως θα εχει λοξυγκα, αξιζει να συζηταμε για αυτον γιατι θεωρω οτι μεχρι τωρα ειναι ο νεος της χρονιας. Θελει ταλεντο για να φτασεις το γυρολογιο του Ζαχου.
Το ξερω οτι εχει βοηθεια απο τον πατερα του αλλα αυτο δε λεει πολλα. Αυτο που λεει παρα πολλα ειναι οτι και προπερσι που βγηκε στην αγορα αλλα και φετος ΔΕΝ πηγε στα cup που θα εξυπηρετουσαν την προτιμηση του. Αν εσυ αυτο θελεις το αποδωσεις στον παραγωντα πατερας και μονο τοτε οκ. Ακομη και ετσι ομως θα μπορουσα να σου αναφερω καποιον απο τους υπολοιπους πιτσιρικαδες των MG.
-
Αρχικα ειχα γραψει:'εννοειται πως οσοι νεοι επελεξαν mg ,το εκαναν χαρην πιστας και ευκολιας για αυτους! '
Ποιος νεος που θα μου φερεις παραδειγμα,δεν εκανε την επιλογη του για αυτους τους λογους??????ΕΙΝΑΙ οι προφανεις λογοι:η πιστα μαθαινεται πιο ευκολα,ειναι αρκετα καλο σχολειο,ειναι ευκολο να πας στα μεγαρα(κυριως)
Την μαθαινεις και τελειωνεις ,σε σχεση με τις αλλες διαδρομες,που εχει ταλαιπωρια να πας,να γραψεις η να μαθεις(βλεπε αναβαση)κλπ.,κλπ.Το σχολιο για την ελπα θα το καταλαβεις μονο αν το εφαρμοσεις,θα αλλαξεις πολλες θεωρητικες αποψεις που εχεις για το θεμα 'αγωνες' στην Ελλαδα.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Αρχικα ειχα γραψει:'εννοειται πως οσοι νεοι επελεξαν mg ,το εκαναν χαρην πιστας και ευκολιας για αυτους! '
Ποιος νεος που θα μου φερεις παραδειγμα,δεν εκανε την επιλογη του για αυτους τους λογους??????ΕΙΝΑΙ οι προφανεις λογοι:η πιστα μαθαινεται πιο ευκολα,ειναι αρκετα καλο σχολειο,ειναι ευκολο να πας στα μεγαρα(κυριως)
Την μαθαινεις και τελειωνεις ,σε σχεση με τις αλλες διαδρομες,που εχει ταλαιπωρια να πας,να γραψεις η να μαθεις(βλεπε αναβαση)κλπ.,κλπ.Με αυτη τη λογικη ολα τα entry level ενιαια πρεπει να ειναι στην πιστα. Για τις αλλες μορφες αγωνων δηλαδη δεν υπαρχει αγορα στο entry level. Οκ γνωμη σου αλλα παλι με δεδομενο το 106 cup που το εζησες δυσκολευομαι να δεχτω τη γνωμη σου.
Tο σχολιο για την ελπα θα το καταλαβεις μονο αν το εφαρμοσεις,θα αλλαξεις πολλες θεωρητικες αποψεις που εχεις για το θεμα 'αγωνες' στην Ελλαδα.
Ε οκ τοτε τι να σου πω, αυτος ειναι βολικος τροπος να απαξιωσεις τη γνωμη του αλλου. Με αυτη τη λογικη δεν επρεπε καν να αρχισεις τη κουβεντα μαζι με εναν θεωρητικο.
Σου ξαναλεω, οτι εγραψα για το junior ειναι θεμα της Lion και δεν πεφτει κανεις λογος στην ΕΛΠΑ. Οτι εγραψα για τα Ν1 ειναι θεμα της ΕΘΕΑ, αυτο δεκτο, αλλα ως εκει.
-
Δυο ποστ πιο πανω,ειχα συμπληρωσει κατι με '*' πριν δω το επομενο ποστ σου,προφανως δε το διαβασες..........
