-
θέλει προσοχή στη 1η μεγάλη παρατεταμένη δεξιά στροφή μετά την εκκίνηση αφού εκεί θα πέσουν κορμιά. Προβλέπω εξόδους εκεί στην εκκίνηση
-
Δεν θελω μ@λ@κειες μεχρι και την Adelaide...
-
make the game start vassillaki!
-
Ανοικτος ο σερβερ και ο κωδικος με κεφαλαια!
-
δε μπορώ να σε δω. ίσως υπάρχει κάποια καθυστέρηση
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
δε μπορώ να σε δω. ίσως υπάρχει κάποια καθυστέρησηΟ σερβερ ειναι ανοικτος εδω και 5-6 λεπτα
-
ok τώρα μπορώ να σε δω
-
-
Τα δοκιμαστικά δεν θέλω να τα σχολιάσω, οπότε πάω κατευθείαν στον αγώνα.
Στη εκκίνηση κρατήθηκα 1ος μέχρι που ένα sync με ανάγκασε σε τετακε και έτσι βρέθηκα μέχρι και 5ος. Από εκείνο το σημείο και μετά προσπάθησα όσο μπορούσα να φτάσω το pinifarina που είχε ανοίξει αρκετά τη διαφορά. Δυστυχώς όμως αντιμετώπησα μηχανικό πρόβλημα (ναι είναι γεγονός!) όπου κάνοντας λάθος ρύθμιση στη τιμονιέρα, στον αγώνα έστριβε ελαφρώς δεξιά στις ευθείες!!!!! Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα να κάνω συνέχεια οδηγικά λάθη και να μη μπορώ να φτάσω το pinifarina. Ωστόσο ένα δικό του λάθος αργότερα μου χάρισε τη 1η θέση και ενώ ένιωθα κάποια άνεση, ξαφνικά είδα το Vassillaki να ψαλιδίζει τη διαφορά και να με πιέζει αφόρητα!!!! Ευτυχώς με νίχια και με δόντια κατάφερα να κρατηθώ μπροστά του τερματίζοντας μόλις 1 δευτ. μπροστά του......... Αντε τώρα να πανυγυρίσω το τίτλο στη Γερμανία κάνοντας το γνωστό 'χατ τρικ' της Φόρμουλα 1
Υ.Γ. Ευχαριστώ Vassillakis & Pinifarina για τον αγώνα αυτό μιας και ήταν από τους καλύτερους που έχω τρέξει και αυτό οφείλεται σε εσάς
-
Pininfarina, αναφορικα με το σικεην Nurburgring(και τα αλλα κομματια) που εχεις προβληματα με τα κρασπεδα και σπιναρει μειωσε το slow rebound & fast rebound front. Αν ειναι ηδη μειωμενο το fast rebound αρκετα μειωσε μονο το slow και αντιστροφα. Ελπιζω να βοηθησει!
-
Race Report, French Grand Prix
Για μενα ο πιο εκνευριστικος αγωνας μεχρι τωρα
Στην αρχη οι αλλοι εκαναν λαθη και δεν ξερω πώς εχοντας κανει κι εγω 2-3 μικρολαθακια βρεθηκα 7 δευτερα μπροστα Εκει ηταν που με επιασε το αγχος, ειδικα ξεροντας πως στο nurburgring chicane μπορουσα να σπιναρω ανα πασα στιγμη. Και να που εγινε, ισα που πατησα στο γρασιδι στην εξοδο και εφαγα αδικο slow spin. Βγαινω αναμεσα σε ms και vassili σχεδον εμβολιζοντας τον 1ο Για καποιο λογο αυτος δεν ανοιγει τη διαφορα, και επι 3 γυρους παμε τρενακι 2 δευτερα μεταξυ μας Η πιεση ειναι αφορητη ομως, και προσπαθωντας να αποφυγω το καταραμενο αριστερο κερμπ στριβω νωρις και κανε τετακε στο δεξι Μαλιστα εχοντας το spin recovery on, με στριβει αυτοματα φατσα με τη μπαριερα, και μετα απο αιωνες καταλαβαινω οτι χωρις οπισθεν δεν ξεκολλαω Ειμαι πια 25 δευτερα πισω τους και τα'χω παρει τοσο που τα ψιλοπαραταω και κανω αλλα 4 ηλιθια τετακε μεχρι το τελος. Τουλαχιστον δεν εμβολισα τον Theo ως αλλο Ζαναρντι να παω και φυλακη
Γενικα ειχα βρει την ταχυτητα, εχοντας κανει 1.10 σε δοκιμες και 1.11 σε αγωνα, αλλα το διωρο που μετρουσε δεν μπορεσα να συγκεντρωθω.
Too bad. Αντε και πολυ εκλαψα ο loser. Παμε Γερμανια
-
Τελικα πρεπει να εχασα καλο αγωνα,και τελικα ισως να μπορουσα να βρεθω και στην τριαδα,αφου σε δοκιμες ειχα σταθερο ρυθμο στον αγωνα...
Φαινοτανε απο το practice θα επεφταν κορμια... -
Δυστηχώς το Netmod από την Παρασκευή το βράδυ παρέδωσε το πνεύμα!! Έπρεπε να μοιραστώ απλή 56άρα σύνδεση με τόν πατέρα μου το τριήμερο αφού το συνεργείο απο τον Ο.Τ.Ε. ήρθε Δευτέρα πρωί να το αντικαταστήσει!! (το Σαββοτοκύριακο μάλλον κάθονται λες και αυτές τις μέρες δε χαλούν τα μαραφέτια του Κόκκαλη που και πριν ένα χρόνο πάλι τα έφτησε). Τώρα αν είμαι τυχερός θα ανέβω Γερμανία. Αλλά αν γίνεται επηδεί στα τεχνικά δεν έιμαι στο ίδιο επίπεδο με εσάς και αυτό φαίνεται από το χρόνο θα μπορούσε κάποιος να προτείνει κάποιο site που να εξηγεί σχετικά με το setup για το μονοθέσιο. Υπάρχει ένα site που με βοήθησε αρκετά για να βελτιώσω τους χρόνους μου. Έχω όμως κολήσει στην τηλεμετρία. Δε μπορώ να καταλάβω όσα αναφέρει με τα Dampers βασικά. Γενικά υπάρχει site που να εξηγεί πως μπορείς να διαβάζεις τη τηλεμετρία; Επήσεις δυσκολεύομαι υπερβολικά στις ρυθμήσεις στα Fast - Slow στα Dampers. Αν κανένας ξέρει κανένα site και θέλει να μου το προτύνει να βοηθηθώ τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Συγχαρητίρια τελος στο νικητή (ξέχασα ποιος ήταν ) -
Ο χρήστης powergs έγραψε:
Δυστηχώς το Netmod από την Παρασκευή το βράδυ παρέδωσε το πνεύμα!! Έπρεπε να μοιραστώ απλή 56άρα σύνδεση με τόν πατέρα μου το τριήμερο αφού το συνεργείο απο τον Ο.Τ.Ε. ήρθε Δευτέρα πρωί να το αντικαταστήσει!! (το Σαββοτοκύριακο μάλλον κάθονται λες και αυτές τις μέρες δε χαλούν τα μαραφέτια του Κόκκαλη που και πριν ένα χρόνο πάλι τα έφτησε). Τώρα αν είμαι τυχερός θα ανέβω Γερμανία. Αλλά αν γίνεται επηδεί στα τεχνικά δεν έιμαι στο ίδιο επίπεδο με εσάς και αυτό φαίνεται από το χρόνο θα μπορούσε κάποιος να προτείνει κάποιο site που να εξηγεί σχετικά με το setup για το μονοθέσιο. Υπάρχει ένα site που με βοήθησε αρκετά για να βελτιώσω τους χρόνους μου. Έχω όμως κολήσει στην τηλεμετρία. Δε μπορώ να καταλάβω όσα αναφέρει με τα Dampers βασικά. Γενικά υπάρχει site που να εξηγεί πως μπορείς να διαβάζεις τη τηλεμετρία; Επήσεις δυσκολεύομαι υπερβολικά στις ρυθμήσεις στα Fast - Slow στα Dampers. Αν κανένας ξέρει κανένα site και θέλει να μου το προτύνει να βοηθηθώ τον ευχαριστώ εκ των προτέρων.
Συγχαρητίρια τελος στο νικητή (ξέχασα ποιος ήταν )Το παρακατω guide ειναι για gp2 οποτε μην κολλας σε νουμερα, αλλα ειναι αρκετα αναλυτικο και με ειχε βοηθησει αφανταστα
-
δε χρειάζεται να είναι ακόμα υπόμνημα αυτό το thread. admin ανέλαβε
-
Ο χρήστης mschumacher έγραψε:
admin ανέλαβεNot so fast FireBro
mod
11ος αγώνας F1 Challenge FRANCE 31 ΙΟΥΛΙΟΥ (ΚΥΡΙΑΚΗ)