-
Λοιπόν το αμάξι (Vectra 1,8 με 3600 km) είναι τυπικά υποστροφικό. Σε μερικές περιπτώσεις φεύγει και με τα 4. Το τιμόνι πέραν του δέοντος ελαφρύ και χωρίς αίσθηση, αν και καλύτερο από αυτό του Astra (1,4 16v μοτέλο 1999), που έχει ένας φίλος μου και καλύτερο από αυτό του Audi A4 (1,6 8v μοντέλο 1995 ----> ΣΚΥΛΙ!!!), που έχει ο ίδιος φίλος μου (ο πατέρας του).
Το αμάξι έχει αρκετά στιβαρό πλαίσιο και δεν τρίζει παρά ελάχιστα (οφείλεται στο καλό πλαίσιο και στην αξιόλογη ποιότητα συναρμολόγησης). Γενικά είναι αρκετά προσεγμένη κατασκευή (άνοιξα το καπώ, πρόσεξα κάποιες λεπτομέρειες). Ο χώρος των αποσκευών δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Μπορώ να πω ότι σαν κατασκευή είναι πιο προσεγμένη το Mazda 6 (το οποίο σε αυτό το θέμα δεν με έπεισε).Σαν εικόνα και σύνολο μου άρεσε. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για οικογενειακό.
Ο κινητήρας (1,8 ) είναι ανεπαρκής, αν και οι κοντές σχέσεις σώζουν την κατάσταση (θυμίζουν σχέσεις από 16άρι. Σίγουρα αρκετά κοντύτερες από το Focus 1,6 του φίλου μου). Ο λεβιές είναι καλός και οι αλλαγές, που κάνεις, αξιόπιστες. Η ροπή του κινητήρα βγαίνει στις μεσαίες στροφές, από τις 1500 rpm έως τις 4500 rpm. Από ‘κει και πάνω ο κινητήρας κάνει πολύ θόρυβο χωρίς να βγάζει ροπή. Κοινώς, δεν πάει. Οι επιδόσεις του με 2-3 άτομα, χωρίς το (διζωνικό) clima και σε ευθεία, είναι επαρκείς. Στις μεσαίες στροφές ειδικά, το αμάξι ξεκολλάει εύκολα. Αν συναντήσεις ανηφόρα ή βάλεις το clima, τότε τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο (λογικό) και οι επιδόσεις του γίνονται προβληματικές. Πάντως χωρίς clima με ένα άτομο (εμένα) και σε οριακά ανηφορικό δρόμο (2~4% κλίση), τα 80-110 με 3η ήρθαν σε αρκετά παραπάνω από 6' (οπωσδήποτε όμως και κάτω από 7', εκτίμηση με το μάτι).
Πάντως η μέση κατανάλωση (βάσει του υπολογιστή) δεν έπεσε ΠΟΤΕ κάτω από 11+ λίτρα / 100Km.
Τα φρένα του είναι πολύ καλά. Δυνατά και αποδοτικά, δεν δείξανε να κουράζονται εύκολα. Αλλά η αίσθησή τους δεν μου πολυάρεσε, αφού είχαν πολύ “νεκρή” διαδρομή.Ο κινητήρας μάλλον πρέπει να έχει μεγάλη διαδρομή εμβόλων και ρύθμιση όλου του set up (avans, μήκη αυλών, overlap κ.τ.λ.) του κινητήρα για αποδοτική (οικονομική) λειτουργία στο φάσμα στροφών που ανέφέρα, χάνοντας στα ψηλά. Αν και ο κόφτης βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και σε άλλα αμάξια (~6.500 rpm), το ρελαντί του είναι (χωρίς το clima σε λειτουργία) αρκετά χαμηλά (κοντά στις 600 rpm), κάτι που επιβεβαιώνει, μέρος τουλάχιστον, αυτών που είπα.
