Ο χρήστης argi έγραψε:
Βρε παιδια,ξεχνατε βασικα πραγματα,που ειπε ο argi
1)Το ποσο αφορα το αυτοκινητο,προφανως για τα υπολοιπα εχει στο μυαλο του καποιο αλλο μπατζετ.
2)Ασφαλτο προτιμαει.
3)Παρεξηγημενη προς τα πανω ειναι η Α5,καλη λυση για μικτο(χωμα-ασφαλτος),αλλα δεν συγκρινεται με μετριο Α6 σε 'συντηρηση-επιδοσεις-κοστος-ευκολια-ευχαριστηση':συνολικα στην ασφαλτο!(Ποσο μαλλον με κορυφαιο Α6)
4)Στο off-topic του hyperion θα συμφωνησω,και μαλλον το ποσο που ειπε ειναι υπερβολικα συγκρατημενο.Αλλα και εμενα γνωμη μου ειναι οτι τα εξοδα των αγωνων ειναι ακριβα περισσοτερο απο τη συντηρηση,για αυτοκινητα εως Α6-Ν3!
5)Η εταιρια ψιλοσταματησε τα χρηματα απο φετος στο yaris,oποτε για του χρονου που ενδιαφερει τον argi ,μαλλον δεν θα μοιραζει τιποτα,τουλαχιστον στο παλιο yaris!Τι πραγματα θα πρεπει να εχει ενα peugeot 106 κατα την γνωμη σου για να θεωριθει αξιολογο βαση ανταγωνισμου και οδηγικως.
Ιπποδυναμη -οχι υπερβολικη απαραιτητα 165-170PS περιπου- πλεον 15' λαστιχα, φρενα καλα, σωστες σχεσεις, μια πολυ καλη αναρτηση αναλογα στις προτιμησεις και το οδηγικο στυλ του οδηγου και αν ειναι εξασφαλισμενη -οσο το δυνατο- η αξιοπιστια (π.χ. ημιαξονια στα 106) ειναι ενα αυτοκινητο το οποιο προσφερει απολαυστικα αγωνιστικα χλμ. και βεβαιως βγαζει και χρονους αρκετα ανταγωνιστικους! Αλλα προσωπικα θεωρω πως το αυτοκινητο ειναι πολυ ευχαριστο για τον οδηγο απο τη στιγμη μαλιστα που θα καταλαβει την οδηγικη φιλοσοφια του. Αλλωστε για την ευχαριστηση μας δεν μπηκαμε, κατ'αρχας, οι περισσοτεροι στο χωρο??
Καλη επιτυχια σε οποια επιλογη κι αν κανεις!