-
Σύμφωνα με πληροφορίες απο internet.
H Honda πούλησε σε κάποιον Jim Hahn στο Λ.A. το πρώτο μικρό FCX. Αυτός ο κύριος κάθε μήνα και για 12 μήνες θα ακουμπάει περίπου 6500 $ .
Την ίδια μέρα, η Toyota πούλησε δύο FCHV σε πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια. Εμαθα, οτι διαθέτει -και αυτή- το FCHV με δανεισμό. Πληρώνεις περίπου 10.000 $ το μήνα και μετά απο 30 μήνες το αυτοκίνητο είναι δικό σου. (Τζάμπα πράμα...)
Εντύπωση μου προξενεί το γεγονός, οτι επέλεξαν την ίδια μέρα για να ξεκινήσουν τις πωλήσεις. Μάλλον, δέν θέλουν να συνερίζονται.
Σύμφωνα με όσα λένε, στον τομέα των επιδόσεων, δέν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απο τα βενζινοκίνητα...http://www.autointell.com/News-2002/December-2002/December-2002-1/December-04-02-p2.htm
-
Σύμφωνα με πληροφορίες απο internet.
H Honda πούλησε σε κάποιον Jim Hahn στο Λ.A. το πρώτο μικρό FCX. Αυτός ο κύριος κάθε μήνα και για 12 μήνες θα ακουμπάει περίπου 6500 $ .
Την ίδια μέρα, η Toyota πούλησε δύο FCHV σε πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια. Εμαθα, οτι διαθέτει -και αυτή- το FCHV με δανεισμό. Πληρώνεις περίπου 10.000 $ το μήνα και μετά απο 30 μήνες το αυτοκίνητο είναι δικό σου. (Τζάμπα πράμα...)
Εντύπωση μου προξενεί το γεγονός, οτι επέλεξαν την ίδια μέρα για να ξεκινήσουν τις πωλήσεις. Μάλλον, δέν θέλουν να συνερίζονται.
Σύμφωνα με όσα λένε, στον τομέα των επιδόσεων, δέν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απο τα βενζινοκίνητα...http://www.autointell.com/News-2002/December-2002/December-2002-1/December-04-02-p2.htm
-
Σύμφωνα με πληροφορίες απο internet.
H Honda πούλησε σε κάποιον Jim Hahn στο Λ.A. το πρώτο μικρό FCX. Αυτός ο κύριος κάθε μήνα και για 12 μήνες θα ακουμπάει περίπου 6500 $ .
Την ίδια μέρα, η Toyota πούλησε δύο FCHV σε πανεπιστήμιο της Καλιφόρνια. Εμαθα, οτι διαθέτει -και αυτή- το FCHV με δανεισμό. Πληρώνεις περίπου 10.000 $ το μήνα και μετά απο 30 μήνες το αυτοκίνητο είναι δικό σου. (Τζάμπα πράμα...)
Εντύπωση μου προξενεί το γεγονός, οτι επέλεξαν την ίδια μέρα για να ξεκινήσουν τις πωλήσεις. Μάλλον, δέν θέλουν να συνερίζονται.
Σύμφωνα με όσα λένε, στον τομέα των επιδόσεων, δέν έχουν να ζηλέψουν τίποτα απο τα βενζινοκίνητα...http://www.autointell.com/News-2002/December-2002/December-2002-1/December-04-02-p2.htm
-
Έχει ενδιαφέρον, και γι' αυτό προχωράω σε εκταφή του συγκεκριμένου νήματος. Δέκα χρόνια έχουν περάσει από το πρώτο λήζινγκ σε όχημα κυψελών καυσίμου, και το κόστος τους έχει πάει δέκα φορές κάτω.
Συνεχίζουν όμως να είναι υπέρσπάνια και πανάκριβα, και φυσικά η υποδομή διανομής αλλά και παραγωγής καυσίμου παραμένει ανύπαρκτη.Το Χόντα είναι για τους αμερικανοί, το Χιουντάι θα παίξει και Ευρώπη σε 1.000 τεμάχια το πολύ.
-
Παρακάτω στιγμιοτυπο απο το τρισάγιο για την εκταφη του τοπικ:
Στο πλάνο ο διακρίνεται ο πατήρ φανκιος να μνημονεύει κωδικα php...
FUEL CELL-ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