Στα πλατανάκια που το πήγα (ορεινή διαδρομή με στροφές, χωρίς σήμανση και χωρίς κίνηση), διαπίστωσα τα εξής : Στις στροφές το τιμόνι ναι μεν δεν σε βοηθούσε με την μέτρια άισθησή του, αλλά σίγουρα δεν αποτελούσε εμπόδιο στις ορέξεις σου. Έμπαινα στις στροφές με πολύ λογικά χιλιόμετρα και έπρεπε να κάνω αντίστοιχα λογικές διορθώσεις (άφημα γκαζιού και 'επιτήρηση' με το τιμόνι), ώστε να μην φύγει το αμάξι από την πορεία την οποία διάλεξα. Θέλω να πω ότι από κρατήματα (σε απόλυτες τιμές) δεν έλεγε κάτι το σπουδαίο. Ούτε οι αναρτήσεις βοηθάνε την κατάσταση πολύ, μιας και το αμάξι έχει άλλους προσανατολισμούς.
Στις υψηλές ταχύτητες το αμάξι εξασφαλίζει ένα επαρκές επίπεδο ποιότητας κύλισης. Στα 180 που το πήγα, έκλεισα το R/CD και ακουγότανε και ο κινητήρας και διάφοροι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Οι τελευταίοι όμως είχαν χαμηλή ένταση. Είναι σχετικά σταθερό και σου εμπνέει ασφάλεια.
Η εργονομία του μέσα δεν μου πολυάρεσε, αφού το on board computer δεν έχει καλό μενού, σε μπερδεύει. Δεν με εντυπωσίασε επίσης και το ηχοσύστημα. Μου φάνηκε λίγο.Εσωτερικά το αμάξι είναι πολύ ωραίο, θυμίζει λιμουζίνα. Η ποιότητα των υλικών καλή. Νομίζω ότι έχει προηγείται ελαφρώς σε σχέση με το Octavia5. Οι χώροι της καμπίνας είναι άπλετοι, αλλά ο χώρος αποσκευών τίποτα το ιδιαίτερο.
Εξωτερικά δεν με εντυπωσίασε, χωρίς όμως και να μου προξενήσει άσχημη εντύπωση.Συνολικά πρόκειται για ένα καλό οικογενειακό και ήρεμο αμάξι, με ποιότητα, ασφάλεια, χωρίς όμως ιδιαίτερη εργονομία, κυρίως σε ό,τι αφορά στον on board computer. Σίγουρα όμως δεν ξέρω τι θα γίνει αν φορτωθεί με 4 άτομα και ενεργοποιηθεί το clima (πολύ πιθανόν να γίνει κάτι τέτοιο από κάποιον οικογενειάρχη). Εκεί τα πράγματα θα έιναι σίγουρα προβληματικά σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις.
Αυτά!!!!
-
Λοιπόν το αμάξι (Vectra 1,8 με 3600 km) είναι τυπικά υποστροφικό. Σε μερικές περιπτώσεις φεύγει και με τα 4. Το τιμόνι πέραν του δέοντος ελαφρύ και χωρίς αίσθηση, αν και καλύτερο από αυτό του Astra (1,4 16v μοτέλο 1999), που έχει ένας φίλος μου και καλύτερο από αυτό του Audi A4 (1,6 8v μοντέλο 1995 ----> ΣΚΥΛΙ!!!), που έχει ο ίδιος φίλος μου (ο πατέρας του).
Το αμάξι έχει αρκετά στιβαρό πλαίσιο και δεν τρίζει παρά ελάχιστα (οφείλεται στο καλό πλαίσιο και στην αξιόλογη ποιότητα συναρμολόγησης). Γενικά είναι αρκετά προσεγμένη κατασκευή (άνοιξα το καπώ, πρόσεξα κάποιες λεπτομέρειες). Ο χώρος των αποσκευών δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Μπορώ να πω ότι σαν κατασκευή είναι πιο προσεγμένη το Mazda 6 (το οποίο σε αυτό το θέμα δεν με έπεισε).Σαν εικόνα και σύνολο μου άρεσε. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για οικογενειακό.
Ο κινητήρας (1,8 ) είναι ανεπαρκής, αν και οι κοντές σχέσεις σώζουν την κατάσταση (θυμίζουν σχέσεις από 16άρι. Σίγουρα αρκετά κοντύτερες από το Focus 1,6 του φίλου μου). Ο λεβιές είναι καλός και οι αλλαγές, που κάνεις, αξιόπιστες. Η ροπή του κινητήρα βγαίνει στις μεσαίες στροφές, από τις 1500 rpm έως τις 4500 rpm. Από ‘κει και πάνω ο κινητήρας κάνει πολύ θόρυβο χωρίς να βγάζει ροπή. Κοινώς, δεν πάει. Οι επιδόσεις του με 2-3 άτομα, χωρίς το (διζωνικό) clima και σε ευθεία, είναι επαρκείς. Στις μεσαίες στροφές ειδικά, το αμάξι ξεκολλάει εύκολα. Αν συναντήσεις ανηφόρα ή βάλεις το clima, τότε τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο (λογικό) και οι επιδόσεις του γίνονται προβληματικές. Πάντως χωρίς clima με ένα άτομο (εμένα) και σε οριακά ανηφορικό δρόμο (2~4% κλίση), τα 80-110 με 3η ήρθαν σε αρκετά παραπάνω από 6' (οπωσδήποτε όμως και κάτω από 7', εκτίμηση με το μάτι).
Πάντως η μέση κατανάλωση (βάσει του υπολογιστή) δεν έπεσε ΠΟΤΕ κάτω από 11+ λίτρα / 100Km.
Τα φρένα του είναι πολύ καλά. Δυνατά και αποδοτικά, δεν δείξανε να κουράζονται εύκολα. Αλλά η αίσθησή τους δεν μου πολυάρεσε, αφού είχαν πολύ “νεκρή” διαδρομή.Ο κινητήρας μάλλον πρέπει να έχει μεγάλη διαδρομή εμβόλων και ρύθμιση όλου του set up (avans, μήκη αυλών, overlap κ.τ.λ.) του κινητήρα για αποδοτική (οικονομική) λειτουργία στο φάσμα στροφών που ανέφέρα, χάνοντας στα ψηλά. Αν και ο κόφτης βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και σε άλλα αμάξια (~6.500 rpm), το ρελαντί του είναι (χωρίς το clima σε λειτουργία) αρκετά χαμηλά (κοντά στις 600 rpm), κάτι που επιβεβαιώνει, μέρος τουλάχιστον, αυτών που είπα.
Στα πλατανάκια που το πήγα (ορεινή διαδρομή με στροφές, χωρίς σήμανση και χωρίς κίνηση), διαπίστωσα τα εξής : Στις στροφές το τιμόνι ναι μεν δεν σε βοηθούσε με την μέτρια άισθησή του, αλλά σίγουρα δεν αποτελούσε εμπόδιο στις ορέξεις σου. Έμπαινα στις στροφές με πολύ λογικά χιλιόμετρα και έπρεπε να κάνω αντίστοιχα λογικές διορθώσεις (άφημα γκαζιού και 'επιτήρηση' με το τιμόνι), ώστε να μην φύγει το αμάξι από την πορεία την οποία διάλεξα. Θέλω να πω ότι από κρατήματα (σε απόλυτες τιμές) δεν έλεγε κάτι το σπουδαίο. Ούτε οι αναρτήσεις βοηθάνε την κατάσταση πολύ, μιας και το αμάξι έχει άλλους προσανατολισμούς.
Στις υψηλές ταχύτητες το αμάξι εξασφαλίζει ένα επαρκές επίπεδο ποιότητας κύλισης. Στα 180 που το πήγα, έκλεισα το R/CD και ακουγότανε και ο κινητήρας και διάφοροι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Οι τελευταίοι όμως είχαν χαμηλή ένταση. Είναι σχετικά σταθερό και σου εμπνέει ασφάλεια.
Η εργονομία του μέσα δεν μου πολυάρεσε, αφού το on board computer δεν έχει καλό μενού, σε μπερδεύει. Δεν με εντυπωσίασε επίσης και το ηχοσύστημα. Μου φάνηκε λίγο.Εσωτερικά το αμάξι είναι πολύ ωραίο, θυμίζει λιμουζίνα. Η ποιότητα των υλικών καλή. Νομίζω ότι έχει προηγείται ελαφρώς σε σχέση με το Octavia5. Οι χώροι της καμπίνας είναι άπλετοι, αλλά ο χώρος αποσκευών τίποτα το ιδιαίτερο.
Εξωτερικά δεν με εντυπωσίασε, χωρίς όμως και να μου προξενήσει άσχημη εντύπωση.Συνολικά πρόκειται για ένα καλό οικογενειακό και ήρεμο αμάξι, με ποιότητα, ασφάλεια, χωρίς όμως ιδιαίτερη εργονομία, κυρίως σε ό,τι αφορά στον on board computer. Σίγουρα όμως δεν ξέρω τι θα γίνει αν φορτωθεί με 4 άτομα και ενεργοποιηθεί το clima (πολύ πιθανόν να γίνει κάτι τέτοιο από κάποιον οικογενειάρχη). Εκεί τα πράγματα θα έιναι σίγουρα προβληματικά σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις.
Αυτά!!!!
-
Λοιπόν το αμάξι (Vectra 1,8 με 3600 km) είναι τυπικά υποστροφικό. Σε μερικές περιπτώσεις φεύγει και με τα 4. Το τιμόνι πέραν του δέοντος ελαφρύ και χωρίς αίσθηση, αν και καλύτερο από αυτό του Astra (1,4 16v μοτέλο 1999), που έχει ένας φίλος μου και καλύτερο από αυτό του Audi A4 (1,6 8v μοντέλο 1995 ----> ΣΚΥΛΙ!!!), που έχει ο ίδιος φίλος μου (ο πατέρας του).
Το αμάξι έχει αρκετά στιβαρό πλαίσιο και δεν τρίζει παρά ελάχιστα (οφείλεται στο καλό πλαίσιο και στην αξιόλογη ποιότητα συναρμολόγησης). Γενικά είναι αρκετά προσεγμένη κατασκευή (άνοιξα το καπώ, πρόσεξα κάποιες λεπτομέρειες). Ο χώρος των αποσκευών δεν είναι κάτι το ιδιαίτερο.
Μπορώ να πω ότι σαν κατασκευή είναι πιο προσεγμένη το Mazda 6 (το οποίο σε αυτό το θέμα δεν με έπεισε).Σαν εικόνα και σύνολο μου άρεσε. Μην ξεχνάμε ότι πρόκειται για οικογενειακό.
Ο κινητήρας (1,8 ) είναι ανεπαρκής, αν και οι κοντές σχέσεις σώζουν την κατάσταση (θυμίζουν σχέσεις από 16άρι. Σίγουρα αρκετά κοντύτερες από το Focus 1,6 του φίλου μου). Ο λεβιές είναι καλός και οι αλλαγές, που κάνεις, αξιόπιστες. Η ροπή του κινητήρα βγαίνει στις μεσαίες στροφές, από τις 1500 rpm έως τις 4500 rpm. Από ‘κει και πάνω ο κινητήρας κάνει πολύ θόρυβο χωρίς να βγάζει ροπή. Κοινώς, δεν πάει. Οι επιδόσεις του με 2-3 άτομα, χωρίς το (διζωνικό) clima και σε ευθεία, είναι επαρκείς. Στις μεσαίες στροφές ειδικά, το αμάξι ξεκολλάει εύκολα. Αν συναντήσεις ανηφόρα ή βάλεις το clima, τότε τα πράγματα πάνε προς το χειρότερο (λογικό) και οι επιδόσεις του γίνονται προβληματικές. Πάντως χωρίς clima με ένα άτομο (εμένα) και σε οριακά ανηφορικό δρόμο (2~4% κλίση), τα 80-110 με 3η ήρθαν σε αρκετά παραπάνω από 6' (οπωσδήποτε όμως και κάτω από 7', εκτίμηση με το μάτι).
Πάντως η μέση κατανάλωση (βάσει του υπολογιστή) δεν έπεσε ΠΟΤΕ κάτω από 11+ λίτρα / 100Km.
Τα φρένα του είναι πολύ καλά. Δυνατά και αποδοτικά, δεν δείξανε να κουράζονται εύκολα. Αλλά η αίσθησή τους δεν μου πολυάρεσε, αφού είχαν πολύ “νεκρή” διαδρομή.Ο κινητήρας μάλλον πρέπει να έχει μεγάλη διαδρομή εμβόλων και ρύθμιση όλου του set up (avans, μήκη αυλών, overlap κ.τ.λ.) του κινητήρα για αποδοτική (οικονομική) λειτουργία στο φάσμα στροφών που ανέφέρα, χάνοντας στα ψηλά. Αν και ο κόφτης βρίσκεται εκεί που βρίσκεται και σε άλλα αμάξια (~6.500 rpm), το ρελαντί του είναι (χωρίς το clima σε λειτουργία) αρκετά χαμηλά (κοντά στις 600 rpm), κάτι που επιβεβαιώνει, μέρος τουλάχιστον, αυτών που είπα.
Στα πλατανάκια που το πήγα (ορεινή διαδρομή με στροφές, χωρίς σήμανση και χωρίς κίνηση), διαπίστωσα τα εξής : Στις στροφές το τιμόνι ναι μεν δεν σε βοηθούσε με την μέτρια άισθησή του, αλλά σίγουρα δεν αποτελούσε εμπόδιο στις ορέξεις σου. Έμπαινα στις στροφές με πολύ λογικά χιλιόμετρα και έπρεπε να κάνω αντίστοιχα λογικές διορθώσεις (άφημα γκαζιού και 'επιτήρηση' με το τιμόνι), ώστε να μην φύγει το αμάξι από την πορεία την οποία διάλεξα. Θέλω να πω ότι από κρατήματα (σε απόλυτες τιμές) δεν έλεγε κάτι το σπουδαίο. Ούτε οι αναρτήσεις βοηθάνε την κατάσταση πολύ, μιας και το αμάξι έχει άλλους προσανατολισμούς.
Στις υψηλές ταχύτητες το αμάξι εξασφαλίζει ένα επαρκές επίπεδο ποιότητας κύλισης. Στα 180 που το πήγα, έκλεισα το R/CD και ακουγότανε και ο κινητήρας και διάφοροι αεροδυναμικοί θόρυβοι. Οι τελευταίοι όμως είχαν χαμηλή ένταση. Είναι σχετικά σταθερό και σου εμπνέει ασφάλεια.
Η εργονομία του μέσα δεν μου πολυάρεσε, αφού το on board computer δεν έχει καλό μενού, σε μπερδεύει. Δεν με εντυπωσίασε επίσης και το ηχοσύστημα. Μου φάνηκε λίγο.Εσωτερικά το αμάξι είναι πολύ ωραίο, θυμίζει λιμουζίνα. Η ποιότητα των υλικών καλή. Νομίζω ότι έχει προηγείται ελαφρώς σε σχέση με το Octavia5. Οι χώροι της καμπίνας είναι άπλετοι, αλλά ο χώρος αποσκευών τίποτα το ιδιαίτερο.
Εξωτερικά δεν με εντυπωσίασε, χωρίς όμως και να μου προξενήσει άσχημη εντύπωση.Συνολικά πρόκειται για ένα καλό οικογενειακό και ήρεμο αμάξι, με ποιότητα, ασφάλεια, χωρίς όμως ιδιαίτερη εργονομία, κυρίως σε ό,τι αφορά στον on board computer. Σίγουρα όμως δεν ξέρω τι θα γίνει αν φορτωθεί με 4 άτομα και ενεργοποιηθεί το clima (πολύ πιθανόν να γίνει κάτι τέτοιο από κάποιον οικογενειάρχη). Εκεί τα πράγματα θα έιναι σίγουρα προβληματικά σε ό,τι αφορά τις επιδόσεις.
Αυτά!!!!
-
Απορία,
αυτός ο φίλος σου πόσα αυτοκίνητα έχει πια;;;;; -
Ε , τι καλο οικογενειακο , τι ποιοτητα και ασφαλεια , αναφερεις στο τελος αφου ολα αυτα ειναι τα βσικα αρνητικα στοιχεια που του παρατηρεις . Βασικα συμφωνω μαζι σου ( οτι ειναι μετρια επιλογη ) και νομιζω οτι υπαρχουν πολλες επιλογες στην κατηγορια του . Θα επελεγα κατι αναμεσα σε Octavia(οικονομικο) Passat(ποιο χλιδατο και μουρατο) Alfa159(ποιο φινετσατο , ειμαι ομως και λιγο αλφακιας ) . Νομιζω οτι αυτα τα τρεια αυτοκινητα ( και οχι μονο ) ειναι σε πολλους τομεις καλυτερα απο το Οπελ . Αποψη μου .
Παντα φιλικα . -
Ο χρήστης dpolal έγραψε:
Απορία,
αυτός ο φίλος σου πόσα αυτοκίνητα έχει πια;;;;;Όχι, όχι το Focus είναι ενός άλλου φίλου μου...
Ο πρώτος (στην σειρά με την οποία τους ανέφερα) φίλος μου αρκείται σε ένα Opel Corsa 1,2 16v (1998), Audi A4 1,6 8v (1995) και ένα Opel Astra 1,4 16v (1999).
Σε λίγο το A4 θα δώσει την θέση του σε μια BMW 320 (4 κύλινδρη, τελευταίο μοντέλο, σχεδόν full extra).Ειδικά αυτό το Astra, πρέπει να το έχω κάνει πάνω από 1000 χιλιόμετρα...
Ωραία!!! Θα δοκιμάσουμε άλλο ένα (premium αυτή την φορά) αμάξι...
Αν δεν ήταν και αυτός ο φίλος μου, τώρα οι μόνες μου εμπειρίες από αυτοκίνητα θα ήταν αυτές του 206XS μου (2001-), του Fiat 127 0,9 8v, 45hp (1976-2002) και του Ford Sierra 1,6 8v, 75hp (1986-)...
Εξαιρώ τα κατά καιρούς test drive στις αντιπροσωπείες...
-
Πω, πω!!!
Μάλλον το topic για το νέο Passat προσέλκυσε όλα τα μέλη (έφτασε ήδη στις δύο σελίδες) και δεν μένει χρόνος να ασχοληθεί κανείς με το ταπεινό Opel μου...
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Πω, πω!!!Μάλλον το topic για το νέο Passat προσέλκυσε όλα τα μέλη (έφτασε ήδη στις δύο σελίδες) και δεν μένει χρόνος να ασχοληθεί κανείς με ταπεινό Opel μου...
Eίναι γιατί τα VW εγείρουν πάθη Γερμανών και Ιταλών ...
-
Ο χρήστης maxmara έγραψε:
Eίναι γιατί τα VW εγείρουν πάθη Γερμανών και Ιταλών ...Opelάκηδες όλου του κόσμου ενωθείτε!!!
-
Απλά το Passat είναι καινούργιο μοντέλο.
-
Ο χρήστης Δημήτριος έγραψε:
Πω, πω!!!Μάλλον το topic για το νέο Passat προσέλκυσε όλα τα μέλη (έφτασε ήδη στις δύο σελίδες) και δεν μένει χρόνος να ασχοληθεί κανείς με το ταπεινό Opel μου...
κοίτα... στο άλλο τόπικ συζητάμε γι' αυτοκίνητο κι όχι Opel
-
με εξαιρεση τις εκδοσεις gts απορω ποιος θα παει να παρει τη βεκτρα την απλη...οικογενειακο αυτοκινητο ειναι αυτο που πρεπει να πηγαινεις με 200 για να προσπερασεις στην ανηφορα?
-
Σιγά. Λες και είναι το μοναδικό αδύναμο μεσαίο που κυκλοφορεί.
Ο χαρακτηρισμός 'οικογενειακό' αναφέρεται στους χώρους και το μέγεθος, όχι στη δύναμη του κινητήρα. -
οικογενειακο ειναι αυτο που μπορει να μετακινησει μια οικογενεια ανετα και με ασφαλεια,ετσι δεν ειναι?
το ιδιο παει και για τις λαγκουνες τις 16αρες,πασσατ κτλ κτλ -
Οι περισσότεροι αγοραστές το αντιλαμβάνονται ως 'μεγάλο, βαρύ, άνετο, παθητικά ασφαλές και όχι γρήγορο (μπαμπά μην τρέχεις)'.
-
τρεχα για να τους περασουμε ...αληθεια οι πωλησεις της πανε καλα?
-
Θα είχε ενδιαφέρον αν σύγκρινες τις εντυπώσεις σου από το Vectra με το Superb!
-
Ο χρήστης BugsBunny έγραψε:
Θα είχε ενδιαφέρον αν σύγκρινες τις εντυπώσεις σου από το Vectra με το Superb!Το Superb δεν το έχω οδηγήσει, αλλά έχω οδηγήσει το Octavia5.
Το Octavia5 λοιπόν είχε σαφώς καλύτερες επιδόσεις (αν και 1,6 FSI). Το τιμόνι του ίδιο ελαφρύ. Δεν πρόλαβα να το στρίψω ώστε να κρίνω την ανάδραση/αίσθηση του τιμονιού.
Η συμπεριφορά του (για το Octavia5 μιλάω) μου φάνηκε πιο διασκεδαστική/υπερστροφική, αν και το ESP μου έκοψε αμέσως την όρεξη (σε μια και μοναδική φορά που του προκάλεσα απώλεια πρόσφυσης). Ευτυχώς έχει ON/OFF διακόπτη. Το Vectra που έχω δεν έχει ESP.
Τα φρένα του Octavia5 είναι καλά/δυνατά, αν μου φάνηκαν κάπως παράξενα...Ο θόρυβος που περνούσε από τον κινητήρα στην καμπίνα είναι περισσότερος στην περίπτωση του Octavia5. Το Octavia5 έχει χώρους καλούς, αν και υποδεέστερους από αυτούς του Vectra. Όμως το Octavia5 έχει μεγαλύτερο χώρο αποσκευών (τουλάχιστον έτσι μου φάνηκε).
Σε φινίρισμα νομίζω ότι υπερτερεί ελαφρώς το Vectra. Και αυτό το λέω, συγκρίνοντάς το με την πλούσια έκδοση του Octavia5.
Το τελευταίο στην έκδοση που το οδήγησα είχε δερμάτινο σαλόνι, κάτι που το καθιστούσε πολύ ελκυστικό!!!Η τιμή του ήταν επίσης πολύ συμφέρουσα. Σαν κατασκευή και το Octavia5 μου φάνηκε πολύ ωραίο!!!
Δεν το έτρεξα το Octavia5 για να δω ποιότητα κύλισης στα ψηλά, αλλά νομίζω ότι απομονώνει σε πολύ καλό βαθμό τους εξωτερικούς θορύβους.
Σαν φιγούρα το Octavia5 μου φαίνεται πιο κομψό/όμορφο, αλλά και το Vectra βγάζει ένα αρχοντιλίκι...
-
Έχοντας κάνει αρκετά χιλιόμετρα με αυτό το αυτοκίνητο και μάλιστα το GTS(που υποτίθεται ότι είναι η σπόρ έκδοση) καταλείγω στο ότι είναι αυτοκίνητο για ήσυχους οικογενειάρχες χωρίς διάθεση για γρήγορη οδήγηση. Είναι ένα αυτοκίνητο που πραγματικά απολαμβάνεις στις εθνικές οδούς. Όσες φορές προσπάθησα να το οδηγήσω γρήγορα σε κλειστές στροφές απλά η αίσθηση που μου έδινε ήταν ότι κάνω κάτι που δεν ταιρίαζει στον χαρακτήρα του αυτοκινήτου με αποτέλεσμα να ξενερώνω και να κόβω πάλι ρυθμό.
Όσο αφορά την κατανάλωση... Μάλλον είχες βαρύ πόδι φίλε Δημήτρη γιατί έχω δει μέση κατανάλωση γύρω στο 10,5 μέσα στην πόλη!
Νέο Opel Vectra 1,8 (3ήμερο test drive) - Εντυπώσεις...