Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 6, VW Passat h Octavia 5???? GIATI?
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 6, VW Passat h Octavia 5???? GIATI?
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 3 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    34
    155
    647
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      babbis last edited by

      Ο χρήστης lkar έγραψε:

      @lkar

      Έχεις στην μπούκα τους μπέμβάκιδες κάτω των 2 λίτρων

      δεν πιστεύω να έχεις παράπονα από οδηγούς GT [/b]

      δεν κλέβω εκκλησίες

      Αρε θρήσκε!!! τι καλός που είσαι

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • elteo
        elteo last edited by

        Ο χρήστης Babbis έγραψε:

        Φοβερή μαγκιά και πρωτοπορία...από το 1991 εώς το 2005 ΖΧ, Χsara, C4.
        Το αν μοιάζουν μεταξύ τους για σένα μπορεί να είναι πλεονέκτημα για μένα όχι!
        Αυτό έλειπε να θεωρώ πλεονέκτημα σχέδιο του 1990...

        Δεν μιλαω για οποιοδήποτε σχεδιο

        όταν έχεις ένα σχήμα πολύ καλό και διαχρονικό πχ Ε36, 156 είναι μαγκιά.
        Αν βγάζεις ένα σχημα 'της μόδας' για μένα δεν είναι

        Περι ορέξεως ...σπανακόπιτα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • B
          babbis last edited by

          Ο χρήστης elteo έγραψε:

          Φοβερή μαγκιά και πρωτοπορία...από το 1991 εώς το 2005 ΖΧ, Χsara, C4.
          Το αν μοιάζουν μεταξύ τους για σένα μπορεί να είναι πλεονέκτημα για μένα όχι!
          Αυτό έλειπε να θεωρώ πλεονέκτημα σχέδιο του 1990...

          Δεν μιλαω για οποιοδήποτε σχεδιο

          όταν έχεις ένα σχήμα πολύ καλό και διαχρονικό πχ Ε36, 156 είναι μαγκιά.
          Αν βγάζεις ένα σχημα 'της μόδας' για μένα δεν είναι

          Περι ορέξεως ...σπανακόπιτα!

          Περι ορέξεως ... κολοκυθόπιτα λέμε στη Λαρσα!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • elteo
            elteo last edited by

            Ο χρήστης Babbis έγραψε:

            Φοβερή μαγκιά και πρωτοπορία...από το 1991 εώς το 2005 ΖΧ, Χsara, C4.
            Το αν μοιάζουν μεταξύ τους για σένα μπορεί να είναι πλεονέκτημα για μένα όχι!
            Αυτό έλειπε να θεωρώ πλεονέκτημα σχέδιο του 1990...

            Δεν μιλαω για οποιοδήποτε σχεδιο

            όταν έχεις ένα σχήμα πολύ καλό και διαχρονικό πχ Ε36, 156 είναι μαγκιά.
            Αν βγάζεις ένα σχημα 'της μόδας' για μένα δεν είναι

            Περι ορέξεως ...σπανακόπιτα!

            Περι ορέξεως ... κολοκυθόπιτα λέμε στη Λαρσα!!

            Το ξέρω...αλλά δεν μου αρέσει!

            Ξωκοίλαμε...sorry στο παιδί που άνοιξε το θέμα.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              spiros last edited by

              Ο χρήστης lkar έγραψε:

              Καμία αντίρηση να επιλέγεται η 316 αντί του Passat 2.0 (Mazda 6, Mondeo κλπ), αλλά μην το παίζουν οι οδηγοί τους γρήγοροι ας κάτσουν δεξιά κι ας παίξουν με τίποτα κουβαδάκια (Clio,Ibiza) γιατί σε τέτοια επίπεδα κυμαίνονται

              με προσβαλεις τωρα!!!
              προσπαθησε ενας να παιξει μαζι μου και ακομη αναρρωτιεται....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • E
                enginekiller last edited by

                Δηλαδη ρε Babbi ειναι καλυτερο ενα 'διαχρονικο' σχεδιο τουλαχιστον 15ετιας(λες και οι προηγουμενες δεν εμοιαζαν αλλα εστω 15!!!) και δεν ειναι ωραιο καθε μοντελο να ειναι αρκετα διαφορετικο απο το προηγουμενο;;;;;;; Αυτο δεν ειναι διαχρονικοτητα αλλα συντηριτικοτητα! Εγω προσωπικα για να ξεχωρισω ποια BMW ειναι ψαχνω καλα τα κατω σποιλερ και μετραω ποσα φαναρια εχουν για να καταλαβω ενω για να ξεχωρισω το C4 απο το Xsara αρκει μια ματια σε οποιαδηποτε γωνια του αυτοκινητου! Γι'αυτο οταν πρωτορωτησα ενα φιλο μου τι αυτοκινητο εχει μου ειπε 320 και οχι νεα 320, 320 3ετιας, 320 10ετιας(που αυτη εχει) γιατι ολες ιδιες ηταν εμφανισιακα ενω εγω του λεω C4 και μου λεει 'αυτο που ηταν στην γωνια;;; '

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  traveller last edited by

                  Ο χρήστης martiniskiss έγραψε:
                  As me diafwtisei kapoios Tha paroume (diladi o mpampas mou) amaksi kai eimai anamesa sta tria.
                  Opoios thelei as pei poio kai giati!!!

                  Kai ta τα τρία σε μεταφέρουν με ασφάλεια από ένα σημείο σε άλλο.Αν είναι αυτό που ψάχνει ο πατέρας σου , σε θα απαγοητευθεί από κανένα.

                  Αν το παίρνεις κι εσύ και θες να το 'οδηγήσεις' το καλύτερο είναι το MAZDA 6. Ta ''καλά' πλαστικά και το 'ποιοτικό' εωτερικό δε θα σε σώσουν σε μια δύσκολη.
                  Μια πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά θα σου δώσει πολύ μεγαλύτερη χαρά και θα σε προφυλάξει από μερικούς κινδύνους.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    king-alexander last edited by

                    Οτιδήποτε δεν χρειάζεται super αμόλυβδη..., δηλαδή 6 . Δεν υστερεί σχεδόν πουθενά, έτσι και αλλιώς, χώρια που έχει και την καλύτερη οδική συμπεριφορά.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Ο χρήστης babbis έγραψε:
                      Νομίζω ότι είσαι λίγο λάθος.

                      Οι Ιάπωνες είναι 'Καθηγητές' στην γρήγορη αλλαγη μοντέλων και στην απαξίωση παλιών.

                      Όπως και οι Γάλλοι.

                      Σκέψου τι ομοιότητα έχει το παλιό Megane με το καινούριο
                      Τι ομοιότητα έχει το C4 με την Xsara και αυτή με το ZX
                      Τι ομοιότητα έχει το kadett με τα astra 1 και astra 2
                      Τι ομοιότητα έχει η corolla του 1990 με αυτή του 1997 και αυτή με του 2000
                      Τι ομοιότητα έχει το Carina me to Avensis

                      Νομίζω ότι δεν μπόρεσα να σου δώσω να καταλάβεις τι ακριβώς εννοούσα.

                      Όταν έλεγα ότι κάποιοι άλλοι κατασκευαστές κρατάνε τα μοντέλα τους καιρό στην παραγωγή, είχα στο μυαλό μου ακριβώς τους Γάλλους.
                      Επίσης άλλο το Carina και άλλο το Avensis. Ακριβώς επειδή τα αλλάζουνε πολύ, τους δίνουν και διαφορετικό όνομα!

                      Δες το 106. Πόσα χρόνια έμεινε στην παραγωγή ίδιο και απαράλλαχτο (εντάξει, έγινε 1 face lift) και παρόλ' αυτά ήταν ψηλά στις πωλήσεις. Ένας από τους λόγους που έγινε αυτό, ήταν επειδή το αυτοκίνητο είχε διαχρονική γραμμή και πολύ όμορφο παρουσιαστικό.
                      Τα ίδια και καλύτερα με το 206. Από το 1998 δεν έχει υποστεί την παραμικρή εμφανισιακή αλλαγή. Ακόμα και τώρα (2005) θεωρείται πολύ όμορφο και πολύ κομψό. Εγώ το 206XS 3θ που έχω τώρα, το βλέπω και το χαίρομαι πιο πολύ σε σχέση με όταν ήταν καινούργιο! Είναι επιθετικό και κομψό ταυτόχρονα.
                      Η κομψότητά του αποδεικνύεται από τις 5.000.000 πωλήσεις που έκανε (και συνεχίζει). Η παραγωγή του θα συνεχιστεί και για τα επόμενα χρόνια, πριν βγει το 207 (το οποίο οδηγικά μάλλον θα είναι μάπα, καμιά σχέση με Peugeot!).
                      Το 407 βάζω στοίχημα ότι 15+ χρόνια από τώρα θα περνάει από τον δρόμο και θα θεωρείται πάρα πολύ κομψό, όμορφο και κυμπάρικο (και επιθετικό), όπως τώρα. Δεν νομίζω να έχεις αντίρρηση σε αυτό.

                      Περίπου τα ίδια ισχύουν και για πολλά νέα και παλιά μοντέλα της Citroen (εξάλλου όταν - πράγμα σπάνιο - βλέπω Citroen DS θεωρώ ότι βλέπω ένα κομψό αμάξι), καθώς και για πολλά νέα και παλιά μοντέλα της Renault.

                      C4 : Το κατ' εξοχήν διαχρονικό αμάξι που μετά από 15 χρόνια θα προκαλεί ακόμα εντύπωση. Για την Xsaara ας πούμε δεν έχω την ίδια άποψη (κυρίως το πρώτο μοντέλο). Καμιά σχέση τα δύο μοντέλα εμφανισιακά, γι' αυτό και έχουν άλλο όνομα.
                      Το καινούργιο Passat είναι και αυτό διαχρονικό (εν αντιθέσει με όλα τα παλιά), αφού είναι πολύ κομψό (αλλά όχι πολύ επιθετικό). Το 6άρι θα μπορέσει να θεωρηθεί διαχρονικό, όχι επειδή είναι κομψό, αλλά επειδή έχει πολύ επιθετική γραμμή. Το Mondeo είναι και αυτό πολύ κομψό (όχι πολύ επιθετικό). Το καινούργιο Fiesta τo ίδιο. Το Altea της Seat το βρίσκω πολύ όμορφο αφού είναι επιθετικό και κομψό και έτσι κρύβεται το γεγονός ότι έχει σχήμα από vanάκι. Το Octavia5 δεν είναι και τίποτα το σπουδαίο (εμφανισιακά πάντα). Πολύ κυμπάρικια και κομψή, απλή και όμορφη θεωρώ την τελευταία E-class της Mercedes. Το καινούργιο laguna (όπως και τα παλιά) δεν έχουν κάτι το ιδιαίτερο. Το clio όμως έιναι κομψό, πως να το κάνουμε. Πολύ όμορφα είναι και τα πολυμορφικά της Renault.

                      Φυσικά θεωρώ τους Ιταλούς πρωτοπόρους σε design. Βγάζουν πολύ όμορφα αμάξια (156, GT, 147, διάφορα κατά καιρούς Lancia κ.τ.λ.). Μιλάω για σύγχρονα μοντέλα, γιατί άμα μιλήσω για παλαιότερα έτη, θα χαθεί η μπάλα.

                      Άμα κάτι είναι όμορφο, κομψό, λεπτεπίλεπτο, διακριτικό και ρηξικέλευθο, θα είναι και διαχρονικό. Διαχρονικότητα προσθέτει και η επιθετικότητα,μ αλλά πιστεύω ότι δεν είναι απαραίτητη στην συνταγή. Πολλές φορές το ένα φέρνει το άλλο.

                      Αντιθέτως η BMW, που βγάζει πολύ όμορφα αμάξια (και φυσικά όχι μόνο όμορφα, αλλά θαυμάσια σε πάρα πολλούς τομείς), αλλάζει τα μοντέλα της πολύ συχνά. Ειδικά οι 3άρες αλλάζουν σαν τα πουκάμισα! Θα προτιμούσα να μην συνέβαινε αυτό.
                      Επίσης έχω δει αρκετές 5άρες BMW των αρχών του '90 με ξεθωριασμένο χρώμα, σκισμένα καλύμματα και με προβλήματα στο ταμπλώ. Αυτό φυσικά δεν λέει τίποτα για το συγκεκριμένο αμάξι, το οποίο πρέπει να ήταν πάρα πολύ καλό (σε πολλούς τομέις) και όχι μόνο για την εποχή του. Εξάλλου στην γειτονιά μας έχουμε μια πολύ καλοδιατηρημένη τέτοια 5άρα BMW, η οποία είναι απλά υπέροχη.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        martiniskiss last edited by

                        Emena xwris na kserw tpt opws ta da m arese i emfanish tou mazda 6.
                        Apla to passat deixnei pio kurila kai isws aresei sto mpampa mou perrisotero.
                        Epishs to passat bgainei kai se 1.600 kubika enw to mazda oxi 😕
                        Kai einai kai ligo pio akribo. Alla prepei na xei perrisotera pragmata h oxi???
                        Twra de kserw ti paizei me doseis h an exei tpt allo genika.
                        katanalwsh kserete poso exoun auta???(passat 1.6 kai 1.8 k mazda 6).
                        Odigikh sumperifora?
                        Ylika kataskeuhs?(mesa eksw)
                        Xwroi???
                        Poio antexei pio poli? ( px service ktl?? )

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          traveller last edited by

                          http://www.mazda.gr/mazda6/specs.html

                          http://www.volkswagen.gr/site/pricelist/new_passat.pdf

                          Tα ερωτήματά σου θα απαντηθούν πληρέστερα μετά από μια επίσκεψη στις αντιπροσωπείες και βέβαια μετά από ένα test drive

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            manosk last edited by

                            To ότι το 6 δεν βγαίνει σε 1600 μόνο καλό είναι. Τα 1800 από πλευράς τελών κυκλοφορίας κοστίζουν όσο και τα 1600, άρα από αυτή την άποψη δεν υπάρχει πρόβλημα. Όσον αφορά την τυχόν υψηλότερη κατανάλωση του 1800 έναντι του 1600, αυτή ισοσκελίζεται από το γεγονός ότι τα Passat και Octavia 5 φοράνε κινητήρα FSI που ζητάει υποχρεωτικά σούπερ αμόλυβδη, άρα υπάρχει μεγαλύτερο κόστος σε καύσιμα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης martiniskiss έγραψε:

                              Poio antexei pio poli? ( px service ktl?? )

                              To mazda...
                              Οι κινητηρες ειναι αθανατοι.(Αυτο συμβαινει με τους περισσοτερους Γιαπωνεζους)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                manosk last edited by

                                Ειδικά το service των VW είναι από τα ακριβότερα. Πριν αγοράσει ο πατέρας σου αμάξι, ας πάει στα συνεργεία να ρωτήσει πόσο κοστίζει η συντήρηση πχ στη διετία. Αν δεν φύγει τρέχοντας από τη VW.....

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                  Ειδικά το service των VW είναι από τα ακριβότερα. Πριν αγοράσει ο πατέρας σου αμάξι, ας πάει στα συνεργεία να ρωτήσει πόσο κοστίζει η συντήρηση πχ στη διετία. Αν δεν φύγει τρέχοντας από τη VW.....

                                  Εκτος απ'αυτο, εγω εχω αμφιβολιες για την αξιοπιστια των FSI.
                                  Σε μερικα χρονακια θα ξερουμε σιγουρα το ποσο αξιοπιστα μοτερ ειναι.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης manosk έγραψε:
                                    Ειδικά το service των VW είναι από τα ακριβότερα. Πριν αγοράσει ο πατέρας σου αμάξι, ας πάει στα συνεργεία να ρωτήσει πόσο κοστίζει η συντήρηση πχ στη διετία. Αν δεν φύγει τρέχοντας από τη VW.....

                                    πόσο λες να στοιχίσει; Σε δύο χρόνια ο κατασκευαστής προβλέπει 1 σέρβις

                                    Τα διαστήματα είναι: Ή κάθε δύο χρόνια, Ή κάθε 30Κ, Ή όποτε ανάψει η λυχνία.

                                    Ενδιάμεσα ΔΕΝ προβλέπεται αλλαγή λαδιών.

                                    Ανάλογα την πόλη που θα κάνεις σέρβις κυμαίνεται από 150-300 ευρώ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • E
                                      enginekiller last edited by

                                      Ερωτηση:Το 6αρι εχει και αυτο ηλεκτρονικο γκαζι;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • L
                                        lkar last edited by

                                        Ο χρήστης enginekiller έγραψε:
                                        Ερωτηση:Το 6αρι εχει και αυτο ηλεκτρονικο γκαζι;

                                        βρες ένα που δεν έχει πλέον

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • M
                                          manosk last edited by

                                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                                          πόσο λες να στοιχίσει; Σε δύο χρόνια ο κατασκευαστής προβλέπει 1 σέρβις

                                          Φίλος έδωσε στην Karenta για service 2ετίας ενός Bora πάνω από 400 ευρώ.
                                          Επίσης εγώ δεν αφήνω λάδια για 2 χρόνια στον κινητήρα ούτε για πλάκα. Αν μάλιστα είχα εγγύηση μόνο 2 ετών...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • L
                                            lkar last edited by

                                            Ο χρήστης manosk έγραψε:

                                            πόσο λες να στοιχίσει; Σε δύο χρόνια ο κατασκευαστής προβλέπει 1 σέρβις

                                            Φίλος έδωσε στην Karenta για service 2ετίας ενός Bora πάνω από 400 ευρώ.
                                            Επίσης εγώ δεν αφήνω λάδια για 2 χρόνια στον κινητήρα ούτε για πλάκα. Αν μάλιστα είχα εγγύηση μόνο 2 ετών...

                                            Τα χουμε γράψει και αλλού. Το πόσο κοστίζει το σέρβις και η συντήρηση είναι κάτι πολύ σχετικό. Αν πάρει τα ίδια ανταλλακτικά απ' έξω πόσο θα κοστίσει; Αν ακολουθήσει τις οδηγίες του ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΗ για διετές σέρβις πόσο θα κοστίσει;

                                            αν πάει σε ανεξάρτητο; ή σε εξουσιοδοτημένο σε επαρχιακή πόλη;

                                            Εγώ δύο χρόνια σκοπεύω να κρατήσω τα λάδια (εκτός αν κάνω νωρίτερα τα 30Κ ή αν ανάψει η λυχνία) και μοτέρ θα μου αλλάξουν και μετά τα δύο χρόνια αν πάθει κάτι, άσχετα αν είναι σε εγγύηση ή όχι

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 3 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr