-
Με το ρυθμό αύξησης της κυκλοφορίας των νέων αυτοκινήτων που παρατηρείται και με το ρυθμό που αποσύρονται τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα τότε περίπου το 2006 (να είμαστε καλά) θα είμαστε στην ίδια κατάσταση με σήμερα.
Τάδε έφη συγκοινωνιολόγος που άκουσα στην τηλεόραση.
Άρα, πάλι οι μελέτες έγιναν χωρίς προγραμματισμό; Δεν ξέρω - τί να πω;
Ελπίζω να διαψευστούν... -
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Η δουλεία ήταν Κολωνάκι και πήγε Μαρούσι (Ξέρετε στην Ελλάδα πολλές μετακινήσεις εταιρειών γίνονται με γνώμονα το που μένει ο Πρόεδρος της)
Πήγα να κοιτάξω για άλλο σπίτι και μου ζήταγαν οι τύπου 600 Euro για κάτι σπιτάκια παράγκες (Κάποιος απίστευτος ήθeλε να μου νοικιάσει τα δυο υπαίθρια garage του τα οποία τα είχε κάνει studio με θέα τα αυτοκίνητα του τα οποία τα άφηνε ακριβώς απ΄ έξω).
Μου αρέσει η Α. Γλυφάδα, η θέα στην θάλασσα, οι φίλοι μου, έχει λιγότερη κίνηση σε σχέση με τα Β.Π.
Έχω το δικό μου σπίτι με τις ανέσεις μου, όποτε ποντάρω σε αλλαγή δουλειάς. Το να νοικιάζεις σπίτι κοντά στην δουλειά είναι βολικό αλλά από την άλλη είναι σαν να αποδέχεσαι μια μείωση μισθού ίση με το ενοίκιο.Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι αν τελικά η Αττική Οδός θα καταφέρει να λύσει το πρόβλημα του κυκλοφοριακού. Πολύ φοβάμαι ότι θα πήζει και αυτή, έτσι όπως πάει η κατάσταση. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα στριμώχνονται κάθε πρωί στις εισόδους εξόδους τα αυτοκίνητα (υπολογίστε και το πέρασμα από τα διόδια με ότι τρόπο και να γίνεται η πληρωμή). Θεωρώ ότι τα κομμάτια που λειτουργούν σήμερα δεν συγκρίνονται με τον φόρτο που θα δεχθεί αν ανοίξει το κομμάτι από Αιγάλεω μέχρι Κηφισίας ή ο περιφερειακός της Αγ. Παρασκευής.
Αλήθεια αν μπαίνουν και τα φορτηγά και τα λεωφορεία μέχρι Ελευσίνα την μια λωρίδα την ξεχνάμε?
Εσείς τι νομίζετε?Tελικά πήρες καινούριο αυτοκίνητο;
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ανοησία να γίνει η Αττική με 3 λωρίδες και όχι 4. Όχι μετά από κάποια χρόνια, αλλά μετά από κάποιες μέρες που θα εγκαινιαστεί σε πλήρες μήκος θα είναι ανεπαρκής, εκτός αν αρχίσουμε να πηγαίνουμε και δεξιά κάποτε...Οχι 4, αλλα ούτε 4.000 δέν μας φθάνουν. Θέλουμε ο καθένας απο μία λωρίδα.
-
Tελικά πήρες καινούριο αυτοκίνητο;[/quote]
Φίλε ακόμα όχι. Περιμένω να δω τι θα γινει με τα τεκμήρια. Η αγορά είναι νεκρή. Μεταχειρισμένο δεν πιάνει καλά λεφτά. Όμως έχουμε αύξηση σε τέλη κυκλοφορίας και για τα ασφάλιστρα λένε +20%. Γενικότερα στην οικονομία της χώρας όλα πάνε περίφημα.
Θυμάσαι που σου έλεγα για το A4 Avant.
Ρε συ τελικά πίσω είναι πολύ στενό και το δεξί πόδι του οδηγού χτυοάει στην κονσόλα.Από την άλλη άλλαξα αμορτισερ στο Golf μου καθάρισαν και το air flow του turbo και το αυτοκίνητο ξαναγεννήθηκε
Θα δούμε
-
Ο χρήστης cpp έγραψε:
Tελικά πήρες καινούριο αυτοκίνητο;Φίλε ακόμα όχι. Περιμένω να δω τι θα γινει με τα τεκμήρια. Η αγορά είναι νεκρή. Μεταχειρισμένο δεν πιάνει καλά λεφτά. Όμως έχουμε αύξηση σε τέλη κυκλοφορίας και για τα ασφάλιστρα λένε +20%. Γενικότερα στην οικονομία της χώρας όλα πάνε περίφημα.
Θυμάσαι που σου έλεγα για το A4 Avant.
Ρε συ τελικά πίσω είναι πολύ στενό και το δεξί πόδι του οδηγού χτυοάει στην κονσόλα.Από την άλλη άλλαξα αμορτισερ στο Golf μου καθάρισαν και το air flow του turbo και το αυτοκίνητο ξαναγεννήθηκε
Θα δούμε[/quote]
Τι αμορτισέρ έβαλες, κόστος, άλλαξες ελατήρια; -
Ο χρήστης agisd έγραψε:
Tελικά πήρες καινούριο αυτοκίνητο;
Φίλε ακόμα όχι. Περιμένω να δω τι θα γινει με τα τεκμήρια. Η αγορά είναι νεκρή. Μεταχειρισμένο δεν πιάνει καλά λεφτά. Όμως έχουμε αύξηση σε τέλη κυκλοφορίας και για τα ασφάλιστρα λένε +20%. Γενικότερα στην οικονομία της χώρας όλα πάνε περίφημα.
Θυμάσαι που σου έλεγα για το A4 Avant.
Ρε συ τελικά πίσω είναι πολύ στενό και το δεξί πόδι του οδηγού χτυοάει στην κονσόλα.Από την άλλη άλλαξα αμορτισερ στο Golf μου καθάρισαν και το air flow του turbo και το αυτοκίνητο ξαναγεννήθηκε
Θα δούμε
Τι αμορτισέρ έβαλες, κόστος, άλλαξες ελατήρια;[/quote]
Blistein κίτρινα με το λεπτό έμβολο (semi-sport νομίζω). Κόστος 550 euro μαζί με την ευθυγραμμίση.
Με τα μαμίσια είχα κάνει 63,000 χλμ. έβαλα τα καινούργια και το αμάξι βίδωσε στο δρόμο.
Ελατήρια δεν άλλαξα.
ΜΕΤΡΟ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?