Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    3ο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΤΟΝ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟ
    1. Home
    2. Ελληνικοί Αγώνες
    3. 3ο ΑΣΦΑΛΤΙΝΟ ΡΑΛΙ ΣΠΡΙΝΤ ΤΡΙΠΟΛΗΣ ΣΤΟΝ ΑΧΛΑΔΟΚΑΜΠΟ
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 8 / 8
    Ελληνικοί Αγώνες
    29
    154
    512
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      amaxopoulos last edited by

      Βρε Eva τι λες?!? Το παραλογο ειναι που ο Δημος εχει ψυχη και κοτσια και οχι ο νεος! Παντως εκει που τους ειδα παρ' ολο που κανανε παρομοιο περασμα μου φανηκε το αυτοκινητο του Παπαχριστοπουλου λιγο περιεργο,σαν να μην φοραγε ραβδους ισως....κατι με τη ρυθμιση..,λιγο χαχολικο....τελοσπαντων. Eva και εσεις μια χαρα περασατε με το τερας!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        taurus last edited by

        Ο χρήστης Amaxopoulos έγραψε:
        Βρε Eva τι λες?!? Το παραλογο ειναι που ο Δημος εχει ψυχη και κοτσια και οχι ο νεος! Παντως εκει που τους ειδα παρ' ολο που κανανε παρομοιο περασμα μου φανηκε το αυτοκινητο του Παπαχριστοπουλου λιγο περιεργο,σαν να μην φοραγε ραβδους ισως....κατι με τη ρυθμιση..,λιγο χαχολικο....τελοσπαντων. Eva και εσεις μια χαρα περασατε με το τερας!

        Του Παπαχριστόπουλου το αμάξι τρέχει και χώμα και είναι ψιλομικτό το στήσιμό του, αυτό δίνει μεγαλύτερη αξία στο παληκάρι, που πάει παντού αέρα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dimos last edited by

          [quote='EvaΝα δώσω συγχαρητήρια τόσο στον Κο. Ριζικάρη (το 5:55 είναι εκπληκτικός χρόνος ) όσο και τον Κο.Παπαχριστόπουλο ο οποίος απέδειξε ότι και οι νέοι έχουν ψυχή (και κότσια ).
          Άντε και του χρόνου![/quote]

          5:50 Ευα μου ,στο δευτερο σκελος.

          Σ' ευχαριστω παντως και πολλα συγχαρητηρια και σε εσας (στο κατω κατω 1300 εισαστε και το στηθωμα μεγαλο).

          Αμαξο,

          Μετα τα 80 μου να μου το ξαναπεις αυτο...

          Αντε και στο Αττικο!!

          dimos

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            miz last edited by

            Ο χρήστης miz έγραψε:

            Θα ηθελα να κανω μια ερωτηση περι του τεχνικου ελεγχου και καποιας διευκρινισης σε ενα θεμα που αφορα το roll cage και απασχολει αρκετους..
            Στον Τ.Ε. δεχτηκα παρατηρηση επειδη δεν ειχα βαλει 'χουφτες' στην Χιαστη..Μιλοντας με τον τεχνικο εφορο,του αναφερα οτι ειχα μαθει απο αλλον τεχνικο εφορο (μιας και το roll cage ειναι προσφατα τοποθετημενο και ψαχτηκα γι'αυτον τον λογο),ο οποιος μας ειχε πει οτι χουφτες πρεπει να βαλεις εαν το 'πισω' Roll cage εχει 2 χιαστες,μια καθετη κοντα στο πληρωμα και μια υπο κλιση..Εκει βαζεις υποχρεωτικα κατα τα λεγομενα του σε αυτη που ειναι πιο κοντα στο πληρωμα..Εδω να πω οτι τα ιδια μου ειπε και ο herby (δεν το εβαλα εκει) και τα ιδια και καπου αλλου που ρωτησαμε ψαχνοντας..
            Χουφτες ειχα βαλει στις εμπρος γωνιες που κοβουν στο ταμπλο και δεν ηταν και τπτ να φτιαξω και για πισω..Ο μονος λογος που δεν εφτιαξα,ηταν οσο κι αν φαινεται αστειο,το οικονομικο..
            Τεσπα..Το θεμα ειναι οτι ο Τ.Ε.,με παρεπεμψε στο παραρτημα του 'J' στο βιβλιο του 2005 που μας εδωσαν στην εκδοση Δ.Τ.Τ. οπου υπαρχει σχεδιο που φτιαχνεται χουφτα στο cage αλλα δεν νομιζω οτι αναφερεται στην Χιαστη..Επισης δεν δεχτηκα καμια παρατηρηση στην εκδοση του Δ.Τ.Τ. για το cage..
            Μαλον ειμαι Off topic αλλα αν γνωριζει καποιος κατι επι του θεμματος,ας με ενημερωσει παρακαλω μιας και προετοιμαζονται κι αλλα παιδια αυτον τον καιρο..
            Ευχαριστω,
            Γιωργος Γρινιεζακης

            Thanx.. ..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              malsot last edited by

              Φίλε,
              όποιος τεχνικός έφορος σου ξανακάνει παρατήρηση δείξε του την ομολογκασιόν του αγοραστού σου ρολμπαρ καθώς και το ταμπελάκι του,και πες του να τα βρει με τον κατασκευαστή του.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Ο χρήστης malsot έγραψε:
                Φίλε,
                όποιος τεχνικός έφορος σου ξανακάνει παρατήρηση δείξε του την ομολογκασιόν του αγοραστού σου ρολμπαρ καθώς και το ταμπελάκι του,και πες του να τα βρει με τον κατασκευαστή του.

                Αν το ρολλ-κέιτζ έχει ομολογκασιόν, δηλ. 3-4 σελίδες επικυρωμένες από κάποια εθνική αθλητική αρχή με ακριβές σχέδιο με διαστάσεις και φωτογραφίες, τότε ισχύουν αυτά που λες (και επιπλέον απαγορεύεται οποιαδήποτε επέμβαση). Αλλά αυτό το ξέρουν όλοι οι τεχνικοί έφοροι.

                Αν δεν έχει αλλά είναι 'επώνυμου κατασκευαστή', πχ. Sparco, OMP, τότε ταμπελάκι-ξεταμπελάκι αντιμετωπίζεται ως ιδιοκατασκευή, εξ΄ ίσου με των πχ. Herby, ΑΚΜΗ και άρα ισχύουν και γι' αυτά τυχόν αλλαγές από χρονιά σε χρονιά.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  miz last edited by

                  To roll cage ειναι αυτο της sparco (8 σημειων) αλλα θεωρητε ιδιοκατασκευη..Αν δεν κανω λαθος,ομολογκασιον (fia approved) ειναι μονο τα 'καλα' πολλαπλων σημειων κτλ..Τα υπολοιπα ειναι βαση του J και θεωρουντε ιδιοκατασκευες..Εκει εντοπιζεται το μπερδεμα..Το θεμα ειναι αν τελικα αναγραφεται καπου οτι ειναι υποχρεωτικες αυτες οι χουφτες στην Χιαστη..(στις εμπρος γωνιες εχω κανει..) ή οχι..Ισως θα μπορουσε να βοηθησει ο nass να βρουμε μια ακρη..
                  Eυχαριστω πολυ..

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nass last edited by

                    Ο χρήστης miz έγραψε:
                    To roll cage ειναι αυτο της sparco (8 σημειων) αλλα θεωρητε ιδιοκατασκευη..Αν δεν κανω λαθος,ομολογκασιον (fia approved) ειναι μονο τα 'καλα' πολλαπλων σημειων κτλ..Τα υπολοιπα ειναι βαση του J και θεωρουντε ιδιοκατασκευες..Εκει εντοπιζεται το μπερδεμα..Το θεμα ειναι αν τελικα αναγραφεται καπου οτι ειναι υποχρεωτικες αυτες οι χουφτες στην Χιαστη..(στις εμπρος γωνιες εχω κανει..) ή οχι..Ισως θα μπορουσε να βοηθησει ο nass να βρουμε μια ακρη..
                    Eυχαριστω πολυ..

                    Επαναλαμβάνω: τα roll cage θεωρούνται πάντοτε ιδιοκατασκευές, ασχέτως κατασκευαστή (Sparco, OMP, Herby ή nass ), αριθμού σημείων, μορφής κτλ. ΕΚΤΟΣ και αν έχουν αναγνωρισθεί (homologated) από κάποια εθνική αθλητική αρχή (πχ. MSA για Βρετανία ή ONS για Γερμανία ή FFSA για Γαλλία κοκ.) ή και την ίδια τη FIA. Στην τελευταία περίπτωση το roll cage συνοδεύεται οπωσδήποτε από το δελτίο αναγνώρισής του (homologation) που είναι 3-4 σελίδες και περιλαμβάνει λεπτομερές σχεδιάγραμμα, διαστάσεις, φωτογραφίες, περιγραφή, καθώς και σφραγίδες κλπ. γραφειοκρατικά. Χωρίς αυτό το δελτίο αναγνώρισης ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ αναγνωρισμένο, ασχέτως κατασκευαστή ή ταμπελακίου ή αυτοκόλλητου κτλ.

                    Αν το roll cage είναι αναγνωρισμένο, απαγορεύεται οποιαδήποτε τροποποίησή του. Αν δεν είναι, δηλ. είναι ιδιοκατασκευή, τότε υπόκεινται σε τυχόν υποχρεωτικές αλλαγές από χρονιά σε χρονιά. Η πλέον χαρακτηριστική είναι πως από πέρισι είναι υποχρεωτικά τα στοιχεία θυρών. Δηλαδή, αν είχες ένα πχ. Sparco roll cage ιδιοκατασκευή (χωρίς δελτίο αναγνώρισης) και δεν είχε στοιχεία θυρών, έπρεπε να τα προσθέσεις (και όχι απαραιτήτως στη Sparco αλλά σε οποιοδήποτε ικανό μάστορα με τα ορισμένα υλικά (χάλυβας αμιγής χωρίς ραφή 38x2.5 ή 40x2 mm).

                    Για αυτό που ρωτάς, ο ΤΕ έχει δίκιο, οι 'χούφτες' στα διαγώνια στοιχεία (ανεξαρτήτως αν αυτά είναι κεκλιμένα σύμφωνα με το σχέδιο 253-17 ή κατακόρυφα, σύμφωνα με το σχέδιο 253-4, και ανεξάρτητα της σχετικής τους θέσης) είναι υποχρεωτικές βάσει του άρθρου J.253.8.2.1.3 που λέει Η σύνδεση μεταξύ των δύο στοιχείων πρέπει να είναι ενισχυμένη με ένα σύνδεσμο.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      miz last edited by

                      Eυχαριστω πολυ..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • E
                        eva last edited by

                        Ο χρήστης dimos έγραψε:

                        5:50 Ευα μου ,στο δευτερο σκελος.

                        Σ' ευχαριστω παντως και πολλα συγχαρητηρια και σε εσας (στο κατω κατω 1300 εισαστε και το στηθωμα μεγαλο).

                        OOOOPpppsssss
                        Sorry εγώ έμεινα στο πρώτο σκέλος

                        Σύμφωνα με το in car πάντως αν δεν είχαμε την ατυχία με τον επιλογέα θα είχαμε κατεβάσει αρκετά τον χρόνο μας στο δεύτερο σκέλος... Πιθανότατα και κάτω από 6

                        Αmaxo όχι και τέρας το 13άρι μπροστά στα 1600

                        Μια χαρούλα ήταν πάντως παρά το στήθωμα

                        Άντε και του χρόνου!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          malsot last edited by

                          Κύριε Νάσο,
                          αν δεν κάνω λάθος ο miz αναφέρεται στο σημείο του ρολ μπαρ όπου το μπροστινό κομμάτι του κατεβαίνει παράλληλα με το παρμπριζ και στη συνέχεια κλίνει παράλληλα με την πόρτα.Οπότε δεν πρόκειται για σύνδεση δύο στοιχείων παρά για ενιαίο κομμάτι του κέιτζ το οποίο 'κάνει' γωνία σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές του δημιουργού και στη συγκεκριμένη περίοδο της sparco. Σωστά;:o
                          ΜΦΧ
                          Σ.Μαλακτάρης

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Ο χρήστης malsot έγραψε:
                            Κύριε Νάσο,
                            αν δεν κάνω λάθος ο miz αναφέρεται στο σημείο του ρολ μπαρ όπου το μπροστινό κομμάτι του κατεβαίνει παράλληλα με το παρμπριζ και στη συνέχεια κλίνει παράλληλα με την πόρτα.Οπότε δεν πρόκειται για σύνδεση δύο στοιχείων παρά για ενιαίο κομμάτι του κέιτζ το οποίο 'κάνει' γωνία σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές του δημιουργού και στη συγκεκριμένη περίοδο της sparco. Σωστά;:o
                            ΜΦΧ
                            Σ.Μαλακτάρης

                            Εγώ αναφέρομαι στα χιαστί διαγώνια πίσω. Μπροστά είναι προαιρετικά (αλλά σε κάθε περίπτωση χρήσιμα)

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kleisj last edited by

                              Ο χρήστης nass έγραψε:

                              Κύριε Νάσο,
                              αν δεν κάνω λάθος ο miz αναφέρεται στο σημείο του ρολ μπαρ όπου το μπροστινό κομμάτι του κατεβαίνει παράλληλα με το παρμπριζ και στη συνέχεια κλίνει παράλληλα με την πόρτα.Οπότε δεν πρόκειται για σύνδεση δύο στοιχείων παρά για ενιαίο κομμάτι του κέιτζ το οποίο 'κάνει' γωνία σύμφωνα πάντα με τις προδιαγραφές του δημιουργού και στη συγκεκριμένη περίοδο της sparco. Σωστά;:o
                              ΜΦΧ
                              Σ.Μαλακτάρης

                              Εγώ αναφέρομαι στα χιαστί διαγώνια πίσω. Μπροστά είναι προαιρετικά (αλλά σε κάθε περίπτωση χρήσιμα)

                              Δηλ. η χιαστι πισω πρεπει να εχει κ αλλη ενισχυση εκτος της κανονικης κολλησης? Sorry δεν καταλαβα... Nass μηπως εχεις καποιο link με φωτο?[/list]

                              1 Reply Last reply Reply Quote 1
                              • G
                                georgetabs last edited by

                                Ο χρήστης APR έγραψε:

                                εγώ λέω ο ΣΟΑΑ από τώρα να βάλει τη συμμετοχή του tabs στο Ράλλυ ΕΛΠΑ...

                                χεχεχεχεχεχεχεχεχε

                                ΠΛΑΚΑ ΚΑΝΕΙΣ ΝΙΚΟΛΑ , ΓΙΑ ΣΚΕΨΟΥ ΟΤΙ ΓΙΑ ΕΝΑ ΣΠΡΙΝΤ ΕΓΡΑΨΕ 3 ΣΕΛΙΔΕΣ , ΓΙΑ 2ΜΕΡΟ ΑΓΩΝΑ .....ΠΑΕΙ ΤΟ ΦΟΡΟΥΜ ΘΑ ΜΠΛΟΚΑΡΕΙ

                                Ίσως και να είμαι λιγότερο ξεκούραστος!!!

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  georgetabs last edited by

                                  Ο χρήστης dimos έγραψε:

                                  Ταμπς

                                  Εχεις μεγαλο μελλον σαν σχολιαστης του εντυπου λογου στους αγωνες .

                                  Γιατι δεν σε παιρνουν οι τροχοι να περιγραφεις αγωνες,γλαφυρά και με λεπτομερεια οπως τους πρεπει??

                                  Μάλλον φοβούνται πως θα γράφω μισό περιοδικό μόνος μου και θα τους απολύσει ο Καβαθας!!!

                                  Άσε που το παίρνω και λίγο άγαρμπα αν περικόβονται τα όσα γράφω, οπότε ούτε εκεί θα είναι η λύση!!

                                  Ας έχω μέλλον να κάνω αγώνες, και ας τους περιγράφει όποιος θέλει!!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • First post
                                    Last post
                                  • 1
                                  • 2
                                  • 3
                                  • 4
                                  • 5
                                  • 6
                                  • 7
                                  • 8
                                  • 8 / 8
                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΕΛΛΑΔΑ
                                    • ΚΟΣΜΟΣ
                                    • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                    • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                    • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • TEST
                                    • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                    • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                    • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                  • VIDEO
                                    • 4TTV
                                    • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CANDID CAMERA
                                  • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΛΕΞΙΚΟ
                                  • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                    • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                    • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • FORMULA 1
                                    • WRC
                                    • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                    • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4T CLASSIC
                                    • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                    • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                    • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                    • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                  • ΑΓΟΡΑ
                                    • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                    • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                    • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                  • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                    • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                    • ΑΓΩΝΕΣ
                                    • CLASSIC
                                  • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                  • MENU
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                  • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                  • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                  • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                  • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                  • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                  • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                  • ΚΟΚ

                                  logo footer

                                  coty











                                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                  • ΑΓΩΝΕΣ
                                  • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                  • CLASSIC
                                  • ΤΙΜΕΣ
                                  • VIDEO
                                  • FORUM
                                  4T FORUM
                                  4T LIBRARY
                                  • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                  • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                  • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                  • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                  Powered by nxcode.gr