-
TO SYGEKRIMENO TIP LITOURGEI MONO OSA EXOUN CLIMATRONIC
( KRATWNTAS TTO KOUMPI TIS ANAKYKLOSHS KAI PARALILA PATONTAS TO KOUMPI GIA TOUS PANO AEROGOGOUS VGENEI TO KRYFO MENOU TOU AUTOKINITOU)!!! STO AKOLOUTHO SITE YPARXOUN OI LEPTOMERIES! -
TO SYGEKRIMENO TIP LITOURGEI MONO OSA EXOUN CLIMATRONIC
( KRATWNTAS TTO KOUMPI TIS ANAKYKLOSHS KAI PARALILA PATONTAS TO KOUMPI GIA TOUS PANO AEROGOGOUS VGENEI TO KRYFO MENOU TOU AUTOKINITOU)!!! STO AKOLOUTHO SITE YPARXOUN OI LEPTOMERIES! -
TO SYGEKRIMENO TIP LITOURGEI MONO OSA EXOUN CLIMATRONIC
( KRATWNTAS TTO KOUMPI TIS ANAKYKLOSHS KAI PARALILA PATONTAS TO KOUMPI GIA TOUS PANO AEROGOGOUS VGENEI TO KRYFO MENOU TOU AUTOKINITOU)!!! STO AKOLOUTHO SITE YPARXOUN OI LEPTOMERIES! -
Μου το είχε πει αυτό πωλητής της ΣΕΑΤ ως πλεονέκτημα για να βάλεις κλιματρόνικ (το οποίο βρίσκω δύσχρηστο και επικίνδυνο αφού για να το χειριστής αποσπάσαι, οπότε προτιμούσα χειροκίνητο έστω και με έξτρα κόστος).
Μου το είπε ως ΦΑΝΕΡΟ κόλπο, αλλά ούτε στο μάνιουαλ υπήρχε, ούτε αυτός ήξερε να το κάνει.
Έχει κανείς Λεόν και να το έχει δοκιμάσει να μας πει τι παίζει;
-
Θα το ελέγξω το πρωί και θα ενημερώσω .
Παρεμπιπτόντως φίλε GEORGETABS , το κλιματρόνικ 'δύσχρηστο και επικίνδυνο' ?!! Απλώς το ρυθμίζεις άπαξ στη θερμοκρασία που επιθυμείς και το ξεχνάς ! Αυτό αναλαμβάνει να διατηρήσει τή θερμοκρασία μέσα στο αυτοκίνητο σταθερή ασχέτως των μεταβολών των συνθηκών . Ησυχάζεις απο το 'άνοιξε-κλείσε -δυνάμωσε-χαμήλωσε-βάλτο στο ένα-ζεστάθηκα-βάλτο στο δύο-κρύωσα-άντε πάλι στο ένα' κ.ο.κ. Αν δεν το έχεις ζήσει , ειδικά σε ταξίδια, δεν μπορείς να το εκτιμήσεις . Απλώς επειδή έχουμε συνηθίσει τους περιστρεφόμενους διακόπτες ,μας φαίνεται ( μηδέ εμού εξαιρουμένου ) ολίγον εξωγήινον στην αρχή..... -
Δοκίμασα του Γκολφ 4 (για 1 ημέρα) και έχασα την μπάλα. Τελικά τα έκλεισα όλα και ησύχασα...
Δοκίμασα του νέου Ίμπιζα (48 ώρες) και ήταν κάπως καλύτερο, αλλά και πάλι χάλια...
Δοκίμασα του Τολέδο (48 ώρες) που φαντάζομαι είναι το ίδιο με του Λεόν και αποοητεύτηκα... Αν θυμάμαι καλά, αν έσβηνες την μηχανή και την ξαναάναβες άρχιζε από ό,τι ήθελε, και όχι από την τελευταία σου επακριβή ρύθμιση (κυρίως ο ανεμιστήρας).
Στα περισσότερα αυτόματα για να πας από την μία ρύθμιση στην άλλη πατάς το ίδιο κουμπί, οπότε πρέπει να κοιτάς την οθόνη για να δεις σε ποιό στάδιο είσαι. Με το περιστρεφόμενο ξέρεις από την κλίση του χειριστηρίου. Επίσης είναι ευκολότατο να βρεις το μεγάλο χειριστήριο χωρίς να το κοιτάς, ενώ με 15 κουμπάκια δίπλα το ένα στο άλλο, είναι χαμός. ΣΗΜΕΡΑ οδηγούσα το C5 του πατέρα μου. Σε ανηφόρα αντιλήφθηκα πως πάει να θολώσει το εμπρός τζάμι, οπότε πάτησα το κουμπί του παρ μπριζ. Αυτό ΞΑΦΝΙΚΑ ανάβει μόνο του το A/C, οπότε το αμάξι αρχίζει να χάνει ισχύ, βάζει το βεντιλατέρ στο φούλ (που στο C5 είναι ΑΔΙΚΑΙΟΛΟΓΗΤΑ θορυβώδες) και επιπλέον ΔΕΝ με αφήνει να τα σβήσω!!! Πρέπει να πατήσω τα βελάκια, για να στείλω τον αέρα προς τα επάνω, αλλά όχι με την ένδειξη παρμπρίζ... Τουλάχιστον όμως έχει ξεχωριστή θερμοκρασία για τους 2 εμπρός... Τα VW Group που έχω δει είναι μόνο με μία ρύθμιση...
Άσε που για να δεις αν έχεις την ανακύκλωση (ή και τον κλιματισμό ακόμα) στο χειροκίνητο χρησιμοποιείς την αφή σου στον διακόπτη ενώ στο αυτόματο πρέπει να σκύψεις να δεις... ΟΚ, συνηθίζονται πολλά πράγματα (αν και στο C5 ακόμα και μετά από 1,5 χρόνο αποφεύγω να χρησιμοποιώ τον εξαερισμό γενικώς...), αλλά δεν παύει να χρειάζεται οπτικό έλεγχο σε πολλές στιγμές, ενώ το χειροκίνητο όχι. Οπότε είναι και πιο δύσχρηστο, και πιο ανασφαλές...
Και στην ρύθμιση της θερμοκρασίας, συνήθως νιώθω πως 'κρυώνω' ή πως 'ζεσταίνομαι'. Δεν νιώθω πως 23βαθμοκελσιάζομαι οπότε να 25βαθμοκελσιαστώ! (ΟΚ, υπερβάλλω! ). Πιο εύκολο να παίξεις με το χειροκίνητο...
-
Λοιπόν, το σύστημα δουλεύει ακριβώς όπως το περιγράφει το (Γαλλικό ,δυστυχώς...) εξαιρετικό site . Εύγε του MACKER . Σου δίνει ένα σωρό μικροπληροφορίες , τη χρησιμότητα των περισσοτέρων όμως από αυτές αδυνατώ να προσδιορίσω . Πάντως σίγουρα είναι ένας τρόπος να περάσει η ώρα στο μποτιλιάρισμα ...
Σε ότι αφορά το climatronic δεν πρόκειται ,φυσικά να τσακωθούμε ! Η αλήθεια είναι ότι όπως προείπα χρειάζεται προσαρμογή . Αναλογιζόμενος το ταξίδι που έκανα πριν από τρείς εβδομάδες ,Τετάρτη βράδυ ,από Πύργο προς Αθήνα (ειδικά στο κομάτι Πύργος-Πάτρα)υπό -επιεικώς- καταρακτώδη βροχή , με το clima να 'παίζει' απροβλημάτιστα , είμαι σίγουρος ότι αν μου είχε τύχει τις πρώτες μέρες συμβίωσης θα είχα ,το λιγότερο , χάσει το μπούσουλα : Ή θα έπρεπε να σταματάω κάθε τρείς και λίγο για να ψάξω να βρω τη σωστή για την περίσταση ρύθμιση , ή να πηγαίνω με 30 , ή να στραμπουλήξω κανένα δάχτυλο ή (χτύπα ξύλο) καμιά λαμαρίνα.... Κι όμως , τώρα πια περισσότερο μπορεί να με αποσπάσει το CD Player παρά το clima . Για το αντίστοιχο του C5 δεν έχω άποψη ,αλλά φαντάζομαι απο τα λεγόμενά σου ότι είναι παρεμφερές .
Τελικώς ,ακόμα και αυτό το ζήτημα των συνθηκών εντός της καμπίνας , ακολουθεί τον νέο κανόνα της 'αυτοματοποίησης' και της 'αποστασιοποίησης' από επεμβάσεις του οδηγού όσο είναι δυνατόν . -
Θα συμφωνησω με τον GeorgeTabs. Εχω το climatronic στην Octavia (ομοιο με Passat
& GOLF) και θα σας πω γιατι δεν ειμαι ευχαριστημενος αν και ο Georgetabs ειπε τα
περισσοτερα (ειναι παθων, για αυτο!!).
To Climatronic ειναι για αυτους που ΔΕΝ τους νοιαζει τι συμβαινει στο αμαξι και
μπορουν να προσαρμοστουν στις 'ιδιαιτεροτητες' του φτανει να ΜΗΝ ασχολουνται!
Θα ηθελα να επαιρνα το αμαξι μου χωρις αυτο (ειχα επιφυλαξεις απο παλια για
κατι τετοιους αυτοματισμους) αλλα δυστυχως δεν παραγεται σε αυτην την εκδοση
χωρις αυτο Και φυσικα το θεωρουν οτι εισαι και τυχερος που παιρνεις
τετοιο αυτοματισμο στον στανταρ εξοπλισμο!!
Με το απλο συστημα οριζεις εσυ ποσο αερα θελεις, που τον θελεις, και τι
θερμοκρασιας θα ειναι! Με το αυτοματο αποφασιζει αυτο με μια λογικη που εγω
προσωπικα δεν μπορω να καταλαβω. Πολλες φορες το καλοκαιρι με την ψυξη ενερ-
γοποιημενη, οταν επεφτε για καποιο λογο σε καποιο σημειο η εξωτερικη θερμοκρασια
αυτο αποφασιζε να βαλει χλιαρο αερα στα ποδια ενω στους πανω αεραγωγους κραταγε
δροσερο! 'Η επρεπε να σταματησω τον αερα στα ποδια ή να ριξω πολυ την θερμοκρασια
οποτε ανεβαζε απο μονο του τον ανεμιστηρα και παγωνα!
Βαλτο στο Manual θα μου πεις. Αμ δε! Εκει το λειτουργω σχεδον παντα. ΟΜΩΣ:
Αν εχεις εκτος το aircondition μολις πατησεις την ανακυκλωση αερα ή
να ξεθαμπωσει το παρμπριζ το ξαναβαζει εντος και καταλαβαινες
την απωλεια δυναμης! (για να μην μπω οτι για το ξεθαμπωμα εβαζε τερμα τον ανεμιστηρα
ενω δεν χρειαζεται πανω απο την 3 σκαλα-εχει 6-).
Και οντως σε αποσπα πολυ απο την οδηγηση για να βρεις τι μ@λ@κι@ κανει εκεινη την
στιγμη- μια φορα μαλιστα παραλιγο να πεσω σε αλλον στην εθνικη!!!
Ασε που στο δικο μας το εχει πολυ χαμηλα και με γυαλια ηλιου (ιδιαιτερα polaroid)
δεν μπορεις να διαβασεις τι γραφει!
ΔΕΝ ΤΟ ΘΕΛΩ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ, ΠΩΣ ΝΑ ΤΟ ΞΗΛΩΣΩ??!!! -
Ο χρήστης spg έγραψε:
Κι όμως , τώρα πια περισσότερο μπορεί να με αποσπάσει το CD Player παρά το clima .Αν σου πω πως και το συγκεκριμένο CD το βρήκα κακό;
Το είχα γράψει και στο θέμα που είχα ανοίξει για το Τολέδο 1800 Τούρμπο.
Αλήθεια, για να αλλάξεις μπάντα FM (FM1-FM2-FM3) πρέπει να πατάς το κουμπί του RDS (άρα να το έχεις ενεργοποιημένο κιόλας), ή ήταν πρόβλημα του αυτοκινήτου που δοκίμασα;
Αν αγόραζα το αυτοκίνητο θα άλλαζα ηχοσύστημα αμέσως...
Πάντως αφού σου ταίριαξε τελικά το σύστημα, αυτό είναι καλό!!
Προσωπικά ένας από τους λόγους που πήρα χιλιάρι Ίμπιζα είναι πως (τότε) ΜΟΝΟ αυτό έβγαινε με χειροκίνητο κλιματισμό και χωρίς εργοστασιακό ηχοσύστημα, ενώ τα άλλα είχαν αυτόματο κλιματισμό και ηχοσύστημα ΜΑΖΙ και δεν άλλαζε... Οπότε αποφάσισα να κινηθώ στην λύση αλλαγής κινητήρα μελλοντικά!! (η έκδοση τοπ γκαν βγήκε αρκετά αργότερα, άσε που και πάλι κόστιζε χρυσάφι...) -
Oso afora to climatronic, sigoura thelei kapoio xrono exikoiosis sthn arxh na to sinithiseis. Meta einai paixnidi , alios den tha to vazane san standart ola ta kainourgia montela! Exalou kai ena pc ekmathisi thelei den simeni oti einai pio disxristo! Alios den tha to xrisimopoiousame !!! einai ola thema sinithias! Oso afora to cd tou leon/toledo sigoura den einai tipota idietero san siskeuh kai einai otnos stin arxi htan mperdema ta fm/rds kai sigoura den simferi mia autokinitoviomixania na sou valei oti kalitero!! Omos san apodosh (ekdoseis 8 hxeia) einai oti kalitero exw akousei apo ergostasiako cd mazi me to cd tou lancia lybra. Sygrinotas to cd tou 307 , xsara, smart, alfa147 kai tis corrola vvti to opoio ektos apo aparadekto den mporeis na valeis kai allo kai prepei na katafigeis se liseis pou sigoura tha xalasoune tin aisthitiki tou eswterikou pou exeis sinithisei + apenergopoihsh tis othonis !??
Tip για Seat Leon @!