Αλλα και παλι βλεπω ταση μη συννενοσησης και αντιπαραθεσης.Παλι δεν στεκει αυτο που λες για τις αλλες μορφες αγωνων(εκτος πιστας)
Εγραψα εγω οτι δεν υπαρχει αγορα για νεους σε αλλη μορφη αγωνων????Απλως αυτοι που επελεξαν το mg,δεν επελεξαν το αμαξι,αλλα το θεσμο!
Τοση ωρα γι΄αυτο διαφωνουμε,οτι υπαρχουν φτηνοτεροι θεσμοι απο το ενιαιο,ΑΛΛΑ δεν ηταν το οικονομικο οι λογοι επιλογης(απο τους αγωνιζομενους) του mg,κοινως δεν απευθυνοταν στον ιδιο πελατη με το πεζω καπ. -
ΤΙ ΗΘΕΛΑ ΚΑΙ ΠΕΤΑΧΤΗΚΑ 3 ΣΕΛΙΔΕΣ ΠΡΙΝ????
ΚΑΤΣΕ ΡΕ ΔΙΟΝΥΣΗ ΣΤΗΝ ΗΣΥΧΙΑ ΣΟΥ...
-
Μπα,καλα εκανες και το εθεσες το πεζω καπ,αφου αναφερομασταν στη φτηνοτερη κατηγορια.Απλα τα πραγματα περιπλεκονται οταν δεν τα βλεπουμε σαν ξεχωριστα αυτοκινητα,αλλα σαν θεσμο.
ΕΣΥ,Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ,ποσα χρηματα ξοδεψες περσι για το πεζω καπ απο αγορα,εως τελος πρωταθληματος?
Τι μας ενδιαφερει αν ο θεσμος ειναι 'καλος' αν θελουμε μια περιουσια για να τον ακολουθησουμε.
Ο καθενας που τον ενδιαφερει το οικονομικο,λογικα πρωτα κοιταει ποσα βγαινουν απο τη τσεπη του,και μετα τι θα 'αποκομισει' απο εκει που θα συμμετεχει!(θεσμος)Θα τα 'ζυγισει' και θα παρει την αποφαση του.
Σιγουρα στην αρχη δεν πρεπει να τον ενδιαφερουν οι επιδοσεις. -
ΦΙΛΕ ΓΚΟ ΦΟΡ ΠΟΛ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΑ ΚΑΙ ΜΑΚΑΡΙ ΝΑ ΓΙΝΟΤΑΝΕ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΟΜΩΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΑΡΧΟΥΣΑ ΑΡΧΗ ΤΟΥ ΣΠΟΡ,ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΒΟΗΘΑΕΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΕΣ ΦΟΡΕΣ ΠΑΙΖΕΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΑ ΝΕΥΡΑ ΤΗΣ
(ΟΠΩΣ ΤΟΤΕ ΠΟΥ Η ΕΘΕΑ ΖΗΤΗΣΕ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΡΩΤΟ ΑΓΩΝΑ 3000 ΕΥΡΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΕΙ ΛΕΕΙ ΤΟ ΚΑΠ!!!!! )
ΚΑΤΩ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Η ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΛΛΕΣ ΠΟΥ ΑΣΧΟΛΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΝΟΥΝ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ.
ΕΓΩ ΑΝ ΕΙΧΑ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΚΑΙ ΕΒΛΕΠΕ ΚΑΘΑΡΑ ΜΟΝΟ ΤΟ ΚΕΡΔΟΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΓΩΝΕΣ ΔΕΝ ΘΑ ΕΔΙΝΑ ΟΥΤΕ ΕΥΡΩ.ΟΧΙ ΝΑ ΚΑΝΩ ΠΡΟΜΟΣΙΟΝ...ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ ΚΑΙ ΧΩΡΙΣ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΠΑΡΕΞΗΓΗΘΩ ΜΕ ΚΑΝΕΝΑΝ
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
ΕΣΥ,Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ,ποσα χρηματα ξοδεψες περσι για το πεζω καπ απο αγορα,εως τελος πρωταθληματος?ΠΕΡΥΣΙ ΟΛΑ ΜΑΖΙ ΠΕΡΙΠΟΥ 17000.ΕΑΝ ΗΜΟΥΝ ΑΠΟ ΝΟΤΙΟ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΝΑ 2000 ΕΥΡΟ ΛΙΓΟΤΕΡΟ. -1500 ΠΡΙΜ ΠΟΥ ΒΓΗΚΑ ΤΡΙΤΟΣ
ΦΕΤΟΣ ΒΡΗΚΑ ΧΟΡΗΓΟ ΚΑΙ ΑΝ ΒΓΩ ΔΕΥΤΕΡΟΣ ΧΩΡΙΣ ΑΛΛΗ ΑΒΑΡΙΑ ΚΑΙ ΠΑΡΩ ΤΑ 3000 ΤΟ ΤΑΜΙΟ ΘΑ ΕΙΝΑΙ + ΕΑΝ ΒΓΩ ΠΡΩΤΟΣ ΘΑ ΕΙΜΑΙ - ΚΑΝΑ 2000 .ΕΧΩ ΚΑΙ ΤΗΝ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΥΝΟΔΗΓΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΤΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΟΛΑ ΔΙΑ 2 ΑΡΑ ΕΓΩ ΜΟΝΟ(ΔΗΛΑΔΗ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ )ΒΑΖΩ ΑΡΚΕΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ.
ΜΗΝ ΤΟ ΨΑΧΝΕΤΕ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΟ ΦΤΗΝΟ.
ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΤΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΘΑ ΞΑΝΑΜΠΩ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΚΑΝΑ 2 ΜΕΡΕΣ.
-
Δημητρη δεν υπαρχει καμια παρεξηγηση, κουβεντα γινεται. Οντως δεν το ειχα δει τον αστερισκο αλλα και παλι δεν υπηρχε διαθεση αντιπαραθεσης αν και το να βαζεις σε καποιον τη ταμπελα του θεωρητικου ειναι λαθος πρακτικη.
Αυτο παντως που εξακολουθει να μου κανει εντυπωση ειναι η μεγαλη επιοικια που διχνεται στις εταιριες. Απο οσο ξερω για παραδειγμα τα 3000 ευρω τα δινει καθενας που θελει να κανει καπ. Σε καθε περιπτωση μιλαμε για 3000 ευρω (αστειο ποσο συγκρινομενο με τον προυπολογισμο σου ΔΙονυση) για μια εταιρια που τελικα αν παει καλα το καπ της θα βγαλει λεφτα... Επισης μιλαμε για μια εταιρια που ειχε το θρασος να κατηγορησει τους ανθρωπους που εστησαν το περυσινο καπ με τα 106 οτι της εκλεβαν πελατες. Τελος μιλαμε για δυο εταιριες (Nissan και Lion) που εδω και τρια χρονια προκυρησουν ενιαια και η μεν πρωτη καταφερε να μαζεψει 12 αυτοκινητα ή δε αλλη 7. Φυσικα οταν κοιταζονται στον καθρεφτη δε βλεπουν τιποτα κακο και γενικα τους φταινε οοοοοολοι οι αλλοι. Το κακο για αυτους ειναι οτι οι δικαιολογιες τελειωνουν γιατι φετος που ανοιξε ηλικιακα το 206 καπ ηρθαν μολις δυο συμμετοχες, εκ των οποιων η μια απο τους 4Τ. Ειμαι πραγματικα περιεργος να δω τι θα δηλωσει φετος η Lion οτι χαλασε το θεσμο της. Ακομη και αν φταινε τα αλογα ή αναλογια χωμα/ασφαλτος, ε ας το αλλαξει στο στησιμο του καπ.
Παντως ο λογος που επιμενω να ειμαι αυστηρος ειναι οτι μεσα απο δυο εξυπνα και φτηνα ενιαια θα μπορουσαμε να ειχαμε πολυ νεο αιμα αλλα το κυριοτερο θα στηριζοντουσαν οι αγωνιστικες ομαδες. Οι ομαδες ειναι ουσιαστικα ο ιστος του σπορ και οχι οι επιμερους αγωνιζομενοι. Να δωσω ενα παραδειγμα: καποτε η F3 ειχε βοηθησει να γινουν αρκετες ομαδες που με την πορεια που πηραν τα πραγματα τελικα διαλυθηκαν. Αν καποιος θελησει τωρα να στησει ενα πρωταθλημα μονοθεσιων πρεπει να ζητησει απο ιδιωτες να καταβαλουν ενα δυσβαστακτο ποσο αντι να μιλησει με εταιριες-ομαδες που μπορουν να κανουν οικονομιες κλιμακας, να ασχοληθουν πιο οργανωμενα με χορηγους κλπ.
Ισως δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο σημαντικο ειναι ολα αυτα γιατι εχετε αποδεχτει το ρολο του αγωνιζομενου-τα κανω ολα. Λιγοι εχουν τη διαθεση να σπαταλησουν τοσο χρονο και ενεργεια οσο εσεις χωρις αυτο να σημαινει οτι δε θελουν να κανουν αγωνες. Και δεν υπαρχει η πολυτελεια να χανεται αυτο το κοινο που σε ολο τον κοσμο ειναι ο κυριως πελατης καθε αγωνιστικης δραστηριοτητας.
-
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Απο οσο ξερω για παραδειγμα τα 3000 ευρω τα δινει καθενας που θελει να κανει καπ. Σε καθε περιπτωση μιλαμε για 3000 ευρω (αστειο ποσο συγκρινομενο με τον προυπολογισμο σου ΔΙονυση) για μια εταιρια που τελικα αν παει καλα το καπ της θα βγαλει λεφτα....ΟΟΟΟΟΟΧΙΙ,ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙΣ ΛΑΘΟΣ ΤΑ 3000 ΕΥΡΩ ΔΕΝ ΙΣΧΥΑΝ ΠΑΝΤΑ,ΑΠΟΦΑΣΗΣΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΘΕΑ ΝΑ ΙΣΧΥΣΟΥΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΡΙΝ ΔΗΛΩΣΟΥΜΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΩΣ ΚΑΠ.ΣΚΕΨΟΥ ΤΟ ΛΙΓΟ...ΤΟ ΠΟΣΟ ΟΝΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ,ΥΠΑΡΧΕΙ ΟΜΩΣ ΚΑΙ ΤΟ ΓΑΜΩΤΟ...
ΑΝ ΠΑΕΙ ΚΑΛΑ ΤΟ ΚΑΠ ΘΑ ΒΓΑΛΕΙ ΛΕΦΤΑ???????? ΠΩΣ???ΑΠΟ ΠΟΥ???? ΑΠΟ ΤΑ ΔΙΑΡΚΕΙΑΣ???
ΦΙΛΙΚΑ ΠΑΝΤΑ ΕΤΣΙ...ΚΑΛΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΙ ΡΩΤΑΣ ΚΑΙ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΣ ΠΑΙΖΟΥΝ ΟΜΩΣ ΠΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΑ ΞΕΡΩ ΟΥΤΕ ΕΓΩ ΚΑΙ ΠΡΟΦΑΝΩΣ ΟΥΤΕ ΚΙ ΕΣΥ
ΚΑΛΗΜΕΡΑ -
Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
Ακομη και αν φταινε τα αλογα ή αναλογια χωμα/ασφαλτος, ε ας το αλλαξει στο στησιμο του καπ.ΑΜΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΗΤΑΝ ΔΥΝΑΤΟΤΕΡΟ ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΙ ΑΚΡΙΒΟΤΕΡΟ.
ΕΠΙΣΕΙΣ ΕΑΝ ΑΝΤΙ ΓΙΑ ΡΑΛΛΥ ΚΑΝΑΜΕ ΠΙΣΤΑ-ΑΝΑΒΑΣΕΙΣ-ΚΑΙ ΣΠΡΙΝΤ ΟΥΤΕ ΠΟΥ ΘΑ ΣΚΕΥΤΟΜΟΥΝΑ ΝΑ ΠΑΩ.
ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΝ ΕΙΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ 8 ΚΑΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ 12.ΓΟΥΣΤΑ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΚΑΙ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΕΠΙΛΕΓΕΙ ΠΟΥ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΑΕΙ.
ΑΥΤΑ
"Κακές Γλώσσες"