Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΜΕΤΡΟ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΜΕΤΡΟ Η ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ?
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Περί αυτοκίνησης
    12
    25
    277
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      syele last edited by

      Με το ρυθμό αύξησης της κυκλοφορίας των νέων αυτοκινήτων που παρατηρείται και με το ρυθμό που αποσύρονται τα παλαιάς τεχνολογίας αυτοκίνητα τότε περίπου το 2006 (να είμαστε καλά) θα είμαστε στην ίδια κατάσταση με σήμερα.
      Τάδε έφη συγκοινωνιολόγος που άκουσα στην τηλεόραση.
      Άρα, πάλι οι μελέτες έγιναν χωρίς προγραμματισμό; Δεν ξέρω - τί να πω;
      Ελπίζω να διαψευστούν...

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • W
        wantone last edited by

        Ο χρήστης cpp έγραψε:
        Η δουλεία ήταν Κολωνάκι και πήγε Μαρούσι (Ξέρετε στην Ελλάδα πολλές μετακινήσεις εταιρειών γίνονται με γνώμονα το που μένει ο Πρόεδρος της)
        Πήγα να κοιτάξω για άλλο σπίτι και μου ζήταγαν οι τύπου 600 Euro για κάτι σπιτάκια παράγκες (Κάποιος απίστευτος ήθeλε να μου νοικιάσει τα δυο υπαίθρια garage του τα οποία τα είχε κάνει studio με θέα τα αυτοκίνητα του τα οποία τα άφηνε ακριβώς απ΄ έξω).
        Μου αρέσει η Α. Γλυφάδα, η θέα στην θάλασσα, οι φίλοι μου, έχει λιγότερη κίνηση σε σχέση με τα Β.Π.
        Έχω το δικό μου σπίτι με τις ανέσεις μου, όποτε ποντάρω σε αλλαγή δουλειάς. Το να νοικιάζεις σπίτι κοντά στην δουλειά είναι βολικό αλλά από την άλλη είναι σαν να αποδέχεσαι μια μείωση μισθού ίση με το ενοίκιο.

        Τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει να αναρωτιέμαι αν τελικά η Αττική Οδός θα καταφέρει να λύσει το πρόβλημα του κυκλοφοριακού. Πολύ φοβάμαι ότι θα πήζει και αυτή, έτσι όπως πάει η κατάσταση. Δεν μπορώ να φανταστώ πως θα στριμώχνονται κάθε πρωί στις εισόδους εξόδους τα αυτοκίνητα (υπολογίστε και το πέρασμα από τα διόδια με ότι τρόπο και να γίνεται η πληρωμή). Θεωρώ ότι τα κομμάτια που λειτουργούν σήμερα δεν συγκρίνονται με τον φόρτο που θα δεχθεί αν ανοίξει το κομμάτι από Αιγάλεω μέχρι Κηφισίας ή ο περιφερειακός της Αγ. Παρασκευής.
        Αλήθεια αν μπαίνουν και τα φορτηγά και τα λεωφορεία μέχρι Ελευσίνα την μια λωρίδα την ξεχνάμε?
        Εσείς τι νομίζετε?

        Tελικά πήρες καινούριο αυτοκίνητο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • A
          abc last edited by

          Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
          Ανοησία να γίνει η Αττική με 3 λωρίδες και όχι 4. Όχι μετά από κάποια χρόνια, αλλά μετά από κάποιες μέρες που θα εγκαινιαστεί σε πλήρες μήκος θα είναι ανεπαρκής, εκτός αν αρχίσουμε να πηγαίνουμε και δεξιά κάποτε...

          Οχι 4, αλλα ούτε 4.000 δέν μας φθάνουν. Θέλουμε ο καθένας απο μία λωρίδα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • C
            cpp last edited by

            Tελικά πήρες καινούριο αυτοκίνητο;[/quote]

            Φίλε ακόμα όχι. Περιμένω να δω τι θα γινει με τα τεκμήρια. Η αγορά είναι νεκρή. Μεταχειρισμένο δεν πιάνει καλά λεφτά. Όμως έχουμε αύξηση σε τέλη κυκλοφορίας και για τα ασφάλιστρα λένε +20%. Γενικότερα στην οικονομία της χώρας όλα πάνε περίφημα.

            Θυμάσαι που σου έλεγα για το A4 Avant.
            Ρε συ τελικά πίσω είναι πολύ στενό και το δεξί πόδι του οδηγού χτυοάει στην κονσόλα.

            Από την άλλη άλλαξα αμορτισερ στο Golf μου καθάρισαν και το air flow του turbo και το αυτοκίνητο ξαναγεννήθηκε

            Θα δούμε

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • W
              wantone last edited by

              Ο χρήστης cpp έγραψε:
              Tελικά πήρες καινούριο αυτοκίνητο;

              Φίλε ακόμα όχι. Περιμένω να δω τι θα γινει με τα τεκμήρια. Η αγορά είναι νεκρή. Μεταχειρισμένο δεν πιάνει καλά λεφτά. Όμως έχουμε αύξηση σε τέλη κυκλοφορίας και για τα ασφάλιστρα λένε +20%. Γενικότερα στην οικονομία της χώρας όλα πάνε περίφημα.

              Θυμάσαι που σου έλεγα για το A4 Avant.
              Ρε συ τελικά πίσω είναι πολύ στενό και το δεξί πόδι του οδηγού χτυοάει στην κονσόλα.

              Από την άλλη άλλαξα αμορτισερ στο Golf μου καθάρισαν και το air flow του turbo και το αυτοκίνητο ξαναγεννήθηκε

              Θα δούμε[/quote]
              Τι αμορτισέρ έβαλες, κόστος, άλλαξες ελατήρια;

              1 Reply Last reply Reply Quote 2
              • C
                cpp last edited by

                Ο χρήστης agisd έγραψε:

                Tελικά πήρες καινούριο αυτοκίνητο;

                Φίλε ακόμα όχι. Περιμένω να δω τι θα γινει με τα τεκμήρια. Η αγορά είναι νεκρή. Μεταχειρισμένο δεν πιάνει καλά λεφτά. Όμως έχουμε αύξηση σε τέλη κυκλοφορίας και για τα ασφάλιστρα λένε +20%. Γενικότερα στην οικονομία της χώρας όλα πάνε περίφημα.

                Θυμάσαι που σου έλεγα για το A4 Avant.
                Ρε συ τελικά πίσω είναι πολύ στενό και το δεξί πόδι του οδηγού χτυοάει στην κονσόλα.

                Από την άλλη άλλαξα αμορτισερ στο Golf μου καθάρισαν και το air flow του turbo και το αυτοκίνητο ξαναγεννήθηκε

                Θα δούμε

                Τι αμορτισέρ έβαλες, κόστος, άλλαξες ελατήρια;[/quote]

                Blistein κίτρινα με το λεπτό έμβολο (semi-sport νομίζω). Κόστος 550 euro μαζί με την ευθυγραμμίση.
                Με τα μαμίσια είχα κάνει 63,000 χλμ. έβαλα τα καινούργια και το αμάξι βίδωσε στο δρόμο.
                Ελατήρια δεν άλλαξα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr