Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια....
    • 1
    • 2
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 15
    • 214
    • 215
    • 13 / 215
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    439
    4287
    9022
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • P
      puntolord last edited by

      Ο χρήστης nkaragou έγραψε:

      Δοκίμασε τα DUNLOP SP SPORT 01...

      Τα εχεις δοκιμασει μηπως εσυ?
      Τι λενε?
      Ενδιαφερομαι για το δικο μου (σε 205/50/16)...
      Σε τι τιμες περιπου παιζουν αυτα???

      Καλημέρα.

      Τα έχω 'φορέσει' 2 συνεχόμενες φορές σε FIAT PUNTO GT (185/55/14) και τώρα τα ξαναέβαλα (πρίν 3 μήνες) στο νέο μου αμάξι NISSAN ALMERA CHALLENGE (195/60/15) και είμαι αρκετά ικανοποιημένος.
      Πολύ καλό κράτημα στο βρεγμένο, άριστο φρενάρισμα στο βρεγμένο, απλώς καλά στο στεγνό (& βρεγμένο). Overall, ένα πολύ καλό ελαστικό που το προτείνω ανεπιφύλακτα!

      'Οσο για τιμή, σε 185/55/14 ήταν 310

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • M
        markvag last edited by

        Ο χρήστης ata έγραψε:
        Μάλλον θα πάω να αυξήσω λίγο την πίεση να δω πως θα πάει.

        Θα πάει καλύτερα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nkaragou last edited by

          Ο χρήστης PuntoLord έγραψε:

          Δοκίμασε τα DUNLOP SP SPORT 01...

          Τα εχεις δοκιμασει μηπως εσυ?
          Τι λενε?
          Ενδιαφερομαι για το δικο μου (σε 205/50/16)...
          Σε τι τιμες περιπου παιζουν αυτα???

          Καλημέρα.

          Τα έχω 'φορέσει' 2 συνεχόμενες φορές σε FIAT PUNTO GT (185/55/14) και τώρα τα ξαναέβαλα (πρίν 3 μήνες) στο νέο μου αμάξι NISSAN ALMERA CHALLENGE (195/60/15) και είμαι αρκετά ικανοποιημένος.
          Πολύ καλό κράτημα στο βρεγμένο, άριστο φρενάρισμα στο βρεγμένο, απλώς καλά στο στεγνό (& βρεγμένο). Overall, ένα πολύ καλό ελαστικό που το προτείνω ανεπιφύλακτα!

          'Οσο για τιμή, σε 185/55/14 ήταν 310

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dmitspan last edited by

            πρέπει κι εγώ ν'αλλάξω λάστιχα στο civic, τώρα φοράει 175/70/13 νομίζω τα 2 τουλάχιστον θέλουν οπωσδήποτε άλλαγμα, αλλά σκέφτομαι να τ'αλλάξω όλα. Λέτε να βάλω μεταχειρισμένα αντί για καινούρια; Να κοιτούσα σε πιο φαρδιά χαμηλότερου προφίλ; Θα βελτιωθεί το κράτημα; Θα επηρεαστεί αρνητικά η αίσθηση στο μη υδραυλικό τιμόνι; `Ενας φίλος που πήγε σε μεγαλύτερη ζάντα και χαμηλότερου προφίλ φαρδύτερο ελαστικό το τιμόνι είναι καλύτερο από πριν!

            και τι τιμές παίζουν; κανά online να πάρω καμιά ιδέα καινούριων-μεταχειρισμένων; Τι να προσέξω αν πάω στη 2η λύση;

            Ευχαριστώω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              mousatos last edited by

              Γνώμη μου είναι να τα αλλάξεις όλα. Σε οριακή κατάσταση η διαφορά πρόσφυσης ανάμεσα στους δυο άξονες θα σου δημιουργήσει σίγουρα πρόβλημα. Έχω δυσάρεστες αναμνήσεις από τέτοια πειράματα , φαντάζομαι δε θα ήθελες να αποκτήσεις και εσύ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                tazio last edited by

                Άλλαξε και τα τέσσερα καλύτερα, έχει δίκιο ο 'mousatos', υπάρχουν απρόοπτα που μπορεί να κοστίσουν περισσότερο από δύο λάστιχα.
                Προτίμησε την επιλογή των καινούργιων ελαστικών, μια και δε ξέρεις τι έχουν 'τραβήξει' τα μεταχειρισμένα. Σε θέματα ασφαλείας δε νομίζω ότι σηκώνει παραχωρήσεις.

                Για να αλλάξεις από το 175/70/13 έχεις τις εξής επιλογές

                195/65/13 αν μπορεί η ζάντα που ήδη έχεις να δεχτεί αυτό το πλάτος, λογικά ναι.
                205/60/13 εδώ είναι που δε μπορεί με τίποτα

                175/65/14 αλλαγή ζάντας υποχρεωτικά
                185/60/14 αλλαγή ζάντας υποχρεωτικά, αλλά με μικρότερο κόστος από το παραπάνω μια και τα 'μισά' νουμερα 65/55 κ.λ.π έχουν μεγαλύτερο κόστος από τα άλλα 60/70/50 .

                Υπάρχει και η επιλογή 205/55/14 αλλά δε στη λέω γιατί θα με κράξεις

                Δική μου πρόταση είναι, αν φυσικά μπορείς, να βάλεις τα 185/60/14 δε θα αλλάξει και πολύ η συμπεριφορά του αυτοκινήτου σε σχέση με την τωρινή επιλογή.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • M
                  markvag last edited by

                  Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                  πρέπει κι εγώ ν'αλλάξω λάστιχα στο civic, τώρα φοράει 175/70/13 νομίζω τα 2 τουλάχιστον θέλουν οπωσδήποτε άλλαγμα, αλλά σκέφτομαι να τ'αλλάξω όλα. Λέτε να βάλω μεταχειρισμένα αντί για καινούρια; Να κοιτούσα σε πιο φαρδιά χαμηλότερου προφίλ; Θα βελτιωθεί το κράτημα; Θα επηρεαστεί αρνητικά η αίσθηση στο μη υδραυλικό τιμόνι; `Ενας φίλος που πήγε σε μεγαλύτερη ζάντα και χαμηλότερου προφίλ φαρδύτερο ελαστικό το τιμόνι είναι καλύτερο από πριν!

                  και τι τιμές παίζουν; κανά online να πάρω καμιά ιδέα καινούριων-μεταχειρισμένων; Τι να προσέξω αν πάω στη 2η λύση;

                  Ευχαριστώω

                  Αν θέλεις ντε και καλά ν' αλλάξεις διάσταση, προσωπικά μάλλον σε 185/60/14 θα πήγαινα. Οι (βασικές) διαφορές που θα έχεις:

                  • Καλύτερο τιμόνι
                  • Πιο άμεσο στρίψιμο
                  • Καλύτερο κράτημα
                  • Λιγότερη άνεση
                  • Αυξημένη κατανάλωση και θόρυβος
                  • Πιο απότομο στο όριο

                  Βέβαια, μην περιμένεις και τεράστιες διαφορές!

                  Όλα σχετικά είναι βέβαια και δεν είναι καθόλου απίθανο να μην παρατηρήσεις τίποτα το ιδιαίτερο ή οι παρατηρήσεις σου να είναι τελείως διαφορετικές! (σε φώτισα τώρα... , αλλά τ' αμάξια δεν είναι 1+1=2! )

                  Ένα site με τιμές ελαστικών (Ελληνικό) είναι το http://www.elastika-online.gr , αλλά ακόμα περιμένω την απάντηση σ' ένα e-mail που τους είχα στείλει πριν από 5 μήνες... Οι τιμές πάντως πρέπει να είναι αυτές που κυκλοφορούν στην αγορά!

                  Α! Εννοείται και τα 4 θα τ' αλλάξεις!

                  Για να σου κρατήσουν περισσότερο (και τα 4), μία λύση είναι το μπρος - πίσω κάθε 10-15 χιλ. χλμ! Και πάλι έχεις το ανομοιόμορφο κράτημα, αλλά σε πολύ λογικότερα πλαίσια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                  • D
                    dmitspan last edited by

                    σ'ευχαριστώ μαρκ
                    η ιστοσελίδα όμως δε λειτουργεί
                    δε νομίζω πάντως ν'ανέβω σε ζάντα, άρα προφανώς θα μείνω σε 13 και θα παίξω με το φάρδος και το προφίλ

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      tazio last edited by

                      Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                      δε νομίζω πάντως ν'ανέβω σε ζάντα, άρα προφανώς θα μείνω σε 13 και θα παίξω με το φάρδος και το προφίλ

                      Δεν υπάρχουν πολλές επιλογές στις 13 ίντσες. Πρόσεξε λίγο παραπάνω μην αλλάξεις κατά πολύ τη διάμετρο του ελαστικού προς τα επάνω ή προς τα κάτω. 5 το πολύ 10 χιλιοστά.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • ?
                        A Former User last edited by

                        Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
                        σ'ευχαριστώ μαρκ
                        η ιστοσελίδα όμως δε λειτουργεί
                        δε νομίζω πάντως ν'ανέβω σε ζάντα, άρα προφανώς θα μείνω σε 13 και θα παίξω με το φάρδος και το προφίλ

                        http://www.elastika-online.gr/start.html
                        Δοκιμασε τωρα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dmitspan last edited by

                          Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                          σ'ευχαριστώ μαρκ
                          η ιστοσελίδα όμως δε λειτουργεί
                          δε νομίζω πάντως ν'ανέβω σε ζάντα, άρα προφανώς θα μείνω σε 13 και θα παίξω με το φάρδος και το προφίλ

                          http://www.elastika-online.gr/start.html
                          Δοκιμασε τωρα!

                          ωχ δεν πρόσεξα καθόλου την ύπαρξη του κόμματος στην παραπάνω δημοσίευση

                          ε ρε γκαβομάρα που χω

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • D
                            dmitspan last edited by

                            175/75/13 200€ η 4άδα
                            185/60/14 230-240 η 4άδα

                            άρα τώρα πρέπει να βρω 14ρες σιδερένιες ζάντες που να κουμπώνουν στο δικό μου (πόσο να κάνουν);

                            1 Reply Last reply Reply Quote 1
                            • T
                              tazio last edited by

                              [quote='dmitspan']175/75/13 200

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dmitspan last edited by

                                [quote='tazio'][quote='dmitspan']175/75/13 200

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  markvag last edited by

                                  Ο χρήστης dmitspan έγραψε:

                                  ωχ δεν πρόσεξα καθόλου την ύπαρξη του κόμματος στην παραπάνω δημοσίευση

                                  ε ρε γκαβομάρα που χω

                                  Ούτε κι εγώ (που την έκανα)...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • D
                                    dmitspan last edited by

                                    τελικά πέταξα τα 2 pirelli που είχα πίσω,έβαλα τα 2 yokohama που είχα τοποθετήσει πρόπερσυ πίσω (το ένα είναι με σαμπρέλα εν τω μεταξύ) και έβαλα μπροστά 2 καινούρια bridgestone της 12ης εβδομάδας του έτους. `Ολα είναι 175/70/13. Στην επόμενη πληρωμή, γιατί τώρα φυλάω και έξοδα για τις διακοπές, λέω να σουτάρω και τα πίσω και να βάλω καινούρια.

                                    Δεν ανέβηκα σε ζάντα όχι μόνο για το οικονομικό αλλά κ ότι δε συμφέρει να ρίξω λεφτά σ'αυτό τ'αμάξι για φτιάξιμο

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 2
                                    • E
                                      enginekiller last edited by

                                      Λαστιχα 205/55/16 για C4 τι προτεινετε γιατι τα energy που εχει πανω αποτι ξερω ειναι αχρηστα. Ξερω οτι πολυ καλα ειναι τα continental premium που ειχα σε αλλο αυτοκινητο και εχω ακουσει καλυτερα για sport contact 2. Επισης ξαδερφος μου φοραει goodyear eagle f1 πολυ καλα αλλα αργουν λιγο να ζεσταθουν μου λεει οπως και τα Bridgestone s02 ή 03 (δε θυμαμαι καλα) που φοραει σε αλλο. Εχετε να προτεινετε κατι αλλο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • D
                                        dimsabas last edited by

                                        Μακριά από τα S03. Δεν μπορούσα να τα ζεστάνω μέσα στα Μέγαρα με τετρακίνητο 190 ίππων, οπότε φαντάζεσαι τι πανηγύρι θα γίνεται με την C4 σου. Εξαιρετική απόδοση έχουν τα Toyo T1R, αλλά είναι μακελειό στο πόσο γρήγορα φθείρονται. Με λίγη εμπνευσμένη οδήγηση, δε θα σου αντέξουν ούτε εξάμηνο (εμένα κράτησαν ένα μήνα ). Θα σου πρότεινα τα Michelin Pilot Exalto 2. Γνωστή ποσότητα και εγγυημένη απόδοση, τόσο σε γλιστερό όσο και σε καλή άσφαλτο. Go for them

                                        https://cartalk.gr/

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • N
                                          nidosan last edited by

                                          Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
                                          Μακριά από τα S03. Δεν μπορούσα να τα ζεστάνω μέσα στα Μέγαρα με τετρακίνητο 190 ίππων

                                          Από την άλλη έχουμε το Ν.Ζάχο ο οποίος είχε γράψει χωρίς ιδιαίτερο ζέσταμα 1:15.1' με το συγκεκριμένο λάστιχο (σε 205/40R17) στα Μέγαρα με μπροσθοκίνητο ατμοσφαιρικό 177 ίππων (best of 3 laps) το οποίο σε προηγούμενη δοκιμή με τα μαμά Pirelli P7000 δεν είχε πέσει κάτω από 1:16'.

                                          Οπότε μου κάνει εντύπωση αυτό που λες πιο πάνω, Σάββα (ίσως βέβαια να έπαιξαν ρόλο και οι συνθήκες της πίστας τη συγκεκριμένη μέρα ). Προσωπικά πάντως από φίλο που τα είχε φορέσει σε τετρακίνητο (Audi S3) έχω ακούσει τα καλύτερα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • E
                                            enginekiller last edited by

                                            Οσο για τα sport contact 2 οταν πηγα να τα βαλω πριν κανα 2 χρονια σε αυτοκινητο μου ελεγε ο λαστιχας οτι το Premium ειναι καλυτερο επειδη στο sport contact 2 ειναι πιο παλια η γομα και κατι τετοια και εγω παραξενευτηκα γιατι ειχα δει και σε δοκιμες οτι ειναι το sp2 ειναι καλυτερο. Ξερετε τιποτα και γι'αυτο;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 214
                                            • 215
                                            • 13 / 215
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr