-
Διαβαζω τα εξης:
Θα ειναι διαθεσιμο τον Σεπτ. του 2004 στην Ευρωπη και τον Ιανουαριο του 2005 στις ΗΠΑ.
6ταχυτο χειροκινητο θα ειναι διαθεσιμο (μαλιστα θα ειναι διαθεσιμο για πρωτη φορα στην τωρινη 330i στις ΗΠΑ με κοντιτερη τελικη σχεση και 10 συν ιππους)
Το iDrive θα ειναι διαθεσιμο επισης.
Μια εξελιγμενη εκδοση του 'paddle-shift' SMG θα ειναι διαθεσιμη.
Το ντισάιν θα ειναι το πιο συντηρητικό της ολης γκαμας BMW.
Η 330 θα γινει 335 με κινητηρα 3.5 λιτρα V6 (πειτε γεια στους inline κινητηρες).
Λογω του παραπανω, η επιταχυνση θα ειναι κοντα σε αυτη της τωρινης Μ3 (κοντα, οχι ιση, ουτε καλυτερη).
Η καμπριο εκδοση εχει σκληρη οροφη οπως το SLK.
Η τιμη της θα ειναι πιο χαμηλη της τωρινης με πιο πολλα εξτρα στον βασικο εξοπλισμο της λογω ανταγωνισμου απο μαρκες οπως Infiniti, κτλ
Θα υπαρξει diesel εκδοση για πρωτη φορα για τις ΗΠΑ.
-
Διαβαζω τα εξης:
Θα ειναι διαθεσιμο τον Σεπτ. του 2004 στην Ευρωπη και τον Ιανουαριο του 2005 στις ΗΠΑ.
6ταχυτο χειροκινητο θα ειναι διαθεσιμο (μαλιστα θα ειναι διαθεσιμο για πρωτη φορα στην τωρινη 330i στις ΗΠΑ με κοντιτερη τελικη σχεση και 10 συν ιππους)
Το iDrive θα ειναι διαθεσιμο επισης.
Μια εξελιγμενη εκδοση του 'paddle-shift' SMG θα ειναι διαθεσιμη.
Το ντισάιν θα ειναι το πιο συντηρητικό της ολης γκαμας BMW.
Η 330 θα γινει 335 με κινητηρα 3.5 λιτρα V6 (πειτε γεια στους inline κινητηρες).
Λογω του παραπανω, η επιταχυνση θα ειναι κοντα σε αυτη της τωρινης Μ3 (κοντα, οχι ιση, ουτε καλυτερη).
Η καμπριο εκδοση εχει σκληρη οροφη οπως το SLK.
Η τιμη της θα ειναι πιο χαμηλη της τωρινης με πιο πολλα εξτρα στον βασικο εξοπλισμο της λογω ανταγωνισμου απο μαρκες οπως Infiniti, κτλ
Θα υπαρξει diesel εκδοση για πρωτη φορα για τις ΗΠΑ.
-
Διαβαζω τα εξης:
Θα ειναι διαθεσιμο τον Σεπτ. του 2004 στην Ευρωπη και τον Ιανουαριο του 2005 στις ΗΠΑ.
6ταχυτο χειροκινητο θα ειναι διαθεσιμο (μαλιστα θα ειναι διαθεσιμο για πρωτη φορα στην τωρινη 330i στις ΗΠΑ με κοντιτερη τελικη σχεση και 10 συν ιππους)
Το iDrive θα ειναι διαθεσιμο επισης.
Μια εξελιγμενη εκδοση του 'paddle-shift' SMG θα ειναι διαθεσιμη.
Το ντισάιν θα ειναι το πιο συντηρητικό της ολης γκαμας BMW.
Η 330 θα γινει 335 με κινητηρα 3.5 λιτρα V6 (πειτε γεια στους inline κινητηρες).
Λογω του παραπανω, η επιταχυνση θα ειναι κοντα σε αυτη της τωρινης Μ3 (κοντα, οχι ιση, ουτε καλυτερη).
Η καμπριο εκδοση εχει σκληρη οροφη οπως το SLK.
Η τιμη της θα ειναι πιο χαμηλη της τωρινης με πιο πολλα εξτρα στον βασικο εξοπλισμο της λογω ανταγωνισμου απο μαρκες οπως Infiniti, κτλ
Θα υπαρξει diesel εκδοση για πρωτη φορα για τις ΗΠΑ.
-
Αυτες ειναι οι φωτο της τωρινης διπορτης (2003) σειρας 3xxCi μετα το facelift φετος.
-
Μια απο τις φωτο παραπανω σε ζουμ
-
Μας έφτιαξες πάλι...
-
Ο χρήστης syele έγραψε:
Μας έφτιαξες πάλι...Με την καλη εννοια φυσικα ετσι?
Πληροφοριες για την επομενη γενια BMW 3 Series