-
O λογος που δεν σου εγραψα σαν αγγελια'υπαρχει το ταδε αμαξι,κλπ,κλπ'
ειναι,γιατι θεωρησα οτι για να ζητας γνωμη εδω(στο φορουμ),δεν θελεις να αγορασεις ενα συγκεκριμενο αμαξι,αλλα να καταλαβεις,ποιο θα ειναι αυτο που θα πληρει αυτα που θελεις,γι΄αυτο με κολλησες λιγο οταν ειπες οτι θελεις να 'γραψεις αγωνιστικα χλμ'.Αυτο το κανεις,χωρις οπως λες συνεργεια κλπ, με ενα N1 η ενα Ν2 σε μετρια κατασταση και οχι εξελιγμενο,οπως ειναι το 106 που τρεχουν τα παιδια του TRF-οι γαλατες !
Για αυτο,ξαναλεω, δεν γραφω ποιο αυτοκινητο εχω στο μυαλο μου,αν δεν ξεθαρισουμε τι αυτοκινητο θελεις εσυ.
Τα λεφτα που λες δεν ειναι λιγα,και ειναι κριμα να παρασυρθεις με το ενα η τα αλλο καλο αυτοκινητο,που πιθανον να ειναι καλα,αλλα να μην σε καλυπτουν.
Αν παλι απλως θελεις να λεμε αυτοκινητα που πουλιουνται η γενικως εχουμε υποψη μας,το κανουμε και αυτο,αλλα ετσι ειναι εντελως επιφανειακη η συζητηση,οπως αυτες που γινονται στον αντιλογο,αν εχεις δει,που συμβουλευει ο καθενας τι αυτοκινητο να παρει ο αλλος χωρις να τον ξερει!
Ελπιζω να μην σε κουραζω. -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
O λογος που δεν σου εγραψα σαν αγγελια'υπαρχει το ταδε αμαξι,κλπ,κλπ'
ειναι,γιατι θεωρησα οτι για να ζητας γνωμη εδω(στο φορουμ),δεν θελεις να αγορασεις ενα συγκεκριμενο αμαξι,αλλα να καταλαβεις,ποιο θα ειναι αυτο που θα πληρει αυτα που θελεις,γι΄αυτο με κολλησες λιγο οταν ειπες οτι θελεις να 'γραψεις αγωνιστικα χλμ'.Αυτο το κανεις,χωρις οπως λες συνεργεια κλπ, με ενα N1 η ενα Ν2 σε μετρια κατασταση και οχι εξελιγμενο,οπως ειναι το 106 που τρεχουν τα παιδια του TRF-οι γαλατες !
Για αυτο,ξαναλεω, δεν γραφω ποιο αυτοκινητο εχω στο μυαλο μου,αν δεν ξεθαρισουμε τι αυτοκινητο θελεις εσυ.
Τα λεφτα που λες δεν ειναι λιγα,και ειναι κριμα να παρασυρθεις με το ενα η τα αλλο καλο αυτοκινητο,που πιθανον να ειναι καλα,αλλα να μην σε καλυπτουν.
Αν παλι απλως θελεις να λεμε αυτοκινητα που πουλιουνται η γενικως εχουμε υποψη μας,το κανουμε και αυτο,αλλα ετσι ειναι εντελως επιφανειακη η συζητηση,οπως αυτες που γινονται στον αντιλογο,αν εχεις δει,που συμβουλευει ο καθενας τι αυτοκινητο να παρει ο αλλος χωρις να τον ξερει!
Ελπιζω να μην σε κουραζω.Δεν θελω να λεμε για αυτοκινητα που πουλιουνται γενικως.Θελω αν μπορουμε να πουμε καποια συγκεκριμενα πραγματα, δεν ψαχνω γενικα για ενα αυτοκινητο να τρεξω χωρις λογο.Εχω παρει στο παρελθον αυτοκινητο που μονο καλο δεν μου εκανε ,οσον αφορα την εξελιξη μου σαν οδηγο.
Θα ηθελα πρωτα να αναφερθουμαι σε κατηγοριες και μετα σε αυτοκινητα που μπορει να πουλιουνται η να φτιαχνονται απο την αρχη.
Εσυ για παραδειγμα με τα χρηματα αυτα τι θα εκανες? -
[quote='argi']Εσυ για παραδειγμα με τα χρηματα αυτα τι θα εκανες?/quote]
Προσωπικά θα επερνα Yaris Α5..
Το ζήτημα δεν ειναι ποσα διαθέτεις και τι θα πάρεις ,εκεί που πρέπει να ψαξεις ειναι α)τι αγώνες θες να κάνεις?β)τι λέφτα θα χαλάς κατα τη διάρκεια?
Κατα τα αλλα υπάρχει και Μιτσου 6 στα 25.000..... -
Σωστα τα δυο ερωτηματα του Κουλη,αλλα αφου λες για ασφαλτο,ας σου απαντησω εγω τι θα εκανα με περιπου αυτα τα χρηματα,(εχοντας ομως εγω προσωπικα εξασφαλισει σερβις)
Θα αναβαθμιζα η θα αγοραζα ενα κορυφαιο Α6(οχι κιτκαρ η S1600) και θα ετρεχα κυπελλο ασφαλτο(αφου και εσυ για αυτο μιλας).
Αξιοπιστο σε μεγαλο βαθμο,ευχαριστο πολυ,διασκεδαστικο,γρηγορο πολυ,οχι πολυ ακριβο σε συντηρηση ,και σε απολυτες επιδοσεις,οτι ηθελε προκυψει(κατ΄εκτιμηση προσωπικη πισω απο τους κορυφαιους με S1600,αλλα σε αρκετες περιπτωσεις πολυ ψηλα στη γενικη και αναμεσα σε καλα Ν4!)
Εγω θα ετρεχα και χωμα,αλλα με αυτα τα χρηματα θα εκανα συμβιβασμο στο αυτοκινητο,αφου πλεον δεν φτανουν για κατι αλλο παρα μονο,οπως επισης εγραψε ο Κουλης,για κανενα καλο Α5.
Η μεγαλυτερη διαφορα χωμα-ασφαλτο,ειναι η αξιοπιστια,που δεν την εχουν ολα τα αυτοκινητα,καθως και τα φυσιολογικα πιο συχνα σερβις.
Ξαναλεω ομως οτι εσυ εγραψες οτι θελεις μονο ασφαλτο,η κανω λαθος?
Αυτο που εγραψα πως σου φαινεται σαν ιδεα,και τι περιπου ειχες εσυ στο μυαλο σου? -
Ο χρήστης argi έγραψε:
Ας υποθεσουμε λοιπον οτι εχουμε 25.000 euro να χαλασουμε για την εμπλοκη μας στους αγωνες(ασφαλτος) αυτοκινητου .
Τι μπορει να γινει με εναν προυπολογισμο σαν αυτον?Clio Ragniotti
-
Θα εκανα παλι οτι ακριβως εκανα πριν 4 χρονια. Θ αγοραζα ενα σχετικα παληο αυτοκινητο μεγαλου κυβισμου και ροπης-ιπποδυναμης (ακριβως για ναχω αβιαστη δυνατη λειτουργια) που να εχει καποια ιστορια σε αγωνες και μεγαλη διαθεσιμοτητα παληων νορμαλ και βελτιωμενων ανταλλακτικων. Θα το εκανα ΜΟΝΟΣ ΜΟΥ φυλλο και φτερο για να γνωριζω καθε μυστικο της λειτουργιας του, και θα το εστηνα ετσι που να μπορει να βγαλει στο δρομο την δυναμη του και ναναι συναμα ασφαλες. Θα πειραζα κατα το δυνατον λιγοτερο τον ηδη δυνατο κινητηρα του για να μην εχω ζημιες και θα φροντιζα την ολη κατασκευη (ακονιζοντας χερια και νου) να την φερω στα δικα μου οδηγικα μετρα. Απο κει και περα ,ευχαριστηση,μαθηση και (σχετικη) επιτυχια ...εξασφαλισμενες.
