-
Απο οτι φενετε τα 1000 αλογα του Veyron απο την Bugatti δεν θα περασουν απαρατηρητα απο την Καντιλλακ.
Στην εκθεση του Ντιτρόιτ τον επομενο μηνα, θα δουμε ενα κοσπεπτ της Καντιλλακ το οποιο θα ονομαζεται Cadillac Sixteen.
Ο κινητηρας θα ειναι βασικα 2 'κολλημενοι' V8 κανοντας συνολο εναν κινητηρα V16 με γωνια 90 μοιρων. Ατμοσφαιρικος θα αποδιδει 1000 ιππους. Η προηγουμενη φορα που η εταιρια κατασκευασε 16κυλινδρο κινητηρα ηταν στην δεκαετια του '30. Δεν ξερουμε ακριβως το μεγεθος του κινητηρα σε κυβικα, αλλα μαντευω οτι θα ειναι τουλαχιστον 14,000 κ.ε.(ναι 3 μηδενικα βλεπετε).
Λογω του τεραστιου μηκους του κινητηρα, το αυτοκινητο θα εχει επισης τεραστιου μεγεθους 'μουρη/καπο' και ετσι το ολικο μεγεθος του οχηματος θα ειναι 559 εκατοστα. Το ντισάιν του αυτοκινητου δεν ειναι εξωπραγματικο αλλα θα εχει σχεση με την νεα σχεδιαστικη ταση της Καντιλλακ που αρχισε με το CTS και θα συνεχιστει με αλλα οχηματα στο κοντινο μελλον. Το οχημα ειναι, σχεδον ολοσχερως, φτιαγμενο απο αλουμινιο και ζυγιζει περιπου 2270 κιλα. Οι τροχοι ειναι 24ων ιντσων
Το οχημα ειναι 4ων θεσεων λογω των πισω θεσεων να ειναι αλα-business class οπως αυτες στο Maybach.
Το παραπανω κονσεπτ της Καντιλλακ θα ειναι 100% λειτουργικο, δηλαδη τα παντα θα δουλευουν εχουν πει πηγες της General Motors. Ο λογος για το κονσεπτ ειναι η αλλαγη στρατηγικης της εταιριας που απο εδω και περα θα παει 100% κοντρα με Bentley, Rolls-Royce and Maybach. Πρωτα ομως θα κατασκευαστουν μοντελα τα οποια θα ανταγωνιστουν με τα Μερσεντες S Class και Lexus LS430. Κατι το οποιο θα δουμε στα επομενο 1.5 χρονια.
-
Απο οτι φενετε τα 1000 αλογα του Veyron απο την Bugatti δεν θα περασουν απαρατηρητα απο την Καντιλλακ.
Στην εκθεση του Ντιτρόιτ τον επομενο μηνα, θα δουμε ενα κοσπεπτ της Καντιλλακ το οποιο θα ονομαζεται Cadillac Sixteen.
Ο κινητηρας θα ειναι βασικα 2 'κολλημενοι' V8 κανοντας συνολο εναν κινητηρα V16 με γωνια 90 μοιρων. Ατμοσφαιρικος θα αποδιδει 1000 ιππους. Η προηγουμενη φορα που η εταιρια κατασκευασε 16κυλινδρο κινητηρα ηταν στην δεκαετια του '30. Δεν ξερουμε ακριβως το μεγεθος του κινητηρα σε κυβικα, αλλα μαντευω οτι θα ειναι τουλαχιστον 14,000 κ.ε.(ναι 3 μηδενικα βλεπετε).
Λογω του τεραστιου μηκους του κινητηρα, το αυτοκινητο θα εχει επισης τεραστιου μεγεθους 'μουρη/καπο' και ετσι το ολικο μεγεθος του οχηματος θα ειναι 559 εκατοστα. Το ντισάιν του αυτοκινητου δεν ειναι εξωπραγματικο αλλα θα εχει σχεση με την νεα σχεδιαστικη ταση της Καντιλλακ που αρχισε με το CTS και θα συνεχιστει με αλλα οχηματα στο κοντινο μελλον. Το οχημα ειναι, σχεδον ολοσχερως, φτιαγμενο απο αλουμινιο και ζυγιζει περιπου 2270 κιλα. Οι τροχοι ειναι 24ων ιντσων
Το οχημα ειναι 4ων θεσεων λογω των πισω θεσεων να ειναι αλα-business class οπως αυτες στο Maybach.
Το παραπανω κονσεπτ της Καντιλλακ θα ειναι 100% λειτουργικο, δηλαδη τα παντα θα δουλευουν εχουν πει πηγες της General Motors. Ο λογος για το κονσεπτ ειναι η αλλαγη στρατηγικης της εταιριας που απο εδω και περα θα παει 100% κοντρα με Bentley, Rolls-Royce and Maybach. Πρωτα ομως θα κατασκευαστουν μοντελα τα οποια θα ανταγωνιστουν με τα Μερσεντες S Class και Lexus LS430. Κατι το οποιο θα δουμε στα επομενο 1.5 χρονια.
-
Απο οτι φενετε τα 1000 αλογα του Veyron απο την Bugatti δεν θα περασουν απαρατηρητα απο την Καντιλλακ.
Στην εκθεση του Ντιτρόιτ τον επομενο μηνα, θα δουμε ενα κοσπεπτ της Καντιλλακ το οποιο θα ονομαζεται Cadillac Sixteen.
Ο κινητηρας θα ειναι βασικα 2 'κολλημενοι' V8 κανοντας συνολο εναν κινητηρα V16 με γωνια 90 μοιρων. Ατμοσφαιρικος θα αποδιδει 1000 ιππους. Η προηγουμενη φορα που η εταιρια κατασκευασε 16κυλινδρο κινητηρα ηταν στην δεκαετια του '30. Δεν ξερουμε ακριβως το μεγεθος του κινητηρα σε κυβικα, αλλα μαντευω οτι θα ειναι τουλαχιστον 14,000 κ.ε.(ναι 3 μηδενικα βλεπετε).
Λογω του τεραστιου μηκους του κινητηρα, το αυτοκινητο θα εχει επισης τεραστιου μεγεθους 'μουρη/καπο' και ετσι το ολικο μεγεθος του οχηματος θα ειναι 559 εκατοστα. Το ντισάιν του αυτοκινητου δεν ειναι εξωπραγματικο αλλα θα εχει σχεση με την νεα σχεδιαστικη ταση της Καντιλλακ που αρχισε με το CTS και θα συνεχιστει με αλλα οχηματα στο κοντινο μελλον. Το οχημα ειναι, σχεδον ολοσχερως, φτιαγμενο απο αλουμινιο και ζυγιζει περιπου 2270 κιλα. Οι τροχοι ειναι 24ων ιντσων
Το οχημα ειναι 4ων θεσεων λογω των πισω θεσεων να ειναι αλα-business class οπως αυτες στο Maybach.
Το παραπανω κονσεπτ της Καντιλλακ θα ειναι 100% λειτουργικο, δηλαδη τα παντα θα δουλευουν εχουν πει πηγες της General Motors. Ο λογος για το κονσεπτ ειναι η αλλαγη στρατηγικης της εταιριας που απο εδω και περα θα παει 100% κοντρα με Bentley, Rolls-Royce and Maybach. Πρωτα ομως θα κατασκευαστουν μοντελα τα οποια θα ανταγωνιστουν με τα Μερσεντες S Class και Lexus LS430. Κατι το οποιο θα δουμε στα επομενο 1.5 χρονια.
-
Μηπως ξεχασαν να του βαλουν ερπυστριες?
-
Ο χρήστης G60POWER έγραψε:
Μηπως ξεχασαν να του βαλουν ερπυστριες?Χεχε...με 24ων ιντσων ζαντες, ειναι οντως ενα βημα πριν τις ερπηστριες.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Μηπως ξεχασαν να του βαλουν ερπυστριες?
Χεχε...με 24ων ιντσων ζαντες, ειναι οντως ενα βημα πριν τις ερπηστριες.
Δεν τα λενε dubs? (τις μεγαλες ζαντες;)
Ν.
-
Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Μηπως ξεχασαν να του βαλουν ερπυστριες?
Χεχε...με 24ων ιντσων ζαντες, ειναι οντως ενα βημα πριν τις ερπηστριες.
τι ερπυστριες.. προπελα για υπερωκιανειο πρεπει να εχει.
Νικος
-
Τσαντιστήκανε φαίνεται με τη Bugatti, ε?
Μη μας πάρουν και τα πρωτεία...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Τσαντιστήκανε φαίνεται με τη Bugatti, ε?Μη μας πάρουν και τα πρωτεία...
1000 ιππους με υπερτροφοδοτηση εσεις? 1000 ιππους ατμοσφαιρικους εμεις.
Κινητηρας V16 απο την Cadillac με 5ψηφιο αριθμο κ.εκ.