-
Γεια σας φίλοι,
Θέλω τα φώτα, ιδέες, προτάσεις σχετικά με ένα θεματάκι που έχω με τον κινητήρα μου.
Είναι 1.8 VVTi Mazda (MX5) και μετά τις 3000σ/λ αν είσαι ψειρας, μπορείς να ακουσεις ενα ελαφρύ κροτάλισμα (valve rattle) απο τις βαλβίδες (πιθανότατα).
Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο ανεβαίνει και αυτό.
Το κοίταξα και με άλλα παιδιά στο club αλλά το έχουν άλλα δεν το έχουν.Στην ΕΛΜΑ όταν πήγε για σέρβις μου είπαν οτι τα VVTi κάθε 15κ θέλουν ρυθμιση (τα καπελώτα, δεν ειναι υδραυλικές) και έτσι έγινε, αλλα ο ήχος αυτός παρέμεινε εκεί. Επίσης εχω δοκιμάσει σχεδόν ΟΛΑ τα λάδια και με τα Mobil1 άκουγεται κάπως λιγότερο αλλα ειναι ακόμη εκεί.
Κάποια παιδιά απο το Αμερικάνικο Μιάτα φόρουμ μου πρότειναν να το πάω σε κάποια ΤΟΥΟΤΑ καθως αυτοι έχουν αρκετή καλή εμπειρία απο VVTi ρυθμιση, αλλά οταν το πήγα στην ΤΟΥΟΤΑ Συγγρού, ευγενικά μου είπαν οτι δεν μπορει να μπει αλλο αυτοκίνητο στο συνεργείο τους εκτος απο ... Τοyota
Είμαι ανοιχτός σε ιδέες προτάσεις ή αν γνωρίζετε πως μπορώ να απαλλαγώ απο αυτο το ενοχλητικό (για μένα) κροτάλισμα.
-
Γεια σας φίλοι,
Θέλω τα φώτα, ιδέες, προτάσεις σχετικά με ένα θεματάκι που έχω με τον κινητήρα μου.
Είναι 1.8 VVTi Mazda (MX5) και μετά τις 3000σ/λ αν είσαι ψειρας, μπορείς να ακουσεις ενα ελαφρύ κροτάλισμα (valve rattle) απο τις βαλβίδες (πιθανότατα).
Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο ανεβαίνει και αυτό.
Το κοίταξα και με άλλα παιδιά στο club αλλά το έχουν άλλα δεν το έχουν.Στην ΕΛΜΑ όταν πήγε για σέρβις μου είπαν οτι τα VVTi κάθε 15κ θέλουν ρυθμιση (τα καπελώτα, δεν ειναι υδραυλικές) και έτσι έγινε, αλλα ο ήχος αυτός παρέμεινε εκεί. Επίσης εχω δοκιμάσει σχεδόν ΟΛΑ τα λάδια και με τα Mobil1 άκουγεται κάπως λιγότερο αλλα ειναι ακόμη εκεί.
Κάποια παιδιά απο το Αμερικάνικο Μιάτα φόρουμ μου πρότειναν να το πάω σε κάποια ΤΟΥΟΤΑ καθως αυτοι έχουν αρκετή καλή εμπειρία απο VVTi ρυθμιση, αλλά οταν το πήγα στην ΤΟΥΟΤΑ Συγγρού, ευγενικά μου είπαν οτι δεν μπορει να μπει αλλο αυτοκίνητο στο συνεργείο τους εκτος απο ... Τοyota
Είμαι ανοιχτός σε ιδέες προτάσεις ή αν γνωρίζετε πως μπορώ να απαλλαγώ απο αυτο το ενοχλητικό (για μένα) κροτάλισμα.
-
Γεια σας φίλοι,
Θέλω τα φώτα, ιδέες, προτάσεις σχετικά με ένα θεματάκι που έχω με τον κινητήρα μου.
Είναι 1.8 VVTi Mazda (MX5) και μετά τις 3000σ/λ αν είσαι ψειρας, μπορείς να ακουσεις ενα ελαφρύ κροτάλισμα (valve rattle) απο τις βαλβίδες (πιθανότατα).
Όσο ανεβαίνουν οι στροφές, τόσο ανεβαίνει και αυτό.
Το κοίταξα και με άλλα παιδιά στο club αλλά το έχουν άλλα δεν το έχουν.Στην ΕΛΜΑ όταν πήγε για σέρβις μου είπαν οτι τα VVTi κάθε 15κ θέλουν ρυθμιση (τα καπελώτα, δεν ειναι υδραυλικές) και έτσι έγινε, αλλα ο ήχος αυτός παρέμεινε εκεί. Επίσης εχω δοκιμάσει σχεδόν ΟΛΑ τα λάδια και με τα Mobil1 άκουγεται κάπως λιγότερο αλλα ειναι ακόμη εκεί.
Κάποια παιδιά απο το Αμερικάνικο Μιάτα φόρουμ μου πρότειναν να το πάω σε κάποια ΤΟΥΟΤΑ καθως αυτοι έχουν αρκετή καλή εμπειρία απο VVTi ρυθμιση, αλλά οταν το πήγα στην ΤΟΥΟΤΑ Συγγρού, ευγενικά μου είπαν οτι δεν μπορει να μπει αλλο αυτοκίνητο στο συνεργείο τους εκτος απο ... Τοyota
Είμαι ανοιχτός σε ιδέες προτάσεις ή αν γνωρίζετε πως μπορώ να απαλλαγώ απο αυτο το ενοχλητικό (για μένα) κροτάλισμα.
-
Το mobil που μείωσε το θόρυβο υποθέτω οτι είναι το 0W40.
5W30 με προδιαγραφή Α3 , δοκίμασες;
Ενα λεπτότερο λάδι κυκλοφορεί πιο εύκολα και γρήγορα. -
Δοκίμασα 5W-30 Divinol (Ψιλομάπα), 0-40 κορυφή αλλά τόσο λεπτό που μετά απο πλακώματα ή καλοκαίρι το τσιμπάει και έχω καταλήξει στο Μobil1 5W-50 οπου πραγματικά είναι απιστευτα καλό λάδι.
Γενικώς λάδια εχω δοκιμάσει σχεδόν τα πάντα!
Καναν μηχανικό γάτα που να έχει εμπειρια σε τέτοια ίσως? -
Ο χρήστης sokos έγραψε:
Είναι 1.8 VVTi Mazda (MX5) και μετά τις 3000σ/λ αν είσαι ψειρας, μπορείς να ακουσεις ενα ελαφρύ κροτάλισμα (valve rattle) απο τις βαλβίδες (πιθανότατα).Να σε ρωτησω κατι ψιλοασχετο με το προβλημα σου. Αυτο σημαινει οτι μολις απο τις 3000 σαλ αρχιζει η μεταβολη του χρονισμου στο μοτερ σου; Γιατι στο δικο μου εμπειρικα εχω την αισθηση οτι αρχιζει γυρω στις 4000-4500. Το εχω ψαξει αλλα δυστυχως δεν εχω βρει τπτ..
-
Σαν κατοχος DOHC VTEC ,ολα τα vtec(δεν γνωριζω για τα i-vtec) καθε 40.000 χλμ χρηζουν ρυθμισμα βαλβιδων, φυσικα απο εμπειρο παντα μηχανικο.Να φανταστεις οτι μεχρι της 150.000(τωρα εχω 180.000) δεν ειχε γινει ποτε ρυθμισμα και ακουγα ενα μικρο θορυβο στο ρελαντι (μονο αν εστηνες αυτι) Με το που εγινε ρυθμισμα και καλυτερα πηγαινε το αυτοκινητο και σταματησε ο θορυβακος,ειδα οικονομια στα καυσιμα αλλα και λιγοτερη καταναλωση λαδιου μετα απο σκληρη χρηση του μοτερ
-
καταρχήν ευχαριστώ!
Τώρα το θέμα είναι έχετε να προτείνετε κάποιον έμπειρο μηχανικό που να είναι γάτος σε θέματα μεταβλητού χρονισμού βαλβίδων κτλ? -
Απλώς μια παρατήρηση όσον αφορά τις ΤΟΥΟΤΑ. Πρώτη φορά ακούω πως δεν δέχονται άλλη μάρκα στο συνεργείο.
Σε ΤΟΥΟΤΑ που έχω επισκεφθεί για άσχετο λόγο με το αυτοκίνητο μου (VW), όταν τους ρώτησα αν θα μπορούσα να κάνω εκεί κάποιους ελέγχους αν χρειαστεί μου είπαν πως μπορούν. Και μην ξεχνατε πως οι autotrust (τα μεταχειρισμένα της ΤΟΥΤΑ), κάνουν τους ελέγχους και τις επισκευές εκεί πριν τα πουλήσουν σε όποια μάρκα κι αν είναι. (Το αν κάνουν καλή δουλειά ή όχι δεν γνωρίζω ...)
Αν δεν ξέρει κάποιος άλλος να σου προτείνει κάποιον καλό μηχανικό, δοκίμασε και σε κανα άλλο εξουσιοδωτημένο... -
Ο χρήστης Volk έγραψε:
Απλώς μια παρατήρηση όσον αφορά τις ΤΟΥΟΤΑ. Πρώτη φορά ακούω πως δεν δέχονται άλλη μάρκα στο συνεργείο.
Σε ΤΟΥΟΤΑ που έχω επισκεφθεί για άσχετο λόγο με το αυτοκίνητο μου (VW), όταν τους ρώτησα αν θα μπορούσα να κάνω εκεί κάποιους ελέγχους αν χρειαστεί μου είπαν πως μπορούν. Και μην ξεχνατε πως οι autotrust (τα μεταχειρισμένα της ΤΟΥΤΑ), κάνουν τους ελέγχους και τις επισκευές εκεί πριν τα πουλήσουν σε όποια μάρκα κι αν είναι. (Το αν κάνουν καλή δουλειά ή όχι δεν γνωρίζω ...)
Αν δεν ξέρει κάποιος άλλος να σου προτείνει κάποιον καλό μηχανικό, δοκίμασε και σε κανα άλλο εξουσιοδωτημένο...Στην Αθηνα με την πληθωρα αυτοκινητων που υπαρχουν τα συνεργεια της toyota δεν προλαβαινουν να φτιαξουν τα δικα τους μοντελα .. .και δεν δεχονται αλλα, ομως στην επαρχια 'ολα τα σφαζω ολα τα μαχαιρωνω'....
-
Ο χρήστης ping of death έγραψε:
Είναι 1.8 VVTi Mazda (MX5) και μετά τις 3000σ/λ αν είσαι ψειρας, μπορείς να ακουσεις ενα ελαφρύ κροτάλισμα (valve rattle) απο τις βαλβίδες (πιθανότατα).
Να σε ρωτησω κατι ψιλοασχετο με το προβλημα σου. Αυτο σημαινει οτι μολις απο τις 3000 σαλ αρχιζει η μεταβολη του χρονισμου στο μοτερ σου; Γιατι στο δικο μου εμπειρικα εχω την αισθηση οτι αρχιζει γυρω στις 4000-4500. Το εχω ψαξει αλλα δυστυχως δεν εχω βρει τπτ..
Δεν έχω ιδέα. Αλλά ο θόρυβος μετα τις 3000 ξεκινάει..
τώρα ειναι 3500, είναι 3800 δεν ξέρω ακριβώς.. αλλα και εγω αυτήν την εντύπωση έχω οτι μετα τις 4000 αλλάζει ο χρονισμός για καλύτερη επίδοση στις υψηλές. (πάντως απο δυναμη για το σόι του ειναι μια χαρά νταν)
VVTi ρύθμιση βαλβίδων