Βλεπεις φιλε argi ta 25000 E μπορει να σου φτανουν ν αγορασεις ενα καλο EVO 6. Αν ομως -αδυνατωντας να το συντηρησεις- το βλεπεις ολο το χρονο γλαστρα στον κηπο, δεν γινεται τιποτα.
Μ αυτο το καημενο κατασκευασμα μου, ευχαριστιεμαι εδω και 4 χρονια οσους αγωνες καταφερνω να κανω χωρις να στερησω τ αγγλικα της κορης μου, και η πρωτη μου ζημια ηταν προ μηνος, οταν χαλασε το ρελε της μιζας!
Το ξαναλεω. Ολο το μυστικο βρισκεται στη σωστη προετοιμασια, το συντηρητικο δυναμωμα,την καλη γνωση του αντικειμενου. Αν συνειδητοποιησεις οτι θα μαθεις να κουλαντριζεις 200-230 νορμαλ αλογα , και αν αντισταθεις στα λιγα παραπανω θα εισαι συχνα αναμεσα μας και παντα ευχαριστημενος.
Ηεγκαταληψη σ εναν αγωνα, εξ αιτιας της μανιας μας να τσιτωνουμε τα 1300αρια που με αιμα και ιδρωτα φτιαξαμε, ειναι μεγαλη πικρα.
Καλους αγωνες!Α ξεχασα. Κι ετσι θα μου εμεναν και 10 χιλιαρικα για τα εξοδα μερικων αγωνων.
-
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Σωστα τα δυο ερωτηματα του Κουλη,αλλα αφου λες για ασφαλτο,ας σου απαντησω εγω τι θα εκανα με περιπου αυτα τα χρηματα,(εχοντας ομως εγω προσωπικα εξασφαλισει σερβις)
Θα αναβαθμιζα η θα αγοραζα ενα κορυφαιο Α6(οχι κιτκαρ η S1600) και θα ετρεχα κυπελλο ασφαλτο(αφου και εσυ για αυτο μιλας).
Αξιοπιστο σε μεγαλο βαθμο,ευχαριστο πολυ,διασκεδαστικο,γρηγορο πολυ,οχι πολυ ακριβο σε συντηρηση ,και σε απολυτες επιδοσεις,οτι ηθελε προκυψει(κατ΄εκτιμηση προσωπικη πισω απο τους κορυφαιους με S1600,αλλα σε αρκετες περιπτωσεις πολυ ψηλα στη γενικη και αναμεσα σε καλα Ν4!)
Εγω θα ετρεχα και χωμα,αλλα με αυτα τα χρηματα θα εκανα συμβιβασμο στο αυτοκινητο,αφου πλεον δεν φτανουν για κατι αλλο παρα μονο,οπως επισης εγραψε ο Κουλης,για κανενα καλο Α5.
Η μεγαλυτερη διαφορα χωμα-ασφαλτο,ειναι η αξιοπιστια,που δεν την εχουν ολα τα αυτοκινητα,καθως και τα φυσιολογικα πιο συχνα σερβις.
Ξαναλεω ομως οτι εσυ εγραψες οτι θελεις μονο ασφαλτο,η κανω λαθος?
Αυτο που εγραψα πως σου φαινεται σαν ιδεα,και τι περιπου ειχες εσυ στο μυαλο σου?Δεν νομιζω οτι θα σου φτασουν αυτα τα λεφτα για ενα **πολυ καλο **Α6 .Αν παρεις ενα μετριο και το εξελιξεις δεν νομιζω να φτασουν αυτα τα λεφτα για αναρτηση,σασμαν,μοτερ και οτι αλλο χρειαστη,παντα για να το κανεις καλο και γρηγωρο οπως ειπες.
-
Πληροφοριακά, νομίζω ότι του Μιχελακάκη πριν από λίγο καιρό πουλιόταν γύρω στα 27.000 euro. Και νομίζω ότι ήταν αρκετά εξελιγμένο...Μοτέρ ~180 ίππων ,πρόφλεξ και καλά φρένα....Οπότε άνετα βρίσκεις ένα καλό Α6 σε αυτά τα λεφτά.....
-
Ο χρήστης sp0+ έγραψε:
Πληροφοριακά, νομίζω ότι του Μιχελακάκη πριν από λίγο καιρό πουλιόταν γύρω στα 27.000 euro. Και νομίζω ότι ήταν αρκετά εξελιγμένο...Μοτέρ ~180 ίππων ,πρόφλεξ και καλά φρένα....Οπότε άνετα βρίσκεις ένα καλό Α6 σε αυτά τα λεφτά.....Νομίζω πως λές πολλά... (στα ευρωπουλάκια αναφέρομαι, μην παρεξηγηθώ)
-
Αυτο ακριβως ειχα υποψη μου,Σπυρο!!!
Η τιμη ειναι χαμηλοτερη!
Το θεμα ειναι τι θελεις να κανεις,argi!
Ειδες που βιαζεσαι,φτανουν και παραφτανουν,και αν μπορουσα θα το αγοραζα!
Λοιπον,κατι τετοιο σε ενδιαφερει,γιατι για σενα μιλαμε?Απο οτι καταλαβα η προταση Πλατη,δεν σε ενδιαφερει,γιατι εμπεριεχει το παραγοντα 'ασχολουμαι πολυ με το αυτοκινητο',σωστα?
Το βασικο οπως εγραψα,σε περιπτωσεις τετοιων αυτοκινητων Α6 ειναι να εισαι σιγουρος για το σερβις που θα το υποστηριξει!
-
Συμφωνώ στη λύση του yaris. Αρκετά αξιόπιστο και ευκολοδήγητο ενώ είναι κλειδί να μην τύχεις σε κάποιο ταλαιπωρημένο. Μέσα στο μπάτζετ που αναφέρεται ενώ και κανένα χωματάκι που και που δεν είναι απίθανο σε αντίθεση με τα 106/saxo.
Για το 'παλιό' που λέει και ο γιατρός καλή λύση είναι αν όμως έχεις σκοπό να τρέξεις και να ασχοληθείς ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ σε προσωπικό επίπεδο.
Μια επιλογή σε αυτό το κλίμα είναι κάτι σαν το AX-APR.... , το οποίο είναι εξίσου γρήγορο με 'καλά' 106.... -
Ακριβως αυτο ειπα κι εγω. Αν μελετησει κανεις τον (αγραφο) καταλογο των
αγωνιζομενων που αρχισαν με ορεξη και γρηγορα αποσυρθηκαν (μεγαλες και δυσαρεστες οι απωλειες), θα συμπερανει οτι το μεγαλυτερο ποσοστο το εκανε γιατι αδυνατουσαν να ανταπεξελθουν στα εξοδα συντηρησης.
Και πιστευω ακραδαντα οτι μονο ενας Βωβος εχει δικαιωμα (οπως το εχει δηλωσει) να μην γνωριζει τι (τεχνικα) συμβαινει στ αυτοκινητο του.
Ειναι κριμα να χανονται νεοι ανθρωποι απο το σπορ γιατι κανεις δεν τους ενημερωσε για τα προαπαιτουμενα. -
Ο χρήστης platis έγραψε:
Ακριβως αυτο ειπα κι εγω. Αν μελετησει κανεις τον (αγραφο) καταλογο των
αγωνιζομενων που αρχισαν με ορεξη και γρηγορα αποσυρθηκαν (μεγαλες και δυσαρεστες οι απωλειες), θα συμπερανει οτι το μεγαλυτερο ποσοστο το εκανε γιατι αδυνατουσαν να ανταπεξελθουν στα εξοδα συντηρησης.
Και πιστευω ακραδαντα οτι μονο ενας Βωβος εχει δικαιωμα (οπως το εχει δηλωσει) να μην γνωριζει τι (τεχνικα) συμβαινει στ αυτοκινητο του.
Ειναι κριμα να χανονται νεοι ανθρωποι απο το σπορ γιατι κανεις δεν τους ενημερωσε για τα προαπαιτουμενα.Συγγνώμη που θα ξεφύγω προς στιγμήν κάπως από το θέμα, αλλά θεωρώ ότι ο βασικός λόγος αποχώρησης πολλών καλών αγωνιζόμενων είναι το δυσβάστακτο κόστος των αγώνων και όχι τόσο το κόστος συντήρησης.
Π.χ. στο φετινό ΔΕΘ, αθροίζω: Παράβολο+λάστιχα+έξοδα αναγνωρίσεων-καύσιμα+αμοιβήservice κλπ και αν μου πει κάποιος ότι κόστισε στον ερασιτέχνη (χωρίς χορηγό) κάτω από 1.000 ευρώ παρακαλώ ας μου πει κι εμένα πώς γίνεται.Φίλε (και συνονόματε..) argi, προσωπική μου γνώμη είναι πως εάν έχει κάποιος 25000 ευρώ πρέπει να εμπλακεί με τέτοιο τρόπο ώστε αφού τελειώσει το αυτοκινητο και είναι όλα έτοιμα για αγώνα (αυτοκίνητο, ρουχισμός πληρώματος κλπ) να έχουν περισσέψει οπωσδήποτε και 3 χιλιάρικα....
Σε περίπτωση που ξοδευτεί όλο το ποσό μόνο για την κτήση του αυτοκινήτου. ... κλάφτα, ή που θα πέσεις μετά στο δανεισμό ή που δεν θα κάνεις αγώνες. -
Άν κάποιος θέλει να πρωταγωνιστήσει, τα 25.000 θα του περισσέψουν για Ν/1 και Ν/2.
Στις άλλες κλάσεις θα τα ξοδέψει μέσα στην 1η χρονιά (άν όχι άμεσα με την αγορά ενός κορυφαίου αυτοκινήτου).Θα διάλεγα Α/6 αξιοπρεπές αλλά όχι τούμπανο, κάτι σαν το 106cup ας πούμε. Είναι υπεραρκετό για όλα τα γούστα.
-
Κώστα και γω κάπου στο 1000αρικο μου βγήκε το ΔΕΘ, απλά έτσι είναι έτοιμο για το υπόλοιπο του φθινοπώρου. Σίγουρα πρέπει να έχουμε εξασφαλίσει και τη συνέχεια που κοστίζει και εκεί πολύ....
Στη λύση Yaris μη ξεχνάμε οτι έχει και έπαθλα από την εταιρία στο Πρωτάθλημα...
-
Βρε παιδια,ξεχνατε βασικα πραγματα,που ειπε ο argi
1)Το ποσο αφορα το αυτοκινητο,προφανως για τα υπολοιπα εχει στο μυαλο του καποιο αλλο μπατζετ.
2)Ασφαλτο προτιμαει.
3)Παρεξηγημενη προς τα πανω ειναι η Α5,καλη λυση για μικτο(χωμα-ασφαλτος),αλλα δεν συγκρινεται με μετριο Α6 σε 'συντηρηση-επιδοσεις-κοστος-ευκολια-ευχαριστηση':συνολικα στην ασφαλτο!(Ποσο μαλλον με κορυφαιο Α6)
4)Στο off-topic του hyperion θα συμφωνησω,και μαλλον το ποσο που ειπε ειναι υπερβολικα συγκρατημενο.Αλλα και εμενα γνωμη μου ειναι οτι τα εξοδα των αγωνων ειναι ακριβα περισσοτερο απο τη συντηρηση,για αυτοκινητα εως Α6-Ν3!
5)Η εταιρια ψιλοσταματησε τα χρηματα απο φετος στο yaris,oποτε για του χρονου που ενδιαφερει τον argi ,μαλλον δεν θα μοιραζει τιποτα,τουλαχιστον στο παλιο yaris! -
Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
Βρε παιδια,ξεχνατε βασικα πραγματα,που ειπε ο argi
1)Το ποσο αφορα το αυτοκινητο,προφανως για τα υπολοιπα εχει στο μυαλο του καποιο αλλο μπατζετ.
2)Ασφαλτο προτιμαει.
3)Παρεξηγημενη προς τα πανω ειναι η Α5,καλη λυση για μικτο(χωμα-ασφαλτος),αλλα δεν συγκρινεται με μετριο Α6 σε 'συντηρηση-επιδοσεις-κοστος-ευκολια-ευχαριστηση':συνολικα στην ασφαλτο!(Ποσο μαλλον με κορυφαιο Α6)
4)Στο off-topic του hyperion θα συμφωνησω,και μαλλον το ποσο που ειπε ειναι υπερβολικα συγκρατημενο.Αλλα και εμενα γνωμη μου ειναι οτι τα εξοδα των αγωνων ειναι ακριβα περισσοτερο απο τη συντηρηση,για αυτοκινητα εως Α6-Ν3!
5)Η εταιρια ψιλοσταματησε τα χρηματα απο φετος στο yaris,oποτε για του χρονου που ενδιαφερει τον argi ,μαλλον δεν θα μοιραζει τιποτα,τουλαχιστον στο παλιο yaris!Τι πραγματα θα πρεπει να εχει ενα peugeot 106 κατα την γνωμη σου για να θεωριθει αξιολογο βαση ανταγωνισμου και οδηγικως.
-
Ο χρήστης argi έγραψε:
Βρε παιδια,ξεχνατε βασικα πραγματα,που ειπε ο argi
1)Το ποσο αφορα το αυτοκινητο,προφανως για τα υπολοιπα εχει στο μυαλο του καποιο αλλο μπατζετ.
2)Ασφαλτο προτιμαει.
3)Παρεξηγημενη προς τα πανω ειναι η Α5,καλη λυση για μικτο(χωμα-ασφαλτος),αλλα δεν συγκρινεται με μετριο Α6 σε 'συντηρηση-επιδοσεις-κοστος-ευκολια-ευχαριστηση':συνολικα στην ασφαλτο!(Ποσο μαλλον με κορυφαιο Α6)
4)Στο off-topic του hyperion θα συμφωνησω,και μαλλον το ποσο που ειπε ειναι υπερβολικα συγκρατημενο.Αλλα και εμενα γνωμη μου ειναι οτι τα εξοδα των αγωνων ειναι ακριβα περισσοτερο απο τη συντηρηση,για αυτοκινητα εως Α6-Ν3!
5)Η εταιρια ψιλοσταματησε τα χρηματα απο φετος στο yaris,oποτε για του χρονου που ενδιαφερει τον argi ,μαλλον δεν θα μοιραζει τιποτα,τουλαχιστον στο παλιο yaris!Τι πραγματα θα πρεπει να εχει ενα peugeot 106 κατα την γνωμη σου για να θεωριθει αξιολογο βαση ανταγωνισμου και οδηγικως.
Ιπποδυναμη -οχι υπερβολικη απαραιτητα 165-170PS περιπου- πλεον 15' λαστιχα, φρενα καλα, σωστες σχεσεις, μια πολυ καλη αναρτηση αναλογα στις προτιμησεις και το οδηγικο στυλ του οδηγου και αν ειναι εξασφαλισμενη -οσο το δυνατο- η αξιοπιστια (π.χ. ημιαξονια στα 106) ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο προσφερει απολαυστικα αγωνιστικα χλμ. και βεβαιως βγαζει και χρονους αρκετα ανταγωνιστικους! Αλλα προσωπικα θεωρω πως το αυτοκινητο ειναι πολυ ευχαριστο για τον οδηγο απο τη στιγμη μαλιστα που θα καταλαβει την οδηγικη φιλοσοφια του. Αλλωστε για την ευχαριστηση μας δεν μπηκαμε, κατ'αρχας, οι περισσοτεροι στο χωρο??
Καλη επιτυχια σε οποια επιλογη κι αν κανεις! -
Χωρις να μπουμε σε λεπτομερειες ,το συγκεκριμενο αυτοκινητο(του 'θειου')
πληρει ολες τις προυποθεσεις.
Παραθετω τα 'πραγματα' που μας ενδιαφερουν και τα εχει το αυτοκινητο!
Φρενα,15αρια,αναρτηση,σασι!!!!!!!!(πολλοι νομιζουν οτι ολα ειναι ιδια)
κιβωτιο!!!!!!!,κινητηρας(οχι απολυτως στα ορια,αλλα ελαφρως προς αξιοπιστια μερια)Τα υπολοιπα μηχανικα μερη να ειναι σε καλη κατασταση(κρεμαγιερα,αξονας,κλπ).(Στα εξτρα για παραδειγμα ειναι το υδραυλικο χειροφρενο)
Οπως προειπα βασικο ειναι να εισαι σιγουρος για το σερβις που θα εχεις,γιατι πολυ απλα,αυτοι θα βαζουν χερι στο αυτοκινητο!!!
Και μετα απο ολα αυτα,μια ωραια στρωτη οδηγησουλα και εισαι μια χαρα.
Εννοειται αν αγορασουμε μεταχειρισμενο αυτοκινητο,οτι διαθετουμε καποια χρηματα,για να του κανουν ενα look γενικο,οι μηχανικοι μας.Γιατι?
Παραδειγμα για να μην συναντησουμε ακομα και την ακραια περιπτωση που τα αυτοκινητο ειναι σε καποιο τομεα παρανομο!
Οτι αλλο θες το ρωτας!Προς αυτη η προς καποια αλλη κατευθυνση! -
Με 15000 ευρώ φτιάχνει κάποιος ένα πολύ καλό και πολύ γρήγορο 205 με κινητήρα 1600 16βάλβιδο.Πάτημα ΚΟΡΥΦΑΙΟ (γιά μένα μακράν καλύτερο απο 106).Το μόνο αρνητικό γιά μερικούς ότι τρέχει Ε.
Πάντως γιά οδηγική ευχαρίστηση και 'γράψιμο' αγωνιστικών χιλιομέτρων είναι πιστεύω ιδανικό.(Και πιό προβλέψιμο από το τερατώδες ΑΧ-APR που αν είχε πλήρη εμπλοκή στο κύπελλο ασφάλτου θα καθάριζε πολλά συγχρονα Α6 και Ν4) -
[quote='hyperion']
Π.χ. στο φετινό ΔΕΘ, αθροίζω: Παράβολο+λάστιχα+έξοδα αναγνωρίσεων-καύσιμα+αμοιβήservice κλπ και αν μου πει κάποιος ότι κόστισε στον ερασιτέχνη (χωρίς χορηγό) κάτω από 1.000 ευρώ παρακαλώ ας μου πει κι εμένα πώς γίνεται.Μιας και περί εξόδων λόγος αναφέρω ενδεικτικά τα έξοδα για ένα εκτός Θεσσαλονίκης πληρωμα:
συμμετοχή 450 ευρώ,
4 λάστιχα 400 ευρώ(μέση τιμή γιατί υπάρχουν και με 700, και με δεδομένο ότι υπάρχουν άλλα 4 για δεύτερα και 4 για βροχή),
ξενοδοχείο για πλήρωμα και σέρβις(3x60+2x60,πάλι μέση τιμή)= 300+200για φαγητά=500 ευρώ,
βενζίνα για δοκιμές,αγώνα και μεταφορικά περίπου 300 ευρώσύνολο περίπου 1650 ευρώ χωρίς αμοιβή για μηχανικούς και εξοδα προετοιμασίας για τον αγώνα και βεβαίως χωρίς καμμία ζημιά!
Επομένως για έναν αγώνα χωρίς ζημιές και υπερβολές δυστυχώς πρέπει να ξοδέψεις περί τα 2000 ευρώ.
Ας υποθεσουμε οτι εχουμε 25.000 euro...