-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
χμ... οκ. Μικρό hintάκι: είναι ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ.μας φωτισες τωρα
ευτυχως που δεν υπαρχουν πανω απο 150 ευρωπαικες αυτοκινητοβιομηχανιες...
(λες και θα το περναγαμε για Αμερικανικο )χα χα χα χα
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
κανείς???
να δώσω hint?οπωςκαιδηποτε
χμ... οκ: είναι ΕΥΡΩΠΑΪΚΟ.
Μήπως Ανατολικοευρωπαικό?
-
αν δεν ειναι ανατολικο, το κοβω για Αγγλικο
-
Εμφανισιακά, θα μπορούσε κανείς έυκολα να το πάρει για ιαπωνικό.
Βοηθάω ακόμα: ναι Κώστα, είναι ανατολικοευρωπαϊκό.
@Spitfire: αν ήταν αγγλικό, θα το ήξερες! -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
.
@Spitfire: αν ήταν αγγλικό, θα το ήξερες!δεν ατ ξερω ΟΛΑ τα Αγγλικα...
αλλα δεδομενου οτι ειναι μικρο αυτοκινητακι ευρειας παραγωγης... μαλλον ναι -
Πολωνικό της προ Fiat Polski εποχής??
κατι σε FSO Warszawa μήπως??? -
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Πολωνικό της προ Fiat Polski εποχής??
κατι σε FSO Warszawa μήπως???no, no!
-
wartburg;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
wartburg;όχι
μιας και είπες wartburg, ας δώσω άλλο ένα hint: το μοτέρ του ήταν ΔΙΧΡΟΝΟ.
-
UAZ?
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
wartburg;
όχι
μιας και είπες wartburg, ας δώσω άλλο ένα hint: το μοτέρ του ήταν ΔΙΧΡΟΝΟ.
Trabant AWZ P 70
-
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
wartburg;
όχι
μιας και είπες wartburg, ας δώσω άλλο ένα hint: το μοτέρ του ήταν ΔΙΧΡΟΝΟ.
Trabant AWZ P 70
Σωστός!!!
Προϊόν ανατολικής Γερμανίας. Για την ακρίβεια είναι ΣΚΕΤΟ AWZ (Automobile Werke Zwickau) P70, δεν υπήρχε το όνομα Trabant τότε. Ήταν όμως ο πρόγονος του διάσημου Ρ50 Trabant και φτιαγμένο με τις ίδιες αρχές: πλαστικό αμάξωμα και δίχρονο μοτέρ 22 ίππων, 3τάχυτο ασυγχρόνιστο κιβώτιο, κίνηση μπροστά --->
The AWZ P70 debuted at the 1955 Leipzig Fair. Its engine was based on the old F8: two-cylinder, two-stroke, 690 cc, 22 bhp. With this engine the car which weighed 820 kg had a max. speed of 90 km/h. A three-speed asynchronized gearbox was fitted which transmitted the power to the front wheels.
Κατασκευάστηκε σε 30.000 κομμάτια.
Παναγιώτη βάζεις κουίζ! -
οκ ..Να ένα που είδα πρόσφατα οπότε αν κανείς διαβάζει ξένα sites αυτοκινητων θα είναι σχετικά εύκολο.
what the f@@k is that
http://img53.imageshack.us/my.php?image ... at20wm.jpg -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
wartburg;
όχι
μιας και είπες wartburg, ας δώσω άλλο ένα hint: το μοτέρ του ήταν ΔΙΧΡΟΝΟ.
Δεν παιζω αυτο το προσθεσες μετα
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
wartburg;
όχι
μιας και είπες wartburg, ας δώσω άλλο ένα hint: το μοτέρ του ήταν ΔΙΧΡΟΝΟ.
Δεν παιζω αυτο το προσθεσες μετα
μετά από δευτερόλεπτα έκανα το έντιτ βρε Βασίλη!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
wartburg;
όχι
μιας και είπες wartburg, ας δώσω άλλο ένα hint: το μοτέρ του ήταν ΔΙΧΡΟΝΟ.
Δεν παιζω αυτο το προσθεσες μετα
μετά από δευτερόλεπτα έκανα το έντιτ βρε Βασίλη!
Βρε δεν πειραζει ,χουμορ κανω ....χουμορ
-
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
οκ ..Να ένα που είδα πρόσφατα οπότε αν κανείς διαβάζει ξένα sites αυτοκινητων θα είναι σχετικά εύκολο.what the f@@k is that
http://img53.imageshack.us/my.php?image ... at20wm.jpgΑμυδρά μου θυμίζει κάτι, μάλλον το έχω δει παλιότερα και το πρώτο που μου ήρθε στο μυαλό ήταν 'Napier'...
-
Έχω δει ένα παρόμοιο στο GT4 και αναφέρεται ως J.LENNO ή κάπως έτσι, δεν θυμάμαι και το οποίο έχει πολλές χιλιάδες κυβικά. Παραπάνω δεν θυμάμαι να σας πω...
-
-
Για να βοηθήσω λίγο, είναι ιταλικό μοντέλο του 1954.
Quiz: Βρείτε το αυτοκίνητο