Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    RAV4...αξίζει αυτή τη στιγμή;
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. RAV4...αξίζει αυτή τη στιγμή;
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    12
    27
    111
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Y
      yannis76 last edited by

      Δεν μπυ αρέσουν ρε γαμώτο τα μεγάλα αυτοκίνητα και γενικότερα οτιδήποτε 4θυρο, 5θυρο...
      Για αυτό και έχω κολλήσει στο RAV4 και πρόσφατα στο νεο Vitara

      1 Reply Last reply Reply Quote 1
      • T
        tiger last edited by

        Ο χρήστης yannis76 έγραψε:
        Δεν μπυ αρέσουν ρε γαμώτο τα μεγάλα αυτοκίνητα και γενικότερα οτιδήποτε 4θυρο, 5θυρο...
        Για αυτό και έχω κολλήσει στο RAV4 και πρόσφατα στο νεο Vitara

        Εχμ, αφου δεν σου αρεσουν τα μεγαλα γιατι δεν κοιτας κατι λιγοτερο ογκωδες απο SUV;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • Y
          yannis76 last edited by

          Ο χρήστης Tiger έγραψε:

          Δεν μπυ αρέσουν ρε γαμώτο τα μεγάλα αυτοκίνητα και γενικότερα οτιδήποτε 4θυρο, 5θυρο...
          Για αυτό και έχω κολλήσει στο RAV4 και πρόσφατα στο νεο Vitara

          Εχμ, αφου δεν σου αρεσουν τα μεγαλα γιατι δεν κοιτας κατι λιγοτερο ογκωδες απο SUV;

          To RAV4 και το καινούργιο Suzuki είναι αρκετά κομψά και δεν τα θεωρώ μεγάλα

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            powergs last edited by

            Φυσικότητα και αξίζει. Το αμάξωμα δεν δείχνει σχεδιαστηκά ότι πρόκειτε 'παλιό'. Ακόμα φαίνεται όμορφο και σύγχρονο. Δηλαδή εμφανισιακά το αυτοκίνητο δε δείχνει καθόλου την ηλικία του. Θα το αγόραζα και λόγω εμφάνισης και κινητήρα αλλά και μείωσης της τιμής. Δεν ξέρω αν θα το μειώσει και άλλο αλλά του έχει μειώσει αρκέτα η ΤΟΥΟΤΑ την τιμή του.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • B
              bagus last edited by

              Εχοντας εμπειρια με 2 Rav4(το προηγουμενο και το τωρινο πριν το face lift) μπορω να πω οτι το αμαξι ηταν παρα πολυ καλο.

              Φυσικα κ αξιζει.

              Go for it.

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • Y
                yannis76 last edited by

                Με τα χιόνια πως τα πάει; Θα χρειαστώ αλυσίδες στα χιόνια των ΒΠ ή του Παρνασσου; Έχω την αίσθηση πως όχι, αλλά δεν είμαι και ειδικός. Επίσης από κατανάλωση πως τα πάει; Σε ένα ταξίδι με πόσα μπορείς να πας άνετα; Χωρις δηλαδη να αισθάνεσαι φοβίες από το αμάξωμα, αεροδυναμικούς θορύβους κτλ.

                ευχαριστω

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  ast last edited by

                  Σε νορμαλ συνθήκες χιονοδρομικού και με αξιοπρεπή λάστιχα, όχι δεν θα χρειαστείς αλυσίδες.
                  Και να χρειαστείς, να είσαι σίγουρος πως τα περισσότερα ανταγωνιστικά SUV θα έχουν κολλήσει. Grand Vitara δεν είναι βέβαια, αλλά καθένας στον τομέα του!

                  Η κατανάλωση είναι ένα από τα μελανά σημεία, αφού με νορμάλ οδήγηση βλέπεις άνετα 14L/100km, και καλύτερα να μη μιλήσω για 'παράνομες' ταχύτητες σε ΕΟ.
                  Βέβαια, τα νούμερα είναι λίγο-πολύ αναμενόμενα για δίλιτρο με μόνιμη τετρακίνηση, αλλά από τα 1600κεκ του 206 θα δείς πολύ μεγάλη αύξηση.

                  Η ποιότητα κύλισης και η ηχομόνωση είναι από αξιοπρεπέστατη έως καλή, όπως επίσης και η σταθερότητα σε μεγάλες ταχύτητες (για τέτοιο ύψος και τόσο κοντό μεταξόνιο θεωρώ πως είναι ό,τι καλύτερο), ακόμα και σε ταχύτητες κοντά στην τελική.

                  Αλλά, γιατί δεν δοκιμάζεις να κάνεις ένα Test Drive, να τα δεις και μόνος σου γιατί τα κριτήρια του καθένα είναι διαφορετικά και πχ αυτό που εγώ θεωρώ καλή ηχομόνωση εσύ μπορεί να θεωρείς ελλειπή!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • Y
                    yannis76 last edited by

                    Λοιπόν παιδιά,

                    μόλις γύρισα από τις αντιπροσωπείες των Suzuki και Toyota και οι εντυπώσεις μου έχουν ως εξής:
                    Suzuki: Το αυτοκίνητο είναι πολύ όμορφο, ετοιμοπαράδωτο και σημαντικά πιο φτηνό. Ειδικά η 3θυρη έκδοση που με ενδιαφέρει εμένα, έρχεται κάπου 3500-4000 πιο φθηνή. Εσωτερικά το Vitara είναι πιο μοντέρνο και πιο όμορφο, ΑΛΛΑ τα πλαστικά δεν είναι και τόσο ποιοτικά. Αν και πιο καινούργια από αυτά του 4-5 ετών RAV4, όταν τα ακουμπάς σου δείχνουν χειρότερη ποιότητα. Για μένα το μεγαλύτερο μειονέκτημα του 3θυρου είναι ο κινητήρας για τον οποίο όμως περιμένω και να διαβάσω περισσότερες πληροφορίες. Προσπέκτους δεν υπάρχουν ακόμα και ούτε και τεστ drive.
                    Μου άρεσε πολύ ο διακόπτης επιλογής διαφορικού στο εσωτερικό του 5θυρου. Γενικά αν δεν βγάλει προβλήματα σαν αυτοκίνητο τότε δεν υπάρχει λόγος να μην πετύχει.

                    RAV4: Το μικρό αυτό 'τσιπάκι' δείxνει όμορφο ακόμα και τώρα. Σε καμία περίπτωση εμένα προσωπικά δεν μου φαίνεται παλιό σχέδιο, αν και μέσα είναι λιγότερο όμορφο από το Vitara. Η έκδοση Edge που αντικαθιστα την Executive έχει και cruise control και έρχεται περίπου στα 31000

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • First post
                      Last post
                    • 1
                    • 2
                    • 2 / 2
                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΕΛΛΑΔΑ
                      • ΚΟΣΜΟΣ
                      • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                      • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                      • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • TEST
                      • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                      • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                      • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                    • VIDEO
                      • 4TTV
                      • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CANDID CAMERA
                    • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΛΕΞΙΚΟ
                    • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                      • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                      • FORMULA 1
                      • WRC
                      • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4T CLASSIC
                      • ΜΟΝΤΕΛΑ
                      • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                      • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                      • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                    • ΑΓΟΡΑ
                      • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                      • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                      • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                    • 2ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • CLASSIC
                    • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                    • MENU
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • 4ΤΡΟΧΟΙ
                    • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                    • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                    • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                    • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                    • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                    • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                    • ΚΟΚ

                    logo footer

                    coty











                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                    • ΑΓΩΝΕΣ
                    • ΔΟΚΙΜΕΣ
                    • CLASSIC
                    • ΤΙΜΕΣ
                    • VIDEO
                    • FORUM
                    4T FORUM
                    4T LIBRARY
                    • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                    • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                    • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                    • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                    Powered by nxcode.gr