Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    NEO VVL!!!!! Η απάντηση της Nissan στα VTEC!!!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. NEO VVL!!!!! Η απάντηση της Nissan στα VTEC!!!
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 1 / 4
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    26
    77
    652
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • 2
      200sx last edited by


      NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.

      Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.

      Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
      SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
      SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
      SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
      SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
      SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)

      Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.

      ΠΗΓΗ : NissanClub.gr

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • 2
        200sx last edited by


        NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.

        Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.

        Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
        SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
        SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
        SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
        SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
        SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)

        Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.

        ΠΗΓΗ : NissanClub.gr

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • 2
          200sx last edited by


          NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.

          Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.

          Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
          SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
          SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
          SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
          SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
          SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)

          Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.

          ΠΗΓΗ : NissanClub.gr

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • O
            opterios last edited by

            Καλως όρισες.

            Παρακαλώ κάποιον moderator, μήπως να μεταφερθεί στα τεχνικά;

            Υ.Γ.
            Μήπως είσαι ο JohnnyB;

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • T
              titsataki last edited by

              δεν γινεται ο ελεγχος του χρονισμου απο το ECU;
              Αν ναι τοτε το να βαλεις την κυλινδροκεφαλη σε ενα κινητηρα που το ECU δεν ξερει οτι υπαρχει ειναι εξοδο χωρις αντικρυσμα.

              Εχουμε κανει τα ιδια σε Subaru και μοντελα με AVCS κεφαλη. Αν δεν εχεις το ECU που το εκμεταλευεται δεν χρησιμοποιηται/ειναι σαν να μην το εχεις. Χωρια που για να το εκμεταλευεσαι σε αυτοκινητο που δεν ηλθε μαμισιο με αυτο πρεπει να ξερεις τι κανεις και ο βελτιωτης το ιδιο.

              Νικος

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • C
                coyote last edited by

                Ο χρήστης 200sx έγραψε:

                NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.

                Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.

                Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
                SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
                SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
                SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
                SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
                SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)

                Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.

                ΠΗΓΗ : NissanClub.gr

                τι ενθουσιασμός ειναι αυτός στο πρώτο ποστ σου
                φαντάζομαι να φτάσεις τα 1000...
                θα βάλεις 10 θαυμαστικά

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • 2
                  200sx last edited by

                  Απλά αγαπάω τα Nissan και χαίρομαι που έχουν φοβερή τεχνολογία που απέχει απο άλλες εταιρίες

                  1 Reply Last reply Reply Quote 2
                  • L
                    lkar last edited by

                    Ο χρήστης 200sx έγραψε:
                    Απλά αγαπάω τα Nissan και χαίρομαι που έχουν φοβερή τεχνολογία που απέχει απο άλλες εταιρίες

                    φυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει

                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                    • N
                      nickolas last edited by

                      Ο χρήστης lkar έγραψε:

                      Απλά αγαπάω τα Nissan και χαίρομαι που έχουν φοβερή τεχνολογία που απέχει απο άλλες εταιρίες

                      φυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει

                      Ε, καλά. Αν ισχύουν όσα λέει είναι άκρως δικαιολογημένος ο ενθουσιασμός!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 2
                      • T
                        tazio last edited by

                        Ο χρήστης 200sx έγραψε:

                        NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.

                        Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda.

                        Μάλλον καθυστερημένη απάντηση κατά 20+ χρόνια.

                        Πέρα από αυτό όμως, οτιδήποτε βελτιώνει τον κινητήρα εσωτερικής καύσης κάνοντάς τον καλύτερο και φιλικότερο προς περιβάλον και χειριστές οδηγούς είναι καλοδεχούμενο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 2
                        • P
                          popol-ros last edited by

                          Ο χρήστης lkar έγραψε:

                          Απλά αγαπάω τα Nissan και χαίρομαι που έχουν φοβερή τεχνολογία που απέχει απο άλλες εταιρίες

                          φυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει

                          αν σοβαρευτει και φτιαξει κανενα αμαξι της προκοπης , κατι θα γινει.....
                          τωρα τελευταια το εχει χαλασει.......

                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                          • 2
                            200sx last edited by

                            φυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει

                            Ξέρεις κάποια άλλη εταιρία με πιο γρήγορο ατμοσφαιρικό 1.6??
                            Καμιά άλλη με πιο γρήγορο διλιτρο τουρμπο??
                            ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ Ε?
                            Τότε πάρε πίσω αυτό που είπες και παραδέξου την υπεροχή της Nissan!!
                            Να μην μιλήσω για τα μεγάλα οχήματα της Nissan και ντραπείς για την κουβέντα που είπες!!

                            Μάλλον καθυστερημένη απάντηση κατά 20+ χρόνια.

                            ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣΑΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ!!
                            Εδώ και 8 χρόνια έχει βγάλει η Nissan αυτήν την τεχνολογία!!

                            αν σοβαρευτει και φτιαξει κανενα αμαξι της προκοπης , κατι θα γινει.....
                            τωρα τελευταια το εχει χαλασει.......

                            Δίκιο έχεις μωρέ τώρα τελευταία έβγαλε το 350Ζ....

                            Το νέο οχημα DODGE της Chrysler θα φοράει αυτό το σύστημα φυσικά από την Nissan Motors!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              tazio last edited by

                              Ψυχραιμία μάθε να δέχεσαι και να κάνεις πλάκα, εδω στο φόρουμ είναι απαραίτητη προυπόθεση.

                              Μόλις 'μάσησα' μισό πυρέξ σουφλέ και ήρθα.

                              Άντε να 'τσακωθούμε' τώρα.

                              Η απάντησή μου για τα 20+ χρόνια βασίστηκε σε αυτό που έγραψες εσύ, ότι είναι η απάντηση της Nissan στο v tech της Honda.
                              Αλλά άντε να σου κάνω το χατήρι και τα 20+ να γίνουν 12+ είμαστε εντάξει τώρα; (αλλά πάλι την πατέντα της Honda αντέγραψε)

                              1 Reply Last reply Reply Quote 3
                              • L
                                lefteris25 last edited by

                                Φιλε 200sx μην τσαντιζεσαι! δεν σου προσβαλανε την τιμη τις αδερφης σου!
                                η NISSAN χεσμενο σε εχει...τα λεφτα σου θελει...και οι περισοτερες βιομηχανιες αυτοκινητων στον κοσμο ειναι και ανταλαζουν τεχνογνοσια/ανταλακτικα κλπ

                                Και εσεις οι αλλοι τι ειναι αυτα που λετε? εγω λεω να κανουμε χαβαλε για τα δικα σας αυτοκινητα και τις εταιριες! δεν θα εχει πιο πολυ γελιο?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                • N
                                  nickolas last edited by

                                  Ο χρήστης 200sx έγραψε:

                                  NEO VVL σημαινει NISSAN ECOLOGY ORIENTADED VARIABLE VALVE LIFT and TIMING.

                                  Ουσιαστικα προκειται για την απαντηση της Nissan στο συστημα Vtec της Honda. Αν και η αρχη λειτουργιας των δυο συστηματων ειναι η ιδια, το vvl εχει πλεονεκτημα επειδη η εμπλοκη του γινεται ξεχωριστα για καθε εκκεντροφορο και σε διαφορετικες στροφες λειτουργιας. Το αποτελεσμα ειναι ροπη παντου, κατι αγνωστο για τα vtec μεχρι τις 6000 rpm.

                                  Oι κινητηρες vvl της Nissan ειναι:
                                  SR16VE - 173 hp στις 7800 rpm (N15)
                                  SR16VE (N1 LIMITED EDITION) - 197 hp στις 7800 rpm (N15)
                                  SR20VE (1997-2001) - 187 hp στις 7000 rpm (P11)
                                  SR20VE (2001-2004) - 204 hp στις 7200 rpm (P11 - P12 - WINGROAD)
                                  SR20VET (2002- ?) - 276 hp στις 6400 rpm (X-TRAIL)

                                  Επειδη η ουσιαστικη διαφορα των παραπανω κινητηρων με τους κλασσικους SR20DE και DET ειναι η κυλινδροκεφαλη, μπαινουν πολυ ευκολα σε οποιοδηποτε ALMERA, PRIMERA, SYNNY , 100NX και 200SX της ελληνικης αγορας.

                                  ΠΗΓΗ : NissanClub.gr

                                  Nα ρωτήσω κάτι? Το 16 στους κωδικούς υπονοεί 1600 κυβικά και το 20 2000? Γιατί αν είναι έτσι είναι τρελλά νούμερα!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • L
                                    lkar last edited by

                                    Ο χρήστης 200sx έγραψε:

                                    φυσικά και απέχει... έχει μέλλον ακόμα να τις φτάσει

                                    Ξέρεις κάποια άλλη εταιρία με πιο γρήγορο ατμοσφαιρικό 1.6??
                                    Καμιά άλλη με πιο γρήγορο διλιτρο τουρμπο??
                                    ΜΑΛΛΟΝ ΟΧΙ Ε?
                                    Τότε πάρε πίσω αυτό που είπες και παραδέξου την υπεροχή της Nissan!!
                                    Να μην μιλήσω για τα μεγάλα οχήματα της Nissan και ντραπείς για την κουβέντα που είπες!!

                                    Μάλλον καθυστερημένη απάντηση κατά 20+ χρόνια.

                                    ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΜΑΣΑΣ ΠΑΡΑ ΝΑ ΜΙΛΑΣ!!
                                    Εδώ και 8 χρόνια έχει βγάλει η Nissan αυτήν την τεχνολογία!!

                                    αν σοβαρευτει και φτιαξει κανενα αμαξι της προκοπης , κατι θα γινει.....
                                    τωρα τελευταια το εχει χαλασει.......

                                    Δίκιο έχεις μωρέ τώρα τελευταία έβγαλε το 350Ζ....

                                    Το νέο οχημα DODGE της Chrysler θα φοράει αυτό το σύστημα φυσικά από την Nissan Motors!

                                    για πες μας ποιο είναι το πιο γρήγορο ατμοσφαιρικό 1.6 και το πιο γρήγορο δίλιτρο turbo και θα σου πω

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • G
                                      gvala last edited by

                                      Για ποιά Nissan μιλάμε; Αυτή που ανήκει στην Renault;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                      • P
                                        popol-ros last edited by

                                        Ο χρήστης gvala έγραψε:
                                        Για ποιά Nissan μιλάμε; Αυτή που ανήκει στην Renault;

                                        και εγω αυτη καταλαβα.........
                                        εχει και αλλη???

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Συμμαχία το λένε αυτοί...ούτε καν Group, Groupe, Grouppie, Gruppo...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                          • G
                                            gvala last edited by

                                            Ο χρήστης popol@ros έγραψε:

                                            Για ποιά Nissan μιλάμε; Αυτή που ανήκει στην Renault;

                                            και εγω αυτη καταλαβα.........
                                            εχει και αλλη???

                                            Δεν έχει άλλη, αλλά μπερδεύτηκα!
                                            Η Nissan αναπτύσσει τεχνολογία με τα χρήματα της Renault!

                                            Άρε Gates! Να γίνω συνεταίρος σου και θα γίνω πρωτοπόρος στην τεχνολογία του Linux!

                                            Να δούμε τι άλλο θα διαβάσουμε!

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 1 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr