-
Τελευταίο στο φανάρι, αλλά στις στροφούλες πάει καλύτερα από τον Γιαπωνέζο. Τι να κάνουμε, μας έφαγε η οικολογία του twinport.
Επειδή όμως στο τέλος ξυρίζουν τον γαμβρό:
'Αφήνοντας στην άκρη τα ζητήματα τιμής, πρώτη μας επιλογή θα αποτελέσει το Astra.'
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
'Αφήνοντας στην άκρη τα ζητήματα τιμής, πρώτη μας επιλογή θα αποτελέσει το Astra.'
Βρε Μανο αυτο το γραφουν γιατι δεν επαιρνε μερος το 307
(τωρα ειναι που σιγουρα θα παθω κατι απο τα γελια!!!!) -
Τον καιρό εκείνο που ψάχναμε για αμάξι, στη γυναίκα μου γυάλισε το μπορντό 307 που είχε δει σε έκθεση. Ευτυχώς είχα διαβάσει τα σχόλια του σχετικού φόρουμ και της τα μετέφερα. Έτσι το μπορντό 307 έμεινε στη θέση του και αντί για Πεζικάριος έγινα Οπελάκιας.
Αμήν. -
Σε εσωσα λοιπον απο τον ολεθρο!!!
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Τελευταίο στο φανάρι, αλλά στις στροφούλες πάει καλύτερα από τον Γιαπωνέζο. Τι να κάνουμε, μας έφαγε η οικολογία του twinport.Επειδή όμως στο τέλος ξυρίζουν τον γαμβρό:
'Αφήνοντας στην άκρη τα ζητήματα τιμής, πρώτη μας επιλογή θα αποτελέσει το Astra.'
Ρε φιλε τι να λεμε τωρα εδω μου εβγαλαν πιο εμφανισιμο και απο τα τρια λεει το Megane!! Ενταξει, μας πεισατε μωρε μη βαρατε!
-
Ο χρήστης MDVQ έγραψε:
αν κανει την επιλογη του .....
Αγαπητε φιλε ΔΕΝ θα το κανει γιατι πρεπει να ξηλωσει ταπετσαριες κλπ και σε καινουργιο αυτοκινητο ειναι αμαρτια...(φανταζεσαι να εχεις μια ελαφρα καλυτερη ποιοτητα στον ηχο που να την καλυπτει τα διαφορα τριξιματα?? )
Δεν νομιζω να υπαρχουν ιδιαιτερα τριξιματα παντως. Αλλα και να υπαρχουν, θα εχεις τοσο γ@@@@ο ηχο μεσα στην καμπινα που δεν θα ακουγεται απολυτως τιποτα
-
λοιπον παιδια,καταφερα να δω ποσα χλμ μου λεει οτι θελει ακομα για σερβις.εχω 21200.και μου λεει οτι θελει σε 3000 σερβις.
ισως να φταιει το οτι εκανα κατι μαζεμενα τωρα τελευταια μεσα στην πολη και με aircondition.θα δειξει... -
καλησπερα παιδια.κι αλλα νεα απο το μετωπο.πηγα σημερα για εναν τυπικο δωρεαν ελεγχο.
χλμ:21650.
χλμ για σερβις συμφωνα με τον υπολογιστη του αυτοκινητου:2000.
μου ειπαν να το παω μολις μου βγαλει την ενδειξη.(ελπιζω να μη μου χαλασει τις διακοπες)
θα μου αλλαξουν επισης το μηχανισμο του αριστερου καθρεφτη γιατι κολλαει.συμπληρωσα και 200ml λαδακι.
το καλο ειναι οτι οσο παιρνανε τα χλμ πεφτει η καταναλωση.
στα τελευταια 400 χλμ(300 σε ταξιδι με ανοιχτο κλιμα και περιπου 120-140 χαω)μου εκαψε 6,7 λιτρα.πολυ καλα... -
.
Είχα ρωτήσει νωρίτερα σε αυτό το νήμα οπότε ας κάνω πάλι την ερώτηση (μαζί με κάποιες άλλες):
- Έχει κανένας το 1.7 ή το 1.9 CDTi;
- Tη -διπλή- ηλιοροφή;
- Tην έγχρωμη οθόνη;
- Το Parking Assistance;
- Το IDS+;
- To σύστημα πίεσης ελαστικών;
Για όποια από τις παραπάνω ερωτήσεις υπάρχουν σχόλια θα παρακαλούσα να αναφερθούν.
.
-
Εγώ έχω το 1.6 με IDS+
Οφείλω να πώ ότι η διαφορά σε δρόμο με στροφές είναι αρκετά εμφανής όταν χρησιμοποιώ το διακόπτη Sport. Το αυτοκίνητο είναι πιο σταθερό και η απόκριση του γκαζιού είναι πολύ πιο γρήγορη -
1,7 CDTI EINAI TURBO EXEI 100PS STIS 4400 KAI TO EKPLHKTIKO EINAI H ROPH TOY POY EINAI 240 STIS 2300!!! EXEI TI S IDIES AKRIBWS EPIDWSEIS ME TO 1,6 MONO POY SE AISTHISH STON DROMO EINAI POLY KALYTERH OSON AFORA TO TRABIGMA TOY KINHTIRA!!! EPISEIS EINAI KAI PARA POLY OIKONOMIKOS!TO MONO MEIWN POY THEWRW EGW EINAI OTI STO RELANTI AKOYGETE OTI EINAI DISEL, OMWS OTAN XEKINHSEI DEN AKOYGETE TIPOTA APOLYTOS!EINAI POIO ATHORYBO KAI APO BENZINH!! APLA XEXNA TO AN EISAI ATHINA H THESSALONIKH!! TA KYNIGANE AKOMA PARA POLY!!TO 1,9 DEN TO EXW ODHGHSEI OPOTE DEN EXW KATI NA SYGEKRIMENW NA PW.TO MONO POY MPORW NA YPOTHESW OTI AFOY EXEI 150 ALOGA EXEI KAI ANALOGES EPIDOSEIS!!!.....8,3'' 0-100!!! ME KATANALWSH 5,8 LT/100KM!!! NOMIZW POLY KALH TIMH!!
H EGXRWMH OTHONH EINAI POLY ENTIPWSIAKH!! EXEI POLY KALH EYKRINIA KAI EINAI ARKETA MEGALH.GEIKA DINEI ENA KYROS,MIA ARXONTIA!SYNDIASTIKA KAI ME TON ELEGXO PIESHS ELASTIKWN EINAI AKOMA POIO ENTYPWSIAKH! DIXNEI TO AMAXI ME TIS RODES ANAGRAFONTAS OLES TIS SXETIKES PLHROFORIES GIA THN PIESH STA ELASTIKA!
TO SYSTHMA ELEGXOY PIESHS ELASTIKON ENEGROPOIEITAI AFOY TO AMAXI XEKINHSEI KAI META APO MERIKA METRA!!TO MEGALO PLEONEKTIMA EINAI OTI O AISTHHTIRAS EINAI OGOMETRIKOS KAI AYTO EXEI SAN APOTELESMA NA ALLAXEIS ELASTIKA ZANTES,BALBIDA XWRIS KANENA MA KANENA PROBLHMA!!!!TO SYSTHMA PALI LEITOYRGEI.
H DIPLH HLIORFH EINAI ENTYPOSIAKOTATH GIATI PIANEI OLON TON OYRANO TOY AYTOKINHTOY,KAI DINEI AISTHHSH EYRIXWRIAS.EINAI WRISMENH SE DYO TMHMATA KAI ANHGEI PLHROS TA 2/3 THS!GENIKA H OPEL KATHOS KAI SXEDON OLES OI ANTIPROSWPIES ISXIRIZONTAI OTI ME THN HLIOROFH DOULEYEI KALYTERA O KLHMATISMOS OTAN AYTH EINAI SE ANAKLHSH.
ELPIZW NA SE BOHTHHSA LIGO. OTI ALLO THES RWTA AN MPORW NA SOY DWSW KAMIA AKOMA PLHROFORIA.
-
Να πω και εγώ τις εντυπώσεις μου από το 1.7TD που το οδήγησα για σχεδόν 1000χλμ. Ο ήχος στο ρελαντί είναι όντως τραγικός αλλά μόλις ξεκινήσεις απλά το ξεχνάς ότι είναι ντίζελ! Η ροπή είναι απίστευτη και έχει πάρα πολύ καλά ρεπρίζ! Επιταχύνσεις από στάση δεν με ικανοποήσε καθόλου, ακόμα και σε σχέση με το δικό μου corsa 1.4 ήταν αισθητά πιο αργό. Στην εθνική όμως το αμάξι είναι το κάτι άλλο. Πηγαίνει με 190 ακόμα και στις ανηφόρες ενώ είδα και 210 σε κατηφόρα την στιγμή που η Όπελ δηλώνει 180 ως τελική! Και για να μην το ξεχάσω σε καμία περίπτωση δεν αξίζει να περνάς τις 4000σ.α.λ. απλά δεν έχει κάτι παραπάνω να δώσει είναι καλύτερα να κινήσε εκμεταλευόμενος την ροπή παρά την ιπποδύναμη.
-
Ευχαριστώ πάρα πολύ για τις απαντήσεις, παρακαλώ όποιος έχει κάτι να προσθέσει (φυσικά και γενικότερα για το Astra) είναι ευπρόσδεκτος...
-
Ο χρήστης kubiak έγραψε:
.- To σύστημα πίεσης ελαστικών;
Για όποια από τις παραπάνω ερωτήσεις υπάρχουν σχόλια θα παρακαλούσα να αναφερθούν.
.
Εννοείς το σύστημα που σε προϊδοποιεί αυτόματα όταν πέσει η πίεση κάποιου ελαστικού? Το έχει το vectra του πατέρα μου και δουλεύει μια χαρά. Σε προϊδοποιεί με ένδειξη στην κεντρική οθόνη για το πιο λάστιχο ακριβώς έχει πρόβλημα. Μία άλλη πληροφορία που ίσως έχει ενδιαφέρον είναι ότι το κόστος αντικατάστασης μίας τέτοιας βαλβίδας σε περίπτωση βλάβης φτάνει τα 80 ευρώ απ'ότι έχω ακούσει!
-
Ξέρει κανείς σχετικά με ένα πρόβλημα που έχει το ASTRA H και ανοίγει το ραδιόφωνο του όταν κλέισεις το αμάξι και φύγεις;
Μόλις έχω κλείσει χρόνο και είναι εδώ και καιρό που μου παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα!
Δηλαδή αφού σβήσεις την μηχανή βγεις έξω κλειδώσεις το αυτοκίνητο και φύγεις, έρχεσαι πιο μετά ή όταν το αφήσεις το βράδυ και πας να το πάρεις το πρωί το βρίσκεις ανοιχτό το ραδιόφωνο και παίζει μόνο του!!!:o
Εχω δοκιμάσει και την επιλογή με το Ign. Logic on/off αλλά δεν έχει διαφορά... το κάνει όποτε θέλει!
Ένας φίλος μου που ξέρει απ' αυτά μου είπε έχε μέσα ένα CD πάντα και ίσως να μην έχεις πρόβλημα, αλλά ούτε αυτό πέτυχε!Please όποιος έχει κάποιο παρόμοιο περιστατικό ας μου πεί τι προτείνει ή τι έκανε εκείνος και αν έλυσε το πρόβλημα του!
Επίσης αν έχει συζητηθεί αυτό σε κάποιο άλλο θέμα του forum ας μου το πει κάποιος παρακαλώ!
Thanks anyway.....
-
Έχοντας δουλέψει σε εργοστάσιο συναρμολόγησης ηλεκτρονικών πλακετών απορώ με την αντοχή και αξιοπιστία τους. Υπάρχουν χίλιοι δυό παράγοντες που μπορούν να πάνε στραβά. Μιά ψυχρή κόλληση στο ποδαράκι ενός ολοκληρωμένου και τρέχα γύρευε.
-
Ο χρήστης opelastra2004 έγραψε:
Ξέρει κανείς σχετικά με ένα πρόβλημα που έχει το ASTRA H και ανοίγει το ραδιόφωνο του όταν κλέισεις το αμάξι και φύγεις;
Μόλις έχω κλείσει χρόνο και είναι εδώ και καιρό που μου παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα!
Δηλαδή αφού σβήσεις την μηχανή βγεις έξω κλειδώσεις το αυτοκίνητο και φύγεις, έρχεσαι πιο μετά ή όταν το αφήσεις το βράδυ και πας να το πάρεις το πρωί το βρίσκεις ανοιχτό το ραδιόφωνο και παίζει μόνο του!!!:o
Εχω δοκιμάσει και την επιλογή με το Ign. Logic on/off αλλά δεν έχει διαφορά... το κάνει όποτε θέλει!
Ένας φίλος μου που ξέρει απ' αυτά μου είπε έχε μέσα ένα CD πάντα και ίσως να μην έχεις πρόβλημα, αλλά ούτε αυτό πέτυχε!Please όποιος έχει κάποιο παρόμοιο περιστατικό ας μου πεί τι προτείνει ή τι έκανε εκείνος και αν έλυσε το πρόβλημα του!
Επίσης αν έχει συζητηθεί αυτό σε κάποιο άλλο θέμα του forum ας μου το πει κάποιος παρακαλώ!
Thanks anyway.....
Καποιο βραχυκυκλωμα πρεπει να γινεται.Αν το κλεισεις (ON/OFF κουμπι) πριν σβυσεις την μηχανη;
-
Το δοκίμασα... τίποτα όμως!
Κανένας άλλος που να είχε το ίδιο πρόβλημα;
-
Ο χρήστης opelastra2004 έγραψε:
Ξέρει κανείς σχετικά με ένα πρόβλημα που έχει το ASTRA H και ανοίγει το ραδιόφωνο του όταν κλέισεις το αμάξι και φύγεις;
Μόλις έχω κλείσει χρόνο και είναι εδώ και καιρό που μου παρουσιάζει αυτό το πρόβλημα!
Δηλαδή αφού σβήσεις την μηχανή βγεις έξω κλειδώσεις το αυτοκίνητο και φύγεις, έρχεσαι πιο μετά ή όταν το αφήσεις το βράδυ και πας να το πάρεις το πρωί το βρίσκεις ανοιχτό το ραδιόφωνο και παίζει μόνο του!!!:o
Εχω δοκιμάσει και την επιλογή με το Ign. Logic on/off αλλά δεν έχει διαφορά... το κάνει όποτε θέλει!
Ένας φίλος μου που ξέρει απ' αυτά μου είπε έχε μέσα ένα CD πάντα και ίσως να μην έχεις πρόβλημα, αλλά ούτε αυτό πέτυχε!Please όποιος έχει κάποιο παρόμοιο περιστατικό ας μου πεί τι προτείνει ή τι έκανε εκείνος και αν έλυσε το πρόβλημα του!
Επίσης αν έχει συζητηθεί αυτό σε κάποιο άλλο θέμα του forum ας μου το πει κάποιος παρακαλώ!
Thanks anyway.....
Και γιατί δεν το πάς στην αντιπροσωπεία να σου το φτιάξουν?!!!
-
Σε τεύχος του Auto Motor und Sport που έπεσε στα χέρια μου είχε ένα πολύ ενδιαφέρον άρθρο για το πόσο χάνει ο κινητήρας όταν είναι αναμμένος ο κλιματισμός. Είχαν λοιπόν πάρει ένα αυτοκίνητο από κάθε κατηγορία (Colt1.1-CZ3 1.3, Astra 1.4-1.6, Golf 2.0FSI-2.0TFSI-Passat 1.6-2.0, X-TRAIL 2.0-2.5) κι έκαναν τεστ σε επαρχιακό δρόμο και εθνική οδό.
Η μεθοδολογία είχε χονδρικά ως εξής:
-δυναμομέτρηση με και χωρίς κλιματισμό
-στον επαρχιακό δρόμο η προσπέραση γινόταν 20 μ. πριν το προπορευόμενο αμάξι που πήγαινε με 70 χλμ και τελείωνε 10 μ. μπροστά του, ενώ ερχόταν αντιθέτως αμάξι με 90 χλμ.
-στην Ε.Ο. η προσπέραση γινόταν ομοίως αλλά με ταχύτητα προπορευομένου 90 χλμ και αντιθέτως ερχομένου 110.Τα αποτελέσματα τα βλέπετε στην παρακάτω εικόνα. Συμπέρασμα: πάντα κλείνουμε τον κλιματισμό όταν κάνουμε προσπέραση!
http://server3.uploadit.org/files/manos ... ERASMA.jpg
Αποκλειστική συζήτηση για το Opel Astra III. (Opel Astra